View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 11:45 am Post subject: |
|
|
Δεν θα το έλεγα πολιτισμός-βιτρίνα. Θα έλεγα ότι εξακολουθούμε να έχουμε άποψη εκεί που δεν μας παίρνει. Γενικώς, όταν δεν μπορείς να κατανοήσεις κάτι που δεν είναι επιπέδου 1+1=2 είναι προτμότερο να σωπαίνεις παρά να γελοιοποιείσαι. Δυστυχώς όμως εδώ ούτε γνωρίζουμε (myself included) αλλά άποψη φυσικά και έχουμε (myself excluded), κρίνοντας με λανθασμένα κριτήρια. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 11:55 am Post subject: |
|
|
σύμφωνοι, αλλα δυστυχώς αυτή η ταπεινότητα δεν υπάρχει, όλοι έχουν γνώμη για όλα χωρίς να εχνούν(υποθέτω)ανοίξει τόσα βιβλία πια...πως λέμε όλοι είναι προπονητές; όπως γίνετε με το πιο κλασικό παράδειγμα....της hollywoodianes παραγωγές που μας αφορούν,δεν έχει σημασία αν είναι καλές η όχι....ο καθένας πρέπει είτε να πει μια αρλούμπα, η να είναι τελείως αδιάφορος(σε βαθμό που αγνοεί και την ύπαρξη τις...), μέση λύση δεν υπάρχει. γιατί είναι κοινωνικό φαινόμενοκάτι θα το πυροδοτεί;
όταν κάθε 10 μετρα υπάρχει 1 καφετερια,αλλα για να βρείς μουσείο πρέπει είσαι "ψαγμένος",όταν ανοίγει το "mall of athens"(καλός τα αγγλικά ονόματα) και τα διαφορα village/εμπορικά τα οποια καλά είναι αλλα και πάλι η μαγαζιά θα έχουν η καφετεριες...
am εγώ που θα παο για να δω ένα άλλο θέαμα αν δε θέλω να φάω/ψωνίσω η πιο καφέ;για την TV τα σχόλια είναι περιττά....καλή για διασκέδαση αλλα "τα παιδιά της νύχτας" σου κατεβάζει το IQ κατά 50 μονάδες και διαφημίζεται στο metro,παντού!
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 11:56 am Post subject: |
|
|
Εμένα δεν με πειράζει ο πολιτισμός "βιτρίνα", πάντα βέβαια με δεδομένο ότι δεν υπάρχει πολιτιστική παιδεία σε αυτήν τη χώρα. Γιατί αν δικαιολογήσεις τη βιτρίνα με τη λογική "καλύτερα απ' το τίποτα", τότε να μου λείπει.
Αλλά κάποιος που δεν ξέρει, δεν είναι κακό να ξεκινήσει από τη βιτρίνα. Μπορεί βγαίνοντας από το "μαγαζί" να έχει κερδίσει κάτι. Τουλάχιστον με τους περισσότερους έτσι συμβαίνει. Το θέμα είναι ότι δεν σκεφτόμαστε καν με αυτή τη λογική. Μπορεί να λένε ότι οι ευκαιριακοί πελάτες είναι το χειρότερο είδος για την τέχνη, προσωπικά όμως δεν την ασπάζομαι αυτήν τη θεωρία.
Όλοι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουν. Έχω φίλο που σιχαινόταν την κλασσική, και είδε τον Κουρτ Μαζούρ στο Μέγαρο να διευθύνει τη Γκεβάντχαουζ της Λειψίας, κι από τότε έμαθε περισσότερα από πολλούς φιλότεχνους "για τα μάτια".
Το θέμα είναι να καταλάβουμε ότι δεν χρειάζεται καμμιά ιδιαίτερη μύηση για να βάλεις την τέχνη στη ζωή σου. Για μένα το πράγμα πάει παραπέρα. Είναι θέμα αυτοσεβασμού να θέλεις να χαλαλίσεις τις πέντε (από τις πενήντα) φορές που πας το χρόνο στην καφετέρια, για να δεις κάτι που στο φινάλε σε αφορά. Εκτός αν μου πείτε ότι ο Ιακωβίδης συνέβαλε λιγότερο από τον Τσιτσάνη στο καλλιτεχνικό (και όχι μόνον) μεγάλωμα αυτής της χώρας, οπότε πάσσο. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 12:05 pm Post subject: |
|
|
σύμφωνοι, αλλα η σοβαροφάνειες και η βιτρίνες με βάση την αγνοια και το complex στηριγμένες σε έναν δήθεν πατριωτισμό(τις πλακας...) δεν βοηθάνε και είναι και ένα είδος κουτοπονηριάς...
και βεβαια εάν θέλει κανεις να ασπαστεί μια τέχνη η να ξεκινήσει από το μηδέν ας χρησιμοποιήσει οποια βιτρίνα θέλει,από το τίποτα κάτι είναι,τουλάχιστον μέσα στην αύρα τις τέχνης κάτι θα βγει.
ps.και ο αθλητισμός βρε παιδιά..... |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 12:18 pm Post subject: |
|
|
Ούτε λόγος, συμφωνώ. Αλλά και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η πολιτιστική παραγωγή στην Ελλάδα δεν απευθύνεται σε κομπλεξικούς ή "σκεπάρνια". Δόξα τω Θεώ υπάρχει κόσμος και μάλιστα πολύς που ακολουθεί συνειδητά την τέχνη, το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν είναι τόσος πολύς όσο θα έπρεπε.
Το γεγονός ότι στα καλλιτεχνικά γεγονότα μεγάλης σημασίας μπαίνουν πάντα σαν ραπανάκια και μερικοί κομπλεξικοί και ανίδεοι, είναι η αναγκαία συνθήκη που επιβεβαιώνει την έλλειψη κουλτούρας περί τα πολιτιστικά.
Παράδειγμα: Πότε γέμισε το Μέγαρο με μουσική τζαζ? Απάντηση: Ποτέ!
Στις 30 Δεκεμβρίου όμως που θα παίξει ο Γούντι Άλλεν με την μπάντα του δεν θα πέφτει φύλλο εκεί πέρα, και πολύς κόσμος που καταλαβαίνει 5 πράγματα από τζαζ θα μείνει στην απόξω. Προηγούνται βλέπεις οι κοσμικοί και οι παντός είδους μαϊντανοί. Αυτού του είδους την προσέγγιση κι εγώ την καταδικάζω, εννοείται.
Αλλά δεν εννοούσα αυτό όταν έλεγα ότι χρειάζεται λίγο περισσότερο "φιλότιμο" για να δούμε και κάτι χωρίς την διαφήμιση από τα ΜΜΕ, ή χωρίς το άλλοθι της -δήθεν- έλλειψης του κράτους για να προωθήσει τον πολιτισμό.
Το κράτος πχ, κάνει τέσσερα πράγματα ενώ θα μπορούσε να κάνει δέκα. Σύμφωνοι. Εμείς που θα μπορούσαμε επίσης να κάνουμε δέκα, γιατί δεν κάνουμε ούτε το ένα? |
|
Back to top |
|
|
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 12:33 pm Post subject: |
|
|
Edw erxetai kai kollaei kai to thema tis stegasis tis Lyrikis. Giati egw symfwnw me to na exoume to megaro kai kala egine kai ftiaxtike alla omws enas anthropos exei piasei ta politistika tis Ellados kai ta exei straggalisei probalontas monon ti diki tou apopsi kai pnigontas ola ta alla. Oloi oi kosmikoi syrreoun sto Megaro les kai ekei arxizei kai teleiwnei opoiodipote politistiko drwmeno stin Ellada, kai as mi katalabainei Jesus o kreatemporas apo Jazz.
Kata ta alla gia na min apeilithei i monokratoria tou Megarou, to opoio simeioteon xtistike KAI me lefta tou kratous kata proteraiotita, den ftiaxnetai tipota allo.
Kai autos o anthropos itan basikos paragontas stis diapragmateuseis gia to Mouseio Monternas Texnis me ti syllogi Goulandri.
Telos Pantwn.. |
|
Back to top |
|
|
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 7:53 pm Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Δόξα τω Θεώ υπάρχει κόσμος και μάλιστα πολύς που ακολουθεί συνειδητά την τέχνη, το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν είναι τόσος πολύς όσο θα έπρεπε.
Το κράτος πχ, κάνει τέσσερα πράγματα ενώ θα μπορούσε να κάνει δέκα. Σύμφωνοι. Εμείς που θα μπορούσαμε επίσης να κάνουμε δέκα, γιατί δεν κάνουμε ούτε το ένα? |
Peritrana apodiknyontai apo statistiki ereuna auta pou elege o Y.
Sokaristika omologoumenws otan diabasa oti mono 3 stous 10 Ellines exoun paei stin Akropoli! Kai meta tolman na epikalountai tous arxaious gia kathe ethnikofroni exarsi tous..
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_260624_15/11/2005_163548 |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 12:59 pm Post subject: |
|
|
Είμαστε πολύ πίσω ακόμα. Εδώ καλά -καλά βαριόμαστε να τα ανοίξουμε το πρωί.
Για να καταλάβεις, η Εθνική Πινακοθήκη ανοίγει στις 9 το πρωί και κλείνει στις 3 το μεσημέρι! Τις Κυριακές που ο κόσμος έχει μεγαλύτερα περιθώρια χρόνου, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Ανοίγει στις 10 και κλείνει στις 2! Τα ίδια ισχύουν και για την Εθνική Γλυπτοθήκη. Για απογεύματα ούτε λόγος βέβαια...
Αλλά θα μου πεις, γιατί να μένουν ανοιχτά περισσότερο? Για να καίνε τζάμπα ρεύμα, ή να πληρώνουν τζάμπα ωρομίσθια? Αφού ψυχή δεν πατάει... Έχουμε δηλαδή μια κατάσταση σαν το φίδι που τρώει την ουρά του. Ξεκινάς να βρεις το λάθος, κι αντί να καταλήξεις σε αποτέλεσμα διαπιστώνεις πως όλο το πράγμα είναι λάθος...
Το θέμα όμως είναι πως σε περιόδους που γίνονται μεγάλες εκθέσεις, όπως τώρα με τον Ιακωβίδη στην Πινακοθήκη και τον Χούλιο Γκονζάλες στη Γλυπτοθήκη, θα έπρεπε να ισχύουν πιο διευρυμένα ωράρια. Όλους τους συμφέρει αυτό το πράγμα, αλλά πού μυαλό!
Πληροφοριακά, το μοναδικό μουσείο που έχει καθιερώσει βραδινές επισκέψεις είναι το Μπενάκη (κάθε Πέμπτη), και φυσικά πάει πολύ καλά! Τα υπόλοιπα ακόμα να πάρουν το μήνυμα! |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 1:16 pm Post subject: |
|
|
Πώς και το Μπενακη δεν ακολουθει τη κατηφορα των αλλων μουσειων? Τι το κανει να ξεχωριζει? (Πώς φαινεται οτι εχω κατι αιωνες να πατησω το ποδι μου... Τα Χριστουγεννα που κατεβαινω Ελλαδα, παω σφαιρα!) |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 1:23 pm Post subject: |
|
|
Δεληβοριάς φίλε μου! Δε-λη-βο-ριάς! Εγγύηση! Μόνο αυτός και η Μαρίνα Λαμπράκη Πλάκα ξέρουν από πολιτισμό σε αυτήν τη χώρα, και δεν είναι τυχαίο πως μόνο τα ιδρύματα που διευθύνουν κάνουν συνέχεια παρεμβάσεις στην πολιτιστική ζωή του τόπου.
Η καημένη η Λαμπράκη βέβαια δεν μπορεί να κάνει περισσότερα πράγματα (δεν της δίνει μία το ΥΠΠΟ και παλεύει μόνη της τόσα χρόνια), γι' αυτό και δεν την κατηγορώ που δεν μπορεί να κρατήσει περισσότερο ανοιχτή την Πινακοθήκη. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να βρεθεί λύση.
Το κακό είναι ότι του χρόνου που τελειώνει η θητεία της δεν θα την ανανεώσει. Μπούχτισε η γυναίκα. Και το ακόμα χειρότερο είναι πως δεν υπάρχει ικανή διάδοχη κατάσταση για τη θέση της. Αυτό που λέμε "όραμα" και φωνάζουμε σε όλα τα topics ότι λείπει από αυτόν τον τόπο, εκείνη είναι από τους ελάχιστους δημόσιους λειτουργούς που το έχουν.
Αν φύγει κι αυτή, χαιρετίσματα... |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 1:59 pm Post subject: |
|
|
Α, τοσο καλα...
Παντως εχω μια πρακτικη αποψη για το πώς να κανουμε τον Ελληνα να αγαπησει τις τεχνες περισσοτερο.
Ολοι συμφωνουμε οτι το ζητημα εχει να κανει με την εκπαιδευση. Και οταν λεω εκπαιδευση, αναφερομαι στην επιμορφωση που επιτελειται απο τα σχολικα χρονια.
Αν και τα σχολεια μας κανονιζουν εκδρομες σε πολιτιστικους χωρους, κανουν το λαθος τις περισσοτερες φορες να αμολανε τους μαθητες ελευθερους για μερικες ωρες χωρις να τους προσφερουν καποια καθοδηγηση και σοβαρη ενημερωση. Με αλλα λογια, πιστευω οτι αν οι εκδρομες αυτες διοργανωνονταν σωστα θα επρεπε να προσφεραν ξεναγηση με επαγγελματιες.
Προσωπικα, οταν επισκεπτομαι ενα μουσειο, παντα επιδιωκω να κλεισω θεση σε ενα tour διοτι ειναι χιλιες φορες πιο ενδιαφερον και επικοδομητικο απο το να περιδιαβαινω το χωρο μονος μου. Αυτο ειδικα ισχυει σε μια πινακοθηκη οπου ο ξεναγος σου μιλαει για την ιστορια ενος πινακα, τις συνθηκες κατω απο τις οποιες δημιουργηθηκε, τα χρωματα και τις τεχνικες που χρησιμοποιηθηκαν κτλ.
Η ξεναγηση κανει την επισκεψη σε ενα μουσειο συναρπαστικη και αυτο πιστευω μπορει να ωθησει καποιον να καταλαβει και να αγαπησει την τεχνη. Διοτι εκει εγγειται το ζουμι: στη κατανοηση της τεχνης. Εξηγησε καποια πραγματα σε παιδια και νεους με γλαφυρο τροπο και πιστευω οτι εχεις κερδισει το παιχνιδι. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 2:19 pm Post subject: |
|
|
σύμφωνο, είναι σαν να λέμε ιδιωτικοποίηση εναντίον δημόσιο....ο ειδικευμένος ιδιωτικός επαγγελματίας εναντίον του δημοσιου βαριεστημένου καθηγητή....αλλα το budget δε νομίζω να το επέτρεπε.
ξέχασα είναι και η έλλειψη οράματος... |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 2:28 pm Post subject: |
|
|
Και οι ξεναγοί τη δουλειά τους κάνουνε. Και μη νομίζετε, πολλές φορές βαριούνται και την κάνουν εντελώς μηχανικά.
Μέχρι να μπει λοιπόν η υπόθεση του πολιτισμού στα σχολεία, και μάλιστα με τρόπο που να αποδώσει κιόλας (εμένα μου λες), τα μουσεία μας θα μπορούσαν να κάνουν κάτι πολύ απλό:
Να βγάλουν επιτέλους τους ηλεκτρονικούς μεταφραστές που βγαίνουν σε 3-4 βασικές γλώσσες και εξηγούν στον κόσμο τα σημαντικότερα από τα εκθέματα ενός μουσείου. Φοβερά αποτελεσματικό, και νομίζω οι περισσότεροι το έχουμε διαπιστώσει. Εκτός από το ότι σε εισάγει απευθείας σε επαφή με το έργο και τα χαρακτηριστικά του, σε βοηθάει να μείνεις συγκεντρωμένος σε αυτά που βλέπεις, ανεπηρέαστος από την κίνηση και τη φασαρία των υπολοίπων επισκεπτών του μουσείου. Κι έτσι, βγαίνοντας απ' αυτό, δεν αισθάνεσαι ότι έχασες το χρόνο σου σε ένα μαυσωλείο.
Αυτή η τακτική έχει υιοθετηθεί χρόνια τώρα, όχι μόνο απ' τα μεγάλα αλλά και από τα μικρότερα μουσεία (ακόμα και γκαλερί) του εξωτερικού, ενώ βεβαίως εμείς το θεωρούμε ακόμα πολυτέλεια, προφανώς γιατί έχουμε πεισθεί πως το άγαλμα μιλάει από μόνο του. Ε είναι που έχουμε και μεγάλο πολιτισμό, κατάλαβες? |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 2:50 pm Post subject: |
|
|
πράγματι, οι ηλεκτρονική μεταφραστές χρησιμοποιούνται στα κυρια μουσεία/μνημεία δεν θυμάμαι να τα έχω δει σε πολλά, περίεργο....στην ακρόπολη υπάρχουν; είναι όντως βασικό στοιχειο για σύνθετα μνημεία και μουσεία που θέλουν ώρα να τα επισκεφτείς.
δεν περιμένει κάνει κάτι τέτοιο στο ναό του ποσειδώνα px.ala σε αλλα μέρει σαφώς δεν είναι πολυτέλεια. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 3:05 pm Post subject: |
|
|
Ουτε σοβαρη ξεναγηση ουτε οπτικοακουστικα μεσα...εχουμε πολυ ζορικη ανηφορα να ανεβουμε...
Οι εμπειριες που ειχα απο ξεναγησεις σε πινακοθηκες του λονδινου και Καιμπριτζ ηταν απιθανες. Και στις δυο περιπτωσεις επροκειτο για ξεναγους οι οποιες μιλουσαν με τετοιο παθος για καθε πινακα λες και το εκαναν για πρωτη φορα. Εκτος απο παθιασμενες, ηταν ευγενεστατες, χαμογελαστες και απιστευτοι γνωστες της ιστοριας του καθε εκθεματος. Η εντυπωση αυτη δε μου δημιουργηθηκε επειδη ειχαν μαθει το κειμενο της ξεναγησης φαρσι: το καταλαβαινες απο τις απαντησεις που εδιναν στις ερωτησεις των επισκεπτων.
Μια αλλη ενδιαφερουσα εμπειρια την εζησα στο μουσειο των επιστημων στο Λονδινο. Ημουν στο κομματι της αστρονομιας και εκει που κοιταζα ενα εκθεμα, εμφανιστηκε ενας τυπος ντυμενος αστροναυτης (αργοτερα εμαθα οτι ηταν ηθοποιος) ο οποιος καθησε σε μια ακρη της αιθουσας και καλωντας τον κοσμο (και ειδικα τα μικρα παιδια) να τον πλησιασουν συστηθηκε ως ενας απο τους αστροναυτες της ΝΑΣΑ που ταξιδεψαν στο διαστημα. Για τα επομενα 30 λεπτα αρχισε να εξιστορει τις "περιπετειες" τους με ενα τροπο λες και διηγειτο τη Κοκκινοσκουφιτσα (λογω του οτι υπηρχαν μπολικα πιτσιρικια στο ακροατηριο). Με στεντορεια φωνη και εντονες χειρονομιες ειχε κανει τα μικρα να τον κοιτανε λες και ηταν ηρωας παραμυθιου! Ειχαν στη κυριολεξια χαζεψει! Ασε που τον τρελαναν τον κακομοιρη στις ερωτησεις!
Απλες ιδεες που ομως ειναι ετη φωτος μακρια απο τα ελληνικα δεδομενα... |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Nov 24, 2005 7:00 pm Post subject: |
|
|
Μόλις έδειξε ένα φοβερό γερμανικό ντοκιμαντέρ το Κανάλι της Βουλής, σχετικά με το θέατρο του Λυκαβηττού.
Δεν ήξερα ότι ήταν όραμα της Άννας Συνοδινού, προκειμένου να αποκτήσει η Αθήνα ένα θέατρο αποκλειστικά για παραστάσεις αρχαίου δράματος.
Από την έκδοση της άδειας το 1965 χρειάστηκαν μόλις 33 μέρες για να ολοκληρωθεί το έργο, και στις μέρες του έγινε αντικείμενο παγκόσμιου θαυμασμού. Οι εργάτες δούλευαν τριπλοβάρδιες, ενώ για τις πιο βαριές δουλειές των αρχικών εκχωματώσεων και του καλουπώματος βοήθησε ακόμα και ο στρατός.
Τη βραδιά της πρεμιέρας το θέατρο ήταν έτοιμο, αλλά όχι με τα πλαστικά καθίσματα όπως το ξέρουμε τώρα. Τα καθίσματα ήταν ξύλινα πάνω στα οποία μπήκαν μαξιλαράκια για τους θεατές.
Παράλληλα με τις ετοιμασίες του θεάτρου, το ντοκιμαντέρ έδειχνε και τις πρόβες της πρώτης παράστασης που γίνονταν σε ταβέρνες, γυμναστήρια, ακόμα και υπαίθριους χώρους.
Πολύ έντονες οι σκηνές όπου ιερά τέρατα του θεάτρου (Συνοδινού, Σεβαστίκογλου, Μίνως Βολονάκης) βοηθούσαν τους εργάτες στο στήσιμο του θεάτρου, το οποίο για την ιστορία, σχεδίασε ο μεγάλος αρχιτέκτονας Τάκης Ζενέττος και βοήθησε ο επίσης μεγάλος χαράκτης Τάσσος και αποτελεί ακόμα και σήμερα πρότυπο μεταλλοκατασκευής σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η πρώτη παράσταση ήταν οι "Εκκλησιάζουσες" του Αριστοφάνη, με τη Συνοδινού ως Πραξαγόρα και τη Σαπφώ Νοταρά ως ερωτιάρα γριά. Την επομένη της πρεμιέρας ανέβηκε η Αντιγόνη.
Αυτά. Ωραίο πράγμα να ξεστραβώνεσαι, δεν ήξερα σχεδόν τίποτα για την ιστορία αυτού του θεάτρου. Το κανάλι της Βουλής, μιας και το έφερε η κουβέντα, είναι κόσμημα για την ελληνική τηλεόραση. Δηλαδή έτσι και κάτσεις και το δεις μια μέρα σαν τη σημερινή που δεν έχει και ειδήσεις λόγω της απεργίας, αλλάζει τελείως η απόψή σου περί τηλεθέασης. Και το καλό είναι ότι δεν απευθύνεται σε "κουλτουριάρηδες". |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Nov 24, 2005 10:26 pm Post subject: |
|
|
Πούναι εκέινες οι πρώτες μέρες μετά την κυβερνητική αλλάγή το 1981 που πηγαίνανε να παίξουν διάφοροι θίασοι Μπρέχτ και Φράνζτ Κάφκα στα χωριά, και η κρατική (μήπως υπήρχαν και άλλες ) τηλεόραση έδειχνε το Θεώρημα του Παζολίνι (Από τις αγαπημένες μου αν και δεν είμαι ακριβώς του είδους)
Ε, ρε τι έχει δέει αυτός ο τοπος...
Πάντως το θέατρο του Λυκαβηττού είναι όντως μια συγκινητική ιστορία... Μια ιστορία ΟΡΑΜΑΤΟΣ |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 11:37 am Post subject: |
|
|
Με πλακάτ και συνθήματα
Επεισόδια έξω από το Θέατρο του Νέου Κόσμου από ομάδα διαμαρτυρόμενων πιστών
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=686369&lngDtrID=253
«είστε Αντίχριστοι!» και «θα σας κάψουμε»,
Λοιπόν ας τους μαζέψει κάποιος! Γραφικοί έχουν καταντήσει....
Παρεπιπτώντως, μεγάλος ντόρος έχει ξεσπάσει στην ευρώπη με την τουρκική ταινία ¨Η κοιλάδα των λύκων¨ η οποία έχει σπάσει τα ταμεία στην Τουρκία και έχει αρχίσει να προβάλεται και σε πολλές ευρωπαικές χώρες. Αρκετοί ευρωπαίοι πολιτικοί διέταξαν την απαγόρευση της προβολής της καθώς στην ταινία, παρουσιάζονται ως ¨κακοί¨οι Εβραίοι και οι Δυτικοί! Μα εμείς οι ίδιοι δεν υποστηρίζαμε πριν λίγες μέρες την ελευθερία του λόγου και της τέχνης;; Η μήπως ένας Μωάμεθ με μια βόμβα στο κεφάλι είναι πιό αθώα δημιουργία από έναν αμερικανό που σκοτώνει ιρακινούς;; |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 11:02 am Post subject: |
|
|
Σύγχρονα συστήματα ξενάγησης αποκτούν 15 μουσεία και αρχαιολογικοί χώροι στην Ελλάδα.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=693411&lngDtrID=253
Συνήθως λέμε "κάλλιο αργά παρά ποτέ" αλλά το γεγονός ότι μεσολαβούν 8 χρόνια μεταξύ της προκήρυξης του διαγωνισμού (2000) και του ορίζοντα υλοποίησης του έργου (2008) είναι πραγματικά για κλάματα. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 1:01 pm Post subject: |
|
|
Ετσι ειναι, και πολυ φοβαμαι οτι ουτε το 2008 θα ειναι ετοιμο αν αυτη η "συγχυση" οπως την αποκαλει το αρθρο σχετικά με τον φορέα που θα εισπράττει τα έσοδα αποδειχθει σοβαρη. Κυριοι, αμα ειναι τοσο δυσκολη η αποφαση καντε το απλο και ρωτηστε τους Γαλλους τι εκαναν οταν εισηγαγαν την τεχνολογια στο Λουβρο! |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 1:37 pm Post subject: |
|
|
κάλαα..δεν είχα διαβάσει το 2008 και έλεγα θα το προλάβω το πάσχα.μετά ξύπνησα. τουλάχιστον στο μουσείο ακροπόλεως θα το έχει από την αρχή η θα μπει και εκεί το 2008 παρέα με τα αλλα άραγε; |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
trelas Full Member
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 262 Location: ΠΑΤΡΑ/Αθηνα-Αμπελοκηποι
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 8:39 pm Post subject: |
|
|
To καλοκαιρι πηγα θεατρο και ειδα τις Ορνιθες (Αριστοφανης),Περσρες (Αισχυλος) και Οθελος (Σαιξπηρ).Πρωτη φορα πηγα και ηταν τρομερη εμπειρια που θα τη συνεχισω και το συνιστω σε ολους.Ειναι παιδεια... |
|
Back to top |
|
|
|