View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tonibest24 Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
![](http://i36.photobucket.com/albums/e25/tonibest24/worker3.jpg)
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 10:14 pm Post subject: |
|
|
καλησπερα και καλη χρονια!!
Μετα απο ενα 15ημερο στη Θεσσαλονικη εχω να διαπιστωσω οτι το κυκλοφοριακο της πολης ειναι πλεον σε τραγικη κατασταση και θυμιζει εντονα Αθηνα αρχων δεκατιας 90. Στα θετικα_ ειδα γεωτρησεις απο συνεργεια του μετρο στην μαρτιου και στο παπαφειο.
Η ΑΕΓΕΚ προκαλει μεγαλη ανυσηχια αλλα δεν πιστευω να την αφησουν να φαληρισει. Αλλωστε εχει αρκετα περιουσιακα στοιχεια μεγαλο ανεκτελεστο και στην τελικη νομιζω οτι αν φαλιρισει το εργο το παιρνει ο αμεσως επομενος μειοδοτης ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος.
Και κατι τελευταιο για τους σταθμους. Εχω την αισθηση οτι η χαραξη των τελευταιων ανατολικων σταθμων ειναι τουλαχιστον περιεργη. Ο σταθμος πατρικιου θα ηταν πιο λογικο να ηταν στην διασταυρωση Μαρτιου με Δελφων.
Ο σταθμος Βουλγαρη δεν εξυπερετει ιδιαιτερα και ο σταθμος παπαναστασιου ειναι σε μια εντελως περιφερειακη γειτονια που μολις προσφατα αρχισε να χτιζετε.
Επισης δεν υπαρχει καμια προβλεψη για μετεπιβιβαση των ερχομενων απο το δρομο της Χαλκιδικης. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
xristos_skg Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 10:21 pm Post subject: |
|
|
skylinearth wrote: | Δεν πρόκειται για ελαφρύ μετρό φίλε xristos_skg αλλά για κανονικό. Την συζήτηση την έχουμε κάνει σε προηγούμενες σελίδες. |
Δεν είναι θέμα συζήτησης αυτό. Το μέτρο της Θεσσαλονίκης από τις μελέτες του είναι ελαφρύ μετρό. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skylinearth Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://img230.imageshack.us/img230/8325/36772180l2sh.jpg)
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 10:59 pm Post subject: |
|
|
xristos_skg wrote: | Δεν είναι θέμα συζήτησης αυτό. Το μέτρο της Θεσσαλονίκης από τις μελέτες του είναι ελαφρύ μετρό. |
Δέν νομίζω οτι υπάρχει τέτοια μελέτη.
tonibest24 wrote: | Λοιπον εχω ΕΠΙΣΗΜΗ απαντηση Ειμαι ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ απο το ποσο γρηγορα απαντησαν, μπραβο στα παιδια βαζο το κειμενο της απαντησης αυτουσιο
Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια σας. Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν είναι "ελαφρού τύπου" (αναλυτικές πληροφορίες βρίσκονται στις ιστοσελίδες Κεφάλαια: ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ και στις ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ). Οι επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκονται σήμερα υπό μελέτη και ακόμη δεν έχουν εξευρευθεί οι απαραίτητοι πόροι (περίπου 1 δισ ¤) για την υλοποίησή τους (πιθανότατα θα ενταχθούν στο Δ' ΚΠΣ).
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ βεβαια δεν ειναι αιτιολογημενη και σιγουρα το Υπουργειο και η αττικο μετρο δεν θα θελουν να παρουσιαστουν οτι κανουν μετρο χειροτερο απο της Αθηνας δεν παυει ομως να ειναι σημαντικη |
|
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
xristos_skg Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:09 pm Post subject: |
|
|
skylinearth wrote: | Δέν νομίζω οτι υπάρχει τέτοια μελέτη. |
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς... Τα χαρακτηριστικά του έργου μιλούν από μόνα τους, και οι μελέτες του το παρουσιάζουν ως ελαφρύ μετρό. Το υπουργείο μπορεί να παρουσιάζει το έργο όπως θέλει, αλλά δεν παύει να είναι μελέτη προ δεκαετίας(-ων) που στα βασικά της σημεία δεν έχει αλλάξει. Οι σταθμοί, οι διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά του έργου είναι ίδια από την δεκαετία του '80... και γενικότερα είναι ένα τελείως παρωχημένο έργο (όπως και η υποθαλάσσια). |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skylinearth Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://img230.imageshack.us/img230/8325/36772180l2sh.jpg)
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 12:52 am Post subject: |
|
|
Γνωρίζω την παλιά μελέτη της δεκαετίας του 80. Όμως έγινε νέα μελέτη και με βάση τα νέα δεδομένα η πρόταση του ελαφριού μετρό εγκαταλήφθηκε.
