View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
Posted: Wed Dec 28, 2016 11:33 pm Post subject: |
|
|
Ο κομβος με τους φωτεινους σηματοδοτες ειναι επικινδυνος, η οι οδηγοι οι οποιοι τους παραβιαζουν και συνεπως εγκληματουν? |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Dec 28, 2016 11:51 pm Post subject: |
|
|
Οι οδηγοί είναι επικίνδυνοι όχι οι κόμβοι. Από πλευράς ασφάλειας οι σηματοδοτούμενοι κόμβοι ειναι απείρως καλύτεροι, όταν φυσικά τηρούνται οι σηματοδότες. Το πλεονεκτημα των κυκλικών κόμβων (roundabouts) είναι στην διευκόλυνση της κυκλοφορίας και την ταχύτερη είσοδο και έξοδο από τον κόμβο, με την σωστή διευθέτηση της προτεραιότητας. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 12:01 am Post subject: |
|
|
Επαναλαμβάνω...
Δέν μπορώ νά καταλάβω γιατί δέν έγινε κυκλικός κόμβος. ..
Τά φανάρια στην Ελλάδα παραβιάζονται, δέν νομίζω Γλαύκας είς Αθήναις. ... |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 12:19 am Post subject: |
|
|
Κομίζω είναι χωρις να θέλω σε καμία περίπτωση να σε διορθώσω και είναι πολύ ωραίο απόφθεγμα και με ιστορικό υπόβαθρο.
Στο θέμα μας, ελπίζω να έγινε μελέτη και λόγω ισχνού κυκλοφοριακού φόρτου να μην χρειαζόταν η κατασκευή κυκλικού κόμβου. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 12:48 am Post subject: |
|
|
Κομίζω έγραψα, τό κινητό τό πήγε σέ νομίζω...
Κοίταξε, ο κυκλικός κόμβος, βοηθά ...
Όπως στό Κεφαλόβρυσο. ..
Τέλος πάντων, Κίνηση θά έχει σκέψου μόνον όσοι θά πηγαινοέρχονται πρός Ακτιο/ Λευκάδα. ...
..
. |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 12:56 am Post subject: |
|
|
Δεν ήξερα για το ατύχημα όταν έκανα την παρατήρηση για τα φανάρια! Τι σημασία έχει ο κυκλοφοριακός φορτος; Και δύο αυτοκίνητα να περνάνε τη μέρα θα βρουν τον τρόπο να τρακαρουν!!! Αφού δεν σέβεται κανείς τίποτα. Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι καλύτερος ο κυκλικός κόμβος και αυτός είναι ο μόνος κόμβος με φανάρια στην Ιονία. Και είχε μεγάλη επιτυχία τελικά! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 1:10 am Post subject: |
|
|
@ Τάσσο, συμφωνώ 100%....
Ως Ηπειρώτες, έχουμε καί τήν εμπειρία τού κόμβου Εγνατίας στά Ιωάννινα, πόσα ατυχήματα, καί δή θανατηφόρα, έχουν γίνει. ...
Εδώ καί στήν Ηγουμενίτσα, πού υπάρχουν φανάρια, γιά όσους έρχονται από τό Κέντρο, γίνονται τακτικά ατυχήματα |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 7:29 am Post subject: |
|
|
Τα πάντα είναι θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, είτε με φανάρια είτε χωρίς το ίδιο και το αυτό αν δεν υπάρχει οδηγική παιδεία.
Ωστόσο πιστέυω πως αν τηρούνται οι σηματοδότες ειναι πιο ασφαλείς οι σηματοδοτούμενοι κόμβοι με μειονέκτημα ότι δεν υπάρχει συνεχής ροή όπως στον κυκλικό κόμβο.
Εφόσον όλοι οι κόμβοι της Ιόνιας είναι κυκλικοί τότε σαφώς είναι λάθος ο σχεδιασμός και μέχρι να ολοκληρωθεί ο Α51 το καλοκαίρι πιθανότατα θα υπάρχει φόρτος.
Για τον κόμβο της Εγνατίας με την υπάρχουσα Ε.Ο. στα Ιωάνιννα και με δεδομένο την αύξηση της κίνησης ελέω Ιόνιας, μια λύση θα ήταν μόνο ο κλάδος της Εγνατίας απο Ηγουμενίτσα προς Ιωάνιννα να γινόταν ανισόπεδος. Δεν θα είναι ούτε κοστοβόρο ούτε και χρονοβόρο και θα μειώσει και το χρόνο και τα ατυχήματα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 10:28 am Post subject: |
|
|
Καί ένα βίντεο από ένα τμήμα τής Ιόνιας Οδού στόν Νομό Ιωαννίνων. ..
Προχωρημένη η κατάσταση
https://goo.gl/tdSThc |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 10:55 am Post subject: |
|
|
Ο κόμβος της Εγνατίας στα Γιάννενα είναι ημιτελής ,με φανάρια και γι αυτό επικίνδυνος.Δεν έχει ακουστεί τίποτε για την βελτίωσή του.Αλλά αντίθετα με ότι ακούγεται και από τοπικούς φορείς για αύξηση της κίνησης στον κόμβο αυτό με την παράδοση της Ιονίας , εγώ πιστεύω το αντίθετο!(παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος).
Ολος ο φόρτος από βόρεια Ελλάδα που τώρα μέσω του κόμβου αυτού διοχετεύεται στην Ε.Ο. Ιωαννίνων-Αντιρίου τώρα θα χρησιμοποιεί τον νέο κόμβο Ιονίας - Εγνατίας.Το ίδιο και αυτοί που μπαίνουν στην Εγνατία από το νότο.Ετσι ο κόμβος με τα φανάρια θα εξυπηρετεί κυρίως την κίνηση από και προς την πόλη των Ιωαννίνων και την Αλβανία με πιο επιβαρυμένο το ρευμα εισόδου από Ηγουμενίτσα(γιατι για 3,5 χλμ θα δέχεται και την κίνηση από την Ιονία) που ο Θάνος πρότεινε να γινόταν ανισόπεδο.Αλλά και πάλι αν είναι να γίνουν εργασίες πρέπει να λυθεί οριστικά το ζήτημα γιατί κάποια στιγμή πρέπει να βελτιωθεί και η ΕΟ από τον κόμβο μέχρι τον νέο κυκλικό κόμβο στο Κρυφοβό(ικεα),είναι λιγότερο από 7 χλμ... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 11:32 am Post subject: |
|
|
Αυτό δέν τό είχα σκεφθεί....
Μέ τήν Ολυμπία καί Ιονία Οδό, η απόσταση Αθήνα-Καστοριά, πέφτει στίς 5 ώρες..., ομολογώ εντυπωσιάστηκα...
https://goo.gl/Y1cs2j |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 12:25 pm Post subject: |
|
|
Και γύρω στα 50-60 ευρώ διόδια... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 1:23 pm Post subject: |
|
|
Δέν τό αντιλήφθηκα, νά ενημερώσουμε, όσοι έρχονται από τήν Άρτα καί χρησιμοποιούν τήν παράκαμψη Αμφιλοχίας, ΔΕΝ μπορούν νά βγούν στόν Κουβαρά, γιά Αγρίνιο. ....
Δείτε τί έπαθε ένας άτυχος Αγρινιώτης
https://goo.gl/NjapWQ |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 3:44 pm Post subject: |
|
|
Όντως εάν είναι να γίνουν εργασίες στον κόμβο τότε το σωστό είναι να λυθεί οριστικά, με πλήρη Α/Κ, και βελτίωση της Ε.Ο. για τα 7 χλμ.
Αθήνα-Καστοριά σε 5 ώρες... Συμφωνώ ότι το κόστος διοδίων θα είναι μεγάλο αλλά δεν είναι εκπληκτικό το πόσο μεταμορφώνονται οι μεταφορές στην Ελλάδα? Περιοχές όπως η Καστοριά και η Φλώρινα βγαίνουν οριστικά απο την απομόνωση.
Όταν ολοκληρωθεί και ο Ε65, Αθήνα-Φλώρινα το πολύ 4 μιση ώρες όταν πριν 10 χρόνια χρειαζόσουν 8 και 9 ώρες. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 5:40 pm Post subject: |
|
|
Ως λαός έχουμε οδηγική παιδεία μηδέν και εν γένει παιδεία, αυτοεκτίμηση και σεβασμό για τον συνάνθρωπο υπό το μηδέν.
Συνεπώς δεν είμαστε ούτε για κυκλικούς κόμβους, ούτε για αυτοκινητόδρομους όταν παραβιάζουμε κάτι απλό και "απόλυτο" όπως ο φωτεινός σηματοδότης.
Δηλώνουμε μηδενική ανοχή και σεβασμό για την ζωή του άλλου και αρνητικό σεβασμό και αυτοεκτίμηση για την ζωή μας.
Τα φωνάζει ο Ιαβέρης δεκαετίες τώρα με γλαφυρό και ενίοτε σκληρό τρόπο και λόγο μήπως καταλάβει ο ελληνικός πίθηκος των Βαλκανίων αλλά φωνή βοώντος.....Μηδενική αγάπη για την ζωή μας.
Όπως λέει και ο Ιαβέρης:
- κάθε πρωί ας κοντοσταθούμε στην πόρτα του σπιτιού μας και ας σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το βράδυ που θα γυρίσουμε.
- το αυτοκίνητο/δίκυκλο είναι θησαυροφυλάκιο στο οποίο εναποθέτουμε ότι πολυτιμότερο έχουμε, κάθε φορά που το χρησιμοποιούμε. Την ίδια μας την ζωή.
- Σύμφωνα με πανεπιστημιακές μελέτες η συχνότητα των τροχαίων και της οδικής παραβατικότητας είναι απολύτως ανάλογη του ύψους οικονομικής διαφθοράς μιας κοινωνίας
Όλα αυτά βρίσκουν απόλυτη εφαρμογή στην ελληνική κοινωνία και πραγματικότητα.
Καλές γιορτές, με προσοχή στους δρόμους, αγάπη για την ζωή μας και σεβασμό για τον συνάνθρωπο. Αν θέλουμε να χαρούμε επιτέλους τους μεγάλους οδικούς άξονες και όλα αυτά τα έργα υποδομής που περιμένουμε και ονειρευόμαστε δεκαετίες τώρα και ελπίζουμε να μας βγάλουν από την αφάνεια, την απομόνωση και να γίνουν μοχλός ανάπτυξης της χώρας και της οικονομίας. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 7:00 pm Post subject: |
|
|
Λιγο αστοχο αυτο το Αθηνα Καστορια μεσω Ολυμπιας και Ιονιας οδου. Οχι τιποτα αλλο δηλαδη αλλα 4 ωρες και 45 λεπτα κανουμε σημερα χωρις τον Ε-65, απο την παραλια του Μοσχατου κομβος Κηφισου και Ποσειδωνος μεχρι το Διηκητηριο της Καστοριας (Νομαρχια) με πολυ λιγα. Διοδια και σαφως πολυ λιγοτερα χιλιομετρα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 7:26 pm Post subject: |
|
|
@Engineer. .
Καλησπέρα, καλή χρονιά. ..
Πηγαίνω τακτικά καί στά Τρίκαλα, πεθερικά μου.
Από Αττική Οδό μέχρι Τρίκαλα, οδό Μετεώρων 3.15 μέχρι 3.30. Καί η διαδρομή Καλαμπάκα-Γρεβενά, θέλει τουλάχιστον 45 λεπτά.
Νά υποθέσω τό πατάς λίγο ...
Έχω πάει πολλές φορές Καστοριά, αλλά ξεκινούσα από τήν πατρίδα μου, Θεσπρωτία. .. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 7:39 pm Post subject: |
|
|
Ήταν που ήταν κλ@σμένο το Αγρίνιο από άποψη σύνδεσης με την Ιονία, τι σόι λειτουργικότητα είναι αυτή που τώρα ούτε στον Κουβαρά δεν υπάρχει σύνδεση. Με ποιο σκεπτικό έγινε αυτό δεν καταλαβαίνουμε. Ούτε ο κόμβος Αμβρακίας δουλεύει φυσικά, μισά έργα μισές δουλειές. Άμα είναι να μπαίνουμε απ' τη μια πλευρά και να βγαίνουμε απ' την άλλη καλύτερα καθυστερήστε λίγο ακόμα και δώστε κάτι πιο...λειτουργικό. Ούτως ή άλλως φαίνεται ότι σκοτωθήκατε και κάνατε υπερπροσπάθεια για να δώσετε 20 χιλιόμετρα έτοιμα εδώ και μισό χρόνο, τα υπόλοιπα δώστε τα χωρίς φωτισμό και διαγράμμιση και φυσικά χωρίς κόμβους... |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 8:03 pm Post subject: |
|
|
Κι εγώ μέχρι Καρδίτσα που ήταν η σχολή μου, 2 και 45 λεπτά με 3 ώρες, με ταχύτητα λίγο πιο πάνω από τα όρια. 4 ώρες και 45 φαντάζομαι είναι εφικτό για Καστοριά, αλλά μέχρι Λαμία και στον κάμπο πρέπει να το πάταγες λιγάκι
Οι χρονοαποστασεις που δίνονται υποθέτω είναι για το μέσο οδηγό με ένα απλό αυτοκίνητο και νορμάλ οδήγηση, οπότε μεσώ Δομοκού η Καστοριά είναι 5μιση με 6 ώρες
Τραγικό αυτό στον κόμβο του Κουβαρα, όποιος έρχεται από Ιωάννινα-Αρτα και θέλει να πάει Αγρινιο δεν μπορει να χρησιμοποιησει καθολου την παρακαμψη Αμφιλοχιας. Για ποιο λογο δεν ειναι ολοκληρωμενος ο Α/Κ Κουβαρα? |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 8:29 pm Post subject: |
|
|
Χρόνια πολλά σε όλους!
Στα του κόμβου Κουβαρά: ακατανόητες παραλείψεις, όταν μάλιστα τα πλευρικά διόδια είναι έτοιμα 8-10 μήνες και δεν φαίνονται να υπάρχουν άλλες εκκρεμότητες...
Από αλλού τα περίμενα αυτόν τον "αποκλεισμό" (από το νότο-Α/Κ Χαλικίου) και από αλλού μας ήρθε...
Ας είμαστε όσο γίνεται αισιόδοξοι πάντως γιατί μπαίνουμε σε χρονιά με παραδόσεις-πολλές παραδόσεις... Είτε υπάρξει πολιτική-προεκλογική σκοπιμότητα είτε όχι, το σημαντικό είναι πως σε λίγους-ελάχιστους μήνες θα είναι όλα διαφορετικά σε σχέση με τις μετακινήσεις μας!!!!! |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 8:30 pm Post subject: |
|
|
Από ότι βλέπω στη δορυφορική του google maps η έξοδος στον Κουβαρά (από Ιωάννινα προς Αντίρριο) έχει σταθμό διοδίων σε εκείνο το σημείο.
Μήπως δεν είναι έτοιμος ο σταθμός οπότε δεν μπορεί να χρησιμοποιεί η έξοδος?
Εκτός και αν σχετίζεται με το ότι ο δρόμος Κουβαράς-Αμφιλοχία δόθηκε χωρίς χρέωση διοδίων άρα επικρατεί η λογική "μην τα θέλετε όλα δικά σας", όποιος θέλει να πάει Αγρίνιο ας κάνει τον κύκλο.
Δεν βλέπω άλλη "λογική" καθώς το μόνο εύκολο πιστεύω ήταν να δοθεί ο κόμβος. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 8:58 pm Post subject: |
|
|
Κάποια γραφειοκρατική εκρεμότητα με την αδειοδότηση των πλευρικών διοδίων θα είναι...
Αν δεν έχουν αδειοδοτηθεί πλήρως ακόμα οι σταθμοί δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν τις ράμπες από την εταιρία εκμετάλλευσης. Σιγά μην πάρουν το ρισκο να πέσει κανένας πάνω στα πλευρικά διόδια και να τους τρέχουν στα δικαστήρια μετά.
Στο άρθρο με τον "ατυχό" Αγρινιώτη, πέρασε στο ντουκου ότι για να συγκρουστεί με ακινητοποιημένο από βλάβη όχημα προφανώς οδηγούσε στη ΛΕΑ.
Τυχερός ήταν που δεν πήρε κανέναν στο λαιμό του. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 9:48 pm Post subject: |
|
|
Επίσης ο κόμβος Κουβαρά, κλειστός καί από Αγρίνιο πρός Ιωάννινα
https://goo.gl/E47elo
@ Ariskop. Τό δημοσίευμα λέει πώς έγινε στόν κόμβο Κεφαλόβρυσου, πού ΛΕΑ δέν υπάρχει. ..
Τό λάθος είναι τής Νέας Οδού, έπρεπε νά γράφει κόμβος Κουβαρά κλειστός... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Dec 29, 2016 10:59 pm Post subject: |
|
|
Το δημοσίευμα αναφέρει ξεκάθαρα ότι το ατύχημα έγινε επι της Ιόνιας Οδού, στην παράκαμψη Αγρινίου με κατεύθυνση προς Κεφαλόβρυσο.. |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Dec 30, 2016 12:37 am Post subject: |
|
|
O κόμβος Κουβαρά εάν δεν κάνω λάθος είχε κατασκευαστεί το 2009 μαζί με την παράκαμψη Αγρινίου, ημιτελής. 7 χρόνια δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες έτσι ώστε να μην υπάρχει αυτή η ταλαιπωρία? Δηλαδή για το Αγρίνιο η παράκαμψη Αμφιλοχίας προς το παρόν είναι σαν να μην υπάρχει. Μπράβο...
Πάντως το δημοσίευμα του συγκεκριμένου ιστοτοπου πολύ αόριστο και γενικό, όπως και κάποια άλλα που διάβασα από τη συγκεκριμένη σελίδα. Αυτό ΔΕΝ λέγεται δημοσιογραφία και πληροφόρηση. |
|
Back to top |
|
|
|