View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue May 19, 2009 5:33 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Παράκληση: Για να δωθεί η κατάλληλη επισημότητα στη συνάντηση, θεωρώ απαραίτητη την παρουσία του Αdmin, καθώς και τουλάχιστον ενός από τους moderator. |
Αν έρθεις και με παραλάβεις με το αεροπλάνο από Αθήνα, μετά χαράς. Την επιστροφή την κανονίζω και μόνος μου, να φωτογραφίσω και το γήπεδο της Κρανούλας που ανέβηκε στη Γ' Εθνική και θα το χρειαστώ για του χρόνου |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Tue May 19, 2009 9:08 pm Post subject: Re: Πώς μπαίνουμε στο νέο τμήμα ερχόμενοι από Αντίριο? |
|
|
einsiedeln wrote: | Παιδιά, ξέρει κανείς τί έγινε τελικά με την "είσοδο" στο τμήμα της παράκαμψης καθώς ερχόμαστε από Αντίριο, δλδ πριν από το χωριό Κεφαλόβρυσο? Κατασκευάστηκε Α/Κ κόμβος εν τέλει?
Κάποιος είχε γράψει πριν από καιρό για κάποια επιχώματα που είχαν αρχίσει να δημιουργούν. Πώς θα μπαίνει εν τέλει κάποιος στο νέο τμήμα? |
Στο Κεφαλόβρυσο πριν την είσοδο του χωριού, κοντά στο σημείο που βγαίνει η διασταύρωση για Αιτωλικό, είναι το σημείο που ξεκινάει η παράκαμψη. Την τελευταία φορά που πέρασα (πριν 2 εβδομάδες) είχαν ρίξει το πρώτο στρώμα ασφάλτου για κάτι που φαίνεται σαν ισόπεδος κόμβος. Προς το παρόν και σύμφωνα με τον prevezano, για να μπει κάποιος από το Κεφαλόβρυσο, πρέπει να περάσει από το χωριό και να στρίψει κάπου αριστερά. Prevezane διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.
Από την άλλη μεριά στον Κουβαρά όταν είχα περάσει, οι προσβάσεις βρισκόντουσαν στα χωματουργικά, δεν ξέρω αν έχει πέσει άσφαλτος ακόμα.
Edit: Άλλο ένα άρθρο (από τον Πρωϊνό Λόγο) σχετικό με τις δηλώσεις του κ. Λαμπρόπουλου. Εδώ διευκρινίζεται ότι η παράκαμψη Αγρινίου θα δοθεί μεν στην κυκλοφορία τέλος Μαΐου αλλά θα γίνονται παράλληλα έργα και ουσιαστικά θα είναι έτοιμη τον Αύγουστο. Επίσης αναφέρεται ότι το καλοκαίρι θα ξεκινήσει η κατασκευή της σήραγγας Μπιζανίου.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=11&pid=4079 |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue May 19, 2009 11:59 pm Post subject: |
|
|
Λογικά τώρα θα γίνει κάποιος ισόπεδος κόμβος με φανάρια και στη συνέχεια, κατά το πέρας των εργασιών από Αντίρριο μέχρο Κεφαλόβρυσο θα κατασκευαστεί κι ο Α/Κ. |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Wed May 20, 2009 12:09 am Post subject: |
|
|
Μια ακόμα παρατήρηση, για την Νέα Οδο, είναι πως δεν έχουν αναρτήσει στο site τους την δεύτερη εξαμηνιαία περιβαντολογική έκθεση ούτε όμως και την ετήσια, για ΠΑΘΕ και Ιονία!
Πρώτοι μάγκες, γραφουν τους νόμους στην ... άσφαλτο τους. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed May 20, 2009 10:10 am Post subject: |
|
|
Ακριβώς όπως το πε ο bokomolech αι ο agrengineer. Στο νότιο άκρο μάλλον θα γίνει ισόπεδος κόμβος (έχει στρωθεί ήδη η άσφαλτος) και στο βόρειο θα γίνει Α/Κ, ο οποίος το πάσχα ήταν στα χωματουργικά. Για να μπεις σήμερα στο νότιο άκρο πρέπει να ακολουθήσεις την πατέντα που έχω περιγράψει γιατί στο σημείο που ενώνονται δεν μπορείς να μπεις.
Όσον αφορά τη συνάντηση δεν μπορώ να πω με σιγουριά γιατί πρέπει να ρθω από Αθήνα και δεν είμαι τόσο σίγουρος οτι θα μπορώ (Καλά τα έργα αλλά είναι και 400 χλμ) |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed May 20, 2009 4:14 pm Post subject: |
|
|
Πέρασα σήμερα από Κεφαλόβρυσο κι όντως κάνουν διαμόρφωση του κόμβου ( Ισόπεδος προς το παρόν κι ανισόπεδος λογικά αφού ολοκληρώσουν το τμήμα Αντίρριο - Κεφαλόβρυσο ).
Επίσης παρατήρησα πίσω από τη ΘΕΡΜΟΖΕΛ στη Χάλκεια ότι έχουν καθαρίσει ένα τμήμα του βουνού, απ'όπου προφανώς θα διέλθει η Ιόνια . Ορύγματα, επιχώματα κλπ κλπ |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu May 21, 2009 3:15 am Post subject: |
|
|
Στο Κεφαλόβρυσο δεν θα γίνει άλλος ανισόπεδος κόμβος, γιατί εξάλλου αμέσως σε 1-2 χλμ είναι ήδη έτοιμος ο κόμβος για Χρυσοβέργι, δεν θυμάμαι πώς λέγεται ο κόμβος. Τώρα θα το ενώσουν προσωρινά με ισόπεδο κόμβο μέχρι να κατασκευαστεί και το νότιο τμήμα της ιονίας.
Σημ. Το άρθρο στον πρωινό λόγο και το επόμενο λένε απλά μαλ@κίες. Από ιονία οδό δεν έγινε απολύτως τίποτα ακόμα, τα 50 αυτά χιλιόμετρα είναι απλά τα δημόσια έργα που μετά από χρόονια τελείωσαν επιτέλους. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
kosimo Junior Member
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Thu May 21, 2009 10:00 am Post subject: |
|
|
Squirrel αν μπορεις κάνε αντιγραφή - επικόλληση του δεύτερου συνδέσμου www.arta-news γιατι δεν μας το εμφανίζει επειδή δεν είμαστε μέλη..... |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu May 21, 2009 12:49 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Στο Κεφαλόβρυσο δεν θα γίνει άλλος ανισόπεδος κόμβος, γιατί εξάλλου αμέσως σε 1-2 χλμ είναι ήδη έτοιμος ο κόμβος για Χρυσοβέργι, δεν θυμάμαι πώς λέγεται ο κόμβος. Τώρα θα το ενώσουν προσωρινά με ισόπεδο κόμβο μέχρι να κατασκευαστεί και το νότιο τμήμα της ιονίας.
Σημ. Το άρθρο στον πρωινό λόγο και το επόμενο λένε απλά μαλ@κίες. Από ιονία οδό δεν έγινε απολύτως τίποτα ακόμα, τα 50 αυτά χιλιόμετρα είναι απλά τα δημόσια έργα που μετά από χρόονια τελείωσαν επιτέλους. |
Καλημέρα,
Σωστότατα δε θα γίνει ανισόπεδος, αλλά το λογικό θα ήταν, αν γίνει ισόπεδος σε εκείνο το σημείο, να είναι μόνο στο ρεύμα προς Γιάννενα. Ακόμη σωστότερο θα ήταν να εξαναγκάσουν όλη την κυκλοφορία να πάει από τον ανισόπεδο που αναφέρεις, αλλά δεν το βλέπω. Πάντως αν γίνει ανοικτός ισόπεδος, ακριβώς στο τέλος του Αυτοκινητοδρόμου, ας ετοιμαστούμε για πολλά δυστυχήματα.
Στο άρθρο στον Πρωινό Λόγο ο της Ιονίας προσπαθεί να πιστωθεί τα δημόσια έργα, όμως το πρώτο μέρος της παράκαμψης Αγρινίου (το ξεχορτάρτιασμα δηλαδή) είναι όντως δικό τους. Αλλά το ζουμί είναι ότι ζητάει να εκταμιεύονται νωρίτερα τα χρήματα... για το αυτοχρημαδοτούμενο έργο. "Τα 250 εκ. ευρώ που θα διατίθενται κάθε χρόνο για την διαδρομή από τα Γιάννινα μέχρι το Αντίρριο, να προπληρώνονται ένα έτος νωρίτερα". Από ποια πηγή; γιατί εγώ υποψιάζομαι κράτος, ή δάνεια με κρατικές εγγυήσεις. |
|
Back to top |
|
|
passat New Member
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Thu May 21, 2009 4:05 pm Post subject: |
|
|
Τελικά θα γίνει η παράδοση της Αρκούδας την άλλη εβδομάδα; |
|
Back to top |
|
|
kosimo Junior Member
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Fri May 22, 2009 7:50 am Post subject: |
|
|
Φίλοι στα Γρεβενά επιβεβαίωναν χθες τις φήμες για παράδοση του τμήματος την επόμενη εβδομάδα , αλλά με την διαφορα πως μιλούσαν για παράδοση με ένα τμήμα μερικών χιλιομέτρων να δουλεύει διπλής κατεύθυνσης....
Αν μάθω περισσότερα θα σας τα μεταφέρω ...... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat May 23, 2009 3:27 pm Post subject: |
|
|
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/05/23/1667825.htm
Quote: | Κ. Καραμανλής: Με ταχείς ρυθμούς προχωρούν τα έργα στα Τέμπη
......«Κάναμε φιλικό από φονικό το πέταλο του Μαλιακού», σχολίασε από την πλευρά του ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς. Ενημερώνοντας τον Πρωθυπουργό, ανέφερε ότι οι δίδυμες σήραγγες στο εργοτάξιο του Ομολίου είναι μήκους 6 χλμ. Συνολικά θα κατασκευαστούν δίδυμες σήραγγες 23 χλμ. και 2 χλμ. γέφυρες, ενώ οι μεγαλύτερες σε μήκος, 750 μέτρων, είναι αυτές που ξεκινάνε στο ύψος του Ευαγγελισμού.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου από τον Μαλιακό μέχρι το Κλειδί Ημαθίας ανέρχεται σε 1,2 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 850 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν στο κόστος των έργων που βρίσκονται τώρα σε εξέλιξη στα Τέμπη, τα οποία, όπως σχολίασε ο υπουργός, είναι και τα πιο δύσκολα.
Ο κ. Σουφλιάς ανέφερε ότι τα έργα θα είναι έτοιμα το 2012 και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι όλα θα γίνουν σωστά.
|
Το απόσπασμα από το site της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sun May 24, 2009 9:58 am Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με το συγκεκριμένο blog η εγνατία παραδίδεται αύριο, ισχύει όντως κάτι τέτοιο?
Τελικά η συνάντηση θα γίνει? Αν είναι στείλτε με pm τις λεπτομέρειες παίδες! |
|
Back to top |
|
|
kosimo Junior Member
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Sun May 24, 2009 10:19 am Post subject: |
|
|
Αυτό έχει μέρες που το έχω δεί σε αυτή τη σελίδα , αλλά πιστεύω πως είναι μέσα στα πλαίσια της παράδοσης που περιμένουμε και η ημερομηνία είναι σχετική. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun May 24, 2009 12:48 pm Post subject: |
|
|
Eγώ μόλις μίλησα με τον προιστάμενο του περιφερειακού γραφείου της ΕΟΑΕ στο Κηπουρειό και μου είπε πως το τμήμα της ''αρκούδας'' δίνεται στην κυκλοφορία στις 29 ή 30 Μα'ί'ου. Εξαρτάται από τον πρωθυπουργό.
Όσο αναφορά αυτό που είπε ο kosimo, πως σε κάποιο σημείο θα είναι διπλής κατεύθυνσης, δεν ισχύει μου το επιβεβαίωσε πως ο δρόμος θα δωθεί κανονικά σε δύο κλάδους.
Όσο για τη συγκέντρωση νομίζω πως ισχύει για την Κυριακή 31 Μα'ί'ου.
Τώρα για τις λεπτομέρειες, δηλαδή για το που θα βρεθούμε ή που θα φάμε, το ξεκαθαρίζουμε μέσα στη βδομάδα. |
|
Back to top |
|
|
kosimo Junior Member
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Sun May 24, 2009 2:17 pm Post subject: |
|
|
Εγώ δυστυχώς δεν θα μπορέσω να έρθω στη συνάντηση , καθώς θα είμαι στη Λευκάδα μέχρι την Τρίτη . Να περάσετε καλά και ίσως να βρεθούμε κάπου αλλού... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun May 24, 2009 3:35 pm Post subject: |
|
|
Στην ΠΑΘΕ με κατευθυνση Αθήνα προς Θεσσαλονίκη μετά τα ΣΕΑ Κορινού και μεχρι πριν τον κόμβο για Μακρύγιαλο ο κλάδος είναι κλειστός και γίνεται εκτροπή στον άλλο και οι 2 κατεθύνσεις έχουν 2 λωρίδες. Είδα ότι γίνονται έργα ασφαλτόστρωσης.
Για τις ευρωεκλογές που θα πάω για γραμματέας σε ένα χωριό των Ιωαννίνων με 54 μόνιμους κατοίκους να υποθέσω ότι θα πάω Θεσσαλονίκη Γιάννενα μόνο με Εγνατία χωρίς καμιά παράκαμψη. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun May 24, 2009 7:44 pm Post subject: |
|
|
Επειδη θα ερθω απο Αθηνα αυθημερον (το σπιτι στο χωριο ειναι κλειστο και θα το ανοιξω μετα τις ευρωεκλογες) προτεινω Κυριακη 31 Μαιου, ωρα 11:00 π.μ. στην κεντρικη πλατεια Μετσοβου εξω απο την Εθνικη τραπεζα. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun May 24, 2009 8:30 pm Post subject: |
|
|
ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ Ετοιμες οι σήραγγες μέσα στο 2009
σελίδα 7, στο φύλλο 24/5/2009 της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ της Καλαμάτας.
http://www.eleftherianews.gr
Quote: | Μέχρι τα τέλη τού 2009 θα έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία οι σήραγγες που κατασκευάζονται στο τμήμα Κορίνθου-Τρίπολης στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου -Τρίπολης- Καλαμάτας, σύμφωνα με τον υπεύθυνο του εργοταξίου Γιώργο Λέκκα, που μίλησε στην “Ε”. Η πρώτη σήραγγα που θα παραδοθεί θα είναι ο δεύτερος κλάδος στο Αρτεμίσιο, το Σεπτέμβριο του 2009, για να κλείσει για εργασίες ηλεκτροφωτισμού και καθαρισμού ο υπάρχων κλάδος. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα παραδοθούν και οι δύο σήραγγες της Στέρνας, μήκους 1 χλμ. ο καθένας και του Νεοχωρίου, μήκους 750 μέτρων. Οπως σημείωσε ο κ. Λέκκας οι σήραγγες που κατασκευάζονται στο σύνολο του έργου είναι πέντε, με αυτές του Καλογερικού και του Ραψομμάτη. Στο Καλογερικό υπάρχουν κάποια ζητήματα με την Αρχαιολογική Υπηρεσία αν και δήλωσε αισιόδοξος για την άρση των θεμάτων αυτών, ενώ στο Ραψομμάτη η δεύτερη σήραγγα θα καθυστερήσει κάποια χρόνια. Πεποίθησή του είναι πως ολόκληρος ο δρόμος θα είναι έτοιμος μέχρι το 2012.... |
Θεωρώ ότι η σήραγγα στις κεραίες (Στέρνας νομιζω) μάλλον δύσκολα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία εντός του 2009. Εκτός εάν τρέξουν με τα 1000. Μακάρι να διαψευστώ. Η σήραγγα συτή είναι πολύ ψηλότερα από το σημερινό επιπεδο του δρόμου και θα χρειαστούν αρκετές επιχωματώσεις. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sun May 24, 2009 8:49 pm Post subject: |
|
|
Πιστεύω ότι η παράδοση της παράκαμψης Αγρινίου πλησιάζει μέρα με τη μέρα. Σήμερα στον Κουβαρά δούλευαν συνεργεία έχοντας κλείσει το ένα ρεύμα της τωρινής οδού, προφανώς για να συνδέσουν τις προσβάσεις οι οποίες έχουν ασφαλτοστρωθεί και έχουν κίτρινη διαγράμμιση. Επίσης υπήρχε κάθετη σήμανση στην έξοδο της παράκαμψης.
Στο Κεφαλόβρυσο, ο κόμβος είναι και αυτός σε προχωρημένο σημείο, αν και δεν έχω καταλάβει πως θα μπαίνει κάποιος στην παράκαμψη ερχόμενος από Αντίρριο.
Η αποψίλωση του λόφου στη Θερμοζελ συνεχίζεται και κοντεύει να φτάσει στο πρώτο χωριό μετά την Παλιοβούνα (δε θυμάμαι το όνομά του).
Και μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος. Από πού θα περάσει ο δρόμος σε σχέση με το Ευηνοχώρι; Έχω την εντύπωση ότι εντόπισα εργοτάξιο της Ιονίας, όταν ερχόμουν από Αντίρριο, πίσω από το χωρίο από τη δεξιά πλευρά στο λόφο. Φαινόταν σαν να ετοίμαζαν κάποια σήραγγα.
Edit: Στην παράκαμψη Άρτας, στο έτοιμο κομμάτι αλλάζουν τις μεταλλικές μπάρες με new jersey. Γι' αυτό το λόγο η κίνηση γίνεται σε ένα ρεύμα ανά λωρίδα κυκλοφορίας. |
|
Back to top |
|
|
nikolasarta New Member
Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Sun May 24, 2009 9:14 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους..
Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς για τον Α/Κ Άρτας της Ιονίας Οδού. Το τμήμα από Κομπότι προς Άρτα τελειώνει σιγά σιγά, ο κόμβος όμως????? |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon May 25, 2009 11:14 am Post subject: |
|
|
Εσύ σαν αρτινός πρέπει να βγάλεις καμια φωτό για να δούμε και μεις την πρόοδο!!!
Είχαν πει ότι θα φτιάξουν προσωρινά ισόπεδο κυκλικό κόμβο μέχρι να κάνουν τον ανισόπεδο...και να συμφωνήσουν με τους ντόπιους αν θα περνάει η εθνική από πάνω ή από κάτω... |
|
Back to top |
|
|
|