stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 5:06 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven χθες έκανα όλη τη διαδρομή Μαλιακός-Κλειδί. Τα δεδομένα μέχρι στιγμής λένε ότι έχουν αρχίσει ήδη να τρυπιούνται τα τούνελ σε Τέμπη και Πλαταμώνα ενω σε όλο το υπόλοιπο δίκτυο που έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδορμο τα προηγούμενα χρόνια, προς το παρόν δεν γίνεται καμία εργασία παρά μόνο κάποια "μάτια γάτας" σε επικίνδυνα σημεία και αυτό. Τώρα όσον αφορά τμήματα με στροφές, υπάρχουν κάποια, κυρίως στο τμήμα αμέσως μετά τις Ράχες Πελασγίας στη Φθιώτιδα, μετά τα διόδια Πελασγίας επίσης, στην ανάβαση προς τους Αγίους Θεοδώρους στη Μαγνησία και ίσως και στο ύψος του Βελεστίνου όπου ο δρόμος επιδέχεται βελτίωση. Εγώ προσωπικά δεν έχω διαβάσει κάτι για ενδεχόμενη βελτίωση εκεί αλλά ελπίζω και εύχομαι ότι θα το κάνουν... Τι διάολο, τόσα διόδια τους πληρώνουμε εκεί στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου...

Επίσης για να μην ξεχνιόμαστε, τώρα που τελειώνει η Εγνατία θα πω και τους 2-3 καημούς μου που πιστεύω ότι πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα της Εγνατίας Οδός ΑΕ μετά την ολοκλήρωση του δρόμου. Και αυτοί οι καημοί ει΄ναι οι εξής:

-Τμήμα Κλειδί-Γαλλικός (Κ1): Απαράδεκτη κατάσταση, μιλάμε για το μοναδικό τμήμα όπου ΠΑΘΕ και Εγνατία είναι κοινές οδοί και όμως είναι το χειρότερο. 3+3 αλλά με υποτυπώδη ΛΕΑ, απαράδεκτη σήμανση, πολύ κακή ορατότητα τη νύχτα και ειδικά με βροχή, τραγικοί κόμβοι (με αποκορύφωμα αυτόν των Ευζώνων στη Χαλάστρα). Το θετικό είναι ότι επειδή οι δύο κλάδοι απέχουν πολύ μεταξύ τους και επειδή δεν υπάρχει καμία επαγγελματική η οικιστική δραστηριότητα στην περιοχή, οι τυχόν βελτιώσεις είναι αρκετά εύκολο να γίνουν. Νομίζω ότι ακόμα δνε το έχουν καν σκεφτεί όμως.
-Τμήμα κ4 (κόμβος ΤΙΤΑΝ δηλαδή)-Δερβένι: Άσχημο τμήμα επίσης, 3+3 με ΛΕΑ αλλά με ΧΑΛΙΑ άσφαλτο. Είναι μια πολύ επικίνδυνη κατηφόρα και θέλει πολλές βελτιώσεις ο δρόμος (φωτισμό σωστό, ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΩΣΤΗ) γιατί είναι φοβερά επικίνδυνος και μην ξεχνάμε ότι είναι μια από τις κύριες εισόδους της πόλης της Θεσσαλονίκης και έχει πολλή κίνηση.
-Παράκαμψη Καβάλας: Οι στροφές της Καβάλας ασφαλώς και δεν παίζονται, είναι οι χειρότερες σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα, χειρότερες και από της Υλίκης. ΔΕν ξέρω τι μπορεί να γίνει, είναι δύσκολο τμήμα και τυχόν βελτίωση απαιτεί καινούρια τούνελ γέφυρες κλπ. Δεν ξέρω κατά πόσον είναι εφικτό να πούμε ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο μέχρι και το 2020.
-Μέστη-Μάκρη: Φρεσκοπαραδωμένο αλλά όχι με προδιαγραφές Εγνατίας δυστυχώς. Μικρότερες λωρίδες, υποτυπώδης ΛΕΑ, αρκετές στροφές και επίσης επειδή το τμήμα είναι ημιορεινό νομίζω ότι χρειάζεται και φωτισμό που τώρα δεν έχει.
-Κόμβος Αρδανίου-Τελωνείο Κήπων.: Απαράδεκτη άσφαλτος, πραγματικά όταν οδηγείς εκεί νιώθεις ότι είσαι σε χωράφι. Και είναι και μια από τις κύριες εισόδους της Ελλάδας το τμήμα... Προφανώς η άσφαλτος εκεί λόγω του πολυ χιονιού που μαζεύει το τμήμα έχει καταστραφεί από εκχιονιστικά, αλυσίδες κλπ...
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 5:07 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven χθες έκανα όλη τη διαδρομή Μαλιακός-Κλειδί. Τα δεδομένα μέχρι στιγμής λένε ότι έχουν αρχίσει ήδη να τρυπιούνται τα τούνελ σε Τέμπη και Πλαταμώνα ενω σε όλο το υπόλοιπο δίκτυο που έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδορμο τα προηγούμενα χρόνια, προς το παρόν δεν γίνεται καμία εργασία παρά μόνο κάποια "μάτια γάτας" σε επικίνδυνα σημεία και αυτό. Τώρα όσον αφορά τμήματα με στροφές, υπάρχουν κάποια, κυρίως στο τμήμα αμέσως μετά τις Ράχες Πελασγίας στη Φθιώτιδα, μετά τα διόδια Πελασγίας επίσης, στην ανάβαση προς τους Αγίους Θεοδώρους στη Μαγνησία και ίσως και στο ύψος του Βελεστίνου όπου ο δρόμος επιδέχεται βελτίωση. Εγώ προσωπικά δεν έχω διαβάσει κάτι για ενδεχόμενη βελτίωση εκεί αλλά ελπίζω και εύχομαι ότι θα το κάνουν... Τι διάολο, τόσα διόδια τους πληρώνουμε εκεί στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου...

Επίσης για να μην ξεχνιόμαστε, τώρα που τελειώνει η Εγνατία θα πω και τους 2-3 καημούς μου που πιστεύω ότι πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα της Εγνατίας Οδός ΑΕ μετά την ολοκλήρωση του δρόμου. Και αυτοί οι καημοί ει΄ναι οι εξής:

-Τμήμα Κλειδί-Γαλλικός (Κ1): Απαράδεκτη κατάσταση, μιλάμε για το μοναδικό τμήμα όπου ΠΑΘΕ και Εγνατία είναι κοινές οδοί και όμως είναι το χειρότερο. 3+3 αλλά με υποτυπώδη ΛΕΑ, απαράδεκτη σήμανση, πολύ κακή ορατότητα τη νύχτα και ειδικά με βροχή, τραγικοί κόμβοι (με αποκορύφωμα αυτόν των Ευζώνων στη Χαλάστρα). Το θετικό είναι ότι επειδή οι δύο κλάδοι απέχουν πολύ μεταξύ τους και επειδή δεν υπάρχει καμία επαγγελματική η οικιστική δραστηριότητα στην περιοχή, οι τυχόν βελτιώσεις είναι αρκετά εύκολο να γίνουν. Νομίζω ότι ακόμα δνε το έχουν καν σκεφτεί όμως.
-Τμήμα κ4 (κόμβος ΤΙΤΑΝ δηλαδή)-Δερβένι: Άσχημο τμήμα επίσης, 3+3 με ΛΕΑ αλλά με ΧΑΛΙΑ άσφαλτο. Είναι μια πολύ επικίνδυνη κατηφόρα και θέλει πολλές βελτιώσεις ο δρόμος (φωτισμό σωστό, ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΩΣΤΗ) γιατί είναι φοβερά επικίνδυνος και μην ξεχνάμε ότι είναι μια από τις κύριες εισόδους της πόλης της Θεσσαλονίκης και έχει πολλή κίνηση.
-Παράκαμψη Καβάλας: Οι στροφές της Καβάλας ασφαλώς και δεν παίζονται, είναι οι χειρότερες σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα, χειρότερες και από της Υλίκης. ΔΕν ξέρω τι μπορεί να γίνει, είναι δύσκολο τμήμα και τυχόν βελτίωση απαιτεί καινούρια τούνελ γέφυρες κλπ. Δεν ξέρω κατά πόσον είναι εφικτό να πούμε ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο μέχρι και το 2020.
-Μέστη-Μάκρη: Φρεσκοπαραδωμένο αλλά όχι με προδιαγραφές Εγνατίας δυστυχώς. Μικρότερες λωρίδες, υποτυπώδης ΛΕΑ, αρκετές στροφές και επίσης επειδή το τμήμα είναι ημιορεινό νομίζω ότι χρειάζεται και φωτισμό που τώρα δεν έχει.
-Κόμβος Αρδανίου-Τελωνείο Κήπων.: Απαράδεκτη άσφαλτος, πραγματικά όταν οδηγείς εκεί νιώθεις ότι είσαι σε χωράφι. Και είναι και μια από τις κύριες εισόδους της Ελλάδας το τμήμα... Προφανώς η άσφαλτος εκεί λόγω του πολυ χιονιού που μαζεύει το τμήμα έχει καταστραφεί από εκχιονιστικά, αλυσίδες κλπ...
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 5:27 am    Post subject: Reply with quote

Καλή χρονιά σε ολους Very Happy επιτέλους η εγνατια ολοκληρώνεται.. Razz μερικοι μηνες διαφορα δεν εχουν νοημα!!για τους αλλους αυτοκινητοδρομους έχουμε τα εξής΄
Arrow ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ(Κ/Ξ ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε) υπο κατασκευη σηραγγες τεμπων.οχι,δεν προβλεπονται εργα αλλαγης και βελτιωσης χαραξης σε κανενα αλλο σημειο πλην των διαβασεων τεμπων-πλαταμωνα σκοτινας Surprised
Arrow Β/Δ ΟΔΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ(Κ/Ξ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ) τα εργοταξια θα εγκατασταθουν τον μαρτη( αρχικα στο τμημα κοριθος-κιατο) ενω εκτελουνται εργασιες ασφαλειας( στηθαια,σημανση κτλ) στην υφισταμενη οδο)
Arrow ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΔΟΣ( Κ/Ξ ΜΩΡΕΑΣ) το πιο προχωρημενο εργο απο όλα Smile τα εργα προχωρουν ταχυτατα οπως ξερουμε απο εκτεταμενα ρεπορταζ του σταυρου και των αλλων φιλων Cool
Arrow ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ,ΠΑΘΕ ,Ε-65(Κ/Ξ Euroionia) αναμενεται συντομα εγκατασταση του πρωτου εργοταξιου στο αντιρριο.στον ΠΑΘΕ δεν κινειται τιποτα ακομα,μονο περιπολιες με τα λευκα βανακια Rolling Eyes και στον Ε-65 θα γινει εγκατασταση των πρωτων εργοταξιων μεσα στην ανοιξη( ετσι μου ειπαν απο μεσα Rolling Eyes )

Idea Υ.Γ πρεπει να σημειωσουμε πως το e-pass της αττικης οδου μπορουμε να το χρησιμοποιουμε και στον μωρεα και στην ολυμπια οδο( μαλλον επειδη ΑΚΤΩΡ,ΑΒΑΞ ειναι κοινοι μετοχοι σε αυτες τις κοινοπραξιες Smile )απλα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχει εφαρμοστει και στον αυτοκινητοδρομο αιγαιου η οποια ειναι η ολυμπια οδος με αλλο όνομα Laughing


Last edited by gouperman on Tue Jan 06, 2009 5:33 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 5:28 am    Post subject: Reply with quote

διπλο ποστ Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 9:44 am    Post subject: Reply with quote

καλη χρονια σε όσους δεν είπα.Για την αρκούδα αν υπήρχε μια πιθανότητα να τελειώσουν μέσα Φλεβάρη με τον καιρό και τις γιορτές να μεσολαβούν μάλλον θα πάει για καλό Μάρτη-Απρίλη.Τώρα για τα 2,5χλμ του κόμβου θέλω να πιστεύω πως μεχρι 15 φλεβάρη θα είναι έτοιμα καιρου επιτρέποντος τουλάχιστον να δώσουν την παρακαμψη της κατάρας.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 7:00 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Μια ερώτηση γιατί τα βλέπω στους χάρτες αλλά δεν το χω δει ποτέ, μέρα τουλάχιστον. Μετά τις Ράχες για μερικά χλμ καθώς και στο ύψος του Βόλου (Αερινό κλπ) υπάρχουν αλλεπάλληλες στροφές που φαίνονται αρκετά κλειστές. Είναι έτσι? Ξέρει κανείς που ναι πιο χωμένος αν προβλέπεται βελτίωση στη χάραξη σε τέτοια σημεία όπως θα γίνει και στην Υλίκη?

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και από εμένα.Smile

Beethoven οι πολύ κλειστές στροφές είναι οι ακόλουθες:
Μετά την Υλίκη:
http://www.imageshack.gr/files/09ue3si5blicm56366q6.png

Μετά τον κόμβο Μαρτίνου και Μαλεσίνας:
http://www.imageshack.gr/files/r8eesnkkta8ltqqr9l0i.png

Ανάμεσα στους κόμβους Αερεινού και Βελεστίνου:
http://www.imageshack.gr/files/v6mxhm9xguiz4c9vxu80.png

Όλα αυτά τα σημεία έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό.
Το ανάγλυφο του εδάφους έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά με αποτέλεσμα να χρειάζεται ο δρόμος να διανύσει περισσότερο μήκος ώστε να έχει ένα αποδεκτή κλίση η οποία αν θυμάμαι καλά σε αυτοκινητόδρομους είναι κάπου στο 4 με 4,5%. (ας με διορθώσει κάποιος μηχανικός αν κάνω λάθος)
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Tue Jan 06, 2009 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

αλλιώς θα έπρεπε να [ροβούν σε λύσεις τύπου αραχθου και γρεγβενιώτικου, έτσι? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 1:15 am    Post subject: Reply with quote

όχι ακριβώς. σε αυτά τα σημεία δεν έχουμε ένα μεγάλο υψομετρικό χάσμα ανάμεσα σε 2 άκρες που βρίσκονται στο ίδιο πάνω-κάτω υψόμετρο, οπότε βάζεις μια μεγάλη γέφυρα ανάμεσα στις 2 άκρες για να γλυτώσει το γύρω-γύρω.

Σε αυτά τα σημεία θα πρέπει ο δρόμος σε μία νοητή σχετικά ευθεία να "ανέβει" σε μεγάλη διαφορά ύψους, σαν σκαλοπάτι. Κάτι τέτοιο θα είχε απαγορευτική κλίση, οπότε για να πετύχεις τη σωστή κλίση ανεβαίνεις τη διαφορά ύψους με μεγάλα πέταλα.

Αντίστοιχη περίπτωση σε μικρή κλίμακα είναι η ράμπες για τους αναπήρους σε εισόδους με πολλά σκαλιά, που πάνε γύρω-γύρω.
Back to top
View user's profile Send private message
Niorantes
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 25

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 5:10 am    Post subject: Reply with quote

Καλη χρονια και απο εμενα παιδια.Δυστυχως,οι δικες μου πληροφοριες δεν ειναι ευχαριστες.
Οπως πριν απο 2 μηνες ειχα πει πως εκτος απο την Παραμυθια δεν παραδιδεται τιποτα αλλο μεχρι το τελος του ετους ετσι και τωρα λεω...μη βιαζεστε!Ημερομηνιες δεν ξερω (μεχρι και εγω που αισιοδοξος δεν ημουν,περιμενα τουλαχιστον να δωσουν το Περιστερι οποτε..).
Δουλεια που δε βγηκε στα 10 χρονια που τη φτιαχουν (χα χα..) δε βγαινει σε 2 μηνες,τωρα που τους θυμηθηκε.
Κατα τα αλλα,ακομη και τμηματα τα οποια θεωρουνται "ετοιμα",δεν τα δινουν εξυπηρετοντας μικροπολιτικα και ψηφοθηρικα συμφεροντα που θυμιζουν πολιτικες του 60.Κριμα και συμπαθουσα το Σουφλια.

Υ.Γ 1:Ετοιμο κομματι ειναι το παραδομενο κομματι.Τα υπολοιπα απλα δεν ειναι ετοιμα
Υ.Γ 2:Οχι αλλες δικαιολογιες τυπου καιρος,Χριστουγεννα,Πασχα κτλ.Ειναι ολα ΔΕΔΟΜΕΝΑ αυτα.Τη δικη τους νοημοσυνη υποτιμουν ετσι και οχι τη δικη μας.Ρεζιλι γινονται αλλα οκ,ανεκαθεν ετσι ηταν οι πολιτικοι στην Ελλαδα.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Έτοιμο κομμάτι ασφαλώς και είναι το παραδομένο κομμάτι, όπως σωστά επισημαίνεις Niorantes.

Αλλά που να πάρει ο διάολος το κομμάτι του Νέστου το οδήγησα ο ίδιος, το είδα με τα ματάκια μου.. είναι ΠΑΝΕΤΟΙΜΟ!!! και όμως δεν παραδίδεται!!!

Ας μας εξηγήσει κάποιος αυτή τη λογική! (το ίδιο πιστεύω και για τη Μεσόγεια αλλά εκεί δεν έχω προσωπική άποψη, δεν μπόρεσα να μπω μέσα και να την περπατήσω...)
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Χθες το απόγευμα ανέβηκα για να φωτογραφήσω την γέφυρα Αράχθου από την οποία μένουν μόνο καμιά 25ρια μέτρα στο πρώτο βάθρο για να ενωθεί ο ένας κλάδος!
Ομως αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι η αρχή μιας κατολίσθησης γύρω στο ένα χλμ πριν από την σήραγγα Δρίσκου.Εχει ξεκινήσει 30 μέτρα πάνω από το δρόμο,παρέσυρε την περίφραξη,μια κολώνα φωτισμού και ανασήκωσε την ΛΕΑ.Εχουν τοποθετήσει σήματα και κατάργησαν την ΛΕΑ αλλά το ανησυχητικό είναι οτι στο σημείο αυτό το βουνό είναι χωμάτινο και αν αρχίσει να κατολισθαίνει θα σταματήσει στη...λίμνη!
(προσεχως και φωτό από το σημείο,ελπίζω να σταματήσει εκεί το θέμα...)
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Καλή Χρονιά,


Stavros86, οι στροφές της Υλικής είναι αντικείμενο της Νέας Οδού και θα φτιάξουν, τουλάχιστον θεωρητικά, δες και εδώ: http://www.neaodos.gr/. O Beethoven ρωτάει για όσες είναι μέσα στο κομμάτι της Αιγαίου και πολύ αμφιβάλλω αν θα γίνει οτιδήποτε.
Μόλις είδα και ότι είχαμε δύο νεκρούς στις στροφές της Υλικής σήμερα . Και αυτός είναι και ο λόγος που οποιαδήποτε αναβολή είναι κακή, ακόμη κι αν είναι το έργο να βγάλει και δυο λακούβες.
Η πιθανότερη εξήγηση για τις αναβολές είναι ο ανασχηματισμός. Επιτέλους έγινε, ο Σουφλιάς κράτησε και το περιβάλλον, οπότε τώρα μπορεί κάτι να εγκαινιάσει. Πάντως μην το προσωποποιούμε, ο Σουφλιάς είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει να κερδίσει τίποτε άλλο στην πολιτική, άλλοι είναι που θέλουν τη φιέστα.
Back to top
View user's profile Send private message
Niorantes
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 25

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 4:15 pm    Post subject: Reply with quote

SP73 ο Σουφλιας ειναι ο αρμοδιος υπουργος αυτος χρεωνεται τα καλα και τα κακα ολα.Ακομη κι αν δεν εχει να κερδισει τιποτα,οπως αναφερεις,ας σταματησει να εξυπηρετει συμφεροντα αλλων που θελουν φιεστα.Χειροτερο ειναι αυτο.Αρμοδιος ειναι ο εκαστοτε υπουργος ΥΠΕΧΩΔΕ οποτε την ευθυνη στη συγκεκριμενη περιπτωση την εχει αποκλειστικα ο Σουφλιας.

Η εγνατια θα ειναι ετοιμη Πασχα με καλοκαιρι του 2010.Αν καποιος θεωρει οτι ειμαι υπερβολικος και οτι θα ειναι νωριτερα ετοιμη,εδω ειμαι να το συζητησω.Και οταν λεω ετοιμη εννοω ολοκληρωμενη απο την Ηγουμενιτσα μεχρι τους Κηπους.Χωρις παρακαμψεις κτλ.Καποια κομματια θα δωσουν μεχρι τοτε μεν,αλλα οι εξαγγελιες του Σουφλια για παραδωση...περσυ προκαλουν γελιο δυστυχως.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 7:01 pm    Post subject: Reply with quote

Niorantes δεν αισθάνομαι ότι διαφωνούμε πουθενά, απλώς εγώ θεωρώ την κυβερνητική ευθύνη συλλογική στο συγκεκριμένο θέμα.

Κατά τα άλλα εγώ τουλάχιστον πιστεύω πως όλη η συζήτηση για την ολοκληρη Εγνατία ήταν, είναι και θα είναι παραπειστική. Και φυσικά φταίνε πρώτοι αυτοί που την υπόσχονται και όχι εμείς που τους κρίνουμε για τις υποσχέσεις τους. Γιατί και αντικειμενικά προβλήματα που δε φαίνονται μπορεί να προκύψουν, όπως έγινε στη Σ2 που φαινόταν υπό κατασκευή στα φυλλάδια του 1999, και εταιρείες χρεοκωπούν.

Αλλά μία καλή προσπάθεια, όταν γίνεται, φαίνεται, ακόμη κι αν δύο εργολαβίες στραβώσουν. Δηλαδή εγώ θα προτιμούσα να έχω ολόκληρο τον ΠΑΘΕ, που έχει περίπου το ίδιο μήκος και συνολικά καλύτερα εδάφη. Ή αν προτιμάτε θα προτιμούσα να είχα τα Τέμπη αντί για την Τύρια, γιατί απλούστατα σκοτώνεται περισσότερος κόσμος εκεί.

Εμένα τα κριτήριά μου είναι τρία: η ασφάλεια, το περιβάλλον και η ανάπτυξη της χώρας - οι πλήρεις αυτοκινητόδρομοι με ενδιαφέρουν με αυτά τα κριτήρια μόνο.

Τώρα βέβαια αυτοί που τα λένε, ας λουστούν και την κατακραυγή.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 11:04 pm    Post subject: Reply with quote

την προηγούμενη εβδομάδα πηγαίνοντας για Ηγουμενίτσα και ενώ περνούσα από το κομμάτι προς παράδοση του Περιστερίου αντιλήφθηκα να βγαίνει φορτηγό φορτωμένο χώμα. Οπότε πράγματι κανένα κομμάτι δεν έτοιμο αν δεν παραδωθεί.
Σήμερα στην επιστροφή για Θεσσαλονίκη είδα και εγώ την κατολίσθηση πριν τον Δρίσκο που ανέφερε ο Τάσος. Αν πρόσεξα καλά ήταν σε 2 σημεία σε απόσταση 40 μέτρωνμεταξύ τους. Στο πρώτο εργαζόταν ήδη μπουλντόζα που μάζευε τα χώματα ενώ στο δεύτερο τα χώματα είχαν καλύψει την ΛΕΑ.
Οφείλω να πω ότι μέχρι στιγμής υπάρχει άμεση επέμβαση της ΕΓΝ ΑΤΙΑΣ ΑΕ. Είδα τουλάχιστον 4 οχήματα να κινούνται σε όλη την διαδρομή και σε μικροατύχημα μέσα στην παράκαμψη της Τύριας είχαν πάρει θέση και ρύθμιζαν την κυκλοφορία μέχρι να έρθει η οδική βοήθεια
Back to top
View user's profile Send private message
mitsaras
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 19

PostPosted: Thu Jan 08, 2009 1:03 am    Post subject: Reply with quote

Νομιζω το θεμα της κατολισθησης στο δρισκο ειναι ενδιαφερον. Αν μπορουσε κανεις να ανεβασει φωτογραφιες θα ηταν καλό, η αν υπαρχουν πληροφορίες για το πόσο σημαντικό ειναι το πρόβλημα...

...ελπίζω να μην κατεβει όλο το βουνό...
Back to top
View user's profile Send private message
alek2002
New Member
New Member


Joined: 13 Nov 2008
Posts: 10
Location: CHRISOUPOLI

PostPosted: Thu Jan 08, 2009 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση για Νέστο και Μεσόγεια. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ημερησίας αναμένονται πιστοποιήσεις για τις σήραγγες μέχρι τέλος Ιανουαρίου και παράδοση των υπολοίπων τμημάτων τέλος Φεβρουαρίου. Εδώ γελάμε!!! http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&tag=9464&pubid=4677145]
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 08, 2009 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Εαν πάτε στη διεύθυνση http://dgmarket.kapatel.gr/eproc/SearchResult.do~45233100~gr~~~keywords=~fundingAgencyId=~updatedId=~catNum=~noticeType=
όπου δημοσιεύονται συμβάσεις έργων οδοποιίας, θα διαπιστώσετε ότι τέλος Νοεμβρίου και αρχές Δεκεμβριου η Εγνατία Οδός συνήψε συμβάσεις ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για συμπληρωματικά έργα στα τμήματα που υποτίθεται ότι ήταν σχεδόν έτοιμα. Προφανώς εργασίες δεκάδων εκατ. ευρώ δεν ολοκληρώνονται σε 15-20 μέρες. Ήταν φανερό ότι μας δούλευε χοντρά ο κουφός. Η υπόθεση ότι οι εργασίες είχαν εκτελεστεί και οι συμβάσεις ήρθαν μετά δεν ισχύει γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει 100 % τι μπορεί να γίνει σε έναν διαγωνισμό, όσο στημένη και αν υποθέσουμε ότι μπορεί να είναι η διαδικασία. Συμφωνώ λοιπόν και γω ότι πάμε για ολοκλήρωση μετά από πολούς μήνες.

Στην ίδια σελίδα θα διαπιοστώσετε ότι η σήραγγα Δορκάδας είχε συγκλίσεις (μίκραινε η διατομή ) και ήθελε re-mining ήτοι βαρβαριστί γκρέμισμα και ξανα διάνοιξη!
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 08, 2009 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Άρθρο της Ελευθεροτυπίας μετά από τη συνάντηση της ΕΟΑΕ με το Μαγκριώτη. Σαφώς πιο ισορροπημένο από άλλα σχετικά, παρέχει πρώτη φορά κάποιες πληροφορίες για τη Σ2 - Παράδοση την Άνοιξη!!!:

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=80999308
Back to top
View user's profile Send private message
stathmarxis
Visitor
Visitor


Joined: 02 Jan 2009
Posts: 1

PostPosted: Thu Jan 08, 2009 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
τέλος Νοεμβρίου και αρχές Δεκεμβριου η Εγνατία Οδός συνήψε συμβάσεις ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για συμπληρωματικά έργα στα τμήματα που υποτίθεται ότι ήταν σχεδόν έτοιμα.

Μήπως πρόκειται για το παράλληλο οδικό δίκτυο, σύνδεση με τις Α/Δ, ΣΕΑ κλπ;
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 08, 2009 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Και ένα λινκ που βρηκα μολις τώρα για τις εργασίες στην Εγνατία
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&tag=9464&pubid=4677145
Sorry μολις ειδα πως το λινκ το ειχε ανεβασει και αλλος φιλος.....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Thu Jan 08, 2009 11:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ψύχραιμη κάλυψη και στα δύο άρθρα και καλή αποτίμηση των όσων έχουν γίνει ή υπολείπονται πριν από την παράδοση του κύριου άξονα, του είδους που θα θέλαμε να είχαμε από την ίδια την Εγνατία κι όχι να βλέπουμε ακόμη, τα περί αδειών διέλευσης για Χριστούγεννα/Πρωτοχρονία.

Φυσικά δεν είναι καθόλου ευχάριστο η αντίστροφη μέτρηση που την αρχίσαμε τέλη Νοεμβρίου να πηγαίνει πρώτα για τέλος 2008, έπειτα μέσα Γενάρη, μετά μέσα Φλεβάρη και τώρα να διαβάζουμε για τέλη του ίδιου μήνα.

Οι περισσότερες από τις συμπληρωματικές συμβάσεις που αναφέρει ο mike έχουν πάντως ήδη περάσει στις "Εργολαβίες σε εξέλιξη" και μάλλον εκτελέστηκαν ή εκτελούνται κανονικά. Το νέο, και απογοητευτικό κατά την άποψή μου, είναι να βλέπουμε την ίδια "μηχανή" να στήνεται και για τις καθέτους. Περίπλοκο έργο, μεγάλο έργο, πολυπόθητο για όλους μας αλλά αναρωτιέμαι πού επιτέλους θα σταματήσει το κοντέρ και πόσο τελικά θα μας βγει το μάρμαρο ως φορολογούμενοι πολίτες. Έχει βρει κανείς στοιχεία για συνολικό κόστος, κόστος ανά χλμ., συγκριτικά με Ευρώπη κτλ?

Η σύμβαση για τα Ριζιανά απαντά σε απορία μου που είχα διατυπώσει βλέποντας αυτό: http://i356.photobucket.com/albums/oo6/nik-nak74/Foto248.jpg, αλλά νεότερο ρεπορτάζ του ίδιου του mike http://www.imageshack.gr/view.php?file=n9dmz6v1twis0zsxi61d.jpg δείχνει ότι τα συνεργεία είναι εκεί, το έχουνε πιάσει και ελπίζουμε ότι όλα θα κυλίσουν ομαλά, χωρίς άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις.

PS Πιο αναλυτικά στα της Ημερ. και Ελευθεροτ. εδώ: http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6521&Itemid=49
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Jan 09, 2009 4:39 am    Post subject: Reply with quote

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους τους φίλους.

Μόλις επέστρεψα από ταξιδάκι στη Μεσσηνία και έχω νεότερα από την εξέλιξη των εργασιών στο Τρίπολη – Καλαμάτα. Φαίνεται ότι τα πράγματα αρχίζουν να ζεσταίνονται για τα καλά…
Καταρχήν στο τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη η διαπλάτυνση για την κατασκευή της ΛΕΑ όπου αυτή δεν υπήρχε αρχικά, προχωράει αν και όχι τόσο γρήγορα όσο θα περιμέναμε σύμφωνα και με τη σύμβαση που λέει ότι η διαπλάτυνση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί 12 μήνες μετά την έναρξη των εργασιών ήτοι Απρίλιος του 2009. Προς το παρόν φαίνεται να είναι στο 50 με 60% με ποιο προχωρημένο το κομμάτι από το Αρτεμίσιο μέχρι την Τρίπολη όπου εκεί φαίνεται να είναι κοντά στο 90%. Κατά τα λοιπά οι σήραγγες προχωρούν. Οι φωτό που ακολουθούν είναι από τις σήραγγες για την παράκαμψη των στροφών στις κεραίες. Εντύπωση προκαλεί η υψομετρική διαφορά με τον υπάρχοντα δρόμο.
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=TunelsafterSterna1-1.jpg
Και το στόμιο εξόδου της μιας εκ των δυο το οποίο δεν έχει διαμορφωθεί ακόμη. Η σηδηροκατασκευή που φαίνεται θα παίξει το ρόλο ασπίδας επειδή η σήραγγα θα βγει λοξά ως προς την πλαγιά του βουνού.
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=TunelsafterSterna2.jpg
Ο αυτοκινητόδρομος τελειώνει και φτάνουμε στο Καλογερικό όπου έχει ξεκινήσει η κατασκευή σήραγγας. Το μέτωπο της σήραγγας δεν είναι ορατό από την εθνική οδό ενώ δεν υπάρχει και σχετική ταμπέλα οπότε θέλει ψάξιμο. Μάλλον η πρόσβαση θα είναι από το δρομάκο που πάει αριστερά προς το παλιό νταμάρι 50 μέτρα μετά το τέλος του αυτοκινητόδρομου. Αυτό για όποιον περάσει από το σημείο και είναι πιο τυχερός από εμένα. Ανεβαίνοντας τις φουρκέτες για τον αυχένα του Καλογερικού βλέπει κανείς αριστερά και μια διαμόρφωση πρανών ανάμεσα στις πλαγιές. Φτάνοντας όμως στην κορυφή και κατηφορίζοντας βλέπουμε μερικά τεχνικά που έχουν αρχίσει και κατασκευάζονται όπως αυτό εδώ:
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=Kalogeriko1.jpg
Εργασίες διαμόρφωσης και κοπής πρανών δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη.
Στη συνέχεια μπαίνουμε στο οροπέδιο της Ασσέας – Αθήναιου όπου δεν φαίνεται να γίνεται κάτι και φτάνουμε στις περιβόητες προσβάσεις της σήραγγας του Ραψομάτι. Να θυμίσω ότι η εργολαβία είναι προγενέστερη της σύμβασης του «Μορέα» και είχε τα γνωστά προβλήματα απαλλοτριώσεων. Το τεχνικό της κάτω διάβασης στο Ανεμοδούρι φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί αλλά ο δρόμος αργεί πολύ ακόμη.
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=EastapproachtoRapsomatitunels1.jpg
Γυρίζοντας την κάμερα λίγο αριστερά βλέπουμε και ένα καταπληκτικό σε σύλληψη μπάζωμα για την δημιουργία επιχώματος. Θέλω να πιστεύω ότι ήταν θέμα απαλλοτρίωσης και όχι αβλεψία συναδέλφου…
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=EastapproachtoRapsomatitunels2.jpg
Ανεβαίνοντας επάνω στο τεχνικό βλέπουμε αριστερά προς Τρίπολη τον αυτοκινητόδρομο που δημιουργείται σιγά σιγά.
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=EastapproachtoRapsomatitunels3.jpg
Γυρνώντας όμως το κέφάλι από την άλλη πλευρά (προς τη δίδυμη σήραγγα του Ραψωμάτι) δεν βλέπουμε τίποτα!!! Μάλλον και άλλο πρόβλημα απαλλοτρίωσης αν και φαίνεται ότι κάποια στιγμή καθαρίστηκε η πλαγιά από τη βλάστηση για να γίνουν εργασίες. Τέλος πάντων μέχρι το καλοκαίρι του 2010 έχει ο Θεός…
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=EastapproachtoRapsomatitunels4.jpg
Προχωρώντας παρακάτω και υπομένοντας ακόμη μια φορά τις στροφές της Μεγαλόπολης φτάνουμε στη διασταύρωση προς Λεοντάρι στο σημείο που η εθνική οδός περνάει πάνω από τον Αλφειό ποταμό. Επιτέλους κάτι καινούργιο. Η γέφυρα του αυτοκινητοδρόμου έχει προχωρήσει αρκετά!
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=AlfeiosBridge1.jpg
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=AlfeiosBridge2.jpg
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=AlfeiosBridge4.jpg
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=AlfeiosBridge5.jpg
Εδώ βλέπουμε που τελειώνει ο μέχρι σήμερα κατασκευασμένος αυτοκινητόδρομος τον οποίο δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αφού η αρχή και το τέλος του δεν συνδέονται με την υπάρχουσα εθνική οδό:
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=AlfeiosBridge6.jpg
Έχει κατασκευαστεί και οχετός για τα νερά και τα ζωντανά:
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=AlfeiosBridge3.jpg
Συνεχίζοντας από τη γέφυρα του Αλφειού μέχρι και τα Παραδείσια πήρα πολύ μεγάλη χαρά αφού πλέον ο «Μορέας» εγκατέστησε εργοτάξιο και έχει ξεκινήσει τις πρώτες εργασίες για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου από το μηδέν στο συγκεκριμένο σημείο. Ο δρόμος θα κατασκευαστεί παράλληλα με την υπάρχουσα εθνική οδό και προς την αριστερή (νότια) πλευρά όπως κινούμαστε από Τρίπολη προς Καλαμάτα. Οι εργασίες που γίνονται προς το παρόν είναι κοπή και εκρίζωση δέντρων και θάμνων για να ξεκινήσουν τα χωματουργικά. Το εργοτάξιο:
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=Alfeios-Tsakona1.jpg
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=Alfeios-Tsakona4.jpg
Οι λόφοι καθαρισμένοι από τα χορτάρια:
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=Alfeios-Tsakona3.jpg
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=Alfeios-Tsakona2.jpg
Εδώ είμαστε στο σημείο όπου τελειώνει το συγκεκριμένο υποτμήμα και ευθεία ξεκινά το Παραδείσια - Τσακώνα στο οποίο δυστυχώς δεν μπήκα για φωτό. Το τμήμα αυτό ανακατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ και την ALPINE BAU. Αριστερά στη φωτό διακρίνονται οι μπουλντόζες του ΜΟΡΕΑ.
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=Alfeios-Tsakona-Tsakonaentry2.jpg
Και μια πολύ κοντινή στο συγκεκριμένο σημείο:
http://s223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/?action=view&current=Alfeios-Tsakona-Tsakonaentry3.jpg
Από εκεί και κάτω και μέχρι την Καλαμάτα δεν έχει ξεκινήσει κάτι.
Το συμπέρασμα είναι ότι το έργο προχωρεί αλλά λογικά θα περάσει όλο το 2009 μέχρι να κυκλοφορήσουμε κάποιο κομμάτι στο Τρίπολη Καλαμάτα. Το παρήγορο είναι ότι ο ΜΟΡΕΑΣ έπιασε το κομμάτι από τη Γέφυρα του Αλφειού μέχρι τα Παραδείσια το οποίο είναι σχετικά μικρό περί τα 10 Km χωρίς σήραγγες και δύσκολα τεχνικά. Αν το κυνηγήσουν θα μπορέσουν να το δώσουν ολόκληρο από το Αθήναιο μέχρι την Τσακώνα κάπου μέσα στο 2010 οπότε θα καταργηθούν οι στροφές στα δύο ποιο δύσκολα σημεία και θα πέσει σημαντικά ο χρόνος ταξιδιού. Εχθές το βράδυ την ώρα που επέστρεφα και βρισκόμουν στην κατηφόρα από το Αρτεμίσιο προς Κόρινθο είδα στο άλλο ρεύμα να πηγαίνει ένα τεράστιο κομβόι από νταλίκες που κουβαλούσαν φορτωτές και άλλα μηχανήματα προς την Τρίπολη. Τα μηχανήματα είχα τον λογότυπο του ΜΟΡΕΑ επάνω τους οπότε φαίνεται ότι στους επόμενους μήνες θα έχουμε αρκετό υλικό για κουβέντα.

Υ.Γ. Μάγκες άμα βγει κανένας για φωτό, την κυρά του να την αφήσει σπίτι, για να μην του σπάει τα νεύρα…
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Fri Jan 09, 2009 5:53 pm    Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Reply with quote

Αγαπητέ Engineer,

Δέξου τα πολλά μου συγχαρτήρια για το πλήρες και αναλυτικότατο φωτο-ρεπορτάζ που μας πρόσφερες.

Τουλάχιστον απο οτι δείχνουν τα πράγματα, τα συνεργεία των κοινοπραξιών και των λοιπών κατασκευαστών δουλεύουν. Το μονο που μενει να κάνουμε, είναι η προσευχή μας, μήπως (τουλάχιστον) το κομμάτι απο εκεί που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος μετά την εξοδο για Σπάρτη μέχρι και τα Παραδείσια, παραδοθεί μέσα στο 2009. Θυμάμαι οτι είχαν πει για Οκτώβρη του 09.

Οτι νεότερο θα έχεις σε παρακαλούμε πολύ να το αναρτήσεις γιατί το συγκεκριμένο forum είναι η μονη πηγή πληροφόρησης και ενημέρωσης.

Αλήθεια, μια απορία. Ο Μωρέας δεν έχει ιστοσελίδα?

Ευχαριστώ Πολύ Για το Χρόνο Σας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Fri Jan 09, 2009 6:04 pm    Post subject: Reply with quote

sxiza07 εχει http://www.moreas.com.gr/

αλλα ειναι υπο κατασκευη...

μια συνοψη:

http://www.egnatia.gr ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ (ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ-ΚΗΠΟΙ)
http://www.aegeanmotorway.gr/ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΡΑΧΕΣ-ΚΛΕΙΔΙ)
http://www.neaodos.gr/ ΙΟΝΙΑ (ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΚΑΡΦΕΙΑ,ΡΙΟ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
http://www.olympiaodos.gr/ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ (ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ)
http://www.pathe.gr/ ΠΑΘΕ (ΠΑΤΡΑ-ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΕΥΖΩΝΟΙ)
http://www.moreas.com.gr/ ΜΟΡΕΑΣ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΣΠΑΡΤΗ)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 420, 421, 422  Next
Page 46 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr