View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Mar 02, 2017 6:18 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο,έγραψες πάλι!
Ενα τεχνικό είδα στο ύψος του παλιού στρατοπέδου(η τοπική οδός περνάει κάτω από την Ιονία)και απομένει η οροφή του.Υπάρχει ακόμη η γέφυρα του κόμβου στο Αυγό και η γέφυρα του κόμβου σύνδεσης με την Εγνατία(20 μέτρα ακόμη). |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Fri Mar 03, 2017 6:27 pm Post subject: |
|
|
Μιά πληροφορία, από αρκετά αξιόλογο πρόσωπο.
Τό Κλόκοβα- Κεφαλόβρυσο νά τό αναμένουμε τήν Μεγάλη Εβδομάδα...
Οψόμεθα..., καλό σας απόγευμα |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 3:01 am Post subject: |
|
|
Γιατί καθυστερεί αυτό το κομμάτι, εκτός της Αλίκυρνας αν δεν κάνω λάθος δεν αντιμετώπισε κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Θυμάμαι από πέρσι ότι ήταν από τα πιο προχωρημένα.
Για τον Α/Κ Κουβαρά έχουμε καμία ενημέρωση?
Από Ολυμπία μαθαίνω ότι δουλεύουν στο φουλ και είναι αισιόδοξοι πως θα παραδοθεί κανονικά, έστω και με κάποιες ελλείψεις στους Α/Κ( Λυκοποριά, Δυτ. Αίγιο, Αραχωβίτικα)
Επίσης από τα βίντεο του aigeira στο youtube φαίνεται ότι προλαβαίνουν, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο κομμάτι. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 10:10 am Post subject: |
|
|
Η εταιρία δεν έχει κανένα λόγο να βιαστεί για να το παραδόσει νωρίτερα από τις 31 Μαρτίου που είναι η συμβατική της υποχρέωση αφού και τα διόδια δεν λειτουργούν...
Αν δεν υπήρχε και η ανάγκη των εγκαινίων ούτε και τα δύο τμήματα που δώθηκαν μέχρι σήμερα θα είχαμε δει. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 12:16 pm Post subject: |
|
|
Το ότι εμείς δεν πληρώνουμε διόδια Τάσο, δε σημαίνει πως η εταιρεία δεν εισπράττει. Μην ξεχνάς ότι είναι η ίδια εταιρεία που παίρνει αποζημίωση, επειδή δεν ανοίγει διόδια στη Βαρυμπόμπη και (νομίζω) στον Άγιο Στέφανο, όπως προβλεπόταν από τη σύμβαση.
Στο μεταξύ η εταιρεία είναι απόλυτα καλυμμένη για ό,τι δεν παραδίδει, καθώς όλα είχαν σοβαρά θέματα απαλλοτριώσεων. Ακόμη και τίποτε άλλο να μη δώσει το Μάρτιο.
Πάντως εγώ αυτό που βλέπω είναι πριν από την έξοδο του Πάσχα να δίνεται ένα τεράστιο κύμα με ό,τι υπάρχει - Ολυμπία, Ε65, Αιγαίου, Ιόνια και μπόνους παράκαμψη Σερρών και Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή. Πώς θα τα προφτάσουν σε μια μέρα δεν ξέρω. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 12:40 pm Post subject: |
|
|
Φόρτος εργασίας που 'λεγε και ο Μαυρογιαλούρος!!! |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 3:36 pm Post subject: |
|
|
Μέχρι το 2018 θα πρέπει να μπουν πλευρικά διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο. Βέβαια το κράτος αναβάλλει τη λειτουργία τους και προτιμά να πληρώνει αποζημιώσεις καθώς το πολιτικό κόστος θα είναι τεράστιο για μια 'αριστερή' κυβέρνηση... Πάντως και από τους προηγούμενους ήταν λάθος να μπει στη σύμβαση παραχώρησης το αστικό τμήμα του ΠΑΘΕ μέχρι τις Αφίδνες.
Από 25 Μάρτη μέχρι Μ. Εβδομάδα δεν θα προλαβαίνουν τα εγκαίνια και τις κορδέλες! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 3:51 pm Post subject: |
|
|
Εγκαίνια καί κορδέλες. ...
Δέν νομίζω πολλές. ..
Θά υπάρξει η σημαντικότερη όλων στά Τέμπη.
Άλλη μία στό Μεσολόγγι. ..
Ίσως στήν Παναγοπούλα ή καί Αίγιο
Ενδεχομένως καί κάπου στήν Καρδίτσα/Τρίκαλα.
Θά προλάβουν...
Παρεπιμπτόντως χθές τό Υπουργείο ανακοίνωσε ποιά έργα θά χρηματοδοτηθούν τό επόμενο διάστημα
Τρίκαλα -Εγνατία
ΒΟΑΚ
Παράκαμψη Χαλκίδος. .. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 5:04 pm Post subject: |
|
|
Ναι βέβαια γιατι το Λαμία - Ξυνιάδα του Ε-65 ξαναξεκίνησε και το δουλεύουν full 24/7. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 5:34 pm Post subject: |
|
|
@ Engineer. .. Ξεκίνησε εκ νέου τό Λαμία -Ξυνιάδα ?
Αυτό είναι σημαντικό, είχα τήν εντύπωση πώς ανέμεναν τήν έγκριση από Βρυξέλλες, φαίνεται ήλθε...
Απουσιάζει για μιάν ακόμη φορά από τό προγραμματισμό τού Υπουργείου τό Ιωάννινα- Κακαβιά.
Υπάρχει μια αιτιολογία, πώς δέν έχει ολοκληρωμένη μελέτη! !! |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 7:44 pm Post subject: |
|
|
μεταφέρω απο το site της Ολυμπίας:
1. Τμήμα Ξυλόκαστρο – Δερβένι από τον ανισόπεδο κόμβο Ξυλοκάστρου μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Λυκοποριάς.
Τμήμα 20 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει ... 2 σήραγγες συνολικού μήκους 1,1 χιλιομέτρου
2. Τμήμα Δερβένι – Πλάτανος από τον ανισόπεδο κόμβο Δερβενίου μέχρι την έξοδο της σήραγγας Πλατάνου.
Τμήμα 15 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει ... 4 σήραγγες συνολικού μήκους 7 χιλιομέτρων
3. Τμήμα Πλάτανος – Αίγιο από την έξοδο της σήραγγας Πλατάνου μέχρι το Δυτικό Αίγιο.
Τμήμα 22 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει 0 σήραγγες
4. Τμήμα Αίγιο – Παναγοπούλα από τον Δυτικό Αίγιο μέχρι την Δυτική Έξοδο της σήραγγας Παναγοπούλας.
Τμήμα 15 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει ... τις 2 σήραγγες της Παναγοπούλας συνολικού μήκους 8,3 χιλιομέτρων
5. Τμήμα Παναγοπούλα - Ρίο από την Δυτική Έξοδο της σήραγγας Παναγοπούλας μέχρι το Ρίο.
Τμήμα 13 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει 0 σήραγγες.
Βοηθήστε τώρα λίγο να καταλάβω.
Το 3 και 5 δεν έχουν σήραγγες.
το 1 είναι οι σήραγγες Δερβενίου που έχουν παραδοθεί? Θυμάμαι ότι ήταν μια (εννοεί μια σε κάθε ρεύμα?)
στο 2 είναι τα μαύρα Λιθάρια και ο Πλάτανος? Τα μαύρα λιθάρια παραδόθηκαν?
στο 4 η Παναγοπούλα συνολικά είναι 4 σήραγγες μια στο ρεύμα για Αθήνα και τρεις αντίστροφα? Παραδόθηκε τίποτα? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 9:26 pm Post subject: |
|
|
Τα έχουν μπερδέψει λίγο σκατά με το μέτρημα των σηράγγων της Ολυμπίας καθώς αλλού μετράει τις δίδυμες ως μία και αλλού όχι.
Συνολικά οι σήραγγες (και όχι cut & cover) της Ολυμπίας στο Κόρινθος - Πάτρα είναι 12:
-Οι 2 σήραγγες στο ρεύμα προς Αθήνα στο ύψος του Δερβενίου.
-Οι δίδυμες σήραγγες στα Μαύρα Λιθάρια
-Οι 2 σήραγγες στο ρεύμα προς Αθήνα στο ύψος της Αιγείρας
-Οι δίδυμες σήραγγες στον Πλάτανο
-Οι 3 σήραγγες στην Παναγοπούλα προς Αθήνα
-Οι 1 σήραγγα στην παναγοπούλα προς Πάτρα
Προφανώς και ο Engineer κάνει ειρωνικό σχόλιο για το νότιο τμήμα του Ε65 .
Παρά το γεγονός ότι έχει αναγγελθεί ξανά και ξανά η εναρξη των εργασιών ακόμα είμαστε στο σημείο 0. Το μόνο που έγινε είναι πριν τη λήξη του 2016 η τυπική παραχώρηση στα χαρτιά της κατασκευής του άξονα στην κοινοπραξία του Ε65 για να μην χαθεί η προθεσμία που υπήρχε στην αναθεώρηση των συμβάσεων.
Αλλά το θέμα της χρηματοδότηση ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο καθώς έχει προστεθεί μεν στις δράσεις του νεου ΕΣΠΑ αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά να γίνουν.. |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Mar 04, 2017 10:43 pm Post subject: |
|
|
Στα Μαύρα Λιθάρια, στον Πλάτανο και στην Παναγοπούλα όπου έχουμε δίδυμες σήραγγες και νέα χάραξη, ο δρόμος με την υπάρχουσα χάραξη θα ενσωματωθεί στην παλαιά Ε.Ο. ?
Για τον Ε65 πιστέυω πως θα αρχίσουν μαζί τις εργασίες για το βόρειο και νότιο άκρο, με ενιαία χρηματοδότηση. Πηγαίνοντας προς Λαμία σε πιάνει θλίψη για τα προχωρημένα έργα στην κοιλάδα του Σπερχειού που εγκαταλήφθηκαν. Το ίδιο συναίσθημα και για το Τρίκαλα Καλαμπάκα.. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Mar 05, 2017 4:31 pm Post subject: |
|
|
Αναφορικά με τον orthodontist και το πρόβλημα που αντιμετωπίζει:
Εδώ και πολλές εβδομάδες έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω (με PM και email) τόσο με τον ίδιο όσο και τον tasosGR, προκειμένου να ενημερώσω ότι ο λογαριασμός του είναι κανονικά ενεργός, χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα.
Δεν έχω λάβει καμία απάντηση...
Το post αυτό θα το αφήσω εδώ για 3-4 μέρες, μήπως και το δει κάποιος από τους δύο και επικοινωνήσει μαζί μου. Στη συνέχεια θα διαγραφεί. |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Sun Mar 05, 2017 5:01 pm Post subject: Ευχαριστώ για την αποδοχή |
|
|
Μετά από κάποιες μέρες συνδέθηκα και εγώ στο φόρουμ konstadinos Mercedes !!
Όντως τα βίντεο είναι ανακατεμένα θα προσπαθήσω να τα βάλω σε σειρά .. όπως και να βάλω και αλλα από Ξυλοκάστρο ΡΙΟ γιατί μάλλον κάποιοι μας δουλεύουν .. δεν γίνετε σε 25 μέρες να δωθεί αυτό το έργο εκτος αν εννοούν λειτουργική Ολυμπία με ένα ρεύμα κυκολοφοριας ανα κατεύθυνση .. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Sun Mar 05, 2017 6:18 pm Post subject: |
|
|
Τέλος Μάρτη εννοούσαν αλλά του 2018.
Danos εσύ είσαι ο Konstadinos Mercedes?
Εξαιρετική δουλειά Ευχαριστούμε! |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Mar 05, 2017 6:55 pm Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες φίλε πολύ ωραία τα βίντεο έχω εγγραφεί στο κανάλι σου και χθες είδα... Πραγματικά θα είναι θαύμα αν τα καταφέρουν έστω και τμηματικά. Πέρασες απο Παναγοπούλα ή δεν την έχουν δώσει ακόμα?
Παρεπιπτόντως η ελευθέριανη πολύ όμορφο χωριό, όπως και όλα τα χωριά δίπλα. Αν υπήρχε και πρόσβαση μέσω Αμπελακιώτισας και Πόδου, θα μπορούσε κάποιος να πάει και μέσω Άνω χώρας. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sun Mar 05, 2017 8:02 pm Post subject: |
|
|
Λειτουργική Ολυμπία...!!!
Θά είναι αυτοκινητόδρομος μέχρι τό Ξυλόκαστρο
Η Παναγοπούλα
Καί ίσως κάτι στόν περιφερειακό Αιγίου
Σύν τήν μία σήραγγα στό Μαύρο Λιθάρι. ...
Άν εσείς βλέπετε κάτι άλλο ?
Τό καλοκαίρι ίσως Ρίο-Παναγοπούλα ...
Καί Ξυλόκαστρο - Ακράτα |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Sun Mar 05, 2017 9:53 pm Post subject: |
|
|
Thanos_Pal wrote: | Καλώς ήρθες φίλε πολύ ωραία τα βίντεο έχω εγγραφεί στο κανάλι σου και χθες είδα... Πραγματικά θα είναι θαύμα αν τα καταφέρουν έστω και τμηματικά. Πέρασες απο Παναγοπούλα ή δεν την έχουν δώσει ακόμα?
Παρεπιπτόντως η ελευθέριανη πολύ όμορφο χωριό, όπως και όλα τα χωριά δίπλα. Αν υπήρχε και πρόσβαση μέσω Αμπελακιώτισας και Πόδου, θα μπορούσε κάποιος να πάει και μέσω Άνω χώρας. |
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια ας είναι καλά η USB camera των 15 € και μια κάρτα μνήμης
Παναγοπουλα ούτε κατά διάνοια ακόμα έχει πολύ δουλειά ταλαιπωρία έχουμε αρκετά ακόμα
Σχετικά με το χωριό μου την Ελευθεριανη έχεις δίκιο είναι το κοντινότερο έλατο στην ορεινή Ναυπακτία με μόνο 45 λεπτά διαδρομής αν είχαμε καλύτερο δρόμο θα είμασταν στην άνω χώρα μέσω αγιας Κυριακής και κεντρικής σε μια ώρα και κάτι ... όσο ζω ελπίζω !!! Εννοώ ότι θα προτιμούσαν όλοι την πανέμορφη αυτή διαδρομή μέσα στα έλατα |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 06, 2017 12:12 am Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες danos - εξαιρετικό υλικό. Τα βίντεο πρέπει να είναι με αυτήν τη σειρά νομίζω:
https://www.youtube.com/watch?v=HSg6ud5qYLE
https://www.youtube.com/watch?v=JHekhEgT2jo
https://www.youtube.com/watch?v=Jx1pyogKB5Q
https://www.youtube.com/watch?v=ldBgIH7f8eA
https://www.youtube.com/watch?v=1OCt1kaTo8A
https://www.youtube.com/watch?v=H7Vx0ukZQpk
Επ’ ευκαιρία η Ολυμπία Οδός έβγαλε βίντεο με την επίσκεψη των μαθητών:
https://www.youtube.com/watch?v=EsUng1DSXT4&feature=youtu.be
Στο μεταξύ ανέβασα αεροφωτογραφίες στο γνωστό μέρος:
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0
Κατ’ αρχήν για την Ολυμπία. Δεν έχω καταλάβει ποτέ το επιχείρημα ότι είναι πιο δύσκολο να διπλασιάζεις δρόμο που υπάρχει από το να τον κατασκευάζεις εξ αρχής. Έχεις έτοιμη χάραξη, πολλά τεχνικά λυμένα, ελάχιστες ανασκαφές και μισές απαλλοτριώσεις. Τώρα γιατί γκρεμίστηκαν τα πάντα για να ξαναφτιαχτούν εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω.
Ακόμη κι έτσι είμαι πιο αισόδοξος για την Ολυμπία Οδό, σε σχέση με τους περισσότερους εδώ μέσα. Έχουν το πλεονέκτημα να μπορούν να παραδίδουν ό,τι ετοιμάζουν με πολύ απλή ένωση με το δρόμο που κυκλοφορείται και μία αρκετά αξιοπρεπή παλιά Εθνική για να παρακάμπτουν την κίνηση όποτε χρειάζεται. Οι φωτογραφίες δείχνουν ότι δουλεύονται όλα και μάλιστα είναι και σχετικά προχωρημένα. Επίσης δε νομίζω πως η εικόνα των video είναι αποκαρδιωτική, εκτός βέβαια από τα γνωστά δύσκολα σημεία.
στον Ε65 βλέπω να σκάβουν την Εθνική Λαρίσης Τρικάλων. Το οποίο είναι καλό νέο, γιατί μάλλον πάει για ανισόπεδη. Κατά τα άλλα δουλεύουν μόνο στο νότιο κομμάτι, αλλά δε φαίνεται τίποτε φοβερό.
στην Ιονία:
στο Αντίρριο - Κλόκοβα μου φαίνεται σα να υπάρχει πολλή δουλειά. Από ψηλά φαίνεται πιο πίσω κι από τον Κρίκελλο. Βέβαια φαίνεται πως τα εδάφη είναι καλύτερα, όμως δε θα ήμουν αισιόδοξος.
Στη Δυτική Έξοδο της Κλόκοβας σα να διαμορφώνουν προσωρινή είσοδο - αυτό μοιάζει να επαληθεύει ότι το Αντίρριο - Κλόκοβα αργεί.
Αντίστοιχα μοιάζει να ετοιμάζεται η σύνδεση στο Κεφαλόβρυσο.
Υπάρχει πρόοδος και στο σουρεαλιστικό κόμβο Αμβρακίας.
στο Αμφιλοχία - Κομπότι υπάρχει πρόοδος κάθε φορά, όμως δεν έχουν πιάσει την ένωση στην Άρτα, που δε φαίνεται προφανής. Επίσης δεν καταλαβαίνω αν πρόκειται να υπάρξει νότιος κόμβος στην Άρτα.
Τέλος το Σκλίβανη-Εγνατία εμένα μου φαίνεται να αργεί - δουλεύεται μεν, όμως τα τεχνικά του πρέπει να είναι ιδιαίτερα πολύπλοκα.
Last edited by SP73 on Mon Mar 06, 2017 12:28 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Mon Mar 06, 2017 4:17 am Post subject: |
|
|
Για την Ολυμπία είναι εύλογο το ερώτημα, και φαινομενικά θα αρκούσε μια τυπική διαπλάτυνση της οδού απο τα 14 μέτρα που ήταν σε μεγάλο μέρος της στα 22 και να μπει στηθαίο στη μέση. Αυτό θα ήταν ιδανική λύση και είναι μεγάλο λάθος που δεν έγινε πριν 20 χρόνια, αν και πολλοί το είχαν προτείνει. Αφού όμως κατασκευάζεται τώρα, τα τεχνικά της οδού έχουν στις πλάτες τους ήδη μισό αιώνα αφου ολοκληρώθηκε το 1969-73, κρίθηκε απαραίτητο να γκρεμιστούν και να κατασκευαστούν όλα απο την αρχή. Φαντάσου υπήρχαν γέφυρες του ΟΣΕ με ύψος 4 μέτρα, απαγορευτικό ύψος για αυτοκινητόδρομο. Αν προσθέσεις και την παράλληλη κυκλοφορία ήταν μακράν το πιο δύσκολο έργο.
Ο κόμβος Αμβρακίας γιατί είναι σουρεαλιστικός? |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 06, 2017 10:33 am Post subject: |
|
|
Ο κόμβος είναι σουρρεαλιστικός οπτικά στην αεροφωτογραφία που έστειλα. Δε νομίζω ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι πολύ καλύτερο, δεδομένου του περιορισμένου χώρου. Απλώς μετά από τον κόμβο-τρομπέτα Ιόνιας-Αμβρακίας, ακολουθεί ένας κόμβος μισό τριφύλλι με την εθνική οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων, στην οποία υπάρχουν δύο κυκλικοί κόμβοι εκατέρωθεν της Αμβρακίας.
Όσο για την Ολυμπία, τα έχω υπ' όψιν μου αυτά τα επιχειρήματα, αλλά διατηρώ την άποψή μου. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
|