View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Aug 04, 2016 10:09 pm Post subject: |
|
|
Αρκετές φωτογραφίες από την κάτω διάβαση για διευκόλυνση της τοπικής κυκλοφορίας μετά την έξοδο της γέφυρας Ρίο-Αντίρριο
http://goo.gl/xbeizI |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Fri Aug 05, 2016 11:39 am Post subject: |
|
|
Επιτέλους ένα ωραίο video από την πρόοδο της Ολυμπίας Οδού. Το video κυκλφόρησε στις 3 Αυγούστου αλλά αναφέρεται στον Απρίλιο του 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=nbgtSQ8V7tM |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Aug 05, 2016 6:15 pm Post subject: |
|
|
Τόση κίνηση είχε αυτό το Μολυκρείο που έπρεπε να γίνει κοπτοραπτική ξανά όλου του δρόμου (που από ότι κατάλαβα είχε ήδη στρωθεί και πατηθεί και έμενε ο ασφαλτοταπητας) για να κανουν διπλα παραλληλη κάτω διάβαση? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Sat Aug 06, 2016 11:29 am Post subject: |
|
|
Τό βίντεο γυρίστηκε τήν Δευτέρα 9/5.
Πάντως ταξειδεύοντας πρόσφατα, τά τμήματα πού είναι προχωρημένα,είναι λίγα.
Κιάτο -Ξυλόκαστρο, Αλλά υπάρχει στό 117 ένα τμήμα 500 Μ ανέπαφο.
Οι σήραγγες τού Δερβενίου,μαζί μέ τής Ακράτας ,δίνουν λύση στό πολύ επικίνδυνο τμήμα 138-147 χλμ.
Επίσης, προχωρημένο τό 173-181 καί τό 199-206.
Από εκεί καί πέρα, θέλει πολύ δουλειά, αμφιβάλλω άν θά δοθεί άλλο κομμάτι, πλήν όσων μνημόνευσα, μέχρι 31/3.
Ίσως, λίγα χλμ μετά τήν Ακράτα καθώς καί τό 162-168.
Άν κανείς έχει άλλη άποψη, ευχαρίστως νά τήν ακούσουμε |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sat Aug 06, 2016 12:50 pm Post subject: |
|
|
Η κίνηση για Μολύκρειο είναι μηδαμινή αλλά μιας και κάθονται τα μηχανήματα......
Σε παλιότερο βίντεο των τοπικών αρχόντων σχετικά με τη κατασκευή δίδυμης υπόγειας διάβασης, οι προδιαγραφές μιλάνε για εξυπηρέτηση αναγκών 100000 κατοίκων!!!Για ποιά χρονολογία το προβλέπουν αυτό δεν μας είπαν.....
Με τα λεφτά της κατασκευής θα μπορούσαν να αγοράσουν καποιες από τις υπό απαλλοτρώση ιδιοκτησίες που έχουν βαλτώσει το έργο πριν τις σήραγγες Παλιοβούνας.... |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sat Aug 06, 2016 2:39 pm Post subject: |
|
|
Τελευταίο καλοκάιρι ταλαιπωρίας;;;;
http://goo.gl/xfGpVh
Ίσως, αλλά χωρίς και την ολοκλήρωση του Αμβρακία-Άκτιο οι ουρές θα συνεχίζονται και για άλλα καλοκαίρια..... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sat Aug 06, 2016 9:41 pm Post subject: |
|
|
orthodontist wrote: | Τελευταίο καλοκάιρι ταλαιπωρίας;;;;
http://goo.gl/xfGpVh
Ίσως, αλλά χωρίς και την ολοκλήρωση του Αμβρακία-Άκτιο οι ουρές θα συνεχίζονται και για άλλα καλοκαίρια..... |
Τα έλεγα και σε προηγούμενο ποστ, αν δεν γινει το Ακτιο-Αμβρακια δεν θα γλιτωσουμε από την Αμφιλοχία. Ή τουλάχιστον η εργολαβία που παρακάμπτει την Αμφιλοχία και σε στέλνει μέσω Κατούνας. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Aug 07, 2016 1:03 pm Post subject: |
|
|
Το μεγάλο πρόβλημα είναι η κίνηση προς Λευκάδα.
Με την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού η κίνηση προς Λευκάδα θα παραμείνει προβληματική για την Αμφιλοχία.
Το αποδεικνύει άλλωστ το μποτιλιάρισμα στη Βόνιτσα
http://goo.gl/nPcJ7z
Εάν δεν ολοκήρωθεί το Αμβρακία-Άκτιο τόσο η Αμφιλοχία όσο και η Βόνιτσα θα αντιμετωπίζουν πρόβλημα..... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sun Aug 07, 2016 3:17 pm Post subject: |
|
|
Μάθαμε τίποτα για την καθιζηση; Παίζει να δωθει μέχρι 10 Αυγούστου; Είμαι Πελοπόννησο και δεν θέλω με τίποτε να φάω 7χλμ μποτιλιαρισμα... |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Aug 07, 2016 5:14 pm Post subject: |
|
|
Ίσως και να προλάβεις.......το μποτιλιάρισμα!!!
http://goo.gl/GVLtXr |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Aug 07, 2016 10:13 pm Post subject: |
|
|
Ορθοδοντικέ, η όποιος άλλος γνωρίζει που ακριβώς βρίσκεται το εργοςταςιο της Βιοχάλκο.; Είναι πάνω στην παλιά εθνική οδό in θα κάνουν κάποια παράκαμψη?
Μήπως βρίσκεται σε εκείνο το σημείο που εκκρεμούσε Η απαλλοτρίωση στον ιχθυογεννητικό σταθμό; |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Sun Aug 07, 2016 10:21 pm Post subject: |
|
|
Είναι τό παλαιό εργοστάσιο τής Βιοχάλκο, ακριβώς στό 39 χλμ τής εθνικής οδού Αντιρρίου -Ιωαννίνων |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Aug 07, 2016 11:38 pm Post subject: |
|
|
Είναι λίγο μετά το τμήμα των 4.5 χιλ που είχε δοθεί μετά το Κεφαλόβρυσο προς Μεσολόγγι και στο σημείο εκέινο υπήρχε πρόβλημα με την μεταφορά ενός ποιμνιοστάσιου..... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 9:58 am Post subject: |
|
|
Παρακάτω ένα απόσπασμα από το δημοσίευμα της αιχμής.
Quote: | Στην κυκλοφορία δόθηκε την Δευτέρα η «παλιά» εθνική οδός απ’ την Βιοχάλκο ως το Κεφαλόβρυσο. Είναι το κοµµάτι περίπου 4,5 χλµ. που θα λειτουργεί ως εναλλακτική στην Ιόνια οδό η οποία πάει σφαίρα. Οι οδηγοί πλέον θα κινούνται σε αυτό το τµήµα ώστε να φτιαχτεί και ο κόµβος στο Κεφαλόβρυσο όπου ήδη τα συνεργεία δουλεύουν µε απίστευτους ρυθµούς. |
Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω κάτι: Όταν λέει ο κόμπος στο κεφαλόβρυσο τι εννοεί; Γιατί απ' όσο γνωρίζω Ο κόμβος στο κεφαλόβρυσο είναι ήδη έτοιμος και είναι ουσιαστικά η πρώτη εναέρια διαβάση πάνω από το ήδη παραδομένο Τμήμα της παράκαμψης
Στο σημείο στο οποίο ξεκινά σήμερα η παράκαμψη Αγρινίου δεν προβλέπεται κόμβος αλλά μόνο μία γέφυρα εναέρια η οποία είναι υπό κατασκευή και πριν περίπου δύο μήνες είχε ήδη θεμελιωθεί. Η γέφυρα αυτή θα ενώνει την περιοχή του κεφαλόβρυσο και άρα και την Ιωνία με το Αιτωλικό.
Επίσης όταν λέει ότι παραδόθηκε η παλιά Εθνική Οδός από την Βιοχάλκο μέχρι το κεφαλόβρυσο τι ακριβώς εννοεί; Αυτό το τμήμα ήταν διαρκώς σε λειτουργία μέχρι σήμερα και κατά τη διάρκεια των έργων. Αν κάποιος το καταλαβαίνει Καλύτερα παρακαλώ ας εξηγήσει.
Σε κάθε περίπτωση είμαστε επιτέλους κοντά και κάθε τμήμα που παραδίδεται αποδεικνύει ότι η εξέλιξη στο παρελθόν θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 10:07 am Post subject: |
|
|
Αν δε κάνω λάθος το δημοσίευμα εννοεί ότι παραδόθηκε στην κυκλοφορία σε αυτά τα 4,5 χλμ. ο "επαρχιακός" δρόμος Μεσολογγίου - Αγρινίου, που ήταν και η παλιά εθνική οδός.
Κατά τους προηγούμενους μήνες, η κίνηση είχε διοχετευτεί στο δυτικό ρεύμα της Ιόνιας οδού, έτσι ώστε να δουλέψουν το ανατολικό ρεύμα και την μετατοπισμένη επαρχιακή πλέον οδό.
Όσον αφορά τον κόμβο, εννοεί τον προσωρινό κόμβο που υπήρχε για να μπεί κάποιος στην παράκαμψη Αγρινίου. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 10:40 am Post subject: |
|
|
Ούτε η παλιά εθνική οδός είναι, ούτε ο επαρχιακός δρόμος Μεσολλογίου - Αγρινίου.
Και μετά το τέλος της κατασκευής της Ιονία Οδού, ο σημερινός δρόμος θα παραμείνει η Ε.Ο. 5 Αντιρρίου - Ιωαννίνων και δεν θα χαρακτηριστεί ως παλιά εθνική οδός
Απλώς στο συγκεκριμένο σημείο οι 2 άξονες κινούνται παράλληλα για 4-5km.
Η Ιονία Οδός δεν είναι ανακατασκευή/βελτίωση της Ε.Ο (όπως η Κορίνθου -Πατρών) αλλά κατασκευή νέου άξονα.
Σε αντιστοιχία υπάρχει η εθνική οδός 7 (Κόρινθος - Άργος - Τρίπολη - Καλαμάτα), η εθνική οδός 2 (ανατολικό τμήμα: Θεσσαλονίκη - Ασπροβάλτα - Καβάλα - Ξάνθη - Κομοτηνή - Αλεξανδρούπολη) κτλ.
Τώρα για το κόμβο στο Κεφαλόβρυσο, αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι ότι πρόκειται για τον ισόπεδο κόμβο της Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων και του δρόμου που έρχεται από Αιτωλικό.
Στο σημείο που ξεκινά σήμερα ο αυτοκινητόδρομος δεν θα υπάρχει Α/Κ επί της Ιονίας αλλά θα ενεργοποιηθεί ο Α/Κ Χαλικίου κανά 1,5km βορειότερα. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 10:57 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ και τους δύο για τις διευκρινίσεις.
αρα τώρα η κίνηση από τον δυτικό κλάδο της Ιόνιας στο συγκεκριμένο τμήμα επανήλθε στη (παλιά) Ε.Ο
Ξέρει κανείς σε τι κατάσταση είναι ο ανατολικός κλάδος? ποσό μακριά είμαστε από την παράδοση έστω αυτών των 5 χιλιομέτρων? |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 11:09 am Post subject: |
|
|
ariskop: Πολύ σωστά, ευχαριστώ για τη διευκρίνιση!
prevezanos: Ο δυτικός κλάδος, ασφαλτοστρωμένος και ψιλοέτοιμος είναι, αλλά έχω την εντύπωση ότι θα παραδόσουν πλέον όλο το κομμάτι από κόμβο Μεσολογγίου και μετά. Δεν νομίζω να βάλουν προσωρινή είσοδο στην Ιονια από κάποιο άλλο σημείο.
Επίσης και ο ανατολικός κλάδος θα θέλει κάποια μερεμέτια (π.χ αφαίρεση προσωρινής διαγράμμισης).
Προσωπικά πιστεύω μέσα στο φθινόπωρο, θα το δώσουν. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 2:52 pm Post subject: |
|
|
Πολύ σωστά [b]ariskop
Το επόμενο κομμάτι που θα δοθεί πιθανολογώ ότι θα είναι η μετατόπιση της υπάρχουσας εθνικής οδού από το ύψος του δυτικού κόμβου Μεσολογγίου και για 500 περίπου μέτρα ώστε να δουλευτεί τόσο ο ανισόπεδος κόμβος που έχει ξεκινήσει όσο και η στην ουσία διαπλάτυνση της υπάρχουσας εθνικής οδού για να αποτελέσει την Ιόνια οδό. Εάν δεν κάνω λάθος είναι και το μόνο σημείο όπου η Ιόνια οδός θα αποτελεί διαπλάτυνση της υπάρχουσας εθνικής οδού τουλάχιστον στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 3:10 pm Post subject: |
|
|
@ Orthodontist
Ο δυτικός κόμβος είναι αυτός στό 35 χλμ τής υπάρχουσας Εθνικής οδού η εννοείς τόν άλλο περίπου στό 31 χλμ? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 4:49 pm Post subject: |
|
|
Δεν προβλέπεται κάποιος ανισόπεδος κόμβος δυτικά του Μεσολογγίου.
Το Μεσολόγγι θα εξυπηρετείται μόνο από τον κόμβο στα ανατολικά στα Ρηγαίικα.
Το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει από διάφορους τοπικούς πολιτευτές μια γκρίνια/πίεση για κατασκευή έστω και ημικόμβου (από/προς Ιωάννινα) στα ανατολικά αλλά πλεόν είναι αργά.
Αυτά έπρεπε να γίνουν στην ώρα τους (όπως π.χ. έγινε στο Μενίδι/Κομπότι, στον Αμμότοπο ή στην περίπτωση του Ευηνοχωρίου που απέκτησε Ημικόμβο μέσα από τον ΣΕΑ) καθώς απαιτούν πολυ χρόνο (αναθεώρηση μελετών, περιβαλλοντικών όρων κτλ.) και όχι κατόπιν εορτής.
Και δική μου εκτίμηση είναι ότι λογικά δεν θα επαναφέρουν πάλι τη κυκλοφορία στον νεό αυτοκινητόδρομο προσωρινά μέχρι την οριστική παράδοση από τον κόμβο Μεσολογγίου. Η κυκλοφορία θα γίνεται από τη μετατοπισμένη Ε.Ο.
Αλήθεια υπάρχει καμία εικόνα τι γίνεται με τις εργασίες στην περιοχή της Αρχαίας Αλίκυρνας? Έχουν ξεπεραστεί τα προβλήματα? |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 8:59 pm Post subject: |
|
|
ariskop, Α/Κ ή έστω Ημικόμβος δυτικά του Μεσολογγίου πρέπει να γίνει κι ας κατασκευαστεί εκτός αυτής της σύμβασης.Είναι θέμα λειτουργικότητας που το αγνοήσανε επιδεικτικά οι μελετητές. Σε μια πόλη ή κατασκευάζεις έναν κόμβο στο ύψος αυτής ή δύο κόμβους ανατολικά -δυτικά ή βόρεια-νότια.
Το "είναι πλέον αργά" είναι σχετικό.Για την παρούσα σύμβαση ναι.Αλλά μετά είναι υποχρεωμένοι να τον κατασκευάσουν. Εδώ στην Εγνατία κατασκεύασαν αργότερα διάφορους ημικόμβους για την εξυπηρέτηση διαφόρων περιοχών μικρού πληθυσμού ή κάποιου τουριστικού ενδιαφέροντος. Καταλαβαίνει κανείς ότι εδώ δεν τίθεται θέμα απλής διεκδίκησης, αλλά κακού αρχικού σχεδιασμού. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Aug 08, 2016 9:30 pm Post subject: |
|
|
Μα δεν διαφωνώ στη χρησιμότητα ύπαρξης κόμβου (έστω Ημικόμβου) στα Δυτικά του Μεσολογγίου.
Το σημείο που η Ιονία τέμνει την Ε.Ο είναι ελαφρώς προβληματικό για χωροθέτηση κόμβου (πάνω σε επίχωμα και σε καμπύλη) αλλά αν υπάρχει θέληση θα μπορούσε να χωροθετηθεί κόμβος λίγο δυτικότερα.
Απλώς στηλιτεύω την παντελή αδράνεια των τοπικών αρχόντων και της τοπικής κοινωνίας στο συγκεκριμένο και όχι μόνο θέμα.
Οι μελέτες της Ιονίας έχουν ξεκινήσει εδώ και 20+ χρόνια ενώ από το 2005 έχουν εγκριθεί οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου. Ακόμα και από τους διαγωνισμούς και την έναρξη των έργων έχουν περάσει 8-9 χρόνια και δεν έχει γίνει καμία κίνηση.
Υπήρχε άπειρος χρόνος και διάθεση (όπως φάνηκε σε άλλες περιπτώσεις) για διορθώσεις. Πλέον είναι αργά και μια τέτοια τροποποίηση χωρίς καμία μελέτη έτοιμη θα χρειαστεί κάποια χρόνια.. |
|
Back to top |
|
|
|