View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Jul 22, 2016 11:09 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Μεγάλο «Αγκάθι» στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος για παράδοση στο πρώτο 10ήμερο του Αυγούστου, παίζει η εξέλιξη των εργασιών στο σημείο της καθίζησης , λίγο πριν τον ανισόπεδο κόμβο. Στο σημείο αυτό και σε έκταση 6.000 τ.μ. αφαιρέθηκαν μπάζα και τοποθετήθηκε φελιζόλ (σχετική φωτό) με σκοπό την αφαίρεση φορτίου 11.500 τόνων. |
Θα τοποθετήσουν φελιζόλ κάτω και από τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε επιφάνεια 6 στρεμμάτων? Έχει επιχειρηθεί αυτό ως λύση σε άλλο έργο οδοποιίας παγκόσμια? Θα είναι ασφαλής ο δρόμος μετά στο συγκεκριμένο κομμάτι (θα πατάει δλδ σε μείγμα μπάζων και φελιζόλ)? Δεν θα έπρεπε να διερευνηθεί η αιτία που προκάλεσε την καθίζηση και να αντιμετωπιστεί αυτή ώστε να μην ξαναγίνει/χειροτερεύσει?
Γιατί τώρα μοιάζει περισσότερο ως "κουκούλωμα" της ζημιάς για να παραδώσουμε τον δρόμο και έχει ο θεός. Εκτός και αν ο δρόμος έκατσε απλά λόγω παραπάνω φορτίου και δεν ενέχει άλλος κίνδυνος.
Τις ίδιες βλακείες κάνανε και επί Βασούλας στην Τσακώνα, με δρόμο που τους είχε προειδοποιήσει και περιοχή που την ξέρανε ότι έχει τέτοια θέματα και τελικά ο δρόμος πήγε βόλτα και τους πήρε 10+ χρόνια να βρουν αξιόπιστη λύση και να ξεπεράσουν το πρόβλημα. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Jul 22, 2016 11:15 pm Post subject: |
|
|
Μπορουμε και εδω να περιμενουμε 10 χρονια για να βρουμε λυση... |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Jul 23, 2016 12:50 am Post subject: |
|
|
Αν δεν κάνω λάθος, ανάλογη λύση έχει υιοθετηθεί και σε κάποιο τμήμα στο πέταλο του Μαλιακού, πάνω από τη Στυλίδα νομίζω, το οποίο παραδόθηκε τελευταίο. Πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που είχε χρησιμοποιηθεί ανάλογη τεχνική λύση στην Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Jul 23, 2016 12:53 am Post subject: |
|
|
Η χρήση φελιζόλ (geofoam - google it) σε αντίστοιχες συνθήκες είναι μία αρκετά διαδεδομένη τεχνική παγκοσμίως ειδικά σε περιοχές με βαλτώδη ή ασταθή εδάφη.
Στην Ελλάδα έχει χρησιμοποιηθεί σίγουρα στην κατασκευή του ΠΑΘΕ στην περιοχή των Θερμοπυλών (θυμάμαι τα σχετικά δημοσιεύματα), νομίζω σε τμήματα της Εγνατίας πέριξ της Βόλβης ενώ σε πρόσφατο ταξίδι προς Αιτωλ/νια θυμάμαι στοίβες από φελιξόλ είτε στην Ολυμπία κοντά στο Ρίο είτε στην αρχή της Ιονίας μετά τη γέφυρα. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Jul 23, 2016 7:32 am Post subject: |
|
|
apapa wrote: | Θα τοποθετήσουν φελιζόλ κάτω και από τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε επιφάνεια 6 στρεμμάτων? Έχει επιχειρηθεί αυτό ως λύση σε άλλο έργο οδοποιίας παγκόσμια? Θα είναι ασφαλής ο δρόμος μετά στο συγκεκριμένο κομμάτι (θα πατάει δλδ σε μείγμα μπάζων και φελιζόλ)? Δεν θα έπρεπε να διερευνηθεί η αιτία που προκάλεσε την καθίζηση και να αντιμετωπιστεί αυτή ώστε να μην ξαναγίνει/χειροτερεύσει?
Γιατί τώρα μοιάζει περισσότερο ως "κουκούλωμα" της ζημιάς για να παραδώσουμε τον δρόμο και έχει ο θεός. Εκτός και αν ο δρόμος έκατσε απλά λόγω παραπάνω φορτίου και δεν ενέχει άλλος κίνδυνος.
Τις ίδιες βλακείες κάνανε και επί Βασούλας στην Τσακώνα, με δρόμο που τους είχε προειδοποιήσει και περιοχή που την ξέρανε ότι έχει τέτοια θέματα και τελικά ο δρόμος πήγε βόλτα και τους πήρε 10+ χρόνια να βρουν αξιόπιστη λύση και να ξεπεράσουν το πρόβλημα. |
Επισυνάπτω ένα άρθρο από τα ΝΕΑ του 2008, για το τμήμα του ΠΑΘΕ στις Θερμοπύλες:
«Πλωτός» πάνω σε φελιζόλ θα είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος Αθηνών-Θεσσαλονίκης στο ύψος των Θερμοπυλών. Το βαλτώδες υπέδαφος έστρεψε τους μηχανικούς σε νέες τεχνολογίες. Έτσι, το παράδειγμα της Ολλανδίας έγινε «οδηγός» και για την ελληνική περίπτωση.
«Αναζητήσαμε λύσεις στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στις Κάτω Χώρες όπου αντιμετωπίζουν με επιτυχία παρόμοια προβλήματα» τονίζει στα Νέα της Τρίτης ο εργοταξιάρχης Νίκος Αγγελόπουλος.
Τα εργαστήρια στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας μελέτησαν τη σύνθεση του νέου για τα ελληνικά δεδομένα υλικού και αφού έλαβαν την έγκριση από την αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ άρχισαν προετοιμασίες.
Με τον παραδοσιακό τρόπο διαμορφώνουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του δρόμου και στη συνέχεια τοποθετούν γεωύφασμα και γεωπλέγμα (ειδικά συνθετικά υλικά που προστατεύουν το φελιζόλ από την επαφή με το έδαφος και την υγρασία).
Αμέσως μετά τοποθετούν το φελιζόλ, που είναι ειδικής κατασκευής και με ειδική σύνδεση. Κάθε τμήμα του έχει μήκος 5 μέτρα, πλάτος ένα μέτρο και ύψους 63 εκατοστά.
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Jul 23, 2016 3:18 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους νέες φωτογραφίες στο Google Earth στο τμήμα κόμβος φιλιππιαδας -γυμνοτοπος!
Προς το παρόν φαίνονται μόνο στο google maps(κινητά)
Last edited by tasosGR on Mon Jul 25, 2016 9:48 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Jul 24, 2016 5:34 pm Post subject: |
|
|
Σας ευχαριστώ όλους για τις κατατοπιστικές απαντήσεις σας για την τεχνική λύση του φελιζόλ σε έργα οδοποιιας, πραγματικά πολύ ενδιαφέρον. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Jul 26, 2016 1:35 am Post subject: |
|
|
Ξερει κανεις αν θα παραδοθει αυτη τη βδομαδα ο δρομος ως Κιατο? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 328 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Tue Jul 26, 2016 10:08 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Ξερει κανεις αν θα παραδοθει αυτη τη βδομαδα ο δρομος ως Κιατο? |
Μέχρι και προχθές οι ανακοινώσεις αναφέρονταν σε παράδοση ως το τέλος του μήνα, και σήμερα διαβάζω "Η παράδοση αναμένεται από μέρα σε μέρα".
Με ανησυχεί όμως ότι ο μήνας έχει 26 και δεν έχουν ακόμα δώσει συγκεκριμένη ημερομηνία... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Tue Jul 26, 2016 2:50 pm Post subject: |
|
|
Ας πούμε ότι το δίνουν στις 30/7.
Με τα υπολοιπα 100 χιλιόμετρα τι γίνεται? |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Jul 26, 2016 3:46 pm Post subject: |
|
|
Από τη στιγμή που υπάρχει η υποχρέωση για παράδοση των αυτοκινητοδρόμων ως λειτουργικών ( δηλαδή περίπου 92-95% ολοκλήρωση ) μέχρι το Μάρτιο του 2017,το νερό έχει μπει στο αυλάκι ως προς τις παραδόσεις.Δε νομίζω να είναι κανείς διατεθειμένος από τους εμπλεκόμενους φορείς για οποιαδήποτε πληρωμή ρήτρας.
Οπότε υπομονή. |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 328 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Tue Jul 26, 2016 6:01 pm Post subject: |
|
|
Κι εγώ πιστεύω ότι το Μάρτιο θα παραδοθούν οι υπό κατασκευή άξονες, αφού διαφορετικά θα πρέπει να επιστραφεί η κοινοτική συμμετοχή. Για την Ολυμπία έχουν δηλώσει ότι θα δοθεί μέχρι τέλος του χρόνου ένα ακόμα μικρό τμήμα, το Κιάτο-Ξυλόκαστρο (περίπου 15Km). |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Jul 26, 2016 7:55 pm Post subject: |
|
|
Αν διαβάσετε την συνημμένη ανακοίνωση στο site της Ολυμπίας θα δείτε ότι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν μέχρι αύριο. Επίσης αναφέρεται ξεκάθαρα ότι με το πέρας των εργασιών Θα μπορούν να χρησιμοποιούνται και οι δύο λωρίδες σε κάθε ρεύμα κατεύθυνσης. Άρα θα περίμενε κανείς ότι την τρέχουσα εβδομάδα θα γίνει και η παράδοση τμήματος μέχρι το Κιάτο.
http://www.olympiaodos.gr/index.php?ID=traffic_arrangements_EL&Rec_ID=867 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Jul 29, 2016 5:13 pm Post subject: |
|
|
Εγώ διάβασα στο άρθρο πλήρη παράδοση από βδομάδα άρα ο αρχικός στόχος που έλεγαν μέσα αυτής δεν επετεύχθη. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Jul 29, 2016 8:39 pm Post subject: |
|
|
Ισχύει. Ο Τσιπρας είναι στην Πάρο με τους 54 συνοδούς. Δεν έχει μείνει κανείς πίσω... |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Aug 01, 2016 1:04 pm Post subject: |
|
|
Παρασκευή στην κυκλοφορία το Κόρνιθος-Κιάτο. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
|
Back to top |
|
|
|