View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 2:01 am Post subject: |
|
|
Μάλιστα.
Καταρχάς μας έλεγαν ότι σύμβουλοι θα ήταν οι Γάλλοι και τώρα μας προκύπτουν οι Ελβετοί, αλλά αυτό είναι το λιγότερο (και ίσως και καλύτερο...)
Το ερώτημα είναι ΠΟΙΑ δρομολόγια θα μας πουν να καταργήσουμε οι Ελβετοί ?
Τα 500άρια του άξονα που ταξιδεύουν όλα full (και με παραπάνω μάλιστα επιβάτες) ?
Αντί να μας μιλήσουν οι γελοίοι για την ανικανότητά τους να εξασφαλίσουν ένα στοιχειώδες επίπεδο λογιστικής υποστήριξης με αποτέλεσμα να μην έχουν οι περισσότερες δηζελάμαξες τροχούς, προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι Ελβετοί θα προτείνουν περικοπές δρομολογίων, κάτι που και ο πλέον αδαής γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να συμβεί ...
Και ποιοί είναι αυτοί οι Ελβετοί ?
Των SBB (με τα κυκλικά δρομολόγια του συστήματος Bahn-2000) ή της Rhatische Bahn που εξυπηρετεί ακόμα και χωριά στο καντόνι του Νταβός ?
ΑΙΔΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ... |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 1:35 am Post subject: |
|
|
Στην κυκλοφορία ξανά η σιδηροδρομική γραμμή Διακοφτού - Καλαβρύτων
«Αρχίζουν ξανά από αύριο, Πέμπτη, τα τακτικά δρομολόγια του Οδοντωτού σιδηροδρόμου, στη γραμμή Διακοφτό-Καλαβρύτων, που είχαν διακοπεί εδώ και αρκετούς μήνες, προκειμένου να γίνει συντήρηση και εκσυγχρονισμός του δικτύου(...)»
Το συγκεκριμένο τμήμα Διακοφτού-Καλαβρύτων και επίσης το τμήμα Άνω Λεχώνια-Μηλιές Πηλίου (με τον θρυλικό «μουντζούρη»),είναι από τις ομορφότερες διαδρομές της χώρας και πρέπει να αναδειχθούν και να προστατευτούν για την μοναδική τους αξία, που αντικατοπτρίζει την ιστορία των σιδηροδρόμων και του βιομηχανικού παρελθόντος της Ελλάδας.
Πηγή Εφημ. Καθημερινή 12.11.08: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_12/11/2008_255978 |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 10:58 am Post subject: Ειδική δραστηριότητα. |
|
|
Squirrel.
Πρέπει να σ' ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα για την συστηματική αποδελτίωση που κάνεις στον τύπο, σχετικά με τις δραστηριότητες που αφορούν τα έργα και γενικότερα την ανάπτυξη. Και πάλι μπράβο! |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 12:55 pm Post subject: |
|
|
Παρακαλώ προσοχή στις παρακάτω παραγράφους του όρου 5 του κανονισμού λειτουργίας
- Αποφυγή chat μεταξύ των μελών. Η προσωπική συζήτηση μεταξύ δύο μελών που δεν αφορά το υπόλοιπο forum και θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μέσω ΡΜ λογίζεται ως chat. Επίσης, η συγγραφή σχολίων της μορφής "μπράβο", "συγχαρητήρια", "ευχαριστώ" κλπ ή σχoλίων που περιέχουν αποκλειστικά ή επί το πλείστον smilies λογίζεται επίσης ως chat.
- Αποφυγή αναδημοσίευσης πλήρους κειμένου προερχόμενου από άλλη ιστοσελίδα. Αντί της αντιγραφής και επικόλλησης (copy-paste) ολόκληρου άρθρου, θα πρέπει να παρατίθεται το σχετικό link, το οποίο όμως πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από κάποια ερώτηση ή κάποια γνώμη (το forum δεν είναι πίνακας ανακοινώσεων!).
Είναι χρησιμότερο και πρακτικότερο κάθε topic να περιέχει συζητήσεις και όχι ευχαριστήρια σχόλια. Φανταστείτε κάποιον που θέλει να αντλήσει κάποια πληροφορία σχετικά σύντομα και δεν θέλει να ασχολείται με δευτερεύοντα θέματα όπως τα μηνύματα ευχαριστιών. Υπάρχουν αρκετά μέλη που πραγματικά δίνουν χρησιμότατες και ουσιώδεις πληροφορίες, όμως δεν μπορεί κάθε φορά να εμφανίζονται πέντε ή δέκα ευχαριστήρια μηνύματα από κάτω.
