stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

καλησπερα και καλη χρονια!!
Μετα απο ενα 15ημερο στη Θεσσαλονικη εχω να διαπιστωσω οτι το κυκλοφοριακο της πολης ειναι πλεον σε τραγικη κατασταση και θυμιζει εντονα Αθηνα αρχων δεκατιας 90. Στα θετικα_ ειδα γεωτρησεις απο συνεργεια του μετρο στην μαρτιου και στο παπαφειο.

Η ΑΕΓΕΚ προκαλει μεγαλη ανυσηχια αλλα δεν πιστευω να την αφησουν να φαληρισει. Αλλωστε εχει αρκετα περιουσιακα στοιχεια μεγαλο ανεκτελεστο και στην τελικη νομιζω οτι αν φαλιρισει το εργο το παιρνει ο αμεσως επομενος μειοδοτης ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος.

Και κατι τελευταιο για τους σταθμους. Εχω την αισθηση οτι η χαραξη των τελευταιων ανατολικων σταθμων ειναι τουλαχιστον περιεργη. Ο σταθμος πατρικιου θα ηταν πιο λογικο να ηταν στην διασταυρωση Μαρτιου με Δελφων.
Ο σταθμος Βουλγαρη δεν εξυπερετει ιδιαιτερα και ο σταθμος παπαναστασιου ειναι σε μια εντελως περιφερειακη γειτονια που μολις προσφατα αρχισε να χτιζετε.

Επισης δεν υπαρχει καμια προβλεψη για μετεπιβιβαση των ερχομενων απο το δρομο της Χαλκιδικης.
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

skylinearth wrote:
Δεν πρόκειται για ελαφρύ μετρό φίλε xristos_skg αλλά για κανονικό. Την συζήτηση την έχουμε κάνει σε προηγούμενες σελίδες.


Δεν είναι θέμα συζήτησης αυτό. Το μέτρο της Θεσσαλονίκης από τις μελέτες του είναι ελαφρύ μετρό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 10:59 pm    Post subject: Reply with quote

xristos_skg wrote:
Δεν είναι θέμα συζήτησης αυτό. Το μέτρο της Θεσσαλονίκης από τις μελέτες του είναι ελαφρύ μετρό.


Δέν νομίζω οτι υπάρχει τέτοια μελέτη.

tonibest24 wrote:
Λοιπον εχω ΕΠΙΣΗΜΗ απαντηση Exclamation Ειμαι ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ απο το ποσο γρηγορα απαντησαν, μπραβο στα παιδια βαζο το κειμενο της απαντησης αυτουσιο

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια σας. Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν είναι "ελαφρού τύπου" (αναλυτικές πληροφορίες βρίσκονται στις ιστοσελίδες Κεφάλαια: ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ και στις ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ). Οι επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκονται σήμερα υπό μελέτη και ακόμη δεν έχουν εξευρευθεί οι απαραίτητοι πόροι (περίπου 1 δισ ¤) για την υλοποίησή τους (πιθανότατα θα ενταχθούν στο Δ' ΚΠΣ).

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ βεβαια δεν ειναι αιτιολογημενη και σιγουρα το Υπουργειο και η αττικο μετρο δεν θα θελουν να παρουσιαστουν οτι κανουν μετρο χειροτερο απο της Αθηνας δεν παυει ομως να ειναι σημαντικη
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

skylinearth wrote:
Δέν νομίζω οτι υπάρχει τέτοια μελέτη.


Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς... Τα χαρακτηριστικά του έργου μιλούν από μόνα τους, και οι μελέτες του το παρουσιάζουν ως ελαφρύ μετρό. Το υπουργείο μπορεί να παρουσιάζει το έργο όπως θέλει, αλλά δεν παύει να είναι μελέτη προ δεκαετίας(-ων) που στα βασικά της σημεία δεν έχει αλλάξει. Οι σταθμοί, οι διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά του έργου είναι ίδια από την δεκαετία του '80... και γενικότερα είναι ένα τελείως παρωχημένο έργο (όπως και η υποθαλάσσια).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζω την παλιά μελέτη της δεκαετίας του 80. Όμως έγινε νέα μελέτη και με βάση τα νέα δεδομένα η πρόταση του ελαφριού μετρό εγκαταλήφθηκε.

Μερικά χαρακτηρηστικά:
Θα έχει ταχύτητα 80 χλμ/ώρα όπως και της Αθήνας, και θα είναι στα πρότυπα του μετρό της Κοπεγχαγης (που δεν είναι ελαφρύ).

