View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 11:57 am Post subject: |
|
|
Ευχομαι ολοψυχα να επεκταθει ο Προαστιακος μεχρι στα 2 λιμανια της Ανατολικης Αττικης !
Ειναι μεγαλη αναγκη αυτο το εργο ! |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:59 pm Post subject: |
|
|
ωραία πράματα, περιμένω πολλούς σταθμούς tram, metro και προαστιακού μέχρι το 2008-2010! και μη ξεχνάμε όμως.....καλαίσθητες και προσεγμένες δουλειές! |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 5:11 pm Post subject: |
|
|
Αυτά που γράφονται σε εφημερίδες ειδικά όσο αφορά τα χρονοδιαγράμματα είναι αναξιόπιστα. Υποπτεύομαι ότι οι πηγές τους είναι χαλαρές σε αυτό τον τομέα..
Πχ δείτε τι γράφει σήμερα η Εργοσε για την ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ-Κιάτο.
Ο διαγωνισμός του έργου διενεργήθηκε στις 08/06/2006, ενώ η σύμβαση κατασκευής θα υπογραφεί μέχρι τον Δεκέμβρη του 2006. Η ολοκλήρωση του προβλέπεται στα τέλη του 2008.
[url] http://www.ergose.gr/ergosesite/inner.asp?CONTAINERID=8&REFCI=469&LANGUAGE=1 [/url]
Αρα αυτό που λέει η Ημερησία για τέλος 2007 είναι λάθος. Αυτά βέβαια τα έλεγε η Εργοσε πέρυσι δηλ για 2007. Κατόπιν το site της ενημερώνεται με την νέα ημερομηνία. Έτσι είναι για όλα τα έργα του σιδηροδρόμου. Έτσι και αλλιώς ημερομηνίες θυμούνται η σημειώνουν κάποιοι λίγοι στο Internet. Αν δείτε παλιότερα άρθρα εφημερίδων θα πεθάνετε στα γέλια από τα χρονοδιαγράμματα που ανακοινώνονταν. Έτσι εξηγείται ότι κάποιος τα πίστεψε και παρήγγειλε τα ηλεκτρικά Desiro για να μην μείνουμε χωρίς τροχαίο υλικό !!!
Δείτε ας πούμε τι έλεγε ο Λιάπης για τον σταθμό του Προαστιακού στην Μεταμόρφωση..
[url] http://www.yme.gr/pressdetail.php?section=21&pressid=22&sessdata=f2c25ba967bd87e092de525ec5ee7a92
[/url]
Σας παρακαλώ να το διαβάσετε –κοιτάξτε την εισαγωγή του κειμένου και πως πανηγυρίζει ο « υπουργός που δίνει λύσεις »
(Σημ. Τον θεωρώ καλύτερο του προκατόχου του αλλά πρέπει να μάθει να μην πιστεύει αυτά που του λένε –και κυρίως να μην τα ανακοινώνει…)
Για την ηλεκτροκίνηση Νερατζιώτισσα –Σκα το τέλος 2006 το βλέπω διότι το έργο δείχνει πολύ προχωρημένο –Ειδικός δεν είμαι αλλά με το μάτι φαίνεται σχεδόν τελειωμένο. Επιτάχυναν πολύ τον τελευταίο καιρό…
Για το Λαύριο η μελέτη όπως έχω ξαναπεί ήταν να δημοπρατηθεί το 2005 αλλά ΔΕΝ
Μέχρι τώρα το 2006 ΔΕΝ…
Οπότε μελέτη , αντιδράσεις ομάδων πρωτοβουλίας για υπογειοποίηση ,ξανά μελέτη , δημοπράτηση, επαναδημοπράτηση , κατασκευή και όλα αυτά τα θέλετε μέχρι το 2010 ? Αν γίνει θα εκπλαγώ απίστευτα …
Αυτό πάντως που βλέπω να γίνεται με ταχύς ρυθμούς είναι το Σταθμός Λαρίσης-ΣΚΑ . Τουλάχιστον τα Σάββατα δουλεύει πολύς κόσμος.
Είχα ακούσει οτι το ΣΤΕ τα είχε μπλοκάρει.. Τι γίνεται πραγματικά δεν ξέρω…
Στο Κιατο τα χωματουργικά εχουν γίνει - γραμμες τίποτα- και δεν αναμένεται παράδοση πριν το Α τρίμηνο του 2007
Εδω θα είμαστε να τα συζητάμε..... |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 09 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 10:07 pm Post subject: |
|
|
57 χιλιόμετρα μέσα από τις Άλπεις
Η αλπική Ελβετία είναι καλυμμένη από χιονοσκεπείς βουνοκορφές. Αυτό δυσκολεύει την κατασκευή μεγάλων έργων υποδομής στη χώρα, αλλά τώρα ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο σχέδιο τίθεται σε εφαρμογή. Όταν θα εγκαινιαστεί η λεγόμενη Σήραγγα Βάσης Gotthard το 2015, θα μπορούμε να περνάμε μέσα από τον ορεινό όγκο των Άλπεων με 250 χλμ./ώρα.
Του Rolf Haugaard Nielsen
» Σύνδεσμοι - Πηγές
http://www.alptransit.ch/pages/e/projekt/index.php
http://www.neat.ch/pages/img/projekt/The_new_...l_link.pdf
Το αρθρο ειναι απο το Science Illustrated.
Θα δουμε αραγε καποτε τετοια τρενα στην χωρα μας? |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 09 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 7:24 pm Post subject: |
|
|
Η Ευρωπη πετάει με τα τρένα και εμεις τους γαϊδάρους (βλεπε σχετική διαφημιση στην τβ)
Παραθετω το αρθρο ολόκληρο, γιατι το link απο τον Αγγελιοφόρο, δεν βγαίνει.
Ημερομηνία: 26/9/2006
Τίτλος: ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ
ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ολοκληρώνουν το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας (TGV), ένα όραμα του προέδρου Πομπιντού, που άλλαξε το χάρτη της χώρας και σχεδόν κατήργησε το αεροπλάνο στις εσωτερικές διαδρομές. Ηδη, από τη δεκαετία του �80, το TGV αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 330 χιλιόμετρα την ώρα και επιτρέπει στους Παριζιάνους να κάνουν Σαββατοκύριακο στις Κάννες και στη Μασσαλία. Στη Γερμανία το ICE «καταπίνει» τις Πόρσε, όταν κινείται παράλληλα με τους χωρίς όριο ταχύτητας αυτοκινητόδρομους, την ώρα που οι επιβάτες, στις ευρύχωρες θέσεις τους, δουλεύουν στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές ή βλέπουν DVD. Παρά τα 300 χιλιόμετρα, ακόμη και ο καφές στο κύπελλο παραμένει ατάραχος. Στην Ισπανία, το AVE έχει φέρει τη Μαδρίτη δίπλα στη Σεβίλλη και τη Βαρκελώνη. Και στην Ιταλία, ανακατασκευάζουν το δίκτυο για να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Pendolino που, προς το παρόν, συνδέει το Μιλάνο με τη Ρώμη σε τέσσερις ώρες. Αύριο, σε λιγότερες από τρεις. Ακόμη και στην Αγγλία, όπου η θατσερική περίοδος αποδείχτηκε Μεσαίωνας για το σιδηρόδρομο, το τρένο υψηλής ταχύτητας αναδεικνύεται σε προτεραιότητα.
ΠOΥΘΕΝΑ στην Ευρώπη οι σιδηροδρομικοί οργανισμοί δεν έχουν ανθηρά οικονομικά. Και σχεδόν παντού, ανήκουν στο Δημόσιο. Αυτό, όμως, δεν τους εμποδίζει να επενδύουν μεγάλα ποσά στην έρευνα, στον εκσυγχρονισμό και στην ασφάλεια του δικτύου, χωρίς να προφασίζονται το έλλειμμα του δημόσιου τομέα. Γιατί, πολύ απλά, γνωρίζουν ότι η επένδυση στο σιδηρόδρομο είναι επένδυση στην ασφάλεια των μεταφορών, στο περιβάλλον, στην ποιότητα ζωής. Σε αξίες, οι οποίες δεν είναι αποτιμητές σε χρήμα και ενδεχομένως δεν αναφέρονται στα βιβλία που διάβασαν στο Lοndon School of Economics όλοι οι Αλογοσκούφηδες του κόσμου.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ώρα που η «Παλιά Ευρώπη» αποκαθιστά το τρένο ως βασικό μεταφορικό μέσον και οι «Νέες Χώρες» αξιοποιούν το κοινοτικό χρήμα για να εκσυγχρονίσουν τα ήδη σημαντικά σιδηροδρομικά δίκτυά τους, στην Ελλάδα ό,τι έγινε, έγινε στην περίοδο Σημίτη. Πέντε στοιχειώδη έργα προχώρησαν στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης (ούτε ηλεκτροκίνηση, ούτε τηλεδιοίκηση) και αμέσως αναδείχτηκε το πλεονέκτημα του σιδηροδρόμου. Αλλά αυτό ήταν πάρα πολύ για να το αντέξουν τα ανταγωνιστικά συμφέροντα. Γι΄ αυτό επιστρέψαμε στη γνωστή χειμερία νάρκη.
ΥΣΤΕΡΑ από καμιά τριανταριά χρόνια, ίσως γίνει κάποιος προαστιακός για το Κιλκίς... |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 7:59 pm Post subject: |
|
|
Otan omws sth Germania thes 150 EURO gia Frankfourth-Monaxo tha protimiseis sigoura autokinhto h akoma kai aeroplano... |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 7:59 pm Post subject: |
|
|
και που είμαστε ακόμα.. ακούω ότι και η τουρκία χτίζει τρένα αντίστοιχα των TGV.. Και μείς από μακρυά και με τα κυάλια τα κοιτάμε αυτά.. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:29 pm Post subject: |
|
|
alekos
Τα λεφτά είναι ακριβώς τα μισά 75 για ICE και 61 για IC. Αν όμως είσαι κάτοχος μιας Bahncard 25, 50, 100 έχεις και την ανάλογη έκπτωση. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι σε απόλυτες τιμές οι μεταφορές στην γερμανία είναι ακριβές, αν όμως συμπεριλάβεις και τα αλλα, είναι ίσος λίγο ποιο ακριβές από ότι εδώ αλλα είναι (τις περισσότερες φορες τουλάχιστον) ένα εργαλείο που διευκολύνει την καθημερινότητα σου. Εξάλλου εκεί η βενζίνη κοστίζει αρκετά παραπάνω από ότι εδώ και δεν την είδα κάτω από 1.15 πουθενά (δεν έψαξα κιόλας). Η προσωπική μου εμπειρία από τις μεταφορές στην γερμανία είναι το Βερολίνο. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 2:22 pm Post subject: |
|
|
ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΟΣΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ TGV.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ FOTO ΑΠΟ TGV ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΟΣΕ.http://gallerypanos.fotopic.net/p35418572.html
Last edited by panakosXX on Mon Oct 23, 2006 11:35 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 2:47 pm Post subject: |
|
|
An o neos sidirodromikos stathmos tou Verolinou sas entipwsiase , etoimasteite gia to neo stathmo tou Monaxou. Seira pernei to Monaxo mias pou o uparxon stathmos den antapexerhetai pleon stis sigxrones anages tis Germanias. Ta erga anamenetai na xekinisoun se 1 me 1 1/2 xrono. Psaxnw gia maketes... Edw re paidia den exoume stathmous ta trena mas maranan.Gia na pas apton statmo sto treno otan vrexei tha prepei na eisai tixeros an den arpaxeis kamia pneumonia , gia na min anaferw to endexomeno na glistriseis... |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 4:55 pm Post subject: |
|
|
δεν λεει εκει οτι ο ΟΣΕ θα αγορασει TGV αιναι απλως το καινουργιο σημα του. εδω δεν εχει εγκαταστησει ηλεκτροκινηση στο βασικο αξονα,ηρεμησε.παντως τα εργα στο τμημα ΑΘΗΝΑ-ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ προχωρανε πολυ καλα,γινεται αντικατασταση της επιδομης,και το σημαντικοτερο.η κατασκευη του νεου Σ.Σ ΑΘΗΝΩΝ |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 5:09 pm Post subject: |
|
|
To ξέρω.Το link το έβαλα μόνο για την foto.Αλλά εχω ακούσει οτι θα πάρει. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 4:45 pm Post subject: |
|
|
επιτελους μετα απο 1 χρονο διαμαχης και ακυρωσης της συμβασης υπεγραφη η συμβαση για την αποπερατωση της σηραγγας καλλιδρομου (ΑΒΑΞ-ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ,40 μηνες)στοιχειωσαν πια!το 1997 αρχισε το εργο και θα τελειωσει το 2010!!!! παλι καλα!επισης υπεγραφη η συμβαση για 2 σηραγγες και γεφυρες στο τμημα κιατο-πατρα.και αυτο πολυ σημαντικο εργο
http://www.knowhow.gr/ecPage.asp?id=34462&nt=105
τελος.μειοδοτης στο εργο λιανοκλαδι-δομοκος(στο 1 τμημα,μην τρελαινεστε )τί ολο μαζι θα το δημοπρατησουν?δεν γινονται αυτα!)αναδειχθηκε η ΜΗΧΑΝΙΚΗ.και αυτο πολυ σημαντικο εργο για την ολοκληρωση του αξονα ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ που φυσιολογικα θα παραδοθει το 2012 )
http://www.knowhow.gr/ecPage.asp?id=34462&nt=105 |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 11:38 pm Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | δεν λεει εκει οτι ο ΟΣΕ θα αγορασει TGV αιναι απλως το καινουργιο σημα του. εδω δεν εχει εγκαταστησει ηλεκτροκινηση στο βασικο αξονα,ηρεμησε.παντως τα εργα στο τμημα ΑΘΗΝΑ-ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ προχωρανε πολυ καλα,γινεται αντικατασταση της επιδομης,και το σημαντικοτερο.η κατασκευη του νεου Σ.Σ ΑΘΗΝΩΝ |
Σιγά μην πάρει και Maglev ....
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 8:52 pm Post subject: |
|
|
H ελβετική εταιρεία Stadler έχει αναλάβει να κατασκευάσει τους 4 νέους συρμούς που θα δρομολογηθούν στη γραμμή του οδοντωτού, Διακοπτό- Καλάβρυτα. Οι συρμοί θα παραδοθούν το 2006/2007.
Η ίδια εταιρεία έχει κατασκευάσει και τα railbus της Αθήνας και Πελοπονήσσου ( τα οποία έχουν αποσυρθεί προς το παρόν... )
http://www.stadlerrail.com/default.asp?n=94&ms=6&h=1&id=242&s=1 |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 4:01 pm Post subject: |
|
|
Παραδοθηκε ο Σταθμος Προαστιακου της Παλληνης και για τους συρμους του ΜΕΤΡΟ ( απο το Σαββατο 7 Οκτωβριου 2006 ) |
|
Back to top |
|
|
petalo Senior Member
Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 8:28 pm Post subject: |
|
|
κόπηκε η σιδηροδρομική γέφυρα της γραμμής Λάρισας -Βόλου έξω από τον Βόλο εξαιτίας των σφοδρών βροχοπτώσεων και η συγκοινωνία μεταξύ των 2 πόλεων γίνεται με λεωφορεία που μίσθωσε ο ΟΣΕ... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 7:53 pm Post subject: |
|
|
αυτά είναι....και πριν από τι δίκια μας υποθαλασσία θα γίνει, ενώ θέλουμε 12 χρονια για 4 στάσεις του ΗΣΑΠ.....
|
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 5:28 pm Post subject: |
|
|
petalo wrote: | κόπηκε η σιδηροδρομική γέφυρα της γραμμής Λάρισας -Βόλου έξω από τον Βόλο εξαιτίας των σφοδρών βροχοπτώσεων και η συγκοινωνία μεταξύ των 2 πόλεων γίνεται με λεωφορεία που μίσθωσε ο ΟΣΕ... |
Το τρένο πάει ώς το Βελεστίνο και μετά συνεχίσει το λεωφορείο. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 5:30 pm Post subject: |
|
|
worldofjustice wrote: | gouperman wrote: | δεν λεει εκει οτι ο ΟΣΕ θα αγορασει TGV αιναι απλως το καινουργιο σημα του. εδω δεν εχει εγκαταστησει ηλεκτροκινηση στο βασικο αξονα,ηρεμησε.παντως τα εργα στο τμημα ΑΘΗΝΑ-ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ προχωρανε πολυ καλα,γινεται αντικατασταση της επιδομης,και το σημαντικοτερο.η κατασκευη του νεου Σ.Σ ΑΘΗΝΩΝ |
Σιγά μην πάρει και Maglev ....
|
ΓΙΑ MAGLEV ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!! ,ΑΛΛΑ TGV ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ!!!!! |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:16 pm Post subject: |
|
|
Από που το έχεις ακούσει βρε παιδί μου?
Από καμιά αξιόπιστη πηγή. Αλλά τι αξιόπιστη είναι αν λέει τέτοιες κουταμάρες? |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:37 pm Post subject: |
|
|
worldofjustice wrote: | Από που το έχεις ακούσει βρε παιδί μου?
Από καμιά αξιόπιστη πηγή. Αλλά τι αξιόπιστη είναι αν λέει τέτοιες κουταμάρες? |
Tο είχα διάβασει κάπου αλλά επίσης το έχω ακούσει.. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:26 pm Post subject: |
|
|
Giannis wrote: | H ελβετική εταιρεία Stadler έχει αναλάβει να κατασκευάσει τους 4 νέους συρμούς που θα δρομολογηθούν στη γραμμή του οδοντωτού, Διακοπτό- Καλάβρυτα. Οι συρμοί θα παραδοθούν το 2006/2007.
Η ίδια εταιρεία έχει κατασκευάσει και τα railbus της Αθήνας και Πελοπονήσσου ( τα οποία έχουν αποσυρθεί προς το παρόν... )
http://www.stadlerrail.com/default.asp?n=94&ms=6&h=1&id=242&s=1 |
Ετσί θα είναι αυτά?????? |
|
Back to top |
|
|
|