Μερικά χαρακτηρηστικά:
Θα έχει ταχύτητα 80 χλμ/ώρα όπως και της Αθήνας, και θα είναι στα πρότυπα του μετρό της Κοπεγχαγης (που δεν είναι ελαφρύ).
Το παλιό σενάριο όμως προέβλεπε ελαφρύ μετρό στα πρότυπα του docklands του Λονδίνου:http://www.railway-technology.com/projects/greece/ |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
chr.04 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://boursomac.com/webengine/images/smiley/sport.gif)
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 9:56 am Post subject: |
|
|
Χθες στην ΤV100 ήταν καλεσμένος ο πρόεδρος της ΕΓΝΑΤΙΑΣ.
Μίλησαν για την εξωτερική ανατολική περιφερειακή. Τον Μάρτιο του 2008 θα αρχίσει η κατασκευή της και προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2011. Θα αρχίζει από τον κόμβο του ΤΙΤΑΝ και θα καταλήγει κάπου στον Τρίλοφο.
Για την εσωτερική περιφερειακή, είπε ότι βρίσκεται υπο μελέτη κόμβος στον Εύοσμο, και ψάχνουν να βρούν λύση για να γίνει κόμβος στην αερογέφυρα της Σταυρούπολης.
Επίσης είπε για την Εγνατία ότι μέσα στο καλοκαίρι θα δωθεί και το τμήμα Βόλβη - Ρεντίνα, το κομμάτι από την Χρυσούπη ως τον Νέστο. Κατασκευάζεται η μεσόγεια χάραξη στην Καβάλα, αλλά έχουν αρκετά προβλήματα στις απαλλοτριώσεις.
----------------
Και δυο μικρά αλλά σημαντικά έργα.
Έχει αρχίσει η κατασκευή κυκλικού κόμβου στον Δενδροπόταμο (μπροστά στο ΚΤΕΛ).
Γίνεται υπογείωση του δρόμου που ενώνει την Σίνδο με την ΒΙΠΕΘ στο ύψος των σιδηροδρομικών γραμμών. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skylinearth Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://img230.imageshack.us/img230/8325/36772180l2sh.jpg)
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 12:45 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίο έργο η εξωτερική περιφερειακή. Ξέρεις ή μήπως άκουσες άν θα περνάει απο Χορτιάτη? Πάντως σωστά την σενέδεσαν με τον Τρίλοφο και λοιπά ανατολικά προάστια, πιστεύω λόγω της μεγάλης οικιστικής ανάπτυξης που υπάρχει στα εν λόγω μέρη. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kostya Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 4:49 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά υπάρχει χάρτης της εξωτερικής περιφερειακής???
(Αν όχι επίσημος έστω στο περίπου...?) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Tanash Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/homer.gif)
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 4:52 pm Post subject: |
|
|
Στο site της εγατίας, ο χάρτης προόδου του έργου, δείχνει και την χάραξη μελέτης για την εξωτερική περιφερειακή... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kostya Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 5:01 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ.
(μιλάμε πιο γρήγορη απάντηση δεν εχω δει) ![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
chr.04 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://boursomac.com/webengine/images/smiley/sport.gif)
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 5:13 pm Post subject: |
|
|
Χοντρικά:
Ξεκινάει από τον κόμβο του ΤΙΤΑΝ (εκεί που γίνεται η απότομη στροφή στην Ευκαρπία).
Ανεβαίνει το βουνό και περνάει ανάμεσα από το Φίλυρο και το Ρετζίκι. Εδώ γίνεται κόμβος. Συνεχίζει λίγο ακόμα και βγαίνει στο Ασβεστοχώρι (πάλι γίνεται κόμβος).
Με τούνελ περνάει κάτω από το δάσος του Σειχ Σου και φτάνει στους Ελαιώνες στην Πυλαία. Στο ύψος περίπου του σημερινού τούνελ της περιφερειακής (Κωνσταντινοπολίτικα) θα γίνει δρόμος που θα ενώνει τους 2 περιφερειακούς. Συνεχίζει στους Ελαιώνες και γίνεται τούνελ κάτω από το Πανόραμα.
Βγαίνει πάνω από την Θέρμη ανάμεσα στο Τριάδι και στο Ρύσιο. Εκεί κάνει διχάλα, ένα τμήμα πηγαίνει προς αεροδρόμιο και ενώνεται με τον δρόμο που έγινε για την σύνοδο της ΕΕ. Το υπόλοιπο συνεχίζει και φτάνει κάπου στον Τρίλοφο.
Για το έργο έχει βρεθεί χρηματοδότηση προκυρήσσονται οι προμελέτες και όπως είπαν ελπίζουν τον χρόνο τον Μάρτιο να αρχίσουν οι εργασίες.
Επιλέχθηκε η χάραξη να είναι σε υψόμετρο περίπου 100μ λόγω χιονοπτώσεων και παγετού.
Ο δρόμος είναι 3 λωρίδες και 1 ΛΕΑ ανά κατεύθυνση.
----------------
Για την Ανατολική είσοδο της Θεσσαλονίκης (δηλαδή από το αεροδρόμιο να βγαίνουμε στον κόμβο του Προφήτη στην Εγνατία Οδό), από ότι είπαν υπάρχουν μελέτες αλλά δεν υπάρχει χρηματοδότηση. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Tanash Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/homer.gif)
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 5:24 pm Post subject: |
|
|
Πάντως στην έκθεση που είχα πάει τον σεπτέμβριο, στο περίπτερο της εγνατίας, είχαν έναν μεγάλο χάρτη και έδειχνε τόσο την χάραξη της εξωτερικής περιφερειακής (δεν είχε ανακοινωθεί ακόμα) όσο και την σύνδεση του αεροδρομίου με τον κόμβο προφήτη και έναν άλλον δρόμο μάλλον προς πολύγυρο αν θυμάμαι καλά που πάλι κατέληγε στην εγνατία κοντά στην ασπροβάλτα. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι θα ανακοινωθούνε σιγά σιγά αυτά τα έργα καθώς τα έχει αναλάβει η εγνατία.. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
plati Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gm2263 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](images/avatars/gallery/all/yoda.jpg)
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 7:48 pm Post subject: |
|
|
Ταχουμε πει και ξαναπεί.
Είναι τρομερή η στιγμή που η μικρότητα του χαρακτήρα του Ελληνα βγαίνει προς τα έξω. Αυτό το Οθωμανικό κατάλοιπο του δούλου που νομίζει πως κάνει ανταρτοπόλεμο απέναντι σε μια άδικη κοινωνία με το να ματαιώνει με το έτσι θέλω έργα των συνανθρώπων του.
Αμ, το να φωνάζουμε μόνο και να μη κάνουμε τίποτα δεν μας τιμά σαν κράτος και λαό κύριοι.
Ντροπή, ντροπή, ντροπή. Και ναι, σε τέτοιες περιπτώσεις τείνω να πιστεψω πως η πολλή δημοκρατία βλάπτει, εφόσον υπήρξε πολύς χρόνος που όλα ακούστηκαν και συζητήθηκαν για αυτή την αρτηρία...
Αλλά βλέπεις σε κάθε έργο μεγαλείου στην Ελλάδα πρέπει να έρθει ο κάθε κομπλεξικός και μικράνθρωπος να ρίξει την κουτσουλιά του. Δυστυχώς.
Και φαντάσου συγχίστηκα τόσο πολύ αν και δεν είμαι Θεσσαλονικέας... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
corsakias Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 8:06 pm Post subject: |
|
|
Ατελείωτε Έλληνα!!
Μήπως είναι ευκαιρία να ακυρωθεί το έργο και να βρούνε κάποια άλλη λύση για καλύτερη εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας με νεότερες μελέτες? ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
superas Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 8:57 pm Post subject: |
|
|
Το έργο της Ανατολικής εξωτερικής Περιφερειακής είναι αυτό που στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ βοηθάει την πόλη στην αποσυμφόρησή της. Πρόκειται για έργο πολλαπλάσιας σημασίας κατά τη γνωμη μου από το πολυδιαφημισμένο αλλά αμφίβολης αποτελεσματικότητας έργο της υποθαλάσσιας αρτηρίας.
Ένας σύγχρονος κλειστός αυτοκινητόδρομος με 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση που θα κυκλωνει σχεδόν την πόλη είναι σίγουρα ό,τι καλύτερο για τη Θεσσαλονίκη, κι ας έχει και διόδια. Μόνο που πιστεύω ότι είναι ανάγκη γρήγορα να προωθηθεί και ο άξονας που θα συνδέει την Εγνατία από την περιοχή των Λιμνών (Προφήτης) μέχρι τη Θέρμη και το αεροδρόμιο. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
worldofjustice Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://i8.photobucket.com/albums/a13/worldofjustice/CapitalizingonCommunism2.jpg)
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 10:11 pm Post subject: |
|
|
Ποιά είναι τα κτίρια που έχουν κυριχθεί διατηρητέα και κατεδαφίζονται για τις ανάγκες του έργου της υποθαλάσσιας? Γνωρίζει κάποιος φίλος από τη Θεσσαλονίκη για να μας διαφωτίσει κι εμάς? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Lucretius Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://www.sxc.hu/pic/l/l/lu/lucretious/lucretious.jpg)
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 10:44 pm Post subject: |
|
|
gm2263 wrote: | Ταχουμε πει και ξαναπεί.
Είναι τρομερή η στιγμή που η μικρότητα του χαρακτήρα του Ελληνα βγαίνει προς τα έξω. Αυτό το Οθωμανικό κατάλοιπο του δούλου που νομίζει πως κάνει ανταρτοπόλεμο απέναντι σε μια άδικη κοινωνία με το να ματαιώνει με το έτσι θέλω έργα των συνανθρώπων του. . |
Γρηγόρη, εδώ θα διαφωνήσουμε. Το έργο αυτό έτσι όπως θα υλοποιηθεί δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα, απλά θα το μεταθέσει κατα 2 χιλιόμετρα. Πέρα από αυτό, ενθαρρύνει την χρήση του ix στο κέντρο της πόλης και δημιουργεί κατασκευές στο κέντρο του θερμαϊκού.
Τα κτίρια που θα κατεδαφιστούν είναι κάποιες αποθήκες που έχουν χαρακτηριστεί δείγματα της βιομηχανικής αρχιτεκτονικής. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skylinearth Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://img230.imageshack.us/img230/8325/36772180l2sh.jpg)
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 10:56 pm Post subject: |
|
|
kostya wrote: | Παιδιά υπάρχει χάρτης της εξωτερικής περιφερειακής???
(Αν όχι επίσημος έστω στο περίπου...?) |
Ορίστε ο χάρτης kostya:
http://img340.imageshack.us/img340/859/s58kgkbscm8.jpg
chr.04 wrote: | Επιλέχθηκε η χάραξη να είναι σε υψόμετρο περίπου 100μ λόγω χιονοπτώσεων και παγετού. |
Το περίπου είναι σχετικό, καθώς το Ρετζίκι είναι γύρω στα 250 μέτρα και το Φίλυρο κοντά στα 350. Το Ασβεστοχώρι επίσης είναι στα 400. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
superas Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:16 pm Post subject: |
|
|
Τα υψόμετρα που δίνεις όμως skylinearth δεν είναι αυτά που θα περνάει ο δρόμος. Θα περνάει από την κοιλάδα κάτω από Φίλυρο Ρετζίκι και Ασβεστοχώρι (και μετά με τούνελ θα περνάει από την άλλη πλευρά του Σέιχ Σου) οπότε δύσκολο το κόβω να φεύγει από τα 200 μέτρα υψόμετρο. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gm2263 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](images/avatars/gallery/all/yoda.jpg)
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:23 pm Post subject: |
|
|
καλά στην Ελλάδα ζούμε, δεν ξέρει κανείς για ποιό λόγο αποφασίζονται τα έργα.
Ακόμα και εάν έχει δίκιο ο φίλτατος Λουκρήτιος (που είναι δύσκολο να έχει... άδικο γιατι έίναι after all, o ορθολογιστής και μετρημένος Λουκρήτιος) θα πρέπει ίσως (και μακράν της ρύμης που με έπιασε σκεπτόμενους αναμαλλιασμένους μεσήλικες να σταματούν κομπλεξικά οτιδήποτε δεν τους αρέσει όπως γίνεται συνήθως στην Ελλάδα) να προβληματισούμε πάραυτα για τα εξής:
1. Δεν προηγήθηκε διάλογος με τα μέλη των τοπικών κοινωνιών πριν γίνει το έργο; Γιατι αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι χτεσινό το έργο τόσα χρόνια συζητιέται. Αν υπήρχε σημαντική αντίδραση είχε εκδηλωθεί σε πρότερο χρόνο; αν είχε εκδηλωθεί, την έλαβαν υπόψη τους οι κρατικές αρχές; αν τήν "έγραψαν" (πράγμα πιθανό στην Ελλάδα) γιατι την "έγραψαν;
2. Αν επρόκειτο για 1000, ή 2000 ή παραπάνω αριθμό ατόμων με υπογραφές κλπ θα συμφωνούσα να μη γίνει. Πως γίνεται όμως και τόσο λίγοι από τους άμεσα θιγόμενους αντιδρούν στο έργο; Μήπως πρόκειται για καθ' λέξιν αντιρρησίες και όχι άμεσα θιγόμενους; Και τελικά επειδή το έργο το έχουμε ξαναδεί, δεν είναι λογικό κάποιος να υποθέσει ότι στην Ελλάδα τελικά αρκούν δέκα-είκοσι άνθρωποι για να να ματαιώνουν έργα που θα βάλουν τη χώρα στον εικοστό πρώτο αιώνα;
Φυσικά και δεν γνωρίζω κατα πόσον το έργο θα ανακουφίσει τη Θεσ/νίκη. Πρίν πέσετε όμως απάνω μου να με... φάτε (αστείο ) θέλω να παρατηρήσω σαν απλά ένας... interested observer (ώπα ψώνιο ) ότι και η εικόνα της "παραλιακής" των δύο λωρίδων, ε, δεν είναι και ότι καλύτερο για πόλη 1+ εκ. κατοίκων. Ξέρω ότι οι παράλληλοι της πρός τα μέσα είναι μεγάλοι δρόμοι, αλλά απλά εκείνο το σημείο θυμίζει πόλεις και καταστάσεις άλλων εποχών.
Σίγουρα το πρόβλημα απλά θα μετατεθεί πιό κάτω (τυπικό σε όλα τα ανολοκλήρωτα οδικά έργα. Όμως εσείς σαν Θεσσαλονικείς που θέλετε να... υπάρχει πρόβλημα, εκεί ή... πιό κάτω; (άκου ηλίθια ερώτηση που κάνω, καλός είμαι κι'εγώ) εφόσον κατα πάσα πιθανότητα αν γίνει αυτό το έργο, πιθανόν είναι να υπάρξει και επέκταση του (όπως και με την Αττική οδό) αλλά σε πιό... εύθετο χρόνο (και όταν πλέον οι έχοντες τη μέση ηλικία των φορουμτζήδων εδώ πέρα, θα είστε συμπαθητικοί σαραντάρηδες πια. Οπότε δεν είναι καλύτερο να γίνει αυτό, το μισό από το να μη γίνει τίποτα; Εχουμε ζυγίσει τα υπέρ και τα κατα; Καλά εσείς ξέρετε βέβαια καλύτερα, δεν το συζητώ.
Τώρα το θέμα της εξωτερικής περιφερειακής είναι μάλλον πιό λογικό για υλοποίηση, εφόσον μπήκε και η Βουλγαρία στην ΕΕ και όσο νάναι θα αυξηθεί η κίνηση. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
xristos_skg Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:38 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλά κάνουν και διαμαρτύρονται. Η όλη δραστηριότητα των τελευταίων ετών του ΠΕΧΩΔΕ με μετρό, υποθαλάσσια είναι να φανεί ότι επιτέλους γίνεται έργο στην Θεσσαλονίκη. Σε κάποιον από Αθήνα ή κάποιον που δεν γνωρίζει περί τίνος πρόκειται, πράγματι φαίνεται ότι το υπουργείο νοιάζεται επιτέλους για την Θεσσαλονίκη. Ναι, αλλά στην πραγματικότητα θα νοιαζόταν αν σχεδίαζε νέα έργα από την αρχή (3-4 χρόνια μελέτες και έναρξη των έργων μελλοντικά) και όχι παίρνοντας μπαγιάτικα έργα περασμένων δεκαετιών, κάνοντας μια επικαιροποίηση στο πόδι (που βαφτίζουν το μετρό από "ελαφρύ" σε "βαρύ"!), και δημοπρατώντας τα ώστε να τα προλάβουμε μέχρι τις εκλογές! Δυστυχώς όμως έτσι λειτουργεί το όλο σύστημα στην Ελλάδα... Να παρουσιάσουμε έργο για τις επόμενες εκλογές και ποτέ με πραγματικό στρατηγικό σχεδιασμό με ορίζοντα π.χ. 20ετίας. Οπότε εγώ δεν χαίρομαι με τη λογική "έργο να 'ναι και ό,τι να 'ναι", όταν μιλάμε για έργα που έχουν σχεδιαστεί με κυκλοφοριακά δεδομένα άλλων δεκαετιών, και δεν λαμβάνουν την πρόσφατη Γενική Κυκλοφοριακή Μελέτη της Θεσσαλονίκης του 2000 που συνέταξε ο ΟΡΘΕ με επιστήμονες από το Α.Π.Θ. και η οποία κατέληξε σε τελείως διαφορετικές προτάσεις για τη διαχείριση του κυκλοφοριακού προβλήματος. Δεν είναι τυχαίο και ότι καμία ευρωπαϊκή τράπεζα δεν ενέκρινε δάνειο για το έργο του μετρό αφού το θεωρούσε μη βιώσιμο.
Ακόμα και η περίφημη εξωτερική περιφερειακή είναι έργο που υπάρχει στους σχεδιασμούς από τη δεκαετία του '80 (να θυμηθώ να φωτογραφήσω ένα ωραίο χάρτη που υπάρχει στο πανεπιστήμιο με όλες τις προβλεπόμενες αρτηρίες, μεταξύ των οποίων και την υποθαλάσσια ζεύξη Αγγελοχωρίου-Δέλτα, προτεινόμενες χρόνια πριν). Πάντως αν δείτε στον χάρτη που παρέθεσε ο skylinearth, η εξωτερική περιφερειακή δεν καταλήγει στην συνδετήρια οδό Ε.Ο. Θεσ/νίκης Μουδανιών-Αεροδρομίου που κατασκευάστηκε το 2003... αλλά φαίνεται να δημιουργεί νέο δρόμο πάνω στον Ανθεμούντα που φτάνει στο terminal από ανατολικά...
Σχετικά με τα υψόμετρα, τα 100 m προφανώς είναι το υψόμετρο ερυθράς. Δηλαδή ο δρόμος θα είναι σε όρυγμα ή tunnel (και όντως υπάρχει κοιλάδα στην περιοχή), άσχετο αν το υψόμετρο φυσικού εδάφους είναι στα 200 m. (Τα χωριά είναι στις πλαγιές της κοιλάδας οπότε έχουν και μεγαλύτερα υψόμετρα) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
skylinearth Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://img230.imageshack.us/img230/8325/36772180l2sh.jpg)
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:51 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | Τα υψόμετρα που δίνεις όμως skylinearth δεν είναι αυτά που θα περνάει ο δρόμος. Θα περνάει από την κοιλάδα κάτω από Φίλυρο Ρετζίκι και Ασβεστοχώρι (και μετά με τούνελ θα περνάει από την άλλη πλευρά του Σέιχ Σου) οπότε δύσκολο το κόβω να φεύγει από τα 200 μέτρα υψόμετρο. |
Υπάρχουν δύο σημεία όμως το ένα ανάμεσα στο Ρετζίκι και στο Φίλυρο που πλησιάζει τα 300 μέτρα και ένα άλλο στο ψηλότερο σημείο του Ρετζικιού (κοντά στα 400 μέτρα) οπού θα πρέπει αναγκαστικά να διέρχεται η περιφερειακή λόγω της κατοικημένης περιοχής. Η οικιστική ανάπτυξη του Ρετζικιού βλέπεις εμποδίζει κάπως τον δρόμο. (Ρίξε μια ματιά στο χάρτη και στο google earth).
Βέβαια αυτό σημαίνει οτι θα υπάρχουν περισσότερα προβλήματα λόγω χιονιού αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος.
Last edited by skylinearth on Fri Jan 05, 2007 12:17 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gm2263 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](images/avatars/gallery/all/yoda.jpg)
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:58 pm Post subject: |
|
|
Καλά φίλε Χρήστο, αν πιάσουμε το θέμα του για ποιον... αιώνα σχεδιάζονται τα έργα καήκαμε... Εδώ η Αττική οδός υπήρχε στα συρτάρια -λένε- του Δοξιάδη από τα μέσα της δεκαετίας του 50. Οπότε δίκιο έχεις.
Αν δεν υπάρχει άμεση εναλλακτική το θέμα είναι: Τι είναι προτιμώτερο: Να γίνουν τα έργα ή να μη γίνουν; Διότι αν δεν γίνει ΤΙΠΟΤΑ, θα έρθει το 2010 και η Θεσσαλονίκη θα έχει διαφορά δύο δεκαετιών με την Αθήνα και τεσσάρων δεκαετιών με την Ευρώπη όσον αφορά τις υποδομές της. Και χωρίς προοπτική να γίνει κάτι. Και είναι κρίμα, θα είναι σκανδαλώδες.
Θυμάμαι όταν έγινε η Κυβερνητική αλλαγή του 81 και ματαιώθηκαν όλατα εργα της Αθήνας για μια δωδεκαετία γιατι χρειαζόταν να γίνουν "κοινωνικά έργα", να γίνει "διάλογος στις γειτονιές με το λαό" και κάτι τέτοιες παπαριές ενώ η πόλη πλησίαζε (και eventually ξεπέρασε ) τα τέσσερα εκατομμύρια κατοίκους και όταν τελείωσε πότε; το 2000 το πρώτο τμήμα του μετρό έκαναν όλοι σαν τις στερημένες κοκότες για να μπούνε μέσα μετά από τόσα χρόνια υστερησης.
Δε νομίζω πως σας αξίζει κάτι τέτοιο παιδιά. Στο κάτω-κάτω, κανένα αναπτυξιακό σχέδιο δεν είναι τέλειο. Επαναλαμβάνω: Θέλετε να έχει έρθει το 2010 και να μην έχει πέσει ούτε μια φτιαριά; I don't think so... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
billy8181 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](images/avatars/gallery/all/bart2.gif)
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 12:16 am Post subject: |
|
|
ayto pou lei o GM einai apolitos logiko, distihos i mi....kai otan ginoun ta erga, opos kai stin athina, tha deite hara kai eytihia kaka ta psemata....kai as parei 1-2 hronia gia na xehastoun i dithen "enalaktikes liseis"..
sto kato kato de milame gia erga teis "xepetas" oute ftino kataskeves....kai deyteron de fimizonte i armodii gia idieteri eyelixia, ektos an theoreite teis 10eties asteio gegonos....
kai teleyteo, oso "bagiatika" kai na einai ta erga, toulahiston vgikan apo ta sirtaria....kai ayto afora apo anaplaseis mehri gipeda. Gia emena kati einai. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|