View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Aug 24, 2010 6:12 pm Post subject: |
|
|
Αθήνα Καλαμάτα χωρις κίνηση είναι 2:30, από την Αττική οδό.
Με κίνηση μπορεί να πάει μέχρι 3 ώρες. |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 5:20 pm Post subject: |
|
|
Παρασκευή Απόγευμα από Αθήνα υπολόγισε 3.30 τουλάχιστον για να είσαι μέσα...
Πολύ προσοχή στο Καλογερικό και μετά τα Παραδείσια λόγω φορτηγών..μην κάνεις το λάθος να προσπεράσεις σε ύποπτα σημεία...
Έχουν δει τα μάτια μας.... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 5:35 pm Post subject: |
|
|
www.eleftherianews.gr
26/8/2010 σελ. 48:
Quote: | ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ ΠΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ
Κόβεται για 6 χιλιόμετρα στον Καϊάφα η Ολύμπια Οδός
Ενα κομμάτι της Ολύμπιας Οδού από το Σαμικό μέχρι τη Ζαχάρω, μήκους 6 χιλιομέτρων, δεν θα κατασκευαστεί για να μη δημιουργηθούν προβλήματα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Αυτό απαντά στο βουλευτή Γιάννη Λαμπρόπουλο ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, σημειώνοντας ότι η λύση αυτή έχει τις λιγότερες επιπτώσεις στο ευαίσθητο
οικοσύστημα της λίμνης. Η επιλογή έγινε κατά την εξέταση των εναλλακτικών λύσεων που υπήρχαν, μετά την απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας που ακύρωσε την έγκριση περιβαλλοντικών όρων. Για το κόστος κατασκευής της ανατολικής χάραξης, ο κ. Μαγκριώτης αναφέρει ότι δεν μπορεί να εκτιμηθεί με ακρίβεια στην παρούσα φάση, καθώς δεν υπάρχουν πλήρεις γεωτεχνικές μελέτες και οριστικές μελέτες οδοποιίας. |
Φαίνεται πως επικράτησε η λογική. Αλλά κρατάω μικρό καλάθι μέχρι να δω τι τελικά θα υλοποιηθεί. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 11:43 pm Post subject: |
|
|
Καλο χειμωνα σε ολους τους φιλους! Ας ξεκινησουμε σιγα-σιγα και αυτη τη φορα την παραθεση του πλουσιου υλικου που εσυσσωρευθη υστερα απο κυριολεκτικα χιλιαδες(2.300)χλμ. ταξιδιου.
Λαμια-Δομοκος
Το χτικιο στο οροπεδιο επιτελους τελειωσε. Μετα απο χρονια , ο δρομος επιτελους ειναι ετοιμος. Βεβαια περναει μεσα απο τα Μεταλλεια, αλλα εστω και ετσι ειναι ανετος και οι προσπερασεις σαφως ασφαλεστερες. Στα Μεταλλεια θα μπορουσε να γινει μια μικρη παρακαμψη, αλλα τα κονε του βενζιναδικου, οπως ειχε θιξει στο παρελθον και ο φιλος ariskop, αν δεν κανω λαθος, εκαναν το θαυμα τους.
Ισοπεδος κομβος Ξυνιαδας
Πριν τα Μεταλλεια
Ισοπεδος κομβος Ομβριακης
Πριν το Δομοκο
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Sat Aug 28, 2010 12:13 am Post subject: |
|
|
Ωραίος!
Στον κόμβο της Ξυνιάδας μήπως έκανες και αριστερά για να βγάλεις καμιά φωτό από τό μέτωπο της σήραγγας του Ε-65 ? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Aug 28, 2010 12:39 am Post subject: |
|
|
Tετοια γιουρουσια γινονται all alone. Με γυναικα, παιδια και μπαγκαζια, μπαααααα! |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Sat Aug 28, 2010 1:14 pm Post subject: |
|
|
pindos10 πολύ ωραία!
Ο δρόμος αυτός είναι τελείως ανεξάρτητος του Ε65, ε;; |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Aug 28, 2010 2:36 pm Post subject: |
|
|
Thank you Pindos!
Επιτέλους ολοκληρώθηκε.
@einsiedeln
Ο δρόμος αυτός είναι η Ε.Ο. Λαμίας - Φαρσάλων - Λάρισας (3 / E-65). Αυτά που τράβηξε ο Pindos είναι απλά βελτίωση της εθνικής αυτής ώστε να έχει προδιαγραφές οδού ταχείας κυκλοφορίας. Ουδεμία σχέση έχει με τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος (Α3 / Ε 65). |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Aug 28, 2010 6:13 pm Post subject: |
|
|
Aν είμαστε σοβαρό κράτος θα μπορούσαμε να κάναμε τέτοιους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας αρκετούς από τους υπό μελέτη αυτοκινητόδρομους , μιά και η χωρητικότητα τέτοιων δρόμων 2+2 είναι αρκετή .
Δηλαδή ΠΑΘΕ , Εγνατία ,Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, Αθήνα-Τρίπολη-Καλαμάτα ,Αντίρριο-Ιωάννινα και Λαμία - Εγνατία είναι οι μόνοι αναγκαίοι .
Ολοι οι άλλοι και ιδιαίτερα όσοι είναι μήκους 100-150 χλμ θα μπορούσαν να είναι ταχείας κυκλοφορίας με αρκετά μικρότερο κόστος .
Αλλά σαν χώρα εκεί που δεν είχαμε καθόλου αυτοκινητόδορμους θα έχουμε παντού .
Η έλλειψη οράματος και προοπτικής που λέμε . |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Aug 28, 2010 6:20 pm Post subject: |
|
|
Το όραμα και η προοπτική επιτάσουν επίσης την σωστή συντήριση των δρόμων αυτών. Διότι το κομμάτι αυτό, δεν διαφέρει σε πολλά για παράδειγμα από την εθνική Κόρινθος-Πάτρα. Αλλά αν είναι να αφεθεί στην μοίρα του για 40 χρόνια, τότε καλύτερα να γινόταν ιδιωτικός αυτοκινητόδρομος με διόδια. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 1:00 pm Post subject: |
|
|
Δεν διαφωνώ γιά τα διόδια . Θα μπορούσαν να υπάρχουν και σε τέτοιους δρόμους και να είναι φτηνότερα από τους αυτοκινητόδρομους .
Το θέμα είναι ότι υπάρχει ανάγκη κατασκευής ασφαλών δρόμων σε πολλά μέρη της Ελλάδας , όπως η Εύβοια και η Κρήτη , ακόμα και η Μυτιλήνη , αλλά δυστυχώς πάνε στις καλένδες . μιά και κάνουμε αυτοκινητόδρομους το Βόνιτσα - Αμφιλοχία και το Τρίπολις - Σπάρτη καθώς και κάποιους χαμηλής κίνησης κάθετους της Εγνατίας .
Ασε που έπρεπε να έχει επεκταθεί ο Τρίπολης - Σπάρτης μέχρι το Γύθειο η και την Αρεόπολη και την Μονεμβασία . |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 2:45 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | μιά και η χωρητικότητα τέτοιων δρόμων 2+2 είναι αρκετή . |
πως μπορείτε να αποκαλείται την λωρίδα εκτατού ανάγκης σε δρόμο 2+2? |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 4:07 pm Post subject: |
|
|
Δεν υπάρχει ΛΕΑ σε τέτοιους δρόμους .
Επίσης επιτρέπονται ισόπεδες διαβάσεις , αλλά γενικά πρέπει να είναι κλειστοί δρόμοι με παράπλευρους και μέγιστο όριο 110 χαω |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 4:36 pm Post subject: |
|
|
Επειδή βλέπω συνέχεια το ίδιο λάθος από πολύ κόσμο ας το αναφέρω και εδώ...
Στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας καθώς και σε όλες τις άλλες οδούς το τμήμα του δρόμου από την οριογραμμή μέχρι το πέρας του οδοστρώματος δεν αποτελεί ΛΕΑ -όπως λανθασμένα αναφέρεται σχεδόν παντού- αλλά έρεισμα.
Συγκεκριμένα ο ΚΟΚ αναφέρει πως για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας κυρίως ως προς το προσπέρασμα, επιτρέπεται η κίνηση των οχημάτων στο έρεισμα εφόσον ο οδηγός ελέγχει για ικανοποιητικό μήκος ότι το πλάτος του ερείσματος είναι επαρκές για την ασφαλή κίνησή του, προκειμένου να διευκολύνεται το ασφαλές προσπέρασμα των ταχύτερα κινούμενων οχημάτων.
Δηλαδή με απλά λόγια, αυτό που λένε οι οδηγοί των φορτηγών πχ για τη Κορίνθου-Πατρών πως οδηγούν παράνομα αλλά χαριστικά στο έρεισμα (ΛΕΑ κατ αυτούς) για να διευκολύνουν το προσπέρασμα των υπόλοιπων οχημάτων είναι λάθος! |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 7:04 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ γιά το έρεισμα .
Αλλωστε παλιά στις ΕΟ λεγόταν "λωρίς βαρείας κυκλοφορίας" και χρησιμοποιείτο από τα μεγάλα οχήματα σαν κανονική λωρίδα .
Γιά τις οδούς ταχείας κυκλοφορίας ο ΚΟΚ προβλέπει
στο άρθρο 2:
«Ορισμοί»:
«Οδός ταχείας κυκλοφορίας: Οδός ειδικής με-
λέτης και κατασκευής για την κυκλοφορίας αυ-
τοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών, η οποία
δεν εξυπηρετεί τις συνορεύουσες με αυτήν ιδιο-
κτησίες παρά μόνο με παράπλευρες βοηθητικές
οδούς και κόμβους και η οποία:
Α) συνδέεται μόνο με ειδικής διάταξης ισόπε-
δους και ανισόπεδους κόμβους με το υπόλοιπο
κύριο οδικό δίκτυο,
Β) δε διασταυρώνεται ισόπεδα με άλλη οδό, μο-
νοπάτι, σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή
και
Γ) έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του Υπουργού
ΠΕΧΩΔΕ και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες
ως οδός ταχείας κυκλοφορίας». Η σήμανση που
αναφέρεται είναι η Π26: Οδός ταχείας κυκλοφο-
ρίας.
Επίσης, σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. άρθρο 20: «Όρια
Ταχύτητας», το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο τα-
χύτητας στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας για τα
επιβατηγά οχήματα είναι τα 110km/h και πέφτει
έως τα 70km/h για τα μεγάλα φορτηγά με ρυ-
μουλκούμενα.
Προφανώς λοιπόν ένας σύγχρονος δρόμος ταχείας κυκλοφορίας είναι 2+2 χωρίς ΛΕΑ και διαχωριστικό στην μέση , ακριβώς όπως είναι σε αρκετά τμήματα του σημερινού Ε-65 , όπως βλέπουμε και στις φωτογραφίες . |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 8:04 pm Post subject: |
|
|
από τη σημερινή (29/8/2010) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:
Quote: | Από χθες δουλεύεται και πάλι εντατικά ο αυτοκινητόδρομος στη Μεσσηνία, από την Αλλαγή έως και τη Μικρομάνη, όπως μας ενημέρωσαν στελέχη του “Μορέα”. Στόχος της κοινοπραξίας και του υπουργείου Υποδομών είναι, σύμφωνα και με τη σύμβαση παραχώρησης, μέσα στο 2011 να δοθεί
στην κυκλοφορία όλος ο αυτοκινητόδρομος έως τη Σπερχογεία. Εκτιμάται ότι το καλοκαίρι του επόμενου χρόνου θα μπορεί να δοθεί ο δρόμος μέχρι τον κόμβο των Αρφαρών, αν έχει ολοκληρωθεί η ανακατασκευή του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα..... |
υπάρχουν φωτογραφίες και περισσότερα στοιχεία στο σύνδεσμο στη σελίδα 5.
www.eleftherianews.gr |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 8:45 pm Post subject: |
|
|
πλούσια η συγκομιδή από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, σελ 35. Αναφέρεται σε σύσκεψη σχετικά με τις μελέτες του δρόμου Πύργου-Τρίπολης. Παραθέτω μικρό απόσπασμα:
Quote: | Ακολούθησε η παρουσίαση της μελέτης για το τμήμα «Λούβρο - Τριποταμιά - κόμβος Ηραίας και παράκαμψη Σταυροδρομίου» από το Νίκο Κυπριανό, ο οποίος τόνισε ότι πρόκειται για έναν κλειστό δρόμο με προβλεπόμενη ταχύτητα 90 χιλιομέτρων την ώρα. Θα έχει μεταξύ άλλων 8 γέφυρες και 2 σήραγγες. Μεγαλύτερη γέφυρα θα είναι αυτή του Αλφειού με μήκος 1.200 μέτρα -για την οποία εξήγησε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και αμέσως επόμενη μεγαλύτερη, αυτή του Ευρύμανθου μήκους 670 μέτρων. Ακόμη προϋπολόγισε το κόστος του έργου χωρίς τις απαλλοτριώσεις στα 130 εκ. ευρώ. Οι μελέτες για το τμήμα αυτό, τόνισε, έχουν ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό και ουσιαστικά αυτό που μένει είναι η χρηματοδότηση του έργου. Στην συνέχεια παρουσιάστηκε η μελέτη «Παράκαμψης Λαγκαδίων», η οποία είναι σε πιο όψιμο στάδιο, από τον Παναγιώτη Τζάνη που τόνισε ότι η συγκεκριμένη πρόταση για τη χάραξη του δρόμου είναι οικονομικά συμφερότερη. |
www.eleftherianews.gr σελ. 35
ετσι εξηγείται και η πρεμούρα του χΡέππα να στρίψει την ολυμπία οδό προς την Ολυμπία! |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 10:45 pm Post subject: ΑΘΗΝΑ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum,
Εύχομαι σε όλους όσοι γύρισαν καλό Φθινόπωρο και σε όλους όσοι έφυγαν καλές διακοπές. Εχθές το βράδυ επέστρεψα μετά απο 3,5 εβδομάδες διακοπών στη Μεσσηνία και μου φαίνεται κάπως!!. Ευτυχώς έχω 3 μέρες προσαρμογή καθώς πάω δουλειά την 1η Σεπτέμβρη. Εύχομαι να είστε όλοι υγιείς και να ξεκουραστήκατε.
Όλα τα ρεπορτάζ του φίλου Vas επιβεβαιώνονται και θεωρώ ότι την καλύτερη ενημέρωση για την εξέλιξη των έργων μπορούμε να την έχουμε μέσω του Μεσσηνιακού τηλεοπτικού σταθμού ΝΕΤ το οποίο είναι το μόνο μέσο ενημέρωσης που ασχολήθηκε εν μέσω θερινής ραστώνης με τις εξελίξεις του αυτοκινητόδρομου. Μας έδωσε και την ευκαιρία να δούμε πώς είναι αυτος ο κύριος Καρνέσης ρε παιδί μου που τον ακούμε πολλούς μήνες τώρα. Ξέρει κανείς εάν έχει site και εάν μπορούμε να βλέπουμε το κανάλι μέσω internet? Άσε που ο βασικός παρουσιαστής των ειδήσεων νομίζεις οτι είναι ο Γιάννης Πλούταρχος. Μεγάλη ομοιότητα.
Απο έργα, εχθές το βράδυ που επέστρεφα ΤΙΠΟΤΑ. Δεν είχα οπτική επαφή με κάτι νέο (εκτός απο τη σήρσγγα για Αθήνα και το ιστορικό τέλος για τα κολονάκια), οπότε πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι τα μέσα Οκτώβρη όπου μάλλον θα "περπατάμε" Καλογερικό - Αθήναιο και το Λεύκτρο - Παραδείσια. Τέλος, εύχομαι οι δηλώσεις του κυρίου Ντονά (υπεύθυνου του έργου Τσακώνα - Παραδείσια ή αντίστροφα) στην κάμερα της ΝΕΤ ότι τέλος του έτους παραδίδουν τα πρώτα 5 χιλιόμετρα της Τσακώνας και αρχή του 2011 παραδίδουν το υπόλιπο έργο με μια παράκαμψη 500μ στην γέφυρα Τ4 είναι αληθείς και ειλικρινείς, γιατί πιστεύω ότι έτσι θα πιεστεί και ο Μωρέας να ξεκινήσει τη σταδιακή παράδοση των τμημάτων μέσα στον νομό Μεσσηνίας.
Αυτά, και θα είμαστε σε επαφη. Για το θέμα των διοδίων εάν υπάρξει κινητοποίηση οποιασδήποτε μορφής, είμαι μέσα!! Σας χαιρετώ.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 10:57 pm Post subject: |
|
|
Φιλε sxiza07 υπηρξε ηδη κινητοποιηση στην Νεστανη. Πηρες τιποτα χαμπαρι? |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 11:10 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Pindos,
Για να είμαι απολύτως ειλικρινείς, δεν πήρα χαμπάρι τίποτα. Ισως έγινε κάποια κινητοποίηση νωρίτερα. Εγώ εχθές το βράδυ έφυγα απο την πόλη της Καλαμάτας στις 19.30 και ακριβώς στις 21.50 πάρκαρα στο σπίτι (περιοχή Σεπολίων). Δεν είχα πουθενά πρόβλημα είτε με κινητοποιήσεις είτε με κίνηση (αν και ομολογουμένως για Σάββατο βράδυ είχε αυξημένη ροή προς την Αθήνα).
Καλό Βράδυ |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 11:55 pm Post subject: Re: ΑΘΗΝΑ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
sxiza07 wrote: |
Όλα τα ρεπορτάζ του φίλου Vas επιβεβαιώνονται και θεωρώ ότι την καλύτερη ενημέρωση για την εξέλιξη των έργων μπορούμε να την έχουμε μέσω του Μεσσηνιακού τηλεοπτικού σταθμού ΝΕΤ το οποίο είναι το μόνο μέσο ενημέρωσης που ασχολήθηκε εν μέσω θερινής ραστώνης με τις εξελίξεις του αυτοκινητόδρομου. Μας έδωσε και την ευκαιρία να δούμε πώς είναι αυτος ο κύριος Καρνέσης ρε παιδί μου που τον ακούμε πολλούς μήνες τώρα. Ξέρει κανείς εάν έχει site και εάν μπορούμε να βλέπουμε το κανάλι μέσω internet? Άσε που ο βασικός παρουσιαστής των ειδήσεων νομίζεις οτι είναι ο Γιάννης Πλούταρχος. Μεγάλη ομοιότητα.
|
καλωσόρισες φίλε sxiza και εγώ επέστρεψα πριν 3 ημέρες και αυριο εργάζομαι.
Καλή και ασφαλή επιστροφή σε όλους τους φίλους και αναγνώστες.
Ο σύνδεσμος του τοπικού ΝΕΤ της Καλαμάτας είναι ο:
http://www.net-tv.gr
και ιδού το ρεπορτάζ τους, το οποίο είχα ποστάρει εδω στις 18/8:
http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=781 |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 8:33 am Post subject: ΑΘΗΝΑ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Καλημερα και απο εμενα
Γυρισα Αθηνα, πριν μια εβδομαδα, και καταχαρηκα τον (ολοκληρωμενο πια) αυτοκινητοδρομο Τριπολη - Κορινθο..........
Ηθελα να σας ρωτησω κατι..... ο σταθμος των διοδιων, ο οποιος βρισκεται κοντα στα Παραδεισια, θα λειτουργει απο τον Οκτώβριο (οταν παραδοθει και το Λευκτρο - Παραδεισια);;;;;; ή θα περιμενει ο Μορεας να παραδοθει και το Παραδεισια - Τσακωνα;;;;; |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 10:49 am Post subject: |
|
|
Εχθες το μεσημέρι ανέβηκα και εγώ από την Καλαμάτα και διαπιστωσα ότι τα συνέργεια της κοινοπραξίας εργαζονταν κανονικά σε όλο το μήκος του δρόμου μέσα στην Μεσσηνια. Αν συνεχίσουν έτσι ο δρόμος θα είναι έτοιμος μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι μέχρι το Νοσοκομείο. Έχω και σχετικές φωτο που θα τις σηκώσω. Επίσης εργαζόνται εκ νέου στο μικρό τμήμα που είχαν βρεθεί αρχαία στην μετά τα δίοδια της Ασσεας ενώ το στην ανηφόρα μετα το Καλογερικό το έργο είναι στην διαστρωση της βάσης της οδού με 3Α και σχεδόν ολοκληρωμένο Νew Jersey. Συνεπώς Νοεμβρη μήνα, όλο το τμήμα από το Καλογερικό μέχρι τα Παραδεισια θα είναι έτοιμο. Καποια προβληματα που ειδα:
- Ανακαλήφθηκαν αρχαία διπλα στην τωρινή εθνική οδό στο σημείο όπου ο αυτοκινητοδρομος την "κόβει" διαγώνια συνεχίζοντας προς Αρφαρα, 300 μέτρα από τον σημερινο ισόπεδο κομβο
- Σε καποιες ιδιοκτησίες (πολύ λίγες) δεν έχουν μπει ακόμα τα μηχανήματα
Ένα γενικό θέμα είναι ότι επειδή ακόμη η διάνοιξη του αυτοκινητοδρομου δεν έχει προχωρήσει, τα φορτηγα της κοινοπραξίας (τα κανονικά όχι τα εκτός δρόμου) μεταχειρίζονται την τωρινή εθνική οδό πηγαίνοντας βέβαια αργά οταν είναι φωρτωμένα με αποτέλεσμα αυξημένη κίνηση και καθυστερήσεις. Το ζήτημα θα εξαλειφθεί όσο προχωρά το έργο.
Να ξανακανω το ερώτημα για να προβληματισθούμε: Ο Μπόμπολας που τα βρήκε τα λεφτά και δουλεύει με τέτοιους (παλαβούς) ρυθμούς για τα ελληνικά δεδομένα? Προφανώς κάτι γίνεται με τα δάνεια που έχει πάρει και τους πέντε σταθμούς διοδίων από την Τρίπολη μέχρι την Καλαμάτα που θα έχει ο κατασκευασμένος δρόμος. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 1:00 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Engineer τα περισσότερα από τα τεράστια έσοδα της Αττικής Οδού που νομίζεις ότι πάνε? Επίσης καταλαβαίνεις μια εταιρεία με ένα τέτοιο πλεονέκτημα και σταθερή πηγή εσόδων πόσο εύκολα μπορεί να δανειστεί. Είναι τυχαίο ότι στην Ολυμπία Οδό, στον Μορέα και στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου δεν ακούγεται κανένα πρόβλημα και είναι μέσα στα χρονοδιαγράμματα σε αντίθεση με τα συνεχή προβλήματα που προκύπτουν σε Ιόνια Οδό και στον Κεντρικής Ελλάδας? Δεν νομίζω... |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 1:13 pm Post subject: |
|
|
Ο κάθετος άξονας της Εγνατίας Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Προμαχώνας έχει κολλήσει για τα καλά εδώ και πάνω από ένα χρόνο.....
Μερικές φωτογραφίες από την έξοδο για Σιδηρόκαστρο.....που χορταριάζει το τελευταίο διάστημα!!!
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia001.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia002.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia003.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia004.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia005.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia006.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia007.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia008.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia009.jpg
http://i353.photobucket.com/albums/r394/fotos100/Egnatia010.jpg
Και ένα σχετικό άρθρο από μια εφημερίδα:
Στην υπό κατασκευή νέα γέφυρα του Στρυμόνα, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Σερρών, μια από τις νέες βάσεις έχει αφεθεί με τα ξύλινα καλούπια. Ανάλογη εικόνα εγκατάλειψης υπάρχει και στα υπόλοιπα υπό κατασκευή τμήματα του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Προμαχώνας. Οι εργασίες στις εργολαβίες έχουν σταματήσει και η πλειοψηφία των 450 εργαζομένων είναι απλήρωτοι επί οχτώ μήνες, ενώ έχουν γίνει και απολύσεις. Οι εργαζόμενοι έχουν ενημερωθεί -ανεπίσημα- από τις εταιρίες ότι το πρόβλημα οφείλεται στη ροή της χρηματοδότησης, αλλά η Εγνατία Οδός ΑΕ διαβεβαιώνει ότι δεν οφείλει χρήματα στους κατασκευαστές.
«Η ουσία είναι ότι οι εργασίες έχουν σταματήσει αφήνοντας χωρίς δουλειά 450 εργαζομένους. Πολλοί μάλιστα είναι απλήρωτοι από το Νοέμβριο», τόνισε στον «Α» ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Σερρών, Αλκης Αντιδόπουλος. «Ο νομός Σερρών έχει ανάγκη αυτό το έργο, καθώς μας φέρνει πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη, ενώ δίνει δουλειά σε σημαντικό αριθμό εργαζομένων στις κατασκευές μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη», συμπλήρωσε.
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=8&artid=42369 |
|
Back to top |
|
|
|