View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 11:53 pm Post subject: |
|
|
Χωρίς να είμαι ειδικός, το "δάπεδο εκφόρτωσης με ασφαλτoτάπητα" μάλλον είναι αποτυχημένη επιλογή. Η άσφαλτος δεν είναι πολύ σταθερό υλικό και κάτω από μεγάλα φορτία (ειδικά έαν επικρατεί ζέστη, όπως το καλοκαίρι) μπορεί να "λιώσει" Νομίζω ότι η επιλογή τσιμέντου είναι προτιμότερη. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 3:47 pm Post subject: |
|
|
dimi wrote: | Χωρίς να είμαι ειδικός, το "δάπεδο εκφόρτωσης με ασφαλτoτάπητα" μάλλον είναι αποτυχημένη επιλογή. Η άσφαλτος δεν είναι πολύ σταθερό υλικό και κάτω από μεγάλα φορτία (ειδικά έαν επικρατεί ζέστη, όπως το καλοκαίρι) μπορεί να "λιώσει" Νομίζω ότι η επιλογή τσιμέντου είναι προτιμότερη. |
Πολύ ορθά τα λες Ντίμη.
Παρόμοιο πρόβλημα υπάρχει και με το οδόστρωμα σε δρόμους που περνάνε πολλά φορτηγά.
Για παράδειγμα ο παραλιακός δρόμος που οδηγεί στο λιμάνι της Πάτρας είναι σε άθλια κατάσταση (και μάλιστα σε κάποια σημεία υπάρχουν μεγάλες αυλακώσεις) από τις ρόδες των φορτηγών (βέβαια πάσχει και το υπόστρωμα της ασφάλτου). |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:13 pm Post subject: |
|
|
Αυτη τη στιγμη ειμαι στο πλοιο και σερφαρω δωρεαν μεσω της υπηρεσιας του Ο.Λ.Πειραια Για την ακριβεια προκειται για ενα ασυρματο δίκτυο που καύπτει όλο το κεντρικό λιμάνι (ακόμα και μέσα στα πλοία) και δίνει ιντερνετ δωρεαν |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:19 am Post subject: |
|
|
Γιατι να φτιαχτει νεο Λιμανι ;;;
Το υπαρχον Λιμανι ειναι μια χαρα |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:17 pm Post subject: |
|
|
P.A.O. wrote: | Γιατι να φτιαχτει νεο Λιμανι ;;;
Το υπαρχον Λιμανι ειναι μια χαρα |
Φιλε ΠΑΟ, το παλιο λιμανι δεν ανταποκρινεται στις συγχρονες αναγκες
του τριτου λιμενα της χωρας (δευτερου σε επιβατικη κινηση).
Το νεο που κατασκευαζεται απο 10ετιας σχεδον στη νοτεια παραλιακη ζωνη (ακτη Δυμαιων)
θα αποσυμφορησει το παλιο που ασφυκτια.
Επιπλεον θα επιτρεψει ενα μεγαλο μερος του θαλασιου μετωπου της πολης
να αποδοθει στους κατοικους της.
Γιατι με ελαχιστες μικρες οασης προσβασης (Μαρινα Γλυφαδας, Φαρος)
η σημερινη παραλια ειναι αποκλεισμενη ("μαντρωμενη") για τον πατρινο.
Μιλαμε για μια "απελευθερωση" του θαλασσιου χωρου, που αποτελει ονειρο γενεων.
Η καταλληλη αξιοποιηση του μπορει να καταστησει τη Πατρα
μια απο τις ωραιοτερες παραθαλασσιες πολεις της Μεσογειου. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 11:27 pm Post subject: |
|
|
^+1...
Η πάτρα αδικείται πολύ από το λιμάνι της.
Μια ενδεχόμενη μετακόμιση του λιμανιού 3-4 χιλιόμετρα από κεί που είναι τώρα, σε συνδιασμό με την υλοποίηση της μικρής περιμετρικής και την ένωσή της με την μεγάλη περιμετρική θα αποσυμφωρήσει αρκετά την κίνηση στο κέντρο, μιας και δεν θα χρειάζεται να διασχίζω το κέντρο της πόλης για να μπώ στο λιμάνι....
Κάτι άλλο, ο νέος επιβατικός σταθμός θα γκρεμιστεί όταν φύγει το λιμάνι???? |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:00 pm Post subject: |
|
|
ασχετο!! |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu May 03, 2007 1:44 am Post subject: |
|
|
Έχω την πεποίθηση ότι εδώ ταιριάζει καλύτερα από το να το δημοσιεύσω στο topic "H Αθήνα των ονείρων μας".
Σε μία από τις πρόσφατες μεσημεριάτικες εξόδους μου πήγα για καφέ στο Μικρολίμανο, ωστόσο η παρέα μου είχε διάθεση για περίπατο με αποτέλεσμα να βρεθούμε μέχρι τον όρμο Ζέας, όπου και έβγαλα κάποιες φωτογραφίες. Η λήψεις άρχισαν από το σημείο που είναι το Ρολόϊ και συνέχισαν μέχρι που φτάσαμε στο άκρο του λιμενοβραχίονα(Ακριβώς απέναντι από το λιμεναρχείο).
Σε αυτές τις φωτογραφίες απεικονίζονται οι ακόλουθες τοποθεσίες και αντικείμενα φωτογράφισης:
Μαρίνα
Έργα στρώσης πλακών στο πεζόδρομο που ξεκινάει από το ρολόϊ(Kαρφουρ) και καταλήγει στη λέσχη του Ολυμπιακού.
Περιοχή λέσχης Ολυμπιακού
Λιμεναρχείο Ζέας
Άποψη καφετεριών και του ευρύτερου χώρου ανάμεσα από το λιμεναρχείο και το ναυτικό μουσείο
Τμήματα των τειχών του αρχαίου λιμανιού-ναυστάθμου
Πλατεία Αλεξάνδρας
Στημένες σκαλωσιές για επιδιορθώσεις στο λιμενοβραχίονα του όρμου Ζέας (Απέναντι από το λιμεναρχείο δηλαδή)
Πανοραμικές φωτογραφίες που δείχνουν την περιοχή ανάμεσα από την Πλατεία Αλεξάνδρας και το Μικρολίμανο(στο σημείο που είναι ο Ιστιοπλοϊκός).
Περιοχή Ιστιοπλοϊκού
----------------------
ΖΕΑ
---------------------------------
Μία άσχετη: Άποψη του Πειραιά από τη Νεάπολη.
|
|
Back to top |
|
|
sin1891pge Junior Member
Joined: 12 Jun 2005 Posts: 82 Location: Σκεπαστή
|
Posted: Thu May 03, 2007 6:45 pm Post subject: |
|
|
ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΑΤΡΑΣ
Δεν θα αντικαταστήσει το παλαιό λιμάνι απλά θα το συμπληρώσει και θα γίνει πιό άνετη η πρόσδεση των πλοίων. Το σημερινό λιμάνι έχει μόνο 13 θέσεις και είναι συχνό το φαινόμενο των παρκαρισμένων πλοίων στα ανοιχτά για να εξυπηρετηθούν πρώτα τα επιβατηγά γραμμής Πάτρας Ιταλίας.
Σήμερα έχουν σχεδόν εξαφανισθεί τα εμπορικά πλοία από το λιμάνι της Πάτρας |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Fri May 04, 2007 1:23 pm Post subject: |
|
|
losada7 wrote: | Έχω την πεποίθηση ότι εδώ ταιριάζει καλύτερα από το να το δημοσιεύσω στο topic "H Αθήνα των ονείρων μας".
Σε μία από τις πρόσφατες μεσημεριάτικες εξόδους μου πήγα για καφέ στο Μικρολίμανο, ωστόσο η παρέα μου είχε διάθεση για περίπατο με αποτέλεσμα να βρεθούμε μέχρι τον όρμο Ζέας, όπου και έβγαλα κάποιες φωτογραφίες. Η λήψεις άρχισαν από το σημείο που είναι το Ρολόϊ και συνέχισαν μέχρι που φτάσαμε στο άκρο του λιμενοβραχίονα(Ακριβώς απέναντι από το λιμεναρχείο).
|
Πρώτα πρώτα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω φίλε Λοσάντα, για τις πολύ ωραίες φωτογραφίες σου απο τα παλιά μου μέρη. Σε μια απο αυτές μάλιστα, φαίνεται και το σπίτι μου !
Είχα γράψει πριν απο λίγες βδομάδες στο "Η Αθήνα των ονείρων μας" http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=119&start=2250 για τα έργα ανάπλασης του Πασαλιμανιού και απ' οτι μπορώ να δω, στον ένα μήνα που μεσολάβησε από την επίσκεψή μου, δεν προχώρησαν και πολύ τα έργα.
