View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:04 pm Post subject: |
|
|
filmakias wrote: | Τον κάθετο απο Λητή μέχρι Κιλκίς τον οποίο ανακατασκευάζουν τώρα (13 χιλ. 3-4 χρόνια!!!) τον κάνουν ΧΩΡΙΣ λωρίδα έκτακτης ανάγκης. |
Δεν είναι κάθετος της Εγνατίας η Εθνική Οδός προς Κιλκίς.
Quote: | Σε γερμανικό φόρουμ αναρωτιούνται γιατί δεν επιτρέπονται οι νταλίκες στα νέα κομμάτια της Εγνατίας. |
Δεν γνωρίζω καλά το συγκεκριμένο θέμα... αλλά απ' ότι ήξερα οι νταλίκες απαγορεύονταν στα τμήματα της Εγνατίας που κατέληγαν σε κομμάτια της "λειτουργικής Εγνατίας" που είναι οι απλώς αναβαθμισμένοι αλλά στενοί δρόμοι, ακατάλληλοι για βαριά οχήματα. Οπότε στην περίπτωση αυτή είναι απόλυτα δικαιολογημένη η απαγόρευση, πριν αποδωθεί ο άξονας σε όλο του το μήκος, και όχι απλώς τμήματα του. |
|
Back to top |
|
|
filmakias Visitor
Joined: 04 May 2006 Posts: 8 Location: Λαγυνά-Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:11 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί στα χαρτιά αλλά... εκεί μένω και κάθε μέρα περνάω απο εκεί. Στον κόμβο Λαγκαδά βγαίνει, όταν και αν τελειώσουν αυτά τα 2 χιλιόμετρα βέβαια |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:53 pm Post subject: |
|
|
http://www.euro2day.gr/articles/127825/
Πολύ άσχημα τα νέα αυτός ο Ε65 περνάει από 40 κύματα και τελειωμό δεν έχουν, αλλά καλά να παθαίνει κι αυτός δε θα ξεπεταχτεί απ΄το πουθενά ξαφνικά και θα έρθουν όλα μέλι γάλα όλοι οι δρόμοι τα έχουν τραβήξει αυτά. Από Οκτώβριο του 2007 λοιπόν η εκδίκαση των περιβ. όρων και βλέπουμε. |
|
Back to top |
|
|
filmakias Visitor
Joined: 04 May 2006 Posts: 8 Location: Λαγυνά-Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 12:11 am Post subject: |
|
|
Quote: | Δεν είναι κάθετος της Εγνατίας η Εθνική Οδός προς Κιλκίς. |
http://clubs.pathfinder.gr/pdf/716821?album=217373&zoom=3
Κάπως έτσι πάει. Ακόμα στα χωματουργικά είναι...
Quote: | Δεν γνωρίζω καλά το συγκεκριμένο θέμα... αλλά απ' ότι ήξερα οι νταλίκες απαγορεύονταν στα τμήματα της Εγνατίας που κατέληγαν σε κομμάτια της "λειτουργικής Εγνατίας" που είναι οι απλώς αναβαθμισμένοι αλλά στενοί δρόμοι, ακατάλληλοι για βαριά οχήματα. Οπότε στην περίπτωση αυτή είναι απόλυτα δικαιολογημένη η απαγόρευση, πριν αποδωθεί ο άξονας σε όλο του το μήκος, και όχι απλώς τμήματα του. |
Και απο Βέροια για Κοζάνη απαγορευόταν αλλά και απο Δερβένι.
Δουλεύω στον Αγγελιοφόρο και διαβάζω συχνά τα μαργαριτάρια που ξεστομίζουν οι υπεύθυνοι. Απορώ πάντως με τους δημοσιογράφους όταν τους τα λένε δεν μπορούν να τους ρωτήσουν αν μας περνάνε για βλάκες;
Αλλά αν το κάνουν μάλλον μετά... |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 1:43 am Post subject: |
|
|
filmakias wrote: | Κάπως έτσι πάει. Ακόμα στα χωματουργικά είναι... |
Ναι το γνωρίζω, αν δεις μερικά posts πιο πίσω έχω βάλει και φωτογραφίες και υπάρχει σχετική συζήτηση. Το υπό κατασκευή αυτό κομμάτι είναι μια προσωρινή σύνδεση. Στον κόμβο της Εγνατίας θα καταλήγει ο κάθετος από Σέρρες-Προμαχώνα και επί του καθέτου αυτού θα υπάρχει κάπου στο ύψος της Ασσήρου κόμβος για Κιλκίς.
Τελοσπάντων ο όρος "κάθετος άξονας" στην Εγνατία έχει ειδική σημασία. Δεν σημαίνει πως ο όποιος δρόμος τέμνει κάθετα την Εγνατία είναι "κάθετος άξονας". Οι κάθετοι άξονες οι συγκεκριμένοι, και μόνο ορισμένοι από αυτούς έχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου (με 2 λωρίδες ανά κατ. + ΛΕΑ κτλ.). Η Εθνική Οδός προς Κιλκίς ΔΕΝ είναι κάθετος άξονας της Εγνατίας.
Quote: | Και απο Βέροια για Κοζάνη απαγορευόταν αλλά και απο Δερβένι. |
Από Δερβένι που γνωρίζω η απαγόρευση υπήρχε μιας και η ολοκληρωμένη Εγνατία πήγαινε ως την Νυμφόπετρα και σταματούσε. Στη συνέχεια ως την Ρεντίνα είναι μια παλιά επαρχιακή οδός με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Φαντάσου τι θα γινόταν αν κυκλοφορούσαν στο τμήμα αυτό νταλίκες!!! |
|
Back to top |
|
|
filmakias Visitor
Joined: 04 May 2006 Posts: 8 Location: Λαγυνά-Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 3:05 am Post subject: |
|
|
Φίλε και συντοπίτη xristos_skg
Εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιοί είναι κάθετοι άξονες.
Κάθε ημέρα διανύω μία απόσταση 45 χιλιομέτρων, Λαγυνά-Σταυροχώρι.
45+45=90 χιλιόμετρα. Και αυτά σε δρόμο σκοτεινό με τρύπες, με φθαρμένο οδόστρωμα, με απίθανες εισόδους απο όλες τις πλευρές.
Το μεγαλείο αυτού του δρόμου είναι η διασταύρωση Λητή-Δρυμός.
Προσευχή κάθε βράδυ κάνω...
18:30-03:00
Σκοπιανοί, Βούλγαροι, Κιλκισιώτες και Σερραίοι. Εκρηκτικό μείγμα
Η νομαρχίες Κιλκίς και Θεσσαλονίκης βλέπεις απο τις πολλές πολιτιστικές εκδηλώσεις δεν προλαβαίνουν να συντηρήσουν τους δρόμους.
Το θέμα είναι πως σαν φορολογούμενος πολίτης έχω το δικαίωμα και απαιτώ απο το κράτος, όποιο και να είναι αυτό, κεντρική διοίκηση, νομαρχία, να μου παρέχει ασφαλές οδικό δίκτυο.
Δεν μπορούμε να λέμε, κάθετος άξονας είναι άρα η βιτρίνα του κράτους κάντε τον καλό και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο ας σκοτωθούν.
Στην επιστροφή ένα βράδυ λοιπόν στο κομμάτι υπο κατασκευή (3-4 χρόνια τώρα 13 χιλιόμετρα), μέσα στο σκοτάδι πετάγεται ένας παππούς κουνώντας χέρια και πόδια. Και καλά που ήταν άλλο αυτοκίνητο μπροστά, εγώ δεν θα τον έβλεπα. Είχε πάθει λάστιχο και δεν είχε γρύλλο.
Είχε σταματήσει στην δεξιά λωρίδα επειδή δεν υπάρχει Λ.Ε.Α.
Και ερωτώ. Στην Εγνατία οδό έχει μεγαλύτερη αξία η ζωή και η ασφάλεια;
Κατασκευάζουν δρόμους για ταχύτητες 120 χιλιομέτρων. Επειδή αυτοί θεωρούν ότι αυτό είναι το σωστό. Οι γερμανοί που είναι τελειομανείς μέχρι βλακείας γενικό όριο δεν έχουν.
Κατασκευάζουν το νέο δρόμο Βέροια-Έδεσσα και κάνουν ισόπεδους κόμβους. Για να σκοτωθούν μερικοί, και μετά να πληρώνουν άλλα τόσα για κάνουν ανισόπεδους κόμβους.
Λάρισα-Τρίκαλα έχεις πάει; Εκεί να δείς μεγαλεία.
|
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 1:16 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητέ φίλε filmakia ,συμμερίζομαι απόλυτα τις ενστάσεις και την οργή σου για το χάλι των οδικών δικτύων μας, αλλά ο όρος μιζεριάζουμε ήταν για την άποψη ότι η Εγνατία είναι από τους χειρότερους αυτοκινητοδρόμους της Ευρώπης …Φυσικά δεν είναι και από τους καλύτερους ..ως συνήθως η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα.
Ένα κατεβατό προβλήματα μπορούμε να αραδιάσουμε:
1.Καθιζήσεις οδοστρωμάτων (Στρυμώνας Ασπροβάλτα),
2.Έλλειψη αντιολισθηρής (Λαγκαδάς Μ. Βόλβη & Καβάλα Χρυσούπολη)
3.Κακή χάραξη (Παράκαμψη Καβάλας )
4.Ελλειψη ΣΕΑ, ΠΑΡΚΙΝΓΚ κ.λ.π.,κ.λ.π. ¨Ολη η παθογένεια φυσικά οφείλεται στο ότι είναι δημόσιο έργο… ποιος το μελετά ποιος το κατασκευάζει ποιος το συντηρεί Όμως έχουν γίνει και φανταστικά τμήματα δύσκολα από τεχνικής άποψης από τα οποία μπορούμε να αντλήσουμε και λίγη αισιοδοξία καθώς βελτιώνεται η τεχνογνωσία και ο ποιοτικός έλεγχος.
Βλέπουμε πως λειτουργεί η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ας ελπίσουμε πως με τις νέες αναθέσεις θα βελτιωθεί το σύστημα .Δυστυχώς στη Ελλάδα δεν λειτουργεί τίποτε το δημόσιο γιατί ούτε την πατρίδα μας αγαπάμε, ούτε τα χρήματα που μας δίνει δεν τιμάμε..
Όσο για το μονοπώλιο της κουβέντας για την Εγνατίας απλά για τους άλλους δρόμους τι να πούμε (είχαμε τα χάλια μας τρέχαν και τα σάλια μας) |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 5:08 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τον jımmara, η Εγνατία μπορεί να μην είναι ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να φανταστούμε, έχει χτυπητές αδυναμίες, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο χειρότερος αυτοκινητόδρομος τηε Ευρώπης. Η γνώμη μου είναι ότι κρίνοντας την ως δημόσιο έργο και μάλιστα πολύ υψηλού βαθμού δυσκολίας, έχει ένα αρκετά καλό επίπεδο, ειδικά στα δύσκολα σημεία της (πχ Καστανιά, Μέτσοβο)
Πάντως ειδικά για το θέμα της στάθμευσης θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές με τον filmakia, είναι απαράδεκτο να πρέπει να σταματήσεις στη ΛΕΑ για να κάνεις τη φυσική σου ανάγκη! Έχω την εντύπωση όμως ότι 9 θα είναι οι ΣΕΑ αλλά θα κατασκευαστούν και αρκετά μικρά πάρκιγκ ως υποχρέωση κατασκευής από αυτούς που θα κερδίσουν τους διαγωνισμούς για τους ΣΕΑ. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 6:18 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια συνομοσία γύρω από τα πάρκινγκ. Πολύ απλά όταν σχεδιάσαν την Εγνατία στην αρχή, υπέθεσαν ότι τα ΣΕΑ θα ήταν αρκετά (γιατί αν υπολογίσουμε ότι ανα 75χλμ θα υπάρχει - υπήρχε ΣΕΑ, ανά 40 λεπτά θεωρητικά θα μπορούσες να βρεις κάπου να σταματήσεις). Απλώς το έργο προχώρησε, αλλά δεν έγιναν ΣΕΑ. Από ότι φαίνεται ΣΕΑ θα αργήσουν ακόμα να γίνουν, οπότε (σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατίας) στα καινούργια τμήματα/εργολαβίες προβλέπονται εσοχές για πάρκινγκ. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 7:22 pm Post subject: Re: Να σας πω. |
|
|
filmakias wrote: | Υ.Γ. 1
Η Εγνατία Οδός είναι απο τις χειρότερες πανευρωπαϊκά!!! |
Sorry αλλά τώρα μόλις το είδα αυτό.
Θα το δεχτώ αν μου πεις ότι έχεις ταξιδέψει και οδηγήσει σε όλη την Ευρώπη και έχεις προσωπική άποψη.
Αλλά αν πρόκειται για την κλασική ελληνική μιζέρια που αναπαράγεται από ΜΜΕ και από γενιά-γενιά, θα διαφωνήσω... Έχω βαρεθεί πραγματικά την αντίληψη ότι στην Ελλάδα όλα είναι χάλια, ότι μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά και ότι στην Ευρώπη είναι όλα οργανωμένα και τέλεια. Προσωπικά έχω ταξιδέψει στις περισσότερες χώρες της δυτικής και βόρειας Ευρώπης και δεν έχω φύγει με αυτό το συμπέρασμα. Υπάρχουν σαφώς τομείς που λειτουργούν καλύτερα, πιο οργανωμένα αλλά και τομείς που υπάρχουν ελλείψεις και προβλήματα όπως συμβαίνει παντού. Και φυσικά υπάρχουν διαφορές από χώρα σε χώρα, από πόλη σε πόλη. Δεν βρίσκω νόημα στις γενικότητες "ο χειρότερος δρόμος", το "χειρότερο αεροδρόμιο", η πιο "βρώμικη πόλη", η πόλη με το "χειρότερο κυκλοφοριακό".
Με τι συγκρίνουμε ακριβώς την Εγνατία? Με τους επίπεδους αυτοκινητόδρομους της Αγγλίας, της Ολλανδίας και της Γερμανίας? Από το Imperial College (το μεγαλύτερο πολυτεχνείο του UK) του Λονδίνου, το γεωτεχνικό μεταπτυχιακό έκανε πριν λίγες μέρες εκπαιδευτική εκδρομή στα έργα της Εγνατίας στην Ήπειρο. Είναι ένα πραγματικά πρωτόγνωρο, τεράστιο, δύσκολο και πολύπλοκο έργο μιας και διασχίζει περιοχές τελείως διαφορετικές (γεωλογικά, μορφολογικά κτλ.) μεταξύ τους, και είναι πολύ λογικό να υπάρχουν και ατέλειες και προβλήματα. Φυσικά και γίνεται κριτική, αλλά σε συγκεκριμένα πράγματα και έχοντας γνώση επί του θέματος. Δεν βρίσκω κανένα νόημα σε γενικόλογη κριτική που στερείται επιχειρημάτων... |
|
Back to top |
|
|
filmakias Visitor
Joined: 04 May 2006 Posts: 8 Location: Λαγυνά-Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 8:07 pm Post subject: |
|
|
Αδέλφια!
Δεν ομιλώ γενικά αλλά και δεν μιζεριάζω χωρίς λόγο.
Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος αλλά με αυτά που βλέπω...
Δηλαδή αγαπητέ συντοπίτη τι να λέω. Μπράβο στα καμάρια μας αυτά μπορούν αυτά κάνουν;
Αυτό που εννοώ είναι πως στο εξωτερικό αυτά τα έχουν για πρωινό πλέον.
Θα μπορούσαμε να πάρουμε την τεχνογνωσία αντί να κάνουμε πειράματα.
Το κάναμε στη γέφυρα Ρίου-Αντιρίου, το κάνουμε στις κοιλαδογέφυρες της Εγνατίας, στα τούνελ, στο Βενιζέλος, στην Αττική Οδό.
Δεν το κάναμε στη γέφυρα του Αξιού, στην Εγνατία απο Καλοχώρι μέχρι Τιτάν, στην οδό Λαγκαδά.
Δεν μιλάω αόριστα. Με θητεία 20 ετών στη Φρανκφούρτη και ταξίδια στα γειτονικά κράτη περιμένω το κάτι παραπάνω.
Μιλάμε για την Φρανκφούρτη μία πόλη περίπου σαν την Θεσσαλονίκη με τα U-Bahh, τα S-Bahn, το τραμ και τους πολλούς σταθμούς τρένων. Με λεωφορεία που έρχονται στην ώρα τους.
Και εμείς; Ακόμα πιλοτικά τα κάνουμε. Αυτό που λέω είναι το ότι αντί να συνεδριάζουν άνευ λόγου και ουσίας θα μπορούσαν να στείλουν τα σαϊνια τους σε διάφορες πόλεις για να δουν τι κάνουν εκεί για να τα κάνουμε εδώ.
Μένω 13 χιλιόμετρα απο το Βαρδάρη και αν έρθω με το λεοφωρείο θα χρειαστώ 1.30 ώρα. Για να πας απο μερικά χωριά στο Λαγκαδά (που είναι δίπλα) πρέπει να πας πρώτα στη Σταυρούπολη(!!!) και να γυρίσεις πίσω.
Όταν λοιπόν συνεδριάζουν τι ακριβώς κάνουν; Μόνο καφέ πίνουν;
Αυτά μου την δίνουν. Φυσικά και θα γκρινιάζω. Τι να πρωτογράψω. Για τη Δυτική είσοδο; Στη δεξιά λωρίδα δεν μπορείς να πας. Φραπές γίνεσαι. Την Λαγκαδά; Με τόσα φανάρια που έβαλαν και δεν υπάρχει πράσινο κύμα θέλω 6 λεπτά απο Λαγυνά μέχρι την Γέφυρα Σταυρούπολης και 10 απο τη γέφυρα μέχρι το στρατόπεδο Παύλου Μελά.
Για την Όλγας που είναι μαρτύριο; Για την Εγνατία που τόσα χρόνια μαλώνουν και δεν μπορούν να ρυθμίσουν τα φανάρια;
Για τον προαστιακό που ΔΕΝ κάνουν; Για το τραμ που ΔΕΝ θέλουν; Για το μισό, κουτσουρεμένο μετρό που ΘΑ γίνουν οι επεκτάσεις; Για τον περιφερειακό που ακόμα ΔΕΝ έχει παντού ανισόπεδους κόμβους;
Για την Π.Α.Θ.Ε. που ακόμα ΔΕΝ καταφέραμε να κάνουμε τα τούνελ στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα;
Όταν σχεδιάζουν τι στάνταρ βάζουν; Είναι δυνατόν απο Τιτάν για Παπαγεωργίου στη στροφή να πρέπει να κατέβεις στα 70/80; Καινούριος δρόμος. Ακόμα θανατηφόρες στροφές με ανάποδη κλίση κατασκευάζουν.
Και γιατί να μην συγκρίνουμε την Εγνατία αλλά και τους άλλους δρόμους, τα υπόλοιπα έργα, είτε οδικά, είτε σιδηροδρομικά, οτιδήποτε, με αυτά του εξωτερικού; Αφού τώρα γίνονται δεν θα πρέπει να είναι το ίδιο καλά;
Η σιδηροδρομική γραμμή Εύζωνοι-Αθήνα ακόμα γίνεται. Και όοοοοταν θα γίνει θα είναι για 160 χ/ω και αυτά που λένε για 200 τα ονειρεύονται. Άλλοι (Γαλλία-Thalys) πάνε με 300 χ/ω, άλλοι (Γερμανία-InterCityExpress/ICE) με 300 χ/ω, άλλοι (Ιαπωνία) με τα "τρένα σφαίρες" (Bullet Trains) 300 χ/ω.
Δεν μπορούν λοιπόν να πάνε σε αυτούς και να πούν παιδιά κάντε και σε εμάς τα ίδια πόσα θέλετε. Την πυρίτιδα θα ανακαλύψουμε;
Τέλος πάντων πάλι πολλά έγραψα και σας κουράζω.
|
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 12:32 am Post subject: |
|
|
φιλμάκια όλα αυτά που λες είναι πάρα πολύ σωστά και μπορώ να προσθέσω άλλα τόσα αφού κι εγώ στην ίδια πόλη ζω. Απλώς η μικροδιαφωνία μας έγκειται σ΄αυτό που είπες συγκεκριμένα για την Εγνατία που αν μη τι άλλο είναι ένα δημόσιο έργο που έχει ένα αρκετά καλό επίπεδο συγκρινόμενο με τα άλλα. Δεν θεωρώ ότι είναι ο χειρότερος αυτοκινητόδρομος στην Ευρώπη, αν θες όμως συνολικά θα μπορούσα να πω ότι γενικά το οδικό δίκτυο της Ελλάδας, ναι είναι ένα από τα χειρότερα τουλάχιστον των χωρών μελών της Ε.Ε. Καλά για το σιδηροδρομικό δεν το συζητώ, με άνεση πρέπει να είναι το χειρότερο. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:15 am Post subject: |
|
|
Καλά για το σιδηροδρομικό πράγματι πρέπει να 'ναι χειρότερο κι απ'της Βουλγαρίας σε διάφορους τομείς και το διαπίστωσα τελευταία όταν είδα τη χάραξη της νέας σιδ. γραμμής στο Λιανοκλάδι-Δομοκός, έβαλα τα γέλια αλλά μην επεκταθώ άλλο θα σκανάρω τους χάρτες και θα τους ποστάρω στα σιδηροδρομικά, όσο για την εγνατία θα ήταν στο κάτω κάτω μεγάλη κακία να πούμε ότι είναι ο χειρότερος αυτοκ/μος της Ευρώπης. Τη στιγμή μάλιστα που (και καλά) διεκδικεί μία θέση ανάμεσα στους πιο δύσκολους και πιο σύγχρονους της Ευρώπης, βέβαια δεν είναι σε θέση ακόμα όχι επειδή δεν έχει τελειώσει αλλά επειδή δεν έχει καν αρχίσει να λειτουργεί σαν αυτοκ/μος καθώς πρέπει με συνοχή, ούτε ΣΕΑ διαθέτει, τα διόδια δεν έχουν μπει και θα πρέπει κανονικά να μπουν τα ηλεκτρονικά, οι αντιολισθηροί τάπητες δεν έχουν μπει παντού, σε κάποια τμήματα ο δρόμος είναι πλέον παλιός και σε οδόστρωμα και σε χάραξη κλπ. Για τους νέους δρόμους που αρχίζουν θα μπορούμε πιστεύω να μιλάμε για σύγχρονους δρόμους αφού περιλαμβάνονται όλα μέσα στις συμβάσεις και θα κατασκευαστούν φαντάζομαι με την τελευταία τεχνογνωσία, η εγνατία μετά την ολοκλήρωσή της θα πρέπει να δουλευτεί λίγο ακόμα για να λειτουργήσει σε επίπεδο όπως οι νέοι δρόμοι.
http://www.patranews.gr/news.asp?ID=4665
Επιφυλάξεις για την πορεία του Κορίνθου-Πάτρα-Τσακώνας μετά την... ανάδειξη του αναδόχου το Μάιο για το έργο . Τελικά έχει οριστεί ή όχι ο ανάδοχος του έργου? Ότι θα μπλοκάρει το έργο είναι σίγουρο, έχει ήδη μπλοκάρει απ'ότι ξέρουμε αλλά εδώ αμφισβητείται η ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου, για να δούμε.
Σύμφωνα με τον Ανδρέα Λοβέρδο « χάθηκαν τριάμισι ολόκληρα χρόνια περίπου , όσα δηλαδή είναι η Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση, και δεν υπήρξε καμιά προσπάθεια για το ξεκίνημα του έργου. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως αν όλα πάνε με τους συνήθεις ρυθμούς της ελληνικής πραγματικότητας το έργο θα απεμπλακεί νομικά κοντά στο 2008 με 2010.
ρε Λοβέρδε δεν πας σπιτάκι σου να ησυχάσει λίγο το κεφάλι μας?? |
|
Back to top |
|
|
Alexandros Junior Member
Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 9:37 am Post subject: |
|
|
Με ψήφους της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, υπερψηφίστηκε και στην Ολομέλεια της Βουλής, η σύμβαση για την κατασκευή της ανατολικής οδού Πελοποννήσου.
http://www.forthnet.gr/templates/newsPosting.aspx?p=196724
Οταν λενε ανατολικη οδος πελοποννησου εννουν το Τριπολη-Σπαρτη? |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:19 pm Post subject: |
|
|
alexndros
ανατολικη οδος πελοποννησου ειναι ο δρομος κορινθος-τριπολη-καλαματα και ο κλαδος μεγαλοπολη( λευκτρο) -σπαρτη συνολικου μηκους 205 km.επιτελους!εγω νομιζα οτι ειχαν ψηφισει την συμβαση τοσο καιρο επιτελους..
το ασχημο ειναι οτι εχει κολλησει ο Ε-65..παμε για φθινοπωρο με το ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ τί γινεται εχουν χαθει τα ιχνη του..αντε να υπογραψουν την συμβαση,να την επικυρωσουν μπας και αρχισουν τα εργα πριν το τελος του χρονου..καλα,οσο για το ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ δεν το συζητω,παμε για 2008 κι αυτες οι εταιρειες..αχορταγες πια! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 2:47 pm Post subject: |
|
|
To πρώτο ΣΕΑ;
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/04/25/1327639.htm
Την υπογραφή σύμβασης με την Εγνατία Οδό Α.Ε. στις 25 Απριλίου 2007 ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία Αφοι Μεσοχωρίτη.
Πρόκειται για το έργο «Εγνατία Οδός: Προκαταρκτικές εργασίες διαμόρφωσης του χώρου του σταθμού εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ)», προϋπολογισμού δαπάνης 1,19 εκατ. ευρώ. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 3:39 pm Post subject: |
|
|
Gouperman όπως βλέπεις η διαδικασία διαρκεί αρκετά η σύμβαση κατατέθηκε 29 Μαρτίου και επικυρώθηκε χτες μετά από ένα μήνα. Φαντάσου με τα άλλα τι θα γίνει. Τουλάχιστον ξεκινάει άμεσα η ιονία και η ανατολική οδός γιατί για τα άλλα δεν το βλέπουμε. Καλά αυτό το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ σοβαρολογούν? καταψήφισαν και αυτό το έργο?? Επειδή μου φαίνεται πολύ κουλό να θέλουν να παραμείνει η Ελλάδα μεσ'τη φτώχεια και τη μιζέρια που τη δέρνει μήπως είναι τυπικό να υπάρχει και μια πλευρά που καταψηφίζει τους νόμους??
Δηλ συγγνώμη την εγνατία δεν την πληρώνουμε? Και για την κατασκευή της και θα τα σκάσουμε στα διόδια. Για τα καινούρια έργα τουλάχιστον θα δώσουμε κανα 300 εκατ. ευρώ το καθένα (τα μισά θα τα δώσει η ΕΕ?) και μετά μόνο τα διόδια. Νοιάστηκαν για την τσέπη μας. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 4:27 pm Post subject: |
|
|
Άλλα δύο ΣΕΑ θα γίνουν στις περιοχές Σιάτιστας και Πολυμύλου, εδώ οι προμελέτες.
http://www.eco-consultants.gr/about.php?id=2
και απ' ότι ξέρω από παλιά ένα ΣΕΑ θα γίνει στην περιοχή Ελευθεροχώρι Θεσπρωτίας.
http://www.nthesprotias.com/politic_new.php?id=12
Το συγκεκριμένο σημείο είναι ακριβώς στη Σκάλα Παραμυθιάς μεταξύ των σημείων που τελειώνει η υπάρχουσα εγνατία ερχώμενος από Τύρια και σήραγγας Σ2. Στο σημείο αυτό όντως υπάρχει μεγάλη απλωσιά εκατέρωθεν της οδού. |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 5:38 pm Post subject: |
|
|
Όσον αφορά τα μεγάλα έργα με σύμβαση παραχώρησης έχουμε και λέμε:
1. Μαλιακός-Κλειδί: Αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης. Ήδη η (προσωρινή) παραχωρησιούχος εταιρεία Aegean Motorway Group έχει προκηρύξει θέσεις εργασίας (περιοδικό Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας 02/05/2007)
2. Υποθαλάσσια αρτηρία Θεσ/κης Έχει ήδη ψηφιστεί (ν. 3035/2007)
3. Ανατολική Οδός Πελοποννήσου. Ψηφίστηκε σήμερα 25/04
4. Ιονία Οδός και Αθήνα-Σκάρφεια Ψηφίστηκε (ν. 3555/2007)
5. Βορειοδυτική Οδός Πελοποννήσου (Ελευσίνα-Πάτρα-Τσακώνα). Έχει μάλλον λίγο μέλλον ακόμη η σύμβαση, αφού είναι το φιλέτο των προς παραχώρηση μεγάλων έργων. Α αρχίσουν και οι ενστάσεις... Το ΥΠΕΧΩΔΕ πάντως προκήρυξε ήδη την υλοποίηση άμεσων έργων για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Ολυμπία.
6. Οδικά έργα Αττικής. Προς Σεπτέμβριο η προκήρυξη για την υποβολή προσφορών.
7. Ε65(Σκάρφεια-Παναγιά) έχει αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος. Πιθανόν και πριν το καλοκαίρι να υπάρξουν εξελίξεις στο έργο αυτό.
Ενημερωτικά, για την καθυστέρηση στην φήφιση των νόμων, το κάθε υπουργείο καταθέτει στη Βουλή τα νομοσχέδια προς συζήτηση. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα και αφού ολοκληρωθούν όλες οι συζητήσεις στις επιτροπές και στη Βουλή τίθονται προς ψήφιση από την ολομέλεια. Πρέπει να επισημανθεί ότι για να αρχίσει να ισχύει ένας νόμος πρέπει να δημοσιευτεί στο ΦΕΚ (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως).
Τέλος, όσον αφορά την Εγνατία Οδό εάν δείτε στο site της υπάρχει στην περιοχή της Καβάλας ο Α/Κ Παλιού. Ο Α/Κ ποτέ δεν αποδόθηκε στην κυκλοφορία (ενώ είναι ήδη κατασκευασμένος...). Όσον αφορά για τους χώρους στάθμευσης υπάρχει ένας(!) σε λειτουργία στην περιοχή της Μέστης, πριν τη γέφυρα του ποταμού Φιλιουρί στο ρεύμα προς Κομοτηνή. Ενώ στο αντίθετο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη η κατασκευαστική εταιρεία (κυπριακών συμφερόντων...) έχει τοποθετήσει στηθαία για να μην εισέρχονται τα οχήματα... |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 5:40 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς εάν ολόκληρος ο ΒΟΑΚ θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο ή μόνο ορισμένα τμήματά του; Στο περιοδικό του Τεχνικού Επιμελητηρίου είδα προκήρυξη για την υλοποίηση μελετών για την αναβάθμιση σε 4ιχνο αυτοκινητόδρομο του τμήματος Λινοπεράματα-Φόδελε. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 6:15 pm Post subject: |
|
|
Σωστά fkxan είναι λιγο πριν τη γέφυρα του ποταμού Λίσσου αυτό το πάρκιν, μάλιστα σεένα από τα ταξίδια μου είχε μέσα τροχαία και άκουσον άκουσον ήταν ο τροχονόμος στην είσοδο με το ραντάρ στο χέρι και σταματούσε τα αυτοκίνητα που έτρεχαν πάνω από 120 για να τα γράψει.
Αυτό μου είχε συμβει πριν 2 χρόνια από τότε δεν τους ξανάδα.
Πάντως εμένα με σταμάτησαν συνοριοφύλακες στον Α/Κ ανατ. Κομοτηνής και αφού τους τα 'ψαλα λιγάκι πως δεν μπορουν να κάνουν μπλόκα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με άφησαν κι έφυγα. Ούτε αυτούς τους ξανάδα από τότε.
Υπάρχει και ένας νέος χώρος για στάθμευση στην εγνατία και βρίσκεται μεταξύ Γρεβενά και Σιάτιστα στον κλάδο προς Σιάτιστα πριν το τούνελ.
Είναι έτοιμος προς παράδοση (μάλιστα έχουν βάλει και χημικές τουαλέτες),
αλλά κλειστός για την ώρα με σήμανση.
Η Εγνατία Οδός αναλαμβάνει τον Πανευρωπαϊκό Οδικό Αξονα 10
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5349&subid=2&pubid=105470
Εδώ δεν προλαβαίνουμε να τελειώσουμε τα δικά μας έργα πιάσαμε τον Ε-75 στη Σερβία
Τέλος πάντων |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 1:57 am Post subject: |
|
|
ερτ. Υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής (26-04-2007) με τις ψήφους της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, η σύμβαση για την κατασκευή της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου. Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, υπογράμμισε ότι “η κατασκευή της οδού αποτελεί άθλο, δεδομένου ότι οι διαγωνισμοί ολοκληρώθηκαν μέσα σε δυόμισι χρόνια”. Στο μεταξύ αύριο στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Αχαϊας, πρόκειται να συζητηθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή και η πρόθεση της ΕΡΓΟΣΕ να ιδρύσει λειτουργικό σταθμό στην περιοχή Αγίου Βασιλείου, σχέδιο που προκαλεί την αντίδραση των κατοίκων της περιοχής (άσχετο).
Εντωμεταξύ νέα παράταση του χρονοδιαγράμματος κύρωσης της σύμβασης για τον οδικό άξονα Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα έδωσε ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κατά την διάρκεια συζήτησης στη Βουλή σε ερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Πότε δεν ξέρουμε αλλά θα τραβήξει μακριά αυτή η βαλίτσα. Συναγωνίζεται μάλλον τον Ε65 που είναι ασυναγώνιστος. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 2:51 am Post subject: |
|
|
Έλεεεοος αυτός ο δρόμος.... Είμουνα νιος και γέρασα και ακόμα Ως πότε μέχρι να καταφέρουμε να πηγαίνουμε Πάτρα - Κόρινθο χωρίς να ανάβουμε λαμπάδα άμα φτάσουμε ασφαλείς
Βethooven τι ενοείς λειτουργικό σταθμό? Κανονικό σταθμό του προαστιακού? Γιατί αν είναι έτσι είναι λίγο ζωώδης η αντίδραση των κατοίκων του Αγίου Βασιλείου... Μη πάει και χαλάσει το φυσικό κάλλος της περιοχής |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 2:47 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους το πάζλ της εγνατίας αρχίζει να σχηματίζεται, δύο χάρτες με τα τεχνικά της εγνατίας στην περιοχή της καφέ αρκούδας, κάτι που έπρεπε η εγνατία να διαθέτει στην ιστοσελίδα της και όχι να παίρνει τον ύπνο του δικαίου (τους έφτιαξα που τους έφτιαξα ας βρίσω τουλάχιστον να ξεθυμάνω )
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Panagia-Grevena1-1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Panagia-Grevena2-1.jpg
αυτό που δεν κατάφερα να κάνω είναι να τους ενώσω σε ένα όποιος μπορεί ας το κάνει, επίσης δεν ονόμασα τις γέφυρες γιατί δεν μπορούσα να διαβάσω το χάρτη 1 επί 1 cm που αντέγραψα, τις σήραγγες τις πήρα από αλλού. Τα μήκη των τεχνικών είναι αρκετά πιστά πιθανόν ο ΑΚ Αγ. Παρασκευής και ΑΚ Βενέτικου να μου βγήκαν λίγο ψηλά, η χάραξη της εγνατίας ήταν δεδομένη απ'το χάρτη. Από τις προκυρήξεις της εγνατίας για τα τμήματα αυτά που είχα την τύχη να τα εκτυπώσω πριν 2 χρόνια που προκυρήχθηκαν αναφέρονται:
από δυτ. ΑΚ Γρεβενών έως χ.θ. 24+540 πλάτους 22μ προβλέπονται η δίδυμη σήραγγα Βενέτικου 1.400μ σε μονό κλάδο και 4 διπλές γέφυρες και άνω διαβάσεις συν. μήκους 2500μ μονού κλάδου μεγίστου ανοίγματος 144μ. (στο χάρτη λείπει μάλλον η άνω διάβαση με μια επαρχιακή οδό που πόσταρε φωτό ο corfu όπου η εγνατία περνάει από κάτω ). Πλήρης κατασκευή του δυτ. ΑΚ Γρεβενών μήκους 1,5χλμ που περιλαμβάνει την αρτηρία μήκους 700μ 4 μονούς κλάδους 2 συνδετήριους κλάδους διπλής κατεύθυνσης και τα τεχνικά του κόμβου.
χ.θ. 16+300 έως χ.θ.24+540 μήκους 8,24χλμ διαχωρισμένων κλάδων πλάτους 10,5μ ανά κλάδο, περιλαμβάνονται 5 δίδυμες σήραγγες μεγίστου μήκους 1.030μ (Κοιλώματος) και συν. μήκους 6 χλμ μονού κλάδου και 5 διπλές γέφυρες συν. μήκους 2.500μ μονού κλάδου μεγίστου ανοίγματος 120μ.
χ.θ. 16+300 έως χ.θ. 6+300 μήκους 10χλμ διαχωρισμένων κλάδων πλάτους 10,5μ ανά κλάδο περιλαμβάνονται 5 δίδυμες σήραγγες μεγίστου μήκους 785μ (αυτή θα πρέπει να είναι η Βελανιδιών όπως φαίνεται πάνω στο χάρτη οι πληροφορίες είναι λίγο συγκεχυμένες) και συν. μήκους 5.900μ μονού κλάδου και 2 διπλές γέφυρες συν. μήκους 1.700μ μονού κλάδου μεγίστου ανοίγματος 120μ.
ΑΚ Παναγιάς έως χ.θ. 6+300. Δυστυχώς δεν έχω την προκήρυξη της εγνατίας αλλά αν μαζευτούν από δω κι εκεί προβλέπονται 3 σήραγγες συν. μήκους 8.700μ περ. μονού κλάδου και δύο γέφυρες συν. μήκους δε γνωρίζω η μία πάντως απ'αυτές είναι η Γ2 μήκους άνω των 450μ όταν το ξαναβρώ θα το γράψω. Επίσης σ'αυτήν την εργολαβία πρέπει να περιλαμβάνεται και ο ΑΚ Αγ. Παρασκευής μια και είναι τόσο ακριβή εργολαβία και αφού στην επόμενη δεν αναφέρεται η κατασκευή του ασχέτως αν στο χάρτη η εγνατία κάνει αλλιώς το διαχωρισμό και τον πάει στην επόμενη εργολαβία.
Ο χάρτης είναι με βάση κάποιο χάρτη απ'την εγνατία το Σεπτέμβριο του 2006 και οι σήραγγες με άρθρο του 2003 περίπου.
ΥΓ. Οι χάρτες ανεβάστηκαν δυστυχώς σε σμίκρυνση αυτά που γράφω με κόκκινα γράμματα είναι οι χιλιομετρικές θέσεις. |
|
Back to top |
|
|
|