View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 5:18 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να λειτουργήσει αυτή η γραμμή.
Με την Εγνατία η Κοζάνη απο την Θεσ/νίκη είναι μια ώρα. |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 7:31 pm Post subject: |
|
|
Όντως, για να παει στην Κοζάνη, το τραίνο περνάει από την Έδεσσα και σχεδόν από την Φλώρινα! (όπως και στα ανατολικά που ανεβαίνει στα Βουλγαρικά σύνορα για να πάει Σέρρες και Δράμα)...
Προφανώς πρέπει κάποτε να γίνει απευθείας γραμμή από την Βέροια. Αλλά εδώ καλά καλά δεν έχουν τελειώσει την Γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη...
Ελπίζω όταν (το 2050...) έχουν κάνει τον Δυτικό Σιδηροδρομικό ¶ξονα, τότε θα δεήσουν να ενώσουν και την Θεσσαλονίκη με τα Ιωάννινα και την Ηγουμενίτσα με μια σοβαρή ευθεία γραμμή.... Μέχρι τότε, υπάρχουν άλλες προταιρεότητες. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 3:38 pm Post subject: |
|
|
ΣΗΜΕΡΑ 8Α ΑΝΗΞΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΚΟΖΑΝΗ;
Δεν έχει γίνει τίποτα
Last edited by panakosXX on Thu Apr 19, 2007 8:14 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 5:19 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι θα εξυπηρετούσε η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής κατά μήκος της Εγνατίας για σύνδεση Βέροιας-Κοζάνης! |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 5:28 pm Post subject: |
|
|
Με την ίδια λογική δεν χρειάζεται και ο προαστιακός που είναι κατά μήκος της Αττικής Οδού, το μετρό που είναι κατά μήκος της Μεσογείων και όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, από την στιγμή που υπάρχουν οι αυτοκινητόδρομοι. Οι σιδηρόδρομοι πάντως δεν είναι για να πηγαίνουν εκεί που δεν πάνε οι αυτοκινητόδρομοι. Είναι μία άλλη επιλογή για να πας κάπου. Και αν το πάρουμε και ιστορικά, από την στιγμή που τα αυτοκίνητα είναι μεταγενέστερα των αμαξοστοιχιών, γιατί να υπάρχει η Εθνική και η Αττική και η Εγνατία δίπλα από σιδηροτροχιές? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 5:45 pm Post subject: |
|
|
Αυτά που αναφέρεις είναι μέσα στην πόλη και λογικό είναι να υπάρχει και προαστιακός μέσα στην αττική οδό και ποδηλατόδρομος και πεζόδρομος και ότι άλλο θα εξυπηρετούσε την κυκλοφορία γιατί το έργο ξεκίνησε από την αρχή, και είναι μέσα σε αστικό ιστό.
Τώρα αφού κατασκευάστηκε η Εγνατία χωρίς να γίνει μια κάποια πρόβλεψη και για άλλο δίκτυο, πιστεύετε ότι θα ξεκινήσουν από το 0 την κατασκευή;
Και πόσο θα εξυπηρετούσε μια σιδηροδρομική γραμμή Βέροιας Κοζάνης; Αφού με το ΙΧ θα πήγαινα γρηγορότερα δεν θα είχα λόγο να πάρω το τρένο. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 6:21 pm Post subject: |
|
|
ALLO PRAMA ROTISA,ALLA DEN PIRAZI |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 9:43 pm Post subject: |
|
|
Nai σημερα ανοιξε ο χρονος μεταβασης ομως παραμενει μεγαλος 2 και 40 λεπτα. Δεν προβλεπω πολυ κινηση. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 10:07 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: |
Και πόσο θα εξυπηρετούσε μια σιδηροδρομική γραμμή Βέροιας Κοζάνης; Αφού με το ΙΧ θα πήγαινα γρηγορότερα δεν θα είχα λόγο να πάρω το τρένο. |
Γρηγορότερα σήμερα.Η προοπτική όμως του Σιδηρόδρομου είναι μεγάλη και μπορεί σε μερικά χρόνια να χρειάζεται τον μισό χρόνο με το τρένο. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 12:30 am Post subject: |
|
|
Ξέρει κανείς τα δρομολόγια |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 10:12 pm Post subject: |
|
|
ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΕΠΑΝΩ^^^^^!
ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ site.
ΑΡΓΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ....... |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 7:09 pm Post subject: |
|
|
H γραμμή Καλαμπάκας - Κοζάνης - Βέροιας (μονή , κανονικού πλάτους)άρχισε να κατασκευάζεται περί το 1925 και οι εργασίες διακόπηκαν 5-6 χρόνια αργότερα λόγω οικονομικής κρίσης. Είχε κατασκευαστεί πλήρως το τμήμα Βέροια - Ασώματα, αλλά η συνέχεια προς Κοζάνη λόγω κόστους και δυσχερειών στη μελέτη δεν προχώρησε. Η χάραξη από Βέροια προς τα ΝΔ είναι καταφανής στο γουγλερθ και εν μέρει έχει γίνει οδός. Η τότε απαλλοτριωμένη ζώνη στην κοιλάδα του Αλιάκμονα λέγεται ότι πλημμύρισε από τις λίμνες της ΔΕΗ στη δεκαετία του 70... Τα έργα μεταξύ Καλαμπάκας και Κοζάνης είχαν προχωρήσει πιο πολύ και ακόμα φαίνονται σήραγγες γέφυρες επιχώματα τοίχοι και κτίρια σταθμών στη διαδρομή. (Δυστυχώς το 2000 η Εγνατία κατεδάφισε τους σταθμούς Σιάτιστας και Ξηρολίμνης χωρίς βάσιμο λόγο)
Συμφωνώ ότι με διάρκεια σχεδόν 3 ώρες και μόνο 3 δρομολόγια την ημέρα είναι δύσκολο να ανταγωνιστεί το τρένο την Εγνατία στη διαδρομή Κοζάνη - Θεσ/νίκη. Υπάρχουν όμως και ενδιάμεσες διαδρομές π.χ. Έδεσσα - Κοζάνη, Φλώρινα - Κοζάνη που δεν εξυπηρετούνται από Εγνατία. Κάτσε να χιονίσει και λίγο και θα δούμε τι θα γίνεται στα εκδοτήρια του ΟΣΕ... |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 12:34 am Post subject: |
|
|
TA DROMOLOGIA GINONTE APO AMYNTAIO MONO |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 12:44 am Post subject: |
|
|
@ panakosXX: Επειδή το κάνεις σχεδόν σε κάθε σου post, θα σε παρακαλέσω να μη γράφεις με κεφαλαία. Μπορείς να διαβάσεις σχετικά στον Κανονισμό του forum. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 10:06 am Post subject: |
|
|
Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό το θέμα. Νομίζω ότι πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η κεντρική ιδέα είναι ο σιδηρόδρομος κάποια στιγμή να απορροφήσει ολη την μαζική επιβατική κίνηση και αργότερα και την εμπορική. Όπως ακριβώς γίνεται και σε όλη την υπόλοιποη Ευρώπη, όπου παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο υπάρχει και σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων. Το Βέροια-Κοζάνη σκέτο ασφαλώς και δεν μου λέει τίποτα αν κατασκευαστεί. Μια σιδηροδρομική γραμμή όμως Ηγουμενίτσα Κήποι, πραγματικά σύγχρονη και παράλληλη της Εγνατίας λέει πολλά και κάποια στιγμή ΠΡΕΠΕΙ να κατασκευαστεί. Είναι ουτοπικό δυστυχώς να το συζητάμε με βάση τα σημερινά δεδομένα, όμως σε οποιοδήποτε άλλο κράτος της Δυτικής Ευρώπης θα ήταν αυτονόητο. Όπως είναι αυτονόητο ότι για να πας από την μια πόλη στην άλλη με μέσο μαζικής μεταφοράς στη Δυτική Ευρώπη θα πάρεις το τρένο και όχι ασφαλώς το ΚΤΕΛ! Έτσι ΘΑ έπρεπε να είναι ΚΑΙ στην Ελλάδα. Και όχι να υπάρχει γραμμή Θεσσαλονίκης Κοζάνης μέσω Αμυνταίου!!! και Θεσσαλονίκης Ξάνθης μέσω Δοϊράνης και Δράμας!. Και να συζητείται η σύνδεση της Καβάλας από τους Τοξότες Ξάνθης (αν είναι δυνατόν!!!!!) Δηλαδή αν κάποιος θα θέλει να πάει από Θεσσαλονίκη μέχρι Καβάλα με τρένο θα πρέπει να πάει μέσω Κιλκίς-Σερρών-Δοϊράνης-Τοξοτών Ξάνθης!!!! Το γύρο της Ανατολικής ΜΑκεδονίας δηλαδή! |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 4:43 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ και επαυξάνω, προφανώς και είναι απαραίτητη μια ευθυτενής σιδηροδρομική Εγνατία για την ανάπτυξη της χώρας. Δυστυχώς αυτοί που αποφασίζουν στέλνουν τα πολλά κονδύλια σε δρόμους (βλ. δρόμους με διπλά διαζώματα στη Θεσσαλία στο γειτονικό thread, ενώ προγραμματίζεται ο Ε65, αλλά και ο επαρχιακός δρόμος Βέροια - Ναόυσα - Έδεσσα που επίσης κατασκευάζεται με δυο διαζώματα και ισόπεδους, ε ρε δυστυχήματα που έχουν να γίνουν...) και όχι σε σιδηροδρόμους, ενώ και όσα έχουν δοθεί για τα τρένα πολλές φορές δεν διαχειρίζονται καλά και χάνονται πηγαίνοντας και αυτά σε δρόμους. Και γω θα ήθελα να γεμίσει η Ελλάδα σιδ. γραμμές αλλά ας φτιάξουμε πρώτα το Αθήνα - Θεσ/νίκη. Ουσιαστικά στο Δ' ΚΠΣ δεν μπαίνει κανένα νέο σιδηροδρομικό έργο, όλα είναι έργα γέφυρες δηλαδή ουρές του Γ' (καλλίδρομο, Δομοκός, Κιάτο - Πάτρα). Μόνο το Λαύριο μπορεί να μπεί σαν νέα γραμμή. Ούτε το Καλαμπάκα - Ηγουμενίτσα, ούτε το Καλαμπάκα - Κοζάνη, ούτε η σύνδεση Καβάλας. Αντίθετα το ΥΠΕΧΩΔΕ με ανακοινώσεις Σουφλιά έχει τάξει δρόμους σε όλη την Ελλάδα με το Δ' ΚΠΣ.
Ειδικά για τη σύνδεση Καβάλας και τη γραμμή Θεσ/νίκη - Αμφίπολη - Καβάλα - Ξάνθη ο homo faber στο amnizia station forum έχει δώσει αρκετές πληροφορίες. |
|
Back to top |
|
|
kounoupis Junior Member
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 5:35 pm Post subject: |
|
|
O σταθμος του προαστιακου πεντελης θα δωθει απριλιο τον μαιο του κιατου και τον νοεμβριο της μεταμορφωσης.Μου στειλε σχετικα mail o προαστιακος |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 5:58 pm Post subject: |
|
|
Γιατι αργει ο σταθμος της Πεντελης
Δεν μπορω να τους καταλαβω |
|
Back to top |
|
|
PAPAGIO New Member
Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 1:45 am Post subject: |
|
|
Βασικα ο σταθμος Πεντελης ειναι ετοιμος γιατι δεν τον δινουν αφου ουτως η αλλως κοβουν τα τρενα. |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 10:34 pm Post subject: |
|
|
Το καλοκαίρι είχαμε κάνει μια συζήτηση για τα νέα MAN του ΟΣΕ.
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/34168.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/OSE_621202.jpg
Κάπου στα Χριστούγεννα πήγα με ένα απο αυτά απο Πλατύ μέχρι Νάουσα.
Έχω να πώ ότι τα αδικεί,πολύ, η εξωτερική εμφανισή τους,και το γενικότερο desing τους.
Ελάχιστος θόρυβος και κουνήματα,καλοφτιαγμένα και σχετικά όμορφα μέσα.
Αν ειδικά σκεφτείτε ότι είναι ελληνικής κατασκευής.
Βέβαια απέχουν πολύ απο τα Desiro και τα GTW,αλλά σε σχέση με τα προηγούμενα ΜΑΝ του ΟΣΕ(τα ίδια σε κόκκινο),είναι πολύ μπροστά.
Η μετάβαση απο τα παλιά ΜΑΝ σε αυτά,είναι φυσιολογική,ενώ απο τα παλιά ΜΑΝ σε Desiro και GTW,θα ήταν ένα είδος πολιτισμικού σοκ.
Το συμπέρασμα είναι ένα:Αυτά τα τρένα έπρεπε να αντικαταστήσουν τα παλιά ΜΑΝ,πρίν 6-7 χρόνια,μην πω 10.Και όχι σήμερα.Σήμερα έπρεπε να αντικαθίστανται με Desiro και GTW. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 5:58 pm Post subject: |
|
|
Ναι...το άρθρο λέει ότι το TGV βελτίωσε το παγκόσμιο ρεκόρ του στα 553 km/h. Το προηγούμενο ρεκόρ σημειώθηκε το 1990 με ταχύτητα 515,3 km/h. Τον Απρίλιο θέλει να επιχειρήσει επίσημη προσπάθεια να καταρίψει πάλι το ρεκόρ και να σημειώσει ταχύτητες μεταξύ 550 και 570 χλμ/ώρα. Πρόκειται για την ανατολική γραμμή που συνδέει το Παρίσι με το Στρασβούργο. Λέει ότι το TGV-Ost συνδέει απ'τις 10 Ιουνίου τις δύο πόλεις-μια απόσταση περίπου Αθήνα-Θεσσ/νίκη- σε 140 λεπτά μέσω της σύχρονης αυτής γραμμής αλλά!! (για να μην είμαστε και υπερβολικοί) διατηρώντας ως μέσω όρο ταχήτητας τη συνήθη ταχύτητα που χρησιμοποιεί πάντα δηλ περ. 320 km/h. Το TGV παραμένει μετά απ'αυτό το γρηγορότερο τρένο διεθνώς... η γρηγορότερη γραμμή όμως είναι ο μαγνητικός σιδηρόδρομος στην Ιαπωνία με ρεκόρ ταχύτητας 581 km/h το Δεκέμβριο του 2003....
.............
|
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 7:12 pm Post subject: |
|
|
Τους πηρε 17 ολοκληρα χρονια να σπασουν το ρεκορ και τωρα θελουν να το ξανακαταρριψουν μεσα σε δυο μονο μηνες; Γιατι περασε τοσος πολυ χρονος; Εγινε καποιο σημαντικο τεχνολογικο επιτευγμα προσφατα που τους επετρεψε να κανουν το νεο ρεκορ;
Ασχετο...προς τους γερμανοφωνους του φορουμ: αυτη τη λεξουλα στο αρθρο Hochgeschwindigkeitszug ποσες φορες μπορειτε να την πειτε γρηγορα χωρις να γινει κομπος η γλωσσα σας; |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 7:21 pm Post subject: |
|
|
αυτή η λέξη σημαίει "πολύ γρήγορο τρένο"! |
|
Back to top |
|
|
|