stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 5:41 am    Post subject: Reply with quote

τεθηκε σε λειτουργια το νεο ηλεκτρονικο συστημα πληρωμης στον αυτοκινητοδρομο αιγαιου Surprised eway ονομαζεται..δυστυχως ουτε εδω υπαρχουν εκπτωτικα προγραμματα οπως και στον μορεα και την ολυμπια οδο..(η νεα οδος ακομα χρησιμοποιει το teopass.. Rolling Eyes )ειναι απαραδεκτο αυτο..και το εξοργιστικο ειναι οτι σε κανενα site των κοινοπραξιων δεν ανεφερεται ουτε καν οτι θα γινει εστω μελλοντικα Evil or Very Mad
http://www.aegeanmotorway.gr/eway/
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

Παντως ανεμενεται με ενδιαφερον η επαναδιαπραγματευση του υπουργειου Υποδομων με τις κοινοπραξιες για τις τιμες των διοδιων και το κοστος που θα αναλαβει το ελληνικο δημοσιο για να χαμηλωσουν οι τιμες. Παντως, εχω μια εντυπωση χωρις να θυμαμαι και καλα και διορθωστε με γι'αυτο, απ'οτι ειχα διαβασει στις εφημεριδες οτι η διελευση της νεας σηραγγας των Τεμπων μπορει να φτασει τα 10ευρω και παραλληλα στον παλιο δρομο θα υπαρχουν διοδια 6ευρω για να αποτρεπεται η χρηση του απο τους οδηγους και να χρησιμοποιουν τη νεα σηραγγα ενω νομιζω αυτο απαγορευεται απο την Ε.Ε. καθως η εναλλακτικη διελευση του παλιου δρομου θα πρεπει να ειναι δωρεαν.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.infoserres.gr/serres/index.php?option=com_content&view=article&id=1563:2009-11-01-01-40-42&catid=14:top-news-1

Το συγκεκριμένο σημείο του αυτοκινητοδρόμου Θεσσαλονίκης-Σερρών-Προμαχώνα, είναι αυτοκινητόδρομος, ή θα γίνει και βρίσκεται υπό κατασκευή;
Γιατί αν ήδη θεωρείται αυτοκινητόδρομος, αναρωτιέται κανείς ποιά είναι τα κριτήρια που τελικά πρέπει να πληροί αυτός ο δρόμος και αν τα πληροί...Δε νοείται ο όρος "επικίνδυνες στροφές" σε αυτοκινητόδρομο...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 10:35 pm    Post subject: Reply with quote

ένα καλό και ένα κακό από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:
www.eleftherianews.gr (1/11/2009, σελ. 5).
Στην εφημερίδα υπάρχουν και φωτογραφίες από τα έργα στη Μεσσηνία. Δείτε τον σύνδεσμο.
Το καλό νέο:
Quote:
του αυτοκινητόδρομου Τρίπολης - Καλαμάτας μέσα στη Μεσσηνία. Ηδη τα μέτωπα που δουλεύονται είναι αρκετά και το πιο κοντινό σημείο διάνοιξης στην Καλαμάτα βρίσκεται στην Ανθεια.
Συγκεκριμένα, μετά τα πρώτα 8 χιλιόμετρα από την Αλλαγή έως τα Τσουκαλέικα που έχουν διανοιχθεί εδώ και καιρό, εργασίες εκτελούνται: Στο τμήμα μετά τη Σκάλα πριν τον Αγιο Φλώρο, όπου φτιάχνονται τεχνικά. Στο τμήμα από τον Αγιο Κωνσταντίνο προς το Πήδημα, όπου θα διαμορφωθεί ο ανισόπεδος κόμβος Αρφαρών, κοντά στη σημερινή διασταύρωση προς Πλατύ. Στην Ανθεια, κάθετα στη μεγάλη ευθεία της υφιστάμενης εθνικής οδού (κοντά στο βενζινάδικο), εκεί που μέχρι πρότινος βρίσκονταν τα φυτώρια Κοντόπουλου, ξεκίνησε η διάνοιξη του νέου εθνικού δρόμου.
Και το κακό:
Quote:
Στο ίδιο τμήμα ο “Μορέας” προχωράει την κατασκευή της δεύτερης σήραγγας Ραψομμάτη. Εκτιμάται πως όλο αυτό το κομμάτι των 13 - 14 χιλιομέτρων, με το οποίο θα αποτελέσουν παρελθόν οι στροφές της Μεγαλόπολης, θα παραδοθεί γύρω στα τέλη Μαρτίου, λίγο πριν το Πάσχα του 2010.
Η ίδια εφημερίδα πριν 2-3 εβδομάδες έλεγε για τέλος του 2009. Θα μας τρελάνουν, αλλά είπαμε είχε πολλες βροχές το 2009 και καθυστερήσαμε....
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Arxitektonas
Αν και δεν ξέρω το σημείο που έγινε το ατύχημα ακριβώς, μάλλον θα πρέπει να αναφέρετε στο τμήμα Ριζιανα - Στρυμονικό....το τμήμα αυτό αποτελεί μέρος της καθετου της Εγνατίας Θεσσαλονίκης, Προμαχώνα (Βουλγαρικα σύνορα)
Το τμήμα αυτό μήκους περίπου επτά χιλ. έχει κατασκευαστεί πριν από τρεις δεκαετίες περίπου με διαχωριστικό και δυο λωρίδες αν κατεύθυνση χωρίς ΛΕΑ αλλα με αρκετά κλειστές και επικίνδυνες στροφές αν πήγαινες με πάνω από 70, 80 χιλ. Tο τελευταίο διάστημα αλλάχτηκε η άσφαλτος και τα διαχωριστικά αλλα οι επικίνδυνες στροφές παραμένουν Sad
Το μεγαλύτερο μέρος του υπολοιπου τμήματος της καθετου είναι νέος δρόμος με όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινητοδρομου...
Στην φωτογραφία παρακάτω, μέσα στο τετράγωνο, φαίνεται το κομμάτι Ριζιανα, Στρυμονικό που είναι και το επικίνδυνο....
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/0111.png


Last edited by vag1 on Mon Nov 02, 2009 12:19 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 11:30 am    Post subject: Reply with quote

Το θετικό με το Τρίπολη Καλαμάτα είναι ότι πλέον το ίχνος του δρόμου είναι ορατο στη Μεσσηνια από το Τσακώνα μεχρι και την Ανθεια. Τωρα γιατι η παραδοση του Αθηναιο Λευκτρο παει για το Μαρτη του 2009, δεν νομιζω ότι φταίνε μονο οι (παρα πολλες ειναι αληθεια) βροχες του Σεπτεμβριου.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:
www.eleftherisnews.gr (2/11/2009, σελ 1):
Quote:
Tα Τέμπη της Πελοποννήσου μπορεί να γίνει ο Καϊάφας
Το πρόβλημα με την Ολυμπία Οδό, που δημιουργήθηκε από την απαγόρευση της Ευρωπαϊκής Ενωσης να περάσει ο νέος αυτοκινητόδρομος μέσα από τον Καϊάφα, τείνει να γίνει μείζον, ενώ αποτελεί χρυσή ευκαιρία για αναβάθμιση της περιοχής. Οι λύσεις που εξετάζει - σύμφωνα με δημοσιεύματα- το αρμόδιο υπουργείο αποτελούν ψευτοδίλημμα. Ούτε πρέπει να σταματήσει μετά τον Πύργο η Ολυμπία Οδός ούτε να συνεχιστεί μέσω της Αρχαίας Ολυμπίας προς Βυτίνα και Τρίπολη. Αρκεί τα 500 με 1.000 μέτρα μέσα στον Καϊάφα να παραμείνουν ως έχουν με μία μικρή διαπλάτυνση και με δραστική περιβαλλοντική αναβάθμιση της γύρω περιοχής. Οσοι γνωρίζουν την περιοχή ας φανταστούν ένα σχέδιο εκτεταμένης δενδροφύτευσης στα καμένα και μια γενικότερη ανάπλαση της περιοχής έτσι ώστε όχι μόνο να μην θιγεί το οικοσύστημα αλλά να αποτελέσει η λίμνη και το περιβάλλον της μια περιοχή που θα μπορούσε να είναι τα Τέμπη της Πελοποννήσου. Μια περιοχή που όλοι θα την απολαμβάνουν είτε οδηγώντας με μικρή ταχύτητα είτε θα προγραμματίζουν στάση για ξεκούραση. Ολα τα υπόλοιπα δεν αποκλείεται να κρύβουν δόλο.

