View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Wed Jan 18, 2006 2:58 pm Post subject: |
|
|
Επειδή αναφέρθηκε Ιαπωνία, κάνοντας μια μικρή σύγκριση των οραμάτων του ΟΣΕ για τρένα υψηλών ταχυτήτων 2010+ μεταξύ Αθηνών-Θεσσαλονίκης και του Tokaido shinkansen μεταξύ Osaka-Tokyo του 1965 και παρατηρώντας τους χρόνους : 3:30 για Αθηνα-Θεσσαλονίκη και 3:10 για Tokyo-Osaka, εύκολα διαπιστώνει κανεις ότι το 2010 θα έχουμε high speed του 1965. Το ICE TD αν και ωραίο σαν ιδέα , αντιμετωπίζει πολλά τεχνικά προβλήματα και από το 2003 είναι εκτος κυκλοφορίας, προσπάθειες τις DB για να το πουλήσει απέτυχαν. Τώρα λένε, ότι θα το ξαναβάλουν στην κυκλοφορία για το Μουντιάλ. Τήνο να πιστεύω ότι τα Meridian ,ή Voyager, ή Pionneer τις Bombardier είναι καλύτερα, αν και αμφιβάλλω για την άνεση τους (μονο 2.73m πλάτος), σε αυτό ίσος να μπορεί να πει την άποψη του κάποιος που έχει ταξιδέψει με αυτά. |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Thu Jan 19, 2006 2:27 am Post subject: |
|
|
PredyGr Μετά το "Ο ΟΤΕ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ" ΖΗΤΩ Ο ΟΣΕ ! Ο ΟΣΕ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ! (με 2-3 δεκαετίες καθυστέρηση..) |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 4:10 pm Post subject: |
|
|
Pelops wrote: | PredyGr Μετά το "Ο ΟΤΕ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ" ΖΗΤΩ Ο ΟΣΕ ! Ο ΟΣΕ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ! (με 2-3 δεκαετίες καθυστέρηση..) | Είσαι σίγουρος??Για δες εδώ,το μελετάνε ακόμα αν θα μας ενώσουν στην Ήπειρο... http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=200706 ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΣΚΟΝΤΑΨΕΤΕ!!!ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΕΣ!!ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ Η ΣΚΕΨΗ ΑΠ'ΤΟ ΜΥΑΛΟ(ΕΧΟΥΜΕ??) ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΠΛΗΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΝ ΑΠ'ΤΟ ΜΥΑΛΟ(ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ!)ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΣΤΗ Δ.ΕΛΛΑΔΑ!! |
|
Back to top |
|
|
petalo Senior Member
Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Tue Jan 24, 2006 10:45 pm Post subject: Μια συνηθισμένη μέρα |
|
|
Είπα σημερα να βοηθήσω τον κρατικό μηχανισμό (και τον εαυτό μου ) και να πάω Αφίδναι με τα τρένο.
Φευγω με καμποσο κόσμο και παω με τον προαστιακό Σταθμό Λαρισης. Εκεί ότι τρένα ερχόταν –Χαλκίδες Στυλίδες κλπ – ηταν γεμάτα κόσμο.Εφεύγε και το πρωινό για Καλαμπάκα και αυτό με πολύ κόσμο.Το δικό μου εφυγε για Χαλκίδα με μισή ωρα καθυστέρηση μισοάδειο. Βεβαια μετα δεν καταλάβαινε τίποτα κι εφτασε σε μιση ωρα on time.
Αφού καθυστερούσαν να με πάρουν από την δουλειά αρχιζα να περπατάω έβγαζα κι καμμια φωτο με τρένα που ερχόταν και τρένα που φευγαν.
Στον γυρισμο παλι τρενο –προαστιακός όλα καλά.
Ο Προαστιακός των 16:06 που θα πήγαινε για Κόρινθο δεν χωραγε αλλους ορθίους (Μονό Rail Bus όμως). Βεβαια Ηράκλειο κατέβηκαν πολλοί αλλα δεν ξέρω τι θα εμπαινε στην Νερατζιώτισσα.
Και εκεί που στο ενδιάμεσο θριαμβολογούσα μεσα μου για τα τρένα μαθαίνω ότι ειχε διακοπεί η κυκλοφορία στην γραμμή για Θεσσαλονίκη.
Οπότε να τα μηνύματα στο κινητο με την παρέα μου να με δουλεύει σύσσωμη. Το τι δούλεμα τρώω οταν γίνεται κάτι με τα τρένα η χανει η Λάρισα στο ποδόσφαιρο δεν λέγεται.
Πάντως όποιος σήμερα για να πάει στην δουλειά του μπορούσε να πάρει μέσο σταθερής τροχιας είδε το εξης απλό : Ότι σήμερα ηταν μια συνηθισμένη μέρα… |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 1:21 am Post subject: |
|
|
Σήμερα έκανα το λάθος να ταξιδέψω από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη. Πήρα το τοπικό που έφευγε στις 6 το απόγεμα, το οποίο ήταν ένα Desiro από τα καινούρια (και έγραφε προαστιακός από έξω!!!) και ενώ στην Λάρισα ήταν σχετικά στεγνά (αν και με πολύ κρύο) με το που βγήκαμε προς τα έξω,απλά χαμός από χιόνι. Και ο έξυπνος ο μηχανοδηγός, σταμάτησε στον πρώτο σταθμό, ο οποίος είναι ακριβώς πριν από τα τέμπη (ευαγγελισμός για όσους ξέρουν) ο οποίος είναι εντελώς άχρηστος σταθμός και δεν ξέρω γιατί σταματάνε πάντα τα τραίνα εκεί πέρα, ενώ δεν ανεβοκατεβαινει κανένας...και απλά όταν πήγε να φύγει,δεν μπορούσε να ξεκινήσει επειδή είχε φρακάρει από το χιόνι...και τελικά μετά από μια ώρα περνούσε το τραίνο από αθήνα που είχε φύγει στις 9:30 το πρωί (!!!!) και σταμάτησε και μας πήρε.περιτό να περιγράψω το μπάχαλο που επικρατούσε όταν αλλάζαμε τραίνο εν μέσω χιονοθύελλας...Πάντως τι να πω,τόσο άχρηστα είναι τα Desiro;Δεν λέω,δεν ήταν και οι ευκολότερες συνθήκες,αλλά είναι αστείο να κολλάει ολόκληρο τραίνο,την στιγμή που χρησιμοποιείται στην Γερμανία που όπως και να το κάνουμε,παραπάνω χιόνι από εμάς έχουνε..Πάντως αν και οι μηχανοδηγοί του οσέ είχανε πανικοβληθεί λίγο, πράγματι φέρθηκαν πολύ εντάξει προς έκπληξή μου.. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 12:49 pm Post subject: |
|
|
To πρόβλημα δεν είναι ότι ο συγκεκριμένος τύπος τρένου, αλλά το γεγονός ότι είναι ντιζελοκίνητα. Η επιτάχυνση τους (και η δύναμη) είναι πολύ πιό αργή απ΄ότι τα αντίστοιχα ηλεκτροκίνητα. Τα Χριστούγεννα ταξίδεψα με ντιζελοκίνητο ρείλμπας του προαστιακού στο αεροδρόμιο ...
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/560/OSE_560114_rr2.jpg
και την ίδια μέρα με το αντίστοιχο μοντέλο αλλα ηλεκτροκίνητο στην Ελβετία
http://www.vaiski.net/sveitsi052005/2805_03%20Romanshorn%20Thurbo.jpg
http://www.emb-gmbh.ch/gtw/m-gtw-teletop.jpg
....μιλάμε η απόδοσή τους δε συγκρίνεται!!! Το ηλεκτροκίνητο, πριν προλάβεις να πείς κιχ, έχει επιταχύνει στα 120 χιλ/ώρα...και το ίδιο ισχύει και για τις στάσεις στους σταθμούς. Είναι πολύ πιό ευέλικτα και γρήγορα τα ηλεκτροκίνητα τρένα.
ΥΓ: Και τα δύο είναι ελβετικής κατασκευής...και πολύ πρόσφατα
Κάτι άλλο που πάλι΄αδυνατώ να καταλάβω είναι γιατί δε βάζουν ηλεκτροκίνητους συρμούς τουλάχιστον μεταξύ Λάρισας και Θεσ/νίκης από τη στιγμή που η υποδομή είναι έτοιμη! Στα 3-4 χιλιόμετρα καλωδίου που ακόμα δεν έχουν μπεί στα καινούρια τούνελ κόλλησε το όλο θέμα!! Οι συρμοί αυτοί παιδιά (για τα ηλεκτροκίνητα desiro μιλάω πάντα) σαπίζουν στα αμαξοστάσια, και όταν πλέον χρησιμοποιηθούν θα είναι σχετικά παλιοί!!! Επίσης, σε πρόσφατο άρθρο γερμανικού περιοδικού σιδηροδρόμων χλεύαζε τον ΟΣΕ για την απόφαση του να παραγγείλει (προσέξτε, όχι ν΄άγοράσει έτοιμες) τις παρακάτω ηλεκτροκίνητες μηχανές Ηellassprinter...oi oποίες είναι τεχνολογίας του 89!!!
Old class H.561, "Hellas Sprinter" electric locos by Siemens
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/electric/120_010_Kledering_06_10_2004.jpg
η Siemens έχει προχωρήσει αρκετά από τότε στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων μηχανών!
Ουγγαρία
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/electric/1047/001/1047001_HH1.jpg
Αυστρία
http://www.railfaneurope.net/pix/at/electric/1016/015-019/1016_017_Vf.jpg
...το πιστεύεται ότι ο ΟΣΕ ακόμη παραλαμβάνει μερικές;;;
...επίσης οι τελευταίες ντιζελοκίνητες μηχανές παραλήφθησαν το 2004 και είναι και αυτές παλιάς τεχνολογίας....
Old class A.471, locomotives type DE2000 built by Adtranz/Bombardier
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/A470/220_027-036/DSC_1668.jpg
...παιδιά, ο ΟΣΕ και γενικά η φιλοσοφία του για μένα παράμένει αίνιγμα!
Last edited by Giannis on Wed Jan 25, 2006 3:34 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 2:42 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Γιάννη,το τραίνο που ξεκίνησα χθες ήταν Desiro, όχι railbus. Πάντως, μου έκανε εντύπωση ότι αν και ντιζελοκίνητο, επιτάχυνε πολύ γρήγορα σε σχέση με τα ΜΑΝ. Όσο για τα ηλεκτροκίνητα Desiro που τα έχουνε στην θεσσαλονίκη είναι κρίμα απ'το θεό, πάει το κάθε τσογλάνι και κάνει το γκράφιτί του και το αποτέλεσμα να είναι ΟΛΟΙ οι συρμοί που είδα είναι βαμένοι από ακρη σ' άκρη με γκράφιτι..Κρίμα πάντως..πριν καλά καλά κυκλοφορήσουν και είναι σε τετοια χάλια.. Όσο για την ηλεκτροκίνηση μεταξύ Λάρισας και Θεσσαλονίκης, είναι ολοκληρωμένη σχεδόν παντού, εκτός από την περιοχή της κατερίνης που με μεγάλη μου χαρά είδα ότι ξεκίνησαν να βάζουνε τους πυλώνες, αλλά στα τούνελ δεν πρόσεξα διαφορά. Επίσης μια ευχάριστη εξέλιξη είναι ότι είναι σχεδόν έτοιμοι και οι υποσταθμοί για το ρεύμα.Έλειπα για καιρό στο εξωτερικό και είχα να περάσω αρκετούς μήνες και τώρα που γύρισα φαίνεται ότι έβαλαν τα ντηζελοκίνητα desiro γα αυτή την διαδρομή και ίσως όταν συμπληρώσουν την ηλεκτροκίνηση να σκέφτοται να βάλουν τα ηλεκτροκίνητα desiro.Περίεργο πάντως που ούτε καν έκαναν τον κόπο να βγάλουν το logo του προαστιακού από τα τραίνα αυτά που καμία σχέση δεν έχουν με την αθήνα.. Άσχετο,αλλά δεν είναι κακάσχημο το όνομα του προαστιακού γραμμένο στα αγγλικά;PROASTIAKOS. Έλεος... |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 10:57 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Tanash πες μας και κατι κρίσμο (για μένα) .
Το Desiro που ταξίδεψες ΕΙΧΕ ΚΟΣΜΟ ??? |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 11:04 pm Post subject: |
|
|
Βασικά γεμάτο ήταν και υπήρχαν και ορισμένοι όρθιοι..Αλλά εντάξει,δεν γινόταν και πανικός, ευτυχώς έπιασε αυτός ο χαμός με τα χιόνια μέσα στην βδομάδα και όχι σαββατοκύριακο.. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 11:24 pm Post subject: |
|
|
μια ερωτηση γιατι αυτο δεν το εχω καταλαβει. αν εγω παρω το τρενο απο πατρα για αθηνα στη κορινθο το ιντερσιτυ που θα παρω απο πατρα στη κορινθο θα παει απο τις νεες γραμμες η απο τις παλιες?
και αν παει απο τις νεες το ταξιδι μειωνεται χρονικα? |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 12:37 am Post subject: |
|
|
θα πας απο την παλια γραμμη με το ιντερσιτι μεχρι κορινθο και θα κανεις μετεπιβιβαση σε συρμο του προαστιακου παιδια το τμημα δομοκος-θεσσαλονικη θα ειναι ηλεκτροκινουμενο στα τελη του 2006 |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 12:48 am Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | παιδια το τμημα δομοκος-θεσσαλονικη θα ειναι ηλεκτροκινουμενο στα τελη του 2006 |
ma,sto domoko h grammh einai akomh monh!!pws einai dynaton na einai hlektrodotoumenh? |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 1:01 am Post subject: |
|
|
Εννοούνε τον ΣΣ. Δομοκού ο οποίος είναι στους πρόποδες του βουνού, στο τέλος του κάμπου και βασικά το σημείο όπου τελειώνει η διπλή γραμμή. (επόμενος σταθμός μετά τα παλαιοφάρσαλα, προς αθήνα) |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 11:00 am Post subject: ΕΡΓΑ |
|
|
το τμημα τιθορεα-λιανοκλαδι προβλεπεται να τελειωσει το 2010 και το λιανοκλαδι-δομοκος το 2012 .την ιδια χρονια θα ειναι ετοιμη και η ηλεκτροκινηση του αξονα αθηνα-θεσσαλονικη ,οπως και αθηνα-πατρα |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 2:34 pm Post subject: 2012 |
|
|
2012 και δεν σ αρέσει ?. Εγω πιστευω οτι με ΤΙΠΟΤΑ δεν θα ειναι ετοιμο το 2012. Το Καλλίδρομο δεν εχει ακόμη αναδοχο και το 2010 θα εχει τελειώσει, θα εχουμε και ηλεκτροκίνηση(!) και γραμμες νεες (?) κλπ.
Χλωμο ....
Αν το 2006 εχουμε ακόμη και Δομοκο -Θεσσαλονίκη μια χαρα θα ειναι... |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Fri Jan 27, 2006 1:38 pm Post subject: |
|
|
Είναι πραγματικά παράξενο (για μένα τουλάχιστον) η "στρατηγική" που ακόλουθη ο ΟΣΕ τόσο στην κατασκευή του δικτύου όσο και στην επιλογή τροχαίου υλικού. Αφού ήταν να τελειώσει το δίκτυο Αθηνας - Θεσσαλονίκης το 2012, αυτοί τα ξέραν ότι θα τραβούσε τόσο μακριά δεν μπορεί να μην το ξέραν, γιατί δεν επέλεγαν ποιο φτηνούς τρόπους όπως να χρησιμοποιήσουν τεχνολογία tilting που θα μπορούσε να επιτύχει τον στόχο τον 3:30 ορων και να αφήσουμε για αργότερα την ηλεκτροκίνηση. Όταν με το καλο ολοκληρωνόταν και η ηλεκτροκίνηση τότε αυτά τα τρένα θα μπορούσαν να δρομολογηθούν σε άλλους άξονες για να βελτιώσουν τους χρόνους. Αυτό με την πρόταση της Siemens για να αλλάξουμε την δεύτερη παραγγελια των 24 Hellas Sprinter (πρώτης γενιάς "Eurosprinter") σε ES64 U2 [δεύτερης γενιάς, με περισσότερα MW , ποιο γρήγορες και με δυνατότητα για λειτουργία σε 2 τάσεις (optional), etc], το διάβασα και εγώ και δεν μπορούσα να το πιστέψω, απορώ ποιος είναι αυτός ο τύπος που είπε όχι. Πραγματικά είναι αίνιγμα αυτοί οι άνθρωποι. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 1:55 pm Post subject: |
|
|
Το τρένο δεν σφυρίζει στη Δυτ. Ελλάδα
Στα χαρτιά μένει η ανάπτυξη σιδηροδρομικού δικτύου στη Δυτ. Ελλάδα και αντί ενός άξονα που θα συνέδεε την Καλαμάτα με την Πάτρα και την Ηγουμενίτσα «διασώζεται» μόνο η πόλη της Ηπείρου.
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=79568192
|
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 5:57 pm Post subject: |
|
|
Καλά ας φτιλαξουμε τα βασικά πρώτα και βλέπουμε για αυτά τα παραμυθάκια.
Δεν είναι σοβαρά τα άτομα , εδώ ακόμα δεν υπάρχει ηελεκτροκινηση στο 90% του δικτύου και αυτοί μιλάνε για άξονες , υψηλές ταχύτητες κτλπ.
Τα γνωστά παραμυθάκια που ακούμε εδώ και 15 χρόνια.
Καλό θα είναι πάντως να είμα στε προσεκτικοί με άρθρα που γράφουν διάφοροι "άσχετοι" δημοσιογράφοι απλά για να προκαλέσουν "θόρυβο".
Μένει λέει στα χαρτιά , μα καλά πότε είχε ξεφύγει από τα χαρτιά?? Είμαστε σοβαροί?
Ουδέποτε είχε ανακοινωθεί από οποιαδήποτε κυβέρνηση η ένταξη του δήθεν δυτικού άξονα σε κανένα κοινοτικό πλάισιο..μην τρελαθούμε τώρα.
Ας σταματήσει πλέον αυτό το παιχνιδάκι των εφημερίδων τους στυλ εμείς τα κάναμε/κάνουμε καλύτερα. Ας κοιτάξουν λίγο πως πραγματικά μπορούν να βοηθήσουν να κινηθούν στη σωστή κατεύθυνση τουλάχιστον τα μελλοντικά έργα. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 1:36 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί να μου πει κανείς τι γίνεται στον (ανατολικό )σιδηροδρομικό άξονα??Αν κατάλαβα καλά υπάρχει η ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ που βρίσκεται υπό κατασκευή και υπό δημοπράτηση,και παίζει επίσης και κάποια ΜΟΝΗ γραμμή που είναι η παλιά γραμμή και τυγχάνει μάλιστα και ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ και ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗΣ???Μήπως στο μέλλον θα βάλουν και ηλεκτροκίνηση??? |
|
Back to top |
|
|
HUMAX Junior Member
Joined: 21 Jan 2006 Posts: 119 Location: Καλαμαριά-Νέα Υόρκη
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 6:32 pm Post subject: |
|
|
Den iparxei idi ilektrokinisi??? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 8:36 pm Post subject: |
|
|
Για τη μονή γραμμή μιλάς?Η διπλή θα γίνει ηλεκτροκινούμενη τα επόμενα χρόνια.Υπάρχει όμως μονή σε ξεχωριστή χάραξη απ'τη διπλή ή η διπλή γίνεται πάνω στη μονή?Πάλι κοντά στις Θερμοπύλες ο νέος αυτοκινητόδρομος διασταυρώνεται με την νέα διπλή σιδ.γραμμή υψ.ταχυτήτων!Πώς γίνεται και περνάει από κει?Από πού περνάει τελικά ο νέος σιδηρόδρομος?Νομίζω πως μέχρι τη Θεσ/νίκη δεν υπάρχει καθόλου ηλεκτροκίνηση. |
|
Back to top |
|
|
HUMAX Junior Member
Joined: 21 Jan 2006 Posts: 119 Location: Καλαμαριά-Νέα Υόρκη
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 8:45 pm Post subject: |
|
|
Kai ti kaine diladi ta trena karvouno??
Mallon tha kaine petrelaio an kai apo to 99 eixa akousei oti o ose stoxeve giro sto 2005 na exoume pliri ilektrokinisi. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 9:29 pm Post subject: erga |
|
|
ο αξονας αθηνα-θεσσαλονικη θα ειναι διπλης γραμμης,ηλεκτροκινουμενης φυσικα.σημερα το ΑΘΗΝΑ-ΤΙΘΟΡΕΑ εχει διπλη γραμμη και υποδομη ηλεκτροκινησης.ομως το τμημα ΤΙΘΟΡΕΑ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ-{ΛΑΜΙΑ}-ΔΟΜΟΚΟΣ χρησιμοποιειται ακομα η παλια γραμμη,μονη,η οποια ειναι πανω στο βουνο. η διπλη γραμμη του τρενου που φαινεται κοντα στα καμενα βουρλα στην πεδιαδα βρισκεται υπο κατασκευη και θα ολοκληρωθει το 2010,ως τη λαμια με προδιαγραφες,οταν ηλεκτροκινηθει 250km/h.στο τμημα ΛΑΜΙΑ-ΔΟΜΟΚΟΣ η διπλη γραμμη θα αρχισει να κατασκευαζεται στο τελος του 2006 και θα ολοκληρωθει το 2012. το τμημα ΔΟΜΟΚΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα εχει ολοκληρωθει πληρως το 2007{στρωση καινουργιων γραμμων,ηλεκτροκινηση στα τουνελ τεμπων.πλαταμωνα}η γραμμη ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα ειναι πληρως ετοιμη και θα διανυεται σε 3μιση ωρες απο συγχρονους ηλεκτροκινουμενους συρμους στο τελος του 2012.η μονη γραμμη θα εγκαταλειφθει. |
|
Back to top |
|
|
|