stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sun Feb 11, 2007 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Θα θεσω το εξης ερωτημα στο διαλογο που εχουμε ανοιξει.
Αυτοι που ειναι εναντιον της υποθαλλασια ειναι εναντιον ουσιαστικα της παραδοσης της Μεγ. Αλεξανδρου στα αυτοκινητα. Δηλαδη κατα της αυτοκινησης γιατι προκαλει χιλια μυρια προβληματα καυσαερια ηχορυπανση και τα λοιπα.
Αφου ειναι κατα των αυτοκινητων γιατι ζητουν απο την Πολιτεια να χρηματοδοτησει την υπογειοποιηση της Μεγ. Αλεξανδρου. Δεν ειναι λιγο σχιζοφρενικο απο τη μια να μην γουσταρεις τα αυτοκινητα και απο την αλλη να ζητας απο ολους τους φορολογουμενους να βαλουν το χερι στην τσεπη για να γινουν εργα για τα αυτοκινητα? Υπενθυμιζω οτι το εργο με τα σημερινα δεδομενα ειναι αυτοχρηματοδοτουμενο. Το κρατος δεν βαζει λεφτα.
Θα ηταν πιο εντιμο να πουν οτι δεν θελουμε καθολου υποθαλλασια να κλεισει το κεντρο εντελως για τα αυτοκινητα. Ας εχουν επιτελους καποιοι το θαρρος της γνωμης τους (αναφερομε σε καποιος πολιτικους του ΣΥΝ)
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Feb 11, 2007 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ανήκω στον ΣΥΝ, αλλά πιστεύω ότι το έργο έτσι όπως γίνεται δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα στην πόλη.

Το μόνο που θα καταφέρει είναι να μετακινήσει το μπάχαλο που γίνεται στην Κουντουριώτου (Δικαστήρια) στην Ανθέων.

Προσωπικά θα προτιμούσα μια υποθαλάσσια αρτηρία που να βγαίνει στην Καπετάν Γκόνη στην Καλαμαρία, έχοντας 2-3 'υποθαλάσσιες' εξόδους στην Καλλιδοπούλου, Μπότσαρη, Συνδίκα.

Ήδη η παραλιακή είναι δρόμος υπερταχείας κυκλοφορίας (γιατί κανένας δεν πηγαίνει με 50) και πολύ περισσότερο είναι ήδη αποκομμένη από τον υπόλοιπο ιστό της πόλης έχοντας 6 λωρίδες κυκλοφορίας. Οι 2-3 παραπάνω μας πείραξαν;
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Feb 11, 2007 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά, δεν νομίζω οτι υποστηρίζει (σοβαρά) κανείς να κλείσει εντελώς το κέντρο για αυτοκίνητα. Το θέμα είναι οτι μάλλον σχεδιάζουμε χωρίς πρόβλεψη για το αύριο. Πέρα από αυτό, η υποθαλάσσια όπως έχει αναφερθεί και αλλού δεν λύνει κανένα πρόβλημα, απλά το μεταθέτει 1 χιλιόμετρο μακρύτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sun Feb 11, 2007 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

Οταν μιλω για ΣΥΝ αναφερομε σε πολιτικους της πολης οχι σε συνφορουμιτες
Με καλυπτει απολυτα το ποστ του chr04 προσεγγιζω το πραγμα ομως καπως πιο ρεαλιστικα και λεω:

με ιδιωτικα λεφτα μπορει να γινει η συγκεκριμενη υποθαλασσια. Τη δεχομαι λοιπον, ριχνω κρατικο χρημα στο μετρο και οταν ολοκληρωθει η υποθαλασσια και λειτουργησει για ενα δυο χρονια προσπαθω με ιδιωτικα κεφαλαια να κατασκευασω επεκταση. Δηλαδη αμα δεν γινει καθολου η υποθαλασσια τι θα κερδισουμε? Οπως σωστα λεει ο chr H Μεγ. Αλεξανδρου ειναι ηδη ταχειας κυκλοφοριας ουσιαστικα.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Feb 12, 2007 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Φαίνεται οτι προκύπτει πρόβλημα με την σύμβαση παραχώρησης του έργου.

Συγκεκριμένα, εκτός τα όσα αναφέραμε προηγουμένως με το μετρό, οποιοδήποτε συγκοινωνιακό έργο πρόκειται να κατασκευαστεί στην 'ζώνη επιρροής' του έργου, πρέπει πρώτα να παίρνει έγκριση από τον ιδιώτη (την κατασκευάστρια εταιρεία δηλαδή).

Με άλλα λόγια για να γίνει κόμβος στον Εύοσμο στην περιφερειακή, πρέπει πρώτα να το εγκρίνει ο ιδιώτης κατασκευαστής της υποθαλάσσιας.

