View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Fri Nov 29, 2013 5:32 pm Post subject: |
|
|
Εκπληκτικό video από την Ολυμπία Οδό. Θα περίμενα από τα αντίστοιχα υπουργεία να είχαν γυρίσει το συγκεκριμένο video, ώστε να εξηγούνε εύκολα γιατί οι αρχαιολογικές εργασίες τις περισσότερες φορές είναι σημαντικές αλλά και τι γίνονται ακριβώς τα λεφτά που ξοδεύονται.
Αλλά και να εξηγούμε και στο εξωτερικό τι μπορούμε εύκολα να κάνουμε και πόσο καλά συντηρούμε τα μνημεία μας.
Πάντως η νέα τοποθεσία είναι και αυτή όμορφη. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Thu Dec 12, 2013 2:05 pm Post subject: |
|
|
Ψηφίστηκαν χθες οι αναθεωρημένες συμβάσεις για τους αυτοκινητόδρομους...
Νέκρα στο φόρουμ, παρόλα αυτά! Λογικό μας έχει απορροφήσει η ζοφερή πραγματικότητα!
Κάτι μου λέει πάντως πως πολύ δύσκολα θα αποπερατωθούν τα έργα στους χρόνους που ανακοινώθηκαν και μάλιστα χωρίς νέες περικοπές ή μεταθέσεις στο φυσικό αντικείμενο ειδικά στο Αντίρριο-Ιωάννινα.
Μακάρι να διαψευστώ, γιατί θα είναι απίστευτη ήττα να έχει δοθεί γη και ύδωρ για την επανεκκίνηση και να μην έχουμε έστω σε 3 χρόνια τα έργα...
Υ.Γ1: Το Άκτιο-Αμβρακία κινείται συμπαθητικά πλέον, όχι εντυπωσιακά βέβαια, αλλά αν συνεχίσει έτσι θα αρχίσουν τμηματικές παραδόσεις εκτιμώ μέσα στο 2014. Δεν ξέρω αν η σύμβαση επιτρέπει τμηματικές παραδόσεις, ενώ για τις Ευρωεκλογές (25-5-2014) δύσκολο να προλάβουν κάτι όσο και να τρέξουν...
Υ.Γ2: Καρτέρι-Πάργα όλο σε χρήση, αρκετά καλή βελτίωση-αναβάθμιση εκεί. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Tue Dec 24, 2013 7:22 pm Post subject: |
|
|
Μπορεις να δωσεις καποιες πληροφοριες για τις φωτογραφιες.
Καλα Χριστουγεννα καλη χρονια. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Dec 25, 2013 12:35 am Post subject: |
|
|
Πρόκειται για τη νέα γέφυρα στον Εύηνο ποταμό. O κλάδος προς Αντίρριο είχε ολοκληρωθεί πριν σταματήσουν τα έργα λόγω των γνωστών προβλημάτων χρηματοδότησης. Παρόλαυτά, οι εργασίες στον κλάδο προς Ιωάννινα συνεχιζόντουσαν χωρίς τυμπανοκρουσίες και ,προς έκπληξη όλων φαντάζομαι, η νέα γέφυρα σε λίγες εβδομάδες θα έχει ολοκληρωθεί.Αν επιπρόσθετα υπολογίσουμε και το γεγονός ότι όλες οι σήραγγες έχουν διανοιχτεί, τότε τα πλέον δύσκολα τεχνικά κομμάτια είναι πίσω μας. Εξαίρεση, για ποσό άραγε ακόμη, αποτελεί η διέλευση της Κλόκοβας που η τύχη της έχει αφεθεί στο ΣτΕ.
Καλές γιορτές σε όλους!!! |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Wed Dec 25, 2013 12:39 am Post subject: |
|
|
Κάπου διάβασα ότι για την Κλόκοβα έχουν ήδη καβατζάρει στις ανανεωμένες συμβάσεις 150 εκατ. αν προκριθεί η λύση διάνοιξης σήραγγας.
Δεν ξέρω βέβαια αν τα χρήματα αυτά επαρκούν (εξαρτάται από τα πετρώματα και το μήκος της σήραγγας/χάραξης που σχεδιάζουν).
Καλές γιορτές και καλή νέα χρονιά, με περισσότερα τεχνικά/οδικά έργα, να ζωντανέψει λίγο το φόρουμ. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Dec 26, 2013 2:43 am Post subject: |
|
|
Η αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης έχει προβλέψει για επιπλέον 100 εκατομμύρια ευρώ και 8 μήνες επιπλέον χρόνο σε περίπτωση που προκριθεί η λύση της σήραγγας στην Κλόκοβα.
Καλά Χριστούγεννα!!! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jan 03, 2014 6:33 pm Post subject: |
|
|
Καλή Χρονιά !
Μεγάλη πρόοδο δείχνει -από τον αέρα τουλάχιστον- η νέα οδός Νέας Φώκαιας - Καλλιθέας/Κασσανδρείας στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής. Έχει τεταμένη χάραξη και αρκετές ανισόπεδες διαβάσεις. Στο Google Earth πάντως δεν υπάρχει ακόμα κάλυψη. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jan 07, 2014 2:27 am Post subject: |
|
|
Από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας, video και φωτογραφίες από την σημερινή επίσκεψη του Σαμαρά στην Καλαμάτα και στα έργα του περιμετρικού δρόμου.
Ο Καρνέσης λέει πάλι παπ@ρολογίες ότι "καμία πόλη της Ελλάδας δεν έχει περιμετρικό δρόμο!!!!!" στο σημείο 2:40 περίπου.
Η Λάρισα, η Αθήνα (Αττική Οδός), η Θεσσαλονίκη, η Καβάλα, τα Γιάννενα, η Κοζάνη, τα Γρεβενά, η Αλεξανδρούπολη, η Πάτρα, η Κομοτηνή, η Ξάνθη, και άλλες πολλές δεν έχουν περιμετρικούς μας λέει!!!
http://tharrosnews.gr/news/content/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%BF-%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B5%CF%82 |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Jan 07, 2014 6:18 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | mike, δες εδώ:
|
Ευχαριστώ για τα λινκ.
Φαίνεται ότι στο 1ο τμήμα, όπου σήμερα λειτουργεί κάτι σαν ζεύγος υπεραστικών μονοδρόμων, η χάραξη που σήμερα έχει κατεύθυνση προς νότο θα αντιδρομηθεί και μια νέα χάραξη δυτικότερα θα πάρει την κατεύθυνση προς νότο. Ο παλιός παραλιακός δρόμος που σήμερα έχει κατεύθυνση προς βορρά ίσως γίνει τοπικός διπλής κατεύθυνσης, όπως πολύ παλιά δηλαδή. Στη συνέχεια στο 2ο τμήμα γίνεται οδός διπλής κατεύθυνσης μέχρι το ύψος της Καλλιθέας. Δεν φαίνεται να κατασκευάζεται παράκαμψη Καλλιθέας πάντως.
Πώς να πηγαίνει άραγε μια άλλη οδός που πρέπει να κατασκευάζεται αυτόν τον καιρό από Βάγια προς Θίσβη Βοιωτίας; Πάλι δεν έχει κάλυψη το Google. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Jan 07, 2014 9:34 pm Post subject: |
|
|
http://www.protothema.gr/greece/article/342395/fortigo-sugroustike-me-leoforeio-ton-ktel-sta-malgara/
Με αφορμή το νέο ατύχημα με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (και δη της Αιτωλοακαρνανίας) δεν μου προκαλεί καμία εντύπωση που το λεωφορείο κινούνταν στη ΛΕΑ (το ίδιο άραγε και δε γίνεται και στην Πατρών-Κορίνθου και πιθανότατα και αλλού) ούτε βέβαια και το σημείο καθώς παραπλεύρως της εθνικής οδού υπάρχουν καντίνες εξυπηρέτησης των οδηγών. Φυσικά οι καντίνες βρίσκονται εκτός της περίφραξης της εθνικής οδού (όπου αυτή έχει απομείνει).
Δυστυχώς, αυτή τη φορά είχαμε και νεκρούς..... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Jan 08, 2014 11:45 am Post subject: |
|
|
Ομορφιές.....
http://www.agrinionews.gr/η-στροφή-του-τρόμου-στο-ακτιο-στην-αερο/
Παρατηρήστε το οδόστρωμα στη δεξιά λωρίδα πριν την είσοδο της στροφής που οι περισσότεροι οδηγοί προσπαθούν να αποφύγουν με κίνδυνο να έρθουν φάτσα με το αντίθετο ρεύμα.....
Μόνο παρήγορο το γεγονός ότι οι εργασίες στο Άκτιο-Αβρακία έχουν αποκτήσει και πάλι ρυθμό. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Jan 10, 2014 12:19 am Post subject: |
|
|
orthodontist wrote: | http://www.protothema.gr/greece/article/342395/fortigo-sugroustike-me-leoforeio-ton-ktel-sta-malgara/
Με αφορμή το νέο ατύχημα με λεωφορείο των ΚΤΕΛ (και δη της Αιτωλοακαρνανίας) δεν μου προκαλεί καμία εντύπωση που το λεωφορείο κινούνταν στη ΛΕΑ (το ίδιο άραγε και δε γίνεται και στην Πατρών-Κορίνθου και πιθανότατα και αλλού) ούτε βέβαια και το σημείο καθώς παραπλεύρως της εθνικής οδού υπάρχουν καντίνες εξυπηρέτησης των οδηγών. Φυσικά οι καντίνες βρίσκονται εκτός της περίφραξης της εθνικής οδού (όπου αυτή έχει απομείνει).
Δυστυχώς, αυτή τη φορά είχαμε και νεκρούς..... |
Μην σου κανει εντυπωση. Προ λιγων ετων, γυριζαμε με τον κολλητο μου μεσω Πατρων-Αθηνων (προς Αθηνα) και επειδη ηθελε να ειναι προβλεπε πηγαινε ολη την ωρα στη μοναδικη λωριδα που υπαρχει χωρις να παταει καθολου και ποτε στη ΛΕΑ (φυσικα ετσι οι απο πισω για να μας περασουν κανανε δολοφονικα προσπερασματα φουλ στο αντιθετο ρευμα). Πηγαιναμε με ταχυτητες μεταξυ 80-120 χλμ.
Τελικα μας σταματησε περιπολικο το οποιο ερχοταν απο πισω μας και απαιτησαν οι Τροχαιοι σε εντονο υφος να οδηγησουμε στη ΛΕΑ. Οταν το φιλαρακι τους εξηγησε οτι αυτο ειναι αδυνατο γιατι η ΛΕΑ ειναι Λωριδα Εκτακτης Αναγκης και απαγορευεται απο τον ΚΟΚ η κυρια οδηγηση εκει, φτασαμε ενα τσακ να μας μπουζουριασουν για αντισταση και εξυβριση και δεν θυμαμαι τι αλλο, κατα της αρχης γιατι λεει αρνουμαστε να υπακουσουμε στις υποδοξεις και τα σηματα της τροχαιας για κινηση στον αυτοκινητοδρομο και γιατι εχουμε ειρωνικο υφος.
Οποτε μην την ψαχνεις, οταν η ιδια η Τροχαια σου λεει να οδηγησεις στη ΛΕΑ για να διευκολυνεις την κυκλοφορια και κινηση των οχηματων. Βεβαια σε αντιστοιχες περιπτωσεις κανουν ολοι την παπια και φταιει ο ασυνειδητος οδηγος που οδηγουσε στη ΛΕΑ χωρις να πρεπει. Ελλας το μεγαλειο σου. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Jan 11, 2014 12:16 am Post subject: |
|
|
Απαράδεκτη η οδήγηση στη ΛΕΑ αλλά εδώ θα συμφωνήσω με τους τροχαίους. Η Αθηνών-Κορίνθου είναι ειδική περίπτωση λόγω στενότητας δρόμου, στροφών, και αυξημένης κίνησης. Πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν ΛΕΑ σε έναν τέτοιο δρόμο. Καλύτερα να οδηγείς δεξιά και να υπάρχει χώρος για προσπέρασμα από τα αριστερά παρά να είσαι στην μια και μοναδική λωρίδα και να αναγκάζεται κάποιος να βγει στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσει. Στην τελική κάνε δεξιά να περάσει κάποιος και μετά ξαναγύρνα στην λωρίδα σου. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sat Jan 11, 2014 11:39 am Post subject: |
|
|
Και για να μην γίνονται παρανοήσεις η παρεξηγήσεις σε περιπτώσεις που επιτρέπεται η χρησιμοποίηση της ΛΕΑ θα έπρεπε να γίνετε από την αρχή ξεκάθαρο με μια πινακίδα η με ένα κίτρινο X ανά διαστήματα πάνω στην ΛΕΑ !! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Sun Jan 12, 2014 2:09 pm Post subject: |
|
|
Καλη χρονια σε όλους στο φόρουμ. Γνωρίζει κανεις αν ξεκίνησαν οι εργασίες στους παγωμένους οδικούς άξονες ; |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Jan 12, 2014 3:38 pm Post subject: |
|
|
Την συγκεκριμένη παρανόηση με την Κορίνθου - Πατρών (και οδούς αντίστοιχης διατομής) την έχω ακούσει πολλές φορές και δικαιολογημένα καθώς επικρατεί μια σύγχυση και στον ΚΟΚ.
Κατ'αρχάς, μέσα στον ΚΟΚ (ΦΕΚ Α 57/1999) δεν υπάρχει ορισμός για την Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης . Υπάρχει μόνο άρθρο που απαγορεύει την κυκλοφορία οχημάτων σε ΛΕΑ (αρθρο 29, παρ.
Quote: |
9. Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται.
|
Η ΛΕΑ προβλέπεται από τον τύπο διατομής που έχει κατασκευαστεί ο κάθε δρόμος. Από την σχετική εγκύκλιο (ΟΜΟΕ - Δ) είναι εμφανές ότι Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης προβλέπεται μονο σε διατομές 3+3 με διάζωμα και 2+2 με διάζωμα (σε 2+2 υπάρχει και διατομή χωρίς ΛΕΑ). Η ΛΕΑ έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές με σημαντικότερο το καθορισμένο πλάτος 2 - 2,2m (2,2-2,5 αν προβλεπεται μεγαλη κυκλοφορία βαρεών οχημάτων) ανάλογα με τον τύπο της οδού.
Επομένως στην Κορίνθου - Πατρών δεν υπάρχει ΛΕΑ! Αυτό που υπάρχει είναι μη σταθεροποιημένο έρεισμα (αν τη θεωρήσουμε τύπο οδού β2) ή κατά 99% λωρίδα πολλαπλών χρήσεων (αν τη θεωρήσουμε οδό τύπου β2σ).
Quote: | ΛΠΧ (λωρίδα πολλαπλών χρήσεων), είναι η λωρίδα που ορίζεται από το εξωτερικό άκρο της λωρίδας καθοδήγησης μέχρι το άκρο του οδοστρώματος στη διατομή τύπου β2σ. Αυτή εξυπηρετεί :
α. στιγμιαίως οχήματα βραδυπορούντα, προκειμένου να διευκολύνονται ελιγμοί προσπέρασης οχημάτων που κινούνται παράλληλα ή αντίθετα,
β. οχήματα συντήρησης,
γ. στάση έκτακτης ανάγκης.
|
Βεβαίως η οδήγηση στο έρεισμα δεν προβλέπεται σύμφωνα με τον ΚΟΚ, αλλά από την άλλη σε παροτρύνει να μεταβαίνεις όσο το δυνατόν δεξιά του οδοστρωματος ώστε να διευκολύνεις την προσπέραση και το σημαντικότερο δεν θεωρεί παράβαση την κατα μήκος παραβίαση της συνεχής οριογραμμής στα δεξιά του δρόμου ενώ ρητώς αναφέρει απαγορεύσεις για τις αντίστοιχες οριογραμμές προς τα αριστερά (αρθρο 5).
Επομένως αυτό που συμβαίνει στο Κόρινθος - Πάτρα δεν είναι παράνομο (και ούτε ελληνικό φαινόμενο). Αυτό που είναι παράνομο και γίνεται κατά κόρον είναι η παραβίαση της διπλής γραμμής κατά την προσπέραση.
Last edited by ariskop on Sun Jan 12, 2014 11:47 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Sun Jan 12, 2014 4:38 pm Post subject: |
|
|
Πολύ σωστή τεκμηρίωση! |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Wed Jan 15, 2014 3:21 pm Post subject: |
|
|
Τα πράγματα είναι όπως τα γράφει ο ariskop. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να τα βλέπουμε όχι μόνο από την τυπική (π.χ. νομική) αλλά και από την ουσιαστική τους πλευρά.
Κατά τη γνώμη μου η οδήγηση σε έναν δρόμο όπως αυτός της Κορίνθου-Πατρών διαρκώς στην επιτρεπόμενη λωρίδα (χωρίς να περνάω στη ΛΕΑ) ανήκει σε αυτό που χαρακτηρίζεται "επιθετική συμπεριφορά". Δηλαδή: διεκδικώ τα "δικαιώματά" μου με επιθετικό τρόπο και είμαι νομότυπος μέχρι ανοησίας θέτοντας σε κίνδυνο την κυκλοφορία γενικά και τη ζωή τη δική μου και των άλλων ειδικά. Αναφέρθηκαν πιο πάνω οι επικίνδυνες συνέπειες από αυτή τη συμπεριφορά από τον εξαναγκασμό των πίσω να περνάνε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας...
Άλλωστε, ας μην γελιόμαστε: αυτός που δεν πατάει στη ΛΕΑ, κατά κανόνα δεν πατάει ΠΟΤΕ στη ΛΕΑ, ακόμη και όταν έχει μπροστά του ανοιχτό, ευθύ δρόμο, χωρίς αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα, αλλά ουρά από πίσω του... Επικαλούμενος στον εαυτό του τη "νομιμότητα" που είναι τυπολατρία.
Το ίδιο "επιθετική" είναι η οδήγηση στον αστικό χώρο, όπου στα στενά που έχω ΣΤΟΠ σταματάω, αλλά σε αυτά που έχω προτεραιότητα περνάω χαλαρά και άνετα χωρίς δισταγμό, αφού "έχω προτεραιότητα".
Στόχος μου είναι να αποφευχθεί το ατύχημα ή να διεκδικήσω τα "δικαιώματά" μου; Για πολλούς φαίνεται ότι είναι το δεύτερο, αδιαφορώντας για τις συνέπειες. (Και τα οποία "δικαιώματά" τους παρεμπιπτόντως δεν τα διεκδικούν εκεί που πρέπει και έχει σημασία και προσωπικό κόστος, αλλά εκεί που πιστεύουν ότι τους "παίρνει"). Έχουμε πολλοί από μας γλιτώσει πολλές φορές ατύχημα στην πόλη με το να σταματάμε ακόμη και σε διασταυρώσεις όπου έχουμε προτεραιότητα, γιατί αυτός που έπρεπε να σταματήσει στο ΣΤΟΠ (για τον α ή β λόγο) δεν σταμάτησε.
Θέλω να πω ότι η οδήγηση είναι κάτι αρκετά σοβαρό ώστε να το κλείνουμε αποκλειστικά στα κουτάκια του νόμου. Ο οδηγός είναι τη στιγμή της οδήγησης ο απόλυτος κύριος της κατάστασης, παίρνει τις αποφάσεις του ανάλογα με τις ΣΥΝΘΗΚΕΣ με γνώμονα πάντα την αποφυγή ατυχήματος, αλλά και τη διευκόλυνση και όχι την παρεμπόδιση της κυκλοφορίας με τη συμπεριφορά του. Ακόμη κι αν αυτό προϋποθέτει παρατυπίες. |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
|
Back to top |
|
|
|