stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jortheo
Full Member
Full Member


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 259

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 2:20 am    Post subject: Reply with quote

Ημουνα Αθηνα για λιγες μερες και αποφασισα να παω Χαλκιδα για ψαρακι Smile. Γιατι την αποκαλουν "Σιδηροδρομικη" συνδεση Αθηνας-Χαλκιδας; Γιατι υπαρχει ενα διωρο κενο το απογευμα;
Back to top
View user's profile Send private message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 11:57 pm    Post subject: Reply with quote

Επανέρχομαι μετά από καιρό –και αφού οι αθεόφοβοι των οδικών έχουν πλέον εφαρμόσει μέχρι και τεχνικές αέρος εδάφους-με ένα ποστ ταξιδιωτικού και σιδηροδρομικού ενδιαφέροντος . Είναι όμως από το εξωτερικό και αν ενοχλεί τους διαχειριστές ας πράξουν αναλόγως
Λοιπόν βρέθηκα στο Κίεβο. Η γνωστή πρωτεύουσα της Ουκρανίας των περίπου τριών εκατομμυρίων κατοίκων. Όμορφη πόλη που έχει συγκεντρώσει την ελιτ των πλουσίων της χώρας.
Θα δείτε έναν απίστευτο οικοδομικό οργασμό αφού οι ανάγκες για στέγαση είναι μεγάλες .Μάλιστα η ανάπτυξη γίνεται κατά ύψος.
Τα τραίνα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και καθόλου ακριβά..
Εδώ ο κεντρικός σταθμός της πόλης και το
εσωτερικό του
Επίσης κάθε λογής ελκόμενα –πολλά τεχνικά δεν ξέρω – και με
χρωματάκια.
Και μηχανές εκθέματα με το γνωστό
CCCP.
για τους νοσταλγούς
Ενώ σε προαστιακούς σταθμούς βλέπετε και καμιά
διέλευση.
Στο Κίεβο μπορείτε να κινηθείτε κυρίως με
μετρό.
Καθαρό σχετικά –όχι βέβαια σαν το δικό μας- με πάρα πολύ κόσμο και με κόστος 0,07 Εuros !! ανα διαδρομή.
Γενικώς λόγω της έλλειψης αγγλικών πινακίδων και την όχι καλή γνώση των αγγλικών υπάρχει δυσκολία στην κίνηση για τους ξένους..
Υπάρχουν σύγχρονα λεωφορεία όμως πολύ δουλειά γίνεται από τα
mini bus που θυμίζουν άλλες εποχές…
¶λλες εποχές θυμίζει και το ιστορικό tram που παίζει ολο και μικρότερο ρόλο στις μεταφορές. Πολύ-παλιού τύπου –συνήθως μονά και σπάνια διπλά το μόνο μέσο που είχε λίγο κόσμο…
Παρών και τα
τρόλλευ… Το ταξί παίζει κι αυτό βασικό ρόλο –η τιμή είναι απαραίτητα διαπραγματεύσιμη ταξίμετρα και τέτοια ξεχάστε τα – ενώ σε ώρες αιχμής από πλευράς κυκλοφοριακού το
χάος .
Γενικά αν βρεθείτε εκεί θα εκπλαγείτε από την ζωή της πόλης, τις τεράστιες κατασκευές τα παρά πολλά πολυτελή αυτοκίνητα και κυρίως την ομορφιά του ενός εκ των δύο φύλλων (όχι τους άνδρες…). Το εμπόριο ,οι κατασκευές, οι τράπεζες και μερικά αλλά αρχαία επαγγέλματα έχουν προκαλέσει μια οικονομική έκρηξη που οι ντόπιοι προσπαθούν να την ζήσουν με κάθε τρόπο ..
Την ημέρα μπορείτε να περπατήσετε στο κέντρο , να πιείτε καφέ ,να φάτε σε περιποιημένα εστιατόρια σε τιμές αντίστοιχες της Αθήνας.
Όσο για τη νύχτα κάτι θα βρείτε να κάνετε …
Back to top
View user's profile Send private message
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

