View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 3:04 am Post subject: |
|
|
Για το αν η προσομοίωση (γιατί αυτά τα νούμερα έτσι προκύπτουν) των 03:15 περιλαμβάνει στάσεις δεν γνωρίζω, αλλά υποθέτω ότι θα αφορά 2-3 στάσεις όπως τα υπάρχοντα ICE (π.χ Λάρισα-Λειανοκλάδι).
Κοίτα, δεν είναι αυτοσκοπός η περαιτέρω μείωση του χρόνου, απ' την στιγμή που οι 3 ώρες θεωρούνται διεθνώς ο στόχος για να μπορέσεις να ανταγωνιστείς το αεροπλάνο.
Το θέμα vas8, είναι να τηρούνται οι διαδικασίες, και να αλλάξουν κάποια μυαλά στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Οι ακτίνες καμπυλότητας στον θεσσαλικό κάμπο είναι ακόμα και για ...300, αλλά όταν διαβάζεις τέτοια ηλίθια ατυχήματα στα 120-160, τότε μπορείς να καταλάβεις ότι πρώτα απ' ολα μετράει να πηγαίνεις με ασφάλεια στα 200.
Ας μην ξεχνάμε μια βεβιασμένη αύξηση της ταχύτητας μπορεί να οδηγήσει σε τέτοιες καταστάσεις:
Στο εν λόγω ατύχημα τις 23-07-2004 οι Τούρκοι είχαν 37 νεκρούς ...
Επομένως προέχει η ασφάλεια, και όχι τόσο η "πάση δυνάμει" αύξηση της ταχύτητας. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:06 am Post subject: |
|
|
Nozomi, φαντάζεσαι το ντόρο που θα γινόταν εάν βάζαμε τραίνο στον Θεσσαλικό κάμπο να πάει με 300 και να το διαφημίζαμε;
Δεν μιλάω για επιβατικό δρομολόγιο, αλλά για επίδειξη χωρίς επιβάτες, όπως κάνουν οι Γάλλοι με το TGV.
Οπως είδες, όταν μιλησα για κάτω από 3 ώρες, είπα από προϋποθέσεις. Και σίγουρα ο ΟΣΕ δεν τις έχει, όπως είναι σήμερα. Δυστυχώς όλα στη χώρα μας πάνε από το κακό στο χειρότερο.
Περιμένω με ανυπομονησία την απέλευθέρωση και την έλευση ιδιωτών στις γραμμές...μόνο τότε θα δουμε σοβαρές βελτιώσεις. Πότε προβλεπεται να γίνει αυτό; Νομίζω πως κάτι άκουσα για 2012. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:34 am Post subject: |
|
|
«
με τον κεβιν κοστνερ..
πολυ χωριατικο αφελες μου φαινεται το σλογκαν..οι γραμμες αυτες θα
είναι μονο για πλουσιους?δεν παει ο απλος ανθρωπος ή και πλουσιος και επιχειρηματιας με τον τρενο για να νιωσει σταρ!αλλα ταχυτητα ασφαλεια καλες τιμες,και φροντιδα εξυπηρετηση...στην Ελλαδα οι γραμμες τουλαχιστον δεν κανουν ηλιθιες φιγουρες τετοιου τυπου..θα είναι για όλο τον κοσμο..απλα και πρακτικα...μαμαλουκοι παραμενουν οι Τουρκοι στην νοοτροπια...να φανε δεν εχουνε και θελουν να νιωσουν σταρ |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 8:00 pm Post subject: |
|
|
Να προσθέσω σχετικά με τους Τούρκικους σιδηρόδρομους, ότι προς το παρόν μόνο ένα πολύ μικρό τμήμα του συνόλου του άξονα υψηλής ταχύτητας Κων/πολη - ¶γκυρα είναι έτοιμο, το ¶γκυρα - Sincan, κάτι σαν το Θεσσαλονίκη - Πλατύ ας πούμε. Αντίθετα με δυσμενή, μονή χάραξη παραμένει μεγάλο ποσοστό, ενώ παλιότερα είχα διαβάσει σχόλια Τούρκων ότι ήταν λάθος να μην προτιμηθεί η κατασκευή μιας εντελώς νέας ευθυτενούς χάραξης (δείτε ένα χάρτη και θα δείτε την περιπορεία που κάνουν τα τρένα στη διαδρομή αυτή, κάτι σαν το δικό μας Θεσσααλονίκη - Δοϊράνη - Σέρρες - Δράμα) αντί βελτίωσης χάραξης του υφιστάμενου διαδρόμου.