Φυσικά και μπορείτε να κάνετε το προηγούμενο μέσω pm.
Σε ότι αφορά την άλλη παράγραφο πρέπει να έχουμε υπ' όψιν μας ότι εξαιτίας του μεταγενέστερου κανονισμού λειτουργίας κάθε ανάρτηση άρθρου θα πρέπει να συνοδεύεται από κάποιο ερώτημα ή σχόλιο. Δεν γίνεται δηλαδή να αναπαράγουμε την πληροφορία και τα άρθρα άλλων ΜΜΕ του έντυπου ή ηλεκτρονικού τύπου αυτολεξεί χωρίς τίποτε νέο ή χωρίς να συζητούμε-σχολιάζουμε-ρωτούμε για αυτό. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 4:59 pm Post subject: |
|
|
ΟΣΕ το ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ !
Ο Οδοντωτός θα λειτουργήσει με τις παλιές (κατασκευής '50) Α/Α Billard !
Τα άτομα δεν παίζονται. ΤΩΡΑ διαπιστώνουν ότι το περιτύπωμα στις σήραγγες δεν χωράει τις νέες Α/Α της Stadtler.
Έκλεισαν την γραμμή για χρόνια για να την ανακαινίσουν, και αντί να κάνουν τότε τις πρόσθετες εργασίες, αναγκάζονται να τις κάνουν τώρα.
Προσπαθούμε να δούμε τα πράγματα αισιόδοξα (και να χαμογελάσουμε λίγο), αλλά η βλακεία αυτών των ανθρώπων δεν μας αφήνει.
Που να μιλήσουμε και για ηλεκτροκίνηση (υπάρχει μελέτη απ' τις αρχές του 20ού αιώνα) της γραμμής ... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 1:23 am Post subject: |
|
|
Χωρίς να αμφισβητήσω πως τυπικά έχεις δίκιο losada7, επίτρεψε μου να έχω την άποψη οτι η δογματική προσήλωση σε αρχές και κανονισμούς, όταν παραβλέπεται το συναίσθημα και οι ανθρώπινες αν το θέλεις αδυναμίες, αποστεώνουν το διάλογο αλλά και την κοινωνικότητα που οφείλει να δημιουργείται μέσα στο χώρο αυτό. Στο τέλος-τέλος, το forum "ανήκει" σε όλους εμάς που το παρακολουθούμε, το στηρίζουμε και ενδιαφερόμαστε για την ενδυνάμωση του. Όλα αυτά που γράφω φυσικά, προϋποθέτουν την ύπαρξη μερικών χαρακτηριστικών απο πλευράς χρηστών, όπως π.χ. σοβαρότητα, υψηλό αίσθημα ευθύνης, ομαδικό πνεύμα κλπ. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 11:49 am Post subject: |
|
|
damianos
Σωστά αυτά που γράφεις αλλά το φόρουμ δεν είναι ειδησεογραφικό πρακτορείο για να αναμεταδίδει ειδήσεις. Ίσα-ίσα που η συγκεκριμένη παράγραφος του κανονισμού έχει ως στόχο να προωθήσει το διάλογο επιζητώντας την έκφραση των προσωπικών απόψεων των μελών αντί για την απλή παράθεση links που παραπέμπουν σε ειδήσεις. Εξάλλου τι πιο "αποστεωμένο" και "αντικοινωνικό" από ένα φόρουμ χωρίς την ουσιαστική συμμετοχή των μελών του;
Επομένως, παρακαλώ τον Squirrel να δώσει λίγο περισσότερη βάση στην προσωπική του θέση πάνω σε ό,τι διαβάζει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εκτιμάται η προσφορά του. Η προστιθέμενη αξία βρίσκεται στην προώθηση του διαλόγου, από τον οποίο σε τούτο το φόρουμ τα 4,5+ χρόνια που είμαι μέλος έχουν βγει πραγματικά διαμάντια. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 5:53 am Post subject: |
|
|
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
"Aποκαταστάθηκαν τα κομμένα νυχτερινά και πρωινά δρομολόγια του τραίνου στην παραλιακή γραμμή Πελοποννήσου, στο τμήμα τους εντός Μεσσηνίας (Ζευγολατιό-Καλαμάτα), ενώ ενισχύθηκε με ενα δρομολόγιο η γραμμή του ΤΕΙ Καλαμάτας (...)"
Πηγή Επιβάτης.gr http://epivatis.gr/e/index.php?topic=nea
Σχόλιο:Να πούμε και κάτι θετικό...Μάλλον οι αντιδράσεις έπιασαν τόπο...Αλλά η πολιτική της ΕΡΓΟΣΕ δεν λέει να αλλάξει...
Last edited by Squirrel on Sun Nov 16, 2008 11:45 am; edited 4 times in total |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 5:54 am Post subject: |
|
|
Diamianos ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...πολύ απλά βοηθάει η διαφορά ώρας και προλαβαίνω κάπως τα νέα και τις εξελίξεις...Όσον αφορά για την παράθεση σχολίων στις δημοσιεύσεις, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν γνώριζα το συγκεκριμένο άρθρο στον κανονισμό του Φόρουμ και οφείλω να σεβαστώ το σχόλιο των losada7 και damianos
......................................
ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ
"Πρόταση - βόμβα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Εισηγείται τον οριστικό σιδηροδρομικό αποκλεισμό του Βόλου από την υπόλοιπη Ελλάδα (...)Περικοπή δρομολογίων από Βόλο για Λάρισα, κατάργηση της αμαξοστοιχίας που συνδέει το Βόλο με την Αθήνα περιλαμβάνονται μεταξύ των προτάσεων της Διοίκησης, που εκτιμά ότι με αυτόν τον τρόπο θα μειώσει το κόστος λειτουργίας του σιδηρόδρομου, αδιαφορώντας όμως για τις συνέπειες."
Πηγή Εφημ. Μαγνησίας 'Ταχυδρόμος' 15.11.08: http://www.taxydromos.gr/ArticleDetail.aspx?nodeSerial=001001006&nodeId=51&articleId=13595
Πάντως αν συνεχίσει ο ΟΣΕ να περικόπτει δρομολόγια και από τις μεγάλες πόλεις, τότε κάτι δεν πάει καλά με την διοίκηση του...Αντί να εφαρμόσουν πολιτικές με υποδομές και έργα, τακτικά δρομολόγια, ταχύτητα, άνεση και ασφάλεια ώστε να αυξήσουν τους καθημερινούς επιβάτες, απαξιώνεται το δίκτυο με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται ο απλός πολίτης...
Με το οπισθοδρομικό σκεπτικό της διοίκησης, μήπως θα ήταν καλύτερα να περικόψουμε από τους παχυλούς μισθούς των προέδρων και αντιπροέδρων και άλλων, αλλιώς 'να το κλείσουμε το μαγαζάκι' και μην χρησιμοποιεί το δίκτυο μονοπωλιακά ο ΟΣΕ...
Εγώ θα πρότεινα να επεκταθεί η προαστική σύνδεση, όπως αυτή λέγεται με την πόλη του Βόλου με αναβαθμισμένη γραμμή..(Παρατήρηση:Παραθέτω προσωπική άποψη και δεν δημοσιεύω μόνο ειδήσεις...Απλά όταν θέλεις να υποστηρίζεις μια άποψη, πρέπει να την τεκμηριώνεις με πηγές...) |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 10:57 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | ΟΣΕ το ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ !
Ο Οδοντωτός θα λειτουργήσει με τις παλιές (κατασκευής '50) Α/Α Billard !
Τα άτομα δεν παίζονται. ΤΩΡΑ διαπιστώνουν ότι το περιτύπωμα στις σήραγγες δεν χωράει τις νέες Α/Α της Stadtler.
Έκλεισαν την γραμμή για χρόνια για να την ανακαινίσουν, και αντί να κάνουν τότε τις πρόσθετες εργασίες, αναγκάζονται να τις κάνουν τώρα.
Προσπαθούμε να δούμε τα πράγματα αισιόδοξα (και να χαμογελάσουμε λίγο), αλλά η βλακεία αυτών των ανθρώπων δεν μας αφήνει.
Που να μιλήσουμε και για ηλεκτροκίνηση (υπάρχει μελέτη απ' τις αρχές του 20ού αιώνα) της γραμμής ... |
Φίλε Nozomi φυσικά και είναι απαράδεκτο να κυκλοφορούν ακόμα οι παλιοί συρμοί αλλά μάλλον πρέπει να είναι κάτι προσωρινό μέχρι να εκπαιδευτούν οι οδηγοί στα νέα τρενάκια τα οποιά είναι πολύ καλύτερα.
Ας ελπίσουμε από το νέο χρόνο τουλάχιστον να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τα νέα τρενάκια γιατί είναι κρίμα να σαπίζουν αραγμένα. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 2:40 am Post subject: |
|
|
Pelops wrote: |
Φίλε Nozomi φυσικά και είναι απαράδεκτο να κυκλοφορούν ακόμα οι παλιοί συρμοί αλλά μάλλον πρέπει να είναι κάτι προσωρινό μέχρι να εκπαιδευτούν οι οδηγοί στα νέα τρενάκια τα οποιά είναι πολύ καλύτερα.
Ας ελπίσουμε από το νέο χρόνο τουλάχιστον να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τα νέα τρενάκια γιατί είναι κρίμα να σαπίζουν αραγμένα. |
Φίλε μάλλον δε κατάλαβες. Με απλά λόγια τα νέα τραίνα του οδοντωτού είναι πολύ φαρδιά και δε χωράνε από τις σήραγγες. ΟΣΕ το μεγαλείο σου! Κάποιοι βέβαια τα "κονόμησαν" με την προμήθεια....φυσικά. |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 3:57 am Post subject: |
|
|
Δε νομίζω ρε παιδια, ότι είχαν γίνει λάθη είναι γνωστό αλλά από ότι φαίνεται έστω και με μεγάλες καθυστερήσεις ίσως από το νέο χρόνο να δούμε τους νέους συρμούς...
Στη σελίδα του ΟΣΕ αναφέρει τα εξής :
link για πλήρες άρθρο http://www.ose.gr/ose/content/Document.aspx?d=-1&rd=0&f=1788&rf=1026169741&m=5768&rm=22229931&l=2
Quote: | Με την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων από τους κανονισμούς διαδικασιών αρχικών ρυθμίσεων και πιλοτικών διαδρομών εκπαίδευσης στους νέους ελβετικούς συρμούς, που θα διαρκέσουν για 4 μήνες. Οι δομικές αυτές θα εκτελούνται παράλληλα με τη λειτουργία των ανωτέρω δρομολογίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. θα αναδιαμορφώσει τα δρομολόγια, ενώ παράλληλα θα θέσει σε κυκλοφορία και μια σειρά άλλων σχετιζόμενων υπηρεσιών. |
|
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 4:15 am Post subject: |
|
|
Pelops wrote: | (...)Δε νομίζω ρε παιδια, ότι είχαν γίνει λάθη είναι γνωστό αλλά από ότι φαίνεται έστω και με μεγάλες καθυστερήσεις ίσως από το νέο χρόνο να δούμε τους νέους συρμούς(...) |
Τον ματιάσαμε τον οδοντωτό...ΣΚΟΡΔΑ...ΣΚΟΡΔΑ...(και δεν εννοώ Φαίη Σκορδά)
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΟΔΟΝΤΩΤΟΥ
"(...)Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, απομάκρυναν τους βράχους εντός ολίγων ωρών, αλλά λόγω των δυσμενών Μετεωρολογικών προβλέψεων δεν εκτελέστηκε κανένα δρομολόγιο το Σαββατοκύριακο. Τα δρομολόγια άρχισαν από σήμερα Δευτέρα να εκτελούνται κανονικά(...)"
Πολύ απλά Pelops προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι, για να μην αποκαλυφθεί το μέγεθος της βλακείας τους...Ισχύει δυστυχώς ότι ανέφεραν και οι άλλοι φορουμίστες...
Πηγή Έρα Πάτρας 17.11.2008: http://tvradio.ert.gr/radio/local_details.asp?id=2190&newsid=429441 |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 10:43 am Post subject: Mέγεθος βαγονιών οδοντωτού |
|
|
Έχει ντεσού αυτή η κόντρα για τα νέα βαγόνια του Οδοντωτού..και για να ειπωθούν κάποια πράγματα που δεν γνωρίζεται και πρέπει να μάθετε....για να μην βαράτε ντουφεκιές στον αέρα....