Το παλιό σενάριο όμως προέβλεπε ελαφρύ μετρό στα πρότυπα του docklands του Λονδίνου:http://www.railway-technology.com/projects/greece/
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Χθες στην ΤV100 ήταν καλεσμένος ο πρόεδρος της ΕΓΝΑΤΙΑΣ.

Μίλησαν για την εξωτερική ανατολική περιφερειακή. Τον Μάρτιο του 2008 θα αρχίσει η κατασκευή της και προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2011. Θα αρχίζει από τον κόμβο του ΤΙΤΑΝ και θα καταλήγει κάπου στον Τρίλοφο.

Για την εσωτερική περιφερειακή, είπε ότι βρίσκεται υπο μελέτη κόμβος στον Εύοσμο, και ψάχνουν να βρούν λύση για να γίνει κόμβος στην αερογέφυρα της Σταυρούπολης.

Επίσης είπε για την Εγνατία ότι μέσα στο καλοκαίρι θα δωθεί και το τμήμα Βόλβη - Ρεντίνα, το κομμάτι από την Χρυσούπη ως τον Νέστο. Κατασκευάζεται η μεσόγεια χάραξη στην Καβάλα, αλλά έχουν αρκετά προβλήματα στις απαλλοτριώσεις.
----------------

Και δυο μικρά αλλά σημαντικά έργα.
Έχει αρχίσει η κατασκευή κυκλικού κόμβου στον Δενδροπόταμο (μπροστά στο ΚΤΕΛ).
Γίνεται υπογείωση του δρόμου που ενώνει την Σίνδο με την ΒΙΠΕΘ στο ύψος των σιδηροδρομικών γραμμών.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίο έργο η εξωτερική περιφερειακή. Ξέρεις ή μήπως άκουσες άν θα περνάει απο Χορτιάτη? Πάντως σωστά την σενέδεσαν με τον Τρίλοφο και λοιπά ανατολικά προάστια, πιστεύω λόγω της μεγάλης οικιστικής ανάπτυξης που υπάρχει στα εν λόγω μέρη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά υπάρχει χάρτης της εξωτερικής περιφερειακής???

(Αν όχι επίσημος έστω στο περίπου...?)
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

Στο site της εγατίας, ο χάρτης προόδου του έργου, δείχνει και την χάραξη μελέτης για την εξωτερική περιφερειακή...
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ.

(μιλάμε πιο γρήγορη απάντηση δεν εχω δει) Wink Cool
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

Χοντρικά:

Ξεκινάει από τον κόμβο του ΤΙΤΑΝ (εκεί που γίνεται η απότομη στροφή στην Ευκαρπία).

Ανεβαίνει το βουνό και περνάει ανάμεσα από το Φίλυρο και το Ρετζίκι. Εδώ γίνεται κόμβος. Συνεχίζει λίγο ακόμα και βγαίνει στο Ασβεστοχώρι (πάλι γίνεται κόμβος).

Με τούνελ περνάει κάτω από το δάσος του Σειχ Σου και φτάνει στους Ελαιώνες στην Πυλαία. Στο ύψος περίπου του σημερινού τούνελ της περιφερειακής (Κωνσταντινοπολίτικα) θα γίνει δρόμος που θα ενώνει τους 2 περιφερειακούς. Συνεχίζει στους Ελαιώνες και γίνεται τούνελ κάτω από το Πανόραμα.

Βγαίνει πάνω από την Θέρμη ανάμεσα στο Τριάδι και στο Ρύσιο. Εκεί κάνει διχάλα, ένα τμήμα πηγαίνει προς αεροδρόμιο και ενώνεται με τον δρόμο που έγινε για την σύνοδο της ΕΕ. Το υπόλοιπο συνεχίζει και φτάνει κάπου στον Τρίλοφο.

Για το έργο έχει βρεθεί χρηματοδότηση προκυρήσσονται οι προμελέτες και όπως είπαν ελπίζουν τον χρόνο τον Μάρτιο να αρχίσουν οι εργασίες.

Επιλέχθηκε η χάραξη να είναι σε υψόμετρο περίπου 100μ λόγω χιονοπτώσεων και παγετού.

Ο δρόμος είναι 3 λωρίδες και 1 ΛΕΑ ανά κατεύθυνση.
----------------

Για την Ανατολική είσοδο της Θεσσαλονίκης (δηλαδή από το αεροδρόμιο να βγαίνουμε στον κόμβο του Προφήτη στην Εγνατία Οδό), από ότι είπαν υπάρχουν μελέτες αλλά δεν υπάρχει χρηματοδότηση.
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως στην έκθεση που είχα πάει τον σεπτέμβριο, στο περίπτερο της εγνατίας, είχαν έναν μεγάλο χάρτη και έδειχνε τόσο την χάραξη της εξωτερικής περιφερειακής (δεν είχε ανακοινωθεί ακόμα) όσο και την σύνδεση του αεροδρομίου με τον κόμβο προφήτη και έναν άλλον δρόμο μάλλον προς πολύγυρο αν θυμάμαι καλά που πάλι κατέληγε στην εγνατία κοντά στην ασπροβάλτα. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι θα ανακοινωθούνε σιγά σιγά αυτά τα έργα καθώς τα έχει αναλάβει η εγνατία..
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Από οργανώσεις και πολίτες
Αίτηση ακύρωσης του έργου της υποθαλάσσιας κατατέθηκε στο ΣτΕ




http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=767119&lngDtrID=244



Τα σχόλια δικά σας...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ταχουμε πει και ξαναπεί.

Είναι τρομερή η στιγμή που η μικρότητα του χαρακτήρα του Ελληνα βγαίνει προς τα έξω. Αυτό το Οθωμανικό κατάλοιπο του δούλου που νομίζει πως κάνει ανταρτοπόλεμο απέναντι σε μια άδικη κοινωνία με το να ματαιώνει με το έτσι θέλω έργα των συνανθρώπων του.

Αμ, το να φωνάζουμε μόνο και να μη κάνουμε τίποτα δεν μας τιμά σαν κράτος και λαό κύριοι.

Ντροπή, ντροπή, ντροπή. Και ναι, σε τέτοιες περιπτώσεις τείνω να πιστεψω πως η πολλή δημοκρατία βλάπτει, εφόσον υπήρξε πολύς χρόνος που όλα ακούστηκαν και συζητήθηκαν για αυτή την αρτηρία... Evil or Very Mad

Αλλά βλέπεις σε κάθε έργο μεγαλείου στην Ελλάδα πρέπει να έρθει ο κάθε κομπλεξικός και μικράνθρωπος να ρίξει την κουτσουλιά του. Δυστυχώς.

Και φαντάσου συγχίστηκα τόσο πολύ αν και δεν είμαι Θεσσαλονικέας...
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ατελείωτε Έλληνα!! Confused Confused
Μήπως είναι ευκαιρία να ακυρωθεί το έργο και να βρούνε κάποια άλλη λύση για καλύτερη εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας με νεότερες μελέτες? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

Το έργο της Ανατολικής εξωτερικής Περιφερειακής είναι αυτό που στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ βοηθάει την πόλη στην αποσυμφόρησή της. Πρόκειται για έργο πολλαπλάσιας σημασίας κατά τη γνωμη μου από το πολυδιαφημισμένο αλλά αμφίβολης αποτελεσματικότητας έργο της υποθαλάσσιας αρτηρίας.

Ένας σύγχρονος κλειστός αυτοκινητόδρομος με 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση που θα κυκλωνει σχεδόν την πόλη είναι σίγουρα ό,τι καλύτερο για τη Θεσσαλονίκη, κι ας έχει και διόδια. Μόνο που πιστεύω ότι είναι ανάγκη γρήγορα να προωθηθεί και ο άξονας που θα συνδέει την Εγνατία από την περιοχή των Λιμνών (Προφήτης) μέχρι τη Θέρμη και το αεροδρόμιο.
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 10:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιά είναι τα κτίρια που έχουν κυριχθεί διατηρητέα και κατεδαφίζονται για τις ανάγκες του έργου της υποθαλάσσιας? Γνωρίζει κάποιος φίλος από τη Θεσσαλονίκη για να μας διαφωτίσει κι εμάς?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

gm2263 wrote:
Ταχουμε πει και ξαναπεί.

Είναι τρομερή η στιγμή που η μικρότητα του χαρακτήρα του Ελληνα βγαίνει προς τα έξω. Αυτό το Οθωμανικό κατάλοιπο του δούλου που νομίζει πως κάνει ανταρτοπόλεμο απέναντι σε μια άδικη κοινωνία με το να ματαιώνει με το έτσι θέλω έργα των συνανθρώπων του. .


Γρηγόρη, εδώ θα διαφωνήσουμε. Το έργο αυτό έτσι όπως θα υλοποιηθεί δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα, απλά θα το μεταθέσει κατα 2 χιλιόμετρα. Πέρα από αυτό, ενθαρρύνει την χρήση του ix στο κέντρο της πόλης και δημιουργεί κατασκευές στο κέντρο του θερμαϊκού.

Τα κτίρια που θα κατεδαφιστούν είναι κάποιες αποθήκες που έχουν χαρακτηριστεί δείγματα της βιομηχανικής αρχιτεκτονικής.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 10:56 pm    Post subject: Reply with quote

kostya wrote:
Παιδιά υπάρχει χάρτης της εξωτερικής περιφερειακής???

(Αν όχι επίσημος έστω στο περίπου...?)


Ορίστε ο χάρτης kostya:

http://img340.imageshack.us/img340/859/s58kgkbscm8.jpg

chr.04 wrote:
Επιλέχθηκε η χάραξη να είναι σε υψόμετρο περίπου 100μ λόγω χιονοπτώσεων και παγετού.


Το περίπου είναι σχετικό, καθώς το Ρετζίκι είναι γύρω στα 250 μέτρα και το Φίλυρο κοντά στα 350. Το Ασβεστοχώρι επίσης είναι στα 400.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

Τα υψόμετρα που δίνεις όμως skylinearth δεν είναι αυτά που θα περνάει ο δρόμος. Θα περνάει από την κοιλάδα κάτω από Φίλυρο Ρετζίκι και Ασβεστοχώρι (και μετά με τούνελ θα περνάει από την άλλη πλευρά του Σέιχ Σου) οπότε δύσκολο το κόβω να φεύγει από τα 200 μέτρα υψόμετρο.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

καλά στην Ελλάδα ζούμε, δεν ξέρει κανείς για ποιό λόγο αποφασίζονται τα έργα.

Ακόμα και εάν έχει δίκιο ο φίλτατος Λουκρήτιος (που είναι δύσκολο να έχει... άδικο γιατι έίναι after all, o ορθολογιστής και μετρημένος Λουκρήτιος) θα πρέπει ίσως (και μακράν της ρύμης που με έπιασε σκεπτόμενους αναμαλλιασμένους μεσήλικες να σταματούν κομπλεξικά οτιδήποτε δεν τους αρέσει όπως γίνεται συνήθως στην Ελλάδα) να προβληματισούμε πάραυτα για τα εξής:

1. Δεν προηγήθηκε διάλογος με τα μέλη των τοπικών κοινωνιών πριν γίνει το έργο; Γιατι αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι χτεσινό το έργο τόσα χρόνια συζητιέται. Αν υπήρχε σημαντική αντίδραση είχε εκδηλωθεί σε πρότερο χρόνο; αν είχε εκδηλωθεί, την έλαβαν υπόψη τους οι κρατικές αρχές; αν τήν "έγραψαν" (πράγμα πιθανό στην Ελλάδα) γιατι την "έγραψαν;

2. Αν επρόκειτο για 1000, ή 2000 ή παραπάνω αριθμό ατόμων με υπογραφές κλπ θα συμφωνούσα να μη γίνει. Πως γίνεται όμως και τόσο λίγοι από τους άμεσα θιγόμενους αντιδρούν στο έργο; Μήπως πρόκειται για καθ' λέξιν αντιρρησίες και όχι άμεσα θιγόμενους; Και τελικά επειδή το έργο το έχουμε ξαναδεί, δεν είναι λογικό κάποιος να υποθέσει ότι στην Ελλάδα τελικά αρκούν δέκα-είκοσι άνθρωποι για να να ματαιώνουν έργα που θα βάλουν τη χώρα στον εικοστό πρώτο αιώνα;

Φυσικά και δεν γνωρίζω κατα πόσον το έργο θα ανακουφίσει τη Θεσ/νίκη. Πρίν πέσετε όμως απάνω μου να με... φάτε (αστείο Twisted Evil ) θέλω να παρατηρήσω σαν απλά ένας... interested observer (ώπα ψώνιο Rolling Eyes ) ότι και η εικόνα της "παραλιακής" των δύο λωρίδων, ε, δεν είναι και ότι καλύτερο για πόλη 1+ εκ. κατοίκων. Ξέρω ότι οι παράλληλοι της πρός τα μέσα είναι μεγάλοι δρόμοι, αλλά απλά εκείνο το σημείο θυμίζει πόλεις και καταστάσεις άλλων εποχών.

Σίγουρα το πρόβλημα απλά θα μετατεθεί πιό κάτω (τυπικό σε όλα τα ανολοκλήρωτα οδικά έργα. Όμως εσείς σαν Θεσσαλονικείς που θέλετε να... υπάρχει πρόβλημα, εκεί ή... πιό κάτω; (άκου ηλίθια ερώτηση που κάνω, καλός είμαι κι'εγώ) εφόσον κατα πάσα πιθανότητα αν γίνει αυτό το έργο, πιθανόν είναι να υπάρξει και επέκταση του (όπως και με την Αττική οδό) αλλά σε πιό... εύθετο χρόνο (και όταν πλέον οι έχοντες τη μέση ηλικία των φορουμτζήδων εδώ πέρα, θα είστε συμπαθητικοί σαραντάρηδες πια. Laughing Οπότε δεν είναι καλύτερο να γίνει αυτό, το μισό από το να μη γίνει τίποτα; Εχουμε ζυγίσει τα υπέρ και τα κατα; Καλά εσείς ξέρετε βέβαια καλύτερα, δεν το συζητώ.


Τώρα το θέμα της εξωτερικής περιφερειακής είναι μάλλον πιό λογικό για υλοποίηση, εφόσον μπήκε και η Βουλγαρία στην ΕΕ και όσο νάναι θα αυξηθεί η κίνηση.
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλά κάνουν και διαμαρτύρονται. Η όλη δραστηριότητα των τελευταίων ετών του ΠΕΧΩΔΕ με μετρό, υποθαλάσσια είναι να φανεί ότι επιτέλους γίνεται έργο στην Θεσσαλονίκη. Σε κάποιον από Αθήνα ή κάποιον που δεν γνωρίζει περί τίνος πρόκειται, πράγματι φαίνεται ότι το υπουργείο νοιάζεται επιτέλους για την Θεσσαλονίκη. Ναι, αλλά στην πραγματικότητα θα νοιαζόταν αν σχεδίαζε νέα έργα από την αρχή (3-4 χρόνια μελέτες και έναρξη των έργων μελλοντικά) και όχι παίρνοντας μπαγιάτικα έργα περασμένων δεκαετιών, κάνοντας μια επικαιροποίηση στο πόδι (που βαφτίζουν το μετρό από "ελαφρύ" σε "βαρύ"!), και δημοπρατώντας τα ώστε να τα προλάβουμε μέχρι τις εκλογές! Δυστυχώς όμως έτσι λειτουργεί το όλο σύστημα στην Ελλάδα... Να παρουσιάσουμε έργο για τις επόμενες εκλογές και ποτέ με πραγματικό στρατηγικό σχεδιασμό με ορίζοντα π.χ. 20ετίας. Οπότε εγώ δεν χαίρομαι με τη λογική "έργο να 'ναι και ό,τι να 'ναι", όταν μιλάμε για έργα που έχουν σχεδιαστεί με κυκλοφοριακά δεδομένα άλλων δεκαετιών, και δεν λαμβάνουν την πρόσφατη Γενική Κυκλοφοριακή Μελέτη της Θεσσαλονίκης του 2000 που συνέταξε ο ΟΡΘΕ με επιστήμονες από το Α.Π.Θ. και η οποία κατέληξε σε τελείως διαφορετικές προτάσεις για τη διαχείριση του κυκλοφοριακού προβλήματος. Δεν είναι τυχαίο και ότι καμία ευρωπαϊκή τράπεζα δεν ενέκρινε δάνειο για το έργο του μετρό αφού το θεωρούσε μη βιώσιμο.

Ακόμα και η περίφημη εξωτερική περιφερειακή είναι έργο που υπάρχει στους σχεδιασμούς από τη δεκαετία του '80 (να θυμηθώ να φωτογραφήσω ένα ωραίο χάρτη που υπάρχει στο πανεπιστήμιο με όλες τις προβλεπόμενες αρτηρίες, μεταξύ των οποίων και την υποθαλάσσια ζεύξη Αγγελοχωρίου-Δέλτα, προτεινόμενες χρόνια πριν). Πάντως αν δείτε στον χάρτη που παρέθεσε ο skylinearth, η εξωτερική περιφερειακή δεν καταλήγει στην συνδετήρια οδό Ε.Ο. Θεσ/νίκης Μουδανιών-Αεροδρομίου που κατασκευάστηκε το 2003... αλλά φαίνεται να δημιουργεί νέο δρόμο πάνω στον Ανθεμούντα που φτάνει στο terminal από ανατολικά... Rolling Eyes Rolling Eyes

Σχετικά με τα υψόμετρα, τα 100 m προφανώς είναι το υψόμετρο ερυθράς. Δηλαδή ο δρόμος θα είναι σε όρυγμα ή tunnel (και όντως υπάρχει κοιλάδα στην περιοχή), άσχετο αν το υψόμετρο φυσικού εδάφους είναι στα 200 m. (Τα χωριά είναι στις πλαγιές της κοιλάδας οπότε έχουν και μεγαλύτερα υψόμετρα)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

superas wrote:
Τα υψόμετρα που δίνεις όμως skylinearth δεν είναι αυτά που θα περνάει ο δρόμος. Θα περνάει από την κοιλάδα κάτω από Φίλυρο Ρετζίκι και Ασβεστοχώρι (και μετά με τούνελ θα περνάει από την άλλη πλευρά του Σέιχ Σου) οπότε δύσκολο το κόβω να φεύγει από τα 200 μέτρα υψόμετρο.


Υπάρχουν δύο σημεία όμως το ένα ανάμεσα στο Ρετζίκι και στο Φίλυρο που πλησιάζει τα 300 μέτρα και ένα άλλο στο ψηλότερο σημείο του Ρετζικιού (κοντά στα 400 μέτρα) οπού θα πρέπει αναγκαστικά να διέρχεται η περιφερειακή λόγω της κατοικημένης περιοχής. Η οικιστική ανάπτυξη του Ρετζικιού βλέπεις εμποδίζει κάπως τον δρόμο. (Ρίξε μια ματιά στο χάρτη και στο google earth).

Βέβαια αυτό σημαίνει οτι θα υπάρχουν περισσότερα προβλήματα λόγω χιονιού αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος.


Last edited by skylinearth on Fri Jan 05, 2007 12:17 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά φίλε Χρήστο, αν πιάσουμε το θέμα του για ποιον... αιώνα σχεδιάζονται τα έργα καήκαμε... Εδώ η Αττική οδός υπήρχε στα συρτάρια -λένε- του Δοξιάδη από τα μέσα της δεκαετίας του 50. Οπότε δίκιο έχεις.

Αν δεν υπάρχει άμεση εναλλακτική το θέμα είναι: Τι είναι προτιμώτερο: Να γίνουν τα έργα ή να μη γίνουν; Διότι αν δεν γίνει ΤΙΠΟΤΑ, θα έρθει το 2010 και η Θεσσαλονίκη θα έχει διαφορά δύο δεκαετιών με την Αθήνα και τεσσάρων δεκαετιών με την Ευρώπη όσον αφορά τις υποδομές της. Και χωρίς προοπτική να γίνει κάτι. Και είναι κρίμα, θα είναι σκανδαλώδες.

Θυμάμαι όταν έγινε η Κυβερνητική αλλαγή του 81 και ματαιώθηκαν όλατα εργα της Αθήνας για μια δωδεκαετία γιατι χρειαζόταν να γίνουν "κοινωνικά έργα", να γίνει "διάλογος στις γειτονιές με το λαό" και κάτι τέτοιες παπαριές ενώ η πόλη πλησίαζε (και eventually ξεπέρασε ) τα τέσσερα εκατομμύρια κατοίκους και όταν τελείωσε πότε; το 2000 το πρώτο τμήμα του μετρό έκαναν όλοι σαν τις στερημένες κοκότες για να μπούνε μέσα μετά από τόσα χρόνια υστερησης.

Δε νομίζω πως σας αξίζει κάτι τέτοιο παιδιά. Στο κάτω-κάτω, κανένα αναπτυξιακό σχέδιο δεν είναι τέλειο. Επαναλαμβάνω: Θέλετε να έχει έρθει το 2010 και να μην έχει πέσει ούτε μια φτιαριά; I don't think so...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 12:16 am    Post subject: Reply with quote

ayto pou lei o GM einai apolitos logiko, distihos i mi....kai otan ginoun ta erga, opos kai stin athina, tha deite hara kai eytihia kaka ta psemata....kai as parei 1-2 hronia gia na xehastoun i dithen "enalaktikes liseis"..

sto kato kato de milame gia erga teis "xepetas" oute ftino kataskeves....kai deyteron de fimizonte i armodii gia idieteri eyelixia, ektos an theoreite teis 10eties asteio gegonos....

kai teleyteo, oso "bagiatika" kai na einai ta erga, toulahiston vgikan apo ta sirtaria....kai ayto afora apo anaplaseis mehri gipeda. Gia emena kati einai.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 89, 90, 91  Next
Page 50 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr