View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 6:23 pm Post subject: |
|
|
Πάντως η λύση "Κατερίνη" που προτάθηκε και πιο πάνω είναι μια χαρά για να μείνουν ικανοποιημένοι και οι Ζαχαριώτες. Και μην συγκρίνουμε τις δύο περιπτώσεις. Μία βύθιση 800 μέτρων είναι οι δύο άκρες της Ζαχάρως. Ούτε που θα ξέρουν ότι από κει περνάει η Εθνική. Μέχρι και από κάτω τους μπορεί να περάσει. Γενικότερα πάντως το όλο σκηνικό είναι γελοίο, απόδειξη του γιατί έχουμε φτάσει μέχρι εδώ. |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 9:43 pm Post subject: |
|
|
Επαναλαμβάνω ...η καλύτερη λύση είναι η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ παράκαμψη της Ζαχάρως και ταυτόχρονα η κατασκευή ενός τούνελ 2-3 χιλιομέτρων με επιπλέον 2-3 κοιλαδογέφυρες εκατέρωθεν αυτού.
Ετσι επιτυγχάνονται 3 σημαντικά οφέλη
Α) Μένει ανεπηρέαστος ο συγκοινωνιακός ιστός της πόλης και λειτουργεί η νέα χάραξη και σαν περιμετρική.
Β) Δεν αποκόπτεται η πόλη απο την παραλιακή ζώνη
Γ) Μένει ανεπηρέαστο το οικοσύστημα του Καιάφα και αναβαθμίζεται μάλιστα λόγω ανυπαρξίας όχλησης απο την διέλευση οχημάτων που γίνεται σήμερα.
έχει και τα αρνητικά του αυτό το πλάνο
Α) Αυξημένο κόστος
Β) Λόγω της παράκαμψης θα υπάρξουν ΙΣΩΣ απώλειες στο εμπορικό & οικονομικό τομέα απο τους περαστικούς οδηγούς και τουρίστες.
Last edited by dimline on Thu Apr 29, 2010 11:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 9:44 pm Post subject: |
|
|
aikinn wrote: | Πάντως η λύση "Κατερίνη" που προτάθηκε και πιο πάνω είναι μια χαρά για να μείνουν ικανοποιημένοι και οι Ζαχαριώτες. Και μην συγκρίνουμε τις δύο περιπτώσεις. Μία βύθιση 800 μέτρων είναι οι δύο άκρες της Ζαχάρως. Ούτε που θα ξέρουν ότι από κει περνάει η Εθνική. Μέχρι και από κάτω τους μπορεί να περάσει. Γενικότερα πάντως το όλο σκηνικό είναι γελοίο, απόδειξη του γιατί έχουμε φτάσει μέχρι εδώ. |
Δεν είναι άσχημη επιλογή. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 9:53 pm Post subject: |
|
|
dimline wrote: | Επαναλαμβάνω ...η καλύτερη λύση είναι η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ παράκαμψη της Ζαχάρως και ταυτόχρονα η κατασκευή ενός τούνελ 2-3 χιλιομέτρων με επιπλέον 2-3 κοιλαδογέφυρες εκατέρωθεν αυτού. |
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η ανατολική παράκαμψη νομίζω ότι είναι εντός των ορίων ατης προστατευόμενης περιοχής.
dimline wrote: | Λόγω της παράκαμψης θα υπάρξουν ΙΣΩΣ απώλειες στο εμπορικό & οικονομικό τομέα απο τους περαστικούς οδηγούς και τουρίστες. |
Όχι ίσως, σχεδόν σίγουρο είναι ότι θα συμβεί, αλλά τέτοιες πολιτικές μας φτάσανε στο σημείο να φτιαχνουμε τον Μαλιακό το 2010. Όποιος θέλει τυρόπιτα και τσίσα του , θα βγει από την Εθνική, θα πεταχτεί μέχρι την Ζαχάρω και μετά θα επιστρέψει... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 11:25 pm Post subject: |
|
|
Pantazis Chronopoulos, Ζαχαροουζ' Mayor. Παει σας παλαβωσε τελειως. Θα σας βαλει και διοδια σε λιγο για να πατε Κυπαρισσια.
Φιλε agriniotis καλως ηλθες παλι στην παρεα.
Λεωνιδα ανεβαζε πιο συχνα, αν προλαβαινεις βεβαια. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 11:54 pm Post subject: |
|
|
Στους υπολογισμούς που κάνετε για τις προσθαφαιρέσεις χλμ στην Ολυμπία Οδό σας θυμίζω και το σενάριο για μεταφορά του αυτοκινητόδρομου από τα Βραχνέικα προς τη ΒΙΠΕ Πάτρας δηλ. παραλλαγή σε όλο το μήκος από το πέρας της σημερινής ευρείας παράκαμψης Πάτρας μέχρι Κ. Αχαγιά. Θέλει τουνελ και γεφύρια δηλ επιπλέον κόστος από απλή διαπλάτυνση της ΝΕΟ που ίσως ισοφαρίζει με τα πεδινά χλμ που περισσεύουν από Ζαχάρω μεριά. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 1:25 am Post subject: |
|
|
o mike μου φαίνεται βρήκε την πιο πιθανή λύση της εξίσωσης.
τους λείπανε κάποια μυρια για να αλλάξουν τη χάραξη στα Βραχνέικα (το είχε τάξει ο Σαρακατσάνος) είναι Πατρινός και ο Γιωργάκης, και έτσι τα βρήκαν κόβοντας από αλλού!
Σωστός ο λύτης! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 2:26 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά, τι λέμε δηλ. Οκ λοιπόν ας σκεφτούμε το τμήμα Παναγιά-Γρεβενά που άλλαξε κάποια στιγμή χάραξη με περισσότερες σήραγγες και γέφυρες για περιβαλλοντική προστασία και λόγω αύξησης του κόστους να κόψουμε το τμήμα Γρεβενά-Κοζάνη και έτσι εξισώνουμε τη διαφορά. Τι βλακείες είν'αυτές.
Στη χειρότερη τρυπήστε το Λάπιθα ή ό,τι άλλο θέλετε. Στο κάτω κάτω προ λίγου καιρού γνωρίσαμε μεταφορές κονδυλίων με ανακατανομή πόρων και έτσι κατάφερε και τελείωσε η εγνατία και άλλα έργα όσο και να κόστισαν. Αλλά ό,τι και να λέμε εμείς εδώ αυτή τη στιγμή είναι τελείως περιττό και ανόητο αυτό που κάνουμε, να προσπαθούμε να εξηγήσουμε τα ανεξήγητα και να μην κοιτάμε τα πράγματα όπως είναι και να δεχτούμε αυτά που φοβόμαστε. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 10:11 am Post subject: |
|
|
Με αυτό το μπάχαλο που γίνεται στην οικονομία, πόσο πιθανόν είναι να κοπούν έργα;
Θέλω να πώ ότι δεν έχουμε να δώσουμε τα βασικά για να ζήσει ο κόσμος (κόβουν συντάξεις, δώρα, αυξάνουν φόρους κτλ), πόσο πιθανόν είναι να κάνουν τουνελ και κοιλαδογέφυρες στην Ζαχάρω; |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 10:47 am Post subject: |
|
|
+1 στον mike. Νομίζω πως βρήκε τη λύση του γρίφου.
Και αν η Ζαχάρω μπορεί να ζήσει με την εθνική να τη χωρίζει από τη θάλασσα (επαναλαμβάνω, δε συμφωνώ-η Ζαχάρω είναι σχετικά αναπτυσσόμενη πληθυσμιακά, και φυσικά προς τη θάλασσα. Μετά από 20 χρόνια θα έχει το τοίχος του Βερολίνου να τη χωρίζει), τότε οι Αχαιοί τι διαφορετικό πρόβλημα έχουν; Μην τρελαθούμε και τελείως... |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 10:47 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Με αυτό το μπάχαλο που γίνεται στην οικονομία, πόσο πιθανόν είναι να κοπούν έργα;
Θέλω να πώ ότι δεν έχουμε να δώσουμε τα βασικά για να ζήσει ο κόσμος (κόβουν συντάξεις, δώρα, αυξάνουν φόρους κτλ), πόσο πιθανόν είναι να κάνουν τουνελ και κοιλαδογέφυρες στην Ζαχάρω; |
Ιδιωτικά εργα ειναι |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 12:00 pm Post subject: |
|
|
Ιδιωτικά μεν, με διόλου ευκαταφρόνητη οικονομική συμμετοχή του Δημοσίου δε, η οποία αυξάνεται κατακόρυφα σε περιπτώσεις παραλλαγών ή αναπροσαρμογών των συμφωνημένων μελετών.
Πάντως όλο το συγκεκριμένο τμήμα (Πάτρα - Τσακώνα) έχει πέσει λίγο και θύμα των άρπα κόλλα και πρόχειρων μελετών με τις οποίες "κλείδωσαν" οι συμβάσεις. Δεν υπήρχαν σοβαρές μελέτες (πέρα από αναγνωριστικές) από το παρελθόν για αυτοκινητόδρομο στην περιοχή. Πάντως τον μελετητή (που πληρώθηκε κάτι εκατομμύρια) αυτού του έργου πολύ θα ήθελα να τον γνώριζα....
Τα ίδια και ίσως και χειρότερα οφείλονται σε ένα βαθμό και για τις καθυστερήσεις στον Ε65. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 1:49 pm Post subject: |
|
|
ευτυχώς υπάρχει μεγάλη αντίδραση από τη Μεσσηνία για τα σχεδιαζόμενα στην Ιονία Οδό. Βλέπε σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σελ 8.
Να δουμε τι θα προκύψει από τη συνάντηση στο υπουργείο την άλλη εβδομάδα.
Δείτε και τι λέει ο βουλευτής Λαμπρόπουλος στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (30/4/2010 σελ 8 ):
www.eleftherianews.gr
Quote: | Σε δήλωσή του μετά από επικοινωνία του με τον υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα, αναφέρει πως «επιβεβαιώθηκε πλήρως ότι κινείται στο να μην κατασκευαστεί το τμήμα του Δυτικού Αξονα από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό, με τις αιτιολογίες ότι αντιδρούν οι Ηλείοι βουλευτές - δήμαρχοι και νομάρχης λόγω: 1) Της διέλευσης του καινούργιου αυτοκινητοδρόμου, με βυθιζόμενες όμως διελεύσεις, από 7 οικισμούς, ενώ η χάραξη του δρόμου ανατολικότερα θα είχε απαγορευτικό κόστος κατασκευής, και 2) ότι για τη Μεσσηνία δεν είναι τόσο σημαντικός αυτός ο δρόμος, αφού κατά την γνώμη του όλος ο νομός εξυπηρετείται από τον άλλον άξονα Κορίνθου - Τριπόλεως».
Ο κ. Λαμπρόπουλος εκτιμά πως «επειδή όλα αυτά είναι αδιανόητα να υποστηρίζονται σήμερα, 2 χρόνια μετά την υπογραφή των συμβάσεων και την κύρωσή τους από τη Βουλή των Ελλήνων, η σκοπιμότητα είναι προφανής και μία: να κατευθυνθεί ο δρόμος προς Ολυμπία και από εκεί προς Αρκαδία. Να καταλήγει στη Βυτίνα και την Τρίπολη, σενάριο το οποίο είχε δημοσιευθεί πριν από μήνες, είχε μισοδιαψευστεί τότε και επανέρχεται τώρα. Για μας η ολοκλήρωση του Δυτικού Αξονα είναι έργο υψίστης σημασίας για την ανάπτυξη ολοκλήρου της Δυτικής Ελλάδος και της Μεσσηνίας, και δεν πρέπει να επιτρέψουμε κάτι τέτοιο». Αφού ενημερώνει έπειτα ότι ο κ. Ρέππας δεσμεύτηκε για συνάντηση στο υπουργείο, ο κ. Λαμπρόπουλος απηύθυνε κάλεσμα «να αγωνιστούμε ενωμένοι, όπως πάντοτε έχουμε κάνει, για να μη χάσουμε τον δρόμο που, αν δεν γίνει τώρα, τότε ποτέ δεν θα γίνει». |
Δε τα λεω μόνο εγώ ότι πάνε να στρέψουν το δρόμο προς την Αρκαδία. Θέλουν όλη η νότια Πελλοπόνησσος να περνά από την Τρίπολη, είτε πάει Πάτρα είτε Αθήνα. Ο αρκάδας Χρέππας παιζει σε πολλαπλό ταμπλό. |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 8:33 pm Post subject: |
|
|
Στην εικόνα που υπάρχει στον σύνδεσμο , έφτιαξα μια πρόχειρη περιγραφή της κατάστασης γύρω απο την περιοχή της Ζαχάρως για να αντιληφθούμε καλύτερα τι συμβαίνει...
Να υπενθυμίσω ότι κανονικά στα σχέδια υπάρχει η κατασκευή μικρού τούνελ στην περιοχή της Ελαίας νοτιότερα.
http://i198.photobucket.com/albums/aa203/dimline1/TRAVEL/E55.jpg |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat May 01, 2010 4:25 pm Post subject: |
|
|
Συνάδελφοί μου της Ολυμπίας Οδού μου έχουν δώσει πολύ καλύτερο βίντεο. Δευτέρα - Τρίτη θα το έχω και θα το δείτε. |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sat May 01, 2010 10:07 pm Post subject: |
|
|
Το οτι έπεσε το μισό κομμάτι και το άλλο έμεινε ως έχει,επειδή δεν είμαι ειδικός, είναι εντάξει? Θα ανατινάξουν και το άλλο μισό? Τι θα γίνει στην θέση της παλιάς γέφυρας? Αλλη πιο μεγάλη?
Πάντως στις ανατινάξεις η Ελλάδα πάει καλά. Στο κτίσιμο έχουμε το θέμα μας! |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun May 02, 2010 1:27 am Post subject: |
|
|
Ναι εντέξει είναι. Φαντάσου να ανατίναζαν και τα δύο. Μετά τα αυτοκίνητα θα έπαιρναν φόρα και θα πηδούσαν το κενό |
|
Back to top |
|
|
orecuz Visitor
Joined: 01 May 2010 Posts: 8
|
Posted: Sun May 02, 2010 2:11 am Post subject: |
|
|
dimline wrote: | Επαναλαμβάνω ...η καλύτερη λύση είναι η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ παράκαμψη της Ζαχάρως και ταυτόχρονα η κατασκευή ενός τούνελ 2-3 χιλιομέτρων με επιπλέον 2-3 κοιλαδογέφυρες εκατέρωθεν αυτού.
Ετσι επιτυγχάνονται 3 σημαντικά οφέλη
Α) Μένει ανεπηρέαστος ο συγκοινωνιακός ιστός της πόλης και λειτουργεί η νέα χάραξη και σαν περιμετρική.
Β) Δεν αποκόπτεται η πόλη απο την παραλιακή ζώνη
Γ) Μένει ανεπηρέαστο το οικοσύστημα του Καιάφα και αναβαθμίζεται μάλιστα λόγω ανυπαρξίας όχλησης απο την διέλευση οχημάτων που γίνεται σήμερα.
έχει και τα αρνητικά του αυτό το πλάνο
Α) Αυξημένο κόστος
Β) Λόγω της παράκαμψης θα υπάρξουν ΙΣΩΣ απώλειες στο εμπορικό & οικονομικό τομέα απο τους περαστικούς οδηγούς και τουρίστες. |
Επειδη πολλά γράφονται και πολύ περισσοτερα λέγονται για τα οφέλη της κατάργησης της δυτικής χάραξης της Ολυμπιας οδου,γράφω και εγω την γνώμη μου μιας και η σχέση μου με την περιοχή ειναι αρκετά συχνή.
Α)Ο συγκοινωνιακός ιστός της πόλης δεν επηρεάζεται ούτε απο την δυτική χάραξη,γιατί έχει σχεδιαστεί η δυτική παράκαμψη (νέα σχεδίαση και χάραξη) η οποία συνδέει την πόλη με δύο κόμβους (έναν πριν και έναν μετά απο αυτήν).ΑΝΤΙΘΕΤΑ απαλλάσει το κέντρο της πόλης απο τα διερχομενα βαρέα οχήματα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Β)Η πόλη είναι ήδη αποκομμένη απο την την παραλία εξ'αιτίας της σιδηροδρομικής γραμμής που περνάει στα δυτικά της , ενω υπάρχει πρόβλεψη σύνδεσης των τριών σημερινών σημείων προσβασης προς αυτήν και μετά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.
Γ)Πριν αναφερθούμε στο οικοσύστημα του Καιάφα θα ήταν καλυτερα να συγκεκριμενοποιήσουμε που ακριβώς αναφερόμαστε.
Στον υδροβιότοπο;που έπρεπε να απαγορευτεί το κυνήγι μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007,για να δούμε την λίμνη να γεμίζει υδρόβια πτηνά(το οποίο κυνήγι χρόνο με τον χρόνο απελευθερώνεται),ή στις πηγές που τροφοδοτούν με νερό από την ανατολική πλευρά της λίμνης και κανένας από τους ευαίσθητους για την λίμνη,δεν αναφέρεται στον κίνδυνο να επηρεαστούν από την διάνοιξη του τούνελ και έτσι να μην υπάρχει καν λίμνη.
Στην πρόταση για τούνελ στο Λαπίθα και τις κοιλαδογέφυρες,απλά να αναφέρω οτι ανατολικά της Ζαχάρως και νότια μέχρι τα όρια του νομού,το έδαφος αποτελείται απο μεγάλους λόφους που έχουν σαθρά εδάφη οι οποίοι κάθε χρόνο κατολισθαίνουν ανάλογα με τις βροχοπτώσεις.Δεν είναι εξ'άλλου τυχαίο οτι στους κατοίκους των ανατολικών χωριών έχουν παραχωρηθεί εκτάσεις στην Ζαχάρω λόγω του προβληματος κατολισθήσεων που αντιμετώπιζαν.
Στο σχέδιο του dimline παρατηρώ οτι αγνοείται πλήρως η μορφολογία της περιοχής.
Η ανατολική παράκαμψη ξεκινάει απο τον ήδη υπάρχοντα δρόμο(αρκετά ανατολικότερα της σχεδίασης απο την αποξηραμένη λιμνη της Αγουλινιτσας) και μάλιστα απο το χειρότερο σημείο του με συνεχείς στροφές και μεγάλη κλίση "σημαδεμένο"με πολυάριθμα δυστυχήματα, συνεχίζεται ανατολικά της πόλης της Ζαχαρως και καταλήγει νότια της πόλης όπου και υπήρχαν οι περισσότερες αντιδράσεις "ελέω Καιάφα" να διασχίζει τους οικισμούς στους οποίους καμμία απόφαση της ΕΕ δεν αναφέρεται.
Για την ιστορία καλό θα ήταν να περιγράψω την κατάσταση των 51km,για τα οποία φωνάζουν οι Μεσσήνιοι και κάνουν την"πάπια" οι Ηλείοι.
Από Πύργο μέχρι Καλό Νερό έχουμε
600 περίπου εισόδους με αγρους και αγροτικους δρόμους, (1/90m).
80% του μήκους διπλή γραμμή.
Μεταφορά των εξωτερικών γραμμών του δρόμου κατά μισο μέτρο και απο τις δύο πλευρές,καθιστώντας την υποτυπωδη αλέα αδιάβατη και απο πεζό.
Τουλάχιστον 5 σημεία αυξημένης επικινδυνότητας.
Τέλος,πριν απο 50 χρόνια ένα γεφύρι πλάτους 15μ. "τάραξε" το οικοσύστημα του Καιάφα.Τα υδρόβια πουλιά συνέχισαν να έρχονται κάθε χειμώνα,τα ψάρια μπαινοβγαιναν απο την θάλασσα στην λίμνη,οι πεύκες ανεπηρέαστες καταβρόχθιζαν το μόλυβδο απο τις εξατμισεις ΚΑΙ οι Ζαχαραίοι απο 2.5 ώρες έφταναν σε μισή ώρα στον Πύργο.
ΣΗΜΕΡΑ 10μ.πλάτους στο ίδιο γεφύρι,θα "καταστρέψει"το ίδιο οικοσύστημα καθώς έτυχε να περνάει η προέκτασή του διπλα απο το βαλτοχώραφό μου ακόμα και άν αυτό βρίσκεται 10km. μακρια απο τον Καιάφα. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun May 02, 2010 10:59 am Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | http://www.youtube.com/watch?v=b7Sf2x51Psw
ανατιναξαν τηε γεφυρα Διακοπτου καλαβρυτων. |
Γιατι την ανατιναξαν? |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun May 02, 2010 12:48 pm Post subject: |
|
|
φίλοι jollyroger, corsakias η ανατίναξη της γέφυρας έγινε για να κατασκευαστεί στη θέση της μια νέα και μεγαλύτερη. Η συγκεκριμένη (κατασκευάστηκε το 1969) δεν έχει το απαιτούμενο πλάτος για διατομή αυτοκινητοδρόμου ούτε τα απαραίτητα γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Επίσης ο νέος αυτοκινητόδρομος θα είναι ελαφρώς μετατοπισμένος προς τα βόρεια. Ανατινάχθηκε το ένα ρεύμα ώστε να κατασκευαστεί η νέα όσο η κυκλοφορία γίνεται στην παλία. Όταν τελειώσει η νέα θα γίνει το αντίστροφο. Αυτό ήταν και το θέμα και η αγωνία που μου μετέφεραν οι εκεί συνάδελφοι, να ανατιναχθεί η μια χωρίς να πάθει το παραμικρό η άλλη (η μεταξύ τους απόσταση 70 εκατοστα!). |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon May 03, 2010 1:28 pm Post subject: |
|
|
www.eleftherianews.gr
3/5/2010
σελ 1:
Quote: | Αντιδρά παράλληλα με τη Μεσσηνία
Σύμμαχος η Ζαχάρω για την Ολυμπία Οδό |
σελ 23:
Quote: | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΖΑΧΑΡΩΣ "ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ"
Η Ολυμπία Οδός πρέπει να γίνει και θα γίνει ανατολικά |
δε μας τα λέει καλά σήμερα η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Στο πρωτοσελιδο λέεί ότι η Ζαχάρω είναι σύμμαχος, αλλά στη σελιδα 23 αποκαλύπτει ότι η Ζαχαριώτες ακύρωσαν τον παλαιό σχεδιασμό και ζητάνε ανατολική χάραξη (για να μη χάσουν τα κτηματακια τους, προφανως).
Πάντως το άρθρο είναι ενδιαφέρον και έχει επιχειρήματα. Επίσης μιλά για πρώτη φορά για αναβάθμιση (εφ όσον ο αυτ/μος ακυρωθεί) του υφιστάμενο δρόμου Καιάφα-Καλο Νερό!!! Αλλήθεια ποιος θα πληρώσει για την αναβάθμιση αυτή και τις απαλλοτριώσεις της; Και σε 5-10 χρόνια θα ξαναφτάξουμε τον ακυρωθέντα δρόμο ανατολικά με νέες απαλλοτριώσεις και "φαραωνικά" έργα; Μιλάμε για ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ!!!!
Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να γίνει ένας ολοκληρωμένος και ασφαλής αυτ/μος.
Το επιχείρημα της μικρής κυκλοφορίας στην περιοχή είναι γελοίο.
Ο δρόμος γίνεται για να ενώσει 2 άκρα της Ελλάδας, Καλαμάτα με Αλβανία, μέσω Πάτρας και έχει στρατηγική σημασία.
Δηλαδή επειδή η κυκλοφορία ανάμεσα στα Γρεβενά και στο Μέτσοβο ήταν παλιά ελάχιστη (ανύπαρτκη θα έλεγα) δεν έπρεπε να γίνει η Εγνατία στο τμημα αυτό; Ειναι σοβαρά επιχειρήματα αυτά;
Η δυτική Πελλοπόνησσος θα αναπτυχθεί τουριστικά με ραγδαίους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια, και τότε θα τρέχουμε να ολοκληρώσουμε τα μπαλώματα από την τσέπη μας. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon May 03, 2010 3:03 pm Post subject: |
|
|
Καλώς ήλθατε στο παρελθόν και τις παλιές κακές εποχές. Θα δείτε θα σας το ακυρώσουν το έργο τα ίδια καθίκια που το παρακώλυαν για χρόνια πριν και μετά φυσικά εσείς θα κλαίτε. Συμμάχους βλέπω στο θέμα της Ζαχάρως, το θέμα με τα κόστη δεν το χαμε σκεφτεί έτσι όπως το περιγράφει η εφημερίδα, αν ευσταθεί βέβαια έστω και λίγο, αλλά είναι ένα σενάριο. Αυτό τώρα με την Κυπαρισσία άντε και την Ολυμπία που ουδέποτε προβλεπόταν κάτι μπορείτε να μου πείτε τι είναι? Πώς το σκαρφίστηκαν? Πάντως το να ζητά όλη η νότια Ηλεία τη μη κατασκευή του δρόμου και την αιώνια παραμονή στη μιζέρια τους αποκλείεται να συμβαίνει. Είναι σκέτη αυτοκτονία. Μήπως τις σχεδίασε το Υπουργείο προκειμένου να ακυρώσει το έργο πατώντας πάνω σε μερικές σποραδικές αντιδράσεις που ούτως ή άλλως συμβαίνουν σε τέτοια έργα? Όσο πάει και γίνονται πιο εκνευριστικοί. Ήταν από πριν αλλά τελευταία που επανήλθαν έχουν απίστευτο θράσσος. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon May 03, 2010 3:51 pm Post subject: |
|
|
μερικοι στημενοι αριστεροι ειναι σιγουρα..ο απλος κοσμος σιγουρα ευχεται να γινει ο δρομος ...
εγω οπως και πολλοι πατρινοι περιμενουν πώς και πώς να γινει ο δρομος προς Καλαματα για να πηγαινουν κατω.. τωρα παιρνει μια ημερα..ολα αυτα σημαινουν τουρισμο λεφτα ,εμποριο και πολλα αλλα..
και σε περιοδο κρισης τα αυτοχρηματοδοτουμενα εργα ειναι ανασα...ειναι παραλογο να τα σταματας τωρα..ειναι η μοναδικη ανασα στην ψοφια αγορα.. |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Mon May 03, 2010 8:06 pm Post subject: |
|
|
Πολύ σωστά αντιδρούν οι Μεσσήνιοι και όσοι απο τους Ηλείους διαθέτουν λογική.
Αν είναι να γίνει το έργο να γίνει σωστά και με προοπτική 30 ετών τουλάχιστον...
Η Ολυμπία οδός , δεν είναι απλά ένας ακόμα δρόμος...
Είναι μια ανάσα ζωής , ένα αναπτυξιακό εργαλείο , όπως η Εγνατία για την Ηπειρο και την Δυτ.Μακεδονία !!
Είμαστε στο πλευρό τους!! |
|
Back to top |
|
|
|