stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Mar 19, 2004 10:36 am    Post subject: Reply with quote

Panagiotis-7, συμφωνώ για το Schiphol...

eksoristos, σωστό αυτό που λες. Σου υπενθυμίζω κάτι που είχαμε πει στο προηγούμενο forum, ότι δηλαδή ο ΔΑΑ θα φτιάξει εγκαταστάσεις για την εξυπηρέτηση της γενικής αεροπορίας, και μάλιστα θα ενταχθούν στο master plan του αεροδρομίου.

Είναι τελείως λανθασμένο να συγκρίνουμε την επιβατική κίνηση της Αθήνας με του Παρισιού, της Φρανκφούρτης, του Άμστερνταμ κλπ. Η τοποθεσία του κάθε αεροδρομίου δίνει και το στρατηγικό πλεονέκτημα σε ό,τι αφορά τον γεωγραφικό χώρο που θα εξυπηρετεί και θα γίνει hub. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να γίνει σε 2-3 χρόνια. Επίσης, η Ελλάδα ως τελικός προορισμός δεν έχει τώρα να προσφέρει κάτι περισσότερο από όταν λειτουργούσε το Ελληνικό, ώστε να είναι μεγαλύτερη η κίνηση, σε αντίθεση με τη Βαρκελώνη, που η επιβατική κίνηση αυξήθηκε από 9 εκ. επιβάτες το 1990 σε 21 εκ. επιβάτες το 2002.

Γενικά, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προσέλκυση των αεροπορικών εταιρειών, όπως τα airport charges, τα "slots" κλπ., αλλά και ενδοκρατικοί ανταγωνισμοί και παιχνίδια εξουσίας...

Όσο για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, συμφωνώ ότι είναι λειτουργικά άρτιος αλλά σχεδιαστικά αδιάφορος, τουλάχιστον. Προτιμω όμως το πρώτο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Mar 19, 2004 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Go Europe wrote:
To megalitero twn USA einai to O HAre tou Chicago kai oxi tis ATLANTA


Δε ξέρω για της Ατλάντα, αλλά το O'Hare είναι πραγματικά τεράστιο είχα πάει πριν αρκετά χρόνια, και μου είχε κάνει εντύπωση ένα μέσο κάτι σα το εναέριο μετρο που θα γίνει προς Ελληνικό, που είχε για να αλλάζεις terminal και έκανες καμιά 10ριά λεπτά απόσταση με αυτό!!!! Έφαγα και μια εξάωρη καθυστέρηση εκεί, οπότε είχα χρόνο και το γύρισα αρκετά. Από εμπορικά κέντρα μέχρι ό,τι άλλο θες. Είναι όντως το μεγαλύτερο στις ΗΠΑ (δε ξέρω για τον υπόλοιπο κόσμο) γιατί είναι κυρίως ενδιάμεσος σταθμός για τα domestic flights από δυτικές σε ανατολικές πολιτείες καθώς είναι στο μέσο περίπου. Είχα δει και το NewYark, το 2ο της Νέας Υόρκης (μετά το JFK), που δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο, και αυτό του Σινσινάτι στο οποίο γυρίστηκε η σκηνή από τον άνθρωπο της βροχής, όπου ο Ντάστιν Χόφμαν ούρλιαζε γιατί δεν ήθελε να μπει στο αεροπλάνο! (άσχετο Laughing )
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Demetrio
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 156

PostPosted: Fri Mar 19, 2004 11:49 am    Post subject: Reply with quote

eksoristos wrote:
To pio kontino politiko einai stin...Mukono. Eimaste gia gelia. Fusika tou Marathona katastrafike gia na ginei ...kopilatodromio kai tou Ellinikou gia na ginein polukatoikies kai kleista.Pagkosmia prototupia, mias kai oi xoroi gia na ginoun aerodromia einai duseuretoi, eidika se mia kata vasi oreini xora opos i Ellada.Auto kai mono deixnei oti den uparxei orama stin Ellada. H anthisi tis genikis aeroporias kai i uparksi mikron idiotikon aerodromion tha itan megali othisi gia ton tourismo

Η σύμβαση που υπογράφτηκε με το νέο ΔΑΑ προέβλεπε να έχει την αποκλειστικότητα σε όλη την περιοχή... γι΄ αυτό και κλείστηκαν όλα τα άλλα αεροδρόμια... και να σου πω... 1000 φορές καλύτερα που έχουμε ένα και καλό αεροδρόμιο... παρά 10 φτηνιάρικα σκορπισμένα σε όλη την Αττική που θα προκαλούσαν μόνο περαιτέρω θόρυβο, κίνηση, περιβαλλοντικές επιπτώσεις, κτλ. Τουλάχιστον τώρα έχουμε ένα άψογο αεροδρόμιο με δυνατότητα ανάπτυξης μέχρι και 60εκ επιβατών και επιπλέον έχουμε νέες λίμνες, πάρκα, αθλητικές εγκαταστάσεις, κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Fri Mar 19, 2004 3:51 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτοι που διευθυνουν αεροδρομια ξερουν οτι το Schiphol ειναι το καλυτερο στο κοσμο. Εαν δει καποιος το business park και ποσα δις ευρω κανει inject καθε χρονο στην Ολλανδια και τι θεσεις εργασιας εχει δημιουργησει θα τρελαθει. Aμερικανος που ηταν μαζι μου μολις το ειδε εκανε WOW! Ολα αυτα εξαιτιας της KLM που ελεγχει η συνεργαζεται με τις ασιατικες και αμερικανικες εταιριες. Χιλιαδες ατομα βρισκουν εργασια στην ΚΛΜ σε μια περιοδο δεν βρισκαν ατομα! Η ολυμπιακη εταιρια συνεχιζει οχι μονο να ζημιωνει καθε ελληνα αλλα εχει καταστρεψει την οικονομια μας.
Smile
Back to top
View user's profile Send private message
DonAlex
Guest





PostPosted: Fri Mar 19, 2004 4:12 pm    Post subject: Reply with quote

Ti to psaxnoume re paidia ?
Eimaste gia klammata...edw den thelei na tin vlepei kanenas tin Olympiaki...
tha thelei na synergasthei mazi tis ?
Provlepw founto sto telos kai na petame meta apo liga xronia
Athina > Kriti me Turkiye Hava Yollari....!!! Sad
Back to top
eksoristos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 209

PostPosted: Fri Mar 19, 2004 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Demetrio, den sumfono, einai san na les afou exoume to limani tou Peiraia ,pou einai to megalutero limani tis xoras, de xreiazomaste oute aples marines. Ki omos i Attiki exei marina sti Zea, sto Faliro, ston Alimo sti Glufada kai de sumazeuetai. Alli i xrisi tou Benizelos kai alli ton mikron politikon aerodromion. H apokleistikotita den afora tin geniki aeroporia kai den tha mporouse alloste. Oso gia ton xoro pou parexei to Benizelos se autin einai elaxistos, xoraei den xoraei 15-20 aeroplana, oi upiresies koistologountai triplasia apo to Elliniko to de kausimo to pairnoun me to stagonometro. Aplos skepsou poso tononoun tin kinisi sta nisia ta idiotika giot pou fernoun kai ton kalo-plousio kosmo. Den eida tous eponumous opos px ton Karolo na pane me to ploio tis grammis sta nisia. An itan na pane etsi, de tha erxontan katholou. Ki omos i diafimisi pou mas kanoun me tin parousia tous kai tis epnanlamvanomenes episkepseis einai anektimiti. Opos vlepeis oi dimoi kai to kratos ksodeuoun lefta gia tis mikres marines alla den to kanoun gia ta elafra aerodskafi pou prosferoun ston idio skopo akrivos . Auto einai megalo lathos.Arkei na deite ti kanei i Tourkia antistoixa ston idio tomea kai poso exoun sumvallei ta mikra aerodromia ston tourismo tis
Back to top
View user's profile Send private message
eksoristos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 209

PostPosted: Fri Mar 19, 2004 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

To thema tis olumpiakis einai alli ponemeni istoria...kalos o sosialismos kai douleia se olous alla pos mporeis na kratas mia etaireia pou den prosferei etsi opos einai. Oute se times, oute se dromologia ..se tipota. Giati na plironoume oloi gia na doulepsoun 10.000; Edo tous lene oti gia na sothei i etaireia prepei na ginoun perikopes kai autoi to xaba tous. Gia na min xasoun tin douleia tous 3.000 kinduneuoun na meinoun oloi anergoi. Ti na kanoume re paidia, etsi leitourgoun oi agores.An den eisai kalos se auto pou kaneis tha katastrafeis. Oso diaionizetai auti i katastasi oi megaluteroi xamenoi einai to elliniko dimosio kai to aerodromio. 2004 exoume kai anti i Olumpiaki na petaei se olous tous proorismous tis me to ethnosimo kai to sima tou 2004, na etoimazei paketa prosforon, na tin gnorisoun oi epivates, na tin xrisimopoisoun, autoi apergoun. E den pa na gamithoun tote; Pou tha ksanavroun tetoia eukairia na proselkusoun epivates mazika;POTE.......
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Fri Mar 19, 2004 10:56 pm    Post subject: Reply with quote

Φεβρουάριος 2004
Έργα στο αεροδρόμιο...

Η Εταιρεία του Αεροδρομίου, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση της Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής Οικογένειας αλλά και των αναγκών λόγω της αυξημένης κίνησης, προχωρεί σε μία σειρά από έργα.

Εδώ αναφέρουμε μερικά από αυτά:

Εγκατάσταση νέων οθονών εμφάνισης πτήσεων στην ευρύτερη περιοχή του αεροδρομίου που θα παρέχουν επίσης τη δυνατότητα πληροφόρησης για περιοχές και αποστάσεις.
Αναβάθμιση της σήμανσης σε όλα τα σημεία του Αεροσταθμού και διευρυμένο κεντρικό σημείο πληροφοριών που θα συμπληρώνει τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες πληροφοριών του Αεροσταθμού.
Το Γραφείο του Επόπτη Αεροσταθμού που λειτουργεί όλο το 24ωρο θα αναβαθμιστεί και θα εξυπηρετεί και ως κεντρικό σημείο πληροφοριών.
Πρόσθετα γραφεία υποδοχής/πληροφοριών για διάφορους οργανισμούς και δημόσιους φορείς που επιθυμούν να προσφέρουν υπηρεσίες υποδοχής στους καλεσμένους τους κατά τη διάρκεια των Αγώνων.


http://www.in.gr/innews/EBeni/ebintro.htm
Back to top
View user's profile Send private message
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 6:44 am    Post subject: Reply with quote

pisteuw to schiphol einai to kalytero tis eurwpis...terastio(kai synexizoun tin epektasi...) omorfo leitourgikotato...kai milane kai agglika oi anthrwpoi,oxi opws stin gallia...ston leuteri piga mono mia fora kai de mou arese pou eprepe na plirwsw gia karotsaki(de xerw an isxyei akoma...)exeplagein omws pou oloi skotonwtan na me exypiretisoun,prwti fora mou sinevaine auto ston elladiko xwro Shocked Shocked akoma kai oi mpatsoi itan eugenikoi me enan axyristo makrymalli me skoularikia kai satanikes mplouzes... epatha plaka sas lew... Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

Paidia h gnwmh mou gia to aerodromio ths Athinas einai thetikh oson afora thn eksyphrethsh kai pisteyw oti oi dynatothtes epektashs tou apoteloun kalo shmadi gia ta ellhnika dedomena. Tha anaferthw omws se ena symvan paramones twn prosfatwn eklogwn : Petaksame apo Frankfourth gia Athina me 3 wres kathysterhsh, kathws, opws mathame, epesan ta systhmata tou "El.Venizelos"! Fantazeste ti exei na ginei an symvei kati tetoio sthn Olympiada;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
simonUK
Guest





PostPosted: Sat Mar 20, 2004 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

synfona me to episimo site tou Athens International Airport i epivatiki kinisi afksithike kata 3.6% to 2003.
Back to top
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Kai fantazomai oti to 2004 logw Olympiakwn tha aykshthei katakoryfa.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

Πρώτα απ' όλα, να ξεκαθαρίσουμε κάτι: "Ωραίο" δεν είναι αναγκαστικά αυτό που είναι μεγάλο.
Ούτε μπορούμε να κατηγορούμε το αεροδρόμιο ότι μας γυρνάει στην δεκαετία του '80, την στιγμή που δεν υπάρχει τεχνολογική καινοτομία που να μην την έχει υιοθετήσει και να μην έχει βραβευθεί γι' αυτήν.
Το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ μπορεί να έχει 42 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, αλλά μην ξεχνάμε και τη γεωγραφική θέση της Ολλανδίας που την κάνει ανυπέρβλητο κόμβο, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις ίδιες τις εταιρείες.
Επιπλέον, η Ολλανδία είναι μια μικροσκοπική χώρα, περίπου στο μέγεθος της Μακεδονίας. Αν και έχει κάμποσα μικρά και ασήμαντα αεροδρόμια λοιπόν, ουσιαστικά εκείνο του Άμστερνταμ είναι που μετράει, και μόνον!
Στην Ελλάδα έχουμε το Ηράκλειο με πάνω από 6 εκατ. επιβάτες το χρόνο (απ' τα καλύτερα τσαρτεράδικα της Ευρώπης), έχουμε την Κέρκυρα και τη Ρόδο για να μη μιλήσω βέβαια για τη Θεσσαλονίκη. Θέλω να πω δηλαδή ότι αν όλα αυτά τα εκατομμύρια επιβατών προσετίθοντο στην κίνηση του Ελ. Βενιζέλος, θα ξεπερνάγαμε τα 30 εκατομμύρια, με ανάλογη αύξηση στη διακίνηση εμπορευμάτων. Πώς να το κάνουμε, η Ελλάδα (για τόσο μικρή χώρα) έχει μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια με πολύ αξιόλογη κίνηση. Δεν έχει ένα, όπως η Ολλανδία...
Άσε που η Ολλανδία έχει 16 εκατομμύρια κατοίκους, και η Ελλάδα με το ζόρι 11. Αν είχαμε κι εμείς 5 εκατ κόσμο παραπάνω, η κοινή λογική δεν λέει ότι και η κίνηση του αεροδρομίου θα ήταν αντίστοιχα κατά 40% τουλάχιστον μεγαλύτερη;;;
Να τις κάνουμε λοιπόν τις συγκρίσεις με το Άμστερνταμ, αλλά να τις κάνουμε σωστά. Όχι όπως μας βολεύει...

Καταλαβαίνω βέβαια ότι το παράδειγμά μου είναι τραβηγμένο, αλλά για να μην παρεξηγηθώ, επαναλαμβάνω το εξής: Μην συγκρίνετε μια χώρα που όλη της η κίνηση συγκεντρώνεται σε ένα
αεροδρόμιο, με την Ελλάδα που την μοιράζει ανάμεσα σε 6 διεθνή και καμμιά σαρανταριά περιφερειακά.
Για τη Βαρκελώνη ας μη μιλήσουμε. Και μόνο επειδή η Ισπανία μαζεύει για πλάκα 60 εκατομμύρια τουρίστες το χρόνο, και πάλι λίγοι αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο. Επιπλέον η Ισπανία έχει πενταπλάσιο πληθυσμό από την Ελλάδα. Αυτά γιατί τα ξεχνάτε; Twisted Evil

Μην την μικραίνετε συνέχεια την Ελλάδα, είναι κρίμα. Σχεδιαστικά βεβαίως και είναι αδιάφορο το δικό μας και όλοι συμφωνούμε σε αυτό, αλλά για τη δουλειά που καλείται να κάνει, είναι κάτι παραπάνω από ιδεώδες. Σχεδιαστικά πανέξυπνο (ως προς τη λογική ευκολίας χρήσης του), πλήρως δικτυωμένο, απόλυτα ασφαλές, φιλικό, και μέχρι το 2010 που θα αρχίσει η δεύτερη φάση επέκτασής του (ο τελικός στόχος είναι τα 60 εκατ. επιβάτες το χρόνο), σίγουρα θα δούμε καλύτερες αρχιτεκτονικές προτάσεις.
Προς τι τόσος θόρυβος λοιπόν; Αν η Ελλάδα, χρόνια τώρα, έχει κολλήσει στα 9 εκατομμύρια τουρίστες --οι Αλβανοί δεν μετράνε-- (εκ των οποίων τα 6 εκατομμύρια πάνε κατευθείαν στα νησιά με τσάρτερ), το αεροδρόμιο φταίει και γι' αυτό; Ας ήμασταν έξυπνοι να πιάσουμε τα 20 εκατομμύρια, και ας το φτιάχναμε από την αρχή διπλάσιο!

Αν και πιστεύω πως είναι πολύ καλύτερο που θα το μεγαλώσουμε αργότερα, γιατί έτσι θα υιοθετήσουμε τις τεχνολογίες εκείνης της περιόδου, όπως επίσης και τις αρχιτεκτονικές καινοτομίες που θα ισχύουν τότε. Σε λιγότερο από 10 χρόνια δηλαδή, η Αθήνα θα έχει ένα ακόμα μεγαλύτερο και καλύτερο αεροδρόμιο, που ακόμα και το "παλιό" κομμάτι του θα θεωρείται καινούργιο, ενώ το Σαρλ Ντε Γκωλ θα είναι ένα ερείπιο 50 χρονών, και άντε να το συμμαζέψεις!!! Ό,τι και να του κάνουν θα είναι ξεπερασμένο. Θα είναι σαν να βάζεις καινούργια μηχανή σε σακαράκα.
Ψυχραιμία λοιπόν, και ας παραδεχτούμε ότι έχουμε και μεις μια υποδομή που καλό είναι να την μιμηθούν και οι ξένοι...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
simonUK
Guest





PostPosted: Sat Mar 20, 2004 6:43 pm    Post subject: Reply with quote

tha sinfoniso me ton ypsilon...apolita. to aerodromio tis athinas einai mia ekseretika eksipni kataskevi. kai jiana eimsate kai dikaioi arxitektonika den einai aristourjima omos den einai kai teratourjima. idios kata tin prosjiosi stin athina fantasi poly omorfo... episis na po oti i kataskevastria etairia, i germaniki hochtief diafimisi diethnos tis kataskevastikes ikanotites tis ston tomea ton aerodromion me to aerodromio tis athinas!!!!
Back to top
Panathas13
Full Member
Full Member


Joined: 11 Mar 2004
Posts: 262
Location: Germany

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

IATA "Global Airport Monitor"
Athens International Airport achieves top world ranking for 2002
- May 19th, 2003

Athens International Airport is the new leader in the world in its category, according to the annual results of IATA's independent survey "Global Airport Monitor" for 2002.

In the airport size category up to 15 million passengers per annum, "Eleftherios Venizelos" moved up not only to the 1st position in Europe, but also to the 1st position in the world. Our airport scored highest for Overall Passengers Satisfaction, climbing from 2nd in Europe and 3rd in the world in 2001.
--------------------
Athens International Airport
is the "European Airport of the Year 2004"

December 22nd, 2003

The innovative entrepreneurial scheme and the airport's successful operation and achievements to date have given Athens International Airport the title of "European Airport of the Year 2004", within the framework of the annual Institute of Transport Management (ITM) Awards.

After completing a twelve month long research programme, ITM announced Athens International Airport as "European Airport of the Year 2004", praising Athens Airport "Eleftherios Venizelos" as "a benchmark to others aspiring to success in the airport sector".

Based on criteria such as the overall contribution to the air transport industry, customer service, co-operation with airline partners, innovation, environmental awareness, and facilities, the Award's Committee concluded that "AIA has the knowledge, investment and infrastructure in place to take the air industry into the next decade and beyond".
------------------------------
Athens International Airport
Winter period starts with an 11% increase in scheduled flights
- October 30th, 2003

Athens International Airport started the winter 2003/2004 flight schedule on Sunday, October 26th, 2003, with 137 additional weekly scheduled flights (representing an 11% increase compared to the winter period 2002/2003). Thus, from 26.10.03-27.03.04, fifty-one (51) airlines will be operating 1,385 scheduled weekly flights, connecting "Eleftherios Venizelos" to 100 destinations in 47 countries.

Analytically:

In the winter schedule 2003/2004, the number of international flights from/to the Airport, increased by 20%, with 737 weekly frequencies (123 additional on last year's schedule) serving 67 destinations around the globe.
In addition to the carriers that started operations at "Eleftherios Venizelos" during the summer period (Álbanian Airlines, Germanwings, Hellas Jet, Luxair and Snowflake), AIA's international network is further expanded by two newcomers: Germania Express (Berlin, Dusseldorf, Hamburg, Munich, and Zurich), and Gulf Air (Bahrain).
Furthermore, in the winter schedule, airlines such as Aegean Airlines, Alitalia, Air France, Iberia, Emirates etc., increased their weekly frequencies, compared to the period 2002/2003.
Domestic services out of Athens increased by 2%, offering travellers a choice of 648 weekly flights (14 more compared to the 2002/2003 winter period) to 33 Greek destinations.
-------------------------

Eimaste korifh reeeeeeeeeeee
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Sat Mar 20, 2004 8:44 pm    Post subject: Reply with quote

Otan i "Olympiaki Taleporia" arxisei na peta se olon ton kosmo na deite posos kosmos tha xrisimopiei to EL Venizelos. Mexri tote tha paramenoyme sta 15 ekatommyria epivates... Sad
Y.G. A re Onassi poy eisai re giganta mas lipis... Rolling Eyes
Back to top
Lord_7
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 193
Location: Glyfada

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 8:46 pm    Post subject: Reply with quote

O apo pano imoyn ego.
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ypsilon wrote:


Στην Ελλάδα έχουμε το Ηράκλειο με πάνω από 6 εκατ. επιβάτες το χρόνο (απ' τα καλύτερα τσαρτεράδικα της Ευρώπης), έχουμε την Κέρκυρα και τη Ρόδο για να μη μιλήσω βέβαια για τη Θεσσαλονίκη. Θέλω να πω δηλαδή ότι αν όλα αυτά τα εκατομμύρια επιβατών προσετίθοντο στην κίνηση του Ελ. Βενιζέλος, θα ξεπερνάγαμε τα 30 εκατομμύρια, με ανάλογη αύξηση στη διακίνηση εμπορευμάτων. Πώς να το κάνουμε, η Ελλάδα (για τόσο μικρή χώρα) έχει μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια με πολύ αξιόλογη κίνηση. Δεν έχει ένα, όπως η Ολλανδία...
Άσε που η Ολλανδία έχει 16 εκατομμύρια κατοίκους, και η Ελλάδα με το ζόρι 11. Αν είχαμε κι εμείς 5 εκατ κόσμο παραπάνω, η κοινή λογική δεν λέει ότι και η κίνηση του αεροδρομίου θα ήταν αντίστοιχα κατά 40% τουλάχιστον μεγαλύτερη;;;
Να τις κάνουμε λοιπόν τις συγκρίσεις με το Άμστερνταμ, αλλά να τις κάνουμε σωστά. Όχι όπως μας βολεύει...


Οσο αφορα την κρητη η ανεργια ειναι 4% δηλ δεν εχουν καμια σχεση με την αλλη Ελλαδα. Μπραβο τους αν εχουν 6εκ επιβατες στους 5 μηνες σεζον. Τους αξιζει να εχουν και ενα πολυτελες αεροδρομιο εφαμιλο της Αθηνας. Η κρητη θα ανεβει και αλλο στοχευει στο 12μηνο τουρισμο και εχει επενδυσει σε αυτο.

Τωρα οταν πετας απο Ν. Υορκη σε Αθηνα και πρεπει να πας υποχρεωτικα μεσω Schiphol ε αυτο παει πολυ. Ασε που 1-2 φορες θα χασεις το connection και θα πληρωσεις και ξενοδοχειο στο Αμστερνταμ. Η ΚΛΜ ελεγχει την ευρωπη και κανει οτι θελει! Η ολυμπιακη εχει καταστρεψει την οικονομια της χωρας. Αν ειχαν αναλαβει ιδιωτες τοτε τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα. Και τελος κανενας σοβαρος ελληνας δεν θα επενδυσει στα ελληνικα carriers με το υπαρχον φορολογικο καθεστως.
Back to top
View user's profile Send private message
KEFALONITIS
Full Member
Full Member


Joined: 19 Feb 2004
Posts: 280
Location: NYC

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 10:11 pm    Post subject: Reply with quote

O "Y" exei dikaio...!

To AIA einai leitourgikotato..Entaxsiei sxediastika mporei na moiazei me "kouti apo spirta" opws eipe ki o glafuros koiliodoulos k. Pagkalos alla ta 8etika tou einai polla ki auto ontws epibebaiwnetai apo tis diakriseis pou exei parei kia apo tis emperies tou epibatikou koinou.

Mporei sxediastika loipon na mhn prokalei 8aumasmo omws h leitourghkothta tou,h ka8ariothta tou, o polus wraios synduasmos xrwmatwn (Ellhniko mple ki leuko) , ta antgrafa arxaoithtwn pou briskontai sth eisodo tou, ta synexws plh8ainonta katasthmata to ka8istoun en polu "filiko" periferiako Eurwpaiko aerodromio prwths klashs me prooptikes exselixshs.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sat Mar 20, 2004 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με τον Υ σε όλα, πλήν της μετα...βιομηχανικής εμφάνισης της στέγης του Ελ-Βελ των πιθανά ακριβών τελών στάθμευσης των αεροσκαφών. Παρόλα αυτά όμως είναι ένα πολύ καλό αεροδρόμιο το οποίο μην ξεχνάμε ότι:

1. Είχε την ατυχία να πέσει μέσα στα γεγονότα της 11/9/2001 σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη λειτουργίας του.

2. Μέχρι πρότινος η Αθήνα (όπως έγραψε και ο Υ, παμμέγιστε ιερέα του διαδικτύου) ήταν ένας προορισμός που όποιος επισκέπτης δεν είχε κάποιο λόγο να προσγειωθεί στην Αθήνα (και να κάνει τί, ρε παιδιά; να φάει τρείς ώρες μες στη ζέστη για να πάει στην Πλάκα για σουβλάκιά; ) τον άπέφευγε. Κακά τα ψέμματα, η Αθήνα πρίν το 2000 ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ενώ τώρα και μέχρι τον Αυγουστο απλώς θα υποφέρεται. Ναι, σίγουρα τα περισσότερα απο τα αρνητικά δημοσιέυματα για αυτή είναι υπερβολικά και προκετειλημμένα (Αλλά οχι αδικα) παρά το δηλητήριο τους. Και ζέστη κάνει, και αλήτες ταξιτζήδες έχει, και μόλυνση έχει, και άσχημη είναι, άφήστε και τα έργα τα τελευταία 10 χρόνια που έκαναν πολλά μέρη της να μοιάζουν με την Βαγδάτη σε μια κακιά μέρα.

3. Εκτός του θερινού τουρισμού, η Αθήνα ΔΕΝ έχει άλλα σοβαρά είδη τουρισμού όπως πχ ο συνεδριακός, πράγμα που αντανακλάται στις αφίξεις των τουριστών της. Επιπλέον, η πόλη ΔΕΝ είναι επιχειρηματικό κέντρο της ανατολικής μεσογείου, απλά ελπίζουμε πως θα γίνει μετά απο μερικά χρόνια ΑΝ πετύχουν οι Ολυμπιακοί και αξιοποιήσουμε αυτή την επιτυχία με το να δημιουργήσουμε κάποιες θετικές συνθήκες για εγκατάσταση ξένων επιχειρήσεων εδώ πέρα.

Φυσικά, εννοείται πως ένα καλό αεροδρόμιο και οι πολύ καλές προσβάσεις (οδικές ΚΑΙ σταθερής τροχιάς, και ευλογημένος να είναι εκείνος που σκεφτηκε να βάλει τον προαστιακό στη νησίδα της Αττικής οδού) είναι "κράχτης" για κάτι τέτοιο και σκεφτείτε πώς σε αυτό το κομμάτι ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ.

'Οσον αφορά το Σιπχολ του Άμστερνταμ, θα ήθελα σας επισημάνω πώς, η εγκεφαλική αυνανία μας δεν μας επέτρεψε να έχουμε αεροπορική εταιρεία όπως η KLM, ούτε και άλλες βιομηχανίες όπως πχ η Phillips. Οπότε, εφόσον δεν υπάρχουν κάποιες σοβαρές δραστηριότητες, επαφιέμεθα απλά στους τουρίστες που κινούνται στο τρίσβατο Ακρόπολη-Πλάκα-Μοναστηράκι (Ούτε καλά-καλά τις παραλίες της Αττικής δεν έχουμε προβάλλει τουριστικά).

Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι η ανάπτυξη ενός αεροδρομίου παίρνει και ένα βάθος χρόνου. Το Αμστρνταμ και το Λονδίνο έχουν πλεόν ωριμάσει σαν κέντρα υπερτοπικών δραστηριοτήτων με εμπορικά κέντρα, κλπ. Το πρώτο ΣΟΒΑΡΟ εμπορικό κέντρο απο τη Σουηδική (νομίζω) ΙΚΕΑ με 25000 μ2 ανόίγει τις πύλες του κοντά στο Ελ-Βελ (πού ακριβώς; ) και έπονται Κωτσόβολος και άλλοι σε άλλα 5000μ2 μέχρι τα μέσα του 2005.

Κάτι κινείται, απλά εμείς ίσως δεν το βλέπουμε γιατί τόσα χρόνια μπαφιάσαμε στη μιζέρια. Και όμως κινείται...
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolas
Guest





PostPosted: Sat Mar 20, 2004 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας παιδια

Λοιπόν ας πω μερικα πράγματα για το Ελευθέριος Βενιζέλος

Πρώτον , ειναι κορυφη και δεν εχει καμμια σχεση με το αεροδρομιο-ντροπη του ελληνικου

Δευτερον,κατα την αποψη μου δεν ειναι αρχιτεκτονικα αδιαφορο
Εμενα μαρεσει και ο πυργος ελεγχου(yesssssssss,purgos is great,oh yes pirgoooooooosssssss,helllaaaaaaaassssss,oooooooooouuuaaaaaou pou tha elege kai o STELIOS/PAOK/HELLAS) και τα τζαμια που εχει και τους γρανιτες του και πολυ φως και γενικα αρκετα επιπεδα.Σιγουρα ομως θα μπορουσε να ειναι καλυτερο αλλα και χειροτερο....Φανταστειτε να φτιαχναμε μια ωραιοτατη μακετα και οταν γινοταν πραγματικοτητα να ηταν πανασχημο το σχεδιο(Σκεφτειτε απλως κατι:Την ΟΜΟΝΟΙΑ!!!!!Πως την σχεδιασαμε και πως εγινε).Επισης υπαρχει και η πανεμορφη πεζογεφυρα που το βραδυ γινεται μπλε και η οποια θα δενει αψογα με τον καινουργιο τρομερο σταθμο του προαστιακου

Τριτον, σε ενα αεροδρομιο δεν παιζει ρολο τοσο πολυ το σχεδιο αλλα η λειτουργικοτητα του και η εξυπηρετικοτητα του..Ο αλλος οταν προσγειωνεται βραδυ βλεπει πουθενα το σχεδιο του αεροδρομιου???Γενικά, οι επιβατες , οπως και εσεις νομιζω,κοιταζουν οσο το δυνατον γρηγοροτερα να φυγουν , να παρουν την βαλιτσα τους και να πανε σπιτι τους....Ο αλλος οταν φτανει πτωμα και αυπνος στις 5 τα ξημερωματα αυτο κοιταει...Επισης θελει ενα καλαισθητο και ΚΑΘΑΡΟ αεροδρομιο,κατι το οποιο επισης διαθετει το αεροδρομιο μας.Σε ολες τις κατηγοριες που αφορουν την λειτουργικοτητα του αεροδρομιου σκιζουμε και ειμαστε πρωτοι

Τεταρτον,μετραει πολυ η ευκολια προσβασης στο αεροδρομιο.Ειναι γεγονος οτι ως τωρα ηταν μετρια αλλα απο τον Ιουλιο θα ειναι πολυ καλη εως τελεια.Θα συνδεεται με ολη την αθηνα αλλα και με το πειραια μεσω μετρο και προαστιακου.Βαλτε τωρα την ΑΤΤΙΚΗ οδο και δενει το γλυκο.Π.χ καποιος απτο πειραια θα παιρνει ηλεκτρικο, μετα θα παιρνει το μετρο απο συνταγμα και μετα μετρο-προαστιακο και κατευθειαν στην πεζογεφυρα του ελ.βενιζελος(συνολο το πολυ μια ωρα)Α ΞΕΧΑΣΑ, θα εχει γινει και η βαρης κορωπιου που θα διεκολυνει πολυ

Πεμπτον ειναι η ασφαλεια....ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ αμα εχεις μια αεροδρομιαρα τρομερη και φοβερη και να στην κανουν οι μπινλαντηδες(που θα λεγε και ο λεβεντης)και να γινεις ρεζιλι παγκοσμιως....ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ως τωρα ειμαστε μια χαρα(ωχ,ελπιζω να μην το γκαντεμεψω.....)

Εκτον,παιζουν ρολο οι τιμες που πληρωνουν οι αεροπορικες εταιρειες για την χρηση του αεροδρομιου...εδω νομιζω οτι ειναι το προβλημα!!!!Οι τιμες ειναι πανακριβες και μη ανταγωνιστικες!!!!Δεν θυμαμαι ακριβως ποσο αλλα το εχωδιαβασει...Αυτο ειναι πολυ κακο γιατι επιδρα και στον τουρισμο(αυξηση αεροπορικου εισιτηριου)

Π.χ πες οτι στο αεροδρομιο της Κων/Πολης(αχ,παλι με χρονια και καιρους..)οι τιμες των υπηρεσιων του αεροδρομιου ειναι 20% χαμηλοτερες

Αν τωρα ενα μεσο εισιτηριο για Αθηνα -Κων/πολη ειναι 200 ευρω προ φορων και τελων αεροδρομιου καντε τον υπολογισμο και δειτε ποσο ακριβοτερα θα πληρωσει ενας τουριστας για το βενιζελος!!!!!Σωστος????

Τωρα ενα αλλο προβλημα που διακρινω ειναι για το αν η ικανοτητα του αεροδρομιου ειναι αρκετη για την εξυπηρετηση των τουριστων που θα ερθουν το καλοκαιρι.....Δεν εχει δοκιμαστε σε περιοδο ΜΑΖΙΚΩΝ αφιξεων και μαλιστα με υψιστα μετρα ασφαλειας

Μηπως να γινοταν ενα εικονικο τεστ ιβεντ στο αεροδρομιο???
(καιγενικα σε ολα τα μεσα μεταφορας οταν τελειωσουν για να δουμε τι αντεχουν??)

Αυτα και ευχαριστω!!!
Back to top
Demetrio
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 156

PostPosted: Sun Mar 21, 2004 1:36 am    Post subject: Reply with quote

Παιδία, τελικά βλέπω ευχαρίστως πως οι περισσότεροι συμφωνείτε μαζί μου Very Happy

Nikolas wrote:
Π.χ καποιος απτο πειραια θα παιρνει ηλεκτρικο, μετα θα παιρνει το μετρο απο συνταγμα και μετα μετρο-προαστιακο και κατευθειαν στην πεζογεφυρα του ελ.βενιζελος(συνολο το πολυ μια ωρα)

Φίλε Nikolas... μόνο μια διευκρίνιση... για να πας από Πειραιά-Αεροδρόμιο θα αλλάζεις τρένο μόνο μια φορά στο Μοναστηράκι.
Για περισσότερες πληροφορείς τα λέμε στο ειδικό topic… Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Sun Mar 21, 2004 1:36 am    Post subject: DonAlex Reply with quote

Vre Ypsilon...
pou to eides to ena apo ta kalytera charteradika...tou Hrakleiou ????? Shocked Shocked

Milame to aerodromio afto sygkatalegetai sta xeirotera aerodromia olis tis Evrwpis (analogizomenoi ti simasia tou kai tin epivatiki tou kinisi) !!! Sad
Oi touristes pastwnontai kathe kalokairi, kai oi kritikes tous einai oi xeiroteres.
Oso gia to Schiphol, exeis apolyto dikio...oi Ollandoi exoun mono ena...alla den katalavainw
giati thewreite ti thesi tou toso simantiki...
Paromoia thesi exei kai tis Kopegxagis i tou Verolinou...ta opoia omws
den apolamvanoun tis idias simantikotitas kai ekseliksis.
Oi anthrwpoi apla exoun piasei to noima tis epixeirimatikotitas kai tou antagwnismou Idea
Endiaferontai gia to design kai tin prwtoporia...kai DEN lene....
"siga mwre...poios tha dei pws fainetai to vrady?" (vlepe post tou Nikola) Shocked Confused

Telos (kai pistepste me den lew malakies)...
Ola afta ta vraveia kai oi dimosiefseis kai o ntoros gyrw apo to AIA,
mporei na min einai plastes, alla sigoura min tis pairnete kai tis metroitis.

To AIA einai to pio kainourgio aerodromio tis Evrwpis...etsi?
Kalws i kakws einai dimiourgima Germanikis kataskevasitikis etaireias (mias apo tis megalyteres
tis Evrwpis),
i opoia vrisketai safws kai psaxnei gia dimosiotita...etsi?
Mporei episis na min to gnwrizete alla to know-how twn ypiresiwn (twn kalyterwn tou kosmou....remember ??) exei dothei
(kai den kserw malista an exoun kapoio kommati tis dioikisis) apo ti FRAPORT,
diladi tis etaireias pou diaxeirizetai to Frankfurt Main.
As valoume loipon kai to Elliniko kratos (den tha pw to PASOK na min fanw laikistis)
pou epithymei diakaws tin diafimisi tou PIO SYGXRONOU AERODROMIOU STON KOSMO
kai as vgaloume ta symperasmata mas !!!!

Se efimerides, se periodika, se flyers tou Frankfurt Main, elegan pws oi Germanoi
ta kanane ola, kai idou to apotelesma...Diakriseis, vraveia ktl. ktl.
Paidia...ola einai ena paixnidi entypwsewn...pou dystyxws einai stimeno !!!!

DE LEW PWS O,TI KANANE HTAN MIA TRYPA STO NERO !!!
Tha eimoun megalos ntalakas na min anagnwrisw tin proodo.
Einai pragmatiko alma oli i prospatheia pou ginetai stin Ellada...alla ela mou
pou einai san na pigainoume apo tin kalyva sto diamerisma...ti na sou pei
o Germanos, o Gallos i akoma ki o Ispanos me to arxontiko 100 xronwn ??
Poios einai kalyteros ??? Sikwnei megali syzitisi !!!

Apla, o proasteiakos, i syndesi tou aerodromiou me to kentro tis Athinas,
oi dyo aerodiadromoi, i kathariotita, i akriveia, kai i praktikotita einai an mi
ti allo proapaitoumena gia to pio KAINOURGIO aerodromio tis Evrwpis (kai di
tis Athinas...pou den einai kanena koloxwri tou kerata) !!!!!

To kati parapanw perimene kaneis apo tous Ellines...eee afto den irthe pote.
Elpizw re Ypsilon sti 2i fasi na erthei i fwtisi kai na valoume ta gyalia se olous...
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sun Mar 21, 2004 1:51 am    Post subject: Reply with quote

Διαφωνούμε καθέτως αγαπητέ μου ! Σε όλα !! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NEO GEO
Guest





PostPosted: Sun Mar 21, 2004 1:52 am    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά είναι άδικο να συγκρίνουμε το ''Βενιζέλος'' με το Αεροδρόμιο του Άμστερνταμ, όταν στην Ολλανδία σου προσφέρουν δωρεάν: κινητό τηλέφωνο, διαμέρισμα και 1 μήνα διακοπές για να δουλέψεις στις μεγάλες εταιρείες. Δεν έχουν καθόλου ανεργία.

Το ''Βενιζέλος'' πιστεύω οτι θα οφεληθεί πολύ και απο την επέκταση της Αττικής οδού απο τα Μεσόγεια στο Λαύριο, όπου στο νέο λιμάνι θα διοχετευτεί το μεγαλύτερο μέρος της επιβατικής κίνησης προς τα νησιά που τώρα εξυπηρετείται απο το λιμάνι του Πειραιά. Η φυσική εξέλιξη θα είναι, παράπλευρα του δρόμου να ξεφυτρώνουν κάθε είδους εμπορικά καταστήματα και δραστηριότητες (τότε βέβαια θα αλλάξει και η φυσιογνωμία των Μεσογείων δυστυχώς). Τότε ίσως αλλάξει προς το καλύτερο και ο Πειραιάς, ως λιμάνι υποδοχής τουριστών πλέον (κρουαζιερόπλοια, κότερα κ.ο.κ.).

Επίσης θα ήθελα να πληροφορηθώ τι γίνεται με το νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Ο Βερελής είχε ανακοινώσει κατασκευή νέου έξω απο το Ηράκλειο, ενώ μετά επανήλθε η πολύκροτη υπόθεση επέκτασης του υφιστάμενου. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτή την υπόθεση;
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 47, 48, 49  Next
Page 2 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr