View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 2:22 am Post subject: |
|
|
Σαββατο ξημερωματα νομιζω ειναι ωρα για πιο x-treme καταστασεις. Λοιπον ,ο ελληνικος road of death, οπως τον ειδα με τα δικα μου ματια και εχοντας σαρωσει τον ελλαδικο χωρο απο την Παλιοχωρα Χανιων μεχρι τα Μαρασια του Εβρου, ειναι ο εξης(ειπαμε τηρουμενων των αναλογιων,δεν ειμαστε στις Ανδεις ή στα Ιμαλα'ι'α, αλλα στην Πινδο).
Εθνικη Τρικαλων-Αρτας ,κομβος Αγ.Κυριακης ,στριβουμε
Νερα'ι'δα Τρικαλων 5χλμ. ,Θεοδωριανα Αρτας 5χλμ. Εμεις παμε για Θεοδωριανα, τα οποια δεν ειναι 5 αλλά 7χλμ. εως την πλατεια. Πιθανον εννοουν τα γεωγραφικα ορια της κοινοτητας.
Αρχιζουμε να ανεβαινουμε.Κοιταξτε απεναντι,που θα παμε...
Τα πρωτα δυομιση χλμ. ειναι τσιμεντο τα υπολοιπα ειναι αγριος χωματοδρομος(πετροδρομος)
Παναγία βόηθα.Εδω για πρωτη φορα τα "χρειαστηκα" σε οδικη διαδρομη στην Ελλαδα
Γκρεμος ατελειωτος. Αν φυγεις απο δω θα βρεθεις στην παρακαμψη Αγρινιου
Τα περιφημα Θεοδωριανα στο βαθος και ο δρομος πανω απο τον γκρεμο δεξια
Θεοδωριανα και τα εντυπωσιακα Τζουμερκα απο πισω
Να διευκρινισω στους φιλους που θελουν να πανε στο χωριο οτι αυτος δεν ειναι ο "κανονικος" δρομος. Ο κυριος δρομος που οδηγει στα Θεοδωριανα φευγει απο το χωριο Αθαμανιο ειναι μια χαρα(16χλμ.) και δεν εχει καμμια σχεση με αυτον τον δρομο.
Last edited by pindos10 on Sun Sep 06, 2009 10:29 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 2:45 am Post subject: |
|
|
Ρε Χριστιανέ (pindos 10) οικογένεια δεν έχεις? παιδάκια? Κυριολεκτικά Road of death!
Και ένα νέο απο Μορέα. Στήνεται τις επόμενες μέρες το εργοτάξιο του στο τέρμα της διαδρομής στην Σπάρτη. Για την ακρίβια όχι ακριβώς στην Σπάρτη αλλά 2.5 χλμ πιο έξω, στον Κλαδά. Εκεί και θα τερματίζει η Ν.Ε.Ο. Απο εκεί η υπάρχουσα Ε.Ο θα οδηγεί προς την Σπάρτη και μια άλλη μικρή στον νέο περιφεριακό Σπάρτης. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 5:32 pm Post subject: δρομος ΤΡΙΚΑΛΑ-ΑΡΤΑ |
|
|
προς ariskop και ολα τα αλλα παιδια που γραφουν,
διαβαζω με μεγαλο ενδιαφερον τα οσα ωραια περιγραφετε στις διαφορες διαδρομες και αισθανομαι οτι συνταξιδευω μαζι σας. ΜΡΑΒΟ σας.
πολυ θα παρακαλουσα ομως αν μπορουσε καπποιος να με πληροφορισει απο ΤΡΙΚΑΛΑ προς ΑΡΤΑ ποσα χιλιομετρα ειναι και τι χρονο κανει καπποιος για να τα διασχισει. ειναι μια ενδιαφερουσα διαδρομη και πολυ θελω να την κανω.
ευχαριστω |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 6:47 pm Post subject: |
|
|
Φιλε doxasot, στην παρουσιαση του Τρικαλα-Αρτα, γραφω την αποσταση και το χρονο της διαδρομης(σελ.108) |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 6:50 pm Post subject: |
|
|
Τις ευχαριστίες στον pindos10 που έκανε αυτές τις διαδρομές και μας μετέφερε αυτές τις εικόνες. Πολύ ωραίο και το δευτερο φωτο-οδοιπορικό.
Στο ερώτημα σου την απάντηση της έδωσε ο pindos10 στο πρώτο του post.
pindos10 wrote: | Η συνολικη διαδρομη ειναι περιπου 160 χλμ. ο χρονος διελευσης 3 ωρες(με σηραγγα Γκροπας και παρακαμψη Στουρναρε'ι'κων μπορει να πεσει κατω απο δυομιση ωρες) και θα ειναι ανταγωνιστικος του Τρικαλα-Παναγια-Εγνατια-Ιωαννινα-Αρτα(τωρα 2ωρες και 30 λεπτα, με ολοκληρωση Ε-65 και Ιονιας 2 ωρες και χλμ. περιπου 200).
|
edit: Pindos προλαβες πριν απαντήσω.. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 1:05 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα και καλό Φθινόπωρο!
Επέστρεψα και εγώ από τις διακοπές το ΣΚ που μας πέρασε και σας έχω μερικές φωτό από το μέτωπο του Μορέα. Καταρχάς το έργο πλέον «δουλεύεται» από την Κόρινθο ως και το Δήμο της Θουρίας στη Μεσσηνία με, κυριολεκτικά, τεράστιο αριθμό συνεργείων. Ο Μορέας πρέπει να είναι τελικά η μόνη εταιρεία παραχώρησης που έχει πέσει 100% επάνω στο έργο που έχει αναλάβει. Ειδικά στο νομό Μεσσηνίας όπου τα θέματα της χάραξης του οδικού άξονα και των αποζημιώσεων για τις απαλλοτριώσεις έχουν καθυστερήσει τρόπο τινά την πρόοδο του έργου, φαίνεται ότι ξεκολλάμε για τα καλά. Το δυσάρεστο από αυτά που είδα είναι ότι η ημερομηνία «Τέλη Σεπτέμβρη» για το τμήμα Αθήναιο – Λεύκτρο που περιλαμβάνει και τον ένα κλάδο της σήραγγας Ραψωμάτι ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ όπως θα δείτε και στις φωτό. Οι λόγοι πολλοί, με βασικό τις εκτεταμένες εργασίες που εκτελεί ο Μορέας από την έξοδο της σήραγγας προς το Λεύκτρο (νέα cut & cover, νέοι εκβραχισμοί και διάφορα άλλα). Σύμφωνα με έναν εργοδηγό με τον οποίο μίλησα η νέα ημερομηνία παράδοσης για το συγκεκριμένο τμήμα είναι η 23 Δεκεμβρίου του 2009 (μην το δέσετε κιόλας). Πάμε να δούμε τις φωτό.
Μετά τον κόμβο της Στέρνας και στο ανηφορικό τμήμα προς τη σήραγγα Αρτεμισίου συνεχίζεται η διαπλάτυνση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AfterSternaic1.jpg
Πλησιάζοντας τις νέες σήραγγες μετά τη Στέρνα, έχουμε εκτεταμένους εκβραχισμούς για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών της κατασκευασμένης από το παρελθόν οδού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AfterSternaic2.jpg
Και στην ευθεία προς τα μέτωπα των σηράγγων. Αμυδρά στο βάθος δεξιά διακρίνεται ο πρώτος πυλώνας της γέφυρας που έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται και θα φέρει το δρόμο στο ύψος του στομίου της σήραγγας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/afterSternaic3.jpg
Και εδώ ο πυλώνας
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaTunelBridgePylon.jpg
Και πριν τη σήραγγα του Αρτεμισίου
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Artemision.jpg
Εδώ οι δίδυμες πλέον σήραγγες με επιτρεπόμενη κυκλοφορία σε μονό στοίχο προς το παρόν.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArtemisionTunel.jpg
Εδώ η αλλαγή του ασφαλτοτάπητα πριν τον κόμβο της Νεστάνης
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nestani.jpg
Και στην κατηφόρα για την Τρίπολη με το νέο ασφαλτοτάπητα και τη ΛΕΑ.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DirecttoTripolis.jpg
Εδώ η παράκαμψη της Τρίπολης με νέο ασφαλτοτάπητα. Βάζω τη φωτό για να δούμε το πλάτος της ΛΕΑ. Αν και μικρό (είναι παλιό το τμήμα από το 2001) εντούτοις ο Μορέας δεν έκανε διαπλάτυνση. Υποπτεύομαι ότι τελικά κάτι τέτοιο θα έχουμε και στην περίπτωση του κλάδου Λεύκτρο Σπάρτη.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/TripoliByPass.jpg
Φτάνουμε στο τέλος του σημερινού αυτοκινητοδρόμου στο Καλογερικό όπου πλέον είναι ορατή η χάραξη του δρόμου που θα φύγει αριστερά. Φωτό από τα έργα μέσα στο βουνό του Καλογερικού δεν έχω αλλά από ότι είδα ανεβαίνοντας την εθνική οδό κοιτάζοντας αριστερά, τα χωματουργικά επάνω στο βουνό φαίνεται να έχουν τελειώσει, ενώ η ανέγερση της γέφυρας που κατασκευάζεται εκεί έχει φτάσει στο ύψος του καταστρώματος της.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko.jpg
Κατεβαίνοντας την ορεινή διάβαση του Καλογερικού βλέπουμε στα αριστερά μας τα μηχανήματα να εργάζονται στην πλαγιά του βουνού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AfterKalogeriko1.jpg
Και εδώ δύο φωτό αφού κατεβούμε το βουνό και κοιτάμε προς τα πίσω εκεί που εργάζονται τα συνεργεία.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AfterKalogeriko2.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AfterKalogeriko3.jpg
Φτάνουμε στη διασταύρωση του Αθήναιου. Έχουν προχωρήσει σημαντικά αλλά στο τέλος του Σεπτέμβρη που είχαν πει, δεν υπάρχει περίπτωση να είναι έτοιμο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio1.jpg
Και λίγο ζουμ
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio2.jpg
Αριστερά η κάμερα και βλέπουμε και μια κολώνα της ΔΕΗ, χαμηλής τάσης, η οποία πρέπει να φύγει.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio3.jpg
Και πιο αριστερά και στην ουσία γυρίζοντας το κεφάλι προς την Τρίπολη από όπου ερχόμασταν και βλέπουμε το έργο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio4.jpg
Εδώ προχωράμε παρακάτω και ανεβαίνουμε στο δρόμο και κοιτάμε το ρεύμα προς Μεγαλόπολη. Το NJ κατασκευάζεται και είμαστε στο 3Α.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio5.jpg
Κατεβαίνουμε τις στροφές της Μεγαλόπολης για ακόμα μια φορά (να δούμε πόσες φορές ακόμα) και στη γέφυρα του Αλφειού έχουν τοποθετηθεί όλα τα δοκάρια για την κάλυψη του ποταμού και απομένει η τοποθέτηση των δοκαριών για την κάλυψη της οδού που οδηγεί προς Λεοντάρι.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Alfeios.jpg
Δεξιότερα η κάμερα και βλέπουμε τα συνεργεία που δουλεύουν στα χωματουργικά του τμήματος Λεύκτρο - Παραδείσια.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro1.jpg
Και εδώ. Προσέξτε τη μαύρη λωρίδα γης στο χώμα. Πιθανότατα πρόκειται για ένα στρώμα λιγνίτη ο οποίος αφαιρείται για να πατήσει με ασφάλεια ο δρόμος σε συμπαγές έδαφος (Είμαστε πολύ κοντά στα ορυχεία της ΔΕΗ).
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro2.jpg
Εδώ. Προσέξτε το ντύσιμο του χειριστή.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro3.jpg
Πάμε λίγο πιο κάτω και ναι είμαστε πολύ τυχεροί. Βρήκαμε αρχαία ακριβώς στη μέση της ζώνης έδρασης του αυτοκινητοδρόμου. Ελπίζω να μην κολλήσουμε εδώ για χρόνια.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro4.jpg
Φτάνουμε στα Παραδείσια. Γίνονται εκτεταμένοι εκβραχισμοί για την διαμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου. Βλέπουμε επίσης την εθνική οδό αλλά και την χάραξη του αυτοκινητόδρομου επάνω στο βουνό στην έξοδο της σήραγγας Ραψωμάτι όπου με λίγη δυσκολία διακρίνονται επιπλέον εργασίες που εκτελεί τώρα ο Μορέας (Άσπρο χρώμα από τους γυμνούς βράχους).
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia1.jpg
Γυρνάμε την κάμερα από την άλλη πλευρά και βλέπουμε το δρόμο που ανακατασκευάζεται από την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ALPINE bau και να δούμε πότε θα ολοκληρωθεί. Θυμίζω την ιστορία με τη ΛΕΑ στο συγκεκριμένο ανακατασκευαζόμενο τμήμα της οδού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia2.jpg
Ένα ζουμ στους εκβραχισμούς
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia3.jpg
Και εδώ χωνόμαστε μέσα στην πλαγιά για να δούμε την γέφυρα του κόμβου προς τα Παραδείσια που κατασκευάζεται από το μηδέν από τον Μορέα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia4.jpg
Κατεβαίνουμε τις στροφές τις Τσακώνας, μπαίνουμε στη Μεσσηνία και βλέπουμε στο κάμπο πριν το χωρίο της Αλλαγής, τις εργασίες για το ρεύμα του αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέσει το Μορέα με την Ολυμπία οδό που θα έρχεται από το Καλό Νερό της Κυπαρισσίας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Messinia5.jpg
Εδώ από το χωριό της Αλλαγής πάμε αριστερά προς το βουνό και συναντούμε το δρόμο όπου πλέον η ζώνη καταλήψεως έχει καθαριστεί και ισοπεδωθεί και είναι έτοιμη για να ξεκινήσει η κατασκευή του επιχώματος.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Messinia4.jpg
Οι απαλλοτριώσεις στην Μεσσηνία έχουν προχωρήσει και φτάνουν σχεδόν μέχρι το δήμο της Θουρίας. Εδώ τρεις φωτό από τις εκχερσώσεις των ελιών στο ύψος της οδού που συνδέει την τωρινή εθνική οδό με το χωριό του Μελιγαλά πάνω από το Πλατύ.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Messinia1.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Messinia2.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Messinia3.jpg
Όσο αφορά το τελευταίο τμήμα του δρόμου, όπου μετά την Θουρία ο δρόμος θα περάσει πάνω (πίσω) από το νοσοκομείο της Καλαμάτας και θα φτάσει μέχρι το κόμβο της Βέργας (περιφερειακή οδός) στο τέλος του αστικού ιστού της Καλαμάτας, εδώ υπάρχει η πληροφορία ότι η μελέτη άλλαξε ακόμα μια φορά και έχει πάει για έγκριση, αλλά αναμένεται νέος γύρος ενστάσεων (όλα αυτά βέβαια όπως έχουμε ξαναπεί, είναι η χαρά του εργολάβου...).
Άντε προχωράει, υπομονή…. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 1:11 pm Post subject: |
|
|
σε καποιες φωτογραφιες ειναι τσιμεντενια τα διαχωριστικα σε αλλες σιδερενια?τι γινεται?δεν ειναι υποχρωμενοι να τα κανουν ολα τσιμεντενια?αυτο λεε αλλωστει η συμβαση τους.. ποια ειναι η λογικη? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 2:08 pm Post subject: |
|
|
Φαίνεται ότι τα παλια ατσάλινα στηθαία στο τμήμα Κόρινθος Τρίπολη δεν θα αλλάξουν σε τσιμεντένια (δυστυχώς). |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 2:28 pm Post subject: |
|
|
ένα μεγάλο μπράβο και ευχάριστο στους φίλους Pindos και Engineer,
Engineer προχωρα πάντως πολύ γρήγορα το Έργο,
Pindos, τα ρεπορτάζ σου είναι ωραία, εύχομαι να ενθαρρύνουν και άλλους να παρουσιάζουν κάπου κάπου καμια Εθνική Οδός, σημαντική η Αυτοκινητόδρομοι, αλλα την ίδια σημασία έχουν και η Εθνικές Οδούς. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 2:33 pm Post subject: |
|
|
Engineer ευχαριστούμε για το φωτο-ρεπορτάζ.
1) Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για μικρό πλάτος της ΛΕΑ στη παράκαμψη Τρίπολης.
Απ ό,τι θυμάμαι το τμήμα αυτό είχε κανονικό πλάτος, μαζί με τη ΛΕΑ. Πως μειώθηκε το πλάτος της τώρα;
Αύξησαν το πλάτος των λωρίδων κυκλοφορίας...; Τι στο καλό...
2) Όσο αφορά το τμήμα Λευκτρο-Σπάρτη, δυστυχώς έχουμε υποβιβασμό του δρόμου σε κατηγορία Οδού Ταχείας κυκλοφορίας και όχι Αυτοκινητόδρομο. Η Τεχνική Έκθεση «Μελέτη Ε.Ο. Μεγαλόπολης - Σπάρτης, τμήμα Λεύκτρο - Σπάρτη» της Εταιρείας «Όριο Σύμβουλοι Μηχανικοί ΕΠΕ» δείχνουν ότι το πλάτος του δρόμου θα μειωθεί, μοιραία και το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας (απο 100 σε 90 χλμ/ώρα).
Συγκεκριμένα:
- Μείωση του συνολικού πλάτους της διατομής του αυτοκινητοδρόμου στα 17,50μ αντί των 21μ., με κατάργηση της ΛΕΑ, όπως άλλωστε συμβαίνει και στο ήδη κατασκευασμένο τμήμα από τη Κόρινθο μέχρι τη Τρίπολη.
- Μείωση της ταχύτητας μελέτης από τα 100χλμ/ώρα στα 90χλμ./ώρα για τα δυσχερή τμήματα με αποδοχή ελάχιστης ακτίνας οριζοντιογραφικής καμπύλης 350μ και μέγιστης κατά μήκους κλίσης 5%, αντί των 500μ και του 4% αντίστοιχα της εγκεκριμένης λύσης. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 2:52 pm Post subject: |
|
|
Υποπτεύομαι ότι η ΛΕΑ στην παράκαμψη της Τρίπολης "μήκρυνε" επειδή κατά την νέα διαγραμμιση υπάρχει εμφανής λωρίδα καθοδήγησης στα αριστερά που σε απομακρύνει περίπου 1 μέτρο από το τσιμεντένιο στηθαίο όπως επίσης και η δεξιά λωρίδα πρέπει να μεγάλωσε από 3.5 σε 3.75 μέτρα όπως είναι το τυπικό για αυτή τη διατομή.
Σύγκρινε την φωτογραφία που έχω με την αμέσως προηγούμενη από την ευθειά μετα τα διόδια της Νεστάνης.
Σε 17.5 μέτρα όντως δεν θα έχει ΛΕΑ. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 3:10 pm Post subject: |
|
|
Engineer σε ευχαριστούμε για το φωτορεπορταζ. Πολυ καλη δουλεια.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1047631&lngDtrID=244
Παραθέτω σύνδεσμο από το in.gr με ανακοινωσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με τους αυτοκινητόδρομους της Αττικής:
Quote: | Έως τις 22 Δεκεμβρίου οι προσφορές για τους νέους αυτοκινητόδρομους της Αττικής
......
Παράλληλα με την επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού, προχωρούν οι διαδικασίες και για τα υπόλοιπα έργα στο Λεκανοπέδιο, όπως η επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, (!!!!) η μετατροπή της λεωφόρου Λαυρίου-Μαρκοπούλου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, η μερική υπογειοποίηση της λεωφόρου Αλεξάνδρας (!!!)και η διαπλάτυνση της λεωφόρου Κηφισού από Αχαρνών μέχρι την Αττική οδό (!!!).
.......Σε ό,τι αφορά το μετρό, ο κ. Σουφλιάς είπε ότι αποτέλεσε απόλυτη προτεραιότητα για το ΥΠΕΧΩΔΕ στα 5,5 χρόνια που είναι ο ίδιος υπουργός (!!!!!!!!!) |
Τα θαυμαστικά δικά μου. Απόλυτη προτερεότητα σοτ μετρό!!!! γι' αυτό έκανε 6 χρόνια για να φτιάξει 3 σταθμούς σε έτοιμη γραμμή και ακύρωσε το διαγωνισμό προς Πειραιά;
Ειδατε τίποτα για υπογειοποίηση Αλεξάνδρας....για επέκταση Κύμης και δια πλατυνση Κηφισού!!!! Ολα αυτά μου μυρίζουν εκλογές σύντομα και τις συνακόλουθες ματαιώσεις διαγωνισμών και έργων. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 6:31 pm Post subject: |
|
|
Καμία σύμβαση παραχώρησης δεν υποχρεώνει τον κατασκευαστή να τοποθετήσει στηθαίο new jersey αντί για μεταλλικό. Οι προδιαγραφές των αυτοκινητοδρόμων δεν περιλαμβάνουν τέτοιες προυποθέσεις. Αρκεί να υπάρχει διαχωριστικό ανάμεσα στα 2 ρεύματα κυκλοφορίας που να πληροί κάποιες προδιαγραφές ασφαλείας
Καλώς γίνεται σε κάποια επικίνδυνα τμήματα που οι μεταλλικές μπαριέρες δεν αρκούν (π.χ. ευθεία Θήβας όχι επειδή είναι μεταλλικές αλλά επειδή υπάρχει στενότητα χώρου γαι αποτελεσματική στήριξη αυτών) αλλα θα ήταν και παράλογο σε μερικές περιπτώσεις (όπως π.χ. στο Κόρινθος - Τρίπολη που έχουμε κανονικό στηθαίο με απόσταση ανάμεσα στις 2 μπαριέρες) καθώς μία τέτοια αλλαγή έχει πολλά επακόλουθα (αλλαγή εγκαταστάσεων φωτισμού, αγωγοί ομβρίων, νέες φυτεύσεις). Λογικά ούτε το τμήμα στην παράκαμψη Αγρινίου που έχει μεταλλικές μπαριέρες δεν θα αλλάξει καθώς πρόσφατα δεντροφυτεύτηκε κιόλας. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 9:11 pm Post subject: |
|
|
κοίταξε να δεις vas αυτή η κυβέρνηση έχει κατορθώσει να πιστώνεται έργα που δεν έχει ξεκινήσει.
Όταν παλιά άλλος υπουργός έδειχνε μακέτες είχε φάει το κράξιμο της αρκούδας. Ο τωρινός μάλλον τα πάει καλύτερα επικοινωνιακά.
Έτσι τι έχουμε: Πριν δύο χρόνια μας λέγανε ότι οι δρόμοι θα γίνουν στην ώρα τους γιατί έχουν υπογραφει συμβάσεις κτλ Έτσι έβγαλε μια εκλογική αναμέτρηση στον αφρό. Τώρα ετοιμαζόμαστε για τιε επόμενες εκλογές αλλά αν εξαιρέσεις την ΠΑΘΕ και το Κόρι νθος Καλαμάτα δεν γίνεται κανένα έργο.
Αν πει κανέις ότι η κυβέρνηση μιλάει για έργα χωρίς να έχει χαλάσει δεκάρα λέει ψέματα? Οι απαλοτριώσεις είναι πίσω. Έτσι ούτε το κράτος πληρώνει ούτε ο εργολάβος κάνει έξοδα ενώ γεμίζει τα ταμεία με είσπραξη διοδίων εδώ και δύο χρόνια.
Και επίσης μήπως ο μόνος που κάνει έργα είναι ο "εθνικός νταβατζής" όπως τον αποκάλεσε ο ίδιος ο πρωθυπουργός.
Λαικισμός και συνέπειες.
(ανέκδοτο: οι αυτοκινητόδρομοι αττικής θα γίνουν για να μειωθούν οι ρύποι των αυτοκινήτων, μα τι ευαισθησία) |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 9:20 pm Post subject: |
|
|
Μου μοιάζει λίγο στο "Επιτρέπεται η οπλοκατοχή για την μείωση της εγκληματικότητας" |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 9:31 pm Post subject: |
|
|
Κάπως έτσι...
Σίγουρα ο Αυτοκινητόδρομος βηθά στην μείωση των εκπομπών για τις ίδιες μετακινήσεις, αυξάνει από την άλλη τις ίδιες τις μετακινήσεις... και κυρίως ενισχύει το αυτοκίνητο.
Σαφώς είμαι υπερ της δημιουργίας τους (δεν μπορώ να φανταστώ την Αθήνα σήμερα χωρίς Αττική οδό, αλλά μη μας πιάνει πρεμούρα ξαφνικά με το περιβάλλον... Πριν δύο μήνες κάναμε δωράκια στους εισαγωγείς αυτοκινήτων, ναμην αναφερθώ σε μετρό τραμ και υπεραστικά τρένα.
Κάντε τον προαστιακό να φτάσει στη Ραφήνα και το Λαύριο παράλληλα με τα οδικά με ταυτόχρονη παράδοση, έτσι για τα προσχήματα. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
|
doxasot New Member
Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 10:51 am Post subject: |
|
|
προς ARISKOP και PINDOS10
παιδια σας ευχαριστω πολυ για τον κοπο που κανατε να απαντησετε στο ερωτημα μου για το δρομο ΤΡΙΚΑΛΑ-ΑΡΤΑ.
πραγματι βρηκα τις σημειωσεις σας και μαλιστα ειναι πολυ κατατοπιστικες και με ωραια αφηγηση και ωραιωτερες φωτο. σας ευχαριστω.
ζητω συγνωμη γιατι δεν προσεξα οτι τα ειχατε γραψει στη σελ 108.
δεν το ειχα προσεξει (ισως το γεγονος οτι μαλλον εχω περιπου τη διπλασια ηλικια απο εσας να επαιξε το ρολο του).
παντως μην πτωειστε απο αβλεψιες γεροντων και σας παρακαλω και προτρεπω να συνεχισετε αυτο που κανετε γιατι φανταζομαι οτι αρκετοι Ελληνες γνωριζουν μεσα απο τα γραφομενα σας την ΕΛΛΑΔΑ μας και την οδικη κατασταση.
και παλι ζητω συγνωμη και σας ευχαριστω. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:01 am Post subject: |
|
|
Το ζητούμενο στις εκλογές είναι να πεις ότι έκανα, έφτιαξα.
Όπως μας είπαν στην περιοχή ότι Δημοπρατήθηκε το Αμβρακία ακτιο, σε ένα μήνα μπουλντόζες και με το που πέρασαν οι εκλογές ακυρώθηκε. (Φυσικά δε φταίει το ΥΠΕΧΩΔΕ που δουλεύει πυρετωδώς για τον πολίτη.... Μάλλον εμείς φταίμε που τους ακούμε)
Το άλλο ωραίο της υπόθεσης είναι τα ρεπορτάζ του Μέγκα. Ενώ συνήθως κεραυνώνει την κυβέρνηση (έχει και τις αφορμές του βέβαια) όταν φτάνει στο ΥΠΕΧΩΔΕ το στόμα στάζει μέλι. Αυτός δεν ήταν ο ένας από τους Εθνικούς νταβατζήδες κατα δήλωση του Πρωθυπουργού μας...???
Πως γίνεται και έχει παρουσιάσει αύξηση στο ανεκτέλεστο τη στιγμή που η κάνουλα των Δ.Ε. έχει στενέψει. |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:52 am Post subject: |
|
|
Παιδιά μήπως ξέρει κανείς απο τι ώρα θα είναι κλέιστο αύριο το ρευμα προς Θεσσαλονίκη απο Α/κ άραχθου εώς Περιστερίου?
Πήρα την εγνατία και δεν ήξεραν να μου πουν(!!!!!!!) |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 12:58 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Καμία σύμβαση παραχώρησης δεν υποχρεώνει τον κατασκευαστή να τοποθετήσει στηθαίο new jersey αντί για μεταλλικό. Οι προδιαγραφές των αυτοκινητοδρόμων δεν περιλαμβάνουν τέτοιες προυποθέσεις. |
στις επισημες ανακοινωσεις του υπεχωδε -που νομιζω λενε οτι και οι συμβασεις- ελεγαν παντου new jersey...
και σε ολη την ευρωπη θελουν να τα αλλαξουν τα σιδερενια οπου μπορουν...
γιατι αλλωστε σφαζουν και δεν προστατευουν συγκριτικα με τα τσιμεντενια.. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 3:33 pm Post subject: |
|
|
Φιλε doxasot ,ισως νομιζεις οτι στο διαδικτυο γραφουν χρηστες ηλικιας 15-20 ετων.Πηγαινε στην σελ.87 να δεις κατι "τζοβενα". |
|
Back to top |
|
|
starlet New Member
Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 7:15 pm Post subject: |
|
|
Το παρακάτω link παραπέμπει σε δημοσιεύμα που διάβασα σήμερα στο ιντερνετ και μαλλον απανταει το ερωτημα του kerkyra-thessaloniki για τον κλειστό κλάδο της Εγνατιας μετα τον κόμbο του Αράχθου.
http://epirus-ellas.blogspot.com/2009/09/blog-post_9410.html
Αν τα πραγματα είναι οπως τα γραφει η τοπική εφημερίδα "Ηπειρωτικός Αγών" τότε η διακοπή δεν θα είναι για ώρες αλλά για ημέρες. Έτσι για να μην ξεχνάμε τις βουκολικές διαδρομές που μας έκοβαν τη ψυχή τόσα χρόνια.
Τώρα για το αν έχουν βάση τα σχόλια για το τρόπο που εκτέλεστηκε το έργο σε σχέση με την ποιότητα που βγήκε μετά δεν ξέρω να πω? Οι ειδικοί στο αντικείμενο μέσα σε αυτό το φόρουμ μπορούν ίσως να το σχολιάσουν. Πάντως τα αρχικά προβλήματα στο επίχωμα μεταξύ σηράγγων Τ6 και Τ8 είχαν επισημανθεί στο φόρουμ όταν δόθηκε ο δρόμος στη κυκλοφορία.
Τώρα για το εξτρα κόστος, λεφτά έχουμε να φάνε και οι κότες γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί η μέθοδος αυτή βοηθάει και στη γρηγορότερη ανάκαμψη της οικονομίας, κάτι σαν τις τρύπες του στους δρόμους την εποχή του New Deal του Ρούζβελτ. |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 7:35 pm Post subject: |
|
|
H σήραγγα της Παναγοπούλας (που ως γνωστόν είναι και η μεγαλύτερη του έργου με μήκος περίπου 4 χιλιόμετρα) λίγο πριν ξεκινήσει η διάνοιξή της...
]
Μήπως ξέρει κανείς αν θα υπάρχει μόνο ένας κλάδος ενώ η υφιστάμενη εθνική οδός θα χρησιμοποιηθεί για το άλλο ρεύμα; |
|
Back to top |
|
|
|