"Τέμπη της Πελοποννήσου" τον χαρακτήρισα εδώ προχθές!!!! Με άλλη ένοια βέβαια. Δεν έχω καμία σχέση με την εφημερίδα, αλλά λέτε να μας διαβάζουν;
Χαίρομαι και συμφωνώ 100% με την προσέγγισή τους η οποία διαφέρει από αυτά που έγραψα πιο πριν. Μια μικρή διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου και της γέφυρας που υπάρχει, της τάξης του 1 με 1,5 μ.σε κάθε ρεύμα θα είναι αρκετή και δε θίγει τίποτα. Πιθανόν να επιτρέψει σε έκτακτο φόρτο να λειτουργεί ως 2+2, με το γνωστό "κατάληψη της ΛΕΑ".
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε vas8 το εχουμε πει. Σιγουρα μας διαβαζουν!!!
jollyroger wrote:
Ρε παιδιά τώρα θα μάθουμε τα δημοσιογραφικά παιχνίδια? Εδώ δεν έχουμε λεφτά να πληρωθούν συντάξεις και μισθοί, πιστεύει κανείς οτι θα δωθούν εκατομμύρια για να γίνει ο 111 νέα "Εγνατία"?

Παντως εδω δεν ειναι να εχεις εμπιστοσυνη σε κανεναν. Πρωτη φορα εχει σπαταλησει λεφτα αυτη η χωρα? Δεν μπορω να διανοηθω οτι θα φυγει η χαραξη απο την περιοχη και θα ανεβει τα βουνα για να συναντησει το "Μωρεα". Για φανταστειτε σεναριο: Για να πας απο Καλαματα εως τον Πυργο και την Πατρα να περνας μεσω Τριπολεως.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 4:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η για να το πούμε με άλλα λόγια πιο καθαρά, ο κλάδος του Μωρέα από τη Σπάρτη στο Λευκτρο, πρέπει να συνεχίσει προς την Αρχαία Ολυμπία αλλα όχι μεσω της Ιονίας οδού η οποία πρέπει να φτάσει στο Καλο Νερό και να συνεχίσει από εκεί για την Τσακώνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Μια μικρή διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου και της γέφυρας που υπάρχει, της τάξης του 1 με 1,5 μ.σε κάθε ρεύμα θα είναι αρκετή και δε θίγει τίποτα. Πιθανόν να επιτρέψει σε έκτακτο φόρτο να λειτουργεί ως 2+2, με το γνωστό "κατάληψη της ΛΕΑ".

Quote:
Οσοι γνωρίζουν την περιοχή ας φανταστούν ένα σχέδιο εκτεταμένης δενδροφύτευσης στα καμένα και μια γενικότερη ανάπλαση της περιοχής έτσι ώστε όχι μόνο να μην θιγεί το οικοσύστημα αλλά να αποτελέσει η λίμνη και το περιβάλλον της μια περιοχή που θα μπορούσε να είναι τα Τέμπη της Πελοποννήσου. Μια περιοχή που όλοι θα την απολαμβάνουν είτε οδηγώντας με μικρή ταχύτητα είτε θα προγραμματίζουν στάση για ξεκούραση. Ολα τα υπόλοιπα δεν αποκλείεται να κρύβουν δόλο.

συμφωνω απολυτα... Very Happy
ετσι νομιζω οτι θα ξεκολλησει και θα γινει πιο γρηγορα και ο δρομος που εχει παγωσει τωρα...για 1000 μετρα στον Καιαφα δεν μπορει να παγωνει τοσα χιλιομετρα αυτοκινητοδρομος!
αν διαπλατυνθει αυτο το κομματι -σαν την Πατρων Κορινθου σημερα-μια χαρα θα ειναι δεδομενης και της χαλαρης κινησης που παντα θα εχει..

εδω στα τοπικα καναλια της Πατρας λενε κατι μπουρδες για καταργηση του εργου και αλλα κουφα...
πχ http://pyrgostrifylias.blogspot.com/2009/10/blog-post_828.html

Quote:
30 Οκτ 2009
Κινδυνεύει η Ολυμπία οδός να σταματήσει έξω από τον Πύργο Ηλείας

Το σενάριο να σταματήσει η Ολυμπία οδός (Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος -Τσακώνα) λίγο πριν τον Καϊάφα και να μην φτάσει ποτέ στη Μεσσηνία, έρχεται πάλι στο προσκήνιο μετά την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης με την οποία ζητείται να ακυρωθεί η προβλεπόμενη διέλευση του νέου αυτοκινητόδρομου από τον υδροβιότοπο του Καϊάφα. Το εφιαλτικό για τη Μεσσηνία σενάριο αναφέρεται σε χθεσινό ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελευθεροτυπία” ως μία από τις δύο εναλλακτικές λύσεις που εξετάζονται μετά την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης: Μετά τη νέα εξέλιξη, δύο είναι τα πιθανά σενάρια:

- Να επιλεγεί η μεσογειακή διέλευση του δρόμου, οπότε θα χρειαστεί νέα μελέτη και το κόστος κατασκευής θα υπερδιπλασιαστεί.

Να περικοπεί τμήμα περίπου 20 χλμ. και ο αυτοκινητόδρομος να τερματίζει μετά τον Πύργο.

Σύμφωνα με την “Ελευθεροτυπία: “Οποια λύση και να επιλεγεί από τη νέα ηγεσία των υπουργείων Υποδομών και Περιβάλλοντος, θα χρειαστεί να έρθει και πάλι η σύμβαση στη Βουλή, πιθανότατα μαζί με τις τροποποιήσεις για τις τιμές των διοδίων”.Σημειώνεται ότι η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη μιλώντας στη Βουλή κατά την διάρκεια της συζήτησης των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης είπε ότι θα γίνει νέα χάραξη στο τμήμα από τον Καϊάφα έως και την Τσακώνα. Η νέα χάραξη θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε σημαντική καθυστέρηση, καθώς δεν μπορούν να γίνουν οι αναγκαίες απαλλοτριώσεις για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου. Τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί μετά την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης πρέπει να αξιολογηθούν από τους τοπικούς άρχοντες και την πολιτική ηγεσία του νομού και να γίνει έγκαιρη παρέμβαση στα κέντρα λήψης των αποφάσεων ώστε να μην ληφθούν για μια ακόμα φορά αποφάσεις σε βάρος της Μεσσηνίας.

ας γινει μια ομορφη περιβαλλοντικη σταση και ας τελειωνουμε.. Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτή η φαρσοκωμωδία με τους πομποδέκτες των αυτοκινητοδρόμων είναι πραγματικά απαράδεκτη. Δηλ αν θες να πας Αθήνα από Θεσσαλονίκη πρέπει να έχεις τον πομπό και της Αιγαίου και το teopass? Μάλιστα τώρα θα βγάλει και η Εγνατία το δικό της (μέχρι την άνοιξη), οπότε θα χρειάζεται 3 διαφορετικά αφού τα διόδια των Μαλγάρων θα περάσουν στη δικαιοδοσία της Εγνατία Οδός ΑΕ!!!

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άλλο κράτος του κόσμου όπου υπάρχουν 5-6 δεν ξέρω και γω πόσα διαφορετικά συστήματα διοδίων. Σε όλα τα κράτη υπάρχει ένα ενιαίο σύστημα όπου με έναν πομπό μπορείς να διέλθεις από όλα τα διόδια της χώρας. Ελπίζω ο Ρέππας και οι παρατρεχάμενοί του να το λύσουν άμεσα αυτό το θέμα.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
Πιθανόν να επιτρέψει σε έκτακτο φόρτο να λειτουργεί ως 2+2, με το γνωστό "κατάληψη της ΛΕΑ".


Με αφορμή αυτό θα ήθελα κάποιος να μου λύσει μια απορία αν τυχόν γνωρίζει. Είδα προχτές στο ΣΚΑΙ το αφιέρωμα για τους Autobahn της Γερμανίας. Σε κάποιο σημείο (που χάζευα λίγο είναι η αλήθεια και είχα χαμηλά τη φωνή) έδειξε εικόνες από έναν τμήμα δρόμου 3+1 το όποιο είχε πολύ κίνηση. Λοιπόν οι ηλεκτρονικές ενδείξεις (τα γνωστά βελάκια πάνω από τις λωρίδες) έδειχναν ως κανονική λωρίδα κυκλοφορίας τη ΛΕΑ και τα αυτοκίνητα κινούνταν κανονικά ενώ σε άλλα πλάνα από το ίδιο τμήμα που η κίνηση ήταν πιο περιορισμένη η φωτεινή ένδειξη πάνω από τη ΛΕΑ ήταν κόκκινη και δεν υπήρχε αυτοκίνητο ούτε για δείγμα.
Υπάρχει περίπτωση σε περιπτώσεις αυξημένης κίνησης (προφανώς όχι ατυχήματος) να επιτρέπουν με τις ανάλογες ενδείξεις την κυκλοφορία στη ΛΕΑ?? Γνωρίζει κάποιος αν αυτό πράγματι συμβαίνει ή απλώς δεν είδα καλά???
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε ariskop δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό - αν και έζησα μερικά χρόνια στην Γερμανία δεν είδα αμάξια στις ΛΕΑ αλλά ίσως απλώς να μην το πρόσεξα. Ωστόσο υπάρχουν ακόμα παλιοί αυτοκινητόδρομοι στην Γερμανία χωρίς ΛΕΑ.

Πάντως το να επιτρέπουν αμάξια στην ΛΕΑ σε ώρες αιχμής είναι εντελώς παράλογο: ένας από τους κύριους λόγους ύπαρξης των ΛΕΑ είναι να μπορούν να κυκλοφορούν τα οχήματα έκτακτης ανάγκης (πυροσβεστικά, ασθενοφόρα κτλ) ΙΔΙΩΣ όταν έχει αυξημένη κίνηση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 9:40 pm    Post subject: ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Φίλε Vas,

Είσαι τέλεια ενημερωμένος σχετικά με το τι γίνεται στο δρόμο που μας ενδιαφέρει. Και εγώ παρακολουθώ καθημερινά τις ηλεκτρονικές εκδόσεις όχι μόνο της Ελευθερίας αλλά και των άλλων εφημερίδων της Μεσσηνίας. Αυτό όμως που γίνεται με την Ελευθερία, δεν έχει προηγούμενο. Κάθε εβδομάδα αλλάζει περιεχόμενο η ίδια είδηση!!!!

Ο μόνος που μπορεί να μας διαφωτίσει με έγκυρες πληροφορίες "απο μέσα" είναι ο φίλος engineer που τελικά είναι ο μόνος που εμπιστεύομαι και ο μόνος που μπορεί να μάθει τι πραγματικά συμβαίνει.

Στο ρεπορτάζ -υπάρχει η περίπτωση να- εννοούν την παράδοση τον Μάρτη του 2010 μαζί ΚΑΙ με τις 2 σήραγγες. Μη λησμονείτε οτι το παλαιότερο ρεπορτάζ έλεγε για παράδοση του έργου τέλος του 2009 μέσω της προσωρινής παράκαμψης απο το Αθήναιο και με τον έναν μόνο κλάδο της σήραγγας τελειωμένο και παραδοτέο.

Φίλε μας engineer, αναμένουμε τις πάντα αξιόπιστες πληροφορίες σου σχετικά με το τι συμβαίνει. Γιατί εάν επαληθευτούν τα όσα λέει ο Vas και το ρεπορτάζ, τότε το Καλογερικό θα πάει για τέλος του 2010 και η Τσακώνα για την δευτέρα παρουσία.

Καλό σας βράδυ.
Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

2 νέες φωτογραφίες και ειδήσεις από την κατασκευή της Παραιόνιας οδού στο τμήμα Α/Κ Αγίου Ηλία μέχρι Γουριά ( Αναμένεται να δημοπρατηθούν εν καιρώ και τα τμήματα μέχρι το Πλατυγιάλι και τον Αστακό ).

Εφημερίδα ΑΙΧΜΗ Μεσολογγίου

http://65.109.14.159/portal/images/stories/10-3010.pdf

Η 1η φωτογραφία είναι μετά τη σήραγγα Αγίου Ηλία προς την πλευρά του Αχελώου ( πίσω από το βουνό ), ενώ η 2η είναι μετά τη σήραγγα με κατεύθυνση προς Ιόνια Οδό/ Παράκαμψη Αγρινίου ( Α/Κ Αγίου Ηλία, ανάμεσα από Α/Κ Χαλικίου και Αγγελοκάστρου ). Φαίνεται, εξάλλου, και η λιμνοθάλλασσα Αιτωλικού, κάτω από τη Σταμνά.

Τα μόνιμα αγκάθια στην Ελλάδα, ψευτοαρχαία και κονδύλια που πάνε στράφι και απαλλοτριώσεις καθυστερούν το έργο.

Δίνουν κονδύλια-πεταμένα χρήματα για ψευτοανασκαφές και ολόκληρο κάστρο και τείχη στην Παλαιομάνινα πιο κάτω, από την απέναντι πλευρά του Αχελώου στέκουν αγέρωχα χωρίς χρήματα για οποιαδήποτε αναστήλωση. Ελλαδάρα, θα είσαι πάντα "ξεχωριστή" με τα καμώματά σου ( Εννοώντας με τα καμώματα και τις αποφάσεις των εκάστοτε υπευθύνων ).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 11:40 pm    Post subject: Re: ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

[quote="sxiza07"]
Ο μόνος που μπορεί να μας διαφωτίσει με έγκυρες πληροφορίες "απο μέσα" είναι ο φίλος engineer που τελικά είναι ο μόνος που εμπιστεύομαι και ο μόνος που μπορεί να μάθει τι πραγματικά συμβαίνει.

Ο μόνος που θα έπρεπε να μας διαφωτήσει είναι η ίδια η κοινοπραξία μέσα απο το site της κύριοι, ούτε εμείς οι ερασιτέχνες ούτε οι εφημερίδες. Αυτό το τραγικό site!
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 11:50 pm    Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ Reply with quote

σήμερα πέρασα από το ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ κ είδα 2 νέα πράγματα.
Αποψίλωση του λόφου στο Σπαθοβούνι και κάτι ακόμη που μου έκανε εντύπωση. είχαν βγάλει την μπαριέρα νησίδα από την μία πλευρά σε μήκος 1χλμ κοντά στον κόμβο ΑΓ.Βασιλείου και στο εργοτάξιο κοντά το ίδιο

Δεν επιτρέπονται τα συνεχόμενα posts. Αντ'αυτού θα πρέπει να γίνεται edit του αρχικού post. Νέος είσαι, OK, αλλά μην το επαναλάβεις Wink
Admin


είχαν φυσικά αποκλείσει την λωρίδα. Αλήθεια τι κατασκευάζεται απέναντι από το εργοτάξιο του ΜΩΡΕΑ πριν τα διόδια του Σπαθοβουνίου?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 12:28 am    Post subject: Reply with quote

μια απορια..σε δρομο με μια λωριδα ανα ρευμα ,σε διαπλατυνση στον καιαφα πχ,μπορει να πει διαχωριστικο στη μεση?επειδη ειναι τοσο λιγη αποσταση δεν θα ηταν δυνατον και πιο ασφαλες?
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 2:36 am    Post subject: Reply with quote

Ας φτιάξουμε οι γίγαντες τα υπόλοιπα 360 χλμ σε ευρωπαικά πλαίσια και μετά μπορούμε να ασχοληθούμε με τα 5 του Καιφα.
Και όσο για τον όρο "Τέμπη" που αναφέρουμε, ε, εντάξει, τίποτα δεν δικαιολογεί αυτόν τον τίτλο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Per 88
Στην κατηφόρα πριν τα διοδια ή ανηφόρα εαν έρχεσαι από Τριπολη αμέσως μετα τα διόδια του Σπαθοβουνιου κατασκευαζεται νεα χαραξη του αυτοκινητοδρομου έτσι ώστε να καταργηθει το ζιγκ ζαγκ με την πολυ μεγαλή κλιση που υπαρχει τωρα στο σημειο.

Sxiza07
Αξιοπιστες πληροφοριες βγαινουν μονο απο επιτοπιες βολτες με την ψηφιακή ανα χειρας! Δυστηχως λογω προσωπικων υποχρεωσεων δεν το βλεπω να κανω συντομα (μεσα στο Νοεμβρη τουλαχιστο) τη σχετική βολτα.

jollyroger
Εχεις απολυτο δικιο σχετικα με το site της κοινοπραξιας. Και είναι απορίας άξιο πως η μόνη κοινοπραξια που πραγματικα εκτελει το εργο που της εχει ανατεθει με εκαντονταδες οχηματα απο την Κορινθο μεχρι και εξω απο τη Καλαματα, και με πραγματικη προοδο δεν θελει να προβαλει το εργου που επιτελει. Αφηστε που με μια εξυπνη διαχειριση ο κοσμος θα δεχοταν αγογυστα να καταβαλει το τιμημα των διοδιων αφου καθε μερα που περναει η ολοκληρωση της οδου ερχεται πιο κοντα.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

Θα μπορουσαν να βάλουν όχι μόνο στο site τους αλλά στα διόδια ή και σε διάφορα σημεία ταμπέλες "χαρτες" όπου ηλεκτρονικά να φαίνεται σε αντίστροφη μέτρηση οι ημέρες / μήνες που απομένουν μεχρι την ολοκλήρωση κάθε τμήματος.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Και μεις τότε τι δουλειά θα κάνουμε?
Θέλεις να μας κλείσουν το μαγαζί?'Surprised''Laughing'
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 11:29 pm    Post subject: ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ Reply with quote

Ρώτησα διευθυντικό στέλεχος της αρχαιολογικής υπηρεσίας για το αν κάνουν ανασκαφές στην Πατρών-Πύργου και μου είπε οτι δεν κάνουν. Κάτι λέει οτι δεν έχουν ολοκληρωθεί και οι μελέτες. Στην Πατρών-Κορίνθου τα νέα είναι καλά λέει.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 12:46 am    Post subject: Reply with quote

Εχει πεσει φυλλοξερα και δεν κινειται τιποτα απο τα παιδια σε ολα τα μετωπα των αυτοκινητοδρομων. Ευκαιρια να ποσταρω λιγη δραση ,εστω και σε μετωπο εθνικης οδου και συγκεκριμενα στην Ε.Ο. Καρπενησιου-Αμφιλοχιας, μια "καινουργια" Ε.Ο. αλλη μια θαυμασια εγκαρσια διεξοδος της οροσειρας προς τη θαλασσα, αφηνοντας την προβληματικη οδο Καρπενησιου-Αγρινιου και βγαινοντας λιγο πιο βορεια στην Αμφιλοχια και κατ'επεκταση στην Ιονια Οδο ,αλλα εναλλακτικα και στο Αγρινιο. Εχουμε κανει αναφορα στο δρομο με τους ΔυτικοΣτερεο-ελλαδιτες(agr-engineer,ariskop) ,ευκαιρια να τον δουμε. Θα ξεκινησουμε απο το τελος του ν. Ευρυτανιας και λιγο πριν μπουμε στην Αιτωλοακαρνανια, οπου υπηρχε πριν απο μερικα χρονια η ταμπελα κατασκευης της Ε.Ο. αλλα δεν υπαρχει πλεον για να σας την δειξω.
Ξεκιναμε
Ευρυτανια, διασταυρωση Βουλπης(δρομος προς Γρανιτσα, Ραπτοπουλο κτλ.)

Λογγιτσι, το τελευταιο χωριο της Ευρυτανιας πριν μπουμε Αιτωλοακαρνανια



Φανηκε η γεφυρα της Ταταρνας ,που ειναι και το οριο των δυο νομων.

Πλησιαζοντας τη γεφυρα

Πανω στη γεφυρα


Εδω η πλευρα που χυνεται ο Αχελωος

Και εδω η πλευρα της λιμνης των Κρεμαστων


Η γεφυρα



Ανεβαινουμε



Φτανουμε στον κομβο Τρικλινου


Θα μπουμε για ελαχιστα στο Τρικλινο μονο και μονο για να αναφερουμε οτι απο δω περναει ο λιγο πιο παλιος δρομος για Αμφιλοχια και Αρτα( μεσω Χαλκιοπουλου)
Το Τρικλινο

...και παλι πισω

Μπαινουμε στον καινουργιο δρομο









Πλησιαζουμε την Αλευραδα ,οπου η παρακαμψη της αργησε πολυ και τελειωσε προσφατα


Αρχιζει η καταβαση


Εδω συνανταμε την ταμπελα του εργου "συλημμενη"

και εδω η διασταυρωση. Δεξια για Αμφιλοχια, αριστερα για Αγρινιο

Ας δουμε λιγο και το δρομο που ερχεται απο το Αγρινιο μεχρι εδω καθως ειναι φαρδυς ,ανετος και με λιγες στροφες.
Εδω αφηνουμε την λιμνη του Στρατου και ανηφοριζουμε



Εδω ο δρομος περναει απο τη λιμνη Καστρακιου






Και εδω συνανταμε την διασταυρωση για Αμφιλοχια


Last edited by pindos10 on Sat Nov 07, 2009 12:04 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 4:20 am    Post subject: Reply with quote

κυκλοφοριακες ρυθμισεις για 1.5 χρονο στην ολυμπια οδο,στον κομβο καλαβρυτων,σε μηκος 4km λογω κατασκευης γεφυρων και προσβασεων του νεου κομβου Surprised η κινηση θα διεξαγεται σε 1 λωριδα κυκλοφοριας ανα κατευθυνση..οπως βλεπουμε αναπτυσσονται με γρηγορους ρυθμους τα εργοταξια στην κορινθου-πατρων..η ταλαιπωρια στις αργιες θα ειναι αναποφευκτη..
http://www.olympiaodos.gr/index.php?ID=press_releases_EL&Rec_ID=186
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 420, 421, 422  Next
Page 128 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr