View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 2:51 am Post subject: |
|
|
Διεκδικοντας τον τιτλο της Κασσανδρας δινω ενα παλιοτερο ποστ που ειχα κανει για το θεμα.
Quote: | Και το χειροτερο κατι τετοιες ειδησεις ριχνουν νερο στο αυλακι αυτων που δεν θελουν το τραμ στον Πειραια . Ηδη οι κατοικοι στην Τζαβελλα ειχαν βαλει πανο κατα του Τραμ. |
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=77188&highlight=#77188
Θα διακινδυνευσω αλλη μια δυσαρεστη προβλεψη. Με αυτα και με τα αλλα ο Πειραιας και η ευρυτερη περιοχη θα μεινουν χωρις μεσο σταθερης σταθερης τροχιας για πολλα... πολλα ... χρονια...
Εναλλακτικος Τιτλος ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΟΥΝ |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 1:31 am Post subject: |
|
|
Εγώ βλέπω 2 πιθανά σενάρια:
1) Η Τραμ ΑΕ διαλέγει διαφορετική χάραξη για την επέκταση προς τον Πειραιά:
* Τροχιοδρόµων – 34ου Συντάγµατος – Σταθµός ΗΣΑΠ/ΟΣΕ Πειραιά
* Τροχιοδρόµων – Οµήρου Σκυλίτση – Σταθµός ΗΣΑΠ/ΟΣΕ Πειραιά
* Υπόγεια διέλευση (τούνελ) κάτω από Καστέλλα – Βασ. Γεωργίου Α΄- Πλ.
Καραϊσκάκη
* Καστέλλα – Ζέα – Πειραϊκή – Παλατάκι –Χατζηκυριάκειο µέσω Ακτής
Μουτσοπούλου και Θεµιστοκλέους
2) Η Τραμ ΑΕ διαλέγει να επεκτείνει το τραμ σε άλλη περιοχή. Πιθανές επιλογές:
* Σύνταγµα – Άνω Πατήσια
* Στ. Λαρίσης –Πανεπιστηµιούπολη
* Σύνταγµα – Καισαριανή
* Σύνταγµα – Βοτανικός
Όσο για το μετρό κάποια μέρα θα φτάσει στην Ευαγγελίστρια. Διαφωνώ ότι η παραλιακή λεωφόρος δε χρειάζεται μετρό. Επίσης διαφωνώ σε ορισμένα σημεία με την παρούσα μελέτη της ΤΡΑΜ Α.Ε. για την επέκταση προς Πειραιά. Πάντως το ΥΠΕΧΩΔΕ στάνταρ θα μπλοκάρει το τραμ ... μετά την στάση νομαρχίας-δήμου. Κρίμα ... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 2:18 pm Post subject: |
|
|
...εάν δεν ληφθούν σύντομα κάποια μέτρα, σε δύο ή τρία χρόνια, θα έρθει μια ημέρα που θα ακινητοποιηθούν όλα τα αυτοκίνητα στους κεντρικούς δρόμους του Πειραιά, γιατί δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν»
http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18483&m=N14&aa=1
ποιός δε θέλει τραμ;;; |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 3:00 pm Post subject: |
|
|
em βεβαια...καλά τα μακροπρόθεσμα σχέδια αλλα θέλουν σοβαρούς ανθρώπους και εμπιστοσύνη. δε μένω στον πειραιά αλλα ρωτήστε αυτούς που μένουν εκεί αν θα θέλαν ένα metro σε 10 χρονια η ένα φτηνό,μελετημένο και λειτουρικό tram σε 2-3....
συν της αναπλάσεις πλατειών...
και μετά ας γίνει το metro με το πάσο tou.ala χωρίς tram + τα έργα του metro ο πειραιάς θα αγανακτήσει.... |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 4:22 pm Post subject: |
|
|
Σαν Πειραιωτης σας λεω πως ο κοσμος προτιμαει το μετρο. Εξαλλου εχει συνδεθει με αυτο χρησιμοποιωντας καθημερινα τον ΗΣΑΠ. Τωρα, οπως εχω ξαναγραψει, ολα αυτα για τουσς χρονικους οριζοντες τα ακουω βερεσε...Αν θελουν ας βαλουν εναν προγραμματισμο σε καποιον χρονικο οριζοντα και μην ανησυχειτε, οι Πειραιωτες εχουν μαθει να κανουν υπομονη. Αλλα πιστευω πως εφεραν ετσι τα πραγματα ωστε το τραμ (και μονο αυτο εεε...χωρις μετρο) να γινει "αναγκαιο" γιατι "δεν εχουμε λεφτα" και "ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ"....
Και ποτε πηγαινε δηλαδη με την κινηση???
Ας βαλουν το τραμ, ας το βαλουν ομως με προγραμματισμο. Να πηγαινει γρηγορα, να ειναι αξιοπιστο και συλειτουργικο με τα αλλα μεσα μεταφορας, οχι ξεμπαρκο. Πρεπει ομως να κοιταξουν και τι θα κανουν με το Μετρο και τον ΗΣΑΠ. Ποτε θα δημοπρατηθει η επεκταση στον Πειραια??
Τι θα γινει με τον ΗΣΑΠ??
Μηπως ολα αυτα τα δηληματα ειναι τεχνικα και ωραια βαλμενα για να εξυπηρετηθουν καποια συμφεροντα?
Για να δουμε?? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 5:17 pm Post subject: |
|
|
Giannis: "ποιός δε θέλει τραμ;;;"
Ένα μεγάλο ποσοστό Πειραιωτών - δυστυχώς.
billy8181: "συν της αναπλάσεις πλατειών... "
Τα σχέδια που έχω δει είναι από αδιάφορα μέχρι απαράδεκτα για το ύψος των κονδυλίων που έχουν δεσμευτεί γι'αυτό το σκοπό!
Tzinos, πράγματι ο κόσμος προτιμάει το μετρό γιατί το τραμ έχει απαξιωθεί στα μάτια όλων. Οι κακές επιλογές στο ήδη υπάρχον δίκτυο (χάραξη, τιμολογιακή πολιτική, marketing, κλπ) φταίνε για την αντίθεση αυτή των πολιτών.
Πέραν αυτού υπάρχουν και ο κοντόφθαλμοι ΙΧ-lovers όπου θα κάνουν τα πάντα για να μην τους φάει λωρίδα κανένα μέσο - είτε αυτό λέγεται τραμ είτε ποδήλατο είτε ... πεζοδρόμιο.
Το τραμ γρηγορότερα από 25 km/h μέση ταχύτητα δε νομίζω ότι πάει. Ίσως μια υβρυδική γραμμή τραμ-μετρό αλλά δε μου γεμίζει το μάτι αυτή η λύση.
Η επέκταση του μετρό στον Πειραιά φαντάζομαι ότι θ'αργήσει. Αν τα κονδύλια μπουν απο το Δ ΚΠΣ και αν υποθέσουμε τις κλασσικές καθυστερήσεις, δεν πρόκειται να παραδοθεί τίποτα πριν το 2014 (και αισιόδοξος είμαι). Εκτός αν αλλάξει κάτι στην ταχύτητα κατασκευής του μετρό.
Ο ΗΣΑΠ έχει μια μελέτη διακλάδωσης από Κηφισό προς Σχολή Δοκίμων αλλά δεν έχει λεφτά. Ούτε υπάρχουν σχέδια χρηματοδότησης για το άμεσο μέλλον.
Τα διλλήματα εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς αλλά υπάρχουν λόγω της πολιτικής απραξίας των τελευταίων δεκαετιών. Ξέρουμε ποιοι φταίνε - το θέμα είναι τι στο καλό να κάνουμε για να αλλάξουμε την κατάσταση ... |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 5:38 pm Post subject: |
|
|
Δεν διαφωνω να αλλαξουμε την κατασταση. Καθε αλλο Αυτη η κατασταση μασ εχει φερει εδω που ειμαστε. Αλλα αυτο που λεω εγω ειναι να δουμε τα πραγματα σε βαθος χρονου. Το θεμα ειναι να μην κοιταμε μικροπολιτικα και οικονομικα συμφεροντα -οπως κανουν οι πολιτικοι μας- αλλα να τα κοιταζουμε ανθρωποκεντρικα με προτεραιοτητα τον πολιτη και το περιβαλλον.
Αν το τραμ θα κοστησει 50εκ. ευρο μονο, να ερθει, δεν διαφωνω, οπως και κανεις αλλος φανταζομαι. Το θεμα ειναι να μην γινονται τα ΜΜΜ ανταγωνιστηκα το ενα προς το αλλο γιατι τοτε, το τραμ θα χασει την μαχη.
Nameless, το θεμα δεν αν εχει απαξιωθει το τραμ στα ματια του κοσμου. Ολοι μας αν ειχαμε την επιλογη τραμ και μετρο να παμε καπου, το μετρο θα περναμε -εκτος αν ειμαστε κλειστοφοβικοι-
Για εμενα το καλυτερο θα ηταν υα ΜΜΜ να ειναι συμπληρωματικα, οπως πχ θα ειναι ο ΗΣΑΠ με τον προαστιακο στον Πειραια, που βρισκονται διπλα-διπλα.
Σκεψεις μου ...
Πιστευω πως η επεκταση του μετρο στην Τζαβελλα (Ευαγγελιστρια) ειναι λαθος και το ειπαν μονο και μονο για να χαλασουν τα σχεδια του τραμ.
Ας φτασει το μετρο στην Κοραη και μετα ασ συνεχισει δεξια μεχρι Φρεατθδα για να καλυφθουν και οι περιοχες του Χατζικυριακειου και της Φρεατυδας
Το τραμ ας επεκταθει μεχρι Πλ.Καραισκακη και ας συναντα το μετρο στην Κοραη και τον ΗΣΑΠ (ισως με υπογεια διαβαση απο τον ΗΣΑΠ, αν κ ισως ειναι ανεφικτο) στην Καραισκακη. Δηλαδη το τραμ θα διασταυρωνεται και με τα 2 μεσα, και η μονη κοινη διαδρομη θα ειναι Καραισκακη-Κοραη
Απο εκει και περα το τραμ μπορει να επεκταθει στην Δραπετσωνα και ισως στο Κερατσινι, αλλα περιφεριακα μεσω Δραπετσωνας που οι δρομοι ειναι πιο μεγαλοι.
Παραλληλα ο ΗΣΑΠ ας φτασει υπογειως Κερατσινι και Περαμα με μελλοντικη επεκταση στην Σαλαμινα
Ετσι πιστευω πως κανενας δεν ειναι παραπονεμενος
Λεμε τωρα... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 6:22 pm Post subject: |
|
|
Tzinos wrote: |
Αν το τραμ θα κοστησει 50εκ. ευρο μονο, να ερθει, δεν διαφωνω, οπως και κανεις αλλος φανταζομαι. Το θεμα ειναι να μην γινονται τα ΜΜΜ ανταγωνιστηκα το ενα προς το αλλο γιατι τοτε, το τραμ θα χασει την μαχη.
|
Λιγότερο από 50 εκ. ευρώ θα κοστίσει. Νομίζω γύρω στα 35-40 εκ. ευρώ. Πρέπει να γίνει ευρέως αντιληπτό ότι για διαδρομές μικρότερες των 10 λεπτών (2-3 km) το τραμ είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ του μετρό. Unbelievable? I think not!
Tzinos wrote: |
Για εμενα το καλυτερο θα ηταν υα ΜΜΜ να ειναι συμπληρωματικα, οπως πχ θα ειναι ο ΗΣΑΠ με τον προαστιακο στον Πειραια, που βρισκονται διπλα-διπλα.
|
Οι γραμμές Πειραιάς-Αθήνα του προαστιακού και του ΗΣΑΠ είναι πολύ κοντά η μια στην άλλη σε σημείο που αναρωτιέμαι πόσο καλή ιδέα είναι. Προφανώς βέβαια μιλάμε για άλλου τύπου χρήση για τη καθεμιά αλλά βλέποντάς το σφαιρικότερα, προβληματίζομαι.
Tzinos wrote: |
Πιστευω πως η επεκταση του μετρο στην Τζαβελλα (Ευαγγελιστρια) ειναι λαθος και το ειπαν μονο και μονο για να χαλασουν τα σχεδια του τραμ.
Ας φτασει το μετρο στην Κοραη και μετα ασ συνεχισει δεξια μεχρι Φρεατθδα για να καλυφθουν και οι περιοχες του Χατζικυριακειου και της Φρεατυδας
Το τραμ ας επεκταθει μεχρι Πλ.Καραισκακη και ας συναντα το μετρο στην Κοραη και τον ΗΣΑΠ (ισως με υπογεια διαβαση απο τον ΗΣΑΠ, αν κ ισως ειναι ανεφικτο) στην Καραισκακη. Δηλαδη το τραμ θα διασταυρωνεται και με τα 2 μεσα, και η μονη κοινη διαδρομη θα ειναι Καραισκακη-Κοραη
|
Δε ξέρω. Και ο σταθμός στη Ζέα ήταν λίγο υπερβολικός ίσως. Το θέμα είναι τι θέλουν να κάνουν μετά. Μετά τι Ζέα που θα πήγαινε το μετρό ? (θα πήγαινε προς Χατζηκυριάκειο μέσω Αγ. Βασίλειου) Μετά την Ευαγγελίστρια που θα πάει το μετρό ? (Μπορεί στη Ποσειδώνος απευθείας, μπορεί και Καμίνια - god knows).
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει πρώτα να υπάρξει γραμμή Πέραμα - Πειραιάς (μετρό ή ΗΣΑΠ) και μετά Πειραιάς - Χατηκυριάκειο. Η τελευταία μπορεί ανετότατα να γίνει γραμμή τραμ με μόνο πρόβλημα το χάσιμο χρόνου σε μετεπιβίβαση αν κάποιος έρχεται από μακρυά.
Το τραμ κάνει περισσότερες στάσεις από το μετρό - είναι κάτι που θα πρέπει να κρατάμε υπόψιν. Πάντως δεν διαφωνώ επί της αρχής με το σχέδιό σου.
Tzinos wrote: |
Απο εκει και περα το τραμ μπορει να επεκταθει στην Δραπετσωνα και ισως στο Κερατσινι, αλλα περιφεριακα μεσω Δραπετσωνας που οι δρομοι ειναι πιο μεγαλοι.
Παραλληλα ο ΗΣΑΠ ας φτασει υπογειως Κερατσινι και Περαμα με μελλοντικη επεκταση στην Σαλαμινα
|
Δεν θέλεις να χαράξεις γραμμή τραμ μήκους 7-8 km (Πειραιάς-Πέραμα) και να κάνεις μετρό 1,5-2 km (Πειραιάς-Χατζκυριάκειο). Μπορεί οικονομικά να ακούγεται όμορφο, αλλά στην πράξη είναι κακή ιδέα γιατό το μετρό κάνει για μακρινές μετακινήσεις ενώ το τραμ όχι.
Τα σχέδια που υπάρχουν για τον ΗΣΑΠ λένε τα εξής:
1) Παρακλάδι γραμμής από Κηφισό προς Σχολή Ναυτικών Δοκίμων μέσω Γηροκομείου και Πλ.Κοραή.
2) Επέκταση κύριας γραμμής προς Κερατσίνι-Δραπετσώνα-Πέραμα.
Για τη Σαλαμίνα έχω ακούσει τα πάντα αλλά τελευταία είχε φτάσει στ'αυτιά μου η πρόταση για ζεύξη και τραμ. Τι να πω - μερικές φορές δεν έχω ιδέα τι σκέπτονται εκεί στο υπουργείο... |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 6:39 pm Post subject: |
|
|
Σχεδια υπαρχουν πολλα ρε Nameless, η Ελευθερια το καλοκαιρι κοντεψε να μας τρελανει, αν θυμασαι
Οι αποστασεισ 10 λεπτων τι ακριβως ειναι? 10 λεπτα με το αμαξι, με τα ποδια, με το τραμ η το μετρο?
Γιατι πχ με το μετρο, σε 10 λεπτα εχω φτασει απο Συνταγμα-Πανορμου, ενω με το τραμ??????
Για Ζεα δεν μιλησα εγω. Ισως θα ηταν πολυτελεια, αλλα σιγουρα για Κοραη και μετα επεκταση προς Φρεατυδα, αν και οπως λες θα μπορουσε ισως να εξυπηρετηθει και με το τραμ. Πραγμα που μου φαινεται λιγο χλωμο αν δεις τα στενακια, τις ανηφοριες και τις κατηφοριες μετα το Χατζικυριακειο ορφανοτροφειο!! Το να επεκταθει το μετρο προσ Κοκκινια δεν βλεπω κατα ποσο ειναι εφικτο, μιας και μεσω του Προαστιακου και των σταθμων του Μετρο στην Νικαια πχ, ισως εξυπηρετιθουν και αυτες οι περιοχες.
Το γεγονος πως οι τερματικοι του ΗΣΑΠ και του προαστιακου ειναι διπλα το εκλαμβανω ως θετικο για τους επιβατες μιας και οπως σωστα ενεφερες οι χρησεις τους καθως και οι περιοχες που εξυπηρετουν ειναι διαφορετικες.
Τελος, μακαρι το σχεδιο των ΗΣΑΠ να γινει καποτε πραγματικοτητα... |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 6:40 pm Post subject: |
|
|
αυτές η αναπλάσεις πλατειών θα γίνουν και χωρίς το tram; έστω και αν είναι γελοίες....
πιστεύω ο πειραιάς έχει σοβαρή ανάγκη έργον,ειδικά το λιμάνι....περνάνε και τόση τουρίστες πια! |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 6:44 pm Post subject: |
|
|
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΖΕΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΛΙΜΑΝΟΥ
Παιδια, εχει τυχει να φιλοξενισω και να ξεναγησω πολυ κοσμο στην Αθηνα. Δεν ειναι τυχαιο οτι ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ΜΑ ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ξετρελαθηκαν με το Μικρολιμανο...Και ομως δεν υπαρχει ουτε σε ενα τουριστικο οδηγο...
Στο θεμα μας τωρα, billy συμφωνουμε...οντως θελει εργα... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 6:57 pm Post subject: |
|
|
Tzinos wrote: |
Σχεδια υπαρχουν πολλα ρε Nameless, η Ελευθερια το καλοκαιρι κοντεψε να μας τρελανει, αν θυμασαι
|
Χεχε .. σωστά! Αν και τα σχέδια αυτά ήταν πολύ πιο μακροπρόθεσμα απ'όσα ανέφερα εγώ στο προηγούμενο post (πλην ζεύξης Σαλαμίνας)
Tzinos wrote: |
Οι αποστασεισ 10 λεπτων τι ακριβως ειναι? 10 λεπτα με το αμαξι, με τα ποδια, με το τραμ η το μετρο?
|
10 λεπτά με το ρολόι αντιστοιχούν σε:
=> 2 km με το τραμ (μέση ταχύτητα περίπου 20 km/h)
=> 4 km με το μετρό (μέση ταχύτητα περίπου 40 km/h)
Αν για να μπεις-βγεις από το σταθμό του μετρό θες 5 λεπτά ενώ στο τραμ μπαινοβγαίνεις ακαριαία, τότε:
Στα 0 λεπτά έχεις διανύσει 0 km με μετρό ή 0 km με τραμ.
Στα 5 λεπτά έχεις διανύσει 0 km με μετρό αλλά 1 km με τραμ.
Στα 10 λεπτά έχεις διανύσεις 2 km με μετρό ή 2 km με τραμ.
Πιάνεις τον συλλογισμό μου? Στη πράξη δεν είναι ακριβώς 10 λεπτά αλλά ελαφρώς λιγότερο και εξαρτάται από το σταθμό. Μετά κριτήριο αποτελεί και η συχνότητα διέλευσης - πονεμένη ιστορία.
Πάντως για τη διαδρομή Πειραιάς - Χατζηκυριάκειο, το τραμ θα ήταν οριακά γρηγορότερο του μετρό!!!
Tzinos wrote: |
... Πραγμα που μου φαινεται λιγο χλωμο αν δεις τα στενακια, τις ανηφοριες και τις κατηφοριες μετα το Χατζικυριακειο ορφανοτροφειο!! Το να επεκταθει το μετρο προσ Κοκκινια δεν βλεπω κατα ποσο ειναι εφικτο, μιας και μεσω του Προαστιακου και των σταθμων του Μετρο στην Νικαια πχ, ισως εξυπηρετιθουν και αυτες οι περιοχες.
|
Κάποιες προμελέτες που έγιναν δεν έθεταν προβλήματα μη-εφικτότητας της γραμμής. Φαντάζομαι αν υπήρχε άλυτο πρόβλημα δεν θα είχε αναφερθεί ποτέ η γραμμή αυτή. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κοιτάξω τα τεχνικά στοιχεία πριν μπορέσω να εκφράσω προσωπική γνώμη.
Ούτε εγώ το βλέπω λογικό να πάει προς Καμίνια το μετρό. Το πιθανότερο είναι να πάει Ν.Φάληρο και μετά παραλιακά τουλάχιστον μέχρι τη Συγγρού αλλά ελπίζω σε ευχάριστες εκπλήξεις απ'την πλευρά των συγκοινωνιολόγων!
billy8181
Δε νομίζω να γίνουν οι αναπλάσεις αν δεν γίνουν τα έργα του τραμ. Μακάρι να έχω άδικο όμως... |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 9:04 pm Post subject: |
|
|
Νameless wrote
Quote: | Στα 0 λεπτά έχεις διανύσει 0 km με μετρό ή 0 km με τραμ. |
Στα 40 λεπτά έχεις διανύσει 0 km με μετρό ή 0 km με τραμ
Στα 90 λεπτά έχεις διανύσει 0 km με μετρό ή 0 km με τραμ
Στα 120 λεπτα γυρνας σπιτι σου γιατι βαρεθηκες να περιμενεις.
ΑΥΤΟ ειναι το οραμα Σουφλια-Λιαπη για τον Πειραια |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Mar 21, 2006 2:50 am Post subject: |
|
|
H επέκταση του τραμ περνάει από τον ΟAΣA
Στα χέρια του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) περνά η τύχη του έργου της επέκτασης του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας προς τον Πειραιά. Το υπουργείο Μεταφορών αναθέτει πλέον στη διοίκηση του ΟΑΣΑ να συνεχίσει τις διαδικασίες για την επέκταση του τραμ στον Πειραιά, προκειμένου να ξεπεραστεί έτσι ο σκόπελος του ΥΠΕΧΩΔΕ, που δεν βλέπει θετικά την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου. Ο ΟΑΣΑ προχωρεί στην επέκταση του τραμ, στα πλαίσια του σχεδιασμού που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο, σε συνεργασία με την Τραμ A.E., τη μελετητική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, την Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και τους τοπικούς φορείς του Πειραιά.
Πηγή: http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18491&m=N20&aa=3
----
Το έβαλα ολόκληρο γιατί είναι πολύ μικρό το άρθρο. Υπάρχει άραγε ελπίδα να προχωρήσει η επέκταση του τραμ προς Πειραιά μετά από τις αρνητικές εισηγήσεις νομαρχίας-δήμου και την στάση του ΥΠΕΧΩΔΕ? Ο Λιάπης πάντως έβγαλε από τον προγραμματισμό του υπουργείου Μεταφορών την επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά. Game over? |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Tue Mar 21, 2006 6:43 pm Post subject: |
|
|
Ας ξεχασουμε για λιγο τη πεζη πραγματικοτητα της γραφειοκρατιας, για να περασουμε σε κατι αλλο.
Παγκοσμια Ημερα της Ποιησης σημερα, κι ειναι ευκαιρια να θυμηθουμε τα παλια τραμ
οπως τα ειδε, στην Αθηνα του 1938, ο Νικος Εγγονοπουλος:
ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
μες στη μονοτονη βροχη
τις λασπες
την τεφρην ατμοσφαιρα
τα τραμ περνουνε
και μες απο την ερημη αγορα
- που νεκρωσε η βροχη -
πηγαινουν προς
τα
τερματα
η σκεψη μου
γιοματη συγκινηση
τ ακολουθει στοργικα ωσπου
να φθασουν
εκει π αρχιζουν τα χωραφια
που πνιγει η βροχη
στα τερματα
τι θλιψη θα ητανε -Θε μου-
τι θλιψη
αν δε με παρηγορουσε την καρδια
η ελπιδα των μαρμαρων
κι η προσδοκια μιας λαμπρης αχτιδας
που θα δωσει νεα ζωη
στα υπεροχα ερειπια
απαραλλαχτα οπως
ενα κοκκινο λουλουδι
μες σε πρασινα φυλλα
Ο Τσιτσανης, βεβαια, ηταν πιο αμεσος:
Αποψε κανεις μπαμ
σε βλεπουν και φρεναρουνε και σταματουν τα τραμ! |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 7:02 pm Post subject: |
|
|
"Όχι το τραμ στη Τζαβέλλα"
Αυτό το πανώ έχει αναρτηθεί στην οδό Τζαβέλλα (στο ύψος του κόμβου με τη Βασ. Παύλου) στον Πειραιά απ'όπου προβλέπεται να περάσει η επέκταση του τραμ.
Τι λέτε? |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 11:07 pm Post subject: |
|
|
1) kala krasia....
2) iparhei kaneis sti periohi na to katevasei?..... |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 6:34 pm Post subject: |
|
|
Εγώ λέω ότι πρέπει να είναι καθυστερημένος κανείς για να μην θέλει σύνδεση με μέσο σταθερής τροχιάς στην περιοχή του. Αλλού θα σκοτωναν(που λέει ο λόγος) για κάτι τέτοιο. Ίσως βέβαια αντί για τραμ θέλουν μετρό, όποτε αλλάζει το πράγμα, αν και προσωπικά θα ήθελα και τα δυο |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 6:42 pm Post subject: |
|
|
είναι επειδή το tram δημιουργεί μποτιλιάρισμα,ηχορύπανση και μόλυνση....έτσι λένε. |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 6:52 pm Post subject: |
|
|
Καλά, περισσότερη μόλυνση/ηχορύπανση από απεγνωσμένους οδηγούς να προσπαθούν να διπλοπαρκάρουν, κορναρίσματα κλπ δεν νομίζω να κάνει.
Υποτίθεται γι'αυτό υπάρχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, για να λύνουν προβλήματα που δημιουργούν Ι.Χ, να δίνουν ένα κινητρο στον κόσμο να αφήσει το αυτοίνητο του τελος πάντων... . Αλλά φαίνεται πάλι έχουμε να κάνουμε τους γνωστούς μίζερους που για όλα έχουν κάτι κακό να πούν και κρατούν αρνητική σταση σε όλα. Μην ξεχωρίσει λίγο η πόλη από το χωριό τους... |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 7:17 pm Post subject: |
|
|
πλακα έκανα, αλλα μην εκπλαγείς αν πράγματι ακούσεις κάτι τέτοιο.... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 7:38 pm Post subject: |
|
|
billy8181: Δεν ξέρω αν έκανες πλάκα αλλά εγώ διακρίνω ... μαντικές ικανότητες Ιδου:
Στις 26-10-05 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο γραφείο του αντιδημάρχου Πειραιά κ. Χαρ. Μπουγά, με θέμα "το κυκλοφοριακό και η επέκταση της γραμμής του τραμ από το ΣΕΦ στο λιμάνι του Πειραιά".
Στη σύσκεψη συμμετείχαν, από πλευράς Δήμου ο κ. Χαρ. Μπουγάς και ο κ. Γ. Λαγονικός, προϊστάμενος του τμήματος οδικής σήμανσης και κυκλοφορίας του Δήμου, ο πρόεδρος του Γ' Δημ. Διαμερίσματος κ. Βασ. Αγγελής, ο αρμόδιος εκπρόσωπος του Β' Δημ. Διαμερίσματος κ. Δημ. Κρητικός, ο πρόεδρος του Εξωραϊστικού Συλλόγου Καστέλλας κ. Κων. Κονιστής και ο κ. Παν. Μοροζίνης από τον Εξωραϊστικό Σύλλογο Ν. Φαλήρου.
Διατυπώθηκαν οι απόψεις και οι προτάσεις για το οξύ πρόβλημα που δημιουργείται εάν υλοποιηθεί η χαραχθείσα γραμμή του τραμ μέσω των οδών: Τζαβέλλα - Γρ. Λαμπράκη - Βασ. Γεωργίου - Δημ. Θέατρο - Λιμάνι. Ειδικότερα, διαπιστώθηκαν οι παρακάτω αρνητικές θέσεις:
1. Η οδός Τζαβέλλα, μικρής κυκλοφοριακής απόδοσης, θα καταληφθεί από τις δύο γραμμές του τραμ και θα αφήσει ελεύθερο χώρο για τη διέλευση των λεωφορείων και Ι.Χ. αυτοκινήτων 3 περίπου μέτρα.
2. Το τυχόν σταμάτημα αυτοκινήτου από βλάβη ή και στάση, θα προκαλέσει ουρά και κυκλοφοριακό "κομφούζιο" σε πολλά σημεία, το δε υφιστάμενο πεζοδρόμιο θα περιοριστεί στα 40 εκατοστά με πρόβλημα στη διέλευση πεζών.
3. Τα εκατέρωθεν καταστήματα -και κυρίως αυτά προς την πλευρά των γραμμών του τραμ- θα απομονωθούν και υποστούν τρομερές ζημιές με το ενδεχόμενο να κλείσουν οριστικά.
4. Θα προστεθεί περισσότερη ηχορρύπανση, με περιβαλλοντικές επιπτώσεις από το σταμάτημα των Ι.Χ. αυτοκινήτων και λεωφορείων της γραμμής
5. Σε περίπτωση ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου, η παράκαμψη από τα όπισθεν κινούμενα Ι.Χ. καθίσταται αδύνατος.
Κατόπιν των ανωτέρω σοβαρών, δυσμενών επιπτώσεων, η επιτροπή έκρινε ομόφωνα ότι δεν πρέπει να υλοποιηθεί η σχεδιασθείσα χάραξη μέσω των οδών Τζαβέλλα - Γρ. Λαμπράκη - Δημ. Θέατρο προς το Λιμάνι.
Γίνεται επίσης έκκληση προς τη Διεύθυνση του Τραμ και το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών, να δοθούν άλλες λύσεις στην επέκταση του τραμ προς το λιμάνι και όχι μέσω των ανωτέρω οδών. Οι κάτοικοι του Περαιά θέλουν Μετρό, όχι Τραμ. Η επέκταση του τραμ από το ΣΕΦ στον Πειραιά μέσω της οδού Τζαβέλλα, θα είναι καταστροφική για τα καταστήματα και για τους πεζούς.
Ο Πειραιάς έχει ήδη οξυμένα κυκλοφοριακά προβλήματα και δεν αντέχει να προστεθούν και άλλα στην κυκλοφορία.
Ε ρε ξύλο που θέλουν μερικοί μερικοί |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 9:46 pm Post subject: |
|
|
αθάνατοι είναι σου λέω....
αναρωτιέμαι 20 χρονια ποσα τέτοια σκηνικά άραγε θα υπήρξαν... |
|
Back to top |
|
|
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 10:53 pm Post subject: |
|
|
Μα καλά δεν έχουν δεί πουθενά στον κόσμο να συνυπάρχει το τραμ με το αυτοκίνητο;
|
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 11:19 pm Post subject: |
|
|
Edw evgainan oi dhmotikoi paragontes ths Neas Smyrnhs,tou Falirou klp kai prospathousan na peisoun ton koso oti to tram prokalei hxorypansh! Alla tetoioi eimaste kai to mon opou mas ikanopoiei einai to amaksaki mas kai pws tha to parkaroume exw apo tin kafeteria... |
|
Back to top |
|
|
|