View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 11:41 pm Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες kastorus.
Όποτε μπορέσεις βγάλε καμιά φωτογραφία από εκεί.
--------------------------------------------------------------------------------------
ΣΕΛΛΑΣΙΑ - ΓΕΦΥΡΑ ΚΕΛΕΦΙΝΑΣ: Εργασίες το καλοκαίρι για την αποκατάσταση
Μέσα στον Ιούνιο θα ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης της κατολίσθησης στο τμήμα Σελλασία - γέφυρα Κελεφίνας στην εθνική οδό Τρίπολης - Σπάρτης, οι οποίες υπολογίζεται να ολοκληρωθούν το φθινόπωρο. Αυτό επεσήμανε στην “Ε” ο προϊστάμενος της ΔΕΚΕ στην Περιφέρεια Πελοποννήσου Γιώργος Παπαηλιού. Στο μεταξύ, με απόφαση του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα διατίθενται 350.000 ευρώ για τη μελέτη επείγουσας γεωλογικής - γεωτεχνικής έρευνας και μελέτης για την αποκατάσταση της κατολίσθησης στο συγκεκριμένο οδικό τμήμα. Ο κ. Παπαηλιού μας ενημέρωσε ότι «πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους οι γεωλογικές και γεωτεχνικές έρευνες» και παρατήρησε: «Περιμένουμε τα αποτελέσματα των ερευνών και την τεχνική περιγραφή, για να δούμε τι έργο θα γίνει. Οι μελέτες αυτές αφορούν μόνο το κεντρικό τμήμα του δρόμου που έχει κατολισθήσει. Για τα υπόλοιπα τμήματα στην περιοχή θα γίνει άλλη μελέτη». Ο προϊστάμενος είπε ότι η αποκατάσταση του κεντρικού τμήματος θα γίνει από τον ανάδοχο του έργου και οι υπόλοιπες αποκαταστάσεις θα υλοποιηθούν με καινούργια δημοπρασία, ενώ τα χρήματα για τις παρεμβάσεις θα δοθούν από το υπουργείο Υποδομών.
Εφημερίδα Ελευθερία 06-06-2010, σελίδα 40 |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jun 07, 2010 12:41 am Post subject: |
|
|
kastorus wrote: | ...
...Είπα πολλά μάλλον για πρώτο ποστ, ελπίζω να συνεχίσεται όλοι το ίδιο δυναμικοί τώρα που τελείωσαν τα λεφτά και θα βλέπουμε το χιλιόμετρο με το σταγονόμετρο. |
Φιλε kastorus, καλως ηρθες στην παρεα μας , καλα ποσταρισματα και περιμενουμε αμεσα φωτο απο τα ανωτερω τμηματα, καθως λογω κρισης δεν θα βλεπουμε μονο το χιλιομετρο με το σταγονομετρο αλλα και τις φωτογραφιες. Τις μεγαλες οδικες εξορμησεις και τα συνεχη φωτοοδοιπορικα των μελων τα χτυπησε το ΔΝΤ. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Jun 07, 2010 7:04 am Post subject: |
|
|
Οι εργασίες οριοθέτησης/εξυγίανσης του εδάφους για την Ιόνια οδό ξεκίνησαν επιτέλους και μετά την βόρεια έξοδο της σήραγγας Μακύνειας με κατεύθυνση προς Παλιοβούνα. Προφανώς τα χρήματα των αποζημιώσεων πιστώθηκαν στους λογαριασμούς των ιδιοκτητών. Αγκάθι ακόμα παραμένουν οι απαλλωτριώσεις εντός του χωριού Ρίζας στους πρόποδες τις Παλιοβούνας και φυσικά η οριστική επίλυση του τρόπου διέλευσης από την Παλιβούνα. Φήμες θέλουν την εταιρεία να έχει προτείνει αλλαγή της χάραξης με πέρασμα του δρόμου πίσω από το χωριό Ρίζα (ώστε να ελαχιστοποιηθούν θέματα απαλλοτριώσεων) και φυσικά την κατασκευή σήραγγας στην Παλιοβούνα.
Εν αναμονή λοιπόν......
Φίλε pindos10, φωτογραφίες από την πρόοδο της Ιόνιας Οδού φθάνουν καθημερινά από Ελλάδα αλλά αφορούν τμήματα που έχουν είδη παρουσιαστεί και με ουσιαστική μεν, μικρή δε πρόοδο και συνεισφορά στο όλο έργο. Και για να μην παραπονιέσαι, ορίστε ένα παράδειγμα...
Εργασίες καθαρισμού μετά την βόρεια έξοδο της σήραγγας Μακύνειας προς Παλιοβούνα (όρος Κλόκοβα κανονικἀ)
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9791.jpg |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jun 07, 2010 2:39 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Αύγουστο μέχρι Παραδείσια άνοιξη 2011 η Τσακώνα
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΩΣ ΣΠΕΡΧΟΓΕΙΑ |
www.eleftherianews.gr, σελ 3, 7/6/2010
παραθέτω αποσπάσματα:
Quote: | ...διάβαση του Καλογερικού και όλο το τμήμα του αυτοκινητόδρομου μέχρι τα Παραδείσια. Την άνοιξη του 2011 να δοθεί στην κυκλοφορία το πολύπαθο κομμάτι Παραδείσια - Τσακώνα, που ανακατασκευάζεται. Και το καλοκαίρι του 2011 να έχει ολοκληρωθεί όλος ο αυτοκινητόδρομος μέχρι τη Σπερχογεία.......
- Απαντώντας σε ερωτήσεις μας για το Παραδείσια - Τσακώνα σημείωσε: «Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ολα τα προβλήματα
από τεχνικής πλευράς είναι λυμένα. Και το θέμα της χρηματοδότησης πάει καλά, δεν υπάρχει καμία οφειλή στην κατασκευάστρια κοινοπραξία. Μπορεί να παραδοθεί νωρίτερα από το καλοκαίρι, την άνοιξη του 2011. Το Σεπτέμβριο μπορεί να αρχίσει να συναρμολογείται η τοξωτή γέφυρα στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης». |
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jun 07, 2010 6:20 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως έχω ακούσει ότι η Ferrovial ψάχνει να πουλήσει το κομμάτι της στην Ιονία, και μάλλον σε εταιρεία εκτός κοινοπραξίας και ξένη... μιας και με την Τερνα οι συνομιλίες δεν ευδοκίμησαν. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 1:33 pm Post subject: |
|
|
Πίστωση 88,19 εκατ. € για τον δρόμο «Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα»
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1827394
!!!! μείωση ποσού του κράτους για μετακινήσεις δικτύων και μελέτες!!!!
δηλαδή μας λέει ο "ποιητής" ότι ήταν υπερτιμολογημένα από την αρχική σύμβαση; Τυχαίο; Δε νομιζω.... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 6:53 pm Post subject: |
|
|
Τι γίνεται με τα έργα στον Πατρών Κορίνθου? Προχωράνε κανονικά?
Πόσα χιλιόμετρα είναι τώρα μονοδρομημένα και σε ποιά σημεία? Υπάρχει κανένα σημείο που να αρχίζει να σχηματίζεται? Εκεί στο Κιάτο π.χ που δεν έχει τεχνικά?
Με βάση το επίσημο site σε ένα χρόνο από σήμερα ο αυτοκινητόδρομος θα έχει φτάσει στο Αίγιο!!! (Δηλ. 30-40 χλμ πριν την Πάτρα). Υπάρχει????
Τα Αραχωβίτικα που ακριβώς είναι? Πριν ή μετά την Γέφυρα? |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 9:41 pm Post subject: |
|
|
Α υπέροχα, δηλαδή τέλος οι ουρές στα διόδια του Ρίου...
dimline ευχαριστώ |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 12:41 am Post subject: |
|
|
Quote: | Τα Αραχωβίτικα βρίσκονται λίγο πρίν τα διόδια του Ρίου ερχόμενος απο Αθήνα.
5 χιλιόμετρα περίπου μετά την Παναγαπούλα με την ίδια κατεύθυνση και φυσικά πρίν την γέφυρα.Δίπλα ακριβώς στο ακρωτήρι Δρέπανο |
εδω που μενω εγω..
μετα το ψαθοπυργο και το βολιναιο ποταμο...
13 χιλ απο πατρα,8 απο Ριο..
δεν εχουν ακομα ξεκινησει βαρια εργα..
κατι διαδρομους εχουν ανοιξει στο ποταμι...θα ενημερωσω οταν δω κατι..μπροτστα ειναι αλωστε
3 γεφυρες κατω απο την εθνικη υπαρχουν.. θα τις ριξουν που θα παει? |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 4:01 pm Post subject: |
|
|
Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, μαθαινουμε οτι παραδιδεται και η δευτερη σηραγγα Νεοχωριου . Αναλυτικα:
Παραδίδεται στην κυκλοφορία σήμερα ή το αργότερο τη Δευτέρα και η δεύτερη σήραγγα Νεοχωρίου (στην κατεύθυνση προς Αθήνα), μήκους 740 μέτρων, στον εθνικό δρόμο Κορίνθου-Τρίπολης. Ο "Μορέας" προχωράει εντατικά τις εργασίες πρόσβασης, της μεγάλης γέφυρας και στη δεύτερη σήραγγα στη Στέρνα (στις κεραίες), που αναμένεται να παραδοθεί μέσα στο καλοκαίρι.
Υπομονη παλικαρια....λιγα εργα εμειναν ακομα.... |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 11:41 pm Post subject: |
|
|
Το υφιστάμενο σημειο στο Σπαθοβουνι, μετα την παράδοση της παράκαμψης, γνωρίζει κανείς εάν θα το αποκαταστήσουν,
εαν ξηλώσουν την ασφάλτο και τα τσιμέντα ή θα το αφήσουν ετσι στην μοιρα του; |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 12:28 am Post subject: |
|
|
Να σε ρωτήσω, ο λόγος που ξεφεύγουν από τις προδιαγραφές οι μεγάλες πινακίδες είναι η γραμματοσειρά?? Τουλάχιστον αναγράφουν σωστά τον αριθμό της οδού και έχουν μικρά γράμματα. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 5:24 pm Post subject: |
|
|
Μαλλον το γρουσουζεψα, οταν ελεγα υπομονη παλικαρια, λιγα εργα εμειναν ακομα.....
Σημερα η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ εχει πρωτοσελιδο δημοσιευμα, συμφωνα με το οποιο, η παραδοση του κολογερικου ΙΣΩΣ παει πισω 2 μηνες λογω αρχαιων στο Παλλαντιο.....παρολι την ενταση των εργασιων....
Καποιος μας κοροϊδευει εδω
Τωρα ανακαλυψαν οτι υπαρχουν αρχαια στο Παλλαντιο;;;; 2 μηνες πριν την παραδοση του εργου;;;
....αφου δεν μπορουν να παραδοσουν το καλογερικο τον αυγουστο, ας παραδοσουν το λευκτρο παραδεισια.......
Μαλλον παλι οι διαφοροι μας βαζουν το καροτο μπροστα, για να αρχισουμε να ελπιζουμε.....
Ολη η εκδοση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ (για περισσοτερες λεπτομεριες) θα ειναι on-line το απογευμα..... |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 9:38 pm Post subject: |
|
|
Φιλε nvb δεν μας κοροϊδευει κανενας, τι δυο μηνες νωριτερα τι δυο μηνες αργοτερα, στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειμαστε εμεις αυτοι που χανουμε αλλα
η κοινοπραξια του Μορεα γιατι υποτιθεται οτι θα ειναι αυξημενη η κινηση την περιοδο εκεινη.
Λιγο υπομονη και προσοχη σε οσους ταξιδευουν προς τα κατω, και σε λιγο καιρο ο εφιαλτης θα τελειωσει (θα μου πεις υπαρχουν και χειροτερα!)
Το θεμα ειναι να μην ακυρωνουν ή να αναστελλουν για το μελλον εργα που εχουν ηδη ξεκινησει, κι εφοσων δεν ισχυει κατι τετοιο
καλυτερα να μην παλαβωνουμε και να λεμε οτι κι εδω μας κοροιδευουν εφοσων το εργο προχωραει. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 10:41 pm Post subject: |
|
|
Καλα, δεν μπορει να δοθει το εργο με μια προσωρινη παρακαμψη στο Παλλαντιο? Μιλαω κυριως για την περιοδο του Αυγουστου. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 12:24 am Post subject: |
|
|
Ας παραθέσω κάποια στοιχεία και σχόλια για τις πινακίδες στους αυτοκινητόδρομους.
Γύρω στο 1990, στα πλαίσια των μελετών για την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας - Σταυρού - Αεροδρομίου Σπάτων (ΕΛΕΣΣ) και το τμήμα Μεταμόρφωση - Βερυμπόμπη της ΕΟ Αθηνών - Λαμίας ανατέθηκε μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών συμβούλου που περιείχε και την εκπόνηση διάφορων προδιαγραφών ("ΚΜΕ": κανονισμός μελετών και ερευνών) μεταξύ άλων και σήμανσης. Όπως μου διηγήθηκε ο ίδιος ο μελετητής (ο κ. Ασημάκης της ΟΔΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ) επέλεξε τις γερμανικές προδιαγραφές σήμανσης γιατί τις θεώρησε πιο πλήρεις, με τις εξής διαφοροποιήσεις: το χρώμα (πράσινο αντί γαλάζιου, επειδή γαλάζιες ήταν ήδη οι πινακίδες στους απλούς ελληνικούς δρόμους) και τα κεφαλαία αντί για πεζά γράμματα. Μου εξήγησε ότι στα κεφαλαία δεν υπάρχουν τόσες διαφορές μεταξύ ελληνικού και λατινικού αλφαβήτου, όσο στα πεζά, οπότε ο τουρίστας ή ο έλληνας είχε περισσότερες πιθανότητες να διαβάσει τον προορισμό χωρίς να προσπαθεί να βρει οπωσδήποτε την ελληνική ή ξενόγλωσση γραφή, ενώ τρέχει με 120+.
Ο ΚΜΕ επί χρόνια χρησιμοποιήθηκε, όχι πάντα σωστά. Πάντως δεν είχε το Α πριν τον αριθμό στο θυρεό. Στη συνέχεια προκηρύχθηκε μια άλλη μελέτη προδιαγραφών που πήρε άλλο γραφείο το οποίο έπρεπε να διακιολογήσει την αμοιβή του προτείνοντας αυτές τις φοβερές αλλαγές: το Α και τα πεζά, νομίζω και τη γραμματοσειρά.
Αυτά για την ιστορία |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 12:45 am Post subject: |
|
|
www.eleftherianews.gr
σελ 5, 13/6/2010
ΛΟΓΩ ΑΡΧΑΙΩΝ ΣΤΟ ΠΑΛΛΑΝΤΙΟ
Καθυστέρηση στον αυτοκινητόδρομο
βάζω το κείμενο, αλλά στην εφημερίδα θα δείτε και φωτογραφικό υλικό από το τμήμα στο Καλογερικό.
2 μήνες υπομονή. Ας σκεφτούμε ότι σε ένα χρόνο από σήμερα θα φτάνουμε σχεδόν στην Καλαμάτα με αυτοκινητόδρομο.
Quote: | Τα αρχαία που υπάρχουν στο δρόμο στο Παλλάντιο, στην είσοδο του Καλογερικού, πάνε ίσως 2 μήνες πίσω την παράδοση του αυτοκινητόδρομου από το Καλογερικό έως τα Παραδείσια. Το σίγουρο είναι ότι το σημαντικό αυτό κομμάτι δε θα παραδοθεί μέσα στον Αύγουστο, όπως είχε προγραμματιστεί αρχικά, παρά την ένταση των εργασιών σΆ όλο το μέτωπο.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, μετά το πρόβλημα με το λατομείο που είχε απαλλοτριωθεί και το οποίο ξεπεράστηκε με δικαστικούς αγώνες, τώρα στην περιοχή έχει εμπλακεί η Αρχαιολογική Υπηρεσία. Το αρχαιολογικό ενδιαφέρον της περιοχής είναι γνωστό από παλιά και τελευταία βρέθηκε
αποστραγγιστικό κανάλι προς τη λίμνη Τάκα. Η Αρχαιολογία μετά την απομάκρυνση των άχρηστων υλικών ερευνά το λατομείο και για άλλα ευρήματα. Ετσι ο “Μορέας“ δεν μπορεί να μπει ακόμα και να δουλέψει. Δύο σημεία με αρχαιολογικό ενδιαφέρον υπάρχουν και στην Ασέα, στα οποία, για το λόγο αυτό, δεν έχει πέσει ακόμα άσφαλτος.
ΣΆ όλο το υπόλοιπο τμήμα ο “Μορέας“ δουλεύει εντατικά και εβδομάδα με εβδομάδα φαίνεται η εντυπωσιακή πρόοδος στο έργο. Στο τέλος της παράκαμψης της Τρίπολης γίνονται εργασίες διαπλάτυνσης και σύνδεσης με τη διάβαση του Καλογερικού. Οι σήραγγες στο Καλογερικό είναι σχεδόν έτοιμες. Προς Αθήνα έπεσε και η δεύτερη στρώση ασφαλτοτάπητα. Πυρετώδεις είναι οι εργασίες και στο κομμάτι Λεύκτρο Παραδείσια, ενώ εντατικά δουλεύεται ο κόμβος στα Παραδείσια, όπου έχει στηθεί ένα μεγάλο
εργοτάξιο. |
|
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 7:11 am Post subject: |
|
|
Καλημερα
Φιλε Greekbiz νομιζω οτι μας κοροϊδευουν, διοτι τα αρχαια, θεωρω οτι υπηρχαν και δεν τα ανακαλυψαν 2 μηνες πριν την παραδοση του εργου, αρα γνωριζαν οτι κατι τετοιο θα συνεβαινε.....
Φιλε pindos10 ο νεος αυτοκινητοδρομος σε σχεση με τον υπαρχων εχει υψομετρικη διαφορα, οποτε μαλλον δεν ειναι εφικτη η λυση που προτεινεις (με καθε επιφυλαξη, το υποστηριζω....καποιο αλλο μελος ας με διορθωσει αν κανω λαθος) |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 3:42 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Να σε ρωτήσω, ο λόγος που ξεφεύγουν από τις προδιαγραφές οι μεγάλες πινακίδες είναι η γραμματοσειρά?? Τουλάχιστον αναγράφουν σωστά τον αριθμό της οδού και έχουν μικρά γράμματα. |
Όπως είπες και εσύ το πρώτο είναι η μη χρήση της DIN 1451 και αντί γι' αυτή κάνουν χρήση της Arial.
Γενικότερα τελευταία βλέπω πως ο καθένας βάζει ότι γραμματοσειρά του κατέβει. Απορώ μια ποια λογική λειτουργούν οι εταιρίες που κατασκευάζουν τις πινακίδες αυτές.
Αυτό το πράγμα δεν το έχω δει πουθενά αλλού στο εξωτερικό. Όλοι ακολουθούν πιστά τις προδιαγραφές που έχει θεσπίσει το εκάστοτε κράτος.
¶λλο ένα σημείο είναι η χρήση από τη μια πλευρά της εθνικής αρίθμησης και στην άλλη της ευρωπαϊκής. Κανονικά θα έπρεπε να αναγράφεται μόνο η εθνική δηλαδή "Α8" και από τις δύο πλευρές και η ευρωπαϊκή μόνο στην επιβεβαιωτική πινακίδα μετά τον κόμβο (αυτό ορίζουν οι προδιαγραφές), είτε τουλάχιστον ταυτόχρονα και οι δύο αριθμήσεις "Α8" & "Ε 94" και στις δύο πλευρές το οποίο είναι συχνό φαινόμενο εδώ στην Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Jun 14, 2010 5:42 pm Post subject: |
|
|
Μήπως ξέρουμε τι είδους γέφυρα πρόκειται να κατασκευαστεί; Σα πολύ ψηλά δεν πάνε οι πυλώνες; |
|
Back to top |
|
|
|