View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 5:28 pm Post subject: |
|
|
Γιατί το μετρό είναι μόνο του και δεν παρεμβάλονται άλλοι παράγοντες στην λειτουργία του. Αν έχει 3 γραμμές, μια στο κέντρο, μια να διατρέχει τα δύτικά και μια τα ανατολικά, καλύπτει όλη την πόλη.
Το τραμ και τα λεωφορεία όπως και να το δείς κινούνται πάνω στην πόλη σε συνδυασμό με τους πεζούς και αυτοκίνητα και η κατάσταση θα είναι η ίδια ίσως και χειρότερη. Που να βάλεις τραμ στην Εγνατία ; |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:20 pm Post subject: |
|
|
ch.04 ! ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ! καθημερινά χρησιμοποιώ λεωφορειο (32) για να κατεβω Νεα Πολιτεία(ευοσμο) - κέντρο. Μισή ώρα τουλάχιστον, μέχρι μια ώρα τις ώρες που έχει πολύ κίνηση...
Φανταστείτε να θέλει κάποιος να πάει απο Σταυρούπολη - Τούμπα... θέλει 2 λεωφορεία, πολύωρη αναμονή, και αρκετό περπάτημα μιας και στην ίδια στάση δεν παιρνάνε τα λεωφορεία που χρειάζεσαι... |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 8:54 pm Post subject: |
|
|
Κοιτάξτε τώρα που αύριο το πρωί γράφω παζαρά (wish me luck) και με βάζετε να γράφω για το μετρό της θεσσαλονίκης που θα τελειώσει (άν ποτέ τελειώσει) σε δέκα χρόνια...
Λοιπόν, καλό θα ήταν να έχει τρεις γραμμές όπως λέει ο φίλος πιο πάνω αλλά αυτό δεν προβλέπεται... Από ΝΣΣ ώς Ντεπό, άντε και μιά επέκταση ώς Αη Γιάννη , άν και όταν...
Αυτό δεν είναι μετρό είναι μικρό... και μάλιστα τοσοδούλι...
Και μετά, σκεφτείτε και τις στάσεις: Κάθε πόσα μέτρα είναι στην Αθήνα;Αν στην θεσσαλονίκη έχει μια πχ στην Κολόμβου, μια στην Αριστοτέλους, μια στην Αγ. Σοφία και μια στην Ναυαρίνου (όπως νομίζω οτι προβλέπεται), τα τελευταία βαγόνια θα βρίσκονται στον προηγούμενο σταθμό όταν θα φθάνουν τα πρώτα σἀυτόν που περιμένεις. Αν πάλι μείνουν οι Αριστοτέλους η Αγ. Σοφια και η Ναυαρίνου-Διαγώνιος χωρίς σταθμούς (-πχ αν υπάρχει μια στην Ναυαρίνου και μια στην Αριστοτέλους-), το σύστημα θα θέλει πολύ περπάτημα, δεν θα είναι πρακτικό, για να μην μιλήσουμε και για τις ταχύτητες των συρμών.....
Ακόμη, είναι σίγουρο ότι δεν θα δούμε και τίποτα ιδιαίτερο από αρχιτεκτονικής άποψης... μελέτη-κατασκευή, αυτό ξέρουμε, αυτό εμπιστευόμαστε... Πού σκεψη για αρχιτεκτονικό διαγωνισμο (για διεθνή, ούτε καν να το σκεφτεστε - μετά τον Καλατράβα, το φυσάνε και δεν κρυώνει). Το jubilee line είναι προφανώς για τους υπερφλώρους άγγλους, και τί είναι ο Foster μπροστά στον Babis...Τί σημασία έχει που αναβάθμισε το bilbao με το μετρό του, εμείς θέλουμε γρανίτη, γυαλί και μάρμαρο-πολύ μάρμαρο (αυτή η παράγραφος καλό είναι να αγνοηθεί...ο babis αναφέρεται ώς εκπρόσωπως και επιφανές δείγμα της συμπαθούς τάξης των πολιτικών μηχανικών -τελικά μόνο οι πολιτικοί αναγνωρίζονται σ'αυτή την χώρα).
And last but not Least,να μην ξεχνάμε το υπέδαφος...Η θεσσαλονίκη εχει πολύ πλούσιο παρελθόν και από ότι βλέπω σκοπεύουν να φτάσουν 15-20 μ κάτω από την επιφάνεια. Μην νομίζετε όμως οτι και αυτά είναι αρκετά:θυμηθείται πόσο βαθιά βρίσκονται οι εκκλησίες στην Εγνατία, για να καταλάβετε πού βρίσκοταν το έδαφος πριν 600 χρόνια. Και σκεφτείτε μετά που βρισκόταν στα ρωμαικά και τα ελληνιστικά...
Αυτά τα ολίγα για τώρα, αν περάσω αναίμακτα το αυριανό, θα επανέλθω... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:21 am Post subject: |
|
|
Σιγά να μην είμαστε και πόλη της Ολλανδίας και βρίσκεται η αρχαία Θεσσαλονική κάτω από το νερό!
Άσχετο και εγώ στην Νεα Πολιτεία μένω - δίπλα στο γυμναστήριο. |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 11:29 am Post subject: |
|
|
Τελικα έχει κανείς κανα σχέδιο με τους σταθμούς κλπ?
ch. 04 και γω . κοντά στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:25 pm Post subject: |
|
|
Κοντογειτοναίοι!
Βουλέψου προς το παρόν με το 32 μέσω Γυμναστηρίου!
Σε έναν χάρτη που έπεσε στα χέρια μου προβλέπεται μετρό στην Λαγκαδά - Εγνατία - Νέα Εγνατία, Τραμ στο κέντρο της πόλης, και προαστιακός από αεροδρόμιο μέσω περιφερειακού στο ΚΤΕΛ.
Επίσης η κατασκευή Ανατολικής Εισόδου πίσω από το Πανόραμα που συνδέεται με την Εγνατία, και ένα ακόμα μεγαλόπνοο σχέδιο, ένας νέος δρόμος στο ύψος του Αξιού (στο κομβό λίγο πριν από τα Μάλγαρα προς Ευζώνους), στο οποίο θα κατασκευαστεί αυτοκινητόδρομος μέχρι την θάλασσα και μετά με καράβια θα βγαίνεις στο Αγγελοχώρι. Σκοπός η αποφυγή του κέντρου όσων έχουν προορισμό το αεροδρόμιο και τα ανατολικά. |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 3:40 pm Post subject: |
|
|
Mετρό, υποθαλάσσια αρτηρία αλλά και προώθηση των έργων της Eγνατίας Oδού θα περιλαμβάνει το πακέτο των έργων, που θα εξαγγείλει ο πρωθυπουργός κ. K. Kαραμανλής από το βήμα της Διεθνούς Eκθέσεως Θεσσαλονίκης
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1043450_08/09/2004_115363
ΧΕΧΕ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ!ΝΑ ΔΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙ ΘΑ ΛΕΕΙ!!
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 4:29 pm Post subject: |
|
|
Τα ίδια Κωστάκη μου, τα ίδια Κωστή μου! |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 5:18 pm Post subject: |
|
|
μια ματιά στην αρχική σελίδα τα λέεί όλα: metrothessalonikis.tk
|
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 1:01 am Post subject: |
|
|
http://metrothessalonikis.tripod.com/metrob.jpg
Η αλήθεια είναι ότι αν πραγματοποιηθεί το παραπάνω σχέδιο οι στάσεις μια χαρά φαίνονται... Ασε που το σπίτι μου είναι 50 μέτρα περίπου από τη στάση "Παπάφη"!!!!
Ζούμε σε ένα ονειρό!!! (κυριολεκτικά, γιατί μόνο στα ονειρα θα δουμε το Μετρό εδώ πέρα...)
|
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:01 am Post subject: |
|
|
το μεγάλο κακό είναι ότι όλα αυτά είναι για μετά το 2008 να ολοκληρωθουνε για να δώσουμε στους ξένους του EXPO μία κακή εικόνα!
αίσχος που το κράτος έχει παραγκωνίσει όλη την Ελλάδα τόσο πολύ.. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 10:55 am Post subject: |
|
|
Οι Ολυμπιακοί και οι Αθηνοκεντρικές κατασκευές είναι βέβαια μια όψη του νομίσματος και οι Θεσσαλονικείς φίλοι εδώ πέρα έχουν πολλά δίκια. Θα ήταν way too much για την Ελλάδα, να προσπαθεί να συμμαζέψει το χάος της Αθήνας για τους Ολυμπιακούς μάλιστα, και ταυτόχρονα να κάνει ΚΑΙ έργα συγκρίσιμης κλίμακας ΚΑΙ για τη θεσσαλονίκη η οποία έχει υπερβεί πλεόν το 1 εκ. πληθυσμό, και το να φτιάξεις δυο-τρείς κόμβους στην περιφερειακή είναι πλεόν ασπιρίνη.
Απο την άλλη όμως βρε παιδιά το βλέπω κι' αλλοιώς: Η Αθήνα έκανε την αρχή, κάποιος θα την έκανε και δυστυχώς ή ευτυχώς, η Αθήνα ήταν η most likely candidate... Τουλάχιστον τώρα, η Θεσσαλονίκη έχει κάτι να...βασίσει τις διαμαρτυρίες της, ειδ' άλλως, άν η κατάσταση ήταν ακόμα όπως στις αρχές της δεκαετίας του 90 φερ' ειπείν, τι να διαμαρτυρηθεί η Θεσσαλονίκη ή όποια άλλη πόλη..., κάπου η απάντηση θα ήταν (και ήταν... ) "Όλοι στα ίδια σκατά κολυμπάμε" Τώρα τουλάχιστον υπάρχει δείγμα γραφής που μπορεί να αποτελέσει μπούσουλα για τη θεσσαλονίκη.
Σίγουρα η υποθαλλάσια αρτηρία θα λύσει πολλά προβλήματα, όπως και μια γραμμή Μετρό ανατολής-Δύσης, αν και στις παρατηρήσεις των φίλων για το αν χρειάζεται Μετρό η Θεσσαλονίκη θα έβαζα και τον παράγοντα Ταλαιπωρία. Παιδιά, η Αθήνα άρχισε τα σκαψίματα το 1992-93 αν δεν απατώμαι, για να το έχουμε το 2000. Απο τη στιγμή βέβαια που πήραμε... φόρα (και οι μετροπόντικες είναι διαθέσιμοι και υπάρχει πλεόν εμπειρία κλπ) οι επεκτάσεις γίνονται κατα το δυνατόν ομαλά, εφόσον επεκτείνονται και στα προάστεια όπου δεν βρίσκεις τόσο συχνά Αρχαία όπως στο κέντρο όταν άρχισε η κατασκευή του μετρό. Για τη θεσ/νίκη, μιλάμε λοιπόν για έναν ορίζοντα μέχρι το 2011 απο ότι γράψαμε πίό πάνω... Έχουν οι Θεσσαλονικείς την υπομονή να αντέξουν την ταλαιπωρία, γιατί αυτή θα ειναι μεγάλη... Στην Αθήνα, άσχετα αν δεν τα λένε, έκλεισαν μαγαζιά και επιχειρήσεις γιατί ο κόσμος δεν γούσταρε να πατάει πάνω σε σανίδες για να πάει να ψωνίσει ή οτιδήποτε άλλο... Χώρια το γεγονός της περαιτέρω αισθητικής υποβάθμισης ήδη υποβαθμισμένων περιοχών για χρόνια...
Απο την άλλη, το μετρό σε πόλεις του πληθυσμιακού μεγέθους της θεσ/νίκης, θα έλεγα ότι είναι Ευρωπαϊκό δείγμα σχεδιασμού. Στην Αμερική, προτιμούν να κάνουν highways 8 και 10 λωρίδων και ΑΠΕΙΡΑ πάρκινγκ συνήθως (και μέχρι πρίν σχετικά λίγα χρόνια το Λος Αντζελες δεν είχε μετρό αν δεν απατώμαι... )
Τι να πώ, διαλέγετε και παίρνετε...
Last edited by gm2263 on Thu Sep 09, 2004 11:57 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:06 am Post subject: |
|
|
μπέρδεψες λίγο τα σκαψίματα της Αθήνας.... |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:37 am Post subject: |
|
|
aristidis: νομίζω είναι παλιά σχέδια αυτά, αλλά δεν νομίζω να διαφέρουν και πολύ απο τα σημερινα... αν υπάρχουν . |
|
Back to top |
|
|
dimetro Full Member
Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:48 pm Post subject: |
|
|
gm2263
Στην Αμερικη εχουν χωρο για να φτιαξουν highways με 10 λωριδες και παρκινγκ.Μονο σου ανεφερες οτι εναν κομβο να κανεις στην περιφεριακη ειναι μεγαλο βασανο.Και ακομα υποβαθμισμενες περιοχες πηραν αξια μετα το μετρο οπως το Περιστερι.Η Θεσσαλονικη λογω μορφολογιας,δηλ ειναι ο ενας πανω στον αλλον ,κατα τη γνωμη μου,ανεξαρτητα απο την ταλαιπορια, θα εξυπηρετουσε πολυ ενα μετρο και οπως λεει και μια παροιμια καλιο αργα παρα ποτε.Το κακο ειναι οτι με την προυποθεση οτι θα παρει την EXPO δεν θα εχουν προλαβει να φτιαξουν τιποτα μεχρι τοτε.Το πολυ-πολυ την υποθαλασσια |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 11:59 pm Post subject: |
|
|
Πάντως όσον αφορα την ταλαιπωρία, από το τίποτα καλό είναι...
Από το να έχουμε ταλαιπωρία και μετά το 2011 κατι ειναι κι αυτό!
Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι η Θεσνίκη είναι πολύ μικρότερη από την Αθήνα, άρα και το μετρό, άρα μην συγκρίνουμε το χρόνο που έγινε για εκεί με το χρόνο που (θα; ) γίνει εδώ! |
|
Back to top |
|
|
SaTaN Junior Member
Joined: 08 Feb 2004 Posts: 131
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:27 am Post subject: |
|
|
Sorry guys, I had to say this.
Kathe fora pou eho tis mavres mou, erhomai sto sygekrimeno forum kai vlepo to titlo tou sygekrimanou thread. Kai molis diavazo to "ypothalasia artria", lynomai sta gelia. Na'nai kala afto to thread, mou ehei ftiaksei tin imera polles fores. |
|
Back to top |
|
|
dimetro Full Member
Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 12:07 pm Post subject: |
|
|
aristidis
εχεις δικιο για το χρονο .Στην Αθηνα εκανε 7 χρονια γιατι εκαναν 2 διαφορετικες γραμμες και οι αποστασεις ειναι αρκετα μεγαλες.Στην Θεσσαλονικη,αν καταλαβα καλα,χρειαζεται μονο μια γραμμη και αυτη ισα ισα για αρχη να εξυπηρετησει το κεντρο |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 2:40 pm Post subject: |
|
|
twra edeikse ston ant1 to neo paking sth xanth !!!
1100 plirws automatopoiimenes theseis...
to edeikse na leitourgei...
h egw den eixa parei xamparh h epeidh einai sth thesniki den akousthke tipota...
aaa!!!
eipe oti einai to megalitero stin eurwph tetoiou tipou.... |
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 3:10 pm Post subject: |
|
|
ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΚΑΘΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Mεγάλα έργα στα χαρτιά
Eξαγγελίες παραμένουν πολλά από τα έργα για τη Θεσσαλονίκη
http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nta_nea.print_unique?e=A&f=18035&m=N12&aa=1
(Εχει και αναλυτικο πινακα στα δεξια,πατηστε για μεγενθυνση) |
|
Back to top |
|
|
Sheepy Junior Member
Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 8:11 pm Post subject: |
|
|
Snmera dokimasa to kaivourgio parking stnv XAN8. Eva 8a pw
K-A-T-A-P-L-H-K-T-I-KO !!!!! Pavw apo to parking teleiwvei gnpedo kai emporiko kevtro. Oi times ligo tsimpnmeves: 3 eurw n prwtn wra, 2 n deutern kai 1,20 oi upoloipes wres. |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 10:47 pm Post subject: |
|
|
Yessssss!!!!!!!!!!!!!!!!
Αντε, μακάρι να είναι η αρχή μεγάλων έργων στη πόλη (μερικών από) μας!!!
Πάω να γράψω κάτι στο τοπικ της ΧΑΝΘ που δημιούργησα! |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:05 pm Post subject: |
|
|
Αρη, ξεχνάς οτι το έργο αυτό είναι ιδιωτικό... Επομένως ο κατασκευαστής είχε την καούρα να το τελειώσει γρήγορα για να καταστεί γρήγορα κερδοφόρο. Πες μου ένα λόγο, γιατι το δημόσιο (και με αυτό εννοώ κυβέρνηση,δήμο, νομαρχίδα) να βιαστεί...
Μήπως για να ικανοποιήσει τους πολίτες; |
|
Back to top |
|
|
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:16 pm Post subject: |
|
|
Φυσικά και δεν το ξεχνάω... Άλλωστε γνωρίζω από κοντα τον ένα αρχιτεκτονα που πήρε το έργο και είμαι πολύ φίλος με το γιο του, οπότε έχω μάθει κάτι για αυτό το έργο!
Και για μένα, ένα τρανό παραδειγμα που γίνονται τα ιδιωτικά έργα είναι και το Καραισκάκη... Μακάρι να πάρει ιδιώτης και το Μετρό (ΜΠΟΥΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!) |
|
Back to top |
|
|
dANIEL2004 Junior Member
Joined: 28 Mar 2004 Posts: 151 Location: Athens
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 12:53 am Post subject: |
|
|
Εγω πιστευω οτι ενα τραμ θα ειναι αργος θανατος για τη Θεσσαλονικη...Καλυτερα ενα μετρο σε ευθεια γραμμη κατα μηκος της πολης εστω και με 2 3 στασεις στο κεντρο στη Ναυαρινου και στην Αριστοτελους,απ οπου θα μπορουμε να πηγαινουμε απτο κεντρο ανατολικα και δυτικα σε χρονο μηδεν.Ουτως η αλλως για διαδρομες στο κεντρο τα λεωφορεια ειναι οκ,αρκουν...νομιζω το μετρο θα βολευε αυτους που θα μετακοινουνται κατα ορδες απο καλαμαρια προς κεντρο και απο δυτικα προς κεντρο,παρα πολυ.
Ενω ενα τραμ απτην καλαμαρια προς κεντρο....με δεδομενο την ταχυτητα του τραμ στην Αθηνα,απλουστατα θα εκενε οση ωρα κανουν τα λεωφορεια,αν τωρα συμπεριληφθουν και πιθανες βλαβες οπως αυτες που γινονται κατω.....μονο ευελικτο και θα ειναι!!!Βαλε και τους μπλοκαρισμενους καθετους δρομους απ οπου θα περναει το τραμ..Φανταστειτε ομως μια ευθεια γραμμη μετρο,στην οποια θα διοχετευονται ολοι οσοι χρησιμοποιουν τα 5 και 6..θα ειναι απιστευτη διευκολυνση για χιλιαδες κοσμο καθημερινα! |
|
Back to top |
|
|
|