27/03 Μεταβολές Δρομολογίων Προαστιακού




ΑΘΗΝΑ, 27 Μαρτίου 2008

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω των αναγκαίων έργων υποδομής στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης, τα δρομολόγια του Προαστιακού από τις 3 Απριλίου μέχρι και την 1η Ιουνίου 2008, υφίστανται τις εξής σημαντικές μεταβολές:
1. Αναστέλλεται η κυκλοφορία όλων των συρμών στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισίας- Πειραιάς.
2. Δημιουργείται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού μια νέα γραμμή 36 δρομολογίων Κιάτο - Αεροδρόμιο - Κιάτο.
3. Μεταβάλλεται η διαδρομή Κιάτο - Πειραιάς - Κιάτο ως εξής:
Η διαδρομή της γραμμής θα συνδέεται από τα ¶νω Λιόσια απευθείας με την Αθήνα, και αντίστροφα, δίχως την ενδιάμεση στάση στη Νερατζιώτισσα και την Κηφισίας.
4. Παραμένουν και εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια της γραμμής Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο.
Σημείωση: Για το επιβατικό κοινό που επιθυμεί να μεταβεί από το Κιάτο στο κέντρο της Αθήνας και αντίστροφα, προτείνεται η μετεπιβίβαση σε ΜΕΤΡΟ ή ΗΣΑΠ στους σταθμούς Νερατζιώτισσας ή Πλακεντίας όπου υπάρχει σύνδεση με τη νεοσυσταθείσα πλέον γραμμή του Προαστιακού Κιάτο-Αεροδρόμιο-Κιάτο.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί όλο το 24ωρο με την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο 1110 ή να προμηθευτεί τα ενημερωτικά φυλλάδια του Προαστιακού που θα βρίσκονται σε όλους τους σταθμούς του σιδηροδρόμου από την 1η Απριλίου 2008.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 11:26 am    Post subject: Reply with quote

Παρακαλώ να μην δημοσιεύετε άρθρα από κάποιο άλλο site αλλά να αναφέρετε το link και ένα σχόλιο ή περιγραφή για αυτό στο οποίο αφορά.
Δεν πρέπει να επιβαρύνεται η βάση του φόρουμ με άρθρα που θα μπορούσε να τα διαβάσει κάποιος στην τοποθεσία που πρωτοδημοσιεύτηκαν !


Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Mar 29, 2008 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Όμως η Ελευθεροτυπία το μεγάλωσε το θέμα, Μπουγάτσου είναι αυτή με γνωστά αντιΟΣΕτζίδικα αισθήματα.

Γιατί η κ. Μπουγάτσου έχει "αντιΟΣΕτζίδικα" αισθήματα mike ?
Εσύ π.χ έχεις φιλοΟΣΕτζίδικα ?
Θεωρείς λογικό να εκτροχιάζεται τραίνο σε ανακαινισμένη γραμμή ?
Επειδή βλέπω ότι αναφέρεις σε προηγούμενα ποστ σου τις εργολαβίες της ΕΡΓΟΣΕ θα ήθελες να παραθέσουμε τις ημερομηνίες που μας υποσχόταν ότι θα περατωθούν τα έργα (σε ολόκληρο τον ΠΑΘΕ) και αυτές που τελικώς τα παραλάβαμε ?
Το πρόβλημα κατ' εμέ δεν είναι η ΕΡΓΟΣΕ και τα στελέχη της.
Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό κράτος (διαχρονικά και διακομματικά) ΔΕΝ επιθυμεί να φτιάξει σύγχρονο σιδηρόδρομο.
Όπου υπήρξε η πολιτική βούληση (Μετρό της Αθήνας) είχαμε την δημιουργία μιας σοβαρής εταιρίας (Αττικό Μετρό) και όχι τις παλινωδίες ενός "καφενείου" όπως πολύ σωστά παρατηρήσε παλαιότερα ένα μέλος.
Δεν έχετε παρά να συγκρίνετε (αναλογικά) την λειτουργία της ΑΜΕΛ και αυτήν του ΟΣΕ.
Δυστυχώς όσο ο μοναδικός υπεραστικός rail-operator θα παραμένει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκλείεται να δούμε σοβαρό Σιδηρόδρομο στην Ελλάδα.
Τα αίτια είναι πολλά και θα τα αναλύσουμε σε κάποιο επόμενο ποστ.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 7:48 am    Post subject: Reply with quote

Τελικά τί γίνεται με το θέμα της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Θεσσαλονίκη-Δομοκός? Η σοβαρή εκκρεμότητα ήταν στο τμήμα Ευαγγελισμός-Λεπτοκαρυά, η οποία και παραμένει απ' ότι βλέπω. Ξέρει κανείς κάτι?
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση των στύλων της Ηλεκτροκίνησης.
Υπόψιν ότι σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα της ΕΡΓΟΣΕ το κομμάτι Ευαγγελισμός-Λεπτοκαρυά έπρεπε να είχε παραδοθεί ήδη κομπλέ απ' το 2006 ...
Αδυνατώ να κατανοήσω τι έφταιξε στην προκειμένη περίπτωση.
Δεν υπάρχουν αλλόφρονες και διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι ούτε προβλήματα υποδομής (έτοιμη απ' το 2004).
Κάποιες κακές γλώσσες λένε ότι απλούστατα βολεύει την ΕΡΓΟΣΕ να "σπάει" τις εργολαβίες κάτι που δεν γίνεται πουθενά αλλού στην Ευρώπη ...
Edit: Θυμίζω ότι δεν κάνουμε quote όταν απαντάμε στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα.
Admin


