View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 5:11 pm Post subject: |
|
|
Σίγουρα είναι διαφορετικά πράγματα η μόνιμη πίστα και η διεξαγωγή αγώνων μέσα στην πόλη, κυρίως γι' αυτό που λες στο τέλος, ότι η μόνιμη πίστα δεν αφορά μόνο ένα αγώνα αλλά διάφορες χρήσεις όλο το χρόνο. Πάντως οι φίλοι που αναφέρθηκαν σε Φόρμουλα 1, δεν νομίζω να εννοούσαν αγώνα μέσα στην Πάτρα, αλλά την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμιου.
PAVEL_13 εξαιρετικό φωτορεπορτάζ, μπράβο |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 12:20 am Post subject: |
|
|
Αντιγραφω από τοπικη εφημεριδα σημαντικης κυκλοφοριας:
"Ξαφνικά"… όχι στο πάρκινγκ!
Ενάμιση μήνα μετά την ανακοίνωση της απόφασης για την μετατροπή του μηχανοστασίου του ΟΣΕ στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου σε δημοτικό χώρο στάθμευσης και δέκα ημέρες μετά την επίσημη υπογραφή του μνημονίου μεταξύ του Δήμου Πατρέων και της διοίκησης του ΟΣΕ, τα μέλη του Πολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου του Αγίου Διονυσίου εγείρουν θέμα και δηλώνουν πως δεν θέλουν το έργο αυτό .
Εξυπακούεται ότι τόσο η καθυστέρηση στην αντίδραση όσο και η προεκλογική συγκυρία, προσδίδουν αναπόφευκτα πολιτικά χαρακτηριστικά στην πρωτοβουλία.
Η οποία προκαλεί βέβαια και έκπληξη, δοθέντος ότι η περιοχή που κατ΄ εξοχήν θα ωφεληθεί από το πάρκινγκ είναι αυτή… των διαμαρτυρομένων. Πάντως καμία αντίδραση ή διαφορετική άποψη, δεν είχε κατατεθεί μόλις γνωστοποιήθηκε η πρόθεση του ΟΣΕ να παραχωρήσει τον χώρο, δηλαδή στο τελευταίο δεκαήμερο του περασμένου Αυγούστου. Ενδιαμέσως οι διαδικασίες όλες εξελίχτηκαν υπογράφηκε και το μνημόνιο συνεργασίας για την παραχώρηση των δύο εκτάσεων, στον Άγιο Διονύσιο και τον Άγιο Ανδρέα, και χθες εκδόθηκε η ανακοίνωση διαμαρτυρίας μαζί με πρόσκληση για συγκέντρωση, που θα γίνει αύριο στις 6.00 το απόγευμα στην πλατεία Δροσοπούλου.
Ξαφνικο αιτημα κυριοι η ποιοτητα ζωης;
Παλι καλα που το βαζετε σε εισαγωγικα.
Ο συντακτης εκπλησσεται γιατι αντιδρουν οι κατοικοι της περιοχης αφου, λεει, θα ωφεληθουν πρωτοι.
Για ποια ωφελεια μιλαει;
Που θα υποβαθμιστει ακομη περισσοτερο η περιοχη τους;
"Μα", απανταει με τη γιωταχιδικη λογικη του, "είναι αυτοι που θα παρκαρουν πρωτοι."
Ουτε που περναει από το μυαλο του μια άλλη εναλλακτικη χρηση του χωρου. Παρκο, ας πουμε.
"Τι να το κανουμε τα παρκα στη Πατρα" θα πει." Πού θ αραζουμε τα αυτοκινητα που κατεβαινουν στο κεντρο".
Εννοει βεβαια κι αυτά που «κατεβαινουν» από μερικες γωνιες πιο εξω.
"Μα", θα πει παλι," ο ΟΣΕ παραχωρει προσωρινα τον χωρο" (όπως και αυτον στον Αγιο Ανδρεα).
Και λοιπον;
Γιατι ο Δημος να μη διεκδικησει να του παραχωρηθουν οριστικα;
Εχει δυο μεγαλες ευκαιριες για ανασες πρασινου που δεν απαιτουν αποζημιωσεις, Συμβουλεια Επικρατειας κλπ.
Αλλωστε τί θα ζητησει.
Να ξαναγινουν δημοτικη περιουσια δυο χωροι
που παραχωρηθηκαν πριν εκατον τοσα χρονια στον ΟΣΕ για τις αναγκες του.
Όχι, επιμενει ο συντακτης με την ανοικτη σκεψη.
"Προεκλογικο είναι το θεμα!"
Κανεις σ αυτή τη πολη δεν εχει ΟΡΑΜΑ;
Υπαρχει τουλαχιστον πολιτικη βουληση και σχεδιο
η μετατροπη των δυο μηχανοστασιων σε παρκιν να συνδυαστει με αντιστοιχη απελευθερωση χωρων στο ιστορικο κεντρο
για πεζοδρομησεις και πρασινο ;
Ή ο αποκλεισμος των πεζων κι η λαμαρινοκρατια εκει θα παραμεινουν;
Μη ρωτηστε τον δημαρχο.
Θ απογοητευθειτε.
(Δεν ευκαιρει αλλωστε γι απαντησεις.
Ειναι απασχολημενος με την επεκταση του νεου μηχανοκινητου "θεσμου"
και στο υπολοιπο, λενε, ιστορικο κεντρο.
Το πού θα γινουν πεζοδρομησεις θα το αποφασιζουν στο μελλον
οι σπονσορες της πιστας καρτ.) |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 10:38 am Post subject: |
|
|
το μερος εκει ηταν να γινει ημιυπογειος σταθμος τους τρενου..ακυρωθηκε αυτο?δεν το ακουσα.. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 12:07 am Post subject: |
|
|
Εδώ κολλάει το "2 γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα"!!
Τσακώνονται ο δήμος και οι περίοικοι για 2 χώρους που ανήκουν στον ΟΣΕ. Ήθελε ο Μπεκίρης (Υφυπουργός ΜΕ) να κάνει το προεκλογικό του κομμάτι στην Πάτρα και πίεσε την διοίκηση του ΟΣΕ να υπογράψει το "αστείο" μνημόνιο.
Το χαρακτηρίζω αστείο γιατί
1. ωεο που θα πάνε τα τρένα και τμήμα του μηχανοστασίου της Πάτρας. Πλεόν το μόνο μετρικό μηχανοστάσιο θα είναι στην Καλαμάτα.
2. Ο ΟΣΕ δεν μπορεί να παραχωρήσει ούτε μία σπιθαμή εδάφους σε κανέναν. Μετά από κάποιες σκανδαλώδεις παραχωρήσεις περιουσίας του ΟΣΕ σε δήμους (παλιός σιδηροδρομικός σταθμός Ναυπλίου, σιδηροδρομικό πάρκο Καλαμάτας, σταθμός στο Αγρίνιο) άλλαξε το νομικό πλαίσιο και πλέον ο ΟΣΕ μπορεί μόνο να πουλήσει ή να ενοικιάσει την περιουσία του. Και όχι έναντι συμβολικού αντιτίμου αλλά στην πραγματική τιμή.
3. Μόλις ξεκινήσουν τα έργα στην Πάτρα τα parking θα ξηλωθούν και μάλιστα σύμφωνα με το μνημόνιο ο δήμος δεν μπορεί να πειράξει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές κτλ.)
Να σημειώσω πάντως αυτό που συμβαίνει σε όλες τις πόλεις που ζητούν να φύγουν οι γραμμές του τρένου και τα σχετικά. Όταν κατασκευάστηκαν αυτές οι εγκαταστάσεις, στην περιοχή δεν υπήρχε σπίτι ή ιδιοκτησία (δημοτική ή ιδιωτική) ούτε για δείγμα. Όσοι έχτισαν σε αυτή την περιοχή ήξεραν τη υπήρχε.
Πάντως συγκεκριμένα για αυτούς τους χώρους, ο ένας δεδομένου ότι προορίζεται για τον νέο επιβατικό ημιυπόγειο σταθμό της Πάτρας η δυνατότητα για μετατροπή σε πάρκο είναι περιορίσμενη. Σκέψεις για απομάκρυνση του σταθμού από το κέντρο ακούγονται απαράδεκτες.
Στον άλλο χώρο αφού πρώτα μετεγκατασταθούν οι εγκαταστάσεις του ΟΣΕ εκτός πόλης, θα μπορούσε να αγοράσει ο Δήμος την έκταση και να την κάνει πάρκο ή ότι άλλο θέλει. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 1:52 pm Post subject: |
|
|
Μου κανει εντυπωση που σε ολες τις ντοπιες εφημεριδες ουτε αναφερθηκε καν οτι θα γινει σταθμος σιδηροδρομικος... |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 6:30 pm Post subject: |
|
|
Οι δύο εκτάσεις του ΟΣΕ είναι πολύ μεγάλες και δεν φαντάζομαι να χρησιμοποιηθούν ολόκληρες για πάρκινγκ, μήπως λοιπόν κρατάνε το χώρο που θα γίνει ο σταθμός και παραχωρούν κάποιο τμήμα που "περισσεύει"; Βέβαια δεν αποκλείω καθόλου να είναι μια καθαρά "προεκλογική" συμφωνία Δήμαρχου - Υφυπουργού (σε κανα χρόνο έχουμε και δημοτικές εκλογές...). Όπως και νά 'ναι συμφωνώ με τον Ψηλαλωνίτη. Μπορεί να έχουμε έλλειψη πάρκινγκ, αλλά έχουμε ακόμα μεγαλύτερη έλλειψη πράσινου και δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε όποιον ελεύθερο χώρο βρίσκουμε μόνο για τα αυτοκίνητα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 6:43 pm Post subject: |
|
|
ο σταθμος ετσι και αλλιως ημιυπογειος θα ητανε δηλαδη τα ταμεια απο πανω και οι γραμμες αποβαθρες απο κατω,αρα το μεγαλυτερο μερος του χωρου παλι παρκιγκ θα γινει... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 8:20 pm Post subject: |
|
|
Σαν λαός έχουμε το τρόπο μας ν χειριζόμαστε τον δημόσιο χώρο!!!!
Δώσε πάρκινκ στον λαό!!!!!
|
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 2:03 am Post subject: |
|
|
προς ariskop:
Σωστο το ρητο μονο που οι γαϊδαροι ειναι ο ΟΣΕ και ο δημαρχος (οχι ο δημος).
Απεναντι στον "αχερωνα" δεν μπορει να ειναι ξενο το ανθρωπινο δυναμικο της περιοχης - αλλα και ολοκληρης της πολης.
Δικιο εχεις πως οταν η εκταση διατεθηκε στους σιδηροδρομους ηταν εκτος πολης.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΟΘΗΚΕ.
Ομως αυτο εγινε πριν απο 130 χρονια !
Σημερα σ ενα πυκνοδομημενο κεντρο, με ελαχιστο πρασινο, χωρις ελευθερους χωρους
αποτελει αστικη "μουντζουρα" στην κυριολεξια.
Ειναι απαραδεκτο να μετακινηθει ενα μηχανοστασιο χωροθετημενο το 1880 σε μια πολη τοτε μολις 30 χιλιαδων;
Και ειναι παραδεκτο να μεινει στην ιδια ασφυκτικη για τη λειτουργια της πολης θεση το 2010
οταν ο πληθυσμος κι ο αστικος ιστος εχουν σχεδον δεκαπλασιαστει;
Οσο για τον χωρο του νυν σταθμου στον Αγιο Ανδρεα γιατι να τον αγορασει ο δημος;
Αυτον, τουλαχιστον, ειναι σιγουρο οτι θα τον εγκαταλειψει ο ΟΣΕ.
Ενας δημοσιος φορεας θα πωλησει σε εναν αλλο δημοσιο φορεα
εκταση που δεν τη χρειαζεται, και προκειται να αξιοποιηθει κοινωνικα;
προς PAVEL_13:
Ακριβως!
ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ
ΠΙΑΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 11:07 am Post subject: |
|
|
Μία διόρθωση, ανέφερα ότι είναι απαράδεκτες οι σκέψεις για μετακίνηση του νέου επιβατικού σταθμού της Πάτρας εκτός πόλης (όπως πολλοί τοπικοί παράγοντες δυστυχώς θα ήθελαν) και όχι του μηχανοστασίου. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο οικολογικό και πολεοδομικό έγκλημα στην Πάτρα. Το μηχανοστάσιο προφανώς και πρέπει κάποια στιγμή να μετακινηθεί εκτός πόλης σε νέες εγκαταστάσεις.
Επίσης αυτό που ανέφερα είναι ότι με το ισχύον νομικό πλαίσιο ο ΟΣΕ δεν μπορεί πλέον να παραχωρήσει στον δήμο καμία έκταση χωρίς οικονομικά ανταλλάγματα (όχι συμβολικά αλλά στην πραγματική αξία). Αν ο δήμος θέλει την έκταση θα πρέπει να την αγοράσει. Και δεδομένου ότι ο ΟΣΕ οδεύει και αυτός για ιδιωτικοποίηση, δύσκολα θα αλλάξει το νομικό πλαίσιο ώστε να μπορεί να χάσει τέτοιες εκτάσεις φιλέτα.
Δεν χαρακτηρίζω αν το πλαίσιο αυτό είναι λογικό ή όχι απλώς αναφέρω ότι υπάρχει ως παράμετρος. |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 7:52 am Post subject: |
|
|
Ως δημοτης αντιδρω στην ιδεα οτι "εκτασεις-φιλετα" μεσα στον αστικο ιστο θα γινουν αντικειμενο εκμεταλλευσης απο ιδιωτες
με κινητρα ξενα προς τις οικολογικες και κοινωνικες αναγκες μιας πολης πνιγμενης στο τσιμεντο
και με ελαχιστους χωρους ελευθερης χρησης.
Αυτο κι αν ειναι απαραδεκτο.
Ο δημος οφειλει να τους διεκδικησει, εστω και δικαστικα (η διαταξη μπορει να θεωρηθει στη περιπτωση μας αντισυνταγματικη) αλλιως θα προδωσει τον ρολο του.
Απ τη στιγμη που ο ΟΣΕ "οδευει για ιδιωτικοποιηση"
βρισκω τη ρυθμιση σκανδαλωδη και απαραδεκτα ευνοϊκη
ιδιαιτερα για αστικους χωρους που θα χρησιμοποιηθουν για απλη κερδοσκοπικη εκμεταλλευση.
Το ανταλλαγμα εχει νοημα αν ο κοινωφελης φορεας εξακολουθει να χρειαζεται τον χωρο για τις λειτουργικες αναγκες του
και παλι υπο τον ορο οτι
η (φιλοστοργη προς τη Τοπ. Αυτοδιοικηση...) Πολιτεια
κρινει οτι δεν πρεπει να μεταφερθει εκτος οριων του δημου.
Σχετικη ειναι η διεκδικηση του δημου για αποσπαση απο τον αδηφαγο ΟΛΠΑ
(που κι αυτος καποια στιγμη θα ιδιωτικοποιηθει)
ολης της παραλιακης ζωνης (ιδιαιτερα στο κεντρο της πολης)
που θα απελευθερωθει απο λιμενικες χρησεις.
PinkFloyd wrote: | Οι δύο εκτάσεις του ΟΣΕ είναι πολύ μεγάλες και δεν φαντάζομαι να χρησιμοποιηθούν ολόκληρες για πάρκινγκ, μήπως λοιπόν κρατάνε το χώρο που θα γίνει ο σταθμός και παραχωρούν κάποιο τμήμα που "περισσεύει"; Βέβαια δεν αποκλείω καθόλου να είναι μια καθαρά "προεκλογική" συμφωνία Δήμαρχου - Υφυπουργού (σε κανα χρόνο έχουμε και δημοτικές εκλογές...). |
ΟΛΟΣ ο χωρος προοριζεται για παρκιν ακομη και του Αγιου Ανδρεα.
Και βεβαια η προεκλογικη σκοπιμοτητα ειναι ολοφανερη.
Θλιβεται κανεις για τη συμπεριφορα τοσο του δημαρχου οσο και του αχαιου υφυπουργου.
Μπουσουλα στη διαχειρηση των δημοσιων χωρων δεν εχουν την αναβαθμιση της ποιοτητας ζωης
και την οικολογικη ευαισθησια
αλλα το στεγνο ψηφοθηρικο συμφερον.
Εδω βεβαια ενας δημαρχος με οραμα δεν θα υπολογιζε
το κακως εννοουμενο πολιτικο κοστος.
Θα βαδιζε κοντρα σε καθε ατομικιστικη νοοτροπια
και δεν θα υιοθετουσε, εις βαρος του κοινωνικου συμφεροντος, τη λογικη των ευκολων λαϊκιστικων "μετρων". |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 3:14 pm Post subject: |
|
|
Πηγαίνοντας να ψΟφίσω στο ΤΕΕ που βρίσκεται δίπλα στην είσοδο της μίνι περιμετρικής στο πάνω μέρος της Αγίας Σοφίας πρόσεξα ότι έχει στρωθεί φρέσκια άσφαλτος και στα δύο ρέυματα του δρόμου, ξέρει κανείς κάτι? |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 5:54 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι ασφαλτοστρώθηκε το τμήμα από Αγ. Σοφίας μέχρι το σημείο που βρισκόταν το ρωμαϊκό υδραγωγείο που "κόπηκε" και μεταφέρθηκε (μετά το cut & cover). Δυστυχώς από εκεί και κάτω το μόνο που έγινε εδώ και μήνες, είναι το σκάψιμο δύο βαθιών αυλακιών, υποθέτω για ύδρευση ή αποχέτευση. |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 12:03 pm Post subject: |
|
|
billy8181 wrote: | bravo πάτρα!
το μουσείο πως πάει? έχει κίνηση? τελειωσε?
με τι σελίδα internet τι θα κάνουν? |
Billy ρώτησες πριν από πολλές μέρες αλλά ξεχάσαμε οι Πατρινοί να σου απαντήσουμε. Λοιπόν, το μουσείο έχει κάποια προβλήματα με τους συμβασιούχους εργαζόμενους, που μένουν κάθε τόσο απλήρωτοι!... Πάει όμως πολύ καλά από κόσμο, το πρώτο δίμηνο είπαν ότι είχε 36.000 επισκέπτες και ήταν το δεύτερο σε επισκεψιμότητα Μουσείο της χώρας (μετά από το Μουσείο της Ακρόπολης)! Βέβαια τα νούμερα που δίνουν είναι "στο περίπου", αφού η είσοδος είναι ελεύθερη οπότε δεν κόβονται εισιτήρια.
http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=17891&Itemid=2006
Περιμένουμε μέχρι το τέλος του χρόνου να ανοίξει και η τελευταία αίθουσα του μουσείου, η αίθουσα του Δημόσιου Βίου της αρχαίας Πάτρας, που λένε ότι μπορεί να είναι και η πιο ενδιαφέρουσα. Θα έχει εξήντα περίπου μαρμάρινα αγάλματα, τέσσερα ψηφιδωτά δάπεδα, μυκηναϊκά ξίφη και άλλους οπλικούς εξοπλισμούς, αναπαραστάσεις ενός αρχαίου πλακόστρωτου δρόμου και των συστημάτων τοιχοποιίας των ρωμαϊκών χρόνων, και μια τεράστια μακέτα της σύγχρονης Πάτρας που θα απεικονίζει και την διαδρομή του Παυσανία στην αρχαία Πάτρα. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 12:18 pm Post subject: |
|
|
PinkFloyd wrote: | Πάει όμως πολύ καλά από κόσμο, το πρώτο δίμηνο είπαν ότι είχε 36.000 επισκέπτες και ήταν το δεύτερο σε επισκεψιμότητα Μουσείο της χώρας (μετά από το Μουσείο της Ακρόπολης)! |
Πιο πολύ και από το ΕΑΜ, το οποίο πέρσι έκοψε σχεδόν 400.000 όλη τη χρονιά; Δεν το νομίζω! |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 2:38 pm Post subject: |
|
|
Admin, με έβαλες σε ψάξιμο Η αναφορά μου για "δεύτερο σε επισκεψιμότητα μουσείο της χώρας" προέρχεται από το link που δίνω στο προηγούμενο post μου, που δίνει στοιχεία εξαμήνου για Αρχαία Ολυμπία και Δελφούς. Αναρωτήθηκα κι εγώ για το ΕΑΜ και με αφορμή την απάντησή σου έριξα μια ματιά στο gοogle, όπου... υπάρχουν νούμερα για όλα τα γούστα! Από 600.000 το χρόνο που αναφέρει το site του ίδιου του ΕΑΜ μέχρι 176.894 το 2007 και μείωση κατά 30,7% τον Αύγουστο του 2008 σε σχέση με το 2007. Διαλέγουμε και παίρνουμε!
Πάντως ακόμα και το 176.000 να ισχύει δεν νομίζω να το ξεπεράσει η Πάτρα σε ετήσια βάση, στην αρχή λογικά πήγαμε πολλοί πατρινοί να δούμε το νέο μουσείο μας. Από την άλλη τώρα αρχίζουν οι επισκέψεις των σχολείων, θα δούμε... Εξάλλου δεν θεωρώ ότι έχει και πολλή σημασία η σειρά της επισκεψιμότητας, αυτό που μετράει είναι να υπάρχει συνολικά ενδιαφέρον για την πολιτιστική μας κληρονομιά, και να δημιουργούμε νέες πολιτιστικές υποδομές. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 8:35 pm Post subject: |
|
|
Βρε μαζί σου κι εγώ, απλά το είδα και είπα να το σχολιάσω. Προσθέτοντας όμως ότι δεν έχει μόνο σημασία να δημιουργούμε τις υποδομές, αλλά και να στηρίζουμε τη λειτουργία τους (βλ. πληρωμές προσωπικού που ανέφερες).
By the way, τα 176 χιλιάδες εισιτήρια του ΕΑΜ αφορούν μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2007, όχι όλο το έτος, απλώς το site που παραθέτεις παρέλειψε να το αναφέρει. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 9:17 pm Post subject: |
|
|
Ωραίος ο θόλος στο μουσείο της Πάτρας. Δίνει στίγμα για κάτι εντυπωσιακό.
Ελπίζω και τα εκθέματα να εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο.
Να πω ότι και η Αιτωλοακαρνανία χρειάζεται τουλάχιστον ένα μεγάλο αρχαιολογικό μουσείο. Ένας απέραντος τόπος που κρύβει πολλά στα σωθικά της.
Κάποια έχουν βγει στην επιφάνεια και μένουν στην αφάνεια, αλλά κρύβονται κάτω από το Αιτωλοακαρνάνικο χώμα. |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 10:20 am Post subject: |
|
|
Admin wrote: | By the way, τα 176 χιλιάδες εισιτήρια του ΕΑΜ αφορούν μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2007, όχι όλο το έτος, απλώς το site που παραθέτεις παρέλειψε να το αναφέρει. |
Aν είναι έτσι τότε έρχεται κοντά στα 400.000 εισιτήρια το χρόνο που είπες, και όπως είναι και το πιο λογικό, το ΕΑΜ και το μουσείο της Ακρόπολης θα είναι τα πρώτα σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα.
Με την κουβέντα μας για το νέο μουσείο της Πάτρας, έψαξα για καμμιά φωτογραφική συλλογή online, αφού το μουσείο δεν έχει ακόμα site ( ), και δεν αφήνουν να τραβήξεις φωτογραφίες (αυτό πάλι δεν είναι παράλογο; σε όλα τα μουσεία του εξωτερικού που έχω πάει επιτρέπεται η φωτογράφηση αρκεί να μην χρησιμοποιείς φλας). Επιτέλους βρήκα μια καλή συλλογή εδώ:
http://www.forthnet.gr/templates/_includes/showPic.aspx?p=269350&index=3
agr-engineer, δεν υπάρχει αρχαιολογικό μουσείο στην Αιτωλοακαρνανία; Στα εγκαίνια του μουσείου της Πάτρας ο Σαμαράς είχε πει ότι κάθε μεγάλη περιφερειακή πόλη - κάθε πρωτεύουσα νομού - πρέπει να αποκτήσει ένα δικό της μεγάλο μουσείο, νομίζω όλοι συμφωνούμε με αυτό και ελπίζω να γίνει στόχος και της τωρινής και των επόμενων κυβερνήσεων. Βέβαια εσείς εκεί απέναντι θα έχετε κι άλλο πρόβλημα, αν θα γίνει στο Αγρίνιο ή στο Μεσολόγγι! Ή μήπως να το κάνουμε στη Ναύπακτο; |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 6:49 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά για να μην τσακώνεστε να τα πάρουμε εμείς στην Πάτρα, που έχουμε και το μουσείο (επιτέλους) έτοιμο; Και όταν φτιάξετε εσείς μουσεία σας τα δίνουμε πίσω! (όπως οι Άγγλοι με τα Ελγίνεια...).
Πάντως για τη δημιουργία νέων μουσείων θα πρέπει να υπάρχει συνεχής διεκδίκηση και πίεση από τους τοπικούς φορείς, και υπομονή... Σκεφτείτε ότι το μουσείο της Πάτρας που τέλειωσε φέτος είχε αρχίσει να σχεδιάζεται την εποχή της Μελίνας!... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 9:50 pm Post subject: |
|
|
Διαγράφηκαν από το παρόν topic 4 posts και μεταφέρθηκαν στο topic "Έργα στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας" |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 1:39 pm Post subject: |
|
|
ανοιξε σημερα ο κομβος στα Μποζαιτικα!στην εισοδο της Πατρας..με τροχαια και οχι εντελώς τελειως ,αλλα ,ανοιξε! |
|
Back to top |
|
|
gianno! Visitor
Joined: 24 Sep 2009 Posts: 4
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 2:07 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας παιδιά! Το πρώτο μου ποστ.
Θα ήθελα να ρωτήσω τους φίλους από την Πάτρα εάν έχει γίνει καμία πρόβλεψη για πεζοδρόμηση των εμπορικών δρόμων? Θεωρώ ότι είναι κρίμα να είναι πεζοδρομημένη μόνο η Αγίου Νικολάου προς πλατεία Αγίου Ανδρέα και όχι το εμπορικό τετράγωνο Μαιζωνος και Ρήγα Φεραίου. Η πεζοδρόμηση και η μη κυκλοφορία αυτοκινήτων σε αυτές τις οδούς θεωρώ θα ανεβάσει κατά πολύ την ποιότητα ζωής στο κέντρο της Πάτρας και θα το κάνει και ομορφότερο και πιο θελτικό. |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 327 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 2:32 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | ανοιξε σημερα ο κομβος στα Μποζαιτικα!στην εισοδο της Πατρας..με τροχαια και οχι εντελώς τελειως ,αλλα ,ανοιξε! |
Απίστευτο, επιτέλους
Το πρωί πέρασα από κει και ήταν κλειστός, και δεν φαινόταν καμμιά κίνηση από τεχνικούς ή τροχαία! Προφανώς εννοείς το ρεύμα από Ρίο προς Πάτρα, από παλιά προς νέα εθνική, αφού η αντίστροφη διαδρομή μέχρι χτες δεν είχε άσφαλτο! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 2:55 pm Post subject: |
|
|
το μεσημερι μολις κατεβηκα απο περιμετρικη. για Πατρα σε προωθουσαν ευθεια. στον κομβο.αλλα εγω πηγα δεξια,,προς Ριο.. |
|
Back to top |
|
|
|