Το 2001 όταν ξεκίνησε η διαδικασία αλλαγής του τροχαίου υλικού του οδοντωτού μιας και τα Βιlard και τα de-cauvile είχαν ήδη 40 χρόνια στην πλάτη τους και δεν υπήρχαν πια κινητήρες για αυτά...κανένας κατασκευαστής τροχαίου υλικού δεν μπορούσε να κατασκευάσει τροχαίο υλικό με τις προδιαγραφές γραμμής που είχε ο οδοντωτός..
Έγιναν 2 διαγωνισμοί και που οι δύο πήγαν άγονοι...
Σε συζητήσεις με τη stadhler των μηχανικών του ΟΣΕ τους έδωσαν τις προδιαγραφές για το πως μπορούσαν να τους κατασκευάσουν τροχαίο υλικό και οι διαστάσεις που αυτό θα είχε....ουσιαστικά με διαπραγμάτευση έγιναν όλα αυτά.....
Ξεκίνησε λοιπόν η διαδικασία ενίσχυσης της γραμμής....σε πρώτη φάση ενισχύθηκε η γραμμή με σίδερα 31.6κγρ/μ (το τυπικό σίδερο της Πελοποννήσου)...τα παλιά ήταν 20 κγρ/μ με διαφορετικό προφίλ...
Υπήρχε τεράστιο άγχος από τους μηχανικούς γραμμής του ΟΣΕ αν θα πετύχει η αλλαγή γιατί άλλαζε ουσιαστικά όλη η γραμμή και ειδικά η προσαρμογή των οχημάτων (είναι περίεργη ιστορία)....
Στην αρχική εργολαβία δεν είχε αλλαχτεί η οδόντωση ούτε υπήρξε μελέτη για τις γέφυρες που για 100 χρόνια δεν είχαν πειραχτεί στο τσακ....γιατί έπρεπε να μελετηθεί εμπεριστατωμένα ώστε να προσαρμόζονται και τα παλιά και τα νέα οχήματα ...
Τα νέα οχήματα φυσικά είναι μεγαλύτερων διαστάσεων και μεγαλύτερου αξονικού βάρους γιατί έπρεπε να πληρούν κάποιους κανόνες ασφαλείας που σήμερα είναι απαραίτητοι ενώ τα παλαιότερα οχήματα ...δεν...
Όταν υπήρξαν όλα τα δεδομένα (δηλαδή προδιαγραφές οχημάτων κτλ ) δημοπρατήθηκε η εργολαβία ......και φυσικά πέσανε στη μέση και οι φωτιές...
Α και για να γνωρίζεται....ξέρετε τι είναι να έχεις καλουπώσει αμυντική στοά μήκους 80 μ μέσα στο φαράγγι που δεν έχεις οδική πρόσβαση να έχεις σιδερώσει και να σου καίει η φωτιά τον ξυλότυπο;...
Μην πυροβολείται λοιπόν τον πιανίστα χωρίς να ξέρετε όλα τα δεδομένα...
Και φυσικά συμφωνώ με όλους τους προλαλίσαντες για φίεστες και φιοριτούρες....αλλά υπάρχει και ο αντίλογος.. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 10:43 am Post subject: |
|
|
Δηλαδή αν κάποτε θελήσει μια κυβέρνηση να περάσει καλώδια στο φαράγγι, ποσο χρόνο θα χρειαστεί ? Καμμιά δεκαετία ?
Υπόψιν ότι ακόμα και στις παλιές Α/Α του υπήρχε πρόβλεψη για μετατροπή των μεσαίων οχημάτων (ΟΠΕ-Οχήματα Παραγωγής Ενέργειας) σε ηλεκτρικά.
Επιτρέψτε μου λοιπόν, παρά την χαρά που μου δίνει η έλευση του νέου τροχαίου υλικού, να διατηρώ χαμηλούς τόνους, έως ότου δω πραγματική αναβάθμιση, η οποία θα είναι η Ηλεκτροκίνηση και (ίσως) η Σηματοδότηση του ιστορικού δικτύου.
Για να πάρετε μια γεύση, δείτε πως αξιοποιούν (1500 VDC) οι Ισπανοί τον δικό τους Οδοντωτό στο Motserrat:
-edit-
Έχεις δίκιο φίλε lkilint για τις τεχνικές δυσκολίες, αλλά όλη αυτή η ιστορία με το άνοιγμα-κλείσιμο και το ξανα-άνοιγμα και ξανακλείσιμο, δημιουργεί μια αίσθηση ερασιτεχνισμού, ακόμα και σε άτομα άσχετα με τον Σιδηρόδρομο (σου λέει δεν μπορούσες να τα βάλεις σε μια εργολαβία ?). |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 1:41 pm Post subject: Xρηματοδοτήσεις και άλλα του οδοντωτού... |
|
|
Το θέμα της ηλεκτροκίνησης δεν μπορώ να το απαντήσω γούστα είναι αυτά...προσωπικά δεν θα ήθελα κατενέρ μέσα στο φαράγγι.....ε για σηματοδότηση για 23 χιλιόμετρα..νομίζω είμαστε υπερβολικοί...
Και έχω περπατήσει και άλλο στενό δίκτυο παρόμοια διαδρομή στη Μαριαζέλ της Αυστρίας..και δεν μουρλάθηκα με το κατενέρ ...άσχετο αν στη συγκεκριμένη τελευταία διαδρομή είναι must οι ηλεκτράμαξες του 1902....
Τώρα για το θέμα της μίας εργολαβίας...νομίζω ότι παρουσιάστηκαν κάποια προβλήματα....ένα άλλο θέμα που δεν έθιξα είναι το πως εκταμιεύονται χρήματα από την Ευρωπαϊκή Ένωση...
Και τα δύο έργα της ανακαίνισης πήραν χρήματα από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδος...
Υπάρχει μια σύνθετη διαδικασία ένταξης κάποιων έργων...ανάλογα με το βαθμό της πολιτικής πίεσης ...άλλοτε εντάσσονται τα έργα πλήρη άλλοτε τα μισά...
Έτσι και έγινε. εδώ.....αρχικά μπήκε το έργο με μισό φυσικό αντικείμενο...κάποια οδικά έργα στο ΠΕΠ δυτικής ελλάδας δεν περπάτησαν ...προχώρησαν και οι μελέτες για τα γεφύρια και για τα έργα προστασίας..οπότε εντάχθηκε και το υπόλοιπο έργο...
Να σας θυμίσω στην Εγνατία τι έγινε;; για να έχεται μέτρο σύγκρισης...
Πρώτα τα πεδινά εύκολα και στο τέλος τα Παλούκια.... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 8:43 pm Post subject: Re: Xρηματοδοτήσεις και άλλα του οδοντωτού... |
|
|
lkilint wrote: | Το θέμα της ηλεκτροκίνησης δεν μπορώ να το απαντήσω γούστα είναι αυτά...προσωπικά δεν θα ήθελα κατενέρ μέσα στο φαράγγι.....ε για σηματοδότηση για 23 χιλιόμετρα..νομίζω είμαστε υπερβολικοί...
|
Να υποθέσω ότι θεωρείς υπερβολικούς και τους Ισπανούς που έχουν Σηματοδότηση στο Montserrat για ΜΟΛΙΣ 5 km ?
Κοίτα πέρα απ' την υποκειμενικότητα στο αισθητικό κομμάτι, υπάρχει και το πρακτικό (που γνωρίζεις πολύ καλά).
Και αυτό δεν είναι άλλο απ' την θρυλική αξιοπιστία του ηλεκτρικού κινητήρα, την απουσία ανάγκης ανεφοδιασμού μεταξύ των δρομολογίων και την επιστροφή σημαντικού μέρους της δαπανώμενης ενέργειας στο δίκτυο κατά την πέδηση (και ο Οδοντωτός έχει μεγάλες κλίσεις ως γνωστόν).
Γι΄αυτό άλλωστε θα δεις ότι τα περισσότερα οδοντωτά δίκτυα ανά τον κόσμο έχουν ηλεκτρική έλξη. Γι' αυτό εξάλλου η αρχική πρόβλεψη και στον δικό μας Οδοντωτό προέβλεπε ηλεκτροκίνηση.
Άλλωστε πρέπει να έχουμε και ένα όνειρο-προοπτική. Και αυτό δεν είναι άλλο απ' την επέκταση του δικτύου (που προεβλέπετο για όσους δεν γνωρίζουν), ως το Χιονοδρομικό ...
Τώρα αν μου πεις, ότι εδώ ο ΟΣΕ δεν έχει λειτουργούσα την Σηματοδότησή του σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το μετρικό δεν έχει μια στοιχειώση Σήμανση στην Πελλοπόνησο και εγώ μιλάω για ...Σηματοδότηση στον Οδοντωτό, θα έχεις δίκιο.
Δυστυχώς ζητώντας αυτά που στον πολιτισμένο κόσμο (και από μια χώρα σαν την Ισπανία!) θεωρούνται αυτονόητα στην Ελλάδα γίνεσαι γραφικός ... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 2:27 pm Post subject: Χαίρομαι |
|
|
Συγνώμη αν είμαι λίγο offtopic, αλλά πρέπει να πω πως αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά για την παρουσία στο forum και του kilint. Πιστεύω δε οτι μαζί με το φίλο μας Nozomi θα αποτελέσουν ένα πολύ ισχυρό δίδυμο γνώσεων και ενημέρωσης-μόρφωσης όλων μας, ειδικά στα θέματα που αφορούν τους σιδηροδρόμους. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 3:32 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια φίλε damianε, αλλά για να αποδώσω τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, οφείλω να πω ότι ο Λεωνίδας (lkilint) είναι μέλος του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας, ο οποίος (Σύλλογος) πέτυχε το ακατόρθωτο για τα ελληνικά δεδομένα:
να ανοίξει μια εγκατελειμμένη γραμμή (Μεσσήνη) και να λειτουργήσει αυτή με δρομολόγια Προαστιακού χαρακτήρα.
Και όλα αυτά με μηδέν επενδύσεις απ' τον ΟΣΕ και χρησιμοποίηση ιδίων υλικών.
Η δε εμπορική της επιτυχία είναι εμφανής, και όποιος το επιθυμεί μπορεί να το διαπιστώσει με μια βόλτα στο South Peloponese...
Μπορεί να το έχουμε αναφέρει πάλι, αλλά ο Προαστιακός Καλαμάτας αποτελεί μιά απ' τις ελάχιστες επιτυχίες του σιδηροδρομόφιλου κινήματος εν Ελλάδι (που δυστυχώς μόνο από ακτιβιστές δεν απαρτίζεται...).
Λόγω μάλιστα της επαγγελματικής του θέσεως μπορεί να μας δίνει πληροφορίες εκ των έσω για τα τεκτενόμενα στο μετρικό δίκτυο.
Η ταπεινότητά μου απ' την άλλη, είναι ένας απλός Σιδηροδρομόφιλος που μοιράζεται τις γνώσεις που απέκτησε (κατά την υπερδεκαετή ενασχόλησή μου με τον Σιδηρόδρομο) μαζί σας.
Αυτό πιστεύω ότι κάνουμε όλοι σ' αυτό το φόρουμ (δείτε π.χ τις χρήσιμες πληροφορίες που μπαίνουν στα οδικά έργα...) |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 8:39 pm Post subject: |
|
|
Το βραβείο σχεδιασμού Blue Ribbon των Ιαπώνων Σιδηροδρομόφιλων πήγε στο N700:
Έγινε μια τελετή στον Σταθμό του Τόκιο σττις 26 Οκτωβρίου, στην οποία εορτάστηκε το γεγονός.
http://www.youtube.com/watch?v=XAkGgDVFjiM
Κάποια στιγμή (που θα βρω χρόνο και διάθεση), θα σας γράψω αναλυτικά για την κοινότητα των Ελλήνων Σιδηροδρόμοφιλων και τις (περιπετειώδεις) σχέσεις της με τον ΟΣΕ.
Πάντως πέρα απ' την ονομασία των πρώτων IC, αντίστοιχα βραβεία ούτε που έχει διανοηθεί να απονείμει ο ΣΦΣ-Αθηνών (σε ανθρώπους γιατί τραίνα δεν κατασκευάζουμε). |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 9:39 pm Post subject: |
|
|
Παλιά δημοσίευση αλλά αξίζει να την αναφέρουμε...Πρόκειται για την σιδηροδρομική Εγνατία, που φαίνεται να πέφτει θύμα της κρίσης...
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΑΝΤΙΑ;
"Σε καλό δρόμο βρίσκεται η επέκταση της σιδηροδρομικής μονής γραμμής Καλαμπάκας – Κοζάνης, σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας, καθώς μέχρι τώρα έχουν συνταχθεί αναγνωριστική μελέτη χάραξης, προμελέτη χάραξης, αναγνωριστική γεωλογική μελέτη, η α΄ φάση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, έχει δε εγκριθεί ήδη ο φάκελος του έργου και έχει δοθεί προέγκριση χωροθέτησης, όπως και για σύνδεση μέχρι Καστοριά.(Όσο για το τελευταίο επιτρέψτε μου να χαρώ λίγο) Οι μέχρι τώρα μελέτες έχουν χρηματοδοτηθεί από το ΠΕΠ Δυτικής Μακεδονίας και πρόκειται για μονή γραμμή κανονικού εύρους, μήκους 105 χλμ. με χάραξη για ταχύτητα 160 χλμ/ώρα(...)"
Αλλά λείπει στους σχεδιασμούς του ΟΣΕ η γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα...
Πηγή 'Έρευνα'12.11.08: http://www.e-erevna.gr/story.aspx?ID=50361.0000 και μια 'φιλο-Λιαπική' άποψη για τον ΟΣΕ που συμφωνούμε όλοι κατά βάση, αλλά διαφωνούμε με τον τρόπο εφαρμογής (γιατί χρειάζεται να ακούμε και την αντίθετη άποψη) http://www.e-erevna.gr/story.aspx?ID=50371.0000 |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Nov 22, 2008 6:21 pm Post subject: |
|
|
Τα παλικάρια μας ξαναχτύπησαν !
Όπου "παλικάρια" μας, η κ.Εριφύλλη Γαλή (διευθύντρια επικοινωνίας).
Για την "ενδιαφέρουσα" πορεία της κ. Γαλή στον χώρο των επιχειρήσεων (COSMOTE-TΡΑΜ-ΤΡΕΝΟΣΕ) μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Απ' την ανακοίνωση (που ουσιαστικά είναι "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε"), προκύπτει ότι:
- δεν γίνεται ΟΥΔΕΜΜΙΑ αναφορά στην μείωση των δρομολογίων, αλλά αναφέρεται γενικώς ότι τα δρομολόγια χαράσσονται με γνώμονα το συμφέρον του έλληνα πολίτη-φορολογουμένου.
- τα δρομολόγια χαράσσονται σε συνάρτηση με τους "ανθρώπινους πόρους" της επιχείρησης, οι οποίοι όμως παραμένουν οι ίδιοι εδώ και κάποιες δεκαετίες (παρά την εμφανή ανάγκη να πρόσληψη προσωπικού γραμμής).
- δεν κατάλαβα από πότε πρέπει τα όποια στοιχεία να διασταυρώνονται με τους εντεταλμένους για αυτό το σκοπό εκπροσώπους της εταιρίας μας, ήτοι το Γραφείο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
Δεν είμαστε Γραφείο Τύπου της ΤΡΕΝΟΣΕ.
Σχολιάζουμε τις υπηρεσίες που μας προσφέρει η εταιρία, όπως και τα δρομολόγιά της.
Πάντως για να περάσουμε στο δια ταύτα, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι τύποι τα μαζεύουν (τουλαχιστον κάποια δρομολόγια). |
|
Back to top |
|
|
el_greco Junior Member
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Sat Nov 22, 2008 9:32 pm Post subject: |
|
|
Πάνε να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα... το έγγραφο που διέρρευσε είχε την ένδειξη "ΤΕΛΙΚΟΤΑΤΟ" και φαρδιές πλατιές υπογραφές του Μιχόπουλου και όλου του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ευτυχώς υπήρξαν μεγάλες αντιδράσεις και φαίνεται να μαζεύουν τουλάχιστον τα Θεσσαλικά. Να δούμε τι θα γίνει βέβαια με τα Πελοποννησιακά, τα 500ρια κλπ... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Nov 23, 2008 6:43 pm Post subject: |
|
|
Quote: | διαβλέποντας ότι για τα επόμενα 300 χρόνια δεν πρόκειται να γίνουμε πολιτισμένος λαός |
ναι μωρε....Απολιτιστοι Έλληνες ,ποτε δεν θα γινετε "ευρωπαιοι"
Ξενομανια+Πεσιμισμος =αηδια,,,
|
|
Back to top |
|
|
|