View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 2:04 am Post subject: |
|
|
Το βίντεο που λέγαμε.
Παράκαμψη Αμφιλοχίας από το μέσον και πάνω.
http://www.youtube.com/watch?v=eLLGJ_JTeMc&feature=youtu.be
Στη νότια απόληξη έχουμε επέκταση των εργασιών πολύ κοντά στο σημείο που περνα η παλιά Εθνική Οδός. Θα βάλω καμια φώτο άλλη μέρα. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 5:28 pm Post subject: |
|
|
Σε κυνηγούσε κανένας?
Ωραίος! |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 6:15 pm Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ (ΤΣΑΚΩΝΑ) - ΚΟΜΒΟΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Σύμφωνα με το κατατοπιστικότατο βίντεο της "Ελευθερίας", νομίζω ότι ο στόχος της παράδοσης του αυτοκινητοδρόμου εντός της Μεσσηνίας είναι εφικτός για το τέλος Μαίου που έχει ανακοινωθεί, με σχετικό τρέξιμο.
Αντίθετα, το ερασιτεχνικό μου μάτι, δεν θεωρεί εφικτή την παράδοση της Τσακώνας τέλος Ιουνίου μόλις ένα μήνα μετά.
Μπορούν οι πιο έμπειροι του φόρουμ μετην εξειδικευμένη τους γνώση στα έργα να μας διαφωτίσουν? Τι πιστεύετε?
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 6:30 pm Post subject: |
|
|
Έχω βάλλει την ταχύτητα στο διπλό... Δεν πηγαίνω και με 150 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 8:38 pm Post subject: |
|
|
έτσι εξηγείται η ταχύτητα στην εναλλαγή των τοπίων!
Που λες Sxiza07 εγώ από το video της Ελευθερίας είδα ότι όλο το Τσακώνα Παραδείσια μπορούν να το έχουν "μαζέψει" μέχρι τις 10 Μαίου. Μόνο που δεν φάίνεται να έχουν κάνει κάτι για την προσωρινή παράκαμψη στο ύψος της μεγάλης κατολίσθησης. Εάν η παράκαμψη για το ρεύμα ανόδου είναι ο δρόμάκος που πέρασε το αυτοκινητο της Ελευθερίας θα είναι πολύ δύσκολο το σημείο.... |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 9:12 pm Post subject: Τσακώνα φωτό |
|
|
Η Τσακώνα από τον Προφήτη Ηλία στους Χράνους.
|
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 17, 2012 10:22 am Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Αγαπητέ Engineer,
Εύχομαι πραγματικά να έχεις δίκιο και με την εμπειρία σου να βλέπεις ότι είναι εφικτά τα χρονοδιαγράμματα.
Πολύ φοβάμαι ότι το δρομάκι που δείχνει το βίντεο, θα είναι όντως η περιβόητη παράκαμψη και θα είναι (μετά τις σχετικές βελτιώσεις) διπλής κατεύθυνσης (άνοδος-κάθοδος). Εάν είναι έτσι, η σήμανση που είναι αναγκαία να τοποθετηθεί στις δύο κατευθύνσεις πρέπει να ξεκινάει χιλιόμετρα πριν και να είναι ευδιάκριτη με μείωση της ταχύτητας πολλά μέτρα πριν την προσέγγιση.
Λίγος χρόνος έμεινε. Η επόμενη κατάβαση (εάν δεν προκύψει κάτι άλλο) θα είναι 1-4/6/2012 οπότε εάν έχει δοθεί ο δρόμος μέσα στη Μεσσηνία θα υπάρξει βίντεο.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Tue Apr 17, 2012 8:18 pm Post subject: |
|
|
Μετά από επανεξέταση του video στην υψηλή ανάλυση και τηλεφώνημα συναδέλφου που μου σύστησε να περάσω μια βόλτα από τον οφθαλμίατρο, να πάρω πίσω το 10 Μάη που έγραψα ελαφρά την καρδία για το Τσακώνα Παραδείσια και να το κάνω 10 Ιούλη. Στο σημείο που κατασκευαστηκε η μεγάλη γέφυρα έγινε τελευταία και έργο στο πρανές του βουνού ενώ το τελικό οδόστρωμα φαίνεται ότι πρέπει να ανέλθει στο ύψος που φτάνει το τοιχείο αντιστήριξης δεξιά στο ρεύμα καθόδου. Αυτά δεν είναι εκατοστά οδοστρωσίας αλλά μπάζωμα με τα όλα του το οποίο θέλει το χρόνο του! Πάντως φαίνεται να έχει "γλυκάνει" ο δρόμος σε δύο τρία απότομα σημεία στα πλαίσια της ανακατασκευής. Αν είχε και ΛΕΑ.... Υπομονή έρχεται. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Apr 18, 2012 5:41 am Post subject: |
|
|
μιλάμε για το δρόμο που θα δινόταν σε κυκλοφορία εντός του 2011 - κατα τις ανακοινώσεις των ιθυνόντων!!!!
Όπως και η Τσακώνα που ήταν να δοθεί το 2011, μετά πήγε το Μάρτιο του 12, μετά τον Μάιο του 12 και τώρα μας λένε τον Ιούνιο/Ιούλιο του 12.
Κράτος γελείων για γέλια και κλάματα.
Η Τσακώνα όντως πάει όλο και πιο πισω. Τη Μ. Παρκευή και τη Δευτέρα του Πάσχα δε δούλευε τίποτα. Μεγάλα τμήματα δεν έχουν άσφαλτο ακόμα.
Ο Μορέας μέσα στη Μεσσηνία θα τα καταφέρει να παραδώσει περίπου 24 χλμ μέσα στο Μάιο. Περιμένετε για φώτος έκπληξη σύντομα από την περιοχή απόληξης και τα όρια της Καλαμάτας.
Να ευχαριστήσω με τη σειρά μου όλους όσους έβαλαν υλικό εδώ τις τελευταίες μέρες. Μπράβο παιδιά...και θέλουμε και αλλα.
Και η φωτογραφία της Τσακώνας από τον kostakakis εντυπωσιακή! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Wed Apr 18, 2012 4:02 pm Post subject: |
|
|
Χριστος ανεστη χρονια πολλα. βρισκομαι για τις εορτες του πασχα στην πατριδα μου την ηπειρο, πηγα και θα γυρισω μεσω καλαμπακας, πολυ πιο ξεκουραστα σε σχεση με ριο-αντριρριο.
επειδη η διαδρομη καλαμπακας -εγνατιας , περιπου 41 χλμ εχει αρκετα προβληματα μηπως μπορουμε να πιεσουμε ωστε να μπει σε τροχια υλοποιησης
; καθε προταση ευπροσδεκτη και που ξερετε μπορει να εχει και αποτελεσματα, ποσο μαλλον σε προεκλογικη περιοδο |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Wed Apr 18, 2012 4:05 pm Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
sxiza07 wrote: | Αγαπητέ Engineer,
Πολύ φοβάμαι ότι το δρομάκι που δείχνει το βίντεο, θα είναι όντως η περιβόητη παράκαμψη και θα είναι (μετά τις σχετικές βελτιώσεις) διπλής κατεύθυνσης (άνοδος-κάθοδος). Εάν είναι έτσι, η σήμανση που είναι αναγκαία να τοποθετηθεί στις δύο κατευθύνσεις πρέπει να ξεκινάει χιλιόμετρα πριν και να είναι ευδιάκριτη με μείωση της ταχύτητας πολλά μέτρα πριν την προσέγγιση.
|
Καλο το αστειο, το αλλο με τον Τοτο το ξερεις?
Εχει περασει κανενας απο την γεφυρα της Δεσπως στο δρομο προς Ηγουμενιτσα. Εχει γινει κατολισθηση και υποχωρηση ακριβως στο ενα ακρο της κοιλαδογεφυρας που εχει εκει, εδω και μερικα χρονια. Εκτος του οτι κανεις δεν κανει κατι για αυτο, τα προειδοποιητικα και το στενεμα του δρομου ειναι μολις μερικα μετρα πριν το σημειο της κατολισθησης.
Ελπιζω ο Μορεας να κανει καλυτερη δουλεια σε εκεινο το σημειο και να προειδοποιει εγκαιρα και σωστα τον κοσμο. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Wed Apr 18, 2012 5:20 pm Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Νέο σενάριο για την Ολυμπία Οδό -σύμφωνα με το οποίο το έργο θα σταματήσει στον Πύργο- διέρρευσε από το υπουργείο Υποδομών. Πηγές του υπουργείου αναφέρουν ότι η λύση αυτή επιλέγεται με βάση τη σοβαρή μείωση των εσόδων από τα διόδια του δρόμου, εξαιτίας της οποίας οι τράπεζες δε θα δανειοδοτήσουν όλο το έργο, αλλά μέχρι τον Πύργο. Ανασταλτικό παράγοντα για τη συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου αποτελεί και η απόφαση του ΣτΕ που για περιβαλλοντικούς λόγους έχει απορρίψει τμήμα 23 χιλιομέτρων από τον Καϊάφα και κάτω. Με το νέο σενάριο μένει εκτός κατασκευής και το σημαντικό τμήμα Καλό Νερό - Τσακώνα.
Καποιοι πριν απο μερες (με πρωτοσελιδα), ελεγαν οτι το Καλο Νερο - Τσακωνα, ηταν ετοιμο να αρχισει!!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Apr 19, 2012 12:17 am Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Engineer wrote: | Πάντως φαίνεται να έχει "γλυκάνει" ο δρόμος σε δύο τρία απότομα σημεία στα πλαίσια της ανακατασκευής. Αν είχε και ΛΕΑ.... Υπομονή έρχεται. |
Όντως έχει βελτιωθεί αρκετά σε σχέση με το έκτρωμα που παραδόθηκε το 2002.
Όσο για τη ΛΕΑ, γνωρίζεις κάτι παραπάνω...; Λες να τη κάνει την υπέρβαση ο Μορέας;
nvb wrote: | Καποιοι πριν απο μερες (με πρωτοσελιδα), ελεγαν οτι το Καλο Νερο - Τσακωνα, ηταν ετοιμο να αρχισει!!!!!!! |
Ειλικρινά, πιστεύει κανείς πως θα κατασκευαστεί το τμήμα από τον Πύργο και κάτω;
Προσωπικά το είχα ξεγράψει ήδη από τότε που γίνονταν οι ενστάσεις των τοπικών φορέων για περιβαλλοντικούς -πάντα- λόγους. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Apr 19, 2012 5:06 am Post subject: |
|
|
και εγώ πιστεύω ότι η Τσακώνα θα παραδοθεί στην καλυτερη περίπτωση τέλη Ιουνίου.
Οσο για το τμήμα της Ιονίας νότια από τον Πύργο, εάν δε γίνει τώρα δε θα γίνει ποτέ στο ορατό μέλλον. Και το θεωρώ λάθος. Τι θα πει δεν έχει κίνηση; Ο υπάρχων δρόμος είναι 50 ετών και είναι πολύ στενός και απαράδεκτος. Το τμήμα συτό προβλέπεται να είναι 2+2 χωρίς ΛΕΑ και αυτό είναι ΟΚ. Η Ιονία είναι ένας δρόμος που ενώνει δύο άκρα της ηπειρωτικής χώρας και πρέπει να γίνει ολόκληρος. Δηλαδή το τμήμα της Εγνατίας Κοζάνη - Γρεβενά - Μέτσοβο δε θα έπρεπε να γίνει γιατί το 1990 δεν είχε την απαραίτητη κίνηση;
Πάντως το έχω πει και παλαιότερα, θα προτιμούσα ο σχεδιασμός του νότιου τμήματος της Ιονίας να έφτανε μέχρι την Πύλο και από εκεί να κατέλειγε στην Καλαμάτα, αντί για το Καλο Νερό - Τσακώνα.
Ετσι θα εξυπηρετούσε πολύ καλυτερα της ανάγκες του νομού Μεσσηνίας.
Και φυσικά να ήταν 2+2. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Thu Apr 19, 2012 12:42 pm Post subject: |
|
|
O δρομος μετα τον Πυργο προς το νοτο, δεν εξυπηρετει σκοπιμοτητες/χρησιμοτητες για αυτο οι Ζαχαραιοι εχουν ξεσηκωθει και καλα με προσχημα τον Καιαφα. Οι Ζαχαραιοι (και ομορα χωρια) παντα πηγαιναν στον τοπο τους μεσω Τριπολης καθως ηταν η συντομοτερη διαδρομη.
Με τον Μωρεα να τελειωνει συντομα το κομματι μεχρι την Αλλαγη, το Αλλαγη-Καλο Νερο ειναι ετσι και αλλιως πεδινο κομματι στο μεγαλυτερο μερος του, χωρις πολλα εμποδια και δυσκολη οδηγηση και ειναι το τελικο κομματι της διαδρομης.
Αν ομως δεν υπηρχε προβλεψη να γινει ποτε ο δρομος απο την Τριπολη και κατω αλλα η μοναδικη προοπτικη ηταν το νοτιο ακρο της Ιονιας οπως το περιγραφεις απο Πυργο προς Καλαματα, οι Ζαχαραιοι οι ιδιοι θα εσκαβαν τα τεχνικα στον Καιαφα για να περασει ο δρομος.
Δυστυχως τα παντα σε αυτη τη χωρα γινονταν, γινονται και θα γινονται με βαση μικροκομματικες και τοπικιστικες αντιληψεις και συμφεροντα.
Η Εγνατια που αναφερεις θα γινοταν γιατι και οι πετρες γνωριζαν απο το 1990 (και ιδιως μετα τον πολεμο στη Γιουγκοσλαβια) οτι ολη η κινηση απο Ιταλια/Ευρωπη θα περνουσε στην Τουρκια και ανατολικοτερα μεσω Ελλαδας αρα χρειαζοσουν αμεσα ενα γρηγορο δρομο να ενωνει την Ηγουμενιτσα με τους Κηπους.
Ακομα και εκει ομως λειτουργησαν τα μικροπολιτικα συμφεροντα. Αντι τοτε να πεσουν χρηματα και να αναβαθμιστει αμεσα το λιμανι της Ηγουμενιτσας και να ειναι ο κυριως τερματικος σταθμος, οι Πατρινοι συνεχισαν να πιεζουν δεκαετιες ολοκληρες για να πεσουν λεφτα σε ενα αχρηστο λιμανι, το νεο λιμανι της Πατρας. Λες και ο φορτηγατζης που ηθελε να παει απο την Ιταλια στην Τουρκια θα περναγε υποχρεωτικα απο την Πατρα να φαει την καρμανιολα Κορινθου-Πατρων και το Αθηνα-Θεσσαλονικη για να βρεθει στο ιδιο σημειο που θα ηταν 10-12 ωρες νωριτερα.
Αν παρατηρησετε ολα αυτα τα χρονια την εμπορευματικη/φορτηγησια κινηση των πλοιων των γραμμων της Αδριατικης, ο μεγαλυτερος ογκος κατεβαινε στην Ηγουμενιτσα. Την Πατρα ως τερματικο χρησιμοποιουσαν κυριως οι φορτηγατζηδες με προορισμο Κρητη και Αττικο-Βοιωτια. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Thu Apr 19, 2012 2:25 pm Post subject: |
|
|
Stavros86
To υπομονή έρχεται το έγραψα για τον δρόμο όχι την ΛΕΑ!
Δεν νομίζω ότι όπως έχει η κατάσταση θα μπει ο Μωρέας στα έξοδα να φτιάξει την ΛΕΑ. Αντε να κάνει δύο τρεία σημεία βραδυπορίας στο ανέβασμα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Apr 19, 2012 9:00 pm Post subject: |
|
|
Έστω αργά παρά ποτέ αν και φοβάμαι ότι είναι αργά πλέον.
Η ευθύνη των περιφερειών στην πιθανή αποσύνδεση του τμήματος αυτού με το Ε-65 είναι μεγάλη καθώς τόσα χρόνια με εκατέρωθεν πιέσεις μαλώνανε σαν παιδάκια για 30km δρόμου και στέλνανε τον δρόμο μία ανατολικά και μία δυτικά.
Το αποτέλεσμα ήταν αυτή η μέση λύση με τον αυτοκινητόδρομο να περνάει μέσα από τον προστατευόμενο βιότοπο που έκανε τον δρόμο ευάλωτο σε προσφυγές. Βέβαια ακόμα δεν έχει κριθεί τίποτα.. Θα δούμε αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα με την αναθεώρηση των συμβάσεων των αυτοκινητόδρομων. Το Πύργος - Τσακώνα το θεωρώ ήδη σίγουρα κομμένο όπως προσωπικά θεωρώ και τη σήραγγα στην Παλιοβούνα να παίρνει καμιά τρελή προθεσμία παράδοσης 5-6 χρόνων ώστε να μειωθεί το τεχνικό έργο σε πρώτη φάση (δεν παίζει να εξαφανιστεί τελείως).
Επίσης για την ιστορία ο δρόμος έχει μπλοκάρει προσωρινά από προσφυγή στο ΣτΕ ιδιωτών και τοπικών φορέων του ν.Γρεβενών και όχι από τον Αρκτούρο όπως έχει λανθασμένα ειπωθεί επανειλημμένα εδώ μέσα!!!! Ο Αρκτούρος έχει δηλώσει ότι παρατηρεί την πορεία εξέλιξης του έργου και βρίσκεται σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς (με οδηγό την συνεργασία που είχαν με την Εγνατία) ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
Αντιγράφω από τη σελίδα τους.
Quote: | Θα πρέπει να τονιστεί επίσης ότι η σχεδιαζόμενη κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Ε65 ανατολικά της ΕΟ είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει περαιτέρω κατάτμηση και υποβάθμιση των βιοτόπων των περιοχών που μέχρι στιγμής παραμένουν ανεπηρέαστες για όλα τα υπό μελέτη είδη μεγάλων θηλαστικών.
Για τους παραπάνω λόγους ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ συμμετέχει στις διαδικασίες τήρησης των περιβαλλοντικών όρων του νέου αυτού οδικού άξονα. |
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Apr 20, 2012 5:26 am Post subject: |
|
|
Ιδού οι φωτογραφίες έκπληξη που σας υποσχέθηκα, στη απόληξη του δρόμου στη Μεσσηνία - στην περιοχή της Θουρίας στο Praktiker (παράδοση τέλος Μαίου) και τα έργα του περιφερειακού της Καλαμάτας που πλεον προχωρά. Τραβήχτηκαν τη Μ. Παρακσευή 13 Απριλίου 2012. Χίλια ευχαριστώ στο φίλο πιλότο για την προσφορά των φωτογραφιών. Δυστυχώς εγώ δεν ήμουν στο αεροπλάνο.
Δυο πανοραμικές με επεξηγήσεις - για όσους δε γνωρίζουν την περιοχή. Περιλαμβάνουν και τη νέα σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με το Αεροδρόμιο και τη Μεσσήνη που κατασκευάζει ο Μορέας, με το σχετικό κόμβο.
και μια πιο μακρυνή χωρίς επεξηγήσεις. Τα έργα στο 1ο τμήμα περιφερειακού ειναι σε εξέλιξη. Η άνω διάβαση με την ΠΕΟ στο ΤΕΙ έχει καθυστερήσει λόγω απαλλοτριώσεων:
ο κόμβος του κλάδου προς Μεσσήνη. Ο κλάδος θα δοθεί στην κυκλοφορία προς το τέλος Ιουνίου, ένα μηνα μετά το τμήμα της Μεσσηνίας.
Ανω ΔΙΠΛΗ διάβαση του δρόμου από τη γραμμή το τραίνου (αλήθεια πότε προβλέπεται να έχουμε διπλή κανονική γραμμή;;;;;; ) και άνω διάβαση του δρόμου Θουρία-Μικρομάνη, και γέφυρα στο ποτάμι της Θουρίας.
προδρομες εργασίες και τεχνικό (το έβαλα σε κύκλο) στο 2ο τμήμα του περιφερειακού - στην περιοχή Λέικα της Καλαμάτας. Ακριβώς στην περιοχή αυτή θα κατασκευαστεί κόμβος.
Θεμελίωση της γεφυρας του Νέδοντα, στην Καλαμάτα. Στο κάτω μέρος φαίνεται ο λόφος του κάστρου της Καλαμάτας και δεξιά πάνω το νέο στρατόπεδο.
Ετσι θα είναι η γέφυρα - 50 μ ύψος, 350 μ. μήκος, και ο κλάδος του κόμβου Καλαμάτας - προς την οδό Αρτέμιδος - στο ΚΤΕΛ. Η κόμβος αυτός περιλαμβάνει και μικρό τούνελ!:
Η παράδοση τη 2ου τμήματος του περιφερεικού μετά τον Καρέλια προβλέπεται να γίνει στο τέλος του 2013, στην καλυτερη περίπτωση. |
|
Back to top |
|
|
prototype New Member
Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Sat Apr 21, 2012 1:06 am Post subject: |
|
|
Χριστός ανέστη,
Εδώ και μήνες, από τότε που ακούστηκε ότι ο Ε65 μπορεί να σταματήσει στην Καλαμπάκα αντί της εγνατίας, δεν έχουμε ακούσει τίποτα άλλο συγκεκριμένο για το τι θα γίνει με τον δρόμο. Θετικό ότι όλοι μαζί οι περιφερειάρχες στείλανε επιστολή, όπως και κάποιες δηλώσεις και παρεμβάσεις διαφόρων φορέων που γίνανε σε σχέση με την αναγκαιότητα να φτάσει ο Ε65 στην Εγνατία. Σε ποια φάση όμως βρίσκεται το όλο θέμα ?
giannis p wrote: | Χριστος ανεστη χρονια πολλα. βρισκομαι για τις εορτες του πασχα στην πατριδα μου την ηπειρο, πηγα και θα γυρισω μεσω καλαμπακας, πολυ πιο ξεκουραστα σε σχεση με ριο-αντριρριο. |
Τι γίνεται με τα έργα στον δρομο Νέο Μοναστήρι-Σοφάδες? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1002 Location: athens
|
Posted: Mon Apr 23, 2012 1:51 pm Post subject: E -65 |
|
|
Ενα πολυ καλο αρθρο επεξηγει την εμπλοκη για τον ε-65 http://www.e-erevna.gr/portal/story.aspx?ID=126676.000 .Eπομενως ας κανουμε μια μικρη συνοψη. Η εμπλοκη προηλθε απο φορεις των γρεβενων που δεν θελουν την συνδεση με την εγνατια στο υψος της καλλιθεας αλλα στα γρεβενα. Αυτο εχει το πλεονεκτημα της ταχυτερης συνδεσης της δυτικης μακεδονιας με την δυτικη θεσσαλια κατα 40 χλμ. Στον αντιποδα η συνδεση της ηπειρου με την θεσσαλια επιβαρυνεται κατα 40 -45 χλμ
Δεν γνωριζω ποια λυση θα προκριθει αν και πιστευω πως το συγκεκριμενο κοματι δυσκολα θα υλοποιηθει. Υπαρχει βεβαια και ενα δεδομενο που ισως επεξηγει την απροθυμια του κατασκευαστη. Συγκεκριμενα η κινηση θεσσαλιας - ηπειρου ειναι υπερδιπλασια της αντιστοιχης δυτικης Μακεδονιας - δυτικης θεσσαλιας και αν προκριθει η τροποποιημενη λυση δυσκολα ενας απο ηπειρο θα παει θεσσαλια μεσω αυτης της πορειας. prototype wrote: |
Εδώ και μήνες, από τότε που ακούστηκε ότι ο Ε65 μπορεί να σταματήσει στην Καλαμπάκα αντί της εγνατίας, δεν έχουμε ακούσει τίποτα άλλο συγκεκριμένο για το τι θα γίνει με τον δρόμο. Θετικό ότι όλοι μαζί οι περιφερειάρχες στείλανε επιστολή, όπως και κάποιες δηλώσεις και παρεμβάσεις διαφόρων φορέων που γίνανε σε σχέση με την αναγκαιότητα να φτάσει ο Ε65 στην Εγνατία. Σε ποια φάση όμως βρίσκεται το όλο θέμα ?
giannis p wrote: | Χριστος ανεστη χρονια πολλα. βρισκομαι για τις εορτες του πασχα στην πατριδα μου την ηπειρο, πηγα και θα γυρισω μεσω καλαμπακας, πολυ πιο ξεκουραστα σε σχεση με ριο-αντριρριο. |
Τι γίνεται με τα έργα στον δρομο Νέο Μοναστήρι-Σοφάδες? |
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Mon Apr 23, 2012 7:39 pm Post subject: |
|
|
Εκανα ενα γρηγορο ταξιδι 3 ημερων στην Ηπειρο μεσω Αντιριου (μελλοντικης Ιονιας).
Η εικονα ειναι απογοητευτικη το λιγοτερο. Η ασφαλτος (τελευταια φορα ειχα περασει το καλοκαιρι γυριζοντας απο Λευκαδα) ειναι σε αθλιοτερη κατασταση απο οτι την αφησα. Ήδη και η παρακαμψη Αγρινιου αρχιζει να παρουσιαζει εικονα "εγκαταλειψης" καθως η ασφαλτος αρχιζει σε σημεια σιγα σιγα να "σπαει" (σε σχεση με την εικονα που εζησα τα τελευταια 2 καλοκαιρια).
Βγαινοντας απο τον περιφερειακο και πηγαινοντας για Αμφιλοχια η ασφαλτος ειναι χειροτερη απο τριτοκοσμικης χωρας και το λιγοτερο πας για ορθοπεδικο (στη χειροτερη θες ψαλιδια, ζυγοσταθμισεις και ευθυγραμμισεις).
Κοιτωντας δεξια ανεβαινοντας βλεπουμε οτι ολο το τεχνικο κομματι του δρομου μεχρι και "πισω" απο την Αμφιλοχια ειναι ολο ετοιμο (το αναχωμα του δρομου δλδ ειναι ολο τελειωμενο και δεν βλεπω πουθενα κοψιματα ή κενα και θεωρητικα απομενει ασφαλτοστρωση, στηθαιο στη μεση, φωτισμος και σημανση. Θεωρω οτι ειναι το ευκολοτερο κομματι να γινει και αυτο που θα πρεπει να τρεξει αμεσα μολις (αν) πεσουν λεφτα.
Το κομματι πριν το Κεφαλοβρυσο (απο και προς Αντιριο) δεν παρουσιαζει καμια βελτιωση (τουλαχιστον στο ορατο απο τον δρομο κομματι) με τμηματα να ειναι σκαμμενα και πρωτοστρωμενα (χωμα) και ξαφνικα στη μεση ενα σπιτι ή ενα χωραφι που σημαινει οτι ακομα εχουμε δρομο αναφορικα με τις απαλλοτριωσεις.
Στον αντιποδα το κομματι του Αμβρακια-Ακτιο πιστευω οτι προχωραει καθως κοιτωντας ψηλα αριστερα προς Κατουνα (πηγαινοντας για Αμφιλοχια) βλεπω διανοιξεις στο λοφο ολο και χαμηλοτερα που σημαινει οτι εχουν αρχισει να κατηφοριζουν προς τον συνδετηριο με Ιονια.
Το κομματι απο Αμφιλοχια για Αρτα ειναι και αυτο σε τραγικη κατασταση ενω και η παρακαμψη Αρτας (τουλαχιστον το τμημα απο κομβο για Ιωαννινα προς νοτιοανατολικη εισοδο Αρτας) παρουσιαζει εγκαταλειψη (τα χορτα στο μεσαιο στηθαιο εχουν φτασει σε σημεια το 1 μετρο λες και ειμαστε σε παρατειμενο χωραφι.
Για το κομματι Ριο-Κορινθος η κατασταση ειναι στασιμη με μονο παρηγορο το γεγονος οτι Πεμπτη μεσημερι πηγαινοντας προς Ριο ειδα 3 εκσκαφεις στο υψος του Κιατου να δουλευουν σε χωματουργικο πανω στη διανοιξη του νεου δρομου καθως και κοσμο/εργατες στα παρακειμενα κοντεινερς/γραφεια/αποδυτηρια (?????).
Μεσα σε ολο αυτο το χαλι για το αισχρο κομματι Αθηνα-Πατρα πληρωνεις 6,30 ευρω διοδια (ανα κατευθυνση). Αν ποτε τελειωσει ο δρομος πιστευω το 10 ευρω το εχουμε στο νερο. |
|
Back to top |
|
|
kostakakis New Member
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Mon Apr 23, 2012 9:11 pm Post subject: Αυτοκινητόδρομος υπό κατασκευή (praktiker - Αλλαγή) |
|
|
Καταρχήν οι αεροφωτογραφίες που έβαλε ο vas8 είναι φανταστικές..
δεν μπορούν να συγκριθούν με όσες φωτογραφίες και να βγάλουμε πατώντας στη γη.
Σήμερα το μεσημέρι μπήκα στη Θουρία (praktiker) και βγήκα στην Αλλαγή.
Οι εργασίες συνεχίζονται στα σημεία: δρόμος Θουρία-Μικρομάνη, Πήδημα και στον Άγιο Φλώρο.
video |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Apr 23, 2012 10:19 pm Post subject: |
|
|
apapa wrote: |
Βγαινοντας απο τον περιφερειακο και πηγαινοντας για Αμφιλοχια η ασφαλτος ειναι χειροτερη απο τριτοκοσμικης χωρας και το λιγοτερο πας για ορθοπεδικο (στη χειροτερη θες ψαλιδια, ζυγοσταθμισεις και ευθυγραμμισεις).
......
Στον αντιποδα το κομματι του Αμβρακια-Ακτιο πιστευω οτι προχωραει καθως κοιτωντας ψηλα αριστερα προς Κατουνα (πηγαινοντας για Αμφιλοχια) βλεπω διανοιξεις στο λοφο ολο και χαμηλοτερα που σημαινει οτι εχουν αρχισει να κατηφοριζουν προς τον συνδετηριο με Ιονια.
.....
Μεσα σε ολο αυτο το χαλι για το αισχρο κομματι Αθηνα-Πατρα πληρωνεις 6,30 ευρω διοδια (ανα κατευθυνση). Αν ποτε τελειωσει ο δρομος πιστευω το 10 ευρω το εχουμε στο νερο. |
3points
1.μπορεί να είναι τριτοκοσμική, αλλά για το λόγο αυτό φρόντισε το κράτος και έχει μονίμως μπλόκο πιο κάτω, για να μην τρέχουμε ρε αδερφέ και χαλάνε τα ψαλίδια μας και τις αναρτήσεις.
2.όντως το έργο έρχεται όλο και πιο κοντά στην αμβρακια. Έχω μια φωτό που φαίνεται ότι έχουν αρχίσει τα σκάψιματα ακριβώς πάνω απο το στρατόπεδο που είναι στο σημείο εκείνο, δηλ έχουν βγει μέχρι το δρόμο που παει στην κατούνα.καποια στιγμή θα ανέβασω και τη φωτό, μαζί και με το πρώτο κομμάτι του βίντεο.
3. Αυτό το 6.3 ευρώ είναι ρεκόρ ηλίθιος ήττας (απλά ήθελα να το πω, δε λέω κάτι καινούριο) |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Apr 23, 2012 11:56 pm Post subject: |
|
|
vas8 ευχαριστουμε τον φιλο σου τον πιλοτο και εσενα για τις ξεχωριστες φωτο που απολαμβανουμε, καθε φορα που αναλαμβανετε δραση.
Kostakakis το βιντεο σου ειναι εξαιρετικο και κατατοπιστικοτατο. |
|
Back to top |
|
|
|