Δείτε χάρτη του δικτύου της Τουρκίας εδώ: http://www.bueker.net/trainspotting/maps_turkey.php
Παρεμπιπτόντως έχει ενημερωθεί πρόσφατα ο αντίστοιχος ελληνικός χάρτης στο ίδιο site. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 8:59 pm Post subject: |
|
|
Πολύ διαφωτιστικός ο χάρτης που παρέθεσες Mike.
Να σε ρωτήσω κάτι φίλε vas8 ?
Με τραίνο ταξιδεύεις καθόλου ? Έχεις μπει στην διαδικασία να προσπαθήσεις να αγοράσεις εισητήριο για μια αργία (όπως π.χ η αυριανή) ?
Αν ναι, τότε πως προτείνεις πανάκριβες καμπάνιες για την ανόρθωση του image του Οργανισμού ?
Όχι πως δεν έχεις δίκιο. Και εγώ θα επιθυμούσα να δω μια 250άρα EMU να κάνει σκόνη τα ΙΧ στον άξονα Λάρισα-Θεσσαλονίκη (όπου θα μπορούσε σε αρκετά σημεία να πιάσει τα 250), αλλά φρονώ ότι πρέπει να είμαστε ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ.
Κατ΄εμέ η προτεραιότητα πρέπει να είναι η ακόλουθη:
- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών.
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ του αστικού μέρους του δικτύου του ΟΣΕ εντός Αθηνών (τμήμα Αθήνα-Τρεις Γέφυρες κτλ.)
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ της Σηματοδότησης και της Τηλεδιοίκησης σε ολόκληρο τον άξονα Α-Θ (όπου αυτές δεν λειτουργούν).
- ΑΥΞΗΣΗ της κυκλοφορίας ως συνέπεια του ανωτέρω.
Στόχος το ωριαίο τραίνο για Β.Ελλάδα.
Αν λοιπόν εξασφαλιστούν τα παραπάνω ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ, τότε μπορείς να πας σε δοκιμές εντυπώσεων.
Σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύεις να δώσεις κάποια χοντρά λεφτά σε μια δοκιμή εντυπώσεων, να πάει στράφι γιατί ο Σταθμάρχης π.χ του Μεζούρλου έχει κοπανήσει ούζα (και έχει ξεχάσει το κλειδί) και μετά γνωρίζεις τι θα συμβεί ?
Θα σε "κράξουν" όλοι, και δικαιολογημένα ... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 9:53 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Κατ΄εμέ η προτεραιότητα πρέπει να είναι η ακόλουθη:
- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών.
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ του αστικού μέρους του δικτύου του ΟΣΕ εντός Αθηνών (τμήμα Αθήνα-Τρεις Γέφυρες κτλ.)
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ της Σηματοδότησης και της Τηλεδιοίκησης σε ολόκληρο τον άξονα Α-Θ (όπου αυτές δεν λειτουργούν).
- ΑΥΞΗΣΗ της κυκλοφορίας ως συνέπεια του ανωτέρω.
Στόχος το ωριαίο τραίνο για Β.Ελλάδα.
|
Εχετε παιδια ακουσει για ένα δρομολογιο Πατρα-Αθηνα?εγω τωρα το ακουσα !..Τι μαθαινει κανείς... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 10:07 pm Post subject: |
|
|
Τι θέλεις να γράψουμε Agg3los ? Αρκούδες ?
Το έργο ως γνωστόν έχει βαλτώσει στο Διακοφτό ...
Με τα τωρινά δεδομένα ΟΥΔΕΙΣ δεν μπορεί να εγγυηθεί το πότε θα φθάσει η νέα γραμμή στα μέρη σου.
Δεν εξαρτάται πλέον απ' τον ΟΣΕ. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 10:20 pm Post subject: |
|
|
ΟΚ ΑΦΟΥ ΔΕΝτο θελεις εσυ...στο Διακοφτο αποφασισανε ακουσα να παει απο την εθνικη,πιο ψηλά...στο Αιγιο θα φτασει...στην πατρα πιο δυσκολα...
Αν υπηρχε η ΣΠΑΠ βεβαια θα εφτανε ,Ε? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 10:30 pm Post subject: |
|
|
Που είδες ότι δεν το θέλω εγώ ? Μπορείς να διαφωνείς με τις απόψεις μου, αλλά τουλάχιστον ΜΗΝ με παραφράζεις.
Η ΣΠΑΠ δεν θα χρειάζοταν να "φτάσει", γιατί είναι ήδη εκεί.
Μπορεί να έπρεπε να κατασκευάζαμε νέα γραμμή-διάδρομο στο τμήμα Αθήνα-Κιάτο, στο υπόλοιπο κομμάτι όμως θα μπορούσαμε να διατηρήσουμε την υπάρχουσα χάραξη που περνά ΜΕΣΑ απ' τους οικισμούς.
¶λλωστε η ταχύτητα μετά το Διακοφτό θα πέφτει και με την προβλεπόμενη κανονική, anyway.
Με τις υπάρχουσες επιλογές, μπορείτε απλά να "βράσετε στο ζουμί σας" για την επόμενη δεκαετία ... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:48 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Με τις υπάρχουσες επιλογές, μπορείτε απλά να "βράσετε στο ζουμί σας" για την επόμενη δεκαετία .. |
Βαζεις στοιχημα?εγω λεω σε 3-4 χρονια θα είναι Αιγιο!.. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 2:57 pm Post subject: |
|
|
Να σφάξω το γλάρο να κάνω γλαρόσουπα;
Αν αλλάξει η χάραξη το τρένο θα φτάσει στο Αίγιο το 2015. Σε 3-4 χρόνια Ξυλόκαστρο και πολύ μας πέφτει.
Μακάρι να διαψευστώ. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Feb 28, 2009 5:17 pm Post subject: |
|
|
Αν αλλάξει η χάραξη στο Διακοφτό με εγκεκριμένες και πληρωμένες μελέτες , περιβαλλοντικούς όρους, χωρίς καμία προσφυγή στο ΣτΕ και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση απλώς και μόνο επειδή ο νυν υφυπουργός Μεταφορών έχει υποσχεθεί σε κάποιους κατοίκους της περιοχής ότι δεν θα χαλάει την μόστρα των σπιτιών τους η γραμμή τότε είμαστε για πολλές μπουνιές. Επίσης σύμφωνα με κάποιες πηγές με την εναλλακτική χάραξη δίπλα στην Εθνική εκτός από ότι θα χρειαστούν καινούργιες μελέτες διαγωνισμοί απολλοτριώσεις κτλ αχρηστεύονται γύρω στα 300m της ήδη σχεδόν κατασκευασμένης σήραγγας Τράπεζας/Πλατάνου, κατά άλλους όλη η σήραγγα. Οπότε και το 2015 αισιόδοξο ακούγεται, εκτός από τα λεφτά που θα πεταχτούν στα σκουπίδια....
Για το Ξυλόκαστρο το πράγματα είναι καλύτερα, η υποδομή είναι σχεδόν έτοιμη, ξεκινάει όπου να είναι και η τοποθέτηση της επιδομής. Οι υπεύθυνοι λένε για τέλη αυτού του χρόνου. Θα δούμε... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 12:24 am Post subject: |
|
|
Επ' ευκαιρία της ανάληψης της Ο.Α απ' τον κ.Βγενόπουλο, μήπως θα έπρεπε η κυβέρνηση να προτείνει την ανάληψη του εναπομείναντος μετρικού δικτύου στην Πελλοπόνησο+το μελλοντικό project του Κρητικού Σιδηροδρόμου απ' τον κ.MIG ?
Οι επενδύσεις που θα έπρεπε να γίνουν στο μετρικό δίκτυο Πελλοπονήσου είναι ελάχιστες, σε σχέση π.χ με την Ολυμπιακή.
Ο ιδιώτης μπορεί να απευθυνθεί για τεχνική βοήθεια στους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους, και όχι να περιμένει απ' τα σαϊνια (κομματικά διορισμένους ΟΣΕτζήδες μηχανικούς) της Καρόλου να αναπτύξουν το δίκτυο που ουσιαστικά ενταφίασαν ...
Η JR-Kyushu και τα Ιαπωνικά Ερευνητικά Ιδρύματα (με την πρωτοπόρο έρευνα στα μετρικά δίκτυα Υψηλών Ταχυτήτων), δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να βάλουν ένα χεράκι. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 11:37 pm Post subject: |
|
|
Κάποιες παρατηρήσεις:
Quote: | Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων κυρίως με τα γρήγορα τρένα, ώστε αυτά να φτάσουν στο 80% (από 40% που είναι σήμερα) των τιμών των ΚΤΕΛ για τις ίδιες διαδρομές. |
Καταλαβαίνω την ανάγκη του υπουργού να παραπληροφορεί, αλλά η εν λόγω δημοσιογράφος δεν ταξιδεύει με τραίνο ?
Τα δρομολόγια των IC&ICE (40-50 ευρώ) είναι υψηλότερα των εισητηρίων των ΚΤΕΛ(35-38 ευρώ) στην διαδρομή Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
¶ρα πως είναι στο 40% ?
Ο υπουργός προφανώς αναφέρεται στα απλά, και ΠΡΟΦΑΝΩΣ τα εισητήρια των 15 ευρώ είναι πολύ χαμηλά για τα services των 500/501 και 502/503, αλλά δυστυχώς ΜΟΝΟ αυτά υπάρχουν.
Θα κατανοούσε κάποιος την αύξηση τιμών των εισητηριών των απλών αμαξοστοιχιών, αν είχαμε και ΠΥΚΝΩΣΗ αυτών (με δρομολόγηση ακόμα 1-2 ζευγών).
Απ' την στιγμή όμως που τα δρομολόγια των απλών είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ (μόλις 3), από που θα υπάρξει η ΑΥΞΗΣΗ των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ?
- Ο αριθμός των εργαζομένων του ΟΣΕ δεν είναι μεγάλος για το μέγεθος του δικτύου.
Το πρόβλημα είναι η διάρθρωσή τους, που είναι στρεβλή, με το μεγαλύτερο ποοσοστό απασχολείται σε εργασίες γραφείου, και το μικρότερο σε καθήκοντα πρώτης γραμμής. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 11:49 am Post subject: |
|
|
Έχω βάσιμες ελπίδες πως η οικονομική κρίση θα είναι απαρχή θετικών οικονομικών εξελίξεων για τη χώρα μας. Και αυτό γιατί λόγω της ασφυκτικής πίεσης που υφιστάμεθα απο τους εταίρους μας στην Ευρώπη, θα πρέπει επιτέλους να λάβουμε σκληρά και μόνιμα μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης. Έτσι οι πολιτικοί μας ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να πούν όλη την αλήθεια στο λαό και θα σταματήσουν να χαϊδεύουν αυτιά!! Σε ένα τέτοιο περιβάλλον φίλε Nozomi, δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ θέση - μεταξύ άλλων και - ο ΟΣΕ με τη σημερινή του μορφή. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 1:37 pm Post subject: |
|
|
Όχι σχολιασμός του αμέσως προηγούμενου post.
- Losada
συμφωνω απολυτως!
τωρα ειναι το σημειο αλλαγης! |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 10:01 pm Post subject: |
|
|
damianos wrote: | Έτσι οι πολιτικοί μας ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να πούν όλη την αλήθεια στο λαό και θα σταματήσουν να χαϊδεύουν αυτιά!! |
Φίλε Δαμιανέ, φοβάμαι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι τόσο οι πολιτικοί αλλά ο "λαός" ο ίδιος. Λες και ο "λαός" δεν ξέρει την "αλήθεια" ήδη και δεν προτιμάει να την ξεχνάει και να κάθεται του χαιδευουν τα αυτιά. Και λες και δεν θα είναι ο "λαός" που θα μας τρελάνει στις απεργίες, πορείες και επεισόδια οταν τολμήσει κάποια κυβέρνηση να κόψει κάποιες παροχές, χειροτερεύοντας πολύ την κατάσταση....
Αλλά μου φαίνεται ότι βγαίνουμε off topic... Πάντως συμφωνώ με τους συμφορουμίτες ότι εχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι με τον ΟΣΕ και ότι η τωρινή κρίση ίσως να βοηθήσει να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 12:41 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες φίλε Alkis. Ήρθε όμως η ώρα να "φάμε" τη σφαλιάρα μας και να πληρώσουμε το κόστος της ανεύθυνης συμπεριφοράς μας σε ένα πλήθος θεμάτων, αλλά και πολιτικών επιλογών μας. Δε νομίζω δε οτι επεισόδια και άλλες κινητοποιήσεις θα προσφέρουν κάτι θετικό, αλλά αντίθετα θα μας βυθίσουν βαθύτερα στο χάος. Οπότε θα είναι σαν τη γροθιά στο μαχαίρι. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 6:40 pm Post subject: |
|
|
damianos wrote: | Έχω βάσιμες ελπίδες πως η οικονομική κρίση θα είναι απαρχή θετικών οικονομικών εξελίξεων για τη χώρα μας. Και αυτό γιατί λόγω της ασφυκτικής πίεσης που υφιστάμεθα απο τους εταίρους μας στην Ευρώπη, θα πρέπει επιτέλους να λάβουμε σκληρά και μόνιμα μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης. |
Ουσιαστικά το ελληνικό κράτος θέλει ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ, και αυτό δεν μπορεί να γίνει μόνο απ' την κυβέρνηση του κ.Καραμανλή, καθότι οι θιγόμενοι δημ.υπάλληλοι (και συντεχνίες) θα καταφύγουν στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για να μην χάσουν τα προνόμιά τους.
Γιατί αυτό συμβαίνει.
Υπάρχει μια κρίσιμη μάζα δημ.υπαλλήλων που ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις και δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχθεί (και είναι λογικό) απώλεια προνομίων και δικαιωμάτων που έχουν κερδίσει ύστερα από εκβιασμούς (πολλές φορές) στις εκάστοτε κυβερνήσεις.
Πάρτε παράδειγμα τον κάτωθι κύριο (γ.γ Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών) :
http://www.tvxs.gr/v7104
Τι παραλείπει να μας πει ο εν λόγω κύριος ?
1) Ποιός τον διόρισε στον ΟΣΕ ?
Ηλικιακά δείχνει ότι μάλλον είχε "πράσινα μάτια" ...
Έχει σημασία να μάθουμε, γιατί θυμάται επιλεκτικά φιέστες (αυτές του κ.Λιάπη), και όχι αυτές του κ.Βερελή (με τα πολλαπλά ατυχήματα, την γραμμή Κρυονερίου-Αγρινίου που άνοιξε σαν ρουσφέτι στην περιοχή του, τους διορισμούς στις Τραμ-ΑΜΕΛ, τις γελοιότητες περί Δυτικού ¶ξονα παραμονές Εθνικών Εκλογών κ.α).
2) Για το έλλειμα του ΟΣΕ ευθύνονται μόνο οι επιδοτήσεις Δημόσιας Υπηρεσίας που παρέλειπε το Δημόσιο προς τον ΟΣΕ ή και το υψηλό λειτουργικό κόστος του Οργανισμού ?
Το υψηλό λειτουργικό κόστος οφείλεται στο ότι:
Ο συνοδός εισπράττει 2 χιλιάρικα, ο μηχανοδηγός έχει βασικό 2 (και με τις υπερωρίες φτάνει πάνω από 5), οι υπερωρίες στον ΟΣΕ πληρώνονται με "τρελά" ποσά (120-130 ευρώ η μία).
Ο ΓΚΚ είναι απηρχαιωμένος, με αποτέλεσμα προαστιακό τραίνο να πηγαίνει με 3μελές πλήρωμα στην Χαλκίδα όταν σε όλο τον κόσμο έχει καθιερωθεί το One-Man-Operation ...
Φυσικά παραδέχεται ότι κάποιες Ειδικότητες είναι ξεπερασμένες, και μας λέει ότι ΘΑ ΣΥΖΗΤΉΣΟΥΝ την κατάργηση κάποιων εξ' αυτών.
Δηλαδή μας τονίζει ότι θα πρέπει η κυβέρνηση να ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΊ με τους (κομματικά διορισμένους) Σιδηροδρομικούς την μείωση του λειτουργικού κόστους της επιχείρησης ! ! !
ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΝΙΖΕΙ αυτή η νοοτροπία.
Με τέτοιες εκβιαστικές πρακτικές οι Μηχανοδηγοί έχουν ουσιαστικά καταφέρει να ΣΥΝΔΙΟΙΚΟΥΝ τον ΟΣΕ και να έχουν αυτούς τους προκλητικούς μισθούς.
Γιατί απλά δεν βρέθηκε ΚΑΜΜΙΑ ελληνική κυβέρνηση που να έχει τα balls να ανοίξει αυτό το κλειστό επάγγελμα (όπως και άλλα), και έτσι να μειώσει τις αμοιβές τους (όπως π.χ έκαναν οι Γερμανοί και οι DB).
3) Οι "ευσυνείδητοι εργαζόμενοι" δεν είναι αυτοί που εκτροχιάζουν (ελέω βλακείας-ποτού) τροχαίο υλικό αξίας εκατ.ευρώ ?
Από που ν' αρχίσουμε και που να τελειώσουμε την απαρίθμηση περιστατικών που συνέβησαν με ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ υπαιτιότητα των εργαζομένων ...
Αυτά τα ολίγα.
Προφανώς ο εν λόγω κύριος δεν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει σε έναν διάλογο με συνομιλητές που ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
Με άσχετους δημοσιογράφους, που αγνοούν ακόμα και τις συνθήκες κυκλοφορίας των τραίνων στην Ελλάδα, μια χαρά τα πάει ... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 9:20 pm Post subject: |
|
|
Μα εγώ φίλε Nozomi δεν ισχυρίστηκα οτι ο Καραμανλής μόνος του έχει τη δυνατότητα να επανιδρύσει το κράτος. Υποθέτω όμως πως και το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί πλέον να καρπωθεί τη δυσαρέσκεια των συντεχνιών. Ο "μπαμπούλας" έχει αγριέψει. Διάβασα κάπου πως ο Παπαθανασίου είπε στον Αλμούνια πως αν η κυβέρνηση πάρει τα μέτρα που της ζητούν, θα πέσει. Ο Αλμούνια απάντησε πως αδιαφορεί και ο Παπαθανασίου αντέτεινε πως και οι άλλοι θα πέσουν αν ακολουθήσουν αυτή την πολιτική. Οπότε ο κοινοτκός επίτροπος συνέστησε διακομματική συναίνεση. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Θέλουμε δε θέλουμε (πολιτικοί και "λαός"), θα τη "λουστούμε". |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 6:42 pm Post subject: |
|
|
Επειδή ο Καραμανλής θέλει να "επανιδρύσει τη χώρα' να θυμίσω στο φορουμ ότι την τελευταία 5ετία το χρέος του ΟΣΕ πολαπλασίάστηκε επί 2.5.
Οπότε και να θέλει δεν μπορεί.
Παρακαλώ μην Πολιτικοποιείτε περαιτέρω τη συζήτηση.
Εγώ δε ζητάω από κανένα να με σώσει. Πολύ περισσότερο από έναν άνθρωπο που΄ούτε διαχειριστής σε πολυκατοικία δεν θα μπορούσε να σταθεί. (να θυμηθούμε οτι πριν γίνει πρωθυπουργός δεν είχε αναλάβει να κάνει τίποτα στη ζωή του). |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 6:47 pm Post subject: |
|
|
Πριν αρχίσουν να χτυπάνε τα γαλάζια κανόνια, σας προειδοποιώ ότι η συζήτηση μπορεί να καταλήξει σε κλείδωμα του topic.
Είπαμε, πολιτικές συζητήσεις δεν μπορούν να γίνουν εδώ. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 9:11 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή πρέπει να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε τις μισές λέξεις της ελληνικής αλφαβήτου, επειδή τις έχουν χρησιμοποιήσει τα ελληνικά κόμματα και κάποιοι θα νομίσουν ότι κάνουμε κομματική προπαγάνδα ?
Εσύ prevezanos, από που συμπέρανες ότι εγώ ομιλώ υπέρ της ΝΔ και του Καραμανλή ? Επειδή χρησιμοποίησα την λέξη "επανίδρυση" ?
Τι φταίω εγώ που έγινε κατάχρηση αυτής της λέξης απ' την σημερινή κυβέρνηση ? Παύει να υπάρχει η ανάγκη της "επανίδρυσης" επειδή δεν μπορεί να την πραγματοποιήσει ο Καραμανλής ?
Μήπως νομίζεις ότι δεν συμφωνώ μαζί σου (με την διαφορά ότι εγώ πιστεύω τα ίδια και για τον άλλο ανεπάγγελτο ...) ?
Γράφω για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο γιατί πιστεύω ότι αυτό ενδιαφέρει τους πολλούς χρήστες του stadia.
Δυστυχώς, δεν μπορείς να γράψεις για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και να μην αναφερθείς στα δύο κόμματα που κυβέρνησαν και ασέλγησαν στο πτώμα του.
Αν αυτό δεν μπορεί από κάποιους να γίνει ανεκτό, και όταν μιλάμε για δράσεις συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων, αυτό εκλαμβάνεται ως κομματική προπαγάνδα, μπορούμε να σταματήσουμε και να γράφουμε π.χ για τους πιθανούς διαδρόμους που θα περάσει η νέα γραμμή Maglev στην Ιαπωνία ή την νέα σούπερ-ντούπερ μετρική γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων στην Μαλαισία ...
Ειληκρινά λυπάμαι που δεν μπορούμε να κρατήσουμε ένα επίπεδο.
Last edited by Nozomi on Thu Mar 12, 2009 11:54 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 10:11 pm Post subject: |
|
|
losada7 wrote: | Πριν αρχίσουν να χτυπάνε τα γαλάζια κανόνια, σας προειδοποιώ ότι η συζήτηση μπορεί να καταλήξει σε κλείδωμα του topic.
Είπαμε, πολιτικές συζητήσεις δεν μπορούν να γίνουν εδώ. |
Με όλο το σεβασμό που τρέφω προς το πρόσωπο αλλά και την ιδιότητα σου φίλε losada7, έχω τη γνώμη πως στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έπρεπε να γενικεύσεις, αλλά να αποδώσεις "τα του Καίσαρος τω Καίσαρι". Με στενοχώρησε πραγματικά η "απειλή" περί κλειδώματος. |
|
Back to top |
|
|
|