View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:24 pm Post subject: |
|
|
@vag3721
Μόλις βγείς απο την Σκύδρα και πάρεις την ανηφόρα προς Έδεσσα, καταλαβαίνεις αμέσως την διαφορά στις γραμμές.
Αλήθεια το υπόλοιπο κομμάτι προς Φλώρινα και Κοζάνη ξέρει κανείς πότε θα είναι έτοιμο; Είναι και καταπληκτική διαδρομή πάνω από γκρεμούς, μέσα σε τούνελ, δίπλα στην Βεγορίτιδα κτλ. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:27 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω vag3721 ότι τα καινούρια μπλε βαγόνια δεν έχουν μπει σε όλες τις απλές ταχείες που κάνουν το Αθήνα Θεσσσαλονίκη (χωρίς να είμαι σίγουρος) Πάντως για τους στοιβαγμένους ορθίους και τα sleeping bag είμαι σίγουρος ειδικά στην ταχεία τη βραδινή (όχι την κλινοθέσια). |
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:59 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ 1000% με τον supera....όσο ο κόσμος θα προτιμάει τα ΚΤΕΛ από τα τρένα σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Στο εξωτερικό, τα πούλμαν ούτε κατά διάνοια δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα τρένα σε ταχύτητα αλλά και ούτε σε άνεση, ασφάλεια και ακρίβεια, και αρκούνται να κάνουν τοπικά δρομολόγια. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 9:58 am Post subject: |
|
|
και εγω οταν ειμουν αυστρια ο κοσμος τρενο επαιρνε αντι για λεοφωρειο |
|
Back to top |
|
|
jortheo Full Member
Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 8:37 am Post subject: |
|
|
το site της εργοσε www.ergose.gr οπου εκει ο επισκεπτης μπορει να παρει πληροφοριες για το προγραμμα εκσυγχρονισμου των σιδηροδρομων ελλαδος |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:30 am Post subject: |
|
|
Το συγκεκριμενο τρενο εχει μεγιστη ταχυτητα σχεδιασης τα 405 km/h . Πιστευω οτι αν οι Ιαπωνες θελησουν, θα ξεπερασουν το ρεκορ τον 515,3 km/h ευκολα . |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 11:51 am Post subject: |
|
|
υπαρχει κανενα νεο για την νεα γραμμη μεχρι τη κορινθο |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:06 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:32 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 8:46 am Post subject: |
|
|
σχεδια εφικτα αν κρινω οτι αυτα με βαση τοπρογραμματισμο τους θα συμπαισουν με το ευρωπαικο του 2012 |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 3:12 pm Post subject: |
|
|
afta ine! i anthropoi ine apisteftoi, osa lefta ke na eheis prepei ke na to eheis mesa sou....
signomi pedia ala to 50% tis iaponias ine vouna....opote an ke katanoo pos ine diskolo stin ellada na xeperasoume ta 180km, to theoro ligo ipervoliko epihirima ke pali....
More than 50% of the area of Japan is mountainous and covered by forests
http://www.japan-guide.com/list/e1000.html |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 3:30 pm Post subject: |
|
|
Μα δεν παει ετσι ρε billy. Και η Ιαπωνια εχει 100 φορες καλυτερη οικονομια απο την Ελληνικη, μην το ξεχνας αυτο. Οι συγκρισεις πρεπει να γινονται μεταξυ ομοιων και οχι ετσι αντε τα βρηκαμε αντε τα συγκριναμε. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 3:33 pm Post subject: |
|
|
kala afto enoite,
den ipa pos borume na ftiaxoume tetia trena, aplos ego milao gia to epihirima pos den boreis na anaptixeis teties tahitites an den eheis pediades ke ise se hora me vouna ke dasei....
ke apo tin alli, opos ehoume pei se polla posts , ta 360km borei gia tin ellada na ine ipervoli , ala ta 180 km apo tin alli de mu fenonde ke to orio ton dinantotiton....os ena simeio dehome to epihirima ala den ftaine mono ta lefta ke i pediades....
apandusa mono sto epihirima tou filou apo paliotero post stin proigumeni selida pou ihe ginei, oriste ke to post:
Nameless wrote: | Χωρίς να διαφωνώ ότι τα 180 Km/h δεν αποτελούν επίτευγμα στις μέρες μας, να σου θυμίσω τις πεδιάδες από τις οποίες περνάνε τα ICE και τα βουνά που περνάνε τα δικά μας τα τρένα. Αν μπορείς να χαράξεις ευθεία, μπορείς να ταξιδέψεις με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, αλλά αν η χάραξη έχει πολλές στροφές, δεν είναι ούτε εύκολο ούτε ασφαλές να πηγαίνεις με τόσο μεγάλες ταχύτητες.
Εξ'άλλου, ας συνδεθούν όλες οι ελληνικές πόλεις με το σιδηροδρομικό δίκτυο (δυτικός σιδηροδρομικός άξονας? τι απέγινε αυτό? σιδηροδρομική γέφυρα ή τούνελ Ρίου-Αντιρρίου? Αναβάθμιση και επέκταση δικτύου Πελλοπονήσου? Επέκταση προαστιακού σιδηρόδρομου Αττικής?) κι ας είναι και με 120 km/h .... για αρχή |
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 4:06 pm Post subject: |
|
|
το κρισιμο ερωτημα εδω ειναι αν οι γραμμες που θα φτιαχτουν και αυτες που ηδη φτιαχνονται μπορουν μελλοντικα να δεχτουν τρενα με ταχυτητα μεγαλυτερη των 180 χλμ/ωρα. αν δεν τις αντεχουν τοτε δεν κανουμε τιποτα γιατι μετα απο 15-20 χρονια αντε ραβε ξηλωνε απο την αρχη |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 5:28 pm Post subject: |
|
|
billy8181 wrote: |
den ipa pos borume na ftiaxoume tetia trena, aplos ego milao gia to epihirima pos den boreis na anaptixeis teties tahitites an den eheis pediades ke ise se hora me vouna ke dasei....
|
Φυσικά και μπορείς να χαράξεις γραμμές τέτοιων ταχυτήτων σε μια χώρα με βουνά. Απλά πρέπει να σκάψεις τα απαραίτητα τούνελ και γενικά να κάνεις όλες τις απαραίτητες παρεμβάσεις στο χώρο για να μπορέσεις να πιάσεις τέτοιες ταχύτητες. Οι "φθηνές" απότομες περιμετρικές χαράξεις ΔΕΝ μπορούν να σου δώσουν τα 300 km/h που θα σου δώσει ένα καλό και "ακριβό" τούνελ.
billy8181 wrote: |
ke apo tin alli, opos ehoume pei se polla posts , ta 360km borei gia tin ellada na ine ipervoli , ala ta 180 km apo tin alli de mu fenonde ke to orio ton dinantotiton....os ena simeio dehome to epihirima ala den ftaine mono ta lefta ke i pediades....
|
Είναι υπερβολή μόνο και μόνο γιατί δεν μπορείς να μάθεις να τρέχεις (ταχύτητες 360km/h) πριν μάθεις να περπατάς (ανάπτυξη σιδηροδρομικού δικτύου). Αλλιώς μια ευρωπαική χώρα που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να έχει ένα καλό και γρήγορο σιδηροδρομικό δίκτυο. Και πράγματι, δεν φταίει μόνο η έλλειψη των "πολλών" χρημάτων αλλά και η κακοδιαχείριση των "λίγων" που έχουμε. |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 8:37 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:34 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 7:38 pm Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | το κρισιμο ερωτημα εδω ειναι αν οι γραμμες που θα φτιαχτουν και αυτες που ηδη φτιαχνονται μπορουν μελλοντικα να δεχτουν τρενα με ταχυτητα μεγαλυτερη των 180 χλμ/ωρα. |
Nomizo oti (kai apo auta pou leei o OSE) oi grammes pou kataskeuazontai ston axona Thessaloniki - Athina einai gia taxitites >=200km/h , eidika sto tmima tis perioxis ton tempon pou kataskeuastike me statheri epidomi (slab track) exei megisti taxitita xaraxeis 250km/h. Oi ipoloipes grammes autes tou ditikou axona gia paradeigma apo Kozani mexri Igoumenitsa analoga me tin topothesia apo 120km/h mexri 160km/h. An o OSE dromologouse ta ICE me sinthesi 4 bagonia apo ta kainourgia kai mia mixani ADTRANZ (Bombardier pleon) kai me taxitita 180km/h i kai 200km/h (nomizo oti mono me tesera bagonia mporoun) isos na ginotan to dromologio Athina - Thessaloniki se 4 ores , kati pou tha dikaiologouse ta 10+ euro diafora apo ta alla IC . |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 10:48 am Post subject: |
|
|
Τις προάλλες ήμουν στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης και είδα το τρένο που πηγαίνει Κωνσταντινούπολη, και μ'έκανε εντύπωση ότι τα βαγόνια ήταν του τούρκικου ΟΣΕ! Μάλιστα σε όλα τα παράθυρα είχαν την ημισέληνο με το αστέρι.
----------------
Η μέγιστη ταχύτητα των railbuses είναι 115 Km/h. |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 5:44 pm Post subject: |
|
|
ean imastan mia xora me ena proigmeno sidirodromiko diktio tha eprepe na eixame mia sidirodromiki grammi thessaloniki-kavala-aleksandroupoli
kai apo ekei gia konstantinoupoli |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 8:54 pm Post subject: |
|
|
http://news.ert.gr/newsDetails.asp?id=150686
Εγκαίνια σύνδεσης Θεσ/νίκη-Πόλη
δε πιστεύω να σας ξαφνιάζει η παρουσία του Χριστόδουλου στα εγκαίνια! Καθαρά συμβολική...για την Πόλη κίνησε το τρένο... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 10:05 pm Post subject: |
|
|
Η Ελευθερία έχει απόλυτο δίκιο. Καλή κίνηση ασφαλώς η απ' ευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινούπολης αλλά ξέρετε πόσο κάνει; 12 ώρες. Αν δείτε από που παέι το τρένο θα φρίξετε. Απο Θεσσαλονίκη ανεβαίνει Κιλκίς, τέρμα πάνω λίμνη Δοϊράνης, φτάνει Προμαχώνα, κατεβαίνει Σέρρες, μετά ανεβαίνει Δράμα, μέσω Παρανεστίου-Σταυρούπολης-Στενών Νέστου φτάνει στην Ξάνθη και συνεχίζει Κομοτηνή κλπ κλπ. ΤΟ τμήμα Θεσσαλονίκης Ξάνθης φανταστείτε πόσο πολύ πιο γρήγορα θα το έκανε το τρένο αν υπήρχε σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης παράλληλα με την Εγνατία. Καμία σχέση. Και εξυπηρετείται και η πόλη της Καβάλας με το πολύ σημαντικό λιμάνι! Το οποίο λιμάνι σκοπεύουν να το εξυπηρετήσουν με μια νέα γραμμή που θα συνδέει το λιμάνι με τους Τοξότες στην έξοδο των στενών του Νέστου κοντά στην Ξάνθη. Να πηγαίνεις δηλαδή Καβάλα-Θεσσαλονίκη μέσω Τοξοτών-Δράμας-Σερρών-Κιλκίς!!! Ολόκληρος κύκλος δηλαδή!!!
Ξυπνήστε εκεί στο υπουργείο μεταφορών και καταλάβετε ότι το μέλλον των μεταφορών είναι ο σιδηρόδρομος. Υψηλής ταχύτητας άξονας Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη-Τουρκία είναι πρώτης προτεραιότητας.
Τα ίδια και για τον πολύπαθο δυτικό άξονα. Μου φαίνεται αδιανόητο μια τόσο μεγάλη περιοχή της Ελλάδας, όπως η Ήπειρος και η Δυτική Στερεά να μην έχουν σιδηρόδρομο το 2005!!! Να μην συνδέεται με τρένο η Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα παρά μόνο με τη γραμμή Αθήνας-Πάτρας!
Πρώτη προτεραιότητα ο Δυτικός άξονας με συνδέσεις με το υπόλοιπο δίκτυο (υποθαλάσσια σιδηροδρομική σήραγγα Ρίου Αντιρρίου και σύνδεση Ιωαννίνων-Καλαμπάκας και μετά διακλάδωση προς Κοζάνη και Τρίκαλα-Παλαιοφάρσαλο) |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 10:22 pm Post subject: |
|
|
Superas
http://www.ergose.gr/ergosesite/_images/uploaded/2005_1000_50.jpg
Για ρίξε και μια ματιά πως πάει κάποιος από Θεσσαλονίκη στην Κοζάνη με τρένο....τακτικές του 1880 όταν βασικός σκοπός ήταν να συνδεθούν όλες οι πόλεις με σιδηρόδρομο χωρίς να τους απασχολεί αν η διαδρομή θα είναι 10 ή 15 ώρες (προχωρημένες καταστάσεις για την εποχή τους). Ελα όμως που τώρα ο Κοζανίτης έχει την Εγνατία και χέστηκε για το τρένο...όσα railbus με aircondition και jakusi και να του βάλεις, το αυτοκινητάκι του θα πάρει για να ταξιδέψει και όχι τον ΟΣΕ...Θεσσαλονίκη μέσω συνόρων FYROM. Τουλάχιστον όχι το 2005....
(μα καλά, τόσα χρόνια δεν τους ενοχλεί ρε παιδί μου αυτός ο χάρτης...εμένα κάθε φορά πονά το μάτι μου! Λαχανιάζω με την ιδέα τησ διαδρομής!)
Φαντάσου να θελήσει κάποιος άσχετος να πάρει το τρένο από Κοζάνη για Βέροια...και κατά τη διάρκεια της διαδρομής του δείξεις το χάρτη! Θα ψάχνει παράθυρο για να πηδήξει... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 8:29 am Post subject: |
|
|
Όντως Giannis έχεις απόλυτο δίκιο. Η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Κοζάνη είναι για γέλια. Για να χρησιμοποιήσει ο κάτοικος της Κοζάνης το τρένο για να έρθει στη Θεσσαλονίκη απαιτείται νέα γραμμή Κοζάνη-Βέροια μέσω Καστανιάς. Πολυδάπανα έργα δηλαδή που έχω την εντύπωση ότι ούτε το 2100 δεν θα γίνουν... Εντωμεταξύ η γραμμή μετά την Έδεσσα προς Φλώρινα και Κοζάνη παραμένει εκτός λειτουργίας λόγω των έργων βελτίωσης που γίνονται.
Ο χάρτης που έβαλες είναι πολύ κατατοπιστικός και δείχνει και τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη που περιέγραψα παραπάνω.
Κάντε μια βόλτα από το site του ΟΣΕ.
www.ose.gr.
Φυσικά δεν μιλάμε για online κράτηση εισιτηρίων κλπ κλπ. Εδώ ακόμη τους σταθμούς τους γράφουνε σε καθαρεύουσα! Αθήναι, Αίγιον, Αυλίς κλπ
Κάντε και μια βόλτα στο www.trenitalia.com. Σου βγάζει όποιο δρομολόγιο θέλεις, τιμές σε όποια θέση θέλεις, online κράτηση φυσικά και άλλα καλά.
Τουλάχιστον αυτά τα θέματα - εξυπηρέτηση, online κρατήσεις, εκσυγχρονισμός σταθμών, εκσυγχρονισμός μετάδοσης πληροφορίας κλπ δεν θέλουν και τα τρελά λεφτά. Μεράκι και λίγο μυαλό θέλουν, αλλά που;
Καληνύχτα κύριοι υπέυθυνοι του ελληνικού σιδηροδρόμου!
Last edited by superas on Thu Jul 14, 2005 8:35 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Rohan Full Member
Joined: 17 Dec 2004 Posts: 382 Location: Middle Earth
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 8:34 am Post subject: |
|
|
Giannis wrote: | όσα railbus με aircondition και jakusi και να του βάλεις, το αυτοκινητάκι του θα πάρει για να ταξιδέψει και όχι τον ΟΣΕ... |
Μια παράμετρος που αφορά τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες και δεν την αναφέρουμε συχνά εδώ στην Ελλάδα έχει να κάνει και με τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Αν υποθέσουμε ότι λόγω νοοτροπίας (και αυτό συζητήσιμο) οι Έλληνες προτιμούν το αυτοκίνητο, αυτό δεν σημαίνει ότι ένα αξιοπρεπές σιδηροδρομικό δίκτυο είναι αχρείαστο στην Ελλάδα. Σκεφτήτε πόσο πολύ εξαρτώμαστε ως χώρα από τις οδικές μεταφορές, γεγονός που έχει άμεσο αντίκτυπο στην κίνηση μεγάλων αριθμών από νταλίκες στους αυτοκινητοδρόμους μας με όλες τις επιβαρύνσεις που δημιουργεί αυτό το γεγονός σε θέματα οδικής ασφάλειας περιβάλλοντος κλπ., αλλά και σε μεγαλύτερο κόστος των εμπορευμάτων λόγω μεταφορικών (η οδική μεταφορά εμπορευμάτων είναι ακριβότερη από τη σιδηροδρομική-σκεφτήτε μόνο τις οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνει ένας εμπορευματικός σιδηρ. συρμός ).
Άρα η ανάπτυξη σιδηροδρομικής υποδομής έχει και άλλες πτυχές, πολύ κρίσιμες για την ανάπτυξη της χώρας και είναι πραγματικά κρίμα που πέρα από τα μεγάλα οδικά έργα στα οποία (πολύ σωστά) δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία 20 χρόνια, η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου έχει χαρακτηριστικά υστερήσει.
Εν τέλει, ακόμη και σε ζήτημα επιβατικής κίνησης πιστεύω ότι ο Έλληνας δεν θα είχε πρόβλημα να αφήσει το αυτοκίνητο κατά μέρος και να πάρει το τρένο, αν ήξερε ότι θα φτάσει γρήγορα, ασφαλώς και άνετα στον προορισμό του.
Επιβάλλεται τα επόμενα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα στην Ελλάδα να είναι σιδηροδρομικά (εξάλλου έχουμε μείνει τόοοσο πίσω! ) |
|
Back to top |
|
|
|