View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 7:53 pm Post subject: |
|
|
Πέρασα πρόσφατα απο το χωριό Αγ.Στεφανος στην Φθοιώτιδα.Βλεπετε στη φωτογραφία τo
εργοτάξιο
της Ακτωρ για την κατασκευή του ομώνυμου σταθμού της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Λιανοκλάδι Δομοκός (ελπίζω να τα λέω σωστά..) .Γενικώς δούλευαν εντατικά φορτηγά
πηγαινοέρχονταν ενω το υπουργείο μεταφορών -ζηλεύοντας τις πινακίδες του ΥΠΕΧΩΔΕ-εχει εγκαταστήσει πιο πρίν
παρόμοιες.
Το έβαλα γιατί κατα αρχάς ζηλεύω τα φοβερά posts απο την Εγνατία που κάνουν διάφοροι φίλοι στο topic των οδικών έργων.
Ομως σας την έχω φυλαγμένη. Ετσι όπως πάει ο Σουφλιάς σε μια πενταετία τους μεγάλους δρόμους θα τους εχει ξεπετάξει και μετά θα ψάχνετε δρομάκια να φωτογραφήσετε... Εμείς ομως των σιδηροδρόμων θα εχουμε ακόμα πολλά χρόνια να φωτογραφίζουμε αφου πχ το Καλλίδρομο μετά απο 10 χρόνια δεν έχει φτάσει ούτε στην μέση. Αρα τα ένσημα τα έχουμε εξασφαλισμένα για την σύνταξη...Με τους δρόμους θα σας φάει η ανεργία..
Last edited by GEO on Sun Oct 07, 2007 10:05 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 3:30 pm Post subject: |
|
|
Ξέρουμε τίποτα για κατασκευή διπλής γραμμής από Θεσσαλονίκη μέχρι Κιλκίς;
Σήμερα πηγαίνοντας στο Κιλκίς από τον παλιό δρόμο (μέσω Διαβατών), και μέχρι την γέφυρα του Γαλλικού ΄(περίπου στην Νέα Φιλαδέλφεια) δίπλα στην γραμμή έχει μια φαρδιά και ίσια λωρίδα χώμα. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 12:14 pm Post subject: |
|
|
@GEO
Ευχαριστούμε για τις φωτο. Χρειάζεται πού και πού ρελάνς από τον σιδηρόδρομο. Καλά πώς βρέθηκες εκεί πάνω; Δεν είναι περαστικό μέρος. Πράγματι τα έργα έχουν αρχίσει στο Δομοκό με δυο εργολαβίες: 1η χλμ 0 - χλμ. 14 με ανάδοχο τη Μηχανική και ήδη πολύ ωραίες αεροφωτογραφίες των έργων (σήραγγα μετά τη Λυγαριά, κοιλαδογέφυρες) υπάρχουν στην ιστοσελίδα της και η 2η χλμ 14 - χλμ 25 που περιλαμβάνει τη μεγάλη σήραγγα Όθρυος μήκους 6,5 χλμ. Οι εργοταξιακές εγκαταστάσεις που είδες είναι του βορείου μετώπου της σήραγγας. Παρεμπιπτόντως παίζει να αλλάξει το όνομα του νέου σταθμού από Άγιος Στέφανος (υπάρχει και στην Αττική άλλά και ΣΣ Νεοχώριου υπάρχουν πολλοί) σε ΣΣ Ξυνιάδος (υπάρχει και σήμερα ΣΣ στο κατέβασμα προς Δομοκό).
@chr.04
Δεν υπάρχει (κακώς) ακόμη προοπτική διπλασιασμού της γραμμής Θεσσαλονίκης - Στρυμόνα. Στη Ν.Φιλαδέλφεια λειτουργεί εδώ και λίγα χρόνια νέα γέφυρα Γαλλικού και παραλλαγή μήκους περίπου 5 χλμ για μονή γραμμή και ταχύτητα μελέτης 160 km/h. Πιθανόν να υπάρχει σε εξέλιξη εργολαβία ριζικής ανακαίνισης των εκατέρωθεν της νέας παραλλαγής τμημάτων της υφιστάμενης γραμμής, οπότε μπορεί να κατασκευάζεται προσωρινή παραλλαγή παράλληλα στη γραμμή για να ξηλωθεί η υφιστάμενη που σημειωτέον είχε εκσυγχρονιστεί τη δεκαετία του 1970 με μπετονένιους διμερείς (όχι ολόσωμους) στρωτήρες και σιδηροτροχιές UIC50 (δηλ βάρους 50kg/m). Μετά από 30 χρόνια απαιτείται πλήρης αντικατάσταση των υλικών και των σκύρων (ολόσωμοι στρωτήρες μπετόν, σιδηροτροχιές UIC60, σκύρα σκληρά). Έτσι μπορεί να αυξηθεί η επιτρεπόμενη ταχύτητα μέχρι τα 160 km/h σε τμήματα που ενώ ήταν ευθείες είχαν όριο τα 100 ή τα 120 km/h.
Γενικότερα ο ΟΣΕ έχει ανακαινίσει ριζικά είτε κλείνοντας τελείως τη γραμμή είτε κάνοντας προσωρινές παραλλαγές (αν πρόκειται για γραμμή