View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 2:03 am Post subject: |
|
|
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.
Δεν είναι θέμα μόνο νοοτροπίας (αν και είναι πρωταρχικώς αυτή).
Ο αστικός ιστός της Αθήνας έχει "ξεχειλώσει" πολύ και η ανυπαρξία χωροταξικού σχεδιασμού έχει δημιουργήσει προβλήματα που δεν μπορεί να λύσει η αλλαγή απλώς της κουλτούρας μετακινήσεών μας (όχι φυσικά ότι δεν τα επιδεινώνει...)
Πάρτε παράδειγμα κάποιον που κατοικοεδρεύει στην Αν.Αττική και πρέπει να μετακινηθεί προς το κέντρο. Δίπλα του έχει την Αττική Οδό που τον φέρνει σε 20-30 λεπτά όπου επιθυμεί ενώ εναλλακτικά θα χρειαστεί άνω της μιάς ώρας για συνδυασμό Προαστιακού-Μετρό-ΗΣΑΠ.
Καμμιά φορά είναι απλά Μαθηματικά... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 3:37 pm Post subject: |
|
|
Τι εγινε Nozomi? Παπουτσι(σημαια) απο τον τοπο σου κι ας ειν' και μπαλωμενο? |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 11:01 pm Post subject: |
|
|
Όχι chat παρακαλώ μέσω του forum. Υπάρχουν και τα PMs. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:51 pm Post subject: |
|
|
Στο τελευταίο τεύχος του Ενημερωτικού Δελτίου του ΤΕΕ διάβασα ότι ανατέθηκαν οι μελέτες επέκτασης του ΗΣΑΠ (γράμμή 1 ΜΕΤΡΟ) από την Κηφισιά μέχρι την ΕΟΑθηνών Λαμίας, το μελλοντικό αμαξοστάσιο.
Δυστυχώς δε διευκρίνιζε εάν περιλαμβάνεται και το αμαξοστάσιο στη μελέτη. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 11:21 pm Post subject: ΗΣΑΠ |
|
|
Έμαθα από συγγενή φίλης οτι τα έργα στον ΗΣΑΠ θα τελειώσουν το 2012. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!! |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 11:24 pm Post subject: Re: ΗΣΑΠ |
|
|
per88 wrote: | Έμαθα από συγγενή φίλης οτι τα έργα στον ΗΣΑΠ θα τελειώσουν το 2012. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!! |
Όταν εννοείς τα έργα, εννοείς τον εκσυγχρονισμό του ΗΣΑΠ με την αντικατάσταση σιδηροτροχιών/εξοπλισμού/βαγονιών ή τους νέους σταθμούς και τις επεκτάσεις; |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 11:35 pm Post subject: Re: ΗΣΑΠ |
|
|
για την αντικατάσταση των γραμμών αναφερόμουν
Last edited by per88 on Sun Nov 15, 2009 1:58 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 11:40 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, έλεος με τα quote! ΔΕΝ κάνουμε quote όταν απαντάμε στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 10:35 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικά νέα. Επιτρέπεται δοκιμαστικά και μέχρι τις 5/12 η μεταφορά ποδηλάτων στον ΗΣΑΠ. Παιδιά, στείλτε e-mails, γράμματα, πιέστε όσο μπορείτε για να γίνει επιτέλους μόνιμο το μέτρο!
http://www.e-aftodioikisi.gr/default.aspx?pageid=2341 |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 1:09 am Post subject: |
|
|
Απ' ό,τι βλέπω η διαφορά με πριν είναι ότι τώρα θα επιτρέπονται τα ποδήλατα όλες τις ώρες και όχι μόνο κάποιες συγκεκριμένες. Η πρότερση κατάσταση περιγράφεται σε αυτήν την πινακίδα που είχα φωτογραφίσει πριν 2 χρόνια περίπου στον σταθμό της Βικτώριας:
|
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 12:32 pm Post subject: |
|
|
Ναι, αυτό είναι αλήθεια, αλλά για πολλούς συνανθρώπους μας το ποδήλατο είναι μέσο μεταφοράς και όχι αναψυχής, οπότε πιστεύω πως το ΗΣΑΠ οφείλει να το επιτρέψει όλες τις ώρες και όλες τις μέρες! Νομίζω πως βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 5:09 pm Post subject: |
|
|
Μετά από αρκετό καιρό χρησιμοποίησα χτες το Μετρό από το Αεροδρόμιο προς την Αθήνα. Μου έκανε εντύπωση ο καινούριος σταθμός του Νομισματοκοπείου και το κόκκινο theme του, ενώ πρόλαβα να δω ότι ο Χολαργός θα είναι παρόμοιος, αν όχι ίδιος, καθώς επίσης ότι ακόμα και αυτός ο πολυθρύλητος σταθμός της Αγ. Παρασκευής ήταν σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής - ο συρμός δεν έκοψε ιδιαίτερα την ταχύτητά του διερχόμενος από τους δύο ημιτελείς σταθμούς.
Παρατήρησα επίσης ότι η πατίνα του χρόνου έχει αρχίσει να κάνει αισθητή την παρουσία της στους "παλιούς" σταθμούς Κατεχάκη, Πανόρμου και Αμπελόκηποι - βάψιμο επειγόντως! Στο Μέγαρο και τον Ευαγγελισμό είναι πιο καλά τα πράγματα εξαιτίας του γρανίτη στην επένδυση του σταθμού που "κρύβει" κάπως τα χρόνια. Οι αποβάθρες μου φάνηκαν επίσης σχετικά σκοτεινές, κι αυτό είναι ίσως ένδειξη ότι με τα χρόνια αλλάζει η αντίληψή μας περί επαρκούς φωτισμού μιας και όταν είχε εγκαινιαστεί το Μετρό είχαμε εντυπωσιαστεί από το πόσο φωτεινοί είναι οι σταθμοί αν και υπόγειοι. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 5:51 pm Post subject: |
|
|
τώρα καταλαβαίνουμε πως δε μπορείς να συγκρίνεις ένα νέο metro με τα αλλα που είναι 60 χρόνον.......αυτά για τους πανηγυρτζήδες.
Όσο για το metro, σίγουρα θα το προσέξουν και ανυπομονώ να δω τον σταθμό χαϊδαρίου......πάμε για δεκέμβρη σίγουρα? |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 9:00 pm Post subject: |
|
|
Οι σταθμοί Νομισματοκοπείο, Χολαργός, Αγ. Παρασκευή, Χαϊδάρι, όπως και οι Αιγάλεω, Κεραμεικός, Ελαιώνας, θα έχουν αν όχι ίδιο concept σχεδιασμού, πολλά κοινά στοιχεία, μιας και σχεδιάστηκαν και δημοπρατήθηκαν σχεδόν την ίδια περίοδο, οπότε μην περιμένετε πολλές εκπλήξεις και "πρωτοτυπία". Από τώρα και μετά, όσοι σταθμοί σχεδιάζονται και όσοι δημοπρατηθούν και κατασκευαστούν, θα έχουν πλέον νέο σχέδιο... |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 9:10 pm Post subject: |
|
|
Πάντως είμαστε σε πολύ καλή περίοδο μιας και στις αρχές του 2010 θα παραδοθούν αν δε κάνω λάθος οι σταθμοί Ανθούπολη, Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Χαϊδάρι, Χολαργός, Αγία Παρασκευή δηλαδή 9 νέοι σταθμοί. |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 11:50 pm Post subject: |
|
|
Και μετα τιποτα αν θες να το δεις απο την αλλη πλευρα το θεμα |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 6:59 pm Post subject: ΗΣΑΠ |
|
|
Λέει σήμερα ο Ριζοσπάστης κάποια πράγματα για τον Ηλεκτρικό: κυκλοφορούν 16/33 συρμούς, αρχαιολογικά ευρήματα στο τμήμα Φάληρο - Μοσχάτο, πρόοδος των έργων εξαρτάται και από τις καιρικές συνθήκες.
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=5357402&publDate=14/11/2009.
Αρχαία; τι να είναι άραγε(σορρυ αν βγήκα προσωρινά εκτός θέματος);
Δεν έχουν φτιάξει και το τμήμα Θησείο-Αττική. Αναρωτιέμαι τι ταλαιπωρία θα μας βρει. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 2:25 am Post subject: |
|
|
τι ακριβώς κάνουν στον ησαπ και υποτίθεται τελειώνει το 2010;
η ιστορία με τους 3 νέους σταθμούς το 2010-11 πως πάει; |
|
Back to top |
|
|
Alius Full Member
Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 4:47 pm Post subject: |
|
|
Παράλληλα με (και κάτω από) τις γραμμές του ΗΣΑΠ στο κομμάτι Μοσχάτο - Φάληρο είναι τα Μακρά Τείχη, σε βάθος πολύ μικρό. Σκεφτείτε πως κάθε φορά που χτίζουν κάτι στους δρόμους που είναι πάνω στις γραμμές τα έργα σταματούν για τουλάχιστον 1 χρόνο μέχρι να εξεταστούν τα αρχαία από την Αρχαιολογική Υπηρεσία, να σκεπαστούν μετά με τρόπο ώστε να μην καταστραφούν (βάζουν κάτι ειδικά πλαστικά από πάνω, δεν είμαι ειδικός οπότε όποιος ξέρει μας λέει). Δε μου φαίνεται περίεργο να υπάρχουν καθυστερήσεις στο συγκεκριμένο κομμάτι, δεδομένου ότι οι ράγες πλέον θα "κάθονται" πάνω σε τσιμέντο. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 4:50 pm Post subject: |
|
|
Στο έργο που θα έπρεπε κανονικά τα τελειώσει την Άνοιξη του 2010 περιλαμβάνεται η αντικατάσταση της επιδομής στο σύνολο της γραμμής εκτός από το τμήμα Φάληρο - Πειραιάς και η ενίσχυση της σήραγγας στο τμήμα Ομόνοια - Μοναστηράκι. Οι καθυστερήσεις όμως είναι πολύ μεγάλες στα έργα οπότε το άνοιξη 2010 ακούγεται αστείο
Συγκεκριμένα σε ότι αφορά την επιδομή στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής θα κατασκευαστεί slab track (σταθερή επιδομή) και συνεχή συγκόλληση σε όλο το μήκος.
Τα έργα για τους 2 νέους σταθμούς σε Ψαλίδι, Ιλισσό δεν έχουν σχέση με αυτό το έργο και περιμένουμε την προκήρυξη του διαγωνισμού. Ενώ και ο διαγωνισμός για την υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο - Πειραιάς με το νέο σταθμό στα Καμίνια (δίπλα στην Στατιστική Υπηρεσία) έχει καθυστερήσει αν και είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επέκταση του τραμ στον Πειραιά. Ίσως είναι στον ίδιο διαγωνισμό αλλά δεν είμαι σίγουρος
Αλλαγή θέματος.
Έχω ακούσει από κάποιες πηγές (δεν το έχω δει ο ίδιος) ότι εδώ και μία εβδομάδα όλα τα δρομολόγια του μετρό στη γραμμή 3 φτάνουν μέχρι την Πλακεντίας. Καιρός ήταν |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 10:57 pm Post subject: |
|
|
Τα λογια ευκολα. Οι λυσεις ηταν ή να κλεισει η γραμμη τελειως κανα χρονο ή να ανακαινιστει ανοικτη, πραγμα που θα εφερνε λογικα και προβληματα στις μετακινησεις. Ο ΗΣΑΠ προτιμησε τη δευτερη λυση για να μπορει να προσφερει μετακινηση εστω και με δυσκολιες. Τα δρομολογια αραιωσαν αφου λειτουργει ο ενας απο τους δυο κλαδους. Κλεινει ενα κομματι ενος κλαδου, κατασκευαζεται, ανοιγει και μετα κλεινει και ο αλλος κλαδος κ.ο.κ. Υπομονη ,σημασια εχει οτι δουλευουν πυρετωδως ,πραγμα που θα διαπιστωσετε αμεσως. Θα δουμε που εκλεισε ο ηλεκτρικος σιδηροδρομος το σαββατοκυριακο για εργα ,πραγμα που επηρεασε και τις μετακινησεις των φιλαθλων για τον αγωνα της εθνικης, αφου ο σταθμος "Ειρηνη" ηταν κλειστος.
Αερογεφυρα Ριζουπολης, λεωφορος Ηρακλειου
Ξεφορτωμα σιδηροτροχιων
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01639.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01640.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01636.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01637.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01638.jpg
Προσεξτε τα αυτοκολλητα με τα barcode πανω στις σιδηροτροχιες
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01657.jpg
Εδω οι ραγες εχουν φορτωθει στο βαγονι
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01658.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01659.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01660.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01641.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01661.jpg
per88 wrote: | Δεν έχουν φτιάξει και το τμήμα Θησείο-Αττική. Αναρωτιέμαι τι ταλαιπωρία θα μας βρει. |
Εδω, και ειδικα στο τμημα Μοναστηρακι-Αττικη νομιζω οτι τα προβληματα στις μετακινησεις θα ειναι πολυ λιγοτερα καθως οι μετεπιβιβασεις στο Μετρο θα τα περιορισουν ή και θα τα λυσουν.
Last edited by pindos10 on Sun Nov 15, 2009 11:20 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 11:16 pm Post subject: |
|
|
Στην φωτό με τα barcodια΄πάντως αυτό που πρόσεξα είναι το κουτάκι μπύρας! ΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Αθάνατη ελληνική εργατιά!!!! |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 11:45 pm Post subject: |
|
|
Πάντως την περασμένη εβδομάδα που χρησιμοποίησα τον Ηλεκτρικό, η διαφορά κατά την κίνηση των συρμών στις καινούριες σιδηροτροχιές ήταν αισθητή. Πιο γρήγορα κι αθόρυβα. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 12:04 am Post subject: |
|
|
Από ότι είδα στις φώτο τα έργα γίνονται μόνο σε μία σιδηροτροχιά και άλλωστε γιαυτό έχουν επηρεαστεί τα δρομολόγια διότι τα τρένα αναγκάζονται να κινούνται σε μία μόνο γραμμή και για τις δύο κατευθύνσεις. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κλείνουν τμήματα κάθε Σ/Κ εφόσον οι εργασίες γίνονται μόνο σε μία γραμμή? Γνωρίζει κανείς πώς ακριβώς γίνονται τα έργα?
Και θα ήθελα να σχολιάσω και μερικά προηγούμενα post. Αυτά που γράφτηκαν στον Ριζοσπάστη για μένα δε μετράνε διότι δεν θεωρώ την εφημερίδα ικανή να ενημερώσει. Η δημόσια λειτουργια τους χαλάει, αν ιδιωτικοποιηθεί ο ΗΣΑΠ θα τους ξινίζει, μακάρι να ξέρανε και αυτοί τι θεωρούν καλό. Η τακτική πάντως που ακολουθείται είναι πολύ καλή. Και βέβαια πολύ καλύτερη λύση από το να έκλεινε η γραμμή για ένα χρόνο, από την στιγμή όπου οι εναλλακτικές διαδρομές πλησίων των γραμμών δεν είναι ικανές να σηκώσουν το βάρος αντικατάστασης του ηλεκτρικού από λεωφορεία. Και όσο αφορά την μείωση την συχνότητας των συρμών, μικρό το κακό. Ο εργαζόμενος που πηγαίνει στη δουλειά του, μπορεί να ξυπνήσει 3 λεπτά πιο πριν και αυτός που θέλει να πάει να πιει ένα ποτό μπορεί να περιμένει και ένα 5λεπτο παραπάνω. Δεν χάθηκε και ο κόσμος. Τι να πουν και οι καημένοι οι Λονδρέζοι που κάθε Σ/Κ κλείνει το μισό μετρό τους και για να κατέβεις στο κέντρο από κάποια προαστια χρειάζεσαι πάνω απο 2.5 ώρες. Και όμως το κάνουν αδιαμαρτύρητα. Σαν να πηγαίνεις για καφέ από την Αθήνα στη Λαμία ένα πράμα... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 12:29 am Post subject: |
|
|
Ουσιαστικά οι εργασίες που γίνονται τα Σ/Κ και κλείνουν τμήματα γραμμής είναι 2 ειδών:
--Χοντρές εργασίες όπως η μεταφορά- διασπορά των υλικών στις γραμμές που απαιτούν εργασίες και στις 2 γραμμές, καλή ώρα όπως αυτές στις φωτογραφίες παραπάνω
--Κυρίως όμως τα Σ/Κ η γραμμή κλείνει ανά τμήματα ώστε να τοποθετηθούν τα απαραίτητα ψαλίδια στην αρχή και το τέλος κάθε τμήματος που μονοδρομείται μεσοβδόμαδα ώστε να είναι εφικτή η κυκλοφορία. Επίσης τοποθετείται και η προσωρινή σηματοδότηση σε αυτά τα σημεία.
Πάντως τα Σ/Κ παρ'όλο που η γραμμή είναι κλειστή ανά τμήματα τα πράγματα είναι πάρα πολύ καλά. Η εξυπηρέτηση με τα λεωφορεία είναι πολύ καλή. Χωρίς υπερβολές τα πάρα πολλά λεωφορεία κινούνται σε μία συνεχόμενη αλυσίδα όλη μέρα και οι καθυστερήσεις (και λόγω μειωμένης κίνησης) είναι ελάχιστες. Χαρακτηριστική χτες η εικόνα στην Κύμης το απόγευμα με 5 αρθρωτά τα βγαίνουν διαδοχικά από την Α.Ο. και την ίδια ώρα από τα άλλο ρεύμα μία άλλη παρόμοια αλυσίδα να κινείται στην αντίστροφη φορά
Τα προβλήματα τα πολλά είναι τις καθημερινές. Το πρόβλημα δεν είναι ότι πρέπει να ξεκινήσεις 5' νωρίτερα ή ότι θα καθυστερήσεις 10'. Το πρόβλημα είναι ότι οι συρμοί είναι ασφυκτικά γεμάτοι με αποτέλεσμα να μην μπορείς να μπεις στο τρένο. Κανονικό Τόκυο. Επίσης το μποτιλιάρισμα στις "παράλληλες" διαδρομές είναι τόσο μεγάλο που δεν συμφέρουν οι εναλλακτικές!! Τέλος τις καθημερινές δεν περισσεύουν και λεωφορεία στον ΟΑΣΑ οπότε ούτε ενισχυτικές "παράλληλες" λεωφορειακές γραμμές μπορούν να μπουν!!! Χαμός... |
|
Back to top |
|
|
|