View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 11:57 pm Post subject: |
|
|
oute psilos wrote: | tora me apostomoses...
To marmaro kai o granitis den einai ylika kataskevis einai ylika epikalipsis. mporis na ta eheis se opoiodipote idos kataskevis kai ehoun na kanoun me tin aisthitiki tou ktiriou kyrios. San ylika epikalipsis tis perisoteres fores hrisimopoioude logo tou oti i kataskevi tou ktiriou einai toso athlia pou prepi me kati na kalifthi p.h. ta ktiria grafion kata kifisias plevra.
Stin syghroni arhitektoniki sinithos ta ylika kataskevis menoune emfani eite einai metalokataskeves eite einai mpeto (emfanes mpeton) des apo Calatrava mehri kalomoira. |
kala signomi diladi den htizonde ktiria me marmaro, petra ke graniti?.....den ime idikos ala mou fenete ligo periergo, olo to marmaro ke i petra/granitis pou vlepo sto exoteriko de mu fenete epikalipsi.......
diladi i moni lisi apo do ke pera ine to giali ke to sidero.....?
ta arhaia de ta ipologizume san kataskeves?....
pandos simfono me to proigumeno post, apo to ektroma to torino kati ine ke i maketa (ti katandisame na leme..... ).
te |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 12:24 am Post subject: |
|
|
Θέμα topic Σιδηρόδρομοι. Όποιος έχει συγκεκριμένα στοιχεία για το Σταθμό Λαρίσης (έναρξη εργασιών, παράδοση έργου) ας τα αναφέρει.
Καλά ξεκίνησε η κουβέντα, αλλά πάει να ξεφύγει κάπως.
Αν είναι να κάνουμε πραγματεία περί γυαλιού και γρανίτη (γενικώς) στα δημόσια κτίρια, υπάρχει και η Αρχιτεκτονική. |
|
Back to top |
|
|
oute psilos Full Member
Joined: 22 Feb 2005 Posts: 394 Location: glasgow
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 6:35 pm Post subject: |
|
|
Νέος Κεντρικός Σταθμός Πειραιά
Δημιουργία στο χώρο του Σταθμού Πελοποννήσου του Πειραιά ενός πολυδύναμου συγκροτήματος, που θα περιλαμβάνει σύγχρονο τερματικό επιβατικό σταθμό, αφετηρία μεγάλου αριθμού προαστιακών και υπεραστικών αμαξοστοιχιών, καθώς και του αστικού τρένου του ΟΣΕ, που θα συνδέει τον Πειραιά με τον νέο σταθμό της Αθήνας και το Βόρειο τμήμα του Λεκανοπέδιου (Αγ. Ανάργυροι, Μενίδι, Αγ. Στέφανος).Ο σταθμός αυτός θα συνδέεται απευθείας με το επιβατικό λιμάνι, τον παρακείμενο σταθμό των ΗΣΑΠ και με την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, με χωροθέτηση αστικού συγκοινωνιακού terminal και χώρων στάθμευσης Ι.Χ. στο χώρο του ισογείου του ή και σε τμήμα του κτιριακού συγκροτήματος.Ο σταθμός θα συνδυαστεί, με αξιοποίηση του κτιριακού του συγκροτήματος καθ' ύψος, με εμπορικές και ενδεχομένως και διοικητικές λειτουργίες, προκειμένου να καταστεί ελκυστική η μερική αυτοχρηματοδότηση της κατασκευής του, αλλά και για να αποτελέσει ένα βασικό πόλο έλξης και συνδυασμένης ανάπτυξης στο κέντρο του Πειραιά.Μετά τη δημιουργία του ως άνω νέου επιβατικού terminal Πειραιά, ο χώρος του σημερινού σταθμού Αγίου Διονυσίου μπορεί να διατεθεί για άλλες χρήσεις, επωφελείς τόσο για τον ΟΣΕ όσο και για το λιμάνι, με διατήρηση βεβαίως του νεοκλασικού του διατηρητέου κτιρίου.
osan allos moderatoras metafero tin sizitisi xana stous sidirodromous,
den xero an ekana kala
ehei kaneis kameia foto tou stathmou tou peirea opos einai tora? |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 6:43 pm Post subject: |
|
|
Gia afto to pragma san idea exw pliktologisei tooosa kai tooosa post oxi mono edw alla kai allou Xairomai pou arxizoun EPITELOUS na sizitoun ta AFTONOITA
Psilos
Pou ta diavases ola afta???
edit:: A!!! OK Thanx psile kai villsugar
edit 2: Ti Panw apo 18 mines....
Na parei i efxi gamw....kai den drepontai pou to exoun ekei??? kseftilismenoi.....
edw den exoun valei on-line booking pou exei pleon kai i koutsi Maria, afto tha eixan??
Last edited by Tzinos on Wed Apr 27, 2005 6:54 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
oute psilos Full Member
Joined: 22 Feb 2005 Posts: 394 Location: glasgow
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 6:45 pm Post subject: |
|
|
den ta diavasa ego, einai post pou metefera apo tin arhitektoniki tou villsugar kai einai apo ose gr
Last edited by oute psilos on Wed Apr 27, 2005 6:48 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:16 pm Post subject: |
|
|
oute psilos Εύγε νέε μου !
Tzinos Μη βρίζεις καλέ !
villsugar Έκανες πολύ καλά και μετέφερες εδώ το post σου, θα μου επιτρέψεις όμως να το αφαιρέσω από την αρχιτεκτονική, όχι μόνο επειδή είναι διπλό, αλλά και για χάρη της συνέχειας της συζήτησης! |
|
Back to top |
|
|
PatraTasos Senior Member
Joined: 22 Mar 2004 Posts: 427 Location: Hellas /U.K.
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 1:57 am Post subject: |
|
|
me tin 'taxia' grammi athinas patras, diladi to komati apo korinto ke meta exoume tipota neo i epiasa pali ta anekdota vradiatika? |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue May 17, 2005 12:58 pm Post subject: |
|
|
απο 1 ιουνιου αθηνα κορινθος 45 λεπτα με το τρενο και αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα οικιστικη μετατοπιση απο την αττικη στη κορινθια οταν καπιος θελει μιση ωρα για να παει για δουλεια με τρενο στο μαρουσι γιατι να μενει αττικη |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed May 18, 2005 12:24 am Post subject: |
|
|
Μιας και έχουμε topic για τον Προαστιακό (και η γραμμή Αθήνα-Κόρινθος-Κιάτο είναι κομμάτι του Προαστιακού) καλύτερα να συνεχίσουμε τη συζήτηση εκεί. Το ξέρω ότι κολλάει και εδώ βέβαια, απλά πρέπει να έχουμε ένα κοινό μέρος για να μιλάμε για το συγκεκριμένο θέμα.
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu May 19, 2005 2:28 pm Post subject: |
|
|
εχει κανεις πληροφοριες για τη γραμμη ριο αγρινιο και οπου προς οωαννινα φτανει? και πως θα γινει η συνδεση ριου αντιριου με το τρενο |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 2:36 pm Post subject: |
|
|
Το αργότερο μέχρι τις 15 Ιουλίου αναμένεται να αρχίσουν τα καθημερινά σιδηροδρομικά δρομολόγια μεταξύ Κωνσταντινούπολης και Θεσσαλονίκης βάσει της συμφωνίας που υπέγραψαν στην Άγκυρα εκπρόσωποι των Γενικών Διευθύνσεων του ΟΣΕ και των Κρατικών Σιδηροδρόμων Τουρκίας. Όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων «Αναντολού» τα δρομολόγια Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη –Κωνσταντινούπολη θα εκτελούνται βραδινές ώρες με κλινάμαξες και η διαδρομή των 826 χιλιομέτρων που χωρίζει τις δύο πόλεις θα διανύεται σε 11 ώρες. Το τουρκικό τρένο που θα αναχωρεί από τον σταθμό Σίρκετζι της Κωνσταντινούπολης θα αποτελείται από 7 βαγόνια ενώ το τρένο από τη Θεσσαλονίκη από 4 βαγόνια . Και τα δύο τρένα θα μπορούν να μεταφέρουν μέχρι 140 ταξιδιώτες. Η τιμή των εισιτηρίων θα είναι 86 ευρώ σε μονόκλινη κουκέτα, και 48 ευρώ κατ΄ άτομο σε δίκλινη κουκέτα.
-----
Ο ΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από 17/06/2005 δρομολογούνται μεταξύ Θεσσαλονίκης - Σόφιας - Θεσσαλονίκης δύο νέα ζεύγη τρένων ποιότητας.
Τα τρένα αυτά προσφέρουν στο επιβατικό κοινό άνετο διεθνές ταξίδι σε πρώτη και δεύτερη θέση, με σύγχρονα βαγόνια υψηλών ανέσεων, σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές. Ειδικές προσφορές ισχύουν για φοιτητές και μικρές ομάδες 2 - 5 ατόμων.
Η συνολική διάρκεια του ταξιδιού με τα νέα αυτά τρένα μεταξύ των δύο πόλεων θα είναι 5 ώρες και 45 λεπτά, από 7 ώρες και 36 λεπτά, που ήταν μέχρι σήμερα.
Η απευθείας αυτή διεθνής σύνδεση (με ελάχιστες ενδιάμεσες σταθμεύσεις σε ελληνικό και βουλγαρικό έδαφος στις πόλεις Κιλκίς, Ροδόπολη, Ζαντάνσκι και Μπλαγκόεβγκραντ) προσφέρει καθημερινές αναχωρήσεις από Θεσσαλονίκη στις 7:00 και στις 17:40 και από Σόφια στις 7:00 και στις 17:30.
Τα δύο αυτά τρένα ποιότητας δρομολογούνται σε εφαρμογή της πρόσφατης συμφωνίας του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλη Λιάπη με τον Βούλγαρο Ομόλογό του, συμβολίζουν τη συνεχή αναβάθμιση της συνεργασίας και της διαρκούς φιλίας μεταξύ των δύο λαών και αναμένεται να συμβάλουν σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη των δύο χωρών |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 3:24 pm Post subject: |
|
|
girisa apo frankfurti me to ICE , milame gia tahitites 310km apo kolonia mehri frankfurti......
signomi ala giati theoritai ipertaheia i tahitita tou intercity athina-thessaloniki? (vlepe site...an de kano lathos milame gia 180km)
pion theloun na koroidepsoun? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 3:49 pm Post subject: |
|
|
Χωρίς να διαφωνώ ότι τα 180 Km/h δεν αποτελούν επίτευγμα στις μέρες μας, να σου θυμίσω τις πεδιάδες από τις οποίες περνάνε τα ICE και τα βουνά που περνάνε τα δικά μας τα τρένα. Αν μπορείς να χαράξεις ευθεία, μπορείς να ταξιδέψεις με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, αλλά αν η χάραξη έχει πολλές στροφές, δεν είναι ούτε εύκολο ούτε ασφαλές να πηγαίνεις με τόσο μεγάλες ταχύτητες.
Εξ'άλλου, ας συνδεθούν όλες οι ελληνικές πόλεις με το σιδηροδρομικό δίκτυο (δυτικός σιδηροδρομικός άξονας? τι απέγινε αυτό? σιδηροδρομική γέφυρα ή τούνελ Ρίου-Αντιρρίου? Αναβάθμιση και επέκταση δικτύου Πελλοπονήσου? Επέκταση προαστιακού σιδηρόδρομου Αττικής?) κι ας είναι και με 120 km/h .... για αρχή |
|
Back to top |
|
|
oute psilos Full Member
Joined: 22 Feb 2005 Posts: 394 Location: glasgow
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 4:00 pm Post subject: |
|
|
Ta 180 km/h den einai toso ashima. afto pou einai to provlima einai to ftoho sidirodromiko diktyo. An yparhei ena eparkes sidirodromiko diktio me taxitites sta 180-200 tha einai poli kala.
Episis gia tin tahitita tou trenou megalo rolo paizoun oi rages, to TGV trexei me 500 km/h alla einai mia tahitita pou den mpori na piasi sto yparhon sid. diktyo tis Gallias gia afto paei gyro sta 300.
Episis an den kano lathos ehei epikratisi o oros ypertaheia giati gia istorikous logous sto palio to treno ehei mini i onomasia 'taheia' pou itane to 1960 |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 4:07 pm Post subject: |
|
|
afto ine shetiko(an ke tora pia borei na min htipane oloi ta 310km ala pano apo 180km pane stis pio poles hores...).....ala ta vouna den ine kritirio gia ta vagonia, tous stathmous, ke esto ena site sto internet tis prokopis.
to intercity den ine ashimo treno ke taxideveis aneta, ala otan milame gia ta germanika, esto ke ta virgin tis agglias, to pendolino tou milano-romi...klp. isterei.
ala ta germanika ine alo prama. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 10:52 pm Post subject: |
|
|
επειδη εχω ταξιδεψει με τα αυστριακα απο κρεμς βιενη δεν εχει ιδιαιτερες διαφορες το οχηματα μεταξυ τους αλλα σιγουρα το ελληνικο δικτιο πασχει με αποτελεσμα να υπαρχει προβλημα και στα δικα μας τρενα |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:31 am Post subject: |
|
|
Όπως πολύ σωστά το έθεσε ο oute psilos πρόβλημα μεγάλο είναι το σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Εκείνη την "ηλεκτροκίνηση" ακόμα την παιδεύουν! Όσο για τα βουνά, φυσικά και δεν είναι κριτήριο για τις υποδομές που αναφέρεις billy8181, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι πιο εύκολο να συνδέσω σιδηροδρομικά την Κολωνία με το Ανόβερο και το Βερολίνο παρά τη Θεσσαλονική με την Ηγουμενίτσα και την Αθήνα! Και δεν εννοώ από άποψη αποστάσεων, αλλά είναι διαφορετικό πράγμα οι ατελείωτες ευθείες σε πεδιάδες στην Γερμανία από το βουνό, βουνό και πάλι βουνό που συναντάς στην Ελλάδα.
Επίσης, κάτι σημαντικό: Υψηλές ταχύτητες σημαίνει περισσότερη και καλύτερη συντήρηση των υποδομών, κατι που μεταφράζεται σε περισσότερα χρήματα και δυστυχώς στην Ελλάδα αυτά δεν μας περισσεύουν. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 8:02 am Post subject: |
|
|
Πήγα το Σάββατο στην Έδεσσα με τρένο (το rail bus του προαστιακού, που ακόμα μέσα έχει την διαδρομή Αεροδρόμιο - Σταθμός Αθηνών!).
Στο κομμάτι της Έδεσσας μετά την Σκύδρα που ξαναστρώθηκαν οι γραμμές, πραγματικά δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι σε τρένο, αν και ανηφόρες με τουνελ και στροφές δεν υπάρχει το παραμικρό 'νταπα - ντούπα'.
Στο υπόλοιπο δίκτυο είναι άθλια η κατάσταση. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:07 pm Post subject: |
|
|
ξερει κανενας ποτε θα παραδωθει το κομματι κορινθος κιτο και κατα ποσο θα μειωθει η συνολικη διαδρομη πατρα αθηνα? τωρα ειναι περιπου 3 μισο ωρες |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:28 pm Post subject: |
|
|
Όταν με το καλό ολοκληρωθεί το τμήμα Πάτρα - Κόρινθος (2010) και μαζί με το τμήμα Κόρινθος - Αθήνα που θα παραδοθεί φέτος, ο χρόνος θα μειωθεί σε 1 ώρα και 55 λεπτά για Αθήνα-Πάτρα.
Αν τώρα (2005) είναι 3 ώρες και 15 λεπτά και πρόκειται το 2010 να γίνει 1:55 τότε φαντάζομαι ότι με την παράδοση του Κόρινθος-Αθήνα δεν πρόκειται ο χρόνος να πέσει κάτω από 2 ώρες και 45 λεπτά. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:34 pm Post subject: |
|
|
με το σκεπτικο οτι εξω απο τη σταση τωντρενων στην αθηνα υπαρχει και μετρο και η διαφορα με το κτελ εινα κανα μισαωρο τοτε το ταξιδι μεχρι την αθηνα απο πατρα ειναι πιο οικονομικο απο θεμα χτονου καιι χρηματων αφου εχει και μετρο στα 200 μετρα |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:50 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Πήγα το Σάββατο στην Έδεσσα με τρένο (το rail bus του προαστιακού, που ακόμα μέσα έχει την διαδρομή Αεροδρόμιο - Σταθμός Αθηνών!).
Στο κομμάτι της Έδεσσας μετά την Σκύδρα που ξαναστρώθηκαν οι γραμμές, πραγματικά δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι σε τρένο, αν και ανηφόρες με τουνελ και στροφές δεν υπάρχει το παραμικρό 'νταπα - ντούπα'.
Στο υπόλοιπο δίκτυο είναι άθλια η κατάσταση. |
Πήγες Θεσ/νίκη-Έδεσσα και λες οτι το μόνο καλό κομμάτι είναι Σκύδρα-Εδεσσα?Αυτό είναι 3 χιλιόμετρα μόνο.Απο Θεσ/νίκη μέχρι Πλατύ οι γραμμές είναι κομμάτι της διαδρομής Θεσ/νίκη-Αθήνα,και μετά μεχρι την Σκύδρα είναι όλο πεδιάδα.Και αν δεν κάνω λάθος,αρκετά κομμάτια έχουν στρωθεί με νέες γραμμές.Εγω πάντως το βρίσκω μια χαρά,ίσως να είναι η μοναδική διαδρομή στην Ελλάδα που με το τρένο κάνεις λιγότερη ώρα απο οτι με το αυτοκίνητο.Όσο για το νταπα-ντουπα μπορώ να πω πως υπάρχεi αρκετο αλλα εντάξει δεν είναι τόσο χάλια.Και υπ'όψιν,εγω την διαδρομή την κάνω με απλό τρένο όχι με Rail-Bus.ι |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:03 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι αν θέλουμε να μιλάμε για συγκοινωνιακή φαρσοκωμωδία το πρώτο που μας έρχεται στο μυαλό είναι οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι. Βεβαίως πριν από κάθε σκέψη πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 1980 το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας ήταν ό,τι πιο άθλιο μπορούσε να φανταστεί κανείς. Και επίσης πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι από τότε μέχρι σήμερα έχει γίνει μεγάλη πρόοδος. Όσο μεγάλη όμως και αν είναι αυτή η πρόοδος η ουσία είναι ότι όσον αφορά το σιδηρόδρομο είμαστε ΠΑΤΟΙ!
Το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι όποιες βελτιώσεις δεν γίνονται βασισμένες σε ένα μακροπρόθεσμο στόχο, αλλά αποσπασματικά και με έμφαση στο γνωστό ελληνικό φαινόμενο του άρπα κόλα. Μακροπρόθεσμος και ρεαλιστικός στόχος για τον ελληνικό σιδηρόδρομο θα έπρεπε να είναι να φτιαχτεί ένα γρήγορο και αξιόπιστο δίκτυο (δεν ζητάμε δα και ICE ή TGV) το οποίο θα πάρει την ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ στις υπεραστικές επιβατικές μετακινήσεις. Πρωτοκαθεδρία που την έχουν τώρα τα ΚΤΕΛ με τις γνωστές συνέπειες(επιβάρυνση οδικού δικτύου, περιβαλλοντική επιβάρυνση, πολλά ατυχήματα) Η μόνη κάπως ελκυστική γραμμή στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι η γραμμή Θεσσαλονίκη Αθήνα η οποία όμως ακόμη θέλει 4 1/2 ώρες διαδρομή αν φυσικά μπορείς να δώσεις 65 € πάνε έλα. Κι εκεί άντε είναι καλά τα πράγματα. Ας πάρει κάποιος την απλή ταχεία Αθήνα Θεσσαλονίκη να δει πανβρώμικα τρένα, στοιβαγμένους επιβάτες όρθιους 7 ώρες! ή πολλούς άλλους μέσα σε sleeping bag να κοιμούνται. Αυτά δεν γίνονται στην Ινδία, στην Ελλάδα του 2005 γίνονται! Όταν στην μοναδική εμπορική γραμμή σου δεν μπορείς να προσφέρεις τουλάχιστον αξιοπρεπείς υπηρεσίες στην φτηνή αμαξοστοιχία, τότε τι μπορείς να περιμένεις; Πάει ο άλλος με το ΚΤΕΛ σε 6 ώρες με το υπερλουξ λεωφορείο και είναι μια χαρά.
Το να μιλήσω για τη γραμμή Πελοποννήσου, ειδικά για το ταξίδι μέχρι Καλαμάτα είναι περιττό. Από τα όσα ξέρω η κατάσταση πρέπει να είναι τραγική. Πείτε μου γιατί ο Καλαματιανός να πάει στην Αθήνα με το τρενάκι της μετρικής γραμμής με 40 km/h και να μην πάρει το ΚΤΕΛΑΚΙ του;
Σε επόμενο post θα αναφερθώ σε μερικά ακόμη συγκεκριμένα προβλήματα του Σιδηροδρόμου στην Ελλάδα |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:40 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | Ας πάρει κάποιος την απλή ταχεία Αθήνα Θεσσαλονίκη να δει πανβρώμικα τρένα, στοιβαγμένους επιβάτες όρθιους 7 ώρες! ή πολλούς άλλους μέσα σε sleeping bag να κοιμούνται. Αυτά δεν γίνονται στην Ινδία, στην Ελλάδα του 2005 γίνονται! Όταν στην μοναδική εμπορική γραμμή σου δεν μπορείς να προσφέρεις τουλάχιστον αξιοπρεπείς υπηρεσίες στην φτηνή αμαξοστοιχία, τότε τι μπορείς να περιμένεις; |
Η απλή ταχεία,κάνει 6 ώρες(όταν το IC κάνει 4,45 και το ICE 4,30),τα βογόνια είναι τα καινούρια(τα γνωστά μπλέ),και είναι πάντα καθαρά,το μόνο πρόβλημα είναι οι όρθιοι που βάζουν μερικές φορές,και τα 2πλά εισητήρια για μία θέση(σπάνια βέβαια),και κάποιες καθυστερήσεις(ακόμη πιο σπάνια). |
|
Back to top |
|
|
|