View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lucretius Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://www.sxc.hu/pic/l/l/lu/lucretious/lucretious.jpg)
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 1:15 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Έχω σοβαρές αμφιβολείες κατά πόσο θα μπορέσουν να κατασκευάσουν δρόμο στην Αμφίπολη. Ήδη δεξιά και αριστερά του δρόμου υπάρχουν τάφοι υπό ανασκαφή. Ίσως αν τον πήγαιναν πιο δεξιά κάτι να γινόταν. |
Ο δρόμος αυτός δύσκολα θα διαπλατυνθεί. Δούλεψα για λίγο στις φετινές ανασκαφές και σε όλο το μήκος του (χοντρικά απο την αμφίπολη ώς τη διασταύρωση προς τη νέα γέφυρα) σε δοκιμαστικές τομές και νέα μέτωπα βρέθηκαν ταφές όλων των περιόδων, ένας μακεδονικός τάφος συλλημένος πλημμελως από την αρχαιότητα και τμήματα τοίχων, δουλειά δηλαδή για άλλα πέντε χρόνια (τουλάχιστον) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
el_greco Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 2:50 pm Post subject: Στην κυκλοφορία άλλα 18 km της Εγνατίας Οδού |
|
|
in.gr wrote: | Στην κυκλοφορία δόθηκαν 18 χιλιόμετρα της Εγνατίας Οδού, καθώς και 2 χιλιόμετρα συνδετήριων οδών από την Νυμφόπετρα μέχρι τη Μεγάλη Βόλβη και από τον κόμβο Ρεντίνας μέχρι τον κόμβο Ασπροβάλτας.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς δήλωσε ότι με τα νέα τμήματα θα συντομευτεί σημαντικά ο χρόνος ταξιδίων από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ως τη Θεσσαλονίκη και θα αποφευχθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση που εμφανίζεται στην περιοχή, κυρίως τους θερινούς μήνες.
Επίσης, θα αυξηθεί η οδική ασφάλεια, δεδομένου ότι με το τμήμα αυτό παρακάμπτονται τα Μακεδονικά Τέμπη.
Η οδός διέρχεται από ημιορεινό έδαφος και διασχίζει περιοχές αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Στο τμήμα, μήκους 32 χιλιομέτρων, προβλέπεται η κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων, Βεοχωρίου, Ρεντίνας και Ασπροβάλτας, μιας σήραγγας (Βρασνών) μήκους 160 μέτρων, η κατασκευή γεφυρών και κάτω διαβάσεων, συνολικού μήκους 360 μέτρων και η κατασκευή άνω διαβάσεων συνολικού μήκους 140 μέτρων.
Σε δηλώσεις του ο κ. Σουφλιάς ανέφερε: «Είμαι πάρα πολύ περήφανος που εγκαινιάζω ένα εθνικό έργο με τεράστια σημασία, τόσο για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, όσο και για την αναβάθμιση της θέσης και του ρόλου όλης της Ελλάδας με την Ανατολική Ευρώπη. Από το Μάρτιο του 2004 μέχρι σήμερα δημοπρατήσαμε, υπογράψαμε συμβάσεις και ξεκινήσαμε έργα συνολικού προϋπολογισμού 2,4 εκατ. ευρώ».
Κλειστός αυτοκινητόδρομος
Η μεσόγεια χάραξη της Εγνατίας Οδού στην περιοχή του νομού Καβάλας προβλέπει την κατασκευή κλειστού αυτοκινητόδρομου μήκους 42 χιλιομέτρων με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και μια λωρίδα έκτακτης ανάγκης, ανά κλάδο κυκλοφορίας στο τμήμα Στρυμώνα - Αγιος Ανδρέας μέσω της Πιέριας κοιλάδας.
Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, το έργο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία τον Οκτώβριο του 2008, ενώ το τμήμα Χρυσούπολη - Βανιάνο προβλέπεται να δοθεί στην κυκλοφορία τον Ιούλιο του 2007. |
|
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
chr.04 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://boursomac.com/webengine/images/smiley/sport.gif)
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 4:08 pm Post subject: |
|
|
Εμένα πάντως μ'αρέσει το πέρασμα από τα 'Μακεδονικά Τέμπη', με τα δέντρα, μες στην φύση μια χαρά ήταν. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
corsakias Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 6:05 pm Post subject: |
|
|
Ωραιο είναι, εσυ μήν πάς απο την εγνατία, πήγαινε απο εκεί, μόνο εσύ και οι νταλίκες θα είσαι, άρα χαλαρά και όμορφα ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
jackoharas Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
![](http://i252.photobucket.com/albums/hh2/jackpalans/r19.gif)
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 7:16 pm Post subject: |
|
|
οι νταλίκες μάλλον θα προτιμούν τον αυτοκινητόδρομο, οπότε το πεδίο είναι ελεύθερο για μια όμορφη διαδρομή |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 7:57 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | ... είμαι άτυχος ρε γμτ που για μια μέρα δεν το πρόλαβα το άνοιγμα.
|
Έτσι θυμάμαι εγώ επέστρεφα από διακοπές μέσω Ρίου-Αντιρρίου με το καραβάκι και σε 3 ώρες εγκαινιαζότανε η γέφυρα!!!
Πολύ ευχάριστα τα νέα ΚΑΙ για το Μέστη-Μάκρη, αλλά η μεσόγεια σε 2 χρόνια από τώρα? Λίγο φιλόδοξο αλλά μακάρι .
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=76076484,90389316
Η κατασκευή του απέκτησε γοργούς ρυθμούς μετά το 1997, αφού έως τότε είχαν παραδοθεί μόλις 94 χλμ. Λόγω της καλής οργάνωσης των υπηρεσιών της εταιρείας, ο κ. Σουφλιάς επέλεξε να εγκαινιάσει το μειοδοτικό σύστημα δημοπράτησης με ένα πακέτο έργων της Εγνατίας. Οι εργολάβοι όμως είχαν τα δικά τους «ζόρια», με αποτέλεσμα να χτυπηθούν οι διαγωνισμοί με εκπτώσεις που έφτασαν ώς το 38%, ενώ ξεπέρασαν και το 40% στην επόμενη φουρνιά έργων...
Παραθέτει στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία το δεύτερο εξάμηνο του 2004 στον βασικό άξονα της Εγνατίας δόθηκαν σε κυκλοφορία 36 χλμ., την επόμενη χρονιά άλλα 13 και φέτος θα προστεθούν 29 χλμ., «Το πρώτο εξάμηνο του 2004 ήταν έτοιμα 79 χλμ, ενώ στο σύνολο του έργου είχαν παραδοθεί 442 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι η ολοκλήρωση νέων έργων ώς τις αρχές του 2004 έφτανε κατά μέσο όρο τα 50 χλμ. τον χρόνο», υπογραμίζει ο πρώην πρόεδρος της Εγνατίας.
Κάνει ειδική αναφορά στο τμήμα Νυμφόπετρα -Βρασνά, συνολικού μήκους 32 χλμ. Δημοπρατήθηκε το 2003 και προέβλεπε δύο τμηματικές παραδόσεις. Το πρώτο κομμάτι, από τη Νυμφόπετρα ώς τον κόμβο της Ρεντίνας, έπρεπε να λειτουργεί από τον Δεκέμβριο του 2005. Ενάμισι χρόνο μετά, δίνονται σήμερα στην κυκλοφορία μόνον 10 χλμ., το 50% των προβλεπομένων. Μαζί εγκαινιάζονται και άλλα 7,5 χλμ. του δεύτερου τμήματος, από τον κόμβο Ρεντίνας ώς τα Βρασνά, που σύμφωνα με τη σύμβαση έπρεπε να παραδοθεί τον Δεκέμβριο. Το σύνολο, όμως, του έργου Νυμφόπετρα - Βρασνά αναμένεται να παραδοθεί με καθυστέρηση, τον Ιούνιο του 2007.
Παιδιά συγγνώμη δεν ξέρω ποιος έγραψε αυτό το άρθρο αλλά νομίζω ότι είναι λίγο άσχετος ή δεν έχει ενημερωθεί για το θέμα. Γρήγοροι ρυθμοί μετά το 1997 που μέχρι το 2000 επί 5-6 χρόνια κατασκευής δεν είχε δοθεί ούτε χιλιόμετρο?? Αν θέλει να μιλήσει για προβλήματα στα έργα ας αναφέρει το τμήμα Αγ. Αναστασία- Δωδώνη που κατασκευάζεται ακόμη απ'το 1995 ή 94 απ'την Αττικάτ αν δεν απατώμαι και έχει λάβει και πόσες συμπληρωματικές εργολαβίες!!! Είναι δυνατόν να παραδωθούν μετέπειτα τμήματα αφού η προηγούμενη κυβέρνηση παρέδωσε μετά ΧΙΛΙΩΝ βασάνων τα πεδινά τμήματα και άφησε όλη την υπόλοιπη Ήπειρο και τα τμήματα με τις σήραγγες και τις γέφυρες που κατασκευάζονταν ακόμα συν 150 χλμ και απ'τα χειρότερα που δεν είχε δημοπρατήσει?? Θα τρελαθούμε τελείως?? Δηλ τι να παραδώσουν δε μας εξηγεί. Τη γέφυρα Αράχθου ή τη μεσόγεια χάραξη?? Το 2004 παραδώθηκαν 45 χλμ (Καστανιά κλπ) και το 2005 τμήματα μήκους 35 χλμ. Στρυμώνας, το ΠΡΩΤΟ τμήμα από Ιωάννινα μέχρι Γρεβενά στο Μέτσοβο και η σήραγγα της Δωδώνης. Δηλαδή ίσα κι όμοια αυτά τα τμήματα με το Αλεξανδρούπολη-Κήποι?? Τώρα ΠΟΎ το βρήκε αυτός ότι το Νυμφόπετρα-Ρεντίνα έπρεπε να είχε τελειώσει σε ενάμιση χρόνο δεν καταλαβαίνω αφού το επίσημο χρονοδιάγραμμα απ'την jp-avax είναι 36 μήνες!! ![Confused](images/smiles/icon_confused.gif)
Last edited by Beethoven on Wed Sep 27, 2006 1:41 am; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
tasosGR Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 8:18 pm Post subject: |
|
|
Έτσι θυμάμαι εγώ επέστρεφα από διακοπές μέσω Ρίου-Αντιρρίου με το καραβάκι και σε 3 ώρες εγκαινιαζότανε η γέφυρα!!! quote
Εγω δεν θα περνούσα με το ferry ακόμη και να με πλήρωναν!
Τόσα χρόνια περιμέναμε,για τρεις ωρίτσες θα τα χαλάσουμε?
Οταν λένε οτι οτι θα τελειώσει το 2008 προφανώς εννοούν το τέλος οπότε είναι ακομη τέσσερις μήνες...Για να δούμε...[/quote] |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 8:33 pm Post subject: |
|
|
ΤasosGR
Έχεις δίκιο αλλά έχε χάρη που έπρεπε να φύγω επειγόντως και δεν μπορούσα να μείνω αλλιώς θα είχα τραγουδήσει κι εγώ στα εγκαίνια!! ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
corsakias Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 8:43 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | οι νταλίκες μάλλον θα προτιμούν τον αυτοκινητόδρομο, οπότε το πεδίο είναι ελεύθερο για μια όμορφη διαδρομή |
Η νταλίκες και τα φορτηγά απαγορευονται στο τμηματα αυτά, επειδη η διαδρομή δεν είναι ολοκληρωμένη και διερχετε απο στενη επαρχιακή οδο. Προς το παρόν. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JIMMARAS Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
![](images/avatars/gallery/all/frustration.gif)
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 11:42 am Post subject: |
|
|
Κάνει ειδική αναφορά στο τμήμα Νυμφόπετρα -Βρασνά, συνολικού μήκους 32 χλμ. Δημοπρατήθηκε το 2003 και προέβλεπε δύο τμηματικές παραδόσεις. Το πρώτο κομμάτι, από τη Νυμφόπετρα ώς τον κόμβο της Ρεντίνας, έπρεπε να λειτουργεί από τον Δεκέμβριο του 2005. Ενάμισι χρόνο μετά, δίνονται σήμερα στην κυκλοφορία μόνον 10 χλμ., το 50% των προβλεπομένων. Μαζί εγκαινιάζονται και άλλα 7,5 χλμ. του δεύτερου τμήματος, από τον κόμβο Ρεντίνας ώς τα Βρασνά, που σύμφωνα με τη σύμβαση έπρεπε να παραδοθεί τον Δεκέμβριο. Το σύνολο, όμως, του έργου Νυμφόπετρα - Βρασνά αναμένεται να παραδοθεί με καθυστέρηση, τον Ιούνιο του 2007.[/i]
Παιδιά συγγνώμη δεν ξέρω ποιος έγραψε αυτό το άρθρο αλλά νομίζω ότι είναι λίγο άσχετος ή δεν έχει ενημερωθεί για το θέμα.
Πράγματι ότι ακούς τέτοιες ανακρίβιες και απο χείλη ανθρώπων που διοίκησαν την Εγνατία απλά καταλαβαίνεις γιατί το έργο θα τελειώσει το 2009.
Κατ'αρχήν την Νυμφόπετρα την πήρε η ΑΒΑΧ μια περίοδο που έπρεπε να βγάλει το φίδι απο την τρύπα τελειώνοντας την λεωφόρο μαραθώνος σε χρόνους που ούτε γιαπωνέζοι μπορούν.Αρα το έργο παραγματικά ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2004 και δεν νομίζω ότι είναι άσχημα η παράδοση του 60% να γίνει σε 2 χρόνια , και το υπόλοιπο σε τρία.
Όσο για την μεσόγεια χάραξη ούτε μελέτες δεν ήταν ικανοί να ολοκληρώσουν και εκτός αυτού η χάραξη που δημιουργήθηκε (μέσα απο τις αποθήκες του στρατού στον Αγ.Ανδρέα)μειώνει την διαδρομή για την Καβάλα.
Τελείωσαν τα πεδινά (και όχι όλα ) και την καστανία όπου επιστρατεύθηκε όλος ο κατασκευαστκός κλάδος και παραπονιούνται γιατι καθυστερεί η ολοκλήρωση .
Μήπως είναι αυτοί που μας πουλούσαν την ορολογία λειτουργική Εγνατία δηλαδή ότι καναμέ και τα υπόλοιπα τμήματα θα δούμε (μόνο μέσα απο την γειτονία μου δεν περνούσε η λειτουργική Εγνατία). |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 5:44 pm Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | (μόνο μέσα απο την γειτονία μου δεν περνούσε η λειτουργική Εγνατία). |
Γι'αυτό τη λένε λειτουργική γιατί περνάει έξω απ'το σπίτι σου και του άλλου, για να εξυπηρετείστε καλύτερα! Προσωπικά πιστεύω ότι η εγνατία μπορεί να τελειώσει το 2008 ίσως εκτός απ'τις 2 μεγάλες γέφυρες δηλ του Αράχθου που έχει πολύ δουλειά και η Νέστου που ούτε καν έχει αρχίσει . Πάντως κάθισα και υπολόγισα ότι όλα τα τμήματα που παραδίδονται από φέτος και πέρα αρχίζοντας απ'τη Νυμφόπετρα είναι όλα καινούριες εργολαβίες δηλ αυτό πχ δημοπρατήθηκε μεν το 2003 αλλά αν δεν απατώμαι υπογράφηκε το καλοκαίρι του 2004 αλλά δεν είμαι σίγουρος. Όλες οι άλλες εργολαβίες απ'την αρχή μέχρι το τέλος του άξονα έχουν δημοπρατηθεί πρόσφατα ή δέχονται συμπληρωματική σύμβαση. Δηλ ακόμα και το Αγ. Αναστασία-Δωδώνη πρόσφατα υπογράφηκε συμπλ. σύμβαση ολοκλήρωσης της σήραγγας Σ2(κάτι τέτοιο) και μετά απομένει η παράκαμψη Γρεβενών που δεν τη δίνουν μάλλον γιατί υπολείπεται ο δεύτερος κλάδος της γέφυρας Γρεβενιώτικου (ΓΙΑΤΊ?? ας το ερευνήσουν αυτοί που γράφουν τα σχετικά άρθρα στις εφημερίδες) . Μιλάμε ότι από πέρυσι ξεκίνησαν τα τελευταία 150 χλμ στο βασικό άξονα πάντα που είχαν μείνει χρόνια στα χαρτιά. Και το 2009 να τελειώσουν το βλέπω κατόρθωμα. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
superas Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 11:27 pm Post subject: |
|
|
Να και μια φωτό από το τμήμα Μέστη-Μάκρη. Είναι την Κυριακή το απόγευμα, βρίσκομαι κοντά στον κόμβο της Μέστης με κατεύθυνση από Κομοτηνή προς Αλεξανδρούπολη. Φαίνονται καθαρά οι εργασίες διαπλάτυνσης.
![](http://img61.imageshack.us/img61/1103/iu168smallfj0.jpg) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:30 am Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε supera! Δε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα λόγω καθυστερήσεων οι εργασίες δεν είναι δύσκολες μια διαπλάτυνση έχουν να κάνουν, δηλ πιο δύσκολη είναι η κατασκευή της παράλληλης εθνικής οδού παρά η ίδια η εγνατία. ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
superas Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 8:59 am Post subject: |
|
|
Θα φτιαχτεί όντως παράλληλη εθνική οδός στο συγκεκριμένο σημείο;;; |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 8:22 pm Post subject: |
|
|
Ναι, σε μήκος 7 περ. χιλιομέτρων και βελτίωση της υπόλοιπης σε άλλα τόσα περίπου χιλιόμετρα.
ΤΕΛΕΙΟ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ!!!!!
http://www.egnatia.gr/flash/news_announcements20060927.html
Δεν ξέρω τι θα παραδώσουν του χρόνου απ'το Μέτσοβο-Παναγιά αλλά η γέφυρα Μετσοβίτικου να έχουν τελειώσει μόλις τα βάθρα δεν το βλέπω να είναι έτοιμη. Αυτή η σήραγγα Ανηλίου!! ... άιντε, προηγούμενη εργολαβία την κατασκεύαζε επί χρόνια μαζί με την Αγ. Νικολάου και κόστιζαν κι οι δύο πιο πολύ απ'του Δρίσκου (που κι αυτή δέχτηκε συμπλ. εργολαβία ) και ακόμα έτοιμη δεν είναι!! Παλιές καλές εποχές
Πρέπει να σημειωθεί οτι η εκσκαφή στη σήραγγα Παναγιάς, για λόγους ταχύτητας γίνεται απο 8 διαφορετικά μέτωπα, τέσσερα απο την είσοδο και έξοδο και τέσσερα απο ενδιάμεσο παράθυρο που κατασκευάσθηκε ειδικά γι' αυτό το σκοπό και κατα τη λειτουργία μπορεί να λειτουργήσει σαν σήραγγα διαφυγής.
... Πολύ καλό!
Όταν λέμε Α φάση διάνοιξης σήραγγας εννοούμε εκσκαφή και Β φάση τελική επένδυση??
Νυμφόπετρα-Ρεντίνα-Ασπροβάλτα Το έργο δημοπρατήθηκε τον Ιούνιο 2003 και η σύμβαση υπογράφηκε τον Δεκέμβριο του 2003.
Το μεγαλύτερο τμήμα παραδώθηκε σε λιγότερο από 3 χρόνια μην τρελαθούμε!
Μεσόγεια χάραξη προκηρύχθηκε και η κατασκευή του υπολειπόμενου τμήματος μήκους 4,5 χλμ. Η egnatia φυσικά το κρατάει μυστικό δεν πρέπει να το μάθει κανείς.
Ρε παιδιά η γέφυρα Νέστου έχει υπογραφεί εδώ κι απ'τον Ιούλιο τι λέμε εμείς εδώ τόσο καιρό...
Προσέξτε στον άξονα Δερβένι-Προμαχώνας με τι ταχύτητα γίνονται όλα: Μέσα σε 1 ΧΡΟΝΟ απ'την υπογραφή της σύμβασης παραδίδουν κι όλας το τμήμα Δορκάδα-Λαχανά μήκους 11.5 χλμ!! Και είναι και νέα χάραξη. Επίσης αξιοσημείωτο είναι η ταχύτητα που πέφτουν οι υπογραφές, έργα που υπογράφονται 2 μήνες μετά την προκήρυξη του έργου!!
από ελευθεροτυπία
13 σήραγγες - ασπίδα στην καφέ αρκούδα
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=44821572
Last edited by Beethoven on Wed Sep 27, 2006 9:32 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Nassos Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://img127.imageshack.us/img127/2126/20060729180107cent7ol6.jpg)
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 9:27 pm Post subject: |
|
|
Μια πληροφορία για την Πατρών - Κορίνθου: Μάλλον ξεκίνησαν να στρώνουν τμηματικά με νέα άσφαλτο την εθνική οδό. Πήγα σήμερα Μεσολόγγι και δεν το πίστευα! ![Shocked](images/smiles/icon_eek.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 9:33 pm Post subject: |
|
|
Και που να το κάνουν και αυτοκινητόδρομο!! ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
losada7 Moderator
![Moderator Moderator](images/rank/rankm.gif)
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 9:36 pm Post subject: |
|
|
Κάτι τέτοια βλέπω και αισιοδοξώ ότι ίσως σώσουμε, έστω μερικά από τα πανέμορφα τοπία και δρυμούς που είχε αυτή η χώρα. Μακάρι να υπάρχει ολοκληρωμένος σχεδιασμός και να μην πάνε άχρηστα τα χρήματα που δαπανήθηκαν ... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JIMMARAS Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
![](images/avatars/gallery/all/frustration.gif)
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 10:26 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά ποιός πήρε την εργολαβία του Νέστου .Χθες που πέρασα απο την διασταύρωση για όλβιο-κοσμητή στην μεριά του Νέστου απο την Ξάνθη μου φάνηκε να στήνεται νέο εργοτάξιο .Πάντως στην ΑΤΤΙΚΑΤ δεν καταλαβαίνουν ούτε απο βροχή δουλεύουν στο φούλ.
Τι πάθαν στην "έγνατία οδό" και μας ενημερώνουν μετάλλαξη???? ή τους γκάζωσε ο Σουφλιάς.
Καμιά πληροφόρηση για το ποιά είναι τα τριανταέξι χιλιόμετρα που θα δωθούν μέσα στο 2006???.BEETHOVEN δώσε τα φώτα σου... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 1:21 pm Post subject: |
|
|
Την υπογραφή του Νέστου δεν την πήρα είδηση αλλά προσωρινός ανάδοχος βγήκε η Ιόνιος. Τώρα για τα υπόλοιπα χιλιόμετρα ούτε οι ίδιοι θα ξέρουν και πολλά μου φαίνονται 36 χλμ. Ελπίζω πάντως ότι θα δώσουν τα 8 χλμ στο τμήμα Αγ. Αναστασία-Δωδώνη, 12 χλμ ΑΚ Ιωαννίνων-Δροσωχώρι, 7 χλμ παράκαμψη Γρεβενών, πιθανόν τα 5 χλμ στην Καστανιά και σε παλιότερο άρθρο διάβασα ότι το πρώτο τμήμα στην καφέ αρκούδα Γρεβενά-Βενέτικος 10 χλμ. θα παραδωδεί έως και στο τέλος του τρέχοντος έτους.(ποιο είναι το τρέχον έτος?? )... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JIMMARAS Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
![](images/avatars/gallery/all/frustration.gif)
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 2:27 pm Post subject: |
|
|
Και τα μισά πάντως να δώσουν απ'όσα έγραψες ευχαριστημένος θα είμαι.
Thanks anyway ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
gouperman Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](images/avatars/gallery/all/MedalStadiumNike.jpg)
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 3:40 pm Post subject: |
|
|
πολυ καλα πανε τα εργα της εγνατιας το μονο που δεν μου αρεσε ειναι οτι το τμημα ιωαννινα-μετσοβο ΔΕΝ θα ειναι αυτοκινητοδρομος,αλλα τετραιχνη οδος χωρις στηθαιο new jersey ετσι δεν γραφει στο δελτιο τυπου της εγνατιας ή εγω δεν καταλαβα καλα ελπιζω να κανω λαθος νεοτερα για τα υπολοιπα εργα δεν υπαρχουν,μονο καποιες πληροφοριες για τα οδικα εργα αττικης.το χρονοδιαγραμμα για τις τελικες ανακοινωσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ μεταφερθηκε για τον χειμωνα απολυτη μυστικοτητα για την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ..λες και ειναι κρατικο μυστικο... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
superas Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 5:36 pm Post subject: |
|
|
Gouperman ευτυχώς κάνεις λάθος
Η ΕΓΝΑΤΙΑ θα είναι σε όλο της το μήκος κλειστός αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες + ΛΕΑ και με στηθαίο στη μέση. Το μόνο τμήμα που προορίζονταν για διατομή εθνικής οδού ήταν το Μέτσοβο-Παναγιά (περίπου 15 χιλιόμετρα) αλλά τελικά έχει ανατεθεί και ο δεύτερος κλάδος του συγκεκριμένου τμήματος, όπως γράφει και το συγκεκριμένο σημείωμα της Εγνατίας. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 9:44 pm Post subject: |
|
|
Τι είπες??? Φυσικά και κάνεις λάθος!!! Ευτυχώς δηλαδή . Για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή η εγνατία οδός απ'την αρχή μέχρι το τέλος σε όλο της το μήκος των 670 χλμ θα είναι κλειστός τετράιχνος αυτοκ/μος διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας με 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση πλάτους 22-24.5μ (και στη Θεσ/νίκη 32μ).
(Supera τι έγινε τα ίδια γράψαμε?? Εύχομαι μην απαντήσει και κανας τρίτος! )Ποιο είναι αυτό το σημείωμα της εγνατίας??
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82_1
Το ιστορικό της ΠΑΘΕ. Το πιο τραγικό απ'όλα που διάβασα είναι μάλλον ότι το πέρασμα των Τεμπών όπως είναι μέχρι και σήμερα εγκαινιάσθηκε το 1959. Και ο κάθε μ...κας που ασχολήθηκε από τότε με αυτό το έργο έκρινε ότι έπρεπε να μείνει τελευταίο σε πρωτεραιότητα . |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
chr.04 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
![](http://boursomac.com/webengine/images/smiley/sport.gif)
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 8:40 am Post subject: |
|
|
Το τμήμα που συμπίπτει με την ΠΑΘΕ (από κόμβο Κλειδί - προς Βέροια μέχρι τον κόμβο του Γαλλικού ποταμου - έξω από την Θεσσαλονίκη) προβλέπεται κάποιος να το συμμαζέψει ώστε να ανταποκρίνεται με τις προδιαγραφές της Εγνατίας; Η ΠΑΘΕ ή η Εγνατία είναι υπεύθυνη για το κομμάτι; |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|