View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Mon May 01, 2006 3:31 am Post subject: |
|
|
Ma den noeitai na min proxwrisei..ti leme twra...
8a einai kalytero gia olous mia tetoia epektasi...ektos vevaia ap'ti dioikisi tou Tram
Ti na kanoume omws...ki i simerini katastasi den mporei na synexizetai gia poly akomi |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon May 01, 2006 11:32 am Post subject: |
|
|
Καλό 2020... |
|
Back to top |
|
|
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Mon May 01, 2006 12:20 pm Post subject: |
|
|
xe xe xe...skeftika na teleiwsw ki egw to post mou me mia paromoia ektimisi,
alla eipa na mi fanw poly apaisiodoksos
Pote den ksereis omws...mporei o Souflias na 8elei na valei ki afti tin epektasi se grammi paragwgis
etsi...gia na tin mpei sto tram |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Mon May 01, 2006 4:27 pm Post subject: |
|
|
Αυτη η επεκταση δεν ειναι ανταγωνιστικη του Τραμ ειναι μαλλον συμπληρωματικη. Ενισχυει ολη την παραλιακη γραμμη γιατι με μετεπιβιβαση στην Γλυφαδα μπαινεις στην γραμμη 2. Επισης δινει αβαντα για επεκταση του Τραμ προς βουλιαγμενη.
Το κοστος θα ειναι μειωμενο σε σχεση με κλασσικη εκσκαφη γιατι θα περασει απο την εκταση του πρωην αεροδρομιου οποτε ουτε μετακινησεις δικτυων χρειαζονται ουτε απολλοτριωσεις.
Ειμαι πιο αισιοδοξος για μια τετοια επεκταση παρα για την γραμμη 4.
Αλλα χρειαζεται υπομονη η επεκταση για ελληνικο μολις αρχισε μην απαιτουμε να γινουν ταυτοχρονα τα παντα . |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon May 01, 2006 5:38 pm Post subject: |
|
|
Axxx, τι να πω βρε παιδιά, πηγαίνετε στην Κυψέλη και στο Παγκράτι και μετά ελάτε να μου πείτε αν χρειάζεται η γραμμή 4. Πολύς κόσμος.
Τώρα ότι απλά η επέκταση της γραμμής 2 προς Γλυφάδα είναι εφικτότερη (τι' ναι ο κάβουρας, τι το ζουμί του, για κανένα δυο σταθμούς και κανα-δυο χλμ επιπλέον μιλάμε, έχουμε πάρει το κολλάει τώρα
Άλλο το ένα άλλο το άλλο, και τα δύο χρειάζονται... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon May 01, 2006 5:48 pm Post subject: |
|
|
gm2263, είμαι σίγουρος ότι ο tonibest24 δεν αμφισβήτησε την χρησιμότητα της γραμμής 4, απλά τόνισε τη δυσκολία της κατασκευής αυτής της γραμμής. Μιλάμε για τόσα και τόσα χιλιόμετρα μέσα στο κέντρο της Αθήνας με ότι προβλήματα αυτό συνεπάγεται. Να θυμίσω τι έγινε στην πορεία της κατασκευής των αρχικών γραμμών του μετρό? Τα προβλήματα στατικότητας? Το πεσμένο περίπτερο? Τι έλεγαν τότε οι Κασσάνδρες? Ποιές ήταν οι αρχικές προβλέψεις παράδοσης του έργου και πότε τελικά αυτό παραδόθηκε?
Αλλά το έργο αυτό έγινε. Και η γραμμή 4 θα γίνει - είναι σημαντικό να γίνει εξ'άλλου! Όλοι μας το στηρίζουμε αυτό, απλά τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα γι'αυτήν την τεράστια γραμμή σε σύγκριση με την απλή-μικρή-κομψή επεκτασούλα του μετρό προς Γλυφάδα. |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Mon May 01, 2006 5:52 pm Post subject: |
|
|
H γραμμη 4 χρειαζεται και παραχρειαζεται κανενας δεν αντιλεγει, απλα οπως ανοιγει την κουβεντα ο Σουφλιας μπλοκαρεται πιθανη επεκταση του Τραμ σε Παγκρατι, ζωγραφου κτλ που ειναι πολυ πιο γρηγορα υλοποιησιμη. Αν καταφερει να βρει χρηματοδοτηση και κανει μετρο (περιπου 10 φορες ακριβοτερο) τοτε μπραβο του. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon May 01, 2006 7:00 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, συμφωνώ ότι η νέα αυτή γραμμή αν το καλοεξετάσετε θα είναι όσο όλη η πρώτη φάση του Μετρό, τι να λέμε τώρα... Με τρόμο σκέπτωμαι τα σκάμματα αν και μόνο στο σταθμό Πανεπιστήμιο θα δούμε ουσιαστικά όχληση στο Τουριστικό κέντρο. Δεν τα ξέχασα καθόλου παιδιά, και τα περίπτερα και τα αυτοκίνητα στις τρύπες της Δ. Πλακεντίας. Απλά πιστευω ότι με μια ανάσα, (και έχουμε την τεχνογνωσία) μέχρι το 2015 θα τα έχουμε τελειώσει...
Μακάρι να μην είχε χαθεί η δεκαετία του 80 (χωρίς πολιτικούς χρωματισμούς, πανκοινη αλήθεια λέω) να τα είχανε πλακώσει να τελειώναμε. Και εγώ λέω "απελθέτω απ' εμού το ποτήριο τούτο" γιατι που να παρει ο διάολος μετρό είναι, εδώ 1,5 χρόνια κάνεις να χτίσεις σπίτι και καρδιοχτυπάς μην επιτεθουν οι επικυρίαρχοι στο Ιράν και ανέβει το πετρέλαιο, σε 10 χρόνια ποιός ζει ποιός πεθαίνει. Και σκεφτείτε (και ανατριχιάζω) όταν οι τύχες των έργων αντι να είναι στα χέρια των νέων είναι στα χέρια 50ρηδων και 60ρηδων πικραμένων, παρτάκηδων, με αλλα δεδομένα και προσλαμβάνουσες παραστάσεις και με μειωμένη σταμινα, δεν έχουν το urge του νέου που οραματίζεται, και είναι δύσκολο να νοιώθεις το όραμα όταν που λέει ο λόγος, μπορεί και να μην το προλάβεις το έργο τελειωμένο... .
Αλλά από την άλλη τι να κάνουμε; Αν τα αφήσουμε τώρα δεν θα γίνουν ποτε. Οσο για το τράμ, απέδειξε ότι περιορίζεται από τα όρια της επιφανειακής οδού στην οποία κινείται. Τράμ λοιπόν στο Παγκράτι; Δυσκολο το βλέπω, εκτός από κάτι δρόμους σαν την Ηλια Ηλιού. Ενώ ένα μετρό σε ταλαιπωρεί για τρία -τέσσερα χρόνια (στην ουσία τόσο κάνει ενα ανοικτό όρυγμα) αλλά μετά λες "χαλάλι".
Τέλως πάντων, όλα συζητιούνται βέβαια...
Last edited by gm2263 on Tue May 02, 2006 10:27 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Alexandros Junior Member
Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Tue May 02, 2006 10:25 am Post subject: |
|
|
Παλιοτερα νομιζω ειχε ειπωθει και η ερωτηση για ποιο λογο δεν υπαρχουν καταστηματα στο μετρο της Αθηνας(και οχι αδικα) οπως συμβαινει και σε αλλα μετρο παγκοσμιος.Οπως φαινεται απο το in.gr θα αρχισει σε λιγο και στην χωρα μας να ανοιγουν καταστηματα στους μεγαλους και κεντρικους σταθμους.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=702511&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue May 02, 2006 2:39 pm Post subject: |
|
|
poli oraia , akugiete hazo(?) ala distihos tipota den einai peritto otan boreis perisotera...
makari an doume kai peretero museia kai aisthitiki diamorfosi.
GM simfono, ti les tora de to sizitame....i tan i epi tas einai i katastasi,thermopiles giname!...., i tora i pote kai halali pragmati, aplos na ginei kali duleia kai grigori giati den eimaste gia hasimo hronou arketa... |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:12 pm Post subject: |
|
|
A καλά, όχι πάλι εικόνες της σκαμένης Αθήνας του 1997. κατάθλιψη!!! |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Tue May 16, 2006 9:47 am Post subject: |
|
|
Καλα νεα πρωινιατικα!!
Για 400.000 και πλέον επιβάτες
Ξεκινά η γραμμή του μετρό για Εξάρχεια και Γαλάτσι
Το μετρό ξεκινά για τα Εξάρχεια, το Γαλάτσι και άλλες πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας. Ήδη προκηρύχθηκαν από την Αττικό Μετρό οι τοπογραφικές μελέτες για τις επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=706507&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue May 16, 2006 10:27 am Post subject: |
|
|
Θαυμασια νεα
Εντυπωσιαζομαι που θα υπαρχουν 2 σταθμοι Μετρο στο Γαλατσι
Ο δευτερος σταθμος θα ειναι κοντα στο Αθλητικο Κεντρου Βεικου και στο νεο Ολυμπιακο Κλειστο Γυμναστηριο ( σωστη αποφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ ) |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue May 16, 2006 10:44 am Post subject: |
|
|
άντε και 4 γραμμές τι άλλο θέλουμε! πάνω κάτω ποτε θα είναι έτοιμα όλα αυτά?
Μακάρι να ακούσουμε νέα και από τον προαστιακό.... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:27 am Post subject: |
|
|
Ωπα παιδά, αντιγράψω από τον παραπάνω σύνδεσμο:
Quote: | ...ενώ ολοκληρώθηκαν οι μελέτες για τους τρεις υπολειπόμενους σταθμούς της γραμμής 3 στο Χολαργό, το Νομισματοκοπείο και την Αγία Παρασκευή. |
Ε αυτό εγώ δεν το καταλαβαίνω. Δεν είχαν γίνει οι μελέτες απο τους προηγούμενους; Η κάποια στιγμή γύρω στα 2003 και αφού κατάλαβαν ότι δεν προλάβαιναν είπαν "δεν πάει να τιμηθεί", τα σκέπασαν άρον-άρον μη φαίνονται και από τα τρένα που θα περνάνε από εκεί και πούν οι ξένοι ότι τααφήσαμε στη μέση, σου λέει, και άμα λάχει, κάποια στιγμη θα τα συνεχίσουμε.
Το να μην είναι έτοιμα το καταλαβαίνω. Το να μιλάμε όμως για "μελέτες" σημαίνει ότι δεν είμαστε καν στην αρχή. Ή κάνω λάθος;
Αφήστε και το άλλο το ανέκδοτο, το έχω ξαναγράψει, όπου οι NIMBYs της Αγ. Παρασκευής ματαίωσαν την κατασκευή σταθμού μετρό στην περιοχή τους και τώρα κατα δήλωση του κου Σουφλιά θα πρέπει για διάστημα 3 μηνών να διακοπεί η σύνδεση της γραμμής 3 με το αεροδρόμια (δηλαδή η σύνδεση της πλ. Συντάγματος για να γίνω κατανοητός) για να ΄γίνει- λέει το "κέλυφος" του σταθμού.
Δεν καταλαβαίνω βρε παιδιά. Εδώ ένας ολόκληρος Χριστός ρώτησε τον παραλυτικό αν θέλει να γίνει καλά και μόνον όταν αυτός του απάντησε ότι θέλει τον γιάτρεψε, ενώ ο άνθρωπος περίμενε χρόνια και χρόνια να τον σπρώξει κάποιος μέσα στην κολυμβήθρα όταν ο άγγελος ανατάρασσε τα νερά.
Οι Αγιοπαρασκευιότες είχαν ερωτηθεί και ενημερωθεί για το μετρό. Δεν τό ήθελαν όταν κατασκευαζότανε. Κάπου άκουσα ότι ήταν λέει ενέργειες κάποιου δημάρχου και μιας μειοψηφιας και κάτι τέτοια, δεν αντιπροσώπευε -λέει τους κατοίκους. Ή απάντηση μου; ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ. Τα εκατομμύρια των εκατομμυρίων ευρώ από τις καθυστερήσεις δεν είναι στραγάλια για να τα παίζουμε στα ζάρια των μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων από τον κάθε δημαρχίσκο, και να σταματάει η ωφέλεια ενός έργου που αν δεν το ήθελαν οι Αγιοπαρασκευιότες, το θέλουν και πολύ μάλιστα οι κάτοικοι του Περιστερίου, του Αιγάλεω, του Χαιδαρίου που δεν έχουν δυο και τρία αυτοκίνητα ανά νοικοκυριό. Ας πάει λοιπόν προς τα εκεί το μετρό, και να τελειώνουμε με τους κοινωνικά απροσάρμοστους.
Επαναλαμβάνω, τρείς μήνες διακοπή -λέει- γιατι δεν έχει ο σταθμός της Αγ. Παασκευής ούτε κάν "κέλυφος". Θα έλεγα τίποτα αλλά άσε γιατι μας διαβάζουν...
Α, και κάτι που διάβασα: Είναι αλήθεια ότι ο κος Σουφλιάς μένει στην Αγ. Παρασκευή και ότι εξ' αιτίας αυτού κοιτάει να "σωσει" τους συντοπίτες του, άσχετα αν αυτοί θέλουν να σωθούν;
Σε κάθε περίπτωση, το motto μου από αυτή τη στιγμή γίνεται:
ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΝΙΜΒΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ
Last edited by gm2263 on Wed Jun 07, 2006 2:24 pm; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:46 am Post subject: |
|
|
Επίσης, προχωρούν εντατικά τα έργα στη γραμμή από Μοναστηράκι προς Αιγάλεω, ώστε να τεθεί σε λειτουργία τον Απρίλιο του 2007, με βάση το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα
ισχύει η θα έχουμε εκπλήξεις; ευχάριστα νέα τουλάχιστον. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:39 am Post subject: |
|
|
Ωραια νεα!!!!!
Με βαση αυτα παιδια, και μιας το νερο "μοιαζει" τουλαχιστον να κυλαει στο αυλακι, θα πρεπει να κοιταξουμε και την επεκταση του ΗΣΑΠ προς Δπραπετσωνα και Κερατσινι λιγο καλυτερα.
Γιατι το λεω αυτο?
Γιατι στην Δραπετωνα ηδη κατασκευαζεται το νεο ΥΕΝ και γινονται μεγαλοπνοα σχεδια για συνολικη αναπλαση της περιοχης με δημιουργια χωρου πρασινου και Διεθνους Ναυτιλιακου Κεντρου και στο Κερατσινι βρισκεται το μεγαλυτερο εμπορευματικο λιμανι στην Ανατολικη Μεσογειο ενω στο Περαμα υπαρχει το Πορθμειο για Σαλαμινα και ο Ναυσταθμος. Χωρια απο το γεγονος πως θα εξυπηρετηθουν 150000 νεοι επιβατες που ως τωρα το κοντινοτερο μερο σταθερης τροχιας ηταν το Πειραιας. . Επισης το Κερατσινι μαζι με το Περαμα ειναι οι μονοι δημοι στο Λεκανοπεδιο που δεν θα εξηπηρετουνται απο μεσο σταθερης τροχιας.
Πρεπει λοιπον να υπαρξει ενας συνολικος σχεδιασμος, οπως εγινε και στο Canary warf. Πρεπει δηλαδη να φτασει παραλληλα με τις κατασκευες και την αναπλαση της περιοχης, και το μεσο της σταθερης τροχιασ στην περιοχη για να διευκολυνει τους νεους εργαζομενους που θα δουλεψουν εκει και για να προσφερθει επιτελους συνδεση για σχεδοον ολους τους δημους του Λεκανοπεδιου.
Ισως αυτο το ποστ θα επρεπε να παει στην Αθηνα των ονειρων μας, αλλα απο "ονειρο" ελπιζω να το δω πραξη καλυτερα |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:43 pm Post subject: |
|
|
σαν τακτικότατος χρηστης του ΗΣΑΠ (παλιός και νέος) μια ερώτηση: θα γίνουν επιτέλους αυτά τα έργα ανανέωσης στης γραμμές;; δεν ήταν να γίνουν στους κεντρικούς σταθμούς και να μειωθεί το κηφισιά-πειραιάς από 55 σε κάτι σαν 35 λεπτά;
μα πράγματι δε τρώγεται με τίποτα άμα το κανεις συχνά ειδικά σε σχέση με το metro....ακόμα και 6-7 στάσεις να είναι η διαδρομή σου.
vai μεν είναι καθαρό και η σταθμοί επιτέλους ανανεώθηκαν αλλα υπερβολικά αργό...
από τον μάρτιο του 2005 αν δε με απατά η μνήμη ακούγεται κάτι για αυτό... |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 2:30 pm Post subject: |
|
|
Τζίνο μου άσε γιατι πρίν φτάσει η Jubilee Line στο Canary Wharf μόνο το Docklands Light Railway πήγαινε και κοντέψανε να φαληρήσουν εξ' αιτίας αυτού. Το Μαρούσι σήμερα - και στο μέλλον (αν ποτέ χτιστούν ψηλά κτίρια) μπροστά στην πρό Jubilee line εποχή είναι δέκα φορές πιό καλοσχεδιασμένο. Εχει ήδη μια γραμμή ΗΣΑΠ και προαστιακού και αναμένεται και γραμμή μετρό, ενώ εξυπηρετείται και από δυο λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας, με τη μια σε απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο, και με τηνν άλλη με το κέντρο. Τι να λεμε τώρα.
Υποδομές υπάρχουν στο "στρογγυλό" στο Μαρούσι, κτίρια δεν υπάρχουν, είναι αστεία αυτά που έχουν χτιστεί εκεί σε σχέση με τη δυναμική του μέρους... Προτιμώ όμως να γίνονται πρώτα οι υποδομές, να μια φορα που κάνουμε κάτι σωστά. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 3:44 pm Post subject: |
|
|
Ναι Γρηγορη εχεις απολυτο δικαιο σε σχεση με το Μαρουσι, απλα εγω μιλαω για το "υποτηθεμενο" νεο Ναυτιλιακο επιχειρηματικο κεντρο στην Δραπετσωνα που περα απο το τρολλευ και ενα λεοφωριο, δεν εχει τιποτα αλλο..... Και η επεκταση ισως να ειναι λιγο δυσκολη βεβαια αν ειναι υπογεια γιατι υπαρχει το κρυπιδωμα του λιμανιου, οποτε η συραγγα ισως να πρεπει να γινει σε σαθρο εδαφος (σχετικα απλο) ή υποθαλασσια (σχετικα δυσκολο αν δεν απατωμαι).
Το σιγουρο ειναι ομως πως θα βοηθησει και θα διευκολυνει πολυ κοσμο |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 3:53 pm Post subject: |
|
|
tram δεν κάνει ;(έστω και ξεκομμένη vea γραμμή).
Είμαι οπαδός του tram... |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 4:03 pm Post subject: |
|
|
Φίλε μου και επιφανειακό γίνεται άμα βιαζόμαστε. Η περιοχή εκεί είναι σχετικά αδιαμόρφωτη. Αν τα πλακώσουνε μπορούνε να τα κάνουν όλα μαζί. Το θέμα είναι: Θέλουν; Μπορούν;
Αν και ας μου επιτραπεί μια υποψία, οι άνθρωποι των Δυτικών συνοικιών της Αθήνας και του Πειραιά μπορεί να είναι οι λιγότερο παράλογοι -δε λέω να μην είναι μαχητικοί για τα συμφέροντα τους γιατι το περίεργο κρατος μας είναι ικανό αν σε βρεί μπόσικο να σου απαλοτροιώσει το σπίτι χωρις να το παρεις γραμμή οπότε άστο. Απλά πως γίνεται, ακόμα και για τον αστικό σιδηρόδρομο που είναι το πιό αγαπητό από όλα τα έργα όχι μονο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, να μην το θέλουν κάποιοι κάτοικοι των βορειοανατολικών προαστίων.
Εχω μιλήσει για την Αγία Παρασκευή που δεν ήθελε σταθμό και τώρα λέει θα σταματήσουνε για μήνες τη σύνδεση με τη γραμμή 3 να τους τον κάνουνε, κάπου άκουσα και ότι πρίν από κάμποσο καιρό ακούστηκε να επεκταθεί και ο ΗΣΑΠ από Κηφισιά πρός Εκάλη (επιφανειακά και έυκολα, δεν είναι πυκνοδομημένη η περιοχή από Ερυθραία και μετά) και τσίνησαν. Α, ρε, στα Λιόσια έπρεπε να γίνει το Ολυμπιακό κέντρο, ουρανοξύστες να χτιστουν στο Μενίδι και να πηγαίνουν τρείς και τέσσερεις γραμμές μετρό προς δυτική Αττική. Και άσε τους νεόπλουτους τους γιάπηδες και τις πηδηχτούλες "ανερχόμενες" (δεν άντεξα, το είπα πέστε με σωβινιστή αλλά μιλάω μετα λόγου γνώσεως) να ρέβουνε μέσα στις τζιπάρες τους στην Κηφισίας. Κανονικά θα έπρεπε κάποιος να πεί: Ετσι είστε κύριοι; Κόβεται ο κλάδος της γραμμής 4 από Κατεχάκη προς Μαρούσι και προστίθεται ένας νέος προς Δυτική Αττική (η Δραπετσώνα που λέγαμε...).
Να δείτε τι ωραία που θα είναι, 2 εκατομμύρια κόσμος να ξαναμπεί στο χάρτη... Ας το δαίμονα πια... |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 2:14 am Post subject: |
|
|
Άρθρο σχετικά με τις νέες επεκτάσεις του μετρό:
Νέα γενιά επεκτάσεων
"ΧΑΪΔΑΡΙ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ 8,2 χλμ., 7 σταθμοί, 160.000 επιβάτες, 680 εκατ. ευρώ
Στις αρχές του 2007, εφόσον δεν υπάρχουν ενστάσεις από εργολάβους, προβλέπεται να ξεκινήσει η νέα γενιά επεκτάσεων του μετρό, που αφορά το τμήμα από το Χαϊδάρι στον Πειραιά, ..."
Αυτό που νομίζω οτι θα έπρεπε να μας απασχολήσει είναι και η αρχιτεκτονική πλευρά του θέματος. Καλή η μελέτη-κατασκευή αλλά ίσως θα έπρεπε να φωνάξουμε μερικούς σοβαρούς αρχιτέκτονες να διαμορφώσουν τους νέους σταθμούς, να δώσουν το "στίγμα" τους. Τί λέτε; |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 9:55 am Post subject: |
|
|
Τώωωρα σώθηκες φίλτατε Λουκρήτιε!!! |
|
Back to top |
|
|
|