View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat May 22, 2010 10:04 pm Post subject: |
|
|
@per88, εβαλες την "Ελευθερια" της Λαρισας, που δεν ασχολειται με την Στερνα.
Εδω η "Ελευθερια" της Καλαματας που ασχολειται.
http://www.eleftherianews.gr/ |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat May 22, 2010 10:56 pm Post subject: |
|
|
@ευχαριστώ |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun May 23, 2010 12:29 pm Post subject: |
|
|
Αυτά είναι από τον Α7 δηλαδή την Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Μορέας). |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sun May 23, 2010 12:42 pm Post subject: |
|
|
Ενδιαφέρον σύνδεσμος που δε είχα δεί μέχρι τώρα..δεν γνωρίζω αν έχει ξαναμπεί εδώ!
Πολύ περιποιημένα και μαζεμένα όλα μαζί...
Γενικά οι ημερομηνίες παραδοσης για τους Α5,Α7 & Α8 δείχνουν πολύ αισιόδοξες....
Οι ημερομηνίες παράδοσης για τον Α8 ισχύουν?
http://www.motorways-exitlists.com/europe/gr/a8.htm#a8_a9
Last edited by dimline on Sun May 23, 2010 1:03 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sun May 23, 2010 12:49 pm Post subject: |
|
|
Stavros86 wrote: | Αυτά είναι από τον Α7 δηλαδή την Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Μορέας). |
Α7 δαγκωτό !! |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun May 23, 2010 4:36 pm Post subject: |
|
|
Σωστά!!...τι Ιόνια Οδό λέω???? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue May 25, 2010 12:31 am Post subject: |
|
|
Μιας και αναφερθήκατε στους αυτοκινητόδρομους με τα αρχικά τους ήθελα να καταθέσω την μαρτυρία μου σχετικά με το μπάχαλο σήμανσης στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους (το οποίο συνειδητοποίησα μετά την οδική εξόρμηση στην Ευρώπη). Τα προηγούμενα χρόνια είχα την αίσθηση ότι η αρίθμηση που κυριαρχεί στους αυτοκινητόδρομους είναι η ευρωπαϊκή αρίθμηση ΕΧΧ αλλά με τεράστια έκπληξη κατάλαβα ότι σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν την εθνική αρίθμηση (Α1, Α2 κτλ. ή χωρίς Α 1,2,3 κτλ. ομοιόμορφα σε κάθε περίπτωση) ως βασική πληροφορία αρίθμησης (και κατεύθυνσης αντίστοιχα). Με αυτούς τους αριθμούς λειτουργούν και όλα τα GPS στους ευρωπαϊκούς δρόμους
Από τότε παρατηρώ το μπάχαλο αρίθμησης που υπάρχει στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους (που νομίζω ότι τελικά ακολουθούμε το σύστημα με το Α).
-Ο μόνος συνεπής αυτοκινητόδρομος είναι η Εγνατία που σχεδόν σε όλα τα τμήματα της (παλιά και νέα) η σήμανση της είναι Α2. Παραφωνία μερικά από τα πρώτα τμήματα (όχι όλα) όπως η παράκαμψη Καβάλας που αναγράφει μόνο το Ε90.
-Στην Αττική Οδό αν και το νούμερο της εθνικής αρίθμησης αναγράφεται παντού στο κατάλληλο πλαίσιο (ρόμβος μέσα σε τετράγωνο) και αναγράφεται και η αρίθμηση κάθε κλάδου δεν αναγράφεται το Α. Οι πινακίδες δηλαδή αναγράφουν 6,62,64,65 αντί για Α6,Α62,Α64,Α65.
-Στο Αθήνα-Κόρινθο γίνεται της πόπης. Στην αρχή στην Ελευσίνα αναγράφουν σκέτο 8, μετά βάζουν το Α αλλά σε λάθος θέση και γίνεται 8Α, στην νέα πινακίδα στη Νέα Πέραμο γράφουν σωστά Α8 ενώ στον κόμβο προς Τρίπολη έχουν κενό τελείως το αντίστοιχο κουτάκι επειδή μάλλον δεν ήξεραν τι νούμερο έχει!!
-To ίδιο μπάχαλο και στον Αθήνα- Θεσσαλονίκη που αλλού γράφει 1, αλλού Α1 και αλλού μόνο Ε75.
-Στην Ιονία, στην παράκαμψη Αγρινίου γράφει Α5
-Στις καινούργιες πινακίδες του Μορέα τι γράφει από περιέργεια?? |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Tue May 25, 2010 1:54 am Post subject: |
|
|
Θα έλεγα ότι την τελευταία 5ετία η σήμανση των αυτοκινητοδρόμων στα νέα τμήματα έχει γίνει αρκετά συνεπής: ΑΧ(Χ) και παράλληλη Ευρωσήμανση ΕΧΧ. Σε αυτό το τελευταίο είμαστε στη μέση κατάσταση ας πούμε μεταξύ Γερμανίας - σχεδόν πλήρης κατίσχυση της εθνικής σήμανσης - και Σουηδίας όπου βλέπεις αποκλειστικά Ευρωσήμανση εκεί που υπάρχουν οδοί "Ε".
Ενα αξιοπερίεργο για το οποίο δεν γνωρίζω το ιστορικό: Οταν παραδόθηκε ένα μικρό κομμάτι 2,5 km πριν και έως το τελωνείο του Προμαχώνα το 2003 με χαρακτηριστικά μεταξύ δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (περιλάμβανε και τον ισόπεδο κόμβο προς το χωριά Προμαχώνα & Αγγιστρο που τώρα μας έχει ξεμείνει έτσι) και αυτοκινητοδρόμου, στην είσοδο από τον παράδρομο υπήρχε πινακίδα με την ένδειξη Α5 (!). Οταν βέβαια ξεκίνησε η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου το 2005 τα πράγματα είχαν αλλάξει. Σήμερα η σήμανση είναι παντού Α25 & Ε79. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue May 25, 2010 8:30 am Post subject: |
|
|
Το σωστό σύμφωνα με την τελευταίο κανονισμό που εξέδωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ το 2007 αν δεν κάνω λάθος είναι οι πινακίδες να αναγράφουν και την εθνική και την ευρωπαϊκή αρίθμηση ως εξής: π.χ. για την Εγνατία Α2 Ε90 για το Αθήνα - Εύζωνοι Α1 Ε75. Όλες οι πίνακίδες όλων των αυτοκινητοδρόμων προσαρμόζονται και οι νέες που θα τοποθετηθούν θα είναι έτσι. Φωτείνο παράδειγμα η Εγνατία που είναι ήδη έτσι. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue May 25, 2010 9:25 am Post subject: |
|
|
Μετά από μικρή έρευνα για το θέμα της αρίθησης των Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων βρήκα ότι το ΦΕΚ εκδόθηκε το 2008 και προβλέπει:
Α1. ΑΘΗΝΑ – ΛΑΜΙΑ – ΛΑΡΙΣΑ - ΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΕΥΖΩΝΟΙ
• Α2. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ – ΓΡΕΒΕΝΑ – ΚΟΖΑΝΗ – ΒΕΡΟΙΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΑΒΑΛΑ – ΞΑΝΘΗ – ΚΟΜΟΤΗΝΗ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΥΠΟΛΗ – ΚΗΠΟΙ (ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ)
• Α3. ΠΑΝΑΓΙΑ – ΤΡΙΚΑΛΑ – ΚΑΡΔΙΤΣΑ – ΛΑΜΙΑ – ΑΜΦΙΣΣΑ – ΑΝΤΙΡΡΙΟ
• Α4. ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ
• Α5. ΡΙΟ – ΑΝΤΙΡΡΙΟ – ΜΕΣΣΟΛΟΓΓΙ – ΑΡΤΑ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ – ΚΑΚΑΒΙΑ
• Α6. ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΣΤΑΥΡΟΣ – ΚΟΡΩΠΙ (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ)
• Α7. ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΤΡΙΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΩΡΕΑ)
• Α8. ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑΣ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ (ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ)
• Α9. ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ – ΤΣΑΚΩΝΑ (ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ)
• Α11. ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ – ΧΑΛΚΙΔΑ
• Α12. ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ – ΒΟΛΟΣ
• Α13. ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΘΗΒΑ
• Α14. ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ – ΑΓΡΙΝΙΟ – ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ
• Α21. ΑΡΔΑΝΙΟ – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ – ΟΡΜΕΝΙΟ
• Α22. ΣΕΡΡΕΣ – ΚΑΒΑΛΑ
• Α23. ΚΟΜΟΤΗΝΗ – ΝΥΜΦΑΙΑ
• Α25. ΜΟΥΔΑΝΙΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ) – ΛΑΓΚΑΔΑΣ – ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ
• Α27. ΚΟΖΑΝΗ – ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ
• Α29. ΣΙΑΤΙΣΤΑ – ΚΑΣΤΟΡΙΑ – ΙΕΡΟΠΗΓΗ
• Α52. ΑΜΒΡΑΚΙΑ – ΑΚΤΙΟ – ΠΡΕΒΕΖΑ
• Α61. ΚΟΡΩΠΙ – ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ – ΛΑΥΡΙΟ (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ)
• Α62. ΚΟΡΩΠΙ – ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ)
• Α63. ΑΛΙΜΟΣ – ΒΥΡΩΝΑΣ – ΠΑΙΑΝΙΑ (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ)
• Α64. ΒΥΡΩΝΑΣ – ΣΤΑΥΡΟΣ – ΠΑΛΛΗΝΗ – ΡΑΦΗΝΑ (ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΜΗΤΤΟΥ)
• Α65. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑΣ (ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΙΓΑΛΕΩ)
• Α71. ΛΕΥΚΤΡΟ – ΣΠΑΡΤΗ
• Α72. ΝΕΣΤΑΝΗ – ΒΥΤΙΝΑ – ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ – ΠΥΡΓΟΣ
• Α90. ΚΑΣΤΕΛΙ ΚΙΣΣΑΜΟΥ – ΧΑΝΙΑ – ΡΕΘΥΜΝΟ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ (ΒΟΡΕΙΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΡΗΤΗΣ)
• Α97. ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΑΓΙΟΙ ΔΕΚΑ
• Α98. ΑΓΙΟΙ ΔΕΚΑ – ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ – ΠΑΧΕΙΑ ΑΜΜΟΣ (ΝΟΤΙΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΡΗΤΗΣ)
• Α111. ΓΛΑΥΚΟΣ – ΚΡΥΑ ΙΤΕΩΝ
• Α121. ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
• Α122. ΚΑΛΟΧΩΡΙ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
• Α123. ΦΟΙΝΙΚΑΣ – ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
• Α141. ΝΙΚΑΙΑ - ΛΑΡΙΣΑ
• Α642. ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΣΤΑΥΡΟΣ (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ)
Επίσης το site της Εγνατίας αναφέρει σχετικά:
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&Id=270 |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue May 25, 2010 9:28 am Post subject: |
|
|
Ξέχασα να αναφέρω ότι στην παραπάνω λίστα αναφέρονται και μελλοντικά τμήματα ή αυτοκινητόδρομοι. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue May 25, 2010 11:50 am Post subject: |
|
|
από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Δυετέρας 24/5/2010, σελ 3:
www.elefterianews.gr
έβαλα όλο το κείμενο του δημοσιεύματος. Υπάρχει και φωτογραφία από το φάγωμα του λόφου στη Σκάλα Μεσσηνίας.
Quote: | Εντατικά και στο βάλτο του Αγίου Φλώρου
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΜΙΣΟ
Εντατικά προχωρούν οι εργασίες του αυτοκινητόδρομου και στο βάλτο του Αγίου Φλώρου, στο πιο δύσκολο γεωλογικά κομμάτι από την Τσακώνα έως την Καλαμάτα. Εν τω μεταξύ, μέσα στο καλοκαίρι θα κατασκευάζονται και οι δύο γέφυρες στη νέα και την παλιά κοίτη του Παμίσου.
Οπως μας ενημέρωσε στέλεχος του “Μορέα“, αυτή την περίοδο τοποθετούνται χαλικοπάσσαλοι και φρεατοπάσσαλοι για τη βελτίωση του εδάφους, καθώς και “μάρτυρες“ για την παρακολούθηση ενδεχόμενης καθίζησης στα επιχώματα που θα γίνουν. Ο εκπρόσωπος του κατασκευαστικού ομίλου επεσήμανε πως περιμένουν τις οριστικές μελέτες για να ξεκινήσουν τις γέφυρες στον Πάμισο, τη νέα και την παλιά, και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι οι γέφυρες θα δουλεύονται μέσα στο καλοκαίρι. Μας εξήγησε στη συνέχεια ότι με τα επιχώματα θα αντιμετωπιστεί ο βάλτος της περιοχής. Στο ίδιο σημείο φτιάχνεται η γέφυρα της κάτω διάβασης στο δρόμο από και προς Βαλύρα, αυτόν που συνδέει την 7η επαρχιακή με την υφιστάμενη εθνική οδό. Παράλληλα, τα μηχανήματα δουλεύουν για να “φάνε“ όλο το βουνό μεταξύ Σκάλας και Αγίου Φλώρου. Ηδη έχει ανοιχτεί δίοδος και ο εκπρόσωπος του “Μορέα“ μάς επεσήμανε πως θα φύγει όλο το βουνό, για να περάσει ο αυτοκινητόδρομος. Επεσήμανε επίσης ότι κάπου εκεί, στο σημείο που “τρώνε“ το βουνό, θα γίνει ο ΣΕΑ Αρφαρών. Οι εργασίες προχωρούν και πιο χαμηλά, από τη νότια πλευρά της νέας κοίτης του Παμίσου. Γ.Σ. |
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue May 25, 2010 3:59 pm Post subject: |
|
|
Φίλε ariskop ανοίγεις μεγάλο θέμα.
Αρκεί να αναφέρω την έλλειψη εθνικών προδιαγραφών μέχρι το 2003 για τη Κατακόρυφη Σήμανση των Αυτοκινητοδρόμων και σε συνδυασμό με την αρίθμηση των Εθνικών Οδών η οποία έγινε το μακρινό 1963 χωρίς καμία επικαιροποίηση εδώ και πολλά χρόνια με εξαίρεση κάποιες μικρές προσθήκες όπως 9α, 10, 73 καθώς και το «Μητρώο Εθνικών Οδών της Ελλάδος» της ΕΣΥΕ τις σημερινές τραγελαφικές καταστάσεις.
Οι εθνικές προδιαγραφές τελικά θεσπίστηκαν το 2003 βάσει των οποίων κατασκευάζονται πλέον όλες οι πινακίδες στους αυτοκινητόδρομους. Αποτελούν δε, πιστή αντιγραφή των αντίστοιχων γερμανικών (RWBA 2000). Επίσης το 2008 δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η απόφαση για την Κωδικοποίηση και Αρίθμηση του Ελληνικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου (Αρ. Υπ. Αποφ. ΔΜΕΟ/ε/ο/5529/ε/825).
Τα βασικά σημεία αυτών είναι η αναγραφή του A μπροστά από τον αριθμό του αυτοκινητόδρομου, τα πεζά γράμματα για πιο εύκολη ανάγνωση, η θέσπιση της γραμματοσειράς DIN 1451, αρίθμηση των εξόδων να γίνεται βάσει της χιλιομετρικής θέσης, την εμφάνιση της ευρωπαϊκής αρίθμησης (πχ Ε 65) μόνο στην επιβεβαιωτική πινακίδα κατευθύνσεων και χιλιομέτρησης που ακολουθεί πάντα μετά από τους κόμβους καθώς και άλλα πολλά.
Τώρα όσο αφορά τους προβληματισμούς σου...
Ο μόνος συνεπής αυτοκινητόδρομος είναι η Εγνατία που σχεδόν σε όλα τα τμήματα της (παλιά και νέα) η σήμανση της είναι Α2. Παραφωνία μερικά από τα πρώτα τμήματα (όχι όλα) όπως η παράκαμψη Καβάλας που αναγράφει μόνο το Ε90.
Η αλήθεια είναι πως και στην Εγνατία δεν είναι τόσο τέλεια όσο δείχνουν τα προγράμματα... Εκτός από τη παράκαμψη Καβάλας που αναφέρεις, υπάρχει κοντά στην Ηγουμενίτσα η ένδειξη 1 μέσα σε θυρεό ευρωπαϊκής αρίθμησης καθώς επίσης η ΕΟ αναφέρεται ως Α6 (εικόνα). Ένα άλλο λάθος είναι πως στα τελευταία παραδοτέα τμήματα δεν εφαρμόζεται η γραμματοσειρά DIN 1451 (εικόνα). Τέλος το κυριότερο είναι πως η αρίθμηση εξόδων θα έπρεπε να είναι βάσει της χιλιομετρικής θέσης, και όχι κατά σειρά.
Στην Αττική Οδό αν και το νούμερο της εθνικής αρίθμησης αναγράφεται παντού στο κατάλληλο πλαίσιο (ρόμβος μέσα σε τετράγωνο) και αναγράφεται και η αρίθμηση κάθε κλάδου δεν αναγράφεται το Α. Οι πινακίδες δηλαδή αναγράφουν 6,62,64,65 αντί για Α6,Α62,Α64,Α65.
Αυτό συμβαίνει διότι οι πινακίδες κατασκευάστηκαν πριν το 2003. Γι' αυτό και χρησιμοποιούν κεφαλαία γράμματα. Και εδώ έχουμε αρίθμηση εξόδων κατά σειρά. Αντίθετα η αρίθμηση των οδών συνάδει με τη τελευταία υπουργική απόφαση περί κωδικοποίησης και αρίθμησης.
Στο Αθήνα-Κόρινθο γίνεται της πόπης. Στην αρχή στην Ελευσίνα αναγράφουν σκέτο 8, μετά βάζουν το Α αλλά σε λάθος θέση και γίνεται 8Α, στην νέα πινακίδα στη Νέα Πέραμο γράφουν σωστά Α8 ενώ στον κόμβο προς Τρίπολη έχουν κενό τελείως το αντίστοιχο κουτάκι επειδή μάλλον δεν ήξεραν τι νούμερο έχει!!
Δεν αναφέρεις και το καλύτερο... το E8 που αναγράφεται σε μια πινακίδα κοντά στο Δαφνί.
Και εδώ ισχύουν τα ίδια... Έλλειψη προδιαγραφών και πολύ παλιά αρίθμηση...
Απλά να αναφέρω πως το 8Α προέκυψε από το 8α που ήταν ο αριθμός της οδού ταχείας κυκλοφορίας της τότε Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου-Πάτρας ώστε να ξεχωρίζει από την Π.Ε.Ο με αριθμό 8. Δεν έχει σχέση με το Α8 που θα αναγράφεται στις νέες πινακίδες που θα βάλει η Ολύμπια Οδός.
Όσο αφορά τον κενό θυρεό στο κόμβο της Τρίπολης, αυτό συμβαίνει διότι πολύ απλά μέχρι πρότινος δεν του είχε αποδοθεί αριθμός του εν λόγω άξονα. Βασικά για να είμαι ακριβής, βάσει του "Μητρώο Εθνικών Οδών της Ελλάδος" του είχε αποδοθεί ο αριθμός 101, αλλά ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε.
Το ίδιο μπάχαλο και στον Αθήνα- Θεσσαλονίκη που αλλού γράφει 1, αλλού Α1 και αλλού μόνο Ε75.
Και εδώ ισχύουν τα ίδια με τη Αθηνών-Κορίνθου. Μάλιστα στο τμήμα Λιβανάτες – Αρκίτσα οι γέφυρες σήμανσης είναι εντελώς ό,τι να ‘ναι!
Στην Ιόνια, στην παράκαμψη Αγρινίου γράφει Α5.
Ειδικά οι πινακίδες που φαίνονται στις εικόνες που ανέβασα τις προάλλες, αποτελούν τέλεια εφαρμογή των προδιαγραφών και σωστά αναγράφουν Α5 / Ε 55. Ελπίζω έτσι να είναι και οι επόμενες στα τμήματα που θα ακολουθήσουν.
Στις καινούργιες πινακίδες του Μορέα τι γράφει από περιέργεια??
Στου Μορέα αναγράφουν σωστά την αρίθμηση δηλαδή, Α7 / Ε65, αλλά δεν έχουν τη γραμματοσειρά που ορίζουν οι προδιαγραφές (ακούει κανείς στον Μορέα....
--------------------------------------------------------------------------------
Sintix wrote: | Ενα αξιοπερίεργο για το οποίο δεν γνωρίζω το ιστορικό: Οταν παραδόθηκε ένα μικρό κομμάτι 2,5 km πριν και έως το τελωνείο του Προμαχώνα το 2003 με χαρακτηριστικά μεταξύ δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (περιλάμβανε και τον ισόπεδο κόμβο προς το χωριά Προμαχώνα & Αγγιστρο που τώρα μας έχει ξεμείνει έτσι) και αυτοκινητοδρόμου, στην είσοδο από τον παράδρομο υπήρχε πινακίδα με την ένδειξη Α5 (!). Οταν βέβαια ξεκίνησε η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου το 2005 τα πράγματα είχαν αλλάξει. Σήμερα η σήμανση είναι παντού Α25 & Ε79. |
Ο εν λόγω άξονας ως ΕΟ από τις Σέρρες μέχρι το Προμαχώνα είχε τον αριθμό 63 ενώ από τον κόμβο με του Α2 (ΕΟ 2) μέχρι τις Σέρρες ήταν η ΕΟ 12. Ο αυτοκινητόδρομος "Κόμβος Α2 – Σέρρες – τελωνείο Προμαχώνα" είναι ο Α25 / Ε 79. Άρα σωστά είναι και εδώ.
Το Α5 που αναφέρεις δεν ξέρω που κολλάει και πάω στοίχημα ούτε και αυτός που το έγγραψε τότε ήξερε.
--------------------------------------------------------------------------------
Φίλε Σταύρο, το κατάλογο που αναφέρεις τον είναι αυτός που πολύ-κυκλοφορεί στο internet και είναι ελλιπής και με μερικά λάθη. Πριν λίγο καίριο είχα ανεβάσει εδώ τη δική μου εκδοχή βάσει του χάρτη που συνοδεύει την απόφαση και με αρκετή αναζήτηση στο internet για διασταύρωση στοιχείων.
Το κατάλογο μπορείτε να τον κατεβάσετε από εδώ.
Για όποιον ενδιαφέρεται έχω και το «Μητρώο Εθνικών Οδών της Ελλάδος». |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue May 25, 2010 4:22 pm Post subject: |
|
|
Κατατοπιστικότατος Σταύρο σχετικά με τη σήμανση. Ευχαριστώ.
Κάποιες απορίες:
-Με ποιο κριτήριο επιλέχθηκε η αρίθμηση των κόμβων με βάση την χιλιομετρική θέση?
-Στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα - Τσακώνα τελικά έχει δωθεί το ίδιο νούμερο με την "βόρεια" Ιονία Οδό?? Στον γνωστό κατάλογο που αναφέρεις τον δίνουν ως Α9, νομίζω το 9 υπάρχει και στις πινακίδες στην περιμετρική Πατρών. Από την άλλη είναι πιο σωστό να έχει δοθεί σε όλο τον κατακόρυφο άξονα το ίδιο νούμερο (Α5) ώστε να υπάρχει αρίθμηση και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που απουσιάζει από το γνωστό κατάλογο. Αλήθεια τι γίνεται με τη σήμανση της Γέφυρας?? Είναι χαρακτηρισμένος οδός ταχείας κυκλοφορίας και όχι αυτοκινητόδρομος?? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue May 25, 2010 4:43 pm Post subject: |
|
|
Να 'σαι καλά φίλε.
- Το κριτήριο δεν το γνωρίζω, αλλά υποθέτω πως κάτι αντίστοιχο ισχύει και στους γερμανικούς κανονισμούς.
- Ο κατάλογος που δίνω εγώ, δηλαδή, το pdf όλο τον άξονα τον αναφέρω ως Α5. Έτσι είναι και στο χάρτη που συνοδεύει την απόφαση.
Το 9 αναγράφεται στις πινακίδες της περιμετρικής της Πάτρας διότι τότε που κατασκευαστικέ ο δρόμος ήταν μέρος της Εθνικής Οδού 9 (Πάτρα – Κάτω Αχαΐα – Πύργος – Κυπαρισσία – Πύλος – Μεθώνη) και ως τέτοιο υιοθέτησε την αρίθμηση της Ε.Ο.
Με τα καινούρια δεδομένα αυτό θα αλλάξει.
- Δεν γνωρίζω πως έχει χαρακτηριστεί το τμήμα Κόμβος Ρίου - Αντίρριο για τώρα, αλλά πιστεύω πως η σήμανση είναι προσωρινή και θα αλλάξει όταν αρχίσουν να παραδίδονται σταδιακά τα καινούρια τμήματα της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο μέχρι το Κεφαλόβρυσο. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue May 25, 2010 11:39 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδια, εδω στον κομβο του Μπραλλου, του αυτοκινητοδρομου Αθηνων-Θεσσαλονικης(κατευθυνση προς Αθηνα), βλεπουμε το μπαχαλο που αναφερετε, με εθνικη αριθμηση του αυτοκινητοδρομου 1, αντι Α1. Ο κομβος βγαζει για Αμφισσα-Πατρα και αντι για Α3 και Ε-65, γραφει ενα 48 σε μπλε πλαισιο. Τι σημαινει αυτο?
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed May 26, 2010 9:02 am Post subject: |
|
|
Έγινε και αυτό!
Κλειστή είναι από το πρωί η Εγνατία στο Δερβένι και γίνεται εκτροπή των αυτοκινητών στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Καβάλας.
Ο λόγος; Γέμισε το οδόστρωμα από βατράχια! Γυρίνοι από τις λίμνες βγήκαν στην Εγνατία. Η άσφαλτος έχει πιάσει γλίτσα, έχουν γίνει ήδη αρκετά ατυχήματα, οπότε η τροχαία έκλεισε τον δρόμο!
Η φύση εκδικείται! |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed May 26, 2010 9:15 am Post subject: |
|
|
Μα πως βγήκαν στην εγνατια?
Ο δρόμος έχει ενα σεβαστο ύψος απο τη σταθμη που στο λιγότερο να είναι 15-20 μέτρα και αποσταση τουλάχιστον 100m.
Φτερά βγάλανε και πεταξαν?? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed May 26, 2010 9:29 am Post subject: |
|
|
Είναι αυτό που λένε βρέχει βατράχια! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed May 26, 2010 11:21 am Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Ρε παιδια, εδω στον κομβο του Μπραλλου, του αυτοκινητοδρομου Αθηνων-Θεσσαλονικης(κατευθυνση προς Αθηνα), βλεπουμε το μπαχαλο που αναφερετε, με εθνικη αριθμηση του αυτοκινητοδρομου 1, αντι Α1. Ο κομβος βγαζει για Αμφισσα-Πατρα και αντι για Α3 και Ε-65, γραφει ενα 48 σε μπλε πλαισιο. Τι σημαινει αυτο?
|
Καλά εδώ γίνεται το έλα να δεις...
Πρώτο λάθος, αντί για Α1 έχουν βάλει 1.
Δεύτερο λάθος, η γραμματοσειρά δεν είναι αυτή που πρέπει, δηλαδή, η DIN 1451.
Τρίτο λάθος, αναγράφουν λανθασμένα την αρίθμηση της ΕΟ 27 «Άμφισσας - Μπράλου» ως ΕΟ 48 η οποία είναι η «Λιβαδειά - Αράχοβα - Δελφοί - Άμφισσα - Λιδορίκι - Ναύπακτος - Αντίρριο».
Το σωστό θα ήταν να αναγράφει μέσα στο μπλε πλαίσιο τον αριθμό 27 και δίπλα το Ε 65.
Τέταρτο λάθος, ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα!
Μα πόσο άμπαλος είναι αυτός που έφτιαξε τη σήμανση αυτή...;
Κανονικά θα έπρεπε να είναι έτσι η γέφυρα σήμανσης:
Μιας και ρωτάς pindos10 ας αναφέρω τους θυρεούς αρίθμησης...
Αρίθμηση αυτοκινητοδρόμων.
Αρίθμηση διευρωπαϊκού δικτύου.
Αρίθμηση Ε.Ο. οι οποίες δεν είναι αυτοκινητόδρομοι. |
|
Back to top |
|
|
Sintix New Member
Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Wed May 26, 2010 12:34 pm Post subject: |
|
|
Η μικρογράμματη γραφή στις πινακίδες αυτοκινητοδρόμων άρχισε στην πράξη να χρησιμοποιείται το 2007 και μάλιστα με συνέπεια. Ολες οι προηγούμενες ήταν με κεφαλαία - ασχέτως γραμματοσειράς. Η πινακίδα της φωτογραφίας είναι παλαιότερη, γι' αυτό και τα κεφαλαία.
Αρίθμηση κόμβων με χιλιομετρική ένδειξη για να γίνει θα πρέπει πρώτα να χιλιομετρηθεί ενιαία όλος ο άξονας. Τα πρώτα 50-60 km από Ηγουμενίτσα φέρουν πράσινα πινακίδια αύξουσας χιλιομέτρησης ανά χιλιόμετρο αλλά μετά σταματάει. Λογικό ώς ένα σημείο να μην έχει ολοκληρωθεί η χιλιομέτρηση όσο ο δρόμος κατασκευαζόταν και παραδίνονταν ανά τμήματα σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Μην ξεχνάμε και τις οριστικές αλλαγές στη σχεδίασή του μετά το 2005 (μεσόγεια χάραξη Καβάλας) που συντόμευσαν τον άξονα από τα αρχικά 680 στα 670 km. Από πέρυσι το καλοκαίρι όμως? Για την ώρα οι μόνες άλλες χιλ. ενδείξεις είναι τοπικές, "εργασίας" (?), της ΕΟΑΕ στα γνωστά κίτρινα πινακίδια. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed May 26, 2010 12:42 pm Post subject: ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΟ |
|
|
Αγαπητοι Φίλοι,
Ηθελα απλά να επιβεβαιώσω το επιπλέον (μικρό) κέρδος σε χρόνο απο το πέρασμα στις 2 νέες σήραγγες στον Κορίνθου - Τριπόλεως. Πραγματικά, η πρώτη σήραγγα στην οποία φτάνεις με την εντυπωσιακή γέφυρα είναι απίστευτη εμπειρία. Εκανα το ταξίδι το περασμένο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Σε σχέση με το Πάσχα, κέρδος ακόμη 8-10 λεπτά.
Συνολικά, απο Σαρακάκη στη λεωφόρο Αθηνών μέχρι και Φοινικούντα, 3 ώρες και 25 λεπτά. Στην επιστροφή δε, που ομολογουμένως το "πάτησα" λιγακι παραπάνω, έκανα 3 ώρες και 10. Απίστευτο για εμάς που ζήσαμε εποχές Αχλαδόκαμπου κλπ. Αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρισυ τέτοια εποχή ήθελα 4 ώρες γεμάτες χωρίς φορτηγά στις στροφές της Μεγαλόπολης, είναι μεγάλο το κέρδος.
Όπως αναφέρει ο φίλος Per88 σε πιο πάνω post του, λύθηκε το θέμα με το λατομείο και την παύση εργασιών. Αυτό δηλαδή σημαίνει οτι ο Μωρέας θα προλάβει τη σύνδεση Αθήναιο - Καλογερικό τελικά μέσα στο 15αύγουστο??? Όποιος έχει κάτι νεότερο μας ενημερώνει.
Ευχαριστώ Θερμά για τη φιλοξενία σας
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed May 26, 2010 2:24 pm Post subject: |
|
|
Οι πινακίδες αυτές μπήκαν το 2008 και όχι πριν το 2007.
Συμφωνώ πως ίσως να είχαν κατασκεπαστεί πολύ πριν τοποθετηθούν (μαζί με εκείνες στη παράκαμψη Αγ. Κωνσταντίνου/Καμένων Βούρλων) αλλά και πάλι είναι απλά απαράδεκτες. |
|
Back to top |
|
|
|