Για να λειτουργήσει ο προαστιακός πρέπει να το εγκρίνει η υποθαλάσσια.

Δεν είναι κάπως περίεργο να υποθηκεύεται το μέλλον της Θεσσαλονίκης στα χέρια ενός ιδιώτη. (Ο οποίος προφανώς θα διαπραγματεύεται με το δημόσιο για να δώσει άδειες κατασκευής έργων στην πόληWink
---------
Η 'Ζώνη επιρροής' του έργου, αναφέρεται στην σύμβαση αλλά τι περίεργο δεν υπάρχει ούτε χάρτης, ούτε περιγραφή που να την ορίζει συγκεκριμένα.

Κάτι βρωμάει στο όλο θέμα....
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Feb 12, 2007 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

Μεγιστοποίηση του κέρδους. Είναι λογικό ο ιδιοκτήτης να μη θελει να υπάρχει εναλλακτική λύση για την κίνηση ανατολικά-δυτικα πέρα από το "υποχρεωτικό" γρήγορο πέρασμα από την υποθαλάσσια.Λιγότερες εναλλακτικές (πχ περιφερειακός) μεγαλύτερο κέρδος
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 11:35 am    Post subject: Reply with quote

Ο Βενιζέλος διάβασα ότι θα κάνει επερώτηση με σκοπό να γίνουν αλλαγές στη σύμβαση ώστε να μην έχει λόγο ο ιδιοκτήτης του έργου στις επεκτάσεις του μετρό αλλά και στην επέκταση της ίδιας της υποθαλάσσιας (προς Καλαμαριά!!!)

Δηλαδή απ' ότι κατάλαβα ακόμη και αυτή η ίδια η επέκταση (αν μελετηθεί και αν γίνει ποτέ) θα γίνει ΜΟΝΟ αν το θέλει ο ιδιοκτήτης;;;;;;!!!!! Shocked Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό το έργο μου θυμίζει τον Τιτανικό.

Από την αρχή όλα του πάνε στραβά και αν γίνει, το βλέπω κάποια μέρα να πλημμυρίζει.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Συγγνώμη, αλλά έχετε την εντύπωση οτι υπάρχει περίπτωση να επεκταθεί η υποθαλάσσια (αναφέρομαι κυριολεκτικά στο υποθαλασσιο κομμάτι) προς την καλαμαριά; Πώς, θα διακοπεί η λειτουργία της (χωρίς να υπάρχει σοβαρή πλέον εναλλακτική) για να συνδεθει το νέο τμήμα ή θα δημιουργηθεί και δεύτερος κόμβος στην Μ.Αλεξάνδρου για να σε ξαναβάζει κάτω από την θάλασσα; Δεν γνωρίζω τις προβλέψεις και τα χαρακτηριστικά του έργου αλλά η κοινη λογίκή λέει οτι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, αν δεν έχει προβλεφθει από την αρχή. Και αυτό στην περίπτωσή μας είναι μάλλον προφανές οτι δεν συμβαίνει (εδώ δεν υπάρχουν προβλέψεις για άλλα βασικότερα θέματα!). Δεν ξερω αν θα ήταν τόσο τρομερό να κατασκευαστεί υποθαλάσσια σε όλο το μήκος της παραλίας, με εξόδους/εισόδους σε βασικά σημεία ή αν θα μπορούσε να συνδυασθεί με μια υπογειοποίηση της Μ.Αλεξάνδρου και ευρύτερη ανάπλαση του θαλάσσιου μετώπου. Σκόρπιες σκέψεις
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και τα σχέδια της υποθαλάσσιας δεν έχουν πέσει ακόμα στα χέρια μου (έχω δει μόνο μια γενική οριζοντιογραφία), θέλω να πιστεύω ότι κάπου θα αφήσουν μια αναμονή για να συνεχίσει το έργο προς Καλαμαριά.

Στο σχέδια του μετρό που έχει δει αφήνουν 'διακλαδώσεις' στο Βαρδάρι για να φύγουν προς Σταυρούπολη και περίπου στο πάρκο Κρήτης για Καλαμαριά.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

Να επεκταθει αμεσα ως υποθαλλασιο κομματι ειναι αδυνατο απο οτι δειχνουν τα πραγματα. Και δεν χρειαζεται κιολας.
Μπορει ομως να γινει επεκταση ειτε απευθειας πριν την Ανθεων με νεα Υποθαλλασια η οποια θα διασχισει διαγωνια το παρκο πριν το Μεγαρο και θα συνεχιζει Υποθαλλασια μεχρι καπου στη Καλαμαρια
ή με διαπλατυνση της Μαριας Καλλας μεχρι τα γραφεια της Express Service και υποθαλλασιο κομματι παραλληλο της Σοφουλη με εξοδο παλι στην Καλαμαρια λιγο μετα το Παλατακι
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 9:43 am    Post subject: Reply with quote

Χθες στην ΤV100 καλεσμένοι ήταν ο πρόεδρος του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας και ο καθηγητής που ήταν επικεφαλής των μελετητών για την υποθαλάσσια.