Πιστέυω όμως πως τυχόν συζητήσεις γύρω απο το Πασαλιμάνι, το Μικρολίμανο, την Ζέα και την Πειραϊκή θα έπρεπε να γίνουν στην "Αθήνα των ονείρων μας", απο την στιγμή που δεν αξίζει ίσως να ανοιξουμε ενα νεό τοπικ για τον "Πειραιά των ονείρων μας". Ο Πειραίας δεν είναι μόνο ενα "Λιμάνι της Ελλάδας", άσχετα αν σε αυτό τον έχουν υποβιβάσει οι διαφορες κυβερνήσεις και οι Δημοτικές αρχές των τελευταίων δεκαετιών. Είναι μια πόλη με πολλά προβλήματα μεν, άλλα και κομμάτι κάθε σοβαρού ταξιδιωτικού οδηγού της Αθήνας. Είναι ένα μέρος του παραλιακού μετώπου της, που της δίνει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα και της προσδίδει μια ιδιαίτερη ομορφιά.
Διαβάζοντας τον τελευταίο καιρό τον Τύπο γύρω απο τα δρώμενα στον Πειραιά, διακρίνω μια προσπάθεια της νεας Δημοτικής Αρχής, να αλλάξει κάτι στον χαρακτήρα αυτής της πόλης και να φέρει τον Πειραιά πάλι στην θέση που του αρμόζει. Μπορεί ευκαιρίες σαν τους ΟΑ να πέρασαν ανεκμετάλευτες, και ενώ τόσοι άλλοι Ολυμπιακοί Δήμοι αναπλάστηκαν, εκσυγχρονίστηκαν και καλοπίστηκαν, ο Πειραιάς, ενώ δέχθηκε το βάρος της φιλοξενίας χιλιάδων ξένων στα κρουαζιερόπλοια, την διεξαγωγή αρκετών Αθλημάτων στην επικράτεια του, εντούτις δεν έγινε αποδέκτης καμμίας βελτίιωσης και καμιάς σοβαρής επένδυσης. Αλλά ακόμα και τώρα, μπορεί κάτι να αλλάξει προς την σωστή κατεύθυνση. Να δούμε μόνο αν ο
Π. Φασούλας θα μπορέσει να συνεχίσει και να πραγματοποιήσει όσα σχεδιάζει και υπόσχεται.
Πάντως και πάλι thanx για τις τόσο ωραίες φωτογραφίες σου Losada7 |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri May 04, 2007 5:19 pm Post subject: |
|
|
sin1891pge wrote: | ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΑΤΡΑΣ
Δεν θα αντικαταστήσει το παλαιό λιμάνι απλά θα το συμπληρώσει και θα γίνει πιό άνετη η πρόσδεση των πλοίων. Το σημερινό λιμάνι έχει μόνο 13 θέσεις και είναι συχνό το φαινόμενο των παρκαρισμένων πλοίων στα ανοιχτά για να εξυπηρετηθούν πρώτα τα επιβατηγά γραμμής Πάτρας Ιταλίας.
Σήμερα έχουν σχεδόν εξαφανισθεί τα εμπορικά πλοία από το λιμάνι της Πάτρας |
Για τα εμπορικά πλοία ένας από τους βασικούς λόγους είναι το σωματείο φορτοεκφορτών (γύρω στα 90 άτομα) το οποίο τυγχάνει ειδικής μεταχείρισης βάσει συγκεκριμένου νόμου που θέλησε να τους προστατέψει αφότου έχασαν το κύριο αντικείμενο των εργασιών τους. Έτσι χρεώνουν απίστευτα ποσά στις φορτοεκφορτώσεις χωρίς να κάνουν πρακτικά τίποτα. Για παράδειγμα η AXAIA CLAUSS, αναγκάζεται να φορτώνει μπουκάλια για το κρασί της από το λιμάνι του Αιγίου ... Δεν ξέρω τι κάνουν οι υπόλοιπες οινοποιίες (είναι αρκετές) ή η Αθηναϊκή Ζυθοποιεία που έχει ένα πολύ μεγάλο εργοστάσιο στην περιοχή. Τα έσοδα που χάνει ο Οργανισμός Λιμένος είναι πάρα πολλά, αλλά και η αναπτυξιακή προοπτική του νομού υποβαθμίζεται όταν οι μεγάλες βιομηχανίες της περιοχής δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ΛΙΜΑΝΙ (το λεγόμενο και πύλη στη Δύση ...). |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Sat May 05, 2007 12:37 am Post subject: |
|
|
χαρηκα πολυ για το τυμπακι ηρακλειου και να σας πω την αληθεια δε με πολυνοιαζει για τις περιβαλλοντικες επιπτωσεις που θα εχει η συγκεκριμενη περιοχη... εχει πολυ καλυτερα μερη να δει κανεις στη κρητη απο το τυμπακι(πιστεψτε με). γουσταρω στην ιδεα οτι ενας νομος εκτος του οτι εχει το τριτο σε κινηση λιμανι της χωρας,θα αποκτησει ενα ακομη μεγαλυτερο στην αντιπερα οχθη του λυβικου πελαγους... ακουγεται πολυ ηχηρο για να γινει και αληθινο!!τι λετε? ελπιζω να το δεχτουν οι κατοικοι του τυμπακιου και των μοιρων ως τη μεγαλυτερη ευκαιρια τους.. 1δις ευρω ειναι παρα πολλα..θα γινει μια νεα πολη εκει!! θα δημιουργηθει επιτελους και ο νοτιος οδικος αξονας απο χανια προς βαι και ο καθετος απο ηρακλειο προς μοιρες!!
παντως ειναι πολλα τα εργα υποδομων που ειναι δρομολογημενα για τη κρητη.. ενα απο αυτα ειναι και το νεο διεθνες αεροδρομιο που αν γινει σε συνδιασμο με το λιμανι στο τυμπακι...καταλαβενεται οτι η αναπτυξη του ηρακλειου θα απογειωθει!σε συνδυασμο με τον ηδη ωρημο τουρισμο και τις νεες προοπτικες για περαιτερω αναπτυξη του μετα το νεο χωροταξικο σχεδιασμο που εγινε απο τη κυβερνηση εχω το δικαιωμα να παρουν αερα τα μυαλα μου και να πω οτι ειμαι πολυ τυχερος που ζω στη κρητη!καθε τρεις κ λιγο ο δημος ηρακλειου δημοπρατει και ενα εργο!!εχει βαλθει να κανει τη παραλιακη του ηρακλειου (ειδα τα σχεδια) ισως την ομορφοτερη της μεσογειου!
αλλα μιας και η ενοτητα μας ειναι τα λιμανια αλλο ενα νεο ειναι οτι ακριβως κατω απο το κεντρο του ηρακλειου θα γινει μια μεγαλη μαρινα απο τον ομιλο tubai. αν τελικα γινει (γιατι οι κατοικοι αντιδρουν κ κανουν λογο για καταστροφη του τοπιου) θα ειναι στον κολπο του δερματα 600μ περιπου δυτικα του παραδοσιακου ενετικου λιμανου και στην ουσια θα ειναι μια προεκταση του λιμενα ηρακλειου!!
ενα αλλο μεγαλο εργο στο νομο ηρακλειου ειναι επισης η κατασκευη μιας νεας μεγαλης μαρινας στα Μαλλια(τουριστικη περιοχη διπλα απο τη γνωστη χερσονησσο που στη τελευταια υπαρχει ηδη ενα πανεμορφο λιμανακι...) και θα ειναι για τον ελλημενισμο των κοτερων για τους επισκεπτες των Μαλλιων και του κατα πασα πιθανοτητα αυτοκινητοδρομίου κρήτης. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat May 05, 2007 1:06 am Post subject: |
|
|
Quote: | ενα αλλο μεγαλο εργο στο νομο ηρακλειου ειναι επισης η κατασκευη μιας νεας μεγαλης μαρινας στα Μαλλια(τουριστικη περιοχη διπλα απο τη γνωστη χερσονησσο που στη τελευταια υπαρχει ηδη ενα πανεμορφο λιμανακι...) και θα ειναι για τον ελλημενισμο των κοτερων για τους επισκεπτες των Μαλλιων και του κατα πασα πιθανοτητα αυτοκινητοδρομίου κρήτης. |
Λες να εχουμε το Νο2 Μονακο? |
|
Back to top |
|
|
KPHTH Rulez Guest
|
Posted: Sat May 05, 2007 10:36 am Post subject: |
|
|
Συγνώμη που χαλάω λίγο το ωραίο και αισιόδοξο αυτό κλίμα...
Προβληματισμοί για το λιμάνι Ηρακλείου.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!
Δείτε αυτό εδώ το pdf...Περιέχει πληροφορίες για το νέο Λιμάνι στο Τυμπάκι αλλά και για τη μαρίνα στον κόλπο του Δερματά,αναβαθμίσεις Δραπετσώνας και γενικότερα πληροφορίες για αρκετά λιμάνια της χώρας μας...Από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας (και φυσικά και από εμένα!!)...Με πολύ αγάπη σε όλους τους φίλους του stadia.gr!
Κλικ Εδώ!! |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Fri May 11, 2007 11:48 am Post subject: |
|
|
Λιμενικά έργα στην Πάτρα
Απο το portnet.gr
http://www.portnet.gr/kentrikes_eidiseis/kanali1/2003/3.htm
και
Check in στην τέντα …
http://www.portnet.gr/kentrikes_eidiseis/kanali1/2003/1.htm
Έχουμε φτάσει στο σημείο να λεμε "παλι καλά", και να είμαστε ικανοποιημένοι με τις τέντες, για να μην μας ψήνει ο ήλιος το κεφάλι. Είναι όμως κατάσταση αυτή, το πρώτο λιμάνι της χώρας να μην έχει τις για άλλες χώρες υποτυπώδης εγκαταστάσεις για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του;
Και έιναι τόσο δύσκολο να δημιουργηθεί μια αξιόπιστη συγκοινωνιακή γραμμή από το νέο κτήριο του ΥΕΝ, μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, εντός του λιμένος για να εξυπηρετούνται οι ταξιδιώτες;
Και θέλουμε να λεγόμαστε και τουριστική χώρα παναθεμά μας!
Απλά πράγματα που μπορούν να αλλάξουν τόσο πολύ την κατάσταση. Όσοι κάνουν το λάθος να κατεβούν στο λιμάνι με τον ΗΣΑΠ ή τον ΟΣΕ (πριν αρχήσουν τα έργα προς ΣΚΑ και κλείσει η γραμμή) και δεν τυγχάνει να πηγαίνουν Πάρο, Νάξο, Ιο, Σαντορίνη για να πάρουν ένα απο τα BlueStar, που αποπλέουν ακριβώς εκεί μπροστά, έχουν να φάνε το περπάτημα της ζωής τους! Με ένα εσωτερικό ΜΜΜ εντός λιμένος, και προς τις δύο κατευθύνσεις κάθε 5-10 λεπτά, θα λυνόταν το πρόβλημα.
Το υπάρχον λεοφορείο του ΟΛΠ, περνάει όποτε του καυ...σει |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 5:21 pm Post subject: |
|
|
το λιμάνι του Ηρακλείου καταλαμβάνει την τρίτη θέση πανελλαδικά μετά τον Πειραιά και τη Ραφήνα όσον αφορά στη δυνατότητα επιλογής λιμένων προορισμού, ενώ τον τελευταίο καιρό κατέχει τη δεύτερη θέση όσον αφορά στην επιβατική κίνηση.
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?ArtID=27844 |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 9:24 pm Post subject: |
|
|
Ετοιμη η σχετική προμελέτη για το λιμανι στο Τυμπακι Ηρακλειου που εγκρίθηκε από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων, όπου συμμετέχουν εκπρόσωποι από 17 συνολικά υπουργεία. Τα νεα ειναι οτι οι αλλαγες που θα συμβουν στο περιβαλλον θα ειναι περιορισμενες. Το εργο κοστιζει πανω απο 1 δις ευρω.
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=28836 |
|
Back to top |
|
|
tovarich Visitor
Joined: 21 Oct 2007 Posts: 5 Location: Athens
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 12:57 am Post subject: |
|
|
Geia sas paidia!!.......
Kai mia poly endiaferousa eidisi.....
Afora to endiaferon mias apo tis megalyteres naytiliakes etaireies, tin daneziki Maersk, kai to endiaferon aytis gia ta limania Peiraia kai Thessalonikis....
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/10/25/1429439.htm
Elpizo sto mellon na prokypsei kati simantiko oson afora ton eksygxronismo ton megalon ayton limanion, esto kai meso idiotikon etairion..... |
|
Back to top |
|
|
|