View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 10:05 pm Post subject: |
|
|
ΕΞΩΤΕΡΙΚOΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚOΣ ΔΑΚΤΥΛΙOΣ
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=12/2/2006&page=20
O ίδιος ο κ. Σουφλιάς τόνισε ότι «ο εξωτερικός περιφερειακός δακτύλιος είναι άξονας ανάπτυξης και αποσυμφόρησης της πόλης».Γύρω από τον άξονα αναμένεται να αναπτυχθεί η μελλοντική Θεσσαλονίκη και ήδη στην προκαταρκτική μελέτη σχεδιασμού του έχουν ληφθεί υπόψη οι επεκτάσεις σχεδίων πόλης των περιοχών που διατρέχει. Πρόκειται για έργο βασικής υποδομής και ανάπτυξης για μια μεγαλούπολη, που διαρκώς καταλαμβάνει και περισσότερη έκταση. |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 1:42 pm Post subject: |
|
|
Αυτό για τις κακοτεχνίες που γράφει ο Αγγελιοφόρος είναι αληθεια. Δεν έδινα και πολυ σημασία σε αυτά που έλεγαν για καθημερινά ατυχήματα στον περιφερειακό μέχρι που έπαθε ένα ατύχημα συγγενικό μου πρόσωπο την προηγούμενη βδομάδα(ευτυχώς μόνο με υλικές ζημιές το ατύχημα)... |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 09 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 3:00 pm Post subject: |
|
|
Ο κόμβος Ωραιοκάστρου αρχίζει να παίρνει μορφή σιγά - σιγά. Η μισή γέφυρα είναι έτοιμη ενώ προχωρούν και τα χωματουργικά από την πλευρά της Ευκαρπίας. Με την οποία θα γίνει επιτέλους η σύνδεση με το Ωραιόκαστρο.
Μια απόσταση των 500μ σήμερα, χρειάζεται μέχρι και 20λεπτά σε ώρες αιχμής. Με τον καινούργιο κόμβο δεν θα χρειάζεται ούτε λεπτό.
Και λίγα λόγια για την "περίφημη" οδό Λαγκαδά.
Είναι μια ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ αυτό που έχουν κάνει ή προσπαθούν να κάνουν εδώ και 4 χρόνια. Στο μισό κομμάτι που έχει δοθεί στην κυκλοφορία, τα φανάρια δεν θα μπορούσαν να τα έχουν ρυθμίσει χειρότερα. Ειδικά στον κόμβο, Λαγκαδά με Ακριτών που είναι έτοιμος, η κατάσταση έχει χειροτερέψει.
Τόσο δύσκολο θα ήταν να κάνουν 3 σωστούς κόμβους (υπόγειους)?
1ος Λαγκαδά - Ακριτών (Στρατόπεδο Παύλου Μελά)
2ος Λαγκαδά - Δ. Καραολή (Δημαρχείο Σταυρούπολης)
3ος Λαγκαδά - Λ.Στρατού. (Στροφή Καρατάσου)
Λέτε στην επόμενη Ολυμπιάδα του 2104 να το σκεφτούν και να εντάξουν την οδό Λαγκαδά σαν ολυμπιακό έργο? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 3:06 pm Post subject: |
|
|
Αν Ακριτών εννοείς τον δρόμο για Πολίχνη, Αμπελόκηπους κτλ, στο στρατόπεδο Παύλου Μελά, δεν είναι καθόλου έτοιμος γιατί σύντομα θα αρχίσουν τα έργα ως την Αγίων Πάντων. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 4:36 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Αν Ακριτών εννοείς τον δρόμο για Πολίχνη, Αμπελόκηπους κτλ, στο στρατόπεδο Παύλου Μελά, δεν είναι καθόλου έτοιμος γιατί σύντομα θα αρχίσουν τα έργα ως την Αγίων Πάντων. |
Αν ναι? Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον. Γιατί η παρούσα εργολαβία (των 4 τελευταίων ετών) ασχολείται μόνο από Αερογέφυρα ως Δαβάκη/Ακριτών... Ευτυχώς στο κομμάτι από Δαβάκη/Ακριτών προς κέντρο υπάρχουν ανοιχτοί χώροι (Συμμαχικά, Αποθήκες-Γεωργιάδης, ΟΑΕΔ) και δεν θα καθυστερήσουν με απαλλοτριώσεις. Στο νεκροταφείο είναι ένα πρόβλημα, που ένας οικογενειακός τάφος προεξέχει αρκετά...
road352 wrote: | Είναι μια ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ αυτό που έχουν κάνει ή προσπαθούν να κάνουν εδώ και 4 χρόνια. Στο μισό κομμάτι που έχει δοθεί στην κυκλοφορία, τα φανάρια δεν θα μπορούσαν να τα έχουν ρυθμίσει χειρότερα. Evil or Very Mad Ειδικά στον κόμβο, Λαγκαδά με Ακριτών που είναι έτοιμος, η κατάσταση έχει χειροτερέψει. |
Ουσιαστικά στον κόμβο Δαβάκη-Λαγκαδά-Ακριτών δεν πρέπει να έχει γίνει καμία ρύθμιση, γιατί ουσιαστικά ο κόμβος δεν έχει τελειώσει (πρέπει να προχωρήσει η διαπλάτυνση της Λαγκαδά και από τη μεριά του κέντρου). Η μόνη θετική ρύθμιση που έγινε είναι ότι από τον παράπλευρο από Κολοκοτρώνη μπορεί στη πράσινη φάση να στρίψει κάνεις αριστερά προς Δαβάκη, κάτι που από Λαγκάδα δεν γινόταν (και δεν γίνεται) εύκολα γιατί είναι πορτοκαλί που αναβοσβήνει. Αν και έχει ακόμα οδηγούς που είναι στον παράπλευρο και αντί να κοιτούν τα φανάρια τους, κοιτούν τα φανάρια της Λαγκαδά... και γίνεται ένας χαμός... |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 4:47 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά η κατάσταση στην Λαγκαδά είναι απαράδεκτη. Και εννοώ τις κακοτεχνίες. Μιλάμε ότι ούτε ΕΝΑ μέτρο δρόμου δεν έχει γίνει σωστά.
Και βέβαια δεν νομίζω να διορθωθεί τίποτα μιας και έχει γίνει ίδη η διαγράμμιση. Θα ανεβάσω φωτογραφίες σε κάποια φάση
road352 wrote: |
Τόσο δύσκολο θα ήταν να κάνουν 3 σωστούς κόμβους (υπόγειους)?
1ος Λαγκαδά - Ακριτών (Στρατόπεδο Παύλου Μελά)
2ος Λαγκαδά - Δ. Καραολή (Δημαρχείο Σταυρούπολης)
3ος Λαγκαδά - Λ.Στρατού. (Στροφή Καρατάσου)
|
Είναι αρκετά δύσκολο (εως αδύνατό) να γίνουν υπόγειοι κόμβοι και στα τρία σημεία. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 5:36 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστα τα νεα ωστοσο γιατι ειπανε οχι στην ιδεα του συντριβανιου; Γιατι να παραμεινει ο χωρος κενος και, οπως και να το κανουμε, ολιγον βαρετος αντι να αποκτησει ενα τοποσημο;
Επισης η επιστρωση του δαπεδου της παλιας παραλιας περιλαμβανει και την ιδια την πλατεια Αριστοτελους ή θα παραμεινει το αντιαισθητικο τσιμεντο; |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 5:46 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά είμαι σχεδόν ευτυχισμένος που δεν προχώρησε το έκτρωμα του Παπαγεωργόπουλου για την Πλατεία Αριστοτέλους. Σχετικά με το συντριβάνι είμαι κάθετα αντίθετος, προτιμώ την απλωσιά της πλατείας κι ας είναι κάπως πιο βαρετό. Επίσης απ' ότι ξέρω δεν θα μείνει το τσιμέντο και θα πλακοστρωθεί η πλατεία. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 5:52 pm Post subject: |
|
|
Η πλατεία πρέπει να μείνει ανοιχτή (χωρίς σιντριβάνια κτλ.) αφού δεν είναι λίγες φορές που χρησιμοποιείται για συναυλίες, ομιλίες κτλ... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 6:11 pm Post subject: |
|
|
Dimiskour wrote: |
Ευχαριστα τα νεα ωστοσο γιατι ειπανε οχι στην ιδεα του συντριβανιου; Γιατι να παραμεινει ο χωρος κενος και, οπως και να το κανουμε, ολιγον βαρετος αντι να αποκτησει ενα τοποσημο; |
tres banale.... |
|
Back to top |
|
|
savas Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 287
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 10:04 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή τί ακριβώς θα αλλάξει; |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 2:19 am Post subject: |
|
|
καλή η λογική του ανοιχτού χορού λόγο εκδηλώσεων κλπ...αυτό όμως δεν θα έπρεπε να αποκλείει την φαντασία από το σχέδιο σε ότι απομένει, και ελπίζω να μην ρίξουν απλός λίγο πλακάκι (όχι πως με χαλάει προς θεού...90 χρονια είναι αυτά!! ).
ποτε ξεκινάνε;
θα ήταν καλο να ήταν έτοιμο πριν τι τουριστική περίοδο (καλο e |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 9:30 am Post subject: |
|
|
Με τα έργα στον Λευκό Πύργο τί γίνεται; Ο vasipap έλεγε ότι σε ένα χρόνο θα ήταν έτοιμο, άλλα ο χρόνος πέρασε, και ούτε ο Πύργος ψήλωσε 1,5 μέτρο. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 2:05 pm Post subject: |
|
|
οικονομικα προβληματα για την ΑΕΓΕΚ ,επικεφαλης της κοινοπραξιας κατασκευης του ΜΕΤΡΟ θεσσαλονικης..κινδυνος καθυστερησης,ακομη και επαναδημοπρατησης του εργου!!!!
http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18719&m=N66&aa=2
ας ελπισουμε να μην επαληθευτει αυτο το καταστροφικο σεναριο |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 2:40 pm Post subject: |
|
|
Ωχ Αμαν!! Αν γίνει επαναδημοπράτηση θα καθυστερήσει πάνω από 2 χρόνια το έργο!! Πως τα καταφέρνουν πάντα έτσι και δεν μπορούν να φτιάξουν μετρό? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 2:51 pm Post subject: |
|
|
Ήταν που όλοι εγκαινίαζαν τις εργασίες του έργου κατά την διάρκεια της έκθεσης.
Κρατάτε μικρό καλάθι... |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 6:41 pm Post subject: |
|
|
Μην ανησυχείτε για την ΑΕΓΕΚ. Θα ρευστοποιήσει σημαντικά φιλέτα (Λιμάνι Αστακού, Κτήμα Μερλιν) και θα μπορέσει έτσι να μειώσει τα χρέη της. Ευτυχώς που οι τράπεζες αρχίζουν και χαλαρώνουν τη σκληρή στάση τους απέναντι στον κατασκευαστικό κλάδο. |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 6:50 am Post subject: |
|
|
Τι να πω ρε νασσο? το ελπίζω! Πάντως όντως υπάρχει στασιμότητα στο έργο. Τον τελευταίο καιρό που περνάω από τα εργοτάξια δεν βλέπω καμία πρόοδο. Ούτε καν εργάτες! |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 3:59 pm Post subject: |
|
|
Ποιος ανησυχεί για την ΑΕΓΕΚ;
Απλώς 250.000.000€ είναι οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της προς τις Τράπεζες...
Α!
Και άλλα 184.000.000€ είναι οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις προς τρίτους....
Είναι επίσης ο διπλασιασμός των δεικτών δανειακής επιβάρυνσης μέσα σε ένα οικονομικό έτος. Είναι ακόμη το ~4% μικτό περιθώριο κέρδους που εμφανίζεται για το 2006.
Κανένας λόγος ανησυχίας. Υπάρχει και το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των 700.000.000€. Το οποίο βεβαίως προσθέτει κύκλο εργασιών και όχι κέρδη. Με το ρεαλιστικό περιθώριο κέρδους στον κλάδο να κυμαίνεται ~10%, η εκτιμώμενη κερδοφορία που θα απορροφηθεί για μείωση των υποχρεώσεών της είναι ~70.000.000€ (σε βάθος χρόνου βεβαίως)..
Ανησυχείτε λοιπόν για την ΑΕΓΕΚ. Πολύ. |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 3:27 am Post subject: |
|
|
Παντως, ριχνοντας μια ματια στο Google Earth παρατήρησα ότι οι αποστάσεις των στάσεων του Μετρό είναι μάλλον μεγαλύτερες εδώ απότι στην Αθήνα!
Αν υπολογισα καλα, η μεγαλυτερη αποσταση ειναι η Πανεπιστημιο - Παπαφειο, γυρω στα 800 μετρα (εντωμτξ κανω αυτη τη διαδρομη καθε μερα για τη σχολη, και μου φαινεται πολυ κοντα, 10 μονο λεπτα με τα ποδια κανω...), και οι υπολοιπες ειναι γυρω στα 600-800 μετρα! Αλλωστε και: 9,8 / 13 = 0,753!
Ενω αντιστοιχα αν υπολογισα καλα στην Αθηνα ειναι γυρω στα "μονο" (σε σχεση με εδω) 400-700 μετρα!..
Μωρε μπραβο! Δεν το περιμενα αυτο
ΥΓ: Μετρησα τις αποστασεις οχι ευθεια, αλλα με λιγες στροφες οπως φανταζομαι οτι θα κανει ο συρμος |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 5:54 pm Post subject: |
|
|
Δε ξέρω για τη Θεσ/νίκη, αλλά για την Αθήνα οι υπολογισμοί σου δεν είναι σωστοί. Πράγματι υπάρχουν σταθμοί μετρό που απέχουν γύρω στα 500 μέτρα (πχ. Μοναστηράκι-Θησείο), αλλά γενικά οι αποστάσεις των σταθμών ανήκουν στο εύρος 600-1200 μέτρα. |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:07 pm Post subject: |
|
|
Οι αποστάσεις στο μετρό της Αθήνας είναι αρκετά μεγαλύτερες απ' ότι στην Θεσσαλονίκη. (και το παράδειγμα Μοναστηράκι-Θησείο είναι ουσιαστικά ατυχές γιατί πρόκειται για σταθμούς του παλιού δικτύου του ΗΣΑΠ, σχεδιασμένους πάνω από 100 χρόνια πριν).
Στη Θεσσαλονίκη οι αποστάσεις είναι μικρότερες γιατί πρόκειται για ελαφρύ μετρό, όπου οι αποστάσεις διαδοχικών στάσεων κυμαίνονται στα 400-800 m. Στο κανονικό μετρό (Αθήνα) οι αποστάσεις είναι 500-1000 m. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 9:15 pm Post subject: |
|
|
Δεν πρόκειται για ελαφρύ μετρό φίλε xristos_skg αλλά για κανονικό. Την συζήτηση την έχουμε κάνει σε προηγούμενες σελίδες. Ειδικά οι αποστάσεις των σταθμών στο κέντρο και περιοχή δελφών πρέπει οπωσδήποτε να είναι μικρότερες λόγω της πυκνοκατοικημένης περιοχής. Στην Καλαμαριά που δέν είναι τόσο πυκνοκατοικημένη οι αποστάσεις θα φτάσουν τα 1000m. |
|
Back to top |
|
|
|