stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Sat Oct 10, 2009 9:11 am    Post subject: Reply with quote

Χτές που ταξίδεψα για Άρτα, βρήκα την παράκαμψη Αγρινίου κλειστή. Όντως έχει κλείσει το ρεύμα προς Άρτα. Η αλήθεια είναι πως μου κακοφάνηκε πολύ που πέρασα από τον παλιό δρόμο.

Κατά τα άλλα, δουλειά γίνεται στο γνωστό κομμάτι μετά την Κλόκοβα και στην σήραγγα στο Ευηνοχώρι.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sat Oct 10, 2009 11:32 am    Post subject: Reply with quote

Να δεις σε μας πώς κακοφαίνεται που μας άφησαν με τον κατσικόδρομο , 20 χιλιόμετρα από κάθε πλευρά ( και για Ανρτίρριο, Α/Κ Χαλικίου και για Αμφιλοχία, Α/Κ Κουβαρά ) για να βρούμε , μελλοντικά πάντα, αυτοκινητόδρομο ).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Sun Oct 11, 2009 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ελεος!!!! Σημερα στα διόδια Αφιδνών στην επιστροφή είχε ουρα 4.2 χλμ. ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕ Twisted Evil Twisted Evil μια ωρα να περασουμε τα διόδια Twisted Evil Twisted Evil
(και είναι μια απλή Κυριακη)
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Oct 11, 2009 8:50 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ έβγαινα χτες Σάββατο στις 8.00 το απόγευμα και είχε κινησούλα... στα διόδια εισόδου. Και μιλάμε για είσοδο το Σάββατο...
Είναι εμφανές ότι αναγκαστηκά θα μας κάνουν να πάρουμε άλλο ένα μαραφέτι για το αυτοκίνητο...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Oct 11, 2009 9:23 pm    Post subject: Reply with quote

Θα δουμε. Ακουσα για επαναδιαπραγματευση. Παντως σημερα οι κατοικοι της Β.Α. Αττικης εκλεισαν τα διοδια των Αφιδνων. Μαλλον τα ανοιξαν ελευθερα για τους οδηγους αφου οι υπαλληλοι ειχαν φυγει απο τα ποστα τους. Υπαρχει εντονη δυσαρεσκεια και μακαρι να εχουμε θετικες εξελιξεις για να μην χρειαστουν ουτε μαραφετια ουτε τιποτα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 1:10 pm    Post subject: Reply with quote

εδω στον κομβο Ριου στην Εθνικη,στην εισοδο προς Αθηνα ξεκινησαν εργα..κοβουν τους ευκαλυπτους... Cool
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 6:22 pm    Post subject: Reply with quote

H διαπλατυνση στην οδο Αγ. Αννης εχει ξεκινησει. Να θυμισω οτι η Αγ. Αννης ειναι η βασικη οδος που διασχιζει την περιοχη του Ελαιωνα και διπλα της θα κατασκευαστει το γηπεδο του Παναθηνα'ι'κου. Για οσους δεν ξερουν την περιοχη να αναφερω μονο οτι σε αυτον τον δρομο εχουν σπαταληθει εκατομμυρια εργατοωρες και λιτρα καυσιμων απο τις πολυωρες αναμονες για την παραδοση δεματων σε μεταφορικες εταιρειες. Αναθεμα αν πατησε ποτε το ποδι του υπουργος εκει μεσα τοσα χρονια να δει τι μαρτύρια εχουμε περασει. Η περιοχη ειναι παραγκουπολη,σκετο Αφγανισταν, οπως θα δειτε και απο τις φωτογραφιες.Εν πασει περιπτωσει οι μεταφορικες σιγα-σιγα φευγουν ,η περιοχη ξεμπουκωνει και τα εργα εχουν ξεκινησει.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01284-1.jpg
Εδω βλεπουμε και το εμπορικο του Βωβου που εχει σταματησει απο το ΣτΕ.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01285-1.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01286-1.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01287-1.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01288-1.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01289-1.jpg
Εδω το "ΜΑLL" φαινεται καλυτερα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01290-1.jpg
Και εδω η οδος Μαρκονι που ειναι η συνεχεια της Αγ. Αννης μετα την Ιερα Οδο και μεχρι την Καβαλας, οπου θα διαπλατυνθει και αυτη
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01282-1.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπου εκεί είναι και ... οι ερωδιοι του Τσίπρα! Razz Razz Razz
(Admin sorry για το άτοπο του θέματος αλλά να ευθυμίσουμε και λίγο)
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 7:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιος είναι ο ανάδοχος για το έργο της διαπλατυνσης στο συγκεκριμενο τμημα?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

jollyroger wrote:
Κάπου εκεί είναι και ... οι ερωδιοι του Τσίπρα!

Χα Χα. Καλο. Γενικως οταν ανεφερα οτι δεν εχει πατησει κανεις υπουργος ,τωρα θυμηθηκαν οι "δηθεν κατοικοι" να κανουν "δηθεν προσφυγες" για να μην πειραχτει ο "δηθεν Ελαιωνας". Ταμπελλα για τον αναδοχο δεν ειδα ,αλλα επειδη περναω συχνα , θα το ψαξω. Παντως η ταμπελλα στην πρωτη φωτογραφια του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν εχει σχεση με το δρομο αλλα με το ΜΕΤΡΟ.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Oct 12, 2009 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

Μην παραπληροφορείτε το φόρουμ, και μην λοιδορείτε τον αετιδέα της πολιτικής σκηνής, Τσίπρα.
Για τους κορμοράνους έκανε αγώνες το παιδί. Όχι για τους ερωδιούς!! Razz Razz

ΟΚ, sorry για τον μίνι εκτροχιασμό, συνεχίστε!!! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:32 am    Post subject: Reply with quote

Για να ξαναγυρίσουμε στα θεματα μας, εχω εκνευριστει πολύ με την πορεία των κοινοπραξιών τελευταία. Κατ'αρχήν όπως παλιά, θα δηλώσω ότι είμαι σαφως υπερ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. ΑΛΛΑ, θέλω να σκεφτεί κανείς, τι στο καλό έχουν κάνει εδω και 2 χρόνια που έχουν υπογράψει τις συμβάσεις.
Η Ολυμπία οδος, με τεράστια έσοδα, έχει αλλάξει μπάρες στο Κιατο - Πάτρα, και έχει ανοιξει μια ποντικότρυπα στην Παναγοπούλα. Πέραν τουτου, μηδεν!
Η Ιονία μετα απο δύο χρόνια, ... ψάχνεται ακόμα για μπαλκόνι ή τούνελ (η παράκαμψη Αγρινίου μην γελιόμαστε είναι έργο δημόσιο), και εν τω μεταξύ τα κορόιδα στις Αφίδνες και στους παράπλευρους δρόμους της Εθνικής Αθηνών Λαμίας επιδοτούν αυτά τα χάλια. (Και στην επιστροφή για Αθήνα πλέον κύριοι)
Η Κεντρική οδός φυσικά είναι ανέκδοτο Evil or Very Mad Θυμάμαι post που έλεγε πως βλέπει μπουλντόζες στον Δομοκό, για να απαντήσει άλλο post πως εκεί απλώς κάνουν ... βενζινάδικο. Αυτό είναι κλαψίγελος.
Ο Αιγαίου, ασχολείται με τα τουνελ στα Τέμπη -και μόνο- χωρίς να μπορούμε να δούμε την πρόοδο οπότε, ας περιμένουμε.
Ο Μορεας, είναι ο πιο σοβαρός κατασκευαστής και ο μόνος που αξίζει τα διόδια τελικά.
Και αυτό έχει μέινει τελικά.
Αν ρωτήσετε όλον τον κόσμο και τους γνωστούς σας θα σας πούν πως το κράτος έκλεβε τα διόδια τόσα χρόνια για τα δημόσια ταμεία(δηλ στο πουθενα), και οι ιδιώτες βρήκαν το μπουρδέλο ανοιχτό και είπαν απλώς ... να το οργανώσουν για το συμφέρον τους.

Losada δεν έχεις παράπονο ε? Εδωσα αρκετη τροφή για σχόλια και posts Cool
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 2:10 am    Post subject: Reply with quote

ΟΚ ότι σε γενικές γραμμές δεν πρέπει να είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις κοινοπραξίες θα συμφωνήσω αλλά να διορθώσω κάποιες παρατηρήσεις σου τουλάχιστον στα τμήματα που εχω προσωπική εμπειρία.

Η Ολυμπία οδός έχει προχωρήσει σε σημαντικές εργασίες συντήρησης σε όλο τον άξονα και κυρίως στο επικίνδυνο Κόρινθος -Πάτρα. Έχει αλλάξει τις μπαριέρες μήκους πολλών χιλιομέτρων σχεδόν στο σύνολο του δρόμου έως Πάτρα. Καθάρισαν όλα τα φυτά και τα χόρτα στις άκρες του δρόμου που ήταν πολύ επικίνδυνα ενώ έχει κάνει και εργασίες στο οδόστρωμα με πολλά επικίνδυνα σημεία (κυρίως στροφές). Επίσης τα έργα έχουν ξεκινήσει για τα καλά με τρυπήματα εδώ και πολύ καιρό εκτός από την Παναγοπούλα και σε 2 ή 3 ακόμα σημεία ενώ έχουν ξεκινήσει και διάφορα χωματουργικά σε άλλα σημεία

Για την Ιονία Οδός μπορεί στην Δυτική Ελλάδα τα έργα να έχουν καθυστερήσει αλλά έκανε πολύ καλή δουλειά στην συντήρηση του δρόμου προς Λαμία. Πλέον ο δρόμος τουλάχιστον μέχρι την Θήβα είναι χαλί χωρίς ίχνος λακούβας, καμία σχέση με την προηγούμενη κατάσταση. Επίσης εδώ και πολύ καιρό είχαν ξεκινήσει τα έργα στις στροφές της Υλίκης.

Για τους υπόλοιπους άξονες δεν έχω προσωπική άποψη.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 3:39 am    Post subject: Reply with quote

η ιονια εχει αρχισει να τρεχει και στο τμημα αντιρριο-αγρινιο με χωματουργικα σηρραγγες κτλ..τα εργα στον παθε αθηνα-σκαρφεια πανε μια χαρα,αν εξαιρεσουμε τις αντιδρασεις απο τα διοδια.ο ταπητας εχει αλλαχθει πληρως,αναμενουμε το ηλεκτρονικο συστημα διελευσης διοδιων για εκπτωσεις.στην ολυμπια τα εργα τρεχουν εδω και καιρο και εχουν αρχισει σε δυσκολα μετωπα παναγοπουλα,τουνελ ακρατας εργοταξια αναπτυσσονται σταδιακα με γρηγορους ρυθμους και κατα μηκος της οδου.ο μορεας παει τελεια,οπως και ο αιγαιο α.ε αφου τα εργα στα 3 τουνελ των τεμπων και του πλαταμωνα συνεχιζονται με αμειωτο ρυθμο...το μονο εργο που εχει παει λιγο πιο πισω ειναι ο αξονας κεντρικης ελλαδας..το πιθανοτερο ειναι πως εκτος απο τα προβληματα απαλλοτριωσεων η κοινοπραξια περιμενει την παραδοση του πεταλου μαλιακου σε αυτην ωστε να εγκαταστησει διοδια και να προεισπραξει χρηματα για την εντατικοποιηση τν εργασιων..
Arrow δεν υπαρχει σοβαρος και μη σοβαρος κατασκευαστης..αλλωστε δυο ειναι οι βασικες κοινοπραξιες( hochtief,vinci,ακτωρ,αβαξ αιγαιο/ολυμπια) με αλλαγη των leader,vinci=ολυμπια,hochtief=αιγαιο και οι ισπανοι dragαdos,ferrovial μαζι με τερνα για ιονια/νεα οδο και κεντρικης ελλαδας..α και στον μορεα ειναι ο ακτωρας μονος του με την ιντρακομ.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 7:50 pm    Post subject: Reply with quote

http://3.bp.blogspot.com/_w0H6ufItWas/StMCtHZ1tBI/AAAAAAAAIpQ/7Q8tkxI_zrE/s1600-h/3212.JPG
Αντε ωρε παλικαρια εκει στη Β.Δ. Ελλαδα. Που ειστε? Που ειναι οι αποκλειστικοτητες? Σας προλαβε ο Μαγκριωτης.
tasosgr, τα Γιαννενα νικησαν, πως και δεν μπηκες να φωτογραφησεις την Τ9-Τ11? Που ειναι Corfu το αεροπλανακι? Στο υποστεγο για βαρια συντηρηση?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 10:16 pm    Post subject: Reply with quote

Ποια γέφυρα είναι αυτή; Confused
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

Stavros86 ειναι η Τ9-Τ11 της Εγνατιας. Μετα τον κομβο του Μ. Περιστεριου οπως παμε για Γιαννενα. Η μοναδικη κατασκευαστικη εκκρεμοτητα λογω ασταθους και κατολισθαινοντος εδαφους . Σκετο ζυμαρι.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

Thanks pindos10! Smile

--------------------------------------------------------------------------------


Ολοκληρώνεται η μελέτη της παράκαμψης Αφήσσου

Μέχρι το τέλος του 2009, αναμένεται να ολοκληρωθεί η σύνταξη της οριστικής μελέτης για την παράκαμψη Αφήσσου - Λεφοκάστρου, ενώ τις επόμενες μέρες, θα κατατεθούν από το μελετητικό γραφείο εναλλακτικές...


προτάσεις όδευσης, προκειμένου να αποφευχθεί η κατασκευή γέφυρας μεγάλου βάθους, η οποία θα εκτοξεύσει τον προϋπολογισμό του έργου και θα υποβαθμίσει περιβαλλοντικά το τοπίο.

Για την ολοκλήρωση της μελέτης του έργου, έγινε σύσκεψη στο γραφείο του αρμόδιου αντινομάρχη Ηλία Ξηρακιά, και αναλύθηκε η αποφυγή κατασκευής μεγάλης γέφυρας, σε χαράδρα, ένα σχεδόν χιλιόμετρο μετά το Δέλτα Αφήσσου.

Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας έχει λάβει την προέγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου, από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και στόχος είναι, μέχρι τέλος του 2009, να κατατεθούν προς έγκριση στο ΥΠΕΧΩΔΕ η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και η οριστική μελέτη του έργου, προκειμένου στη συνέχεια, το έργο να ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.

Η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή ισόπεδων κόμβων, γεφυρών και βελτίωση του υφιστάμενου οδικού δικτύου, ενώ με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα, συνολικού μήκους 8,2 χιλιομέτρων, θα επιτευχθεί η παράκαμψη των οικισμών Αφήσου, Λεφοκάστρου, Καλάμου, Πάου, Χόρτου και Μηλίνας. Για το έργο, έχει προεγκριθεί πίστωση 15 εκ. ευρώ από το ΠΕΠ Θεσσαλίας.

Σύμφωνα με τον κ. Ξηρακιά, το έργο θα δώσει «ανάσα» στην περιοχή του νοτίου Πηλίου, ενώ το πιο δύσκολο κομμάτι αφορά την κατασκευή του οδικού άξονα μέχρι το Λεφόκαστρο.


Πηγή: http://www.magnesianews.gr/News/Magnesia/?EntityID=aaeb1973-90ff-4214-97e5-3e035616d1e4
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

μια μας λένε Μάρτη μια τέλος 2009 για τη σήραγγα του Ραψωμάτη. Πάντως το υφιστάμενο τμήμα που θα αντικαταστήσει αποτελεί και το πιο προβληματικό και επικίνδυνο κομάτι της διαδρομής Τρίπολης Καλαμάτας.
Οπότε καλά θα κάνουν να τρέξουν και να το δώσουν φέτος.

Από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=24771&Itemid=32
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Fri Oct 16, 2009 12:42 am    Post subject: Reply with quote

Vas8 αυτό που είπες: "Μιά μας λένε Μάρτη, μιά τέλος του '09, για τη σήραγγα του Ραψωμάτη", κάνει ωραίο ρίμα .... Very Happy
Pindos10 wrote:
http://3.bp.blogspot.com/_w0H6ufItWas/StMCtHZ1tBI/AAAAAAAAIpQ/7Q8tkxI_zrE/s1600-h/3212.JPG Αντε ωρε παλικαρια εκει στη Β.Δ. Ελλαδα. Που ειστε? Που ειναι οι αποκλειστικοτητες? Σας προλαβε ο Μαγκριωτης. tasosgr, τα Γιαννενα νικησαν, πως και δεν μπηκες να φωτογραφησεις την Τ9-Τ11? Που ειναι Corfu το αεροπλανακι? Στο υποστεγο για βαρια συντηρηση?
Υπάρχουν μερικές ειδήσεις της εβδομάδας που 'προσπεράστηκαν' στο τόπικ και αφορούν την Εγνατία Οδό.

Εκτός από την επίσκεψη του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφ. και Δικτύων, κ. Γ.Μαγκριώτη στο Περιστέρι, είχαμε και την παραχώρηση μετά από πολλούς αναβληθέντες διαγωνισμούς, σε γνωστή εταιρία πετρελαιοειδών του Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) στο Ελευθεροχώρι, οι εργασίες του οποίου θα αρχίσουν μετά την γνωμοδότηση του Ελεγκτικού Συνεδρίου (τέλη 2009, αν δεν υπάρξουν ενστάσεις). Μετά την απόφαση, προβλέπεται να κατασκευαστεί σε 6 μήνες. Αναφορά γίνεται στο δημοσίευμα και για το ΣΕΑ στο Μικρό Περιστέρι το οποίο θα αργήσει αρκετά.
http://thesprotia-neaepoxi.blogspot.com/2009/10/motor-oil.html
(Εν τω μεταξύ, συνεχίζεται το φαινόμενο να είναι απλήρωτες αρκετές κατακευαστικές εταιρίες από τον Ελληνικό Δημόσιο που ανέβαλαν έργα σε Ήπειρο-Γρεβενά της Ε.Ο. καθώς και οι εργαζόμενοι σε αυτές.)

Ένα άλλο γεγονός είναι η πρώτη παράδοση τμήματος αυτοκινητοδρόμου της νέας κυβέρνησης (ας υπερ-βάλουμε λίγο Cool ), αλλά εννοείται χωρίς φανφάρες και κορδέλες. Πρόκειται για τον κόμβο στο Δερβένι (Α.Κ. Λαγκαδά-Α.Κ. Δερβενίου), του κάθετου τμήματος Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας (Ε60), μήκους περίπου 5 χλμ., το οποίο παραδόθηκε την περασμένη Δευτέρα και βοηθά στην είσοδο των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν τον κάθετο άξονα στα ολοκληρωμένα τμήματά του. http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=69&ap=362&pl=1059&pk=302 και ο χάρτης http://www.egnatia.eu/files/images/va_60_OnePage.jpg

Από τα υπόλοιπα τμήματα τώρα, το έργο μέχρι τον Λαχανά μήκους 30 χλμ. είναι στην κυκλοφορία.
- Στην συνέχεια, κατασκευάζεται το τμήμα Λαχανάς-Ριζιανά (με την μοναδική σήραγγα του άξονα που είχε καταρρεύσει) και αναβαθμίζεται το τμήμα Ριζιανά-Στρυμονικό (με το επικίνδυνο διαχωριστικό στηθαίο και τις ανάποδες κλίσεις).
- Το τμήμα από το Στρυμωνικό-Α.Κ.Χριστού (22 χλμ.), γνωρίζαμε το καλοκαίρι ότι είχε κολλήσει λόγω αδυναμίας της εταιρίας ΑΤΤΙΚΑΤ να δώσει τα δεδουλευμένα στους εργάτες (με επίσχεση εργασίας τον Φεβρ."09) και χρήματα στους εργολάβους που απέσυραν τα μηχανήματα. Νεότερες πληροφορίες για αυτό το τελευταίο χρονικά κομμάτι δεν έχω, που αναμένεται να παραδοθεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του 2010).
- Κατασκευάζεται το τμήμα Λαχανάς-Ριζιανά (με την μοναδική σήραγγα του άξονα που είχε καταρρεύσει) και αναβαθμίζεται το τμήμα Ριζιανά-Στρυμονικό.
- Θεωρητικά ολοκληρωμένες παλαιότερα, αλλά απαιτείται η αναβάθμιση του τμήματος Α.Κ. Χριστού-Αμπέλας (11,5 χλμ.) και Ριζιανών-Γέφυρας Κοτσάκα-Σιδηρόκαστρο (6,9 χλμ.). Η αναβάθμιση βρίσκεται στο στάδιο των μελετών, με ποιο προχωρημένο το πρώτο αναφερθέν.
- Κατασκευάζεται το τμήμα Σιδηρόκαστρο-Α.Κ. Πετριτσίου μήκους (9 χλμ.-τέλη 2009), ενώ σε κυκλοφορία είναι το τμήμα Α.Κ. Πετριστίου με Προμαχώνα (12 χλμ.).
Όποιος είναι από Σέρρες ας με διορθώσει

---------------------------------------------------------
'Τα Νέα' έχουν σήμερα ένα ενδιαφέρον άρθρο (με βίντεο για την συμπεριφορά αυτής σε περίπτωση σεισμού) για την καινούργια γέφυρα (άχαρη σε σχέση με την δική μας του Ρίου-Αντιρίου) που κατασκευάζεται στο Σαν Φραγκίσκο μήκους 15,5 χλμ., παράλληλη της γνωστής ιστορικής γέφυρας Golden Gate. http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=4541185
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri Oct 16, 2009 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Ο κόμβος στο Δερβένι παραδόθηκε μονο για την κατεύθυνση για Σέρρες..αλλα όπου νά είναι παραδίδεται και για Θεσσαλονίκη...
Το τμήμα Λαχανάς-Ριζιανά και η σήραγγα παραδόθηκαν αρχές Σεπτεμβρίου...
Στο τμήμα Ριζιανά-Στρυμονικό αντικαταστάθηκε η άσφαλτος και τα διαχωριστικά...
Το τμήμα Α.Κ. Χριστού-Αμπέλας πράγματι χρειάζεται αναβάθμιση γιατί κατασκευάστηκε πριν από χρονια χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης,.
Εδώ μερικές φωτογραφίες από το τμήμα αυτό..

http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA010.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA005.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA001-2.jpg


Το τμήμα Σιδηρόκαστρο-Α.Κ. Πετριτσίου ήταν έτσι το καλοκαίρι που μας πέρασε...
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA063.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA062.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA059.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA056.jpg
Μερικές φωτογραφίες από τα τμήματα που τελειωσαν και παραδόθηκαν...
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA032-1.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA019-1.jpg

Και στην τελευταία φωτογραφία βλέπουμε ότι το λογότυπο της χώρας των Σκοπιανών είναι εξαφανισμένο από την πινακίδα Very Happy
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA017-1.jpg


Last edited by alter100 on Fri Oct 16, 2009 3:01 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Oct 16, 2009 2:27 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Ποιος είναι ο ανάδοχος για το έργο της διαπλατυνσης στο συγκεκριμενο τμημα?

H μονη ταμπελα που βρηκα στην Αγ. Αννης ειναι αυτη εδω.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01492.jpg
Πανεμορφα alter100.
To κομματι Ριζιανα-Στρυμονικο ειναι το επικινδυνο κατηφορικο με μεταλλικο στηθαιο ασφαλειας πριν βγουμε στον καμπο των Σερρων? Νομιζω οτι σε ενα απο τα πολλα τροχαια που ειχαν συμβει στο συγκεκριμενο σημειο ειχε χαθει ενα μικρο κοριτσακι και ειχε βοηθησει στο δυστυχημα μια και περνουσε εκεινη τη στιγμη με την αυτοκινητοπομπη του ο σημερινος πρωθυπουργος και αρχηγος της αντιπολιτευσης τοτε Γ. Παπανδρεου.


Last edited by pindos10 on Fri Oct 16, 2009 2:40 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Fri Oct 16, 2009 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

Οκ. Πάντως μου φαίνεται λίγο δύσκολο να έχει μπει ο εργολάβος να δουλέψει την κατασκευή της οδού και να μην υπάρχει ταμπέλα. Βασικά απαγορεύεται γιατί η ταμπέλα είναι αυτή που νομιμοποιει το εργολαβο στο εργοταξιο (αλλο η συμβαση). Μηπως οι εργασιες που μας εδειξες ηταν απο την εργολαβια που αναφερει αυτη η ταμπελα?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Oct 16, 2009 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτα, ετσι κι αλλιως εν οψει αναπλασης η Αγ. Αννης θα αποκτησει δυο λωριδες με νησιδα. Πιθανον να ειναι οι εργασιες που αναφερονται.Εδω ειμαστε και θα το παρακολουθουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Θλίβεται κανείς όταν διαβάζει για περιστατικά σαν το παρακάτω :

http://mylefkada.fatcow.com/index.php/eidhseis/2009-07-15-13-24-59/416-2009-10-18-09-09-00

Πολύνεκρο τροχαίο στα Παλιάμπελα Βόνιτσας με 4 νεκρούς. Ας γράψουν τώρα αυτοί που με ελαφρά τη καρδία υποστηρίζουν μέσω πληκτρολογίου ότι ο δρόμος αυτός χρειάζεται μια απλή βελτίωση και μόνο.
Με ευχολόγια δε λύνεται τίποτα. Θα πείτε υπερβολική ταχύτητα, βροχή ίσως,ναι. Ας δημιουργηθούν πρώτα οι υποδομές με προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμων ή ταχείας κυκλοφορίας με στηθαία, 2+2 λωρίδες, πολλή καλή ποιότητα κατασκευής γενικά.
Αυτός ο δρόμος είναι σε επικινδυνότητα ίδιος με αυτόν Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Όσον αφορά το θέμα της οδηγικής παιδείας, πολιτικοί και πολιτικοί που όχι μόνο δε μένουν στα λόγια, ούτε καν το αναφέρουν ( να μπει επιτέλους ανάλογο μάθημα από την 1η γυμνασίου κι όλας για να εξοικειώνονται τα παιδιά από μικρή ηλικία, για να μην πω από 5η-6η δημοτικού, όταν είσαι ακόμα μικρός ).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 420, 421, 422  Next
Page 124 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr