View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 7:06 pm Post subject: TGV |
|
|
ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΟΣΕ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ
Η φωτογραφία αντικαταστάθηκε από το σχετικό link. Θυμίζω ότι απαγορεύεται η δημοσίευση εικόνων με πλάτος πάνω από 640 pixels.
Admin |
|
Back to top |
|
|
UWG Senior Member
Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 7:53 pm Post subject: |
|
|
An kanoun tin doulia tous giati oxi. Mia xara mou fenode. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 9:11 pm Post subject: TGV OSE |
|
|
TA TGV ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΤΡΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (515,3Κm/h).ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΟΣΕ (ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΤΡΕΝΟ) ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΖΩΓΡΑΦΙΑ TGV ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ LOGO ΤΟΥ ΟΣΕ.
http://gallerypanos.fotopic.net/p32820089.html
Last edited by panakosXX on Tue Aug 15, 2006 11:46 am; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 12:40 am Post subject: |
|
|
Ρε τί σας πειράζει άν το σχέδιο είναι αναχρονιστικό. Τι δουλεία τους να κάνουν (να κουβαλάνε φαντάρους και παπούδες) και όλα τα άλλα περισσευουν |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 12:50 pm Post subject: |
|
|
Τελικά τα 621 θα δρομολογηθούν στην Αθηνα ? Προς βορά δεν θα στείλουνε κανένα? Τα 620 βρίσκονται στα μαύρα τους χαλια , στα μισά ο ένας κινητήρας είναι εκτος , οπωσδήποτε ένας από τους 8 άξονες θα έχει ένα flat wheel και τέλος δεν μπορεί μια χαλασμένη ανάρτηση θα υπάρχει, κάνοντας όλους τους επιβάτες να χοροπηδάνε κάθε φορα που περνάει πάνω από ψαλίδι. Υπάρχει και αναλόγο περιστατικό , στα ψαλίδια που βρίσκονται λίγο πριν από την στρατιωτική στάση(πλέον μουσείο και σύλλογος φίλων σιδηροδρομων) φεύγοντας από Θεσσαλονίκη ένα κακόμοιρο MAN πέρασε κλασσικά με καμια 100km/η την ώρα από το σημείο, το τη θόρυβος και το τη τράνταγμα έπεσε δεν περιγράφεται , το χτύπημα τους σήκωσε όλους από τις θέσεις τους, οι ποιο έμπειρη απλά γελούσαν, οι άλλοι κοιτούσαν τρομαγμένοι και ένα κακόμοιρο παιδάκι φώναζε βοήθεια ασταμάτητα στην αγκαλιά την μάνας του, τελικά αυτή και το παιδάκι κατέβηκαν στην πρώτη στάση. Τελικά τα 621 τα έχει δοκιμάσει κάποιος να μας πει τις ενυπώσεις του? Είμαι περίεργος να ακούσω τι βελτιώσεις έχουν κάνει πέρα από τον κλιματισμό. |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 12:14 pm Post subject: man 621 |
|
|
PredyGr wrote: | Τελικά τα 621 θα δρομολογηθούν στην Αθηνα ? Προς βορά δεν θα στείλουνε κανένα? Τα 620 βρίσκονται στα μαύρα τους χαλια , στα μισά ο ένας κινητήρας είναι εκτος , οπωσδήποτε ένας από τους 8 άξονες θα έχει ένα flat wheel και τέλος δεν μπορεί μια χαλασμένη ανάρτηση θα υπάρχει, κάνοντας όλους τους επιβάτες να χοροπηδάνε κάθε φορα που περνάει πάνω από ψαλίδι. Υπάρχει και αναλόγο περιστατικό , στα ψαλίδια που βρίσκονται λίγο πριν από την στρατιωτική στάση(πλέον μουσείο και σύλλογος φίλων σιδηροδρομων) φεύγοντας από Θεσσαλονίκη ένα κακόμοιρο MAN πέρασε κλασσικά με καμια 100km/η την ώρα από το σημείο, το τη θόρυβος και το τη τράνταγμα έπεσε δεν περιγράφεται , το χτύπημα τους σήκωσε όλους από τις θέσεις τους, οι ποιο έμπειρη απλά γελούσαν, οι άλλοι κοιτούσαν τρομαγμένοι και ένα κακόμοιρο παιδάκι φώναζε βοήθεια ασταμάτητα στην αγκαλιά την μάνας του, τελικά αυτή και το παιδάκι κατέβηκαν στην πρώτη στάση. Τελικά τα 621 τα έχει δοκιμάσει κάποιος να μας πει τις ενυπώσεις του? Είμαι περίεργος να ακούσω τι βελτιώσεις έχουν κάνει πέρα από τον κλιματισμό. |
ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ.ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
ΤΑ ΚΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΙΤΗΡΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ.
ΤΑ ΠΑΛΙΑ M.A.N. ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ 4 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΛΞΗΣ ΕΝΩ ΤΑ ΝΕΑ 2 ΕΛΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ.ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο (ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ) ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΣ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 12:26 pm Post subject: |
|
|
panakosXX
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες . Αυτό όμως που ήθελα να σου πω, είναι ότι θα πρέπει να γράφεις με μικρά γράμματα ώστε να είναι ευανάγνωστα από όλους μας. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 3:53 pm Post subject: |
|
|
panakosxx
Για τους εσωτερικούς χόρους θα ήταν ωραία αν υπήρχε μια διαθέσιμη φωτό . Σχετικά με τους κινητήρες , a. σιγά να μην τους έκοβε να βάλουν καλύτερη ηχομόνωση αφού b. (για το εύκολος εννοούμενο) δεν τους έκοψε να βάλουν ποιο δυνατούς κινητήρες αφού θα χρησιμοποιούνται λιγότερη για έλξη. Σχετικά με τον αριθμό τον κινητήρων σύμφωνα με το International Eisenbahn Revue χρησιμοποιούνται μονο 3 από τους 4 κινητήρες για έλξη ενώ ο τέταρτος για τον κλιματισμό, μπορεί όμως να κάνω και λάθος τα γερμανικά μου είναι λίγο χαλια. Όσο για τις αναρτήσεις ελπίζω να είναι αρκετά βελτιωμένες από τις παλιές αν και από τις φωτό φαίνεται να φοράνε τα ίδια φορεία με τα παλιά. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 5:15 pm Post subject: |
|
|
panakos απο οτι φαινεται ξερεις πολλα απο τρενα. εχεις καμια εξελιξη με τη σιδηροδρομικη γραμμη απο τ κρυονερι μεχρι το αγρινιο? μοθ φαινεται οτι εχει ξεχαστει αυτο το θεμα |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 5:23 pm Post subject: |
|
|
Λυπάμαι siakabetis αλλα δεν γνωρίζω τίποτα νέο για την γραμμή Κρυονέρι-Αγρίνιο |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 9:00 pm Post subject: |
|
|
Ξεφύλιζα σήμερα την ελευθεροτυπία και πέτυχα το εξής άρθρο, στο οποίο έχει μια φωτογραφία
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114
Πρόκειται να κυκλοφορήουν τέτοια τραίνα στην αθήνα;!;!
Αν δείτε πάνω στο ταμπλό του τραίνου γράφει Athen οπότε μάλλον για δοκιμαστικό δρομολόγιο το κόβω..
Έχει κανένας πληροφορίες; |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 10:25 pm Post subject: |
|
|
http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=76&nt=18&lang=1
παιδιά εδώ λέει πως τα έργα του προαστιακού θα τελειώσουν το 2007-2008...ποιος είναι ο τελικός χάρτης? θα φτάσει στο λαύριο και στα υπόλοιπα μεσόγεια πέρα από το "κοροπι" όπως νομίζω ήταν στο αρχικό χαρτί? |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 1:46 pm Post subject: |
|
|
Tanash wrote: | Ξεφύλιζα σήμερα την ελευθεροτυπία και πέτυχα το εξής άρθρο, στο οποίο έχει μια φωτογραφία
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114
Πρόκειται να κυκλοφορήουν τέτοια τραίνα στην αθήνα;!;!
Αν δείτε πάνω στο ταμπλό του τραίνου γράφει Athen οπότε μάλλον για δοκιμαστικό δρομολόγιο το κόβω..
Έχει κανένας πληροφορίες; |
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 2:00 pm Post subject: |
|
|
Το συγκεκριμένο βαγόνι παρουσιάστηκε πέρσι στον σταθμό θεσσαλονίκης την περίοδο τις ΔΕΘ. Πολύ πιθανόν να αγοραστούν τα συγκεκριμένα , αφού στις προδιαγραφές του ΟΣΕ για το καινούργιο τροχαίο υλικό αναφέρεται για push-pull συρμούς. Δεν μπορεί να είναι απλή σύμπτωση. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 2:10 pm Post subject: |
|
|
Στον Σταθμό της Θεσσαλονίκης εκεί που 'παρκάρουν' τα τρένα εδώ και δυο (ή ίσως περισσότερα) χρόνια υπάρχουν κάτι τρένα με 'διαστημικό' design με μωβ γκρι κίτρινο χρώμα αλλά δεν τα έχω δει ποτέ να κυκλοφορούν. Δεν είναι του προαστιακού, μου μοιάζουν πιο πολύ για intercity.
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτά; |
|
Back to top |
|
|
panakosXX New Member
Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 5:46 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Στον Σταθμό της Θεσσαλονίκης εκεί που 'παρκάρουν' τα τρένα εδώ και δυο (ή ίσως περισσότερα) χρόνια υπάρχουν κάτι τρένα με 'διαστημικό' design με μωβ γκρι κίτρινο χρώμα αλλά δεν τα έχω δει ποτέ να κυκλοφορούν. Δεν είναι του προαστιακού, μου μοιάζουν πιο πολύ για intercity.
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτά; |
ΑΝ ΛΕΣ ΑΥΤΑ:http://gallerypanos.fotopic.net/p28466747.htmlΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ(ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ)ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ DESIRO ΤΟΥ ΟΣΕ.ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟKINHΣΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ DESIRO ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.ΤΑ DIESEL DESIRO ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
Last edited by panakosXX on Tue Sep 05, 2006 6:04 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 2:34 pm Post subject: |
|
|
Πριν λίγο καιρό που ταξίδευα από Λάρισα για Θεσσαλονίκη, είχα πιάσει κουβέντα με έναν συνταξιούχο του οσε που καθόταν δίπλα μου, και μου είχε πει ότι τα περισσότερα από αυτά τα desiro που αράζουν στην θεσσαλονίκη θα παν για τον προαστιακό της Αθήνας, αλλά κάποια θα μείνουν για να συνδέουν την Θεσσαλονίκη με την Λάρισα ανά ώρα! Μακάρι να γίνει, αλλά να πω και την σκληρή αλήθεια, δύσκολο να είναι τόσο "ανοιχτομάτης" ο οσε... Αν δείτε πόσος κόσμος ταξιδεύει για Λάρισα και έχει μόνο 3 τοπικά τραίνα την μέρα... |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 8:45 am Post subject: |
|
|
@panakosXX
Αυτά ακριβώς! |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:10 pm Post subject: |
|
|
Το railway gazette αναφέρεται στα DMU621 του ΟΣΕ . Το περιοδικό αναφέρει κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά για τα οποια τουλάχιστον εγώ είχα διαφορετική πληροφόρηση. Σχετικά με την δύναμη τον κινητήρων , 3x273kw είναι ποιο δυνατά από τα 620, παρόλο που έχουν έναν λιγότερο (εγώ σε αυτό το σημείο τα ήξερα λίγο διαφορετικά). Δεύτερο είναι ότι έχουν Vmax=125km/h(σπουδαία διαφορα). Στο τέλος του άρθρου λέει ότι η γραμμή Θεσσαλονίκη-Φλώρινα ανοίγει τον Σεπτέμβριο . Ξέρεις κανεις κάτι παραπάνω? To link είναι: http://www.railwaygazette.com/Articles/2006/09/01/3007/OSE+DMUs+enter+service.html |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 11:16 am Post subject: |
|
|
Και που να δείς τι «αθόρυβο» ειναι. Βρέθηκα σε σταθμό οπου εκανε στάση. Αφού δεν βγήκαν οι γείτονες να του ρίξουν πέτρες πάλι καλά ..
Απίστευτος Θόρυβος –εξω – για ολοκαίνουριο υλικό που θα το έχεις για πολλά χρόνια....
Εκτός αν ειναι ειδικά σχεδιασμένο για τους Ελληνες οδηγούς.Τουλάχιστον θα το ακούνε και πιθανώς να μην περνάνε την διάβαση ... |
|
Back to top |
|
|
|