View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Tue Mar 23, 2004 4:54 pm Post subject: Ενημέρωση για Σταυρού - Ραφήνας |
|
|
Καλημέρα σε όλους.
Σήμερα βρέθηκα στην περιοχή της Παλλήνης για επαγγελματικό λόγο, και το συνδύασα για να αποκτήσω εικόνα για την πρόοδο των εργασιών.
Σημειώνω ότι η Ελεύθερη Λεωφόρος Σταυρού - Ραφήνας είναι ουσιαστικά η προέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού. Πρόκειται για κλειστό αυτοκινητόδρομο 13 χιλιομέτρων, με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση, και με πρόβλεψη για διέλευση γραμμής προαστιακού σιδηρόδρομου.
Ουσιαστικά το έργο ξεκινά από το πέρας της ΔΠΛΥ, εκεί όπου σήμερα γίνεται η αναστροφή) και καταλήγει στην είσοδο του Δήμου Ραφήνας (προς τη Λεωφόρο Μαραθώνος).
Το έργο χωρίσθηκε σε δύο τμήματα. Το πρώτο τμήμα, Σταυρός - Πικέρμι μήκους ~5.5 χιλιομέτρων, ανατέθηκε στην Ολυμπία Ελλάς ΑΤΕΒΕ τον Ιούνιο του 2002 με ημερομηνία παράδοσης τον Απρίλιο του 2004. Το έργο δημοπρατήθηκε ως δημόσιο και όχι αυτοχρηματοδοτούμενο αν και ουσιαστικά εντάσσεται στην Αττική Οδό.
Το δεύτερο τμήμα θα δημοπρατηθεί μελλοντικά διότι διέρχεται από αρχαιολογικές περιοχές και υπάρχουν δεδομένες αντιδράσεις από το Δήμο Ραφήνας.
Ο έλεγχος προόδου αφορά λοιπόν το πρώτο τμήμα, το οποίο θεωρητικά θα παραδοθεί σε 1+ μήνα.
Λόγω του μεγέθους του έργου καθώς και των δεδομένων χρονικών προθεσμιών, η εργολαβία έσπασε εκ νέου σε δύο υποτμήματα. Το πρώτο, μήκους ~1.5 χιλιομέτρου, που ξεκινά από το τέλος της ΔΠΛΥ κατασκευάζεται από την Κ/Ξ Αττική Οδός Α.Ε. Το δεύτερο παρέμεινε στην Ολυμπία Ελλάς.
Στο πρώτο υποτμήμα η κινητοποίηση του εργοταξίου είναι αρκετά ικανοποιητική, αν και απομένει αρκετή δουλειά ιδίως στη σύνδεση με τη ΔΠΛΥ. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι ευρύτερα στο έργο υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων καθώς και των λοιπών απαραίτητων συμπληρωματικών έργων (διευθέτηση ρεμμάτων, αγωγοί ομβρίων κλπ). Η εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι προς τα μέσα Ιουνίου.
Στο δεύτερο υποτμήμα όμως, η παράδοση μετατίθεται για μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η πρόοδος εργασιών είναι δυστυχώς τραγική. Η εταιρία επειδή είχε αναλάβει και το δεύτερο τμήμα της Λεωφόρου Μαραθώνος έδωσε όλη την έμφαση σε αυτό και έτσι η κινητοποίηση του εργοταξίου ήταν πολύ μικρή.
Οι εκπρόσωποι της εταιρίας δηλώνουν δημόσια ότι θα έχουν παραδώσει το έργο μέχρι τις 13 Αυγούστου, αλλά αυτό ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο. Πιο ρεαλιστικό είναι να παραδοθεί προς τα τέλη του έτους, εκτός και εάν εισέλθει ως υπεργολάβος κάποια μεγάλη κατασκευαστική.
Έχω τραβήξει φωτογραφίες τις οποίες θα προσπαθήσω να τις ανεβάσω αύριο.
Είναι πάντως τραγικό, στα πλαίσια του μοιράσματος της πίτας των έργων υποδομής των ΟΑ, που τελικά ανατέθηκαν έργα σε εταιρίες που δεν είχαν ούτε τον εξοπλισμό, ούτε το προσωπικό, ούτε την εμπειρία για να αποπερατώσουν εγκαίρως το εργολαβικό αντικείμενο. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 23, 2004 5:14 pm Post subject: |
|
|
Ωραία περιγραφή. Η "ελεύθερη λεωφόρος Σταυρού -Ραφήνας" είναι τμήμα της μαραθώνιας διαδρομής, ή είναι παράλληλή της? Προβλέπεται όντως διάζωμα στο κέντρο της για προαστειακό? Μπράβο!
Επίσης μια ερώτηση για τη Βάρης-Κορωπίου. Πέρυσι τέτοιο καιρό ήταν στα "κόκκινα" μέχρι εκεί που δε πάει. Αργότερα είπαν ότι πάει καλά και μάλιστα πριν λίγο καιρό είπαν ότι θα δοθεί Απρίλιο (χαλαρά δηλαδή ). Προχθες όμως κάτι άκουσα ότι εξακολουθεί να έχει προβλήματα και θα παραδοθεί εντελώς οριακά. Περνάει κανείς από κει? Εγώ την είχα δει πέρυσι τον Αύγουστο και ήταν πολύ πίσω πραγματικά. |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Tue Mar 23, 2004 5:25 pm Post subject: |
|
|
Λεωφόρος Βάρης - Κορωπίου: Τα χρονοδιαγράμματα είναι όντως σφικτά για παράδοση του έργου στα μέσα Ιουλίου. Το έργο αποτελείται από δύο εργολαβίες και αντιμετώπισε ουσιαστικά προβλήματα λόγω αρχαιοτήτων αλλά και της κατασκευής του αγωγού ομβρίων.
Λεωφόρος Μαραθώνος: Θα είμαι σε θέση να σας μεταφέρω περισσότερες πληροφορίες αύριο. Είναι γεγονός όμως ότι το τμήμα του έργου Παλλήνη - Πικέρμι που είχε αναλάβει η Ευρωπαϊκή Τεχνική, και πρόσφατα ανέλαβε να περισώσει η J&P θα είναι πραγματικός άθλος εάν παραδοθεί μέχρι τους Αγώνες. Το πρόβλημα δεν υφίσταται μόνο στον ένα κλάδο στον οποίο απομένουν πολλές εργασίες ακόμη, αλλά στο ότι και στον άλλο κλάδο η ποιότητα κατασκευής είναι επιεικώς άθλια και δυστυχώς δεν σηκώνει ουσιαστική βελτίωση. Για ευνόητους λόγους θα επιλεγεί ασφαλτόστρωση πάχους 10~15 εκατοστών ώστε τουλάχιστον για την περίοδο των ΟΑ να είναι αξιοπρεπής η κατάσταση.
Υπάρχει πολύ παρασκήνιο σχετικά με την Ευρωπαϊκή Τεχνική, αλλά για περισσότερες πληροφορίες θα περιμένετε λίγες ημέρες. |
|
Back to top |
|
|
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Tue Mar 23, 2004 6:21 pm Post subject: |
|
|
Bravo kaloi mou praktores....
Ante kai grigora me nees plirofories... |
|
Back to top |
|
|
PatraTasos Senior Member
Joined: 22 Mar 2004 Posts: 427 Location: Hellas /U.K.
|
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 5:25 pm Post subject: |
|
|
Συνεχίζοντας την ενημέρωση για την πρόοδο των εργασιών για την Σταυρού - Ραφήνας, και συγκεκριμένα το τμήμα Σταυρός - Πικέρμι, σας παραθέτω τις ακόλουθες φωτογραφίες:
1. Άποψη από την γέφυρα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως με θέα προς Πικέρμι
2. Άποψη από την γέφυρα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως με θέα προς U-Turn ΔΠΛΥ
3. Νέος σταθμός διοδίων στον κλάδο Πικέρμι - Σταυρός
4. Άποψη από τον ανισόπεδο κόμβο 1, με θέα προς Πικέρμι (εδώ ξεκινάει η εργολαβία της Ολυμπία Ελλάς)
5. Άποψη από τον ανισόπεδο κόμβο 1, με θέα προς Σταυρό
6. Άποψη προς γέφυρα οδούς Πλουτάρχου, προς Πικέρμι
7. Άποψη προς τέλος έργου
8. Άποψη εγκάρσιας οδού που συνδέει το τέλος του έργου με τη Λεωφόρο Μαραθώνος
|
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 5:34 pm Post subject: |
|
|
Πιο προχωρημένα τα ...διόδια είναι |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 6:10 pm Post subject: |
|
|
Και δύο φωτογραφίες από τα έργα στη συμβολή της Λεωφόρου Μεσογείων με τις Λεωφόρους Κλεισθένους και Λαυρίου. Το έργο αναμένεται να παραδοθεί στα μέσα Μαϊου.
1. Άποψη προς Γέρακα
2. Άποψη προς Αγία Παρασκευή
|
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 6:23 pm Post subject: |
|
|
Από Δανηιλίδη: Σύνδεση Ολ.Χωριού με ΟΑΚΑ:
...ο ίδιος δρόμος κάτω από την Αττική οδό,
|
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Mon Mar 29, 2004 1:27 am Post subject: |
|
|
Γεια σας παίδες
Λοιπόν πριν απο λίγο γύρισα απο το αεροδρόμιο όπου είχα παει για να πάρω τους γονείς μου...Επειδή μένω στα νότια προάστια και επειδή ήταν βράδυ και δεν είχε κίνηση πήγα από την Βάρης- Κορωπίου
Τα νέα είναι ευχάριστα σχετικά με την πρόοδο του έργου...Αυτό το κω..κάναλο το ΑΛΤΕΡ πάλι βγάζει στην επιφάνεια ανύπαρκτα προβλήματα(πριν 3 μέρες είχε ρεπορτάζ και λέγανε οτι υπάρχουν μεγαααααααααλες καθυστερήσεις....)
Το έργο προχωράει μια χαρά...
Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος...Η μισή διαδρομή είναι ήδη έτοιμη καθώς έχουν μπει ακόμα και τα φώτα...Σε ένα άλλο 30-35% του έργου έχει μπεί άσφαλτος και χρειάζονται κάποιες ψιλοδουλίτσες και σε ενα 15-20% τελειώνουν το σκάψιμο και είναι έτοιμη να περάσουν άσφαλτο...Οπότε μην αγχώνεστε...Εγω το είχα ξαναδεί πριν 2 μήνες και πραγματικά εντυπωσιάστικα με την πρόοδο ...Ετσι όπως το είδα υπολογίζω μέσα στον Ιούνιο να είναι έτοιμο
Αν έχει δεί κανείς το ρεπορτάζ του Άλτερ,θα του πώ οτι αυτά τα πλάνα που είχε δείξει είναι από την αρχή του έργου όπου είναι γύρω στα 500μ στα σκαψίματα.Τίποτα σημαντικό δηλαδή |
|
Back to top |
|
|
UWG Senior Member
Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Mon Mar 29, 2004 4:42 am Post subject: |
|
|
ioannis31
Katapliktikes e kainourgies fotografies..euxaristoume apo exsoteriko.. |
|
Back to top |
|
|
olympic flame New Member
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 69 Location: Vouliagmeni
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Mon Apr 05, 2004 2:24 am Post subject: |
|
|
Kai h PATHE mas bghke Patsarde.....( to "KATHE" tou arthrou mou arese... ) |
|
Back to top |
|
|
KEFALONITIS Full Member
Joined: 19 Feb 2004 Posts: 280 Location: NYC
|
Posted: Mon Apr 05, 2004 4:30 am Post subject: |
|
|
Ontws o ari8mos twn autokinhtwn auxsanetai ragdaia sthn A8hna dhmiourgwntas XAOS.
Prepei ta beltiw9oun ta MMM kai na auxsh8oun oi xwroi sta8meuseis.Otan ginoun auta toe h Politeia prepei na ebibalei austhrotata prostima kai oi parabates pou epanalambanoun thn parabah na antimetwpizoun sobarotates khrwseis.
Prepei na exsaleif8ei autos o nomos ths zougklas pou epikratei sthn A8hna!! |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Apr 07, 2004 6:07 pm Post subject: |
|
|
An kai ek prwths opsews tha sas fanei ligo asxeto, thewrw oti oi parakatw epembaseis tha apotelesoun mia shmantikotath "odikh ypodomh"...
Μπάρες στα σημεία-καρμανιόλες
Παρεμβάσεις σύντομα σε 5 μεγάλα τμήματα των εθνικών οδών
H επέκταση των διαχωριστικών νησίδων ασφαλείας (μπάρες) και η εγκατάσταση νέου αντιολισθητικού ασφαλτοτάπητα στα επικίνδυνα σημεία των εθνικών οδών περιλαμβάνονται στις άμεσες προτεραιότητες του ΥΠΕΧΩΔΕ για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας της χώρας.
Όπως ανακοίνωσε χτες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, με αφορμή τον σημερινό εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας που φέτος είναι αφιερωμένη στην οδική ασφάλεια, οι σημαντικότερες παρεμβάσεις θα γίνουν: στο Πέταλο του Μαλιακού, στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης-Καβάλας, στο τμήμα Κορίνθου-Πάτρας του ΠΑΘΕ, σε τμήμα του οδικού άξονα Πάτρας-Πύργου-Ολυμπίας, στον βόρειο οδικό άξονα Κρήτης και στον οδικό άξονα Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Στα επικίνδυνα σημεία των συγκεκριμένων οδικών αξόνων θ' αρχίσουν σύντομα έργα τοποθέτησης στηθαίων ασφαλείας με έμφαση στην κεντρική διαχωριστική νησίδα, διάστρωσης νέων αντιολισθητικών ασφαλτοταπήτων και βελτίωσης των εγκαρσίων κλίσεων (στροφές, απότομες κλίσεις κ.λπ.).
Τα έργα αυτά προωθούνται κατά προτεραιότητα, με στόχο, όπως ανέφερε ο κ. Σουφλιάς, «να είναι ορατή μια πρώτη ουσιαστική βελτίωση της κατάστασης πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες».
Σαμαράκια και στηθαία
Ακόμα, προωθείται η εκπόνηση νέων προδιαγραφών, ιδίως για τα συστήματα αναχαίτισης οχημάτων (σαμαράκια), που περιλαμβάνουν στηθαία ασφαλείας και εγκάρσιες υπερυψωμένες λωρίδες οδοστρώματος για μείωση της ταχύτητας των οχημάτων.
Ειδικότερα, όσον αφορά την Αττική, μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2005 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο αναβάθμισης της φωτεινής σηματοδότησης και θα λειτουργεί το ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου της Κυκλοφορίας, που θα καλύπτει 800 οδικούς κόμβους. H παρακολούθηση της κυκλοφορίας θα γίνεται με 205 κάμερες, ενώ για την πληροφόρηση των οδηγών θα λειτουργούν 24 φωτεινές πινακίδες.
Επίσης, την οδική ασφάλεια αναμένεται να ενισχύσουν τα νέα μεγάλα οδικά έργα. Το 2004 προβλέπεται να ολοκληρωθούν και να δοθούν στην κυκλοφορία νέα τμήματα αυτοκινητοδρόμων (άξονες ΠΑΘΕ, Εγνατία και Ιόνια οδός), συνολικού μήκους περίπου 160 χιλιομέτρων, ενώ ολοκληρώνονται και τα Ολυμπιακά οδικά έργα. Επιπλέον, προχωρεί η διαδικασία έξι συμβάσεων παραχώρησης για την κατασκευή νέων τμημάτων αυτοκινητοδρόμων συνολικού μήκους περίπου 850 χιλιομέτρων.
Στο μεταξύ, ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλης Λιάπης πήρε μέρος στην άτυπη σύνοδο των υπουργών Μεταφορών της E.E. στο Δουβλίνο, όπου ανακοίνωσε την απόφαση της κυβέρνησης να εφαρμόσει πλήρως το στρατηγικό σχέδιο δράσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση κατά 50% τουλάχιστον των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα μέχρι το 2010.
1,2 εκατ. νεκροί ετησίως στον κόσμο
Στη μάστιγα της οδικής ανασφάλειας (3.000 ημερησίως νεκροί σε παγκόσμιο επίπεδο) είναι αφιερωμένη η σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Υγείας. Σύμφωνα με έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) και της Παγκόσμιας Τράπεζας, που δόθηκε στη δημοσιότητα στο Παρίσι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, τα τροχαία σκοτώνουν 1,2 εκατ. ανθρώπους ετησίως σε όλο τον κόσμο.
ΤΑ ΝΕΑ , 07-04-2004 , Σελ.: N15
Κωδικός άρθρου: A17909N151
ID:410586 |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 13, 2004 4:41 pm Post subject: |
|
|
Για την Εγνατία Οδό:
Θα διαφωνήσω με όσους μεμψιμοιρούν γι' αυτό το έργο διότι πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο έργο. Μιλάμε για 680 km κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2+2 λωρίδες +ΛΕΑ και στηθαίο στη μέση και μάλιστα σε εντελώς καινούρια χάραξη. Περνάει από πολύ δύσκολες περιοχές με αποτέλεσμα και τεχνικά να απαιτεί πολλή δουλειά και πολλά λεφτά
Η ιστορία του πριν το 1994 υπήρχε μόνο στα επιστημονικά περιοδικά και στη σφαίρα της φαντασίας των υπολοίπων. Το 1994 πάρθηκε η πολιτική απόφαση για την κατασκευή της εγνατίας. Στην αρχή υπήρχαν σχέδια για να γίνει με διατομή εθνικής οδού στο μεγαλύτερο μέρος της και με βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου σε ορισμένα σημεία. Από το 1997 αποφασίστηκε να γίνει ολόκληρος κλειστός αυτοκινητόδρομος εκτός από ένα μικρό τμήμα λίγο μετά το τούνελ της Κατάρας μήκους γύρω στα 10 km. Έτσι και το τμήμα Κλειδί-Βέροια που αρχικά θα παρέμενε το ίδιο αναβαθμίστηκε σε αυτοκινητόδρομο και το ίδιο αναμένεται να γίνει με το μικρό τμήμα Μέστης Μάκρης στη Θράκη.
Η πορεία του έργου αυτή τη στιγμή είναι η εξής:
Τουρκικά σύνορα-Μάκρη (λίγο έξω από Αλέξ/πολη) : Ολοκληρωμένος αυτ/μος
Μάκρη-Μέστη (περίπου 15 km) :εθνική οδός έχει δημοπρατηθεί η αναβάθμιση σε αυτ/μο
Μέστη-Βανιάνο (λίγο έξω από Ξάνθη): Ολοκληρωμένος αυτ/μος
Βανιάνο Χρυσούπολη (18 km) (πέρασμα Νέστου): Αρχικά είχε κολλήσει λόγω περιβαλλοντικής μελέτης στη συνέχεια λόγω χρηματοδότησης. Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του τμήματος από το αποθεματικό του Γ' ΚΠΣ-δηλώσεις κ. Οικονομίδη προέδρου της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ. Άγνωστο όμως το πότε θα δημοπρατηθεί.
Χρυσούπολη-Νέα Πέραμος Καβάλας: Ολοκλ/νος αυτ.μος.
Νέα Πέραμος-Στρυμόνας: Χρησιμοποιείται η υφιστάμενη εθνική οδός. Πρόκειται για παραλιακή χάραξη με κάποια προβλήματα κατολισθήσεων. Το πλάτος είναι κλασσικό εθνικής οδού (σκεφτείτε περιοχή Λαμίας) αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχει σοβαρά προβλήματα κυκλοφοριακού φόρτου. Έχει μελετηθεί η μεσόγεια χάραξη αλλά δεν υπάρχει καμία προοπτική για σύντομη υλοποίησή της
Στρυμόνας-Ρεντίνα: Κατασκευάζεται κανονικά. Ωραίο τμήμα με γέφυρες και σήραγγες
Ρεντίνα-Νυμφόπετρα: Δημοπρατήθηκε και ανατέθηκε νομίζω στην ΑΒΑΞ πρόσφατα. Λογικά πρέπει να έχουυν αρχίσει οι εργασίες. Περνάει δίπλα από τη βόρεια όχθη της λίμνης Βόλβης και δεν είναι και από τα ευκολότερα κομμάτια λόγω του δύσκολου ανάγλυφου
Νυμφόπετρα-Δερβένι: Ολοκλ/νος αυτ/μος
Δερβένι-ΠΑΘΕ: Ολοκλ/νος στο μεγαλύτερο μέρος, μέχρι το καλοκαίρι θα έχει παραδοθεί ολόκληρο το τμήμα-πολύ σημαντικό και για τη Θεσσαλονίκη γιατί ουσιαστικά είναι η εξωτερική της περιφερειακή οδός.
ΠΑΘΕ-μέχρι Κλειδί: Ολοκλ/νος αυτ/μος
Κλειδί- Βέροια: Ολοκλ/νος αυτ/μος
Βέροια-Πολύμυλος Κοζάνης(Καστανιά): Όσοι έχετε περάσει από Καστανιά καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι αυτό το κομμάτι. Πoλύ δύσκολο τεχνικά με συνεχόμενες γέφυρες και σήραγγες. Σύμφωνα με τα τελευταία θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι (αμήν και ΠΟΤΕ!!!)
Πολύμυλος-Γρεβενά: Ολοκλ/νoς αυτ/μος
Γρεβενά-Παναγιά Γρεβενών: Η παράκαμψη Γρεβενών(6 km) κατασκευάζεται και θα είναι έτοιμη του χρόνου. Για το υπόλοιπο τμήμα μέχρι την Παναγιά που είναι και η πολύ ευαίσθητη περιοχή της αρκούδας ισχύει ακριβώς ότι και στο τμήμα του Νέστου
Παναγιά-Γιάννενα: Περίεργα κάπως τα πράγματα εδώ, είναι όμως και το δυσκολότερο μέρος του έργου. Έτοιμη από παλιά η σήραγγα της Κατάρας (μονή), κατασκευάζονται οι προσβάσεις της και η συνέχεια επίσης μέχρι το χωριό Περιστέρι. Από κει και πέρα υπάρχει τμήμα χωρίς δημοπράτηση (αναμένεται να γίνει αυτό φέτος) όχι όμως μεγάλο μέχρι και την γέφυρα του Αράχθου η οποία λογικά πρέπει να έχει αρχίσει να κατασκευάζεται(έχω 2 χρόνια να πάω) Στη συνέχεια έχουμε τη σήραγγα του Δρίσκου η οποία είναι 4 km η μεγαλύτερη στην Ελλάδα και με πολλά προβλήματα λόγω του δύσκολου εδάφους.
Από τα Γιάννενα μέχρι την Ηγουμενίτσα δεν έχω έγκυρες πληροφορίες. Απ' ότι γνωρίζω θα δοθεί όλο το τμήμα Γιάννενα Ηγουμενίτσα μέσα στο 2004 χωρίς όμως ένα μικρό τμήμα στο χωριό Κρυσταλλοπηγή λόγω μη έγκαιρης δημοπράτησης του.
Ελπίζω να μη σας κούρασα, πάντως και μόνο η κατασκευή του δρόμου αποτελεί για την Ελλάδα ένα πραγματικό επίτευγμα |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Thu Apr 15, 2004 12:46 pm Post subject: |
|
|
Αγώνας δρόμου στα οδικά έργα
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πέμπτη, 15 Απριλίου 2004 07:00
ΑΓΩΝΑ δρόμου προκειμένου να υλοποιηθεί το πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από το Γ' ΚΠΣ και αφορά έργα σε σιδηροδρόμους, αεροδρόμια και αστικές συγκοινωνίες, ώστε η χώρα μας να κερδίσει το χαμένο χρόνο των προηγούμενων ετών και να προλάβει τις προθεσμίες, ζήτησε από την Επιτροπή Παρακολούθησης των έργων χθες ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μιχάλης Λιάπης, μετά τη διαπίστωση ότι η απορροφητικότητα είναι μειωμένη και δεν υπερβαίνει το 18%. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Fri Apr 16, 2004 6:42 pm Post subject: |
|
|
Παιδια μηπως ξερει κανεις, αν θα ανοιχτει ποτε η δευτερη κατευθυνση στο τουνελ του αρτεμισιου ή αν το εχουν παρατησει τελειως; |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 12:41 am Post subject: |
|
|
Νικόλα, η απορρόφηση των έργων που ανέφερες είναι στη χειρότερη θέση των απορροφήσεων με 18% μετά την κοινωνία της πληροφορίας που είναι στο 12%, στο τέλος του 2003, ενώ το μέσο της διάρκειας του Γ'ΚΠΣ ήταν τον Ιούνιο του 2003!!!!! Όμως τα οδικά έργα τυχαίνει να έχουν τον υψηλότερο δείκτη απορροφητικότητας της τάξης του 79% περίπου, και αυτό που έλεγε το άρθρο είναι ότι θα προσπαθήσουν (μια που υπάρχει "ζήτηση" περισσότερη στα οδικά έργα), να γίνει μια ανακατανομή για να μην χαθούν τα κονδύλια.
Όσο για τη δεύτερο τούνελ του Αρτεμησίου είχα ακούσει ότι ήταν το μόνο που έγινε προσπάθεια στην Ελλάδα να κατασκευαστεί με παράλληλη διάνοιξη από τις δύο πλευρές (κάτι σαν το πέρασμα της Μάγχης), αλλά υπήρξε αστοχία κατά μερικά μέτρα και δεν συναντήθηκαν!!! Δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι αληθεύει αυτό γιατί δε το διάβασα από επίσημη πηγή, αλλά τέτοια βρώμα είχε βγει πριν αρκετά χρόνια. |
|
Back to top |
|
|
panther-21- Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 119 Location: Athens,Kalamata
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 2:45 am Post subject: |
|
|
Στο Αρτεμησιο και τα δυο τουνελ ανοιχτηκαν παραλληλα,αλλα μονο το ενα λειτουργει εδω και πολλα χρονια.Το δευτερο ειναι κλειστο μπροστα με μια λαμαρινα.Το γιατι,δεν το γνωριζω,παντως εργα δεν γινονται... |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 8:50 am Post subject: |
|
|
διότι το μέσα του τούνελ δεν έχει ντυθεί~ διότι τα λεφτά τους τελει'ωσανε με την μία σύραγγα complete Και την άλλη τρύπα! |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 9:47 am Post subject: |
|
|
κατι τετοια ειχα ακουσει κι εγω παλιοτερα...οποτε τιποτα προς το παρον... Anyway thanx guys |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 5:44 pm Post subject: |
|
|
Απλά έχετε υπ ' όψιν σας σχετικά με τη σήραγγα ότι μόνο η μία αρκεί για να εξυπηρετήσει. Μάλλον τα χρήματα τους τελείωσαν και δεν φτιάξανε τη 2η. |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 2:09 pm Post subject: |
|
|
Στο έργο αυτό δεν προβλεπότανε να ανοιχτεί και η δεύτερη σήραγγα, απλά για λόγους ευκολίας έκαναν εκκίνηση διάνυξης και της δεύτερης δίδυμης σήραγγας έτσι ώστε όταν παραστεί ανάγκη να έχουν κάποιες υποδομές έτοιμες και να μην καταλάβουν οδόστρωμα από το ήδη υπάρχων. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
|
Back to top |
|
|
|