Αναφέρθηκαν λίγο πολύ σε όσα όλοι γνωρίζουμε.

Για τα κτήρια που πρόκειται να καταδαφιστούν στην Κουντουριώτη (εκτός του λιμανιού) είπαν ότι καλέσαν ειδικούς απο το εξωτερικό για να δουν αν υπάρχει τρόπος να τα στηρίξουν κάπως ώστε να σκάβουν από κάτω χωρίς να τα κατεδαφίσουν. Όλο το έργο θα γίνει cut and cover (θα το σκάψουν, θα ρίξουν τα μπετά για τα τούνελ και μετά θα το σκεπάσουν πάλι). Τόνισε όμως ότι η λύση για την στήριξη θα είναι πανάκριβη.

Για τις αποθήκες στο λιμάνι τόνισαν ότι δεν είναι και η Ακρόπολη και έτσι κι αλλιώς δεν χρησιμοποιούνται.

Για τα λεγόμενα φουγάρα, έδειξαν 2-3 φωτογραφίες από renderings και φαίνονται σαν γλυπτά περισσότερο.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ψηφίστηκε η υποθαλάσσια απ'τη Βουλή
http://news.ert.gr/2/292320.asp
τη σύμβαση ψήφισαν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ενώ την καταψήφισαν ο ΣΥΝ και το ΚΚΕ...
Επιτέλους καλή αρχή με τους δρόμους ανάπτυξης.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 12:54 am    Post subject: Reply with quote

αντε,φανταζομαι απο τον μαρτιο να αρχισουν την εγκατασταση των εργοταξιων..ωραια!!!! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 2:21 am    Post subject: Reply with quote

Καλά θα μας τρελάνει όλους ο ΟΑΣΘ!!!

http://www.oasth.gr/news/news.php?id=76

Εγκαθιστά τηλεματική σε 200 στάσεις, ενώ ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί καλά καλά στην Αθήνα!!! Very Happy Μήπως btw καταλάβατε που είναι ο επισυναπτόμενος πίνακας γιατί δεν τον βλέπω?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Από ότι άκουσα στην αρχή θα μπούν στην Εγνατία, Τσιμισκή και Μητροπόλεως.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

Για την υποθαλάσσια...

Πείτε αλεύρι...Το ΣτΕ μας γυρεύει!

Καλά ξεμπερδέματα, πάλι...
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η "έξυπνες στάσεις" του ΟΑΣΘ ετοιμάζονται εδώ και πολλά χρόνια, και ο ΟΑΣΘ ήδη λειτουργεί εδώ και πολύ καιρό το σύστημα τηλεματικής για τον έλεγχο και διαχείριση του στόλου του, ανά πάσα στιγμή. Είχα δει μια επίδειξη του συστήματος πέρυσι, και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Γενικότερα πάντως σε πολλούς τομείς ο ΟΑΣΘ έχει προχωρήσει πιο μπροστά από την Αθήνα.

Σχετικά με υποθαλάσσια, σε χθεσινή ημερίδα σχετικά με τα συγκοινωνιακά έργα της Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε ότι τα 3 διατηρητέα κτίρια τελικά σώζονται (είναι 2 νεοκλασικά με καφετέριες από κάτω, καθώς και το Χημείο του Κράτους, έργο του '60), αλλά θα ανέβει αρκετά το κόστος. Οι καταστροφικές συνέπειες του έργου όμως είναι αλλού. Είναι η καταστροφή του 1/3 των πάρκων στην Μεγάλου Αλεξάνδρου (μάλιστα στη συγκεκριμένη έκταση είναι συγκεντρωμένα κι όλα τα ψηλά δέντρα), όπου θα γίνει υπέργειος αυτοκινητόδρομος, καθώς και οι υπέργειοι σταθμοί διοδίων, δίπλα στο πολυώροφο parking της Πολυτεχνείου, που θα καταστρέψουν επίσης μια περιοχή πρασίνου. Ειδικά για την περιοχή της Μεγ. Αλεξάνδρου, το πρόβλημα δεν θα υπήρχε αν το έργο κατασκευαζόταν όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, δηλαδή υποθαλάσσια τουλάχιστον ως το Μέγαρο. Όμως προτιμήθηκε η πολύ φτηνή λύση της υπέργειας αρτηρίας.

Για τα ιστορικά κτίρια εντός του λιμένα (αποθήκες κτλ.), πρέπει να αναφερθεί ότι είναι διατηρητέα, όχι το καθένα ξεχωριστά... αλλά μιας και το λιμάνι στο σύνολο του έχει χαρακτηριστεί μνήμειο (υπάρχει μάλιστα σε εξέλιξη πρόγραμμα ανάδειξης των βιομηχανικών κτιρίων της περιοχής), δεν μπορεί να πειραχτεί τίποτα στο εσωτερικό του.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ποτέ δεν είχε σχεδιαστεί η υποθαλάσσια να βγαίνει μέχρι το Μέγαρο.

Ίσα ίσα που έβγαινε πριν το Μακεδονία Παλάς, αλλά αντέδρασαν κάτοικοι και βγαίνει τώρα στο πάρκο κυκλοφοριακή αγωγής.

Για τα κτήρια δίπλα στο λιμάνι αυτό που άκουσα ήταν ότι θα καλέσουν ειδικούς από το εξωτερικό και αν είναι οικονομικά συμφέρουσα η λύση τότε θα προτιμήσουν να μην τα γκρεμίσουν αλλά να σκάψουν από κάτω.
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Ποτέ δεν είχε σχεδιαστεί η υποθαλάσσια να βγαίνει μέχρι το Μέγαρο.


Εννοώ την επέκταση της υποθαλάσσιας.
Αντίστοιχα δεν είχε σχεδιαστεί να γίνει αυτοκινητόδρομος και η Μεγ. Αλεξάνδρου. Τώρα με την Αλεξάνδρου κλειστό αυτοκινητόδρομο, δεν θα υπάρχει πλέον και ανάγκη επέκτασης της υποθαλάσσιας.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 11:52 am    Post subject: Reply with quote

ΑΛΛΕΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
Πάγωσαν πριν αρχίσουν τα έργα της υποθαλάσσιας Θεσσαλονίκης

http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18767&m=N14&aa=4

Αναφερόμενος στα «προβλήματα που θα δημιουργήσει το έργο της υποθαλάσσιας», ο πρόεδρος του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μέλος της Ένωσης Πολιτών, Νίκος Καλογήρου, επισήμανε ότι θα υποβαθμίσει περιβαλλοντικά τα δύο άκρα του, δηλαδή τη Νέα Παραλία και το λιμάνι της πόλης, ενώ θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες και στο κέντρο της πόλης. «Πρόκειται για σπατάλη πόρων για ένα έργο μικρής κλίμακας, το οποίο πήρε συναισθηματική και ιδεολογική χροιά», είπε χαρακτηριστικά.
[/b]
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Αναμενομενο για ένα έργο που μελετήθεηκε στο πόδι για να εξαγγελθεί δυο-τρεις φορές από "το βήμα της ΔΕΘ", για να έχουν οι Θεσσαλονικείς να βαυκαλίζονται οτι κάτι γίνεται και σε αυτή την πόλη; Αναμενόμενο...

(ο Καλογήρου είναι σοβαρός άνθρωπος και εκπροσωπεί μια αρκετά προοδευτική σχολή αρχιτεκτονικής, δεν πρόκειται για στείρο αρνητή κάθε μεγάλου έργου)
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Feb 19, 2007 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

Άσχετο, περνώντας χθες από την Βενιζέλου είδα ότι αρχίσαν να βγαίνουν στην επιφάνεια κάτι αρχαία. Οι εργασίες ακόμα βρίσκονται στην μετατόπιση των δικτύων κοινής ωφέλειας. Φανταστείτε τι θα βρουν όταν αρχίσουν να σκάβουν για τους σταθμούς!
----
Επίσης φοβερή δήλωση έκανε ο Ηρακλής Δούκας (Μαρόκο κτλ). Ο ένας τρέχει σε μνημοσύματα, βαφτίσεις και πανηγύρια, ο άλλος είναι απομονωμένος στο παλάτι του, που να βρούν χρόνο να ασχοληθούν με την πόλη... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 1:23 am    Post subject: Reply with quote

Όταν τα έλεγα εγώ για τα αρχαία... πάντως τα βαθια σκαψίματα θα αργήσουν ακόμη, καθώς δεν έχουν προκυρηχθεί θέσεις αρχαιολόγων.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 2:48 am    Post subject: Reply with quote

elpizoume na mi ginoun zimies kai na lavoun metra gia ta arhea.....stathmoi museio tha itan kai pali to idaniko.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 89, 90, 91  Next
Page 55 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr