View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 3:31 pm Post subject: |
|
|
Θα περάσουν δυστυχώς πολλά χρόνια Gooperman για να δεις να περπατιέται αυτή η γέφυρα. Μπορεί αυτή να τελειώνει αλλά γύρω απ'αυτή δεν κινείται τίποτα. Όπως τα ΄παμε και τα ξέρουμε απ'το απώτερο παρελθόν. Το έργο κινείται σε κάποια σημεία για να φαίνεται ότι υπάρχει κίνηση. Η ιονία κατασκευάζεται ποιος θα το αμφισβητούσε αυτό? Πηγαίνετε να δείτε τα έργα με τα ίδια σας τα μάτια. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι είναι ότι το έργο δεν προχωράει με προοπτική να παραδοθεί. Αλλά για να παρουσιάζεται κίνηση στα έργα. Θα ακούμε για πολλά χρόνια ακόμα ότι η ιονία κατασκευάζεται. Όπως άλλωστε ακούγαμε και για την εγνατία απ'το 1993 και το πρώτο τμήμα δόθηκε σε 7 χρόνια. Πρόκεται εξάλλου για ένα τεράστιο έργο με πολλές δυσκολίες στην κατασκευή του και γεμάτο προκλήσεις!! Προκειμένου όμως κάποια στιγμή να δοθεί ένα τμήμα έστω και 3 χιλιομέτρων, θα επανέλθει ο όρος ''λειτουργικός'' και θα εισάγουν τη λειτουργική ιονία. Βέβαια δεν θα την ονομάσουν έτσι γιατί θα θυμίσει τη λειτουργική εγνατία, μια δυσάρεστη ανάμνηση, θα την ονομάσουν κάπως αλλιώς αλλά το νόημα θα ναι το ίδιο.
Η Κλόκοβα θα είναι ένα πακέτο που θα αργήσει πάρα πολύ. Όπως άργησε η διάβαση της καφέ αρκούδας στην εγνατία, όπως θα αργούσε η μεσόγεια χάραξη, αυτή τελικά μας ήρθε εξ ουρανού, μπορεί να εξελιχθεί δε και σε περίπτωση Καιάφα. Έχουμε ανυπέρβλητα γεωλογικά προβλήματα..η γέφυρα-μπαλκόνι είναι περιβαλλοντικά απαγορευτική...ίσως εξεταστεί το ενδεχόμενο της ανατολικής διάβασης την Κλόκοβας...θα εξεταστεί πιθανόν και το ενδεχόμενο επέκτασης της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου απ'την πλευρά του Αντιρρίου ώστε να βγαίνει κατευθείαν στο όρος Βαράσοβα κι από κει να ενωθεί με τη γέφυρα του Ευήνου...το υπουργείο και προσωπικά εμείς, εγώ ο ίδιος θα αναλάβω το θέμα, θα συντονιστούμε, θα πάρουμε όλες τις σημαντικές αποφάσεις και όλα τα μέτρα εκείνα ούτως ώστε να ξεπεραστούν όλα τα προβλήματα και να δοθεί άμεσα μια λύση, προκειμένου να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί αυτός ο βασικός άξονας, αυτό το τόσο σημαντικό έργο, έργο πνοής για τον τόπο, έργο που θα άρει από την απομόνωση ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα και θα την θέσει σε τροχιά ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας. Αυτά θα ακούσουμε απ'το στόμα του Ρέππα. Το χουμε μάθει καλά το ποιηματάκι. Ειδικά οι παλιότεροι θα μπορούν να απαντάνε για λογαριασμό του κάθε ομιλητή-πολιτικού. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 7:06 pm Post subject: |
|
|
Φίλε gouperman για το θέμα του αυτοκινητοδρόμου Μεταμόρφωση - Σκάρφεια η Κ/Ξ Νέα Οδός που έχει αναλάβει τα διόδια και την ανακατασκευή του τμήματος αυτού, έχεις δίκιο, έχει μείνει πολύ πίσω σε πολλά θέματα... Μπορεί να έστρωσε στο 90% του δρόμου έως τώρα μια καταπληκτική πραγματικά νέα άσφαλτο αλλά είναι υποχρεωμένη από τη σύμβαση και δεν έχει κάνει: να ανακατασκευάσει όλους τους Α/Κ (και αυτούς που ανέφερες) να αναβαθμίσει τις παρκίδες (με τουαλέτες κτλ) να κατασκευάσει επιπλέον ΣΕΑ, να αντικαταστήσει ΟΛΕΣ τις πινακίδες σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές και κωδικοποίηση. Επίσης εικόνα εγκατάληψης παρουσιάζει ο κλάδος Σχηματάρι - Χαλκίδα που επίσης είναι στην ΠΛΗΡΗ αρμοδιότητα της Κ/Ξ Νέα Οδός.
Να δούμε αν η ανοχή του Υπουργείου αποδώσει καθώς ήδη όπως είπες η προθεσμίες για ΟΛΑ αυτά έχουν παρέλθει...... |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 7:38 pm Post subject: |
|
|
εχω την εντυπωση πως η ΝΕΑ ΟΔΟΣ δεν εχει αποκλειστικο δικαιωμα αναπτυξης ΣΕΑ οπως γινεται στον μωρεα πχ ή στο μαλιακος-κλειδι...απο οτι θυμαμαι στην συμβαση δν αναφερει την ανακατασκευη των parking ή κατι τετοιο....επισης ο κλαδος σχηματαρι-χαλκιδα δεν πρεπει να εχει παραδοθει ακομα στην κοινοπραξια... ειχε και προβληματα η εργολαβια του δημοσιου...η ασφαλτος εχει ακομη κιτρινη διαγραμιση.. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 9:20 pm Post subject: |
|
|
Στο site της Νέας Οδού αναφέρονται όλα αυτά, στην κατηγορία "εργασίες βελτίωσης" στις παραγράφους "άλλες βελτιώσεις του αυτοκινητόδρομου" και "σήμανση"
http://www.neaodos.gr/ |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Jan 09, 2011 9:46 pm Post subject: |
|
|
βρηκα και το κειμενο της συμβασης παραχωρησης,λεει οντως για αποκλειστικη εκμεταλευση ΣΕΑ αλλα δεν προσδιοριζει θεσεις κατασκευης ουτε κατι συγκεκριμενο...για τον κλαδο σχηματαρι χαλκιδα,θα επρεπε να εχει παραδοθει στην κοινοπραξια απο το τελος του 2008...ας ελπισουμε να ανεβασουν ρυθμους |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Jan 10, 2011 9:57 am Post subject: ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΔΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ |
|
|
Αγαπητέ Φίλε nvb,
Το σημείο που αναφέρει στο άρθρο της η εφημερίδα "Ελευθεροτυπία", αφορά τα τελευταία 850 περίπου μέτρα του νέου τμήματος Λεύκτρο (γέφυρα Αλφειού) - Κόμβος Παραδεισίων.
Πράγματι, την Πέμπτη 6/1 που κατέβαινα Καλαμάτα και εχθές που επέστρεφα, έχουν κλείσει με κολονάκια αυτό το σημείο και ήδη έχουν πιάσει δουλειά τα μηχανήματα. Είναι το σημείο στο οποίο ενώνεται το έργο του Μορέα με το ξεκίνημα της Τσακώνας που δουλεύει το δημόσιο.
Τίποτα το ιδιαίτερο και κανένα πρόβλημα στην κυκλοφορία, απο τη στιγμή που ο Μορέας σε "βάζει" νωρίτερα μέσα στον παλαιό δρόμο. Ωραίο και το νέο αυτό μικρό κομμάτι. Ενδεικτικά, εχθές το απόγευμα, Καλαμάτα (νέα είσοδος) - Χαιδάρι (ιερά οδός) 1 ώρα και 55 λεπτά με ταχύτητα μέχρι και 130χλμ/ώρα. Ειναι απίστευτο και όμως αληθινό. Άντε, να μειώσουμε λίγο ακόμη το χρόνο με την παράδοση της Τσακώνας πριν το Πάσχα.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Jan 12, 2011 10:42 am Post subject: ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Το παρακάτω δημοσίευμα, επαναφέρει στην τάξη και στα πλαίσια της πραγματικότητας μία είδηση που είδε το φώς της δημοσιότητας την περασμένη εβδομάδα, έκανε το γύρο αρκετών sites και blogs, και τελικά αποδείχτηκε αρβύλα απο λάθος της αστυνομίας - τροχαίας (τυχαίο? δε νομίζω).
Η είδηση αρβύλα αφορούσε υποτιθέμενα έργα και ολικό αποκλεισμό της ΛΕΑ και μίας λωρίδας εναλλάξ για έναν ολόκληρο χρόνο!!! στην ανατολική οδό Πελοποννήσου και στα δύο ρεύματα απο το 142χλμ (ΣΕΑ Αλέα) έως και τον κόμβο Παραδεισίων!!!!!
http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=2520
Η αλήθεια αποκαταστάθηκε.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Jan 13, 2011 5:12 pm Post subject: |
|
|
Αφού τελείωσε η Εγνατία και η Ιόνια οδός καιρός να σχεδιάσουμε τους επόμενους οδικούς άξονες.
http://epirusgate.blogspot.com/2011/01/blog-post_16.html
Χρήσιμος ο προγραμματισμός, αλλά με τους ρυθμούς που κινείται η Ιόνια οδός κάθε σχεδιασμός ακυρώνεται εν τη γεννέση του. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Jan 13, 2011 11:37 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που λέει για είδοδο στο ύψος του Δρίσκου τι εννοεί ακριβώς???Για να βάζουμε τα πρόβατα μέσα και να τα βγάζουμε στο Κουτσελιό Laughing Γιατί πριν το Δρίσκο μεγάλο χωριό δε θυμάμαι...
Και όχι δεν έχουν είσοδους στο λεκανοπέδιο Ιωαννίνων ....
Μια είναι το αγαπημένο Κουτσελίο, μια 5 χλμ μετά στη σύνδεση με την παλιά Εθνική (στην ευθεία της πόλης) και άλλη μια που θα κατασκευαστεί όταν με το καλό σκάσει η Ιονία...
Τώρα γιατί τα Γρεβενά έχουν τρεις, αμά είναι να πάμε να κλεψουμε τη μια μπορεί και να μην την χρειάζονται....
Τώρα για τα υπόλοιπα καλά τα λέει.
Το Κακαβιά Ιωάννινα είναι ο μόνος κάθετος της Εγνατίας που δεν σχεδίασε ποτέ να κάνει η Εγνατία. Τον αφήσαν για την Ιονία, αλλά μετά δε χώραγε και την κόψαν και από εκεί. Έτσι ενώ εχουμε φτιάξει (ή προγραμματίζονται) κάθετοι ανά 50 χλμ σε όλη τη Μακεδονία / Θράκη εδώ τίποτα.
Το άλλο με τη Σαγιάδα είναι αστείο, αλλά εδώ φταίτε οι φίλοι Κερκυραίοι (corfu ακούς).
Πρέβεζα/Φιλιππιάδα ναι βέβαια, και το Καρτέρι σαφώς, και αφού γυρνάει και ο τροχός βάλε και τα Τζουμέρκα ως τον Άραχθο, και αεροδρόμιο στο περιστέρι να πηγαίνω στο χωριό με το τζετ. Πάνω στο Τσεπέλοβο διαστημικό σταθμό εκπαίδευσης κλπ. Ο Φαραώ που είναι???? Εσένα θελουμέ, εσένα θέλουμε....
(Πόσταρα από λαθος στα διόδια το ίδιο κείμενο, Admin pls delete) |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 3:57 am Post subject: |
|
|
Πάντως ο δρόμος από το Καλπάκι ως την Κακαβιά είχε ανακατασκευαστεί πριν από 6-7 χρόνια, έγινε διαπλάτυνση, βελτιώθηκαν οι κλίσεις και κόπηκαν και κάμποσες στροφές. Γενικά όταν είχα περάσει από κει ήταν σε καλή κατάσταση. Ισως γι αυτό το λόγο δεν τους καίει και πολύ |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 9:40 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | [...]Πρέβεζα/Φιλιππιάδα ναι βέβαια[...] |
Παντως το Πρεβεζα-Φιλιππιάδα εχει μελετηθεί εδω και χρόνια και ήδη εχουν προβλεφθεί όρια απαλλοτριώσεων στις ιδιοκτησίες στο πλάι του δρόμου. |
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 12:22 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει όμως και το Γιαννενα - Καλπάκι το οποίο δεν έχει βελτιωθεί καθόλου!
Σίγουρα το τμήμα της Ιονίας οδού είναι απαραίτητο αν θέλουμε να μιλάμε για ολοκληρωμένη Ιόνια οδό.
Θα μπορούσε να δώσει νέα ώθηση στην ανάπτυξη της περιοχής μέσω Αλβανίας αλλά και πιο βόρειων γειτόνων μας όπως Κροατία και Σλοβενία..
Δεν είναι δα και τεράστιες οι αποστάσεις που έχουν μεταξύ τους οι χώρες..
Μπορεί να αναδείξει ακόμα περισσότερα τα Ζαγόρια αλλά και την Κόνιτσα που νομίζω ότι έχει τα φόντα να γίνει ο Νο1 χειμερινός προορισμός..
Μέχρι πριν λίγα χρόνια διοργάνωνε παγκόσμια πρωταθλήματα σε extreme σπορ με τον Ευαθλο.
Επίσης θέλουν να αναβαθμίσουν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων που μπορεί με αυτό το δρόμο να εξυπηρετεί και άλλες περιοχές. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 2:32 pm Post subject: |
|
|
Θέλουμε θέλουμε θέλουμε....θα...θα..θα...
Ποιανού μοτιβάκι ήταν αυτό κι έμεινε στην ιστορία θύμισέ μου?? |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 3:35 pm Post subject: |
|
|
Προς Θεού, μην ανακαλύψουν οι υπεύθυνοι του Υπουργείου (Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων) και των απανταχού εν Ελλάδι Κοινοπραξιών Εθνικών Οδών την παρακάτω είδηση, γιατί.... καήκαμε.
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231074488
Έτσι λίγο για να χαλαρώνουμε και να ξέρουμε τι γίνεται και στον υπόλοιπο κόσμο.
Καλό Σαββατοκύριακο φίλοι και ασφαλείς διαδρομές
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 6:14 pm Post subject: |
|
|
σε ποιο σημειο ειναι οι συγκεκριμενες φωτο?
Ελπιζω να μην γινουν οι διανυξειςκαι σταματησουν τα εργα οπως και σε αλλα παρομοια εργα στη περειοχη αλλα και την ελλαδα! |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Fri Jan 14, 2011 7:27 pm Post subject: |
|
|
Οι φωτογραφίες είναι από το σημείο που φαίνεται στον κύκλο στην φωτό που παραθέτω ...
Είναι ο δρόμος Αμφίπολη μέχρι την διασταύρωση με τον δρόμο Νέα Ζίχνη - Δράμα... έχουν ξεκινήσει να κάνουν μια διαπλάτυνση στα σημεία που ήταν στενός ο δρόμος...ας ελπίσουμε να τελειώσουν τουλάχιστο αυτό που άρχισαν |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sat Jan 15, 2011 2:15 pm Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Παραδείσια - Τσακώνα
Φώς Στο Βάθος Του Τούνελ! Επιτέλους, επίσημη ενημέρωση. Μπά!! Τσά!! Ο κύριος Καρνέσης!!! Που είσαι εσύ βρε παιδί μου?
http://www.net-tv.gr/
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jan 16, 2011 6:17 am Post subject: |
|
|
συμφορουμήτες σε πτήση; Corfu?????
πολύ ευχάριστα τα νέα από τη Τσακώνα!
Προφανως το ΥΠΟΙΚ αποδέσμευσε χρήματα και το έργο προχωράει.
Αντε 3-4 μήνες υπομονή και θα το περπατάμε.
Καλαμάτα-Αθήνα, 245 χλμ σε λιγότερο από 2 ώρες! Ονειρο πριν 2 χρόνια και σε λίγο πραγματικότητα.
Εγώ πάντως θα πληρώνω τα διόδια γιατί αξίζει ότι πλέον θα κάνουμε 45 λεπτά λιγότερη ώρα για την Αθήνα και χωρίς νεύρα και κούραση. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Jan 16, 2011 5:55 pm Post subject: |
|
|
Τί να κάνουν 200 χιλιάδες ευρώ; Ούτε για χρώματα για τις διαγραμμίσεις δεν φθάνουν.... |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
|