Last edited by Nozomi on Mon Mar 31, 2008 12:44 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

Είχα ακούσει ότι μέχρι Λάρισα η ηλεκτροκίνηση θα λειτουργήσει στις 31 Μαΐου, μέχρι Δομοκό στις 31 Ιουλίου και ΣΚΑ - Οινοη - Τιθορέα μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2008. Να δούμε αν θα τηρηθούν οι χρόνοι ή θα γίνει όπως με το χρονοδιάγραμμα επέκτασης του Αττικό Μετρό προς Περιστέρι...

Το τμήμα Ευαγγελισμός - Λεπτοκαρυά ηλεκτροκινείται με νέα εργολαβία που έμπλεξε για λίγους μήνες σε ενστάσεις προς την ΕΕ των εργολάβων που δεν μειοδότησαν. Η ηλεκτροκίνηση του τμήματος αυτού δεν μπορούσε να γίνει με την παλιά εργολαβία Πειραιάς - Θεσσαλονίκη που στο τμήμα αυτό προέβλεπε ηλεκτροκίνηση της μονής παλιάς γραμμής (δεν είχαν βρεθεί τότε τα λεφτά για τις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα). Η ηλεκτροκίνηση διπλής γραμμής και μάλιστα 9 χλμ σε σήραγγα ήταν αδύνατο να μπεί εκ των υστέρων σε μια σύμβαση με ήδη πολλά προβλήματα.


Last edited by mike on Mon Mar 31, 2008 1:06 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Το πρόβλημα (ένα απ' τα πολλά) με την ΕΡΓΟΣΕ δεν είναι τόσο οι τρομερές καθυστερήσεις στα έργα της.
Το βασικότερο είναι ότι ΔΕΝ παραδίδει ολοκληρωμένα έργα και έτσι αρκετές φορές δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα ασφάλειας των συρμών.
Αν φταίει το know-how που δεν υπήρχε (η εταιρία ξεκίνησε από στελέχη του ΟΣΕ) ή η αδιαφορία της εκάστοτε κυβέρνησης για την παραγωγή έργου αυτό είναι το ελάσσων.
Οι conspiracy fans προτιμούν να λένε ότι η Αττικό Μετρό είναι το "αγαπημένο παιδί" του ΥΠΕΧΩΔΕ το οποίο είναι απείρως ισχυρότερο απ' το Μεταφορών (που υπάγεται η ΕΡΓΟΣΕ).
Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

-edit-
Η ΕΡΓΟΣΕ μας έλεγε (και έγραφε) στην ΔΕΘ το 2003 ότι το τμήμα Ευαγγελισμός-Λεπτοκαρυά θα παραδοθεί πλήρως λειτουργικό μέσα το 2006 (είμαι εκτός έδρας και δεν έχω διαθέσιμο το αρχείο μου για την ακριβή ημερομηνία αλλά μου φαίνεται Ιούνη).
Πότε δεν ενετάχθη η Ηλεκτροκίνηση του εν λόγω κομματιού στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Τα ίδια κάνει και στο τμήμα ΣΚΑ-Κιάτο όπου θα δούμε πλήρως λειτουργική την γραμμή 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια μετά την κατασκευή της υποδομής.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Έχει υπάρξη κάποια συζήτηση-εξέλιξη για το σιδηρόδρομο Δυτικής Ελλάδας; ( Αντίρριο-Αγρίνιο-¶ρτα-Ιωάννινα )
Όταν κάποια στιγμή "πέσουν" στο τραπέζι προτάσεις για τη χάραξή του,λαμβάνεται υπ'όψη η γνώμη του τοπικού πληθυσμού? Γιατί για την Ιόνια οδό λόγο στη χάραξη είχαν μόνο οι φορείς της Ηπείρου για μεγάλο διάστημα ( ακόμα συζητείται για κάποια σημεία ) . Ποια η γνώμη σας για σύνδεση αυτής της γραμμής ( όόόόταν γίνει ) με τη γραμμή Αθήνας-Λαμίας ( Λειανοκλάδι ) μέσω Ιτέας-¶μφισσας? Και στην ¶μφισσα να έχει διακλάδωση προς Λειβαδειά και προς Λαμία.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

Τίποτα απτό φίλε agr-engineer.
Όλα βρίσκονται σε επίπεδο μελετών (ακόμα).
Αλλά και πάλι, αυτές αφορούν περισσότερο το "οριζόντιο" κομμάτι Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα.
Το Αντίρριο-Αγρίνιο-¶ρτα-Ιωάννινα έπεται, σε βαθμό που θα το δούμε (αν το δούμε) μετά το 2020.
Δυστυχώς ο Δυτικός ¶ξονας συνδέθηκε με το προεκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ (του 2004).
Το κατά πόσο ο ΟΣΕ είχε προτεραιότητα τον Δυτικό ¶ξονα φαίνεται πολύ εύγλωττα από ένα φυλλάδιο (1999) της ΕΡΓΟΣΕ, στο οποίο παρουσιαζόταν η προοπτική του Ελληνικού Σιδηροδρομου και απ' αυτήν απουσίαζε κάθε αναφορά γι' αυτόν, ούτε μάλιστα και η ανακασκευαζόμενη τότε γραμμή Κρυονερίου-Αγρινίου (η οποία παρότι τελειωμένη δεν λειτουργεί σήμερα για ασήμαντους λόγους, κάτι πασάγια και ο Σταθμός Αγρινίου).
Επίσης δεν έχεις παρά να δεις την προτεραιότητα του έργου στο Δ ΚΠΣ ...

Νέες διοικήσεις αποκτούν ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ:

http://www.capital.gr/news.asp?details=479572

Το καλό είναι πως προέρχονται απ' τον ιδιωτικό τομέα.
Το αρνητικό είναι πως είναι άσχετοι από Σιδηρόδρομο (δεν είναι κατ' ανάγκη κακό).
Απ' την άλλη και επί διοίκησης Κ.Γιαννακού (εκ των σπλάχνων) δεν είδαμε και καλύτερα πέρα από κάποιες κινήσεις εντυπώσεων ...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Apr 10, 2008 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτά που γράφαμε παραπάνω για την απελπιστική απορρόφηση πόρων απ' την ΕΡΓΟΣΕ (που έχει αναλάβει τα έργα εκσυγχρονισμού του Σιδηροδρομικού Δικτύου) ταιράζουν "γάντι" με την απάντηση της αρμόδιας επιτρόπου κ.Χούμπνερ στην ερώτηση του ευρωβουλευτή κ. Παπαδημούλη.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=889775&lngDtrID=244

Η κατάσταση με την ηλεκτροκίνηση των τραίνων στην Ελλάδα τείνει να γίνει τραγική.
Το έργο καρκινοβατεί εδώ και μια δεκαετία (το 1998 εγκαστάθηκαν οι πρώτοι πυλώνες) και δεν υπάρχει ουδεμία ασφαλής πρόβλεψη ολοκλήρωσής του.
Σε αυτό συμβάλει το γεγονός ότι μεγάλα τμήματα της υποδομής είτε κατασκευάζονται είτε δεν προβλέπεται συντόμως να ξεμπλοκάρουν (ελέω ΣτΕ).

Σε απλά ελληνικά ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να σας ενημερώσει ασφαλώς αν θα πάτε με ηλεκτροκίνητο τραίνο απ' την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη το 2015 ή το...2115.

Τα ίδια και χειρότερα έχουμε στο τμήμα Αθήνα-Κιάτο-Πάτρα όπου αντί να δοθεί το έργο κομπλέ (με το κλειδί στο χέρι λέγεται στην αργκό των κατασκευών) σε κάποιον όμιλο εταιριών είχαμε πάλι την αξιοθρήνητη διαδικασία των σπασμένων εργολαβιών με αποτέλεσμα να έχουμε έτοιμη την υποδομή του ΣΚΑ-Κόρινθος και να αναγκαζόμαστε να κυκλοφορούμε ντιζελοκίνητους συρμούς, κατόπιν να κλείνουμε ή να έχουμε μονογραμμίσεις προκειμένου να εγκατασταθεί η Ηλεκτροκίνηση κτλ.
Μιλάμε για την αποθέωση της γελοιότητας.

Για να καταλάβει κανείς την σημασία αυτών των παλινωδιών ο χρόνος διαδρομής για την Κόρινθο με τον νέο "Προαστιακό" τον τελευταίο καιρό κατάντησε να είναι μεγαλύτερος απ' ότι με την παλαιά μετρική γραμμή ... Shocked

Ας μην αναλύσουμε το πρόβλημα της μη ολοκληρωμένης παράδοσης της Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης με αποτέλεσμα οι διαδικασίες κυκλοφορίας των συρμών να βασίζονται στον ανθρώπινο παράγοντα ("έλα Μήτσο, με την 50 από Οινόη...") με αποτέλεσμα τα αναπόφευκτα λάθη να έχουν αποτέλεσμα εκτροχιασμούς και απώλειες σε ανθρώπινες ζωές.

Δυστυχώς δεν διακρίνεται φως στην άκρη του τούνελ.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 10, 2008 11:44 pm    Post subject: Reply with quote

Απαντηση εργοσε: http://www.ergose.gr/ergosesite/documents/DELTIO_TYPOY_10_04_2008.pdf
Η απορροφηση ανφερεται σε ένα πολυ μικρο τμημα των έργων που συνολικα προχωρουν κανονικα το συμπερασμα(ανθρωπους σαν τον Παπαδημουλη δεν μπορω να τους πιστεψω με τιποτα, απλα θελει να μπει στο ματι της κυβερνησης,σκασιλα του για την αναπτυξη των σιδηροδρομων,ο άνθρωπος μυριζει και φαινεται ως κλασσικος αρνητιστης ,μηδενιστης και γκρινιαρης γλοιωδης, π@@στης ,κουλτουριαρης "προοδευτικος" και σιγουρα μη καλοπιστος..)......
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 12:50 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω φίλε ¶γγελε ότι εδώ είσαι λίγο υπερβολικός. Ο Παπαδημούλης κάνει πολύ καλή δουλειά στις Βρυξέλλες πιστεύω. Τι θα έπρεπε να κάνει δηλαδή; Να κάνει τουρισμό στην πρωτεύουσα του Βελγίου και να πίνει καφέ στην κεντρική πλατεία; ήμαρτον πια... αν πάλι οι επερωτήσεις του είναι ψεύδη και κινήσεις εντυπωσιασμού, η ΕΡΓΟΣΕ και κάθε άλλη εταιρεία μπορεί εύκολα με στοιχεία να μας δείξει την αλήθεια. Σε τελική ανάλυση το κέρδος θα είναι δικό μας, αφού θα έχουμε πάρει τα στοιχεία που μας είναι χρήσιμα για να διαμορφώσουμε τις δικές μας απόψεις. Δημοκρατία σημαίνει διάλογος! Τέλος πάντων, ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας... sorry... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 12:54 am    Post subject: Reply with quote

@Agg3los
Ας υποθέσουμε ότι ο Παπαδημούλης είναι ότι τον χαρακτήρισες (δεν υιοθετώ τους χαρακτηρισμούς αλλά υπόθεση εργασίας).
Η κ. Χούμπνερ τι είναι και μας την "λέει" έτσι για την απορρόφηση των κονδυλίων ανεξαρτήτως πακέτου ?
Γνωρίζεις ότι ο αντίστοιχος επίτροπος Μπαρνιέ απείλησε να μας κόψει τα κονδύλια το 2003 εξαιτίας των ίδιων λόγων ?

Ένα παράδειγμα την ανικανότητας (και διαφθοράς ?) είναι η γραμμή της Τριπόλεως η οποία μένει κλειστή εδώ και 4 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια παρότι αφορά ανακαίνιση απλώς της επιδομής και ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ μεγάλο έργο (όχι μόνο υποδομής και αλλαγή χαράξεως αλλά ακόμα και μιας light Σηματοδότησης) ...
Εκεί είχαμε πρόσφατα και ένα ατύχημα πάνω σε κλειδί ευτυχώς χωρίς θύματα καθότι ήταν συρμός δοκιμών.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 1:01 am    Post subject: Reply with quote

Τα έργα του κεντρικου αξονα προχωρουν,αυτο έχει σημασια.Και στο Διακοφτο εδω κοντα που βλεπω παρολα τα προβληματα δεν σταματουν τα εργα.Ας γινει ο κεντρικος αξονας πρωτα και μετα θα δουμε και πιο σημαντικα εργα στο περιφεριακο δικτυο (όπως η Τριπολη) που όντως είναι ριγμενο σήμερα....

Παντως ο Παπαδημουλης σαν χαρακτηρας μου φαινεται υποκριτης και φοβερα ύπουλος.Είναι απο αυτους που όταν μιλανε μου έρχεται να του χωσω μπουνια!Twisted Evil¶ποψη μου βέβαια! Smile Smile Κατα άλλα όμως ότι πληροφορια και αναφορα μας δινει η εργοσε,για οποιοδήποτε λόγο,καλο είναι... Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας και έχει ανάψει η συζήτηση γύρω από το θέμα το σιδηροδρόμων:

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_11/04/2008_229072

Προαστιακός στη Β. Ελλάδα και σύγχρονος σιδηρόδρομος έως το 2013.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:47 am    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
vag1 wrote:
Ηλεκτροκινούμενη η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ως το 2013
http://www.in.gr/news/article.asp?lngentityid=890597&lngdtrid=251
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Apr 14, 2008 6:53 am    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Τα έργα του κεντρικου αξονα προχωρουν,αυτο έχει σημασια.Και στο Διακοφτο εδω κοντα που βλεπω παρολα τα προβληματα δεν σταματουν τα εργα.Ας γινει ο κεντρικος αξονας πρωτα και μετα θα δουμε και πιο σημαντικα εργα στο περιφεριακο δικτυο (όπως η Τριπολη) που όντως είναι ριγμενο σήμερα....

Τα έργα που βλέπεις ¶γγελε στο Κιάτο είναι ΜΙΣΑ, το καταλαβαίνεις ?
Όλα αφορούν την κατασκευή της υποδομής (τον διάδρομο της γραμμής που απαιτεί και τα περισσότερα έργα) και όχι την Ηλεκτροκίνηση-Σηματοδότηση. Αυτά θα έλθουν σε άααλλη εργολαβία (να φάμε και από εκεί).
Τώρα αυτά που μας λέει o κ.Κούρεντας εμείς τα ακούμε βερεσέ.
Ας ανηφορίσει μια βόλτα προς την Μεσογείων (Αττικό Μετρό) να του δείξουν πως γίνεται ολοκληρωμένα έργα (όχι πως δεν ξέρει ...)

Επίσης λίγη πρωτοτυπία δεν μπορούσε να υπάρξει κ.Κούρεντα με τους Σταθμούς του Προαστιακού ? Τι ελεεινά μπετονόκουτα ήταν αυτά μας πασάρετε ?
Και γι΄αυτά φταίει η κ.Μπουγάτσου και η "Ε" ?

Δυστυχώς (για εσάς) ο αθηναϊκός λαός έχει την ευκαιρία να συγκρίνει τις υπηρεσίες των ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ με αυτές των ΑΜΕΛ/Αττικό Μετρό και αυτές είναι συντριπτικές για τους πρώτους.
Επιτέλους σταματήστε την κλάψα ότι σας κάνουν πόλεμο τα "κακά" ΜΜΕ (αυτά γράφουν υπάλληλοι της ΕΡΓΟΣΕ σε άλλα φόρουμ) και επικεντρωθείτε στο πως θα κάνετε καλύτερα την δουλειά σας.
Κανείς δεν χαρίζεται σε κανέναν. Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Apr 14, 2008 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Τα (πολλα)τουνελ που σκαβονται είναι μισα?Δεν τους φαινεται!Και η ηλεκτροκινηση είναι έτοιμη να ξεκινησει ,στο amnizia είδαμε φωτογραφιες των μηχανηματων που είναι στο Θριασιο και θα έρθουν σε λίγο προς τα εδω.Τα έργα προχωρανε σταθερα,με λιγο χαμηλη ταχυτητα ίσως αλλα σταθερα(κοινως μπορει να αργησουν λιγο αλλα θα γινουν )!Αυτο μετραει και δεν μπορεις να το αμφισβητησεις!

Αλλα έχεις δικιο ότι τα σιδηροδρομικα έργα θα έπρεπε να γινουν απο το υπεχωδε-υπουργειο δημοσιων έργων δεν λεγεται?-(γιατι γινονται απο το μεταφορων?είναι παραλογο..) και σαν τους δρομους..,2-3 κοινοπραξιες να κανουν όλα τα έργα (γραμμες και ηλεκτροκινηση,σηματοδοτησηκλπ) και τελειωσε.Αυτο το "κομματι,κομματι "στυλ καθυστερει τα έργα των γραμμων συγκριτικα με των δρομων,αλλα δεν θα τα σταματησει ,θα γινουν ,παρα τις καθυστερησεις..
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Apr 14, 2008 10:55 pm    Post subject: Reply with quote

@Agg3los
Πόσο καιρό παρακολουθείς τα σιδηροδρομικά έργα της χώρας ?
Ο δημόσιος διάλογος ξεπερνά την λογική "βλέπω να γίνονται έργα" με το μάτι μου ...
Τι εννοείς καθυστέρησαν "λίγο" ? Για την σήραγγα Καλλιδρόμου μας υπόσχονταν έτος παράδοσης το 2003 και αυτή μετατίθεται για το 2013 (αν παραδοθεί τότε-και πάλι μόνο η υποδομή) ! ! !
10 ολόκληρα χρόνια για σένα είναι λίγο ?
Όταν λέμε "μισά" έργα στην Σιδηροδρομική εννοούμε παράδοση σε κυκλοφορία γραμμών χωρίς τα πλήρη λειτουργικά χαρακτηριστικά που προβλέπονται εξαρχής γι΄αυτές. Αυτά μόνο στην Ελλάδα θα τα δεις. Π.χ στην νέα γραμμή του AVE Madrid-Barcelona θα δεις τους πυλώνες της Η/Κ εξαρχής τοποθετημένους.
BTW, μην εκλαμβάνεις και ως θέσφατα αυτά που διαβάζεις στο φόρουμ που ανέφερες απ' την στιγμή που έχει καθαρό ΟΣΕτζίδικο χαρακτήρα.
Θα διαβάσεις αρκετά "τρελά" από κάποιους υπάλληλους της ΕΡΓΟΣΕ που γράφουν σ' αυτό. Παράδειγμα υπάρχει υπάλληλος της εν λόγω εταιρίας που ισχυρίζεται (με παρρησία...) ότι το σύστημα των "σπαστών" εργολαβιών που εφαρμόζει η ΕΡΓΟΣΕ είναι το ενδεδειγμένο παρότι αδυνατεί να μας εξηγήσει για ποιό λόγο ΟΛΕΣ οι νέες γραμμές διεθνώς ΔΕΝ κατασκευάζονται κατ' αυτόν τον τρόπο. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Μιας και διαβιείς στην Πάτρα ξέρεις την ιστορία της ΣΠΑΠ ?
Νομίζεις ότι η λύση του "Προαστιακού" που σας πάσαραν είναι η ενδεδειγμένη ?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Apr 14, 2008 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Εμενα με ενδιαφερει διπλη γραμμη ηλεκτροκινητη με καλα συγχρονα τρενα.Την εταιρια(ή πολλες ιδιωτικες όπως φαινεται ότι θα γινει...)ας τι λενε όπως θελει,αρκει να παρεχει σωστες υπηρεσιες...

Το καλλιδρομο είναι εξαιρεση,ειδικη περιπτωση σηραγγας.Τα τουνελ στη βορεια πελοποννησσο και την κακια σκαλα άρχισαν σχετικα προσφατα και προχωρουν μια χαρα...Μη βαζουμε ένα πολυβασανισμενο τουνελ ,παραδειγμα για όλα τα άλλα...

Και η εταιρια για δρομολογια Πατρα Αθηνα σαφως και δεν θα λεγεται προαστιακος ,αλλα πιθανον τραινοσε ή κατι τετοιο.Προαστικος είναι μεχρι το Ξυλοκαστρο το πολυ...


Quote:
που ανέφερες απ' την στιγμή που έχει καθαρό ΟΣΕτζίδικο χαρακτήρα.
Θα διαβάσεις αρκετά "τρελά" από κάποιους υπάλληλους της ΕΡΓΟΣΕ που γράφουν σ' αυτό.



Α είπα και εγω ,δεν ήταν ιδέα μου ότι το φορουμ αυτο είναι προκατειλημενο σε πολλα πραγματα.Γενικα μυριζει περισσοτερο παλιο σιδηροδρομο και πολυ λιγο καινουριο....
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 12:59 am    Post subject: Reply with quote

Για το Ξυλόκαστρο είναι εντελώς άστοχο να θεωρείται Προαστιακός και έγινε για λόγους ψηφοθηρίας του πρώην υπουργού Δικαιοσύνης.
Και αυτό γιατί είναι λογικό να "πουλάει" περισσότερο το λογότυπο Προαστιακός απ' αυτό της Τραινοσέ παρότι ανήκουν και οι δύο στον ίδιο Όμιλο (ΟΣΕ).

Όσον αφορά τον συγκεκριμένο φόρουμ που αναφέρεις τα πράγματα είναι ολίγον περίπλοκα. Εκεί γράφουν μέλη διαφόρων ΣΦΣ ανά την Ελλάδα (hardcore Σιδηροδρομόφιλοι), υπάλληλοι των εταιριών του Ομίλου ΟΣΕ και όπως είναι αναμενόμενο το κλίμα είναι υπέρ του παραδοσιακού και "γραφικού" Σιδηροδρόμου.
Αυτοί βλέπουν (και επιθυμούν) τον Σιδηρόδρομο με δηζελάμαξες (που να βγάζουν καπνό) να έλκουν εμπορικά τραίνα σε ορεινές διαδρομές ...
Σεβαστόν αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιττα που λέει και ο λαός μας. Πολλοί δε φτάνουν στο σημείο να καθυβρίζουν τα ΚΤΕΛ (όχι ότι εγώ έχω θετική άποψη γι΄αυτά αλλά σέβομαι την συμβολή τους στις μεταφορές της χώρας) και να θέτουν συνεχώς το δίλλημα "δρόμοι ή σιδηρόδρομοι". Σ' αυτό το σημείο οφείλω να εκφράσω τον απεριόριστο θαυμασμό μου για το κλίμα του stadia.gr στο οποίο βλέπω να συνυπάρχουν ειρηνικά fans όλων των μέσων μεταφοράς .Wink
Προσωπικά είμαι Σιδηροδρομόφιλος αλλά χωρίς παρωπίδες. Τραίνο ναι, αλλά όχι παντού και σίγουρα όπου βολεύει.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 1:11 am    Post subject: Reply with quote

Αυτα ακριβως τους λεω απο εκει και πανε να με τρελανουν!
Όντως εδω είναι ισορροπημενο το πραγμα.Καλες μεταφορες είναι οι συνδιασμενες μεταφορες....

Επισης ,μηπως ξερεις ,γιατι τις γραμμες τις φτιαχνει το μεταφορων και όχι το δημοσιων έργων?Είναι παραλογο τελειως.Ίσως αν τις έκανε ο Σουφλιας να είχαν δοθει σε μεγαλες εταιρειες-κοινοπραξιες και να είχαν τελειωσει πιο γρηγορα....
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 1:35 am    Post subject: Reply with quote

Ε, μην τους "πριζώνεις" και εσύ ... Very Happy
Βλέπεις να σκέπτονται ορθολογικά ορισμένοι εκεί ?
Υπάρχουν κάποια "ιερά" και "όσια" γι΄αυτούς όπως οι παλαιές δηζελάμαξες του ΟΣΕ (450αρες, 500αρες, Alstom κτλ. Alco του μετρικού) που είναι κάτι σαν το άγιο δισκοπότηρο και αν τις θίξεις θα είναι σαν να επιθυμείς το "ζειν επικινδύνως" ...

Έτσι:
- Όταν κάποιοι χαρακτηρίσαμε κουβάδες τις μηχανές Alco της Πελλοπόνησο (τον ευρέως γνωστό ως καρβουνιάρη που έκανε τα απλά δρομολόγια όπως το 300 των 06:00 Αθήνα-Πάτρα σε 5 ολόκληρες ώρες...Shocked) δεν μπορείς να φανταστείς τι ακούσαμε.
- Όταν εξηγούσαμε ότι ο κόσμος επιθυμεί τα κλειστά βαγόνια με το A/C (αυτοί θέλουν τα παλαιά με τα ανοιγόμενα παράθυρα για να βλέπουν έξω) γιατί το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι ανυπόφορο εισπράξαμε επίσης την χλεύη.

Βλέπεις είναι δύσκολο να καταλάβουν κάποιοι ότι άλλο πράγμα είναι ο τουρίστας-σιδηροδρομόφιλος που αποδέχεται να πάει στην Πάτρα σε 4:30 ώρες και άλλο ο νορμάλ κόσμος που επιθυμεί να πάει όσο το δυνατόν συντομότερα μέσα σε ένα καθαρό και πολιτισμένο περιβάλλον.
Τι να πεις ?
Τουλάχιστον προσπάθησα.

Ιδέα δεν έχω φίλε μου γι' αυτό που ρώτησες.
Δεν νομίζω να γνωρίζουν καν και οι ίδιοι.
Γιατί αν εγνώριζαν θα δυσκολεύονταν να μας εξηγήσουν γιατί η Αττικό Μετρό ανήκει στο ΥΠΕΧΩΔΕ και η εταιρία λειτουργίας (ΑΜΕΛ) στο Μεταφορών. Αυτό οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις όπως αυτή του περασμένου χρόνου με τα εγκαίνια των νέων Σταθμών της επέκτασης προς Αιγάλεω που εξαιτίας της διαφωνίας του ποιός θα κόψει την κορδέλα (Σουφλιάς ή Λιάπης) τελικώς δεν την εκοψε κανένας .
Πιθανώς να ισχύει το γεγονός ότι η εκάστοτε κυβέρνηση αδιαφορεί για τον Σιδηρόδρομο γενικώς και απλά ενδιαφέρεται μόνο για τα ευρώ απ' τις Βρυξέλλες.
Είναι βέβαιο ότι αν εμπλέκοταν το ΥΠΕΧΩΔΕ στα Σιδηροδρομικά τα πράγματα θα εξελίσσοταν πολύ καλύτερα (βλέπε την κατάσταση με τους δρόμους).


Last edited by Nozomi on Wed Apr 16, 2008 3:51 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 49, 50, 51  Next
Page 46 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr