View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vagelis New Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 66
|
Posted: Tue Mar 09, 2004 7:03 pm Post subject: |
|
|
Ο.Κ. Το Σ.Κ. εαν συμφωνησει και ο Τheo (που εχει ψηφιακη) θα εχουμε νεες φωτογραφιες απο τον σταθμο και το σταδιο καραισκακη. |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Tue Mar 09, 2004 7:43 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο φίλε μου, σ΄ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Mar 10, 2004 5:16 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά. Ypsilon
ioannis31 wrote: | Καλημέρα σε όλους,
Το αθάνατο Ελληνικό κράτος δεν σταματά ποτέ να με εκπλήσσει.
Αφού έχουν προχωρήσει εδώ και αρκετό καιρό οι εργασίες κατασκευής των σταθμών του προαστιακού...
Αφού έχει ανακοινωθεί εδώ και λίγες εβδομάδες ότι η μελέτη Calatrava για τη Νεραντζιώτισσα δεν θα εφαρμοσθεί λόγω κόστους/χρόνου...
εκδίδεται, επιτέλους, η Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών ΠΕΧΩΔΕ, Πολιτισμού και Μεταφορών/Επικοινωνιών (ΦΕΚ 170Δ/1-3-2004) που καθορίζει όρους δόμησης και επιτρεπόμενες χρήσεις για τους σταθμούς,
και
σε ότι αφορά τη Νεραντζιώτισσα, η εγκεκριμένη μελέτη είναι του.... Calatrava!
Επίσης, στη συγκεκριμένη ΚΥΑ δεν γίνεται αναφορά στο σταθμό της Μεταμόρφωσης, ο οποίος όμως από όσα γνωρίζω θα κατασκευαστεί κανονικά. |
|
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Mar 13, 2004 7:35 am Post subject: |
|
|
Aπό Ελευθεροτυπία
Στον προαστιακό σιδηρόδρομο, και για την ακρίβεια στο τμήμα που κατασκευάζεται στο μέσον της Αττικής Οδού, από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ώς το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών, τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ δίνουν μια αισιόδοξη εικόνα. Ως σήμερα έχει κατασκευαστεί το 100% της υποδομής και έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση των σιδηροτροχιών στο 70% του τμήματος. Ταυτόχρονα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του 50% των ηλεκτρομηχανολογικών έργων και εκτιμάται ότι η Αθήνα θα αποκτήσει σιδηροδρομική σύνδεση με το αεροδρόμιό της στο τέλος της άνοιξης. Οσον αφορά το σταθμό της Νερατζιώτισσας, που δεν θα κατασκευαστεί με βάση τα σχέδια Καλατράβα, η ΕΡΓΟΣΕ δεσμεύεται ότι αυτός θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τους επιβάτες κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. |
|
Back to top |
|
|
olympic flame New Member
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 69 Location: Vouliagmeni
|
Posted: Sat Mar 13, 2004 12:37 pm Post subject: |
|
|
Να δούμε πότε θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο σιδηροδρομικώς και η παραλία (νότια προάστια), που τώρα συνδέεται μόνο με τη λεωφόρο Βάρης- Κορωπίου που μόνο λεωφόρος δεν είναι, αλλα βέβαια της κάνουν διαπλάτυνση τώρα, οπότε θα βελτιωθεί. |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Sat Mar 13, 2004 1:52 pm Post subject: |
|
|
olympic flame, καινούριο είναι αυτό; Ή μήπως είναι δική σου σκέψη; Γιατί απ' όσο ξέρω δεν προβλέπεται για τα επόμενα 10 χρόνια τέτοια επέκταση του προαστειακού ή του μετρό. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sat Mar 13, 2004 2:07 pm Post subject: |
|
|
Το μόνο σίγουρο είναι πως ο προαστιακός κάποια στιγμή θα φτάσει στο Λαύριο. Τώρα, αν κάνει καμμιά παράκαμψη από Βάρης-Κορωπίου για να εξυπηρετήσει τα νότια προάστια, αυτό είναι λίγο σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Ίσως κάποτε υλοποιηθεί η σκέψη για επέκταση του τραμ από Βούλα μέσω Βάρης-Κορωπίου, ούτως ώστε σε κάποιο σημείο να συναντάει τον προαστιακό. |
|
Back to top |
|
|
UWG Senior Member
Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Sun Mar 14, 2004 2:10 am Post subject: |
|
|
Epeide eimai apo to Markopoulo tha eithela na prostheso oti palea epeirxe treno pou pigene Athina Lavrio kai ekane stasi kai sto Markopoulo. Afto to treno stamatise na litourgei tin dekaetia tou 1950. Den xsero omos ean to kainourgio treno tha akolouthisei tin palia grammi e tha xaraxoun kainourgia. Pados, exoun akoustei fimes oti tha xrisipopiethei e palia grammi. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sun Mar 14, 2004 12:48 pm Post subject: |
|
|
Έπεσα πάνω σε μία επιστολή του Υπουργείου Μεταφορών με ημερομηνία 26/02/04, η οποία αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
"Επιπλέον, έχει ήδη ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τη μελέτη επέκτασης του δικτύου του ΗΣΑΠ στον Πειραιά, από το ύψος της γραμμής μετά τον Κηφισό προς το κέντρο του Πειραιά, το Δημοτικό Θέατρο, το Πασαλιμάνι, το Τζάνειο Νοσοκομείο και το Νοσοκομείο Μεταξά, με την κατασκευή συνολικώς 5 υπογείων σταθμών".
Σαν πολύ κρυφό δεν μας το κρατάνε; |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Mar 14, 2004 9:47 pm Post subject: |
|
|
Ό,τι και να λέει ο ΗΣΑΠ και η "Αττικό μετρό", το σίγουρο είναι ότι οι επεκτάσεις καθυστερούν προκλητικά. Με μέσο όρο έναν (!!!!) σταθμό ανά 18 μήνες, δεν πρόκειται να αναπτυχθεί το μέσο...
Η Μαδρίτη από το '95 και μετά, μεγάλωσε το μέχρι τότε υφιστάμενο δίκτυό της, και από 177 χιλιόμετρα έφτασε τα 228 (+51 χλμ), αποκτώντας έτσι το τρίτο μεγαλύτερο δίκτυο της Ευρώπης μετά το Λονδίνο και τη Μόσχα (415 και 269 χλμ αντίστοιχα). Άσε που της ήρθε και φθηνότερα από το δικό μας που δεν είναι ούτε 20 χλμ.
Και για την περίοδο 2003-2007 ετοιμάζουν άλλα 42 χλμ!
Εμείς φτάσαμε αισίως τα 3,5 ολόκληρα χρόνια για δυο κωλοσταθμούς όλους κι όλους (Αγ. Αντώνιο και Αλ. Παναγούλη), μήκους ούτε 1,5 χλμ ο καθένας...
Και από την επέκταση προς Πλακεντίας, ο Χολαργός και το Νομισματοκοπείο θα είναι έτοιμοι το 2006, ενώ η Αγ. Παρασκευή ακόμα δημοπρατείται.
Κι άμα τους ρωτήσεις, σου λένε ότι οι σταθμοί βρίσκονται στα αρχιτεκτονικά τελειώματα, δυο χρόνια τώρα...
Προς το παρόν πάρτε μια Κοπεγχάγη, για να πάρετε μια ιδέα για το πώς θα είναι το δικό μας εναέριο κομμάτι από Αγ. Δημήτριο μέχρι Ελληνικό. Για 2007 λένε, αλλά βάλτε 5 χρονάκια ακόμα για να είσαστε μέσα...
Last edited by Ypsilon on Mon Mar 15, 2004 2:02 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Mar 14, 2004 11:55 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω. Μετά τη παράδοση των πρώτων σταθμών του κέντρου, που υποτίθεται ήταν η δύσκολη δουλειά να φτιάξεις ένα δόκτυο από την αρχή, οι επεκτάσεις έπρεπε να κατασκευάζονται με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό. Αυτό λέει η λογική ( η διεθνής, όχι η Ελληνική ).
Ξέρει κανείς αν στο μελλοντικό σταθμό της Αγ.Παρασκευής κατασκευάστηκε τελικά το όρυγμά του, όπως στους άλλους 2 που θα λειτουργήσουν το 2006? Είχα ακούσει ότι αν δε το έκαναν πριν την λειτουργία της γραμμής φέτος τον Ιούνιο, τότε αργότερα θα ήταν αδύνατη η κατασκευή του (με τη γραμμή σε λειτουργία εννοείται), εκτός και αν σταματούσε η λειτουργία της για 3 μήνες! |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 12:20 am Post subject: |
|
|
Απίστευτη μακέτα !!!
Μού φαίνεται σαν ψέμμα ότι αυτό το θαύμα θα είναι ο σταθμός της Αργυρούπολης !!! |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 1:22 am Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Απίστευτη μακέτα !!!
Μού φαίνεται σαν ψέμμα ότι αυτό το θαύμα θα είναι ο σταθμός της Αργυρούπολης !!! |
Μακέτες σαν την παραπάνω… είναι στην διάθεση του κοινού εδώ και μίνες στο σίτε της Aττικό Mετρό… στα πρώτα post αυτού του φόρουμ σας είχα δώσει και το σχετικό link… Y εδώ σε βρίσκω λίγο αδιάβαστο!
Πάντως να σημειώσω κάτι… μπορεί οι επεκτάσεις να μην τρέχουν και τόσο… αλλά το Μετρό της Αθήνας (δεν το λέω εγώ αλλά τα διεθνή ΜΜΕ) είναι από τα καλύτερα στο κόσμο! Kαι πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για αυτό!
Το μετρό της Βαρκελώνης μπορεί να είναι από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη αλλά από ποιότητα αυτό της Αθήνας το ξεπερνάει κάλλιστα! |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 1:49 am Post subject: |
|
|
το μετρό της Βαρκελώνης έχει συνολικό μήκος δικτύου 100 περίπου χλμ.
κάτι που δεν θεωρείται ιδιαίτερα εντυπωσιακό για μια μητροπολιτική περιοχή 3.000.000 κατοίκων...
εντιπωσιακό, τόσο σε μήκος όσο και σε επέκταση (όπως προαναφέρθηκε) είναι το μετρό της μαδρίτης...(230 χλμ) που είναι απο τα μεγαλύτερα...και σίγουρα απο τα πιο ενεργά (με κατασκευαστικούς όρους) δίκτυα... |
|
Back to top |
|
|
apari Senior Member
Joined: 07 Feb 2004 Posts: 646 Location: Athens-Zografou
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 1:59 am Post subject: |
|
|
Παιδια επειδη εχω επισκευθεί τα παραπάνω μετρό θα σας πω οτι δεν συγκρινονται με τιποτα με αυτό του Παρισίου όσων αφορα στις επεκτάσεις και το μηκος , αν και ειναι σχετικα παλιο. Μιλαμε οτι εχει απιστευτους υπογειους διαδρομους για τη συνδεση μεταξι των σταθμών. Για να καταλαβαιτε φανταστειτε αποσταση Συνταγμα - Ευαγγελισμος σε υπογειο διαδρομο για τους επιβατες. |
|
Back to top |
|
|
Sky Citizen Guest
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 3:31 am Post subject: |
|
|
To megalytero einai tou Londinou alla kalytero metro tis europis se geniki poiotita kai kinisi epivaton einai makran tis Mosxas.
Endeiktika:
Mosxa 269,5 km
Parisi 212,5 km
Londino 415km |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 3:42 am Post subject: |
|
|
sky citizen....έχεις απόλυτο δίκιο... |
|
Back to top |
|
|
DonAlex Guest
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 4:31 am Post subject: |
|
|
Giaaaaa rixte mia matia ston xarti tou metro kai tou proasteiakou tis Frankfourtis (xwris na perilamvanetai to tram pou einai gyrw stis 10+ grammes).
http://www.rmv.de/coremedia/generator/Bilder/Abbildungen/PlaeneNetzplaene/PLA__Schnellbahnplan2004__PDF,property=data.pdf
Apla skefteite pws einai mia poli twn 600,000 katoikwn kai i evryteri perioxi exei peri to 1.5 ekatommyrio....
Epeidi exw zisei ekei gia 2.5 xronia, apla sas lew pws POTE den eniwsa tin anagki aftokinitou...
Milame gia alla megethi kai poiotita zwis...
Apo polyteleia vevaia min perimenete, alla eilikrina posos me endiefere an ypirxe
mouseio sto stathmo...egw pigaina apo to aerodromio sto kentro pou emena mesa se 17 lepta AKRIVWS !!!!!
Twra afta kai na thelame, den mporousame na ta kanoume stin Elladitsa...
as opsetai i statherotita tou edafous....
Oso anafora pantws stis epektaseis, pistevw pws meta tous Olympiakous tha ginoun
simantika erga anavathmisis tis zwis twn Athinaiwn. Epektaseis, nees grammes...opws kai stin Thessaloniki...
Vre katse na ginw prwthypourgos, kai tha sou ftiaxw metro kai sti Sparti !! |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 11:52 am Post subject: |
|
|
Τι γινεται με το Μετρο της Θεσσαλονικης ?
Αρχισαν τα εργα ? |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 11:55 am Post subject: |
|
|
Ναι, σε λίγο αρχίζουν και οι επεκτάσεις. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 12:07 pm Post subject: |
|
|
Φωτογραφιες του εργοταξιου του Μετρο Θεσσαλονικης ? |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 12:09 pm Post subject: |
|
|
Ποιο μετρό βρε ΡΑΟ; Σύνελθε !!!! |
|
Back to top |
|
|
smarg Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1156
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 12:27 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει ένα τμήμα έτοιμο από το Αλέξάνδρειο μέχρι το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας γνωστό και ως η τρύπα του Κούβελα. Είχε ξεκινήσει επί δημαρχίας Κούβελα τέλη 80 με αρχές 90 με χρηματοδότηση του...FM100 (δημοτική ραδιοφωνία)... Μετά από 50 μέτρα σταμάτησε.... |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 15, 2004 12:34 pm Post subject: |
|
|
Είχε ταλαιπωρήσει την κίνηση για 2,5 χρόνια περίπου και μετά έκλεισε. Ίσα ίσα που αυτό το τμήμα θα προκαλέσει εμπόδια στη κατασκευή (λέμε τώρα) του μετρό. |
|
Back to top |
|
|
|