View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 6:54 pm Post subject: |
|
|
Κάποιες παρατηρήσεις στην εικόνα και τις σχετικές πληροφορίες
Το τμήμα Κόρινθος-Κιάτο ουδέποτε άκουσα ότι θα παραδωθεί το 2004 αλλά το επίσημο χρονοδιάγραμμα ήταν αν δεν απατώμαι το τέλος του 2005.Το έργο ανατέθηκε το 2003.
Τιθορέα-Λειανοκλάδι.πέρα απ'τη διακοπή της πρώτης εργολαβίας και την ακύρωση του διαγωνισμού της 2ης αν δεν κάνω λάθος αυτή τη στιγμή έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος (νομίζω έχει ανατεθεί κιόλας)για ολόκληρο το τμήμα αυτό και την ολοκλήρωση της σήραγγας.
Λειανοκλάδι-Δομοκός.Με το τμήμα αυτό νομίζω δεν έχουν τελειώσει ακόμα με τις μελέτες και ισχύει όντως ότι θα χαθούν λεφτά?? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 6:43 pm Post subject: |
|
|
Τουλάχιστον τώρα ο Εμφιετζόγλου δεν θα κάνει προσφυγή κατά πώς συνηθίζει Ή λέτε να του έχει γίνει τόσο μεγάλη συνήθεια που θα προσφύγει εναντίον του εαυτού του; |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 3:11 pm Post subject: |
|
|
Προκηρύχθηκε 23/3 η ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ-Κιάτο .66,8 εκατ Euros με χρόνο αποπεράτωσης 22 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Αν σκεφτείτε ότι οι προσφορές γίνονται δεκτές μέχρι 18/5/2006 τα τέλη του 2008 είναι το απολύτως αισιόδοξο σενάριο.
Επίσης προκηρύχθηκαν βελτιώσεις σε εντοπισμένα σημεία της γραμμής Πάτρας –Πύργου.
Για το στοιχειωμένο έργο του Καλλιδρόμου υπάρχουν ανεπίσημα νέα .
http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%CF%D3%C5%2C%D3%C7%D1%C1%C3%C3%C1&a=&id=81554312
Άρα πάλι θα έχουμε ενστάσεις επί ενστάσεων κλπ
Βλέπω πάλι τον Εμφιετζόγλου στα πάνω του με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά (εννοώ τις ενστάσεις βέβαια)
Και αν τα παραπάνω τα βλέπω αυτό που δεν βλέπω είναι να έχουμε κάποιους ικανοποιητικούς ρυθμούς στα σιδηροδρομικά έργα.
Που είναι οι Ολυμπιακοί που κάθε μέρα που πέρναγε έβλεπες τον προαστιακό να κατασκευάζεται με τα χίλια ? |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 9:15 pm Post subject: |
|
|
Γράψτε και κάτι ρε παιδιά! Τη γνώμη σας, το σχόλιό σας... κάτι!
Δηλαδή, άιντε πετάμε ένα link και αυτό είναι; Στο κάτω-κάτω της γραφής, νομίζω πως όλοι μας ξέρουμε το site της Ελευθεροτυπίας. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 11:38 pm Post subject: |
|
|
Μολις διαβασα στο in.gr για το νεο ατυχημα αμαξοστοιχιας-οχηματος στη Δραμα και αυτο που δε μπορω να καταλαβω ειναι το εξης: το αρθρο λεει: "...ο οδηγός του οποίου επιχείρησε να περάσει τις γραμμές του τρένου σε ισόπεδη φυλασσόμενη διάβαση"...εχω πολλα χρονια να περασω απο φυλασσομενη ισοπεδη διαβαση, αλλα θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι οι μπαρες κατεβαιναν πολυ πριν το τρενο περασει, κοβωντας τη κυκλοφορια εγκαιρα.
Πώς, λοιπον, ο οδηγος του φορτηγου κινηθηκε προς τη διαβαση απο τη στιγμη που υπηρχαν μπαρες μπροστα του; Αν επιχειρησε να περασει την ωρα που κατεβαιναν, θα ειχε λογικα αρκετο χρονο να το κανει. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 12:08 am Post subject: |
|
|
Απο ότι ακουσα είναι σε ισόπεδη φυλασσόμενη διάβαση,όπου δεν λειτούργησαν οι μπάρες. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 11:46 am Post subject: |
|
|
^^^^^ Οι μπάρες λειτούργησαν κανονικά, το γραφει ξεκάθαρα στο άρθρο του in.gr όσο και στο site του ΟΣΕ .
Dimiskour wrote: |
Πώς, λοιπον, ο οδηγος του φορτηγου κινηθηκε προς τη διαβαση απο τη στιγμη που υπηρχαν μπαρες μπροστα του; Αν επιχειρησε να περασει την ωρα που κατεβαιναν, θα ειχε λογικα αρκετο χρονο να το κανει. |
Το πράγμα είναι απλό , οι μπάρες δεν κλείνουν και τις 2 λωρίδες του δρόμου αλλα μονο την μια, έτσι οι οδηγοί κάνοντας ένα μικρό zig zag μπορούν να περάσουν άνετα τις γραμμές. Ένας οδηγός χωρίς ιδιαίτερο ταλέντο στην οδήγηση μπορεί να περάσει μέχρι και τρακτέρ με συρόμενο. Οι άνθρωποι που ζουν κοντά σε σταθμούς ή γραμμές, δείχνουν να έχουν μια απίστευτη εξοικείωση με τον σιδηρόδρομο και παραβιάζουν πολύ συχνά τους κανόνες ασφαλειας. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 12:55 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν, κοντά στην δουλειά μου είναι ο Παλιός Σιδηροδρομικός Σταθμός της Θεσσαλονίκης. Τώρα χρησιμοποείται για εμπορευματικές μεταφορές.
Η σιδηροδρομική γραμμή διασταυρώνεται με 2 δρόμους. Στον έναν έχουν φύλακα που ανεβοκατεβάζει τις μπάρες, στον άλλον έχει αυτόματο σύστημα.
Πολλές φορές τα τρένα πηγαίνουν μπρος πίσω για να αλλάξουν γραμμές. Το σύστημα στον δεύτερο δρόμο λειτουργεί αυτόματα, κατεβάζει τις μπάρες, μπορεί να περιμένεις κανένα 10λέπτο αλλά τρένο δεν περνάει επειδή κάνει μπρος πίσω. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 1:24 am Post subject: |
|
|
Ναι ,αυτό συμβαίνει γιατί το τρένο πατάει τον αισθητήρα που υπάρχει στην γραμμή κοντά στη διάβαση.
Τώρα όταν λέμε κοντά για το τραίνο ,μιλάμε και για απόσταση 300-400 μέτρων. |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 7:42 pm Post subject: |
|
|
μετά (και)από αυτό νομίζω ότι τώρα πια είναι καιρός η αθηνα να αποκτήσει έναν σταθμό της προκοπης...σύντομα.Η έστω να αναβαθμίσει τον σταθμό λαρίσης.
ps. άλλο ένα πλεονέκτημα για το μουντιάλ....συνεπέστατοι η γερμανοί, bravo τους. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 9:25 am Post subject: |
|
|
ΟΣΕ: Δημιουργεί υπεραξίες για μελλοντική εμπορική εκμετάλλευση του σταθμού της Μοναστηρίου.
...O σταθμός Ειδικότερα, η μελέτη των στελεχών της ΓΑΙΑOΣΕ αφορά την αξιοποίηση του χώρου μπροστά από το σιδηροδρομικό σταθμό -το εσωτερικό του κτιρίου θα αξιοποιηθεί σε δεύτερη φάση- που εκτείνεται από το πάρκο, δεξιά του επιβατικού σταθμού, μέχρι και το σχολείο (αριστερά)...
...Στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, σε έκταση περίπου 700 στρεμμάτων, που βρίσκεται κοντά στην περιφερειακή οδό και το σιδηροδρομικό σταθμό της Διαλογής, τοποθετείται τελικά το εμπορευματικό κέντρο που επιθυμούν να κατασκευάσουν ο OΣΕ, σε συνεργασία με τον OΛΘ...
http://www.agelioforos.gr/agelioforos.gr/archive/article.asp?date=4/25/2006&page=23 |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 11:13 am Post subject: |
|
|
Απο τη σημερινη "Πελοποννησο":
Quote: | Κερδισμένος βγαίνει ο ΟΣΕ από την απελευθέρωση περίπου 120 χιλιομέτρων παραθαλάσσιων οικοπέδων , που προέρχονται από τη χάραξη της νέας γραμμής του τμήματος Πάτρα - Κόρινθος , καθώς θα περιέλθουν στην ιδιοκτησία του εκτάσεις « φιλέτα » τα επόμενα χρόνια .
Σ’ αυτή την εκτίμηση οδηγείται η διοίκηση του Οργανισμού από τα πρώτα στοιχεία της κτηματογράφησης και καταγραφής - αποτίμησης της ακίνητης περιουσίας του , που έχει ανατεθεί σε ειδικό σύμβουλο και αναμένεται να ολοκληρωθεί το ερχόμενο φθινόπωρο . Η σημαντική άνοδος της αξίας οικοπέδων σε Αχαΐα και Κορινθία για τον ΟΣΕ έρχεται ως αποτέλεσμα του αναγκαίου εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής , σε συνδυασμό με την μετατόπισή της σε περιοχές όπου αυτό κρίνεται επιβεβλημένο .
Ασφαλώς είναι πρόωρο να μιλήσει κανείς για την μελλοντική αξιοποίηση των οικοπέδων που θα απελευθερωθούν . Πολύ δε περισσότερο από την στιγμή που δεν έχει ολοκληρωθεί η καταγραφή των εκτάσεων και δεν έχει αποτιμηθεί σε χρήμα η αξία τους . Τα πρώτα πανελλαδικά στοιχεία καταγραφής της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ αποτιμούν την αξία της στα 4 , 7 δισ . Ευρώ ( 125 . 000 στρέμματα γης και 4 . 200 κτίρια ).
|
Μεγαλο θεμα αυτη η περιφημη "αξιοποιηση" των οικοπεδων.
Προβλεπω να χυθει πολυ μελανι. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 12:14 pm Post subject: |
|
|
kai poly LADI eee?
|
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 6:30 pm Post subject: |
|
|
Πάντως όταν διάβασα το πρωτοσέλιδο του Αγγελιοφόρου στα περίπτερα προχθές περί αναβάθμισης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης χάρηκα. Τελικά όμως απ' ότι φαίνεται τον ΟΣΕ τον ενδιαφέρει σε πρώτη φάση η αξιοποίηση της περιουσίας του και όχι ο εκσυχγρονισμός των υπαρχουσών εγκαταστάσεων.
Έτσι θα παραμείνει για αρκετό ακόμα καιρό ο Σταθμός της Θεσσαλονίκης στην άθλια ψιλουπαρκτοσοσιαλιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα. Όπως φυσικά στην ίδια ακριβώς κατάσταση βρίσκεται γενικότερα ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας. Μπαίνω στα sites των ευρωπαϊκών εταιρειών σιδηροδρόμων και μετά μπαίνοντας στου ΟΣΕ μου πιάνεται η ψυχή. Μιλάμε για απίστευτη ντροπή...
Σε όλη την Ευρώπη ο σιδηρόδρομος αναπτύσσεται, είναι το βασικό υπεραστικό και προαστιακό μεταφορικό μέσο κι εμείς εδώ όσο πάμε και χειροτερεύουμε. Δεν είναι τυχαία κατά τη γνώμη μου τα απανωτά ατυχήματα των τελευταίων μηνών. |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon May 01, 2006 4:30 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά,να κάνω μια χαζή ερώτηση; Γιατί τα σιδηροδρομικά έργα τα έχει αναλάβει το υπ μεταφορών και όχι το υπεχωδε;
Αφού 1ον) πρόκειται για δημόσια έργα 2ον) το υπεχωδέ έχει δείξει ότι μπορεί να διαχειρίζεται καλύτερα τα μεγάλα έργα και είναι πράγματι μεγάλο το έργο για την αναάθμιση των σιδηροδόμων.. , 3ον) Τα οδικά έργα που έχει αναλάβει το υπεχωδέ έχουν πάρει μια όθηση τελευταίως, οπότε θα μπορούσε να γίνει το ίδιο με τα σιδηροδρομικά και 4ον)Όπως πάει δεν θα τελειώσει ποτέ με τους τωρινούς ρυθμούς.
Βέβαια η ίδια ερώτηση πάει και σε μιά σειρά από άλλα έργα, πχ το τραμ και το μετρό, γιατί το μετρό να το αναλβάνει το υπεχωδε και το τραμ το μεταφορών με τα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα;
Τέλος πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο να ξεχώριζαν τις αρμοδιότητές τους του στύλ να κάνει μελέτες σκοπιμότητας το μεταφορών,δηλ να λέει χρειαζόμαστε το τραίνο να φτάσει εκεί κι εκεί γιατί έχει πολύ κίνηση, το υπεχωδέ να κάνει την μελέτη και την κατασκευή του έργου και μετά πάλι το μεταφορών να οργανώνει τον οσέ με τα δρομολόγια (βλέπουμε και την πολύ καλή δουλεια που έχει γίνει μέχρι τώρα...που όλες τις μέρες της εβδομάδας τα ίδια δρομολόγια και μεσα στην βδομάδα άδεια τα τραίνα και τα σαββατοκύριακα να είναι πόσοι όρθιοι..) |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Mon May 01, 2006 4:54 pm Post subject: |
|
|
Πριν απο χρονια (δεκαετιες) ηταν ενιαιο Υπουργειο και ολα τα εργα ειχαν ενιαιο σχεδιασμο. Τι εγινε στο μεταξυ και διαχωριστηκαν τα Υπουργεια δεν το γνωριζω. Ειχανε κανει ομως μια ερωτηση στον Σημιτη καποια στιγμη γιατι δεν ενοποιει τα δυο Υπουργεια για να μικρυνει και το κυβερνητικο σχημα ?
Κι ειχε απαντησει το εξης απλο, οτι αν και θα ηταν μια σωστη κινηση η ενοποιηση των Υπηρεσιων θα παρει τοσο χρονο και θα προκαλεσει τοσες διαμαχες ωστε στο τελος θα χαθει περρισοτερος χρονος απο οτι πιθανον θα κερδιζαμε με τις συνεργειες που θα προεκυπταν απο την ενοποιηση, ιδιως εν μεσω ΚΠΣ και Ολυμπιακων Αγωνων.
Αν παντως θες την γνωμη μου το προβλημα ειναι πολιτικης βουλησης των εκαστοτε Υπουργων και διοικητικης ικανοτητας. Ας πουμε ο Βερελης καταφερε τα ολοκληρωσει Τραμ και Προαστιακο σε σχεδον 2,5 χρονια αφησε ομως και το Σταθμο Θεσσαλονικης και το Σταθμο Λαρισσης σε μαυρα χαλια . Αρα ηταν θεμα πολιτικης βουλησης.
Ο δε Λιαπης πραγματικα δεν εχει κανει τιποτα.
Ιδιως ο Σταθμος Θεσσαλονικης ειναι ισως ο σταθμος τραινου με τις περρισοοτερες προοπτικες και ο μονος που θυμιζει Ευρωπη ως προς το μεγεθος. Το τραινο εχει πολλες προοπτικες στην Βορεια Ελλαδα
καθως οι αποστασεις πολλων βαλκανικων πολλεων απο την Θεσσαλονικη ειναι ιδανικες για σιδηροδρομο. Αλλα χρειαζονται καλασθητοι σταθμοι και γρηγορες γραμμες ωστε να ερθει ο ιδιωτης σε καποια χρονια να βαλει Τραινο. |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon May 01, 2006 8:21 pm Post subject: |
|
|
Προοπτικές στην βόρεια ελλάδα το τραίνο θα είχε αν οι γραμμές ήταν γρήγορες και δεν έκανες ολόκληρο τον γύρο των συνόρων για να φτάσεις σε έναν προορισμό! Και αν οι σταθμοί στις πόλεις ήταν στο κέντρο τους! Τι να το κάνω αν ο σταθμός είναι εκτός πόλης(!!!!) και για να φτάσεις στην θεσσαλονίκη πχ κάνεις τις 3πλάσιες ώρες απ' ότι με το αυτοκίνητο. Τώρα θα μου πείς τα ίδια ισχύουν και στην πελοπόνησο, αλλά τουλάχιστο εκεί οι γραμμές είναι πιο απευθείας, αν και απελπιστικά πιο αργές...
Όσο για τα διεθνή δρομολόγια, θα είναι ένα καλό βήμα, αλλά πιστεύω ότι δεν υπάρχει η απαραίτητη κίνηση, είτε προς σκόπια είτε προς βουλγαρία.. Για αλβανία που ίσως να τραβούσε περισσότερο λόγω μεταναστών, η σύνδεση είναι όνειρο θερινής νυκτός, εδώ στα γιάννενα δεν έχει φτάσει το τραίνο.. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue May 02, 2006 12:14 am Post subject: |
|
|
Πάντως ο σταθμός της Θεσσαλονίκης είναι ουσιαστικά στο κέντρο, πολύ κοντά στην Πλατεία Βαρδαρίου. Γενικά με βάση το μέγεθός του και τη θέση του έχει όπως είπαμε πολύ καλές προοπτικές αλλά... αλλά είπαμε.... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue May 02, 2006 9:09 am Post subject: |
|
|
Εγώ θα ξαναπώ για τις άθλιες τουαλέτες στον Σταθμό Θεσσαλονίκης. Ούτε για τους Ολυμπιακούς δεν τις ξαναέφτιαξαν. Μαύρο χάλι.
Από την άλλη, αν υποθέσουμε οτι θα ξεκινήσουν οι εργασίες για το μετρό, και θα κλείσει όλος -σχεδόν- ο χώρος μπροστά από τον σταθμό, τι σοι ανακαίνιση θα κάνουν; Μάλλον κατά το 2013 θα δούμε όποια ανάπτυξη σκέφτονται. |
|
Back to top |
|
|
Kalashnikov Senior Member
Joined: 26 Feb 2004 Posts: 597 Location: Brussels
|
Posted: Tue May 02, 2006 11:14 am Post subject: |
|
|
mipws 3erei kapoios se ti fasi vriskontai oi ergasies sto SKA kai pote ypologizetai na exei oloklirw8ei to ergo? |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue May 02, 2006 11:25 am Post subject: |
|
|
Εχθές πέρασα απο εκεί(με το τρένο),και είδα ότι έχουν γίνει κάποια χωματουργικά σε μεγάλο βάθος.Ο χώρος είναι πολύ μεγάλος και σχεδόν εφάπτεται στην Αττική οδό.Όπως το είδα εγώ,ο χώρος θα διαμορφωθεί με 7-8 αποβάθρες στο ίδιο επίπεδο(περίπου στο ύψος της Αττικής οδού),και απο πάνω θα υπάρχει πλατφόρμα με εκδοτήρια,μαγαζιά κλπ. |
|
Back to top |
|
|
|