View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 2:37 pm Post subject: |
|
|
Ερχονται φωτο νεας εσοδειας. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 2:55 pm Post subject: |
|
|
Μέχρι το βράδυ θα αναρτηθούν 6 φωτογραφίες από την περιοχή Αντιρρίου-Μακύνειας που αφορούν τα έργα κατασκευής της Ιονιας Οδού. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 8:59 pm Post subject: |
|
|
Οι φωτο που προανηγγειλα εφτασαν απο τον φιλο μας μεσω του agr-engineer. Εδω να σημειωσω πως εχει δοθει οδηγια προς τον αγνωστο φιλο να μπορεσει να εγγραφει στο forum και να μπορει πλεον μονος του να μας παρουσιαζει το πλουσιο υλικο του, απο ενα δρομο που θα μας απασχολησει εντονα τα επομενα χρονια. Ετσι κι αλλιως τον ευχαριστουμε θερμα.
Για αρχη μας στελνει ενα χαρτη που ειχε ζητησει ο φιλος bokomolech και αφορα στην θεση της νεας γεφυρας του ποταμου Ευηνου.
Βορεια εξοδος σηραγγας Μακυνειας
Σχεδιαγραμμα χαραξης Ιονιας Οδου μεχρι Παλιοβουνα(ορος Κλοκοβα)
Προοδος νοτιας προσβασης σηραγγας Μακυνειας
Κολωνες δρομου προσβασης προς τη νοτια εισοδο σηραγγας Μακυνειας. Διακρινεται το δεξιο στομιο (ανοδου).
Προοδος εργασιων νεας γεφυρας Ευηνου ποταμου
Θεα απο την Ιονια οδο προς το βορειο τμημα του Ευηνου ποταμου
Υ.Γ. Και μια πλουσια παρτιδα απο τονους αφιερωμενη στον φιλο agr-engineer ΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄ |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 10:04 pm Post subject: |
|
|
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις φωτογραφίες, στον άγνωστο φίλο και σε εσας pindos10 και agr-engineer!
Βλέποντας τον χάρτη κατάλαβα, που θα γίνει η γέφυρα. Θα ρίξω μια ματιά την Παρασκευή που θα περάσω από εκεί.
Ερώτηση: Αυτά τα μηχανήματα που φαίνονται στην τέταρτη και πέμπτη φωτογραφία, τι ακριβώς κάνουν; Κάποιου είδους θεμελίωση; Ρωτάω γιατί έχει 2 τέτοια στο κομμάτι που φτιάχνουν ανάμεσα από Μεσολόγγι και παράκαμψη Αγρινίου. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 10:31 pm Post subject: |
|
|
Τα συγκεκριμένα μηχανήματα στην "αργκό" των εργοταξίων λέγονται "πασσαλάδικα" και ανοίγουν ανοίγματα (κάτι σαν πηγάδια) που διάμετρός τους και το βάθος τους καθορίζεται από τη μελέτη και σε αυτά στη συνέχεια τοποθετείται οπλισμός (σίδερα) και σκυροδετείται. Αυτή είναι η πιο κοινή μέθοδος θεμελίωσης μεγάλων τεχνικών έργων... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 10:42 pm Post subject: |
|
|
Μια παρατηρηση. Στο σχεδιαγραμμα της 3ης φωτο του φιλου μας που δειχνει την πορεια του δρομου μεχρι την Παλιοβουνα, υπαρχει περιπτωση να δειχνει πως θα πηγαινε ο δρομος απο την αρχικη χαραξη δηλ. μπαλκονι στην Παλιοβουνα και τωρα που αποφασιστηκε σηραγγα να ερθει πιο μεσα? Να εχουμε δηλ. μια μικρη παραλλαγη της χαραξης μεχρι τα στομια των σηραγγων?
edit: προς Admin και Mods
Γιατι εχει ανοιξει η σελιδα και μου εχει βγει και κατω μπαρα. Τις φωτο τις ανεβασα στην επιτρεπομενη διασταση(640Χ480). |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Apr 19, 2010 1:09 am Post subject: |
|
|
Γιατί έβαλες δέκα χιλιάδες τόνους!!! Το διόρθωσα όμως |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 19, 2010 1:59 am Post subject: |
|
|
Α ρε Pindos ή του ύψους ή του βάθους είσαι . Φαίνεται ότι κινούνται αρκετά κάποια πράγματα στην ιονία, ούτε καν φανταζόμουν ότι έχουν ξεκινήσει γέφυρες και σήραγγες πέρα βέβαια απ'την Καληδόνα. Στα υπόλοιπα σημεία που λέτε γίνονται χωματουργικά να υποθέσουμε ότι εκεί έχουν ολοκληρωθεί οι επιτάξεις-απαλλοτριώσεις και μπορούν να συνεχιστούν ανενόχλητα τα έργα? |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Mon Apr 19, 2010 9:55 am Post subject: |
|
|
Πάντως γυρνώντας από Λευκάδα, το Σάββατο το πρωί, παρατήρησα ότι από το νότιο κομμάτι της παράκαμψης του Αγρινίου και μέχρι το Μεσσολόγγι γίνονται καθόλο το μήκος οι χωματουργικές εργασίες. Με περιέργεια θέλω να δω πως θα περάσει ο δρόμος στους δύο κόμβους στο Μεσολόγγι. Μάλλον θα κάνουν γέφυρα ή τούνελ διότι από όσο έβλεπα έχει πυκνή δόμηση. Έχω την εντύπωση πως θα είναι το επόμενο κομμάτι που θα παραδωθεί. Υπάρχει χρονοδιάγραμμα για αυτό τμήμα;
Επίσης αν κάποιος ξέρει το τούνελ στην Παλιοβούνα θα έχει χάραξη δυτική; Διότι όπως έβλεπα τα έργα, στον κόμβο προς Γαυρολίμνη, μάλλον προς αυτήν την κατεύθυνση θα πρέπει να είναι και με ανηφορική διαδρομή!! |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Apr 19, 2010 8:57 pm Post subject: |
|
|
H εφημερίδα Έθνος έχει λυσάξει για την καταστροφή του Εύηνου ποταμού.
Τα έργα βελτίωσης στην Κορίνθου-Τριπόλεως δεν έπρεπε να είχαν τελειώσει τον Μάρτιο του 2010?Δεν έχουν! Συνεχίζουν. Ελληνικό φαινόμενο. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 5:24 am Post subject: |
|
|
http://opeiratis.blogspot.com/2010/03/blog-post_2490.html
Λυσσάρες κακές!!!! Μέχρι και τα φορτηγά σας ενοχλούν που περνούν μέσα απ'το χωριό μη σας χαλάσουν το πλακόστρωτο. Ε βέβαια γιατί ακούμε τακτικά αναστολή των έργων?? Γιατί είναι μερικοί έξυπνοι και ευαίσθητοι που μάλλον δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 9:00 am Post subject: Ε.Ο.ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
|
|
Αγαπητέ Φίλε Per88,
Εξ' όσων γνωρίζω απο προσωπική ενασχόληση, τα έργα βελτίωσης στον δρόμο Κορίνθου - Τριπόλεως (μάζί με όλες τις νέες σήραγγες και γέφυρες) ολοκληρώνονται τέλος Ιουλίου και μαζί με την παράδοση του τμήματος Καλογερικό - Αθήναιο στις 4 Αυγούστου, η διαδρομή μέχρι την Καλαμάτα θα μειωθεί κατά περίπου 20λεπτά ακόμα. Για όποιον κάνει συχνά το ταξίδι αυτό, θα αποτελεί πραγματικά μια όαση ξεκούρασης.
Και επειδή πολύ σωστά λές οτι "Είμαστε στην Ελλάδα", ευτυχώς που είμαστε εδώ και βλέπουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία να "τρέχει" μερικά οδικά έργα (σε όλη τη χώρα) έτσι ώστε να βελιτωθεί η ποιότητα ζωής μας. Έτσι και αλλιώς, σε λίγο καιρό, με την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας, με την οικονομία στο κόκκινο, την βενζίνη μέχρι το τέλος του έτους στα 2ευρώ το λίτρο, το ΔΝΤ κρεμάμενος πέλεκυς στο κεφάλι μας και την επερχόμενη μείωση αποδοχών σε όλους τους τομείς, θα γίνουμε μετανάστες στον τόπο μας. Άρα οι νέοι αυτοκινητόδρομοι θα χρησιμεύσουν για τη μαζική φυγή προς τις ιδιαίτερες πατρίδες μας. Μαζική φυγή μάλλον χωρίς γυρισμό.
Φίλοι vas & engineer, εσείς που είστε "πιο μέσα στα πράγματα", έχετε κανένα νέο εάν υπάρχει πιθανότητα παράδοσης του Καλογερικού πριν τις 4/8/2010?
Καλή μέρα σε όλους και προσοχή στους δρόμους.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 10:40 am Post subject: |
|
|
Σε ποια οικογένεια είπαμε ότι ανήκει η εφημερίδα Εθνος?
Πολύ δύσκολοι καιροί για εργολάβους....
sxiza07
Βάλε τις διακοπές σου από Δευτέρα 19 Αυγούστου για να είσαι σίγουρος ότι θα έχει τελειώσει ο δρόμος... |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 11:28 am Post subject: |
|
|
Απλά να προσθέσω πως το deadline αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται οι βελτιώσεις στις διαδοχικές ανηφορικές στροφές του Σπαθοβουνίου, η βελτίωση της στροφής στο κόμβο Τρίπολης και τέλος οι δύο στροφές μετά το ΣΕΑ Αλέα.
Τα παραπάνω έγιναν μετά από πρωτοβουλία του Μορέα. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 1:05 pm Post subject: |
|
|
Καλά νέα για τον άξονα Άκτιο-Αμβρακία, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας "Αιχμή", καθώς άρχισε η προετοιμασία των εργοταξίων:
http://www.aixmi-news.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=3235&Itemid=22
Από την άλλη, και στην Ελευθεροτυπία, δημοσίευμα σχετικό με τον Εύηνο και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Φυσικά και πρέπει να προστατευτεί το περιβάλλον, αλλά στην Ελλάδα των ιδιοτελών συμφερόντων εκδοτών/εργοληπτών, ας κρατάμε και μια πισινή για τη δημοσίευση ρεπορταζ αυτού του είδους.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=153427
Quote: | Πάντως γυρνώντας από Λευκάδα, το Σάββατο το πρωί, παρατήρησα ότι από το νότιο κομμάτι της παράκαμψης του Αγρινίου και μέχρι το Μεσσολόγγι γίνονται καθόλο το μήκος οι χωματουργικές εργασίες. Με περιέργεια θέλω να δω πως θα περάσει ο δρόμος στους δύο κόμβους στο Μεσολόγγι. Μάλλον θα κάνουν γέφυρα ή τούνελ διότι από όσο έβλεπα έχει πυκνή δόμηση. Έχω την εντύπωση πως θα είναι το επόμενο κομμάτι που θα παραδωθεί. Υπάρχει χρονοδιάγραμμα για αυτό τμήμα; |
Το αρχικό χρονοδιάγραμμα είναι για τις 19-4-2011 (Αντίρριο - Νότιο Άκρο παράκαμψης Αγρινίου), εκτός και αν αλλάξει λόγω καθυστέρησης απαλλοτριώσεων. Προσωπικά πιστεύω ότι το τμήμα από σήραγγα Καλυδώνας μέχρι την παράκαμψη μπορεί να παραδοθεί εντός του χρονοδιαγράμματος. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 2:49 pm Post subject: |
|
|
Eχουμε βρει αλλο μπελά τωρα στο ονομα της προστασιας του περιβαλλοντος. Καθε καραγκιοζης ανοιγει εν blog και αρχιζει και αραδιαζει μ@@@κιες. Απολυτως τιποτα δεν προκειται να διαταραξει την ροη και την κοιτη του Ευηνου, απο ενα μικρο τμημα που καταλαμβανει το εργοταξιο στις οχθες του. Για τα φερτα και αδρανη με προσεκτικο και νομιμο τροπο ,αφου θα εχουν εξασφαλισει και την απαραιτητη αδεια γι'αυτο, καθαριζουν και την περιοχη, αποφορτιζοντας την. Μαλλον τους χρειαζεται μια ΑΤΤΙΚΑΤ , να ανοιξει λατομεια μπροστα στη μουρη τους, ξεκοιλιαζοντας τα βουνα που φαινονται στις φωτο. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 2:53 pm Post subject: |
|
|
Νομιζω οτι αυτοι που γράφουν τα γνωστα, αγνοούν οτι για να θεμελιωθεί μια γέφυρα, απο τους ρωμαϊκούς χρόνους έως και σήμερα, είναι απαραίτητη η προσωρινή μετατόπιση της κοιτης του ποταμού ανάλογα το θεμέλιο που φτιάχνεται.
Φυσικά, μετα το εργο η κοιτη επανέρχεται στη φυσιολογική της ροή (εαν δεν επέλθει εγκιβωτισμός, όπως εγινε στον Αχελώο μετα το φραγμα Στράτου). Βοηθούντων βροχών και πλημμυρών, σε λιγα χρονια τιποτα δε θυμίζει εργοτάξιο |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 3:01 pm Post subject: |
|
|
Έτσι ακριβώς είναι, κάποιοι μέσα στην άγνοιά τους νομίζουν ότι τα έργα γίνονται με μαγικό ραυδάκι! Δεν είμαι κατά της προστασίας του περιβάλλοντος, είμαι κατά της υπερβολής. Ας μην κάνουμε τίποτα και ακόμα ας καταστρέψουμε ότι έχουμε φτιάξει και ας αφήσουμε τη φύση να οργιάσει |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 7:25 pm Post subject: |
|
|
Άγνωστε στρατιώτη του φόρουμ, ευχαριστούμε για τις φώτο και από μένα. Ελπίζω να έχεις καλή φωτογρ και αρκετή όρεξη.(μπράβο και στην δυάδα των "κομιστών", μη σας πιάσει ο εισαγγελές με τέτοιο όνομα που σας έδωσα).
Και εγώ συμφωνώ ότι γιατί όχι να παραδωθεί σε ένα χρόνο(πλην παλαιοβούνας) |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 9:00 pm Post subject: |
|
|
per88 wrote: | Τα έργα βελτίωσης στην Κορίνθου-Τριπόλεως δεν έπρεπε να είχαν τελειώσει τον Μάρτιο του 2010?Δεν έχουν! Συνεχίζουν. Ελληνικό φαινόμενο. |
Φυσικά και ξέρω-θυμάμαι τις ανακοινώσεις που έλεγαν όλα έτοιμα τον Μάρτιο πλην του Σπαθοβουνίου και της σήραγγας Στέρνας. Απλώς θυμάμαι το αφεντικό τον Κ.Κούτρα να λέει στην παράδοση του νέου κλάδου του Αρτεμισίου ότι ο νέος κλάδος παραδίδεται νωρίτερα από τον συμβατικό χρόνο και ότι τον Μάρτιο θα είναι έτοιμες οι αλλαγές. Ωστόσο τα έργα συνεχίζονται( βλέπε κλείσιμο ακ.Στέρνας).
Δεν αμφιβάλλω ότι ο δρόμος αλλάζει. Αλλά ρε άνθρωπε τι τα λες αυτά?
Υ.Γ. Ναι και το Τρίπολη-Καλαμάτα πάει καλά. Αν μου τα είπαν καλά...οι γεωλόγοι του έργου-οι πιο πολλοί- δεν περνάνε την γέφυρα του Αλφειού. Κινούνται προς Σπάρτη και Καλαμάτα. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 10:08 pm Post subject: |
|
|
Το 2008 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως [ΦΕΚ (2631 Β΄/29-12-2008)] η απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με την κωδικοποίηση και αρίθμηση του Ελληνικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου.
Επειδή το ΦΕΚ έχει το χάρτη σε μικρή ανάλυση με αποτέλεσμα να μην είναι αναγνώσιμος και καθώς δεν συμπεριλαμβάνει λίστα αυτής της αρίθμησης επιχείρησα να ρίξω λίγο φως στο τούνελ...
Το pdf που παραθέτω πιο κάτω αποτελεί δική μου προσπάθεια μετά από αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο για διασταύρωση στοιχείων. Επίσης η βοήθεια ενός φίλου που ασχολείται με το αντικείμενο με βοήθησε ώστε να βγάλω μια άκρη.
Το pdf μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
Τυχόν παρατηρήσεις, ευπρόσδεκτες. |
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Wed Apr 21, 2010 11:19 pm Post subject: α |
|
|
καλησλπέρα και από εμένα...\πρώτη φορα γράφω σε forum...
και ζητώ προκαταβολικά την κατανόηση σας για τυχόν λάθη..
Κάνω συχνά το ταξίδι Γιάνννενα - Αθήνα και έχω κάποιες φώτο από
τα έργα της Ιονίας οδού...
Αν μπορεί κάποιος ας μου πει πως μπορώ να τις ανεβάσω... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Apr 22, 2010 12:08 am Post subject: Re: α |
|
|
καλώς ήρθες φίλε Stavros333. Χαίρομαι γιατί το βόρειο μέτωπο της Ιονίας αποκτά έναν ακόμα ενεργό ανταποκριτή!
Καλά και πλούσια ποσταρίσματα.
stavros333 wrote: |
Κάνω συχνά το ταξίδι Γιάνννενα - Αθήνα και έχω κάποιες φώτο από
τα έργα της Ιονίας οδού...
Αν μπορεί κάποιος ας μου πει πως μπορώ να τις ανεβάσω... |
Για να ανεβάσεις φωτογραφίες πρέπει:
1. να γραφτείς σε μια δωρεάν υπηρεσία αποθήκευσης φωτογραφιών, π.χ. www.photobucket.com
2. να σμικρύνεις το μέγεθος των φωτογραφιών σου σε πιο διαχειρίσιμη διάσταση π.χ. 800x600
3. να τις ανεβάσεις στο photobucket
4. να αντιγράψεις στο post σου εδώ, το direct link που αυτόματα θα σου δώσει το photobucket μετά το ανέβασμα. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Apr 22, 2010 1:21 am Post subject: |
|
|
Ο αδερφός μου είναι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα Πολ. Μηχανικών στην Πάτρα και χτες τους πήγαν εκπαιδευτική εκδρομή στον αρχαιολογικό χώρο της Μακύνειας. Εκεί τους έκανε διάλεξη ο Γερμανός αρχαιολόγος-διευθυντής των ανασκαφών σε άπταιστα ελληνικά, στο θέατρο του αρχαιολογικού χώρου, και είδανε κάποιες μελέτες αποτυπώσεων με προτάσεις αποκατάστασης. Έπειτα επισκέφτηκαν και το εργοτάξιο της Ιονίας.
Τα έργα στις σήραγγες και στις γέφυρες προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ οι εργάτες δούλευαν πυρετωδώς και ασταμάτητα και τις 4-5 ώρες που ήταν εκεί, χωρίς μεσημεριάτικη σιέστα ή lunch break. Ο εργοταξιάρχης τους είπε ότι βάζουν πρόσω ολοταχώς ώστε τα έργα να συνεχίσουν και να τελειώσουν το νωρίτερο, γι'αυτό και δουλεύουν ασταμάτητα. Εκείνη την ώρα συγκεκριμένα, ασχολούνταν κυρίως με τη σκυροδέτηση στους πυλώνες των αερογεφυρών, απ'ότι κατάλαβα, με την πορεία του έργου να είναι σε πολύ καλό στάδιο, απ'ότι μου είπε...Αυτά. Μακάρι να είχα και φωτογραφίες να δείξω, αλλά πρέπει πρώτα να πάω Πάτρα... |
|
Back to top |
|
|
|