View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 6:35 pm Post subject: |
|
|
Ο δρόμος πρόσβασης στη νέα γέφυρα κατασκευάζεται σε δύο λόφους εκατέρωθεν του ποταμού γι΄αυτό και το σχετικά μεγάλο ύψος των πυλώνων στήριξης. Άλλωστε αυτό ήταν και το στενότερο σημείο του ποταμού.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η νέα γέφυρα θα είναι εντυπωσιακή λόγω ύψους και στο σημείο που κατασκευάζεται τα γύρω βουνά είναι καταπράσινα όλο το χρόνο. Αν είχε και το ποτάμι λίγο περισσότερο νερό.....αλλά το φράγμα για την ύδρευση της Αττικής βλέπετε.... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 7:06 pm Post subject: |
|
|
Είσαι σίγουρος; Νομίζω από το φράγμα του Μόρνου γίνεται η ύδρευση της Αττικής. Ο Εύηνος από το φράγμα του μέχρι το σημείο που κατασκευάζεται η γέφυρα αυτή, ταξιδεύει 50 χιλιόμετρα. Έχει απόσταση για να μαζέψει νερά συν το ότι η τεχνητή λίμνη από το φράγμα του δεν είναι δα και καμιά μεγάλη. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jun 15, 2010 12:40 pm Post subject: |
|
|
Δόθηκε στην κυκλοφορία και ο κλάδος προς Αθήνα, της σήραγγας Νεοχωρίου στον Α7. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jun 15, 2010 5:10 pm Post subject: |
|
|
Νέα και χρονοδιαγράμματα για το δρόμο Α7 Κόρινθος-Καλαμάτα από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας:
Περιμετρικός Καλαμάτας: Καθυστερεί η υλοποίησή του
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=26980&Itemid=32
οτι θα καθυστερήσει ο Περιμετρικός είναι το μόνο σίγουρο. Το έχω αναφέρει και παλαιότερα. Εννοεί 4 μήνες από το ήδη καθυστερημένο χρονοδιάγραμμα.
Εγώ τον βλέπω να αρχίζει το 2011 και να τελειώνει μετά τα μέσα του 2012, δηλαδη με καθυστέρηση ενός έτους. Και αυτό εάν δε προσφύγει στα δικαστήρια καποιος θιγόμενος.
Δείτε τι λέει σχετικά το site του Μορέα:
Quote: |
ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ » ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της Σύμβασης Παραχώρησης, προβλέπεται προθεσμία 54 μηνών για την ολοκλήρωση του συνόλου των εργασιών, αρχής γενομένης από την ημερομηνία Έναρξης της Παραχώρησης του έργου (3/3/ 08 ).
Ειδικότερα
24 μήνες για την ολοκλήρωση των εργασιών στο υφιστάμενο τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη (συμβατική ημερομηνία παράδοσης: Μάρτιος 2010)
40 μήνες για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Τρίπολη-Καλαμάτα (συμβατική ημερομηνία παράδοσης: Ιούλιος 2011)
54 μήνες για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη (συμβατική ημερομηνία παράδοσης: Σεπτέμβριος 2012)
|
|
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 6:42 pm Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Μετά απο ένα Σ/Κ στην Καλαμάτα, τα νεότερα έχουν να κάνουν με την μεγάλη πρόοδο των εργασιών στη δεύτερη γέφυρα πρόσβασης προ την σήραγγα στις κεραίες. Τίποτε άλλο. Στο Καλογερικό ούτε την Παρασκευή τπ πρωί είδα να δουλεύουν πρίν ή μετά τισ σήραγγες, το ίδιο και στο κομμάτι προς τα Παραδείσια.
Προχωράνε πολύ γρήγορα οι γέφυρες των ανσόπεδων κόμβων μέσα στη Μεσσηνία. Σήμερα το πρωί (Κυριακη) που επέστρεφα, εργάζονταν εντατικά
Σας Χαιρετώ και Καλό Καλοκαίρι με Ασφάλεια |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 7:17 pm Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Σε ευχαριστουμε για τις (ασχημες) πληροφορίες sxiza07
Θα ηθελα να σου κανω καποιες ερωτησεις, μια και εχω να κατεβω απο το Πασχα....και μαλλον εχουν αλλαξει αρκετα τα πραγματα:
1) Οι μπαρες και τα κολωνακια (στο τμημα κορινθος - τριπολη) εχουν φύγει ή υπαρχουν σε καποια τμηματα;;;;
2)Στα ΣΕΑ (οχι του Αρτεμισου) εχουν ανοιξει τα εστιατορια;;;;;
3) οι νεες σηραγγες, διαθετουν και ΛΕΑ;;;;;
4) με τις νεες σηραγγες μειωθηκε ο χρονος;;;;;
5) Το τμημα Λευκτρο - παραδεισια ειδες αν το δουλευουν;;;;;
Ευχαριστω
NVB |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 10:47 pm Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
1) Δεν καταλαβαίνω ποια κολωνάκια-μπάρες εννοείς...
2) Όχι ακόμη.
3) Όχι δεν διαθέτουν.
4) Όχι διότι δεν παρακάμπτουν μεγάλο τμήμα του δρόμου, απλά για να απαλλαγούμε από δύο 400αρες καμπύλες έγιναν και οι δύο οι σήραγγες. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 11:20 pm Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Εννοουσα (δικη μου κακη διατυπωση), αν εχουν τελειωσει οριστικα τα εργα στο κορινθος - τριπολη, λογω των οποιων εβαζαν κολωνακια και εκαναν τις δυο λωρίδες μια.
Για το Λευκτρο - Παραδεισια, ειδες καποια κινηση;;;; |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 11:51 pm Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Σε ελάχιστα σημεία υπάρχουν ακόμη, αλλά όχι για δημιουργία ΛΕΑ, αλλά για άλλες εργασίες. Με τη ΛΕΑ έχουν ξεμπλέξει νομίζω.
Όσο αφορά το (5) τελευταία φορά που πέρασα από εκεί ήταν 1 Μαΐου γι αυτό απέφυγα να απαντήσω. Τουλάχιστον τότε δούλευαν στο φουλ.
------------------------------------------------------------
Επί τη ευκαιρία δείτε και αυτό: http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_2569.html |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 12:27 pm Post subject: |
|
|
μολις ανακοινωσαν δημοπρατηση αυτοκινητοδρομου Ελευσινα -Θηβα..
πολυ καλο.... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 12:38 pm Post subject: |
|
|
Πολύ σημαντικό νέο αυτό. Που το έμαθες? Στο επίσημο site του υπουργείου δεν αναφέρει ακόμα τίποτα. Έμαθες αν θα είναι με σύμβαση παραχώρησης? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 1:39 pm Post subject: |
|
|
Άγγελε είσαι σίγουρος ότι άκουσες δημοπράτηση αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας -Θήβας και όχι δημοπράτηση εργασιών βελτίωσης της Ε.Ο. Ελευσίνας -Θήβας???? |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 2:01 pm Post subject: |
|
|
Πρόκειται για δημοπράτηση, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός στην ομιλία του σε ένα συνέδριο για τους αυτοκινητόδρομους, σήμερα το πρωί.
"Τέλος σχεδιάζεται να δημοπρατηθεί τον επόμενο χρόνο, με σύμβαση παραχώρησης, ο αυτοκινητόδρομος ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΘΗΒΑ. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός - μήκους 50 χλμ. περίπου- θα συνδέσει δύο σημεία του ΠΑΘΕ παρακάμπτοντας την Αθήνα, και τα τμήματα του ΠΑΘΕ που γειτνιάζουν με αυτή και τα οποία έχουν αρχίσει να δείχνουν τις πρώτες ενδείξεις κορεσμού."
Όλη η ομιλία στο ακόλουθο link:
http://www.yme.gr/?aid=2429&tid=21 |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 3:12 pm Post subject: |
|
|
καλα νεα...μακαρι να γινει..θα ειναι η μεγαλη παρακαμψη της πρωτευουσας..οικονομικο για όλους.. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 3:15 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους μια αναπτυξιακή πρόταση από τον Ρέπα.
Το μήκος της οδού είναι μικρό 50 km οπότε θα βρει εύκολα χρηματοδότηση από τις τράπεζες αν και μάλλον θα είναι ακριβό αφού τα τεχνικά θα είναι πολλά (κοιλαδογέφυρες και σήραγγες). Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες που είχαμε ο δρόμος ξεκινά αμέσως το αεροδρομιο της Ελευσίνας και κανονικά καταλήγει στην ΠΑΘΕ πριν τα διόδια Θηβών παρακάπτωντας την πόλη της Θηβας. Για να δούμε.
Επίσης μου έκανε εντύπωση και η διόρθωση του "ΜΟΡΕΑ" σε ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ αντί ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΔΟ που ελεγε ο Σουφλιας αφού είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή ο ανατολικός αυτοκινητοδρομος θα πρεπει να φτιαχτεί αναδεικνύωντας πολλές ομορφιές της Πελοποννήσου. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 3:32 pm Post subject: |
|
|
Το Ελευσίνα-Θήβα δεν είναι μόνο παράκαμψη της Αθήνας.
Εξυπηρετεί τα Δυτικά Προάστια πιο γρήγορα(προς και απο Λαμία),απο οτι ο ΠΑΘΕ. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 3:37 pm Post subject: |
|
|
Καλά όλα αυτά, αλλα αντί για το δρόμο θα έπρεπε ο Ρεππας να δώσει προτεραιότητα στην υπο μελέτη χαραξη σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων απο το Θριάσιο έως τη Σφίγγα (Θηβα στην ουσία).
Θα αποσυμφορήσει την υφιστάμενη γραμμη ΣΚΑ-Οινοη-Θηβα απο της υπεραστικές και εμπορικές κινήσεις και θα συνδέσει απ' ευθείας το Θριάσιο με βόρεια Ελλάδα. Κατ' επεκατση και Πελοπόννησο με Β. Ελλαδα.
Τεσπα, η ελλαδα ειναι η χώρα του ΙΧ, οπότε.... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 3:40 pm Post subject: |
|
|
Το έργο αυτό από πολλές πλευρές είναι πάρα πολύ σημαντικό. Παράκαμψη της Αθήνας με πολλαπλά ωφέλη για τις υπεραστικές μετακινήσεις, περιβαλλοντικό ώφελος για την Αθήνα, πρόσβαση στα δυτικά του νομού, γρηγορότερη και πιο εύκολη πρόσβαση στο εμπορικό λιμάνι του Ν. Ικονίου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη εκει της Cosco καθώς επίσης και μεγάλη ευκαιρία για το κατασκευαστικό κλάδο καθώς είναι ένα έργο με πολλά τεχνικά κοντά στην Αθήνα και προσφέρει δυνατότητες να συμπαρασύρει και άλλα έργα σε αναπτυξιακή τροχιά. Οι προβληματισμοί μου είναι όσο αφορά τα οικονομικά δεδομένα της σύμβασης παραχώρησης καθώς είναι ανταγωνιστικός σε δύο αυτοκινητόδρομομους διαφορετικών ομίλων εταιρειών, την Αττική Οδό και τη Νέα Οδό... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 4:31 pm Post subject: |
|
|
Εγώ θα έλεγα να μην ενθουσιάζεστε από τέτοιες δηλώσεις πυροτεχνήματα. Σε συνέδριο της διεθνής ένωσης αυτοκινητοδρόμων με διόδια μίλαγε ο άνθρωπος πέταξε εκεί μια μπαρούφα να ευχαριστήσει αυτούς που τον κάλεσαν.
Αλήθεια ποιος ιδιώτης θα ενδιαφερθεί για έναν τέτοιο δρόμο. Μιλάμε για μόλις 50km σε ένα πολύ δύσκολο ανάγλυφο (τεράστιο κόστος), με διέλευση από περιοχές περιβαλλοντικής προστασίας (Κιθαιρώνας) και με όλα τα έτοιμα τμήματα αυτοκινητοδρόμων ήδη δοσμένα προίκα σε άλλους.
Επίσης ποια θα είναι και η τεράστια κίνηση που θα εξασφαλίσει την βιωσιμότητα αυτού του δρόμου?? Εκτός από την Αθήνα θα παρακάμπτει και την μεγαλύτερη βιομηχανική ζώνη της χώρας στα Οινόφυτα. Από το λιμάνι του Πειραιά θα χρειάζεται κάποιος ~18km για να πιάσει τον νέο άξονα μέσω την Ε.Ο. Σκαραμαγκά - Ελευσίνα , τόσα περίπου(22-23) θέλει και για να πιάσει τον ΠΑΘΕ από τη Μεταμόρφωση (Μέσω ΔΠΛ Αιγάλεω - σε χρόνο dt αν κάποτε ξεκολλήσει ο Α/Κ Σκαραμαγκά). Εκτός αν είναι τόσα πολλά τα φορτηγά από Πελοπόννησο προς Β.Ελλάδα χωρίς ενδιάμεση στάση στην Αθήνα.
Επίσης το υπάρχον δίκτυο δεν έχει κορεσθεί και σε τέτοιο μεγάλο βαθμό. Η Αττική Οδός στο τμήμα Ελευσίνα-Μεταμόρφωση δεν έχει κανένα πρόβλημα ενώ και ο ΠΑΘΕ στο τμήμα Μεταμόρφωση - Θήβα όσα προβλήματα έχει είναι μέχρι τον Άγιο Στέφανο (και κυρίως στην είσοδο λόγω των κατασκευαστικών λαθών σε νοτιότερα τμήματα). Το μοναδικό πραγματικό πρόβλημα στην εν λόγω διαδρομή είναι ο κόμβος Α.Ο. και ΠΑΘΕ που λόγω περιορισμένου χώρου εμφανίζεται το φαινόμενου του μπουκαλιού. Με 1-2 απαλλοτριώσεις λύνεται το πρόβλημα..
Από την άλλη θα συμφωνήσω με τον cp.Haddock για την ΣΓΥΤ Σφίγγα - Θριάσιο που στην αντίστοιχη υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή και κορεσμός θα υπάρξει και λόγω χάραξης μικρές ταχύτητες σε σχέση με το υπόλοιπο δίκτυο όταν ολοκληρωθούν τα έργα |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 5:13 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | [...]Από την άλλη θα συμφωνήσω με τον cp.Haddock για την ΣΓΥΤ Σφίγγα - Θριάσιο που στην αντίστοιχη υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή και κορεσμός θα υπάρξει και λόγω χάραξης μικρές ταχύτητες σε σχέση με το υπόλοιπο δίκτυο όταν ολοκληρωθούν τα έργα |
Κορεσμός υπάρχει ήδη, μην ξεχναμε οτι στο τμ. Αγιος Στεφανος-Αφίδνες λειτουργεί μια γραμμή μονο λογω προβλημάτων στη σηραγγα και οτι η επιδομή σε αυτο το τμήμα (ειδικα στο κομματι της Παρνηθας) ειναι σε κακή κατάσταση.
Αλλα βγαινουμε εκτός θέματος, πιστεύω κι εγω οτι ήταν μια ανακοινωση-πυροτέχνημα για το συνέδριο. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 6:12 pm Post subject: |
|
|
Για την αποκατασταση της αλήθειας γιατί βλέπω ότι μας έπιασε πάλι πόνος για το περιβαλλον.
Από τις πλαγιές του Κιθαιρώνα διέρχεται η τωρινή εθνική οδός (παλιά εθνική Αθηνών - Θηβών) με τις συνεχεις στροφες μέσα στα κυπαρήσια και στα έλατα πριν φτασουμε στις Ερυθρες (Κριεκουκι για όσους είναι παλαιότεροι).
Ο αυτοκινητοδρομος θα ξεκινά από το ύψος της Ελευσίνας φεύγει πισω από την Μάνδρα στο τμήμα της οδού που ξεκινησε κάποτε να κατασκευαζεται και δεν τελειωσε ποτε, συνεχιζει για τα λατομεια της Χαλυψ (αν δεν κανω λαθος την εταιρεία), συνεχίζει για την Αγ Σωτήρα, βγαίνει στο οροπεδιο της Οινοης και με σήραγγα σκάει ανατολικά της κωμοπολης των Ερυθρων και από εκεί παρακάμπτει βόρεια την πόλη των Θηβών. Περνά σε κάθε περίπτωση εκτός της Δασικής ζώνης της Πάρνηθας (αν και είναι καμένη πλέον σε αυτή την πλευρά) και εκτός του Κιθαιρώνα. Σε κάθε περίπτωση διέρχεται μέσα από την φύση αλλά πρόκειται για χορτολιδαβικές και θαμνώδεις περιοχές και όχι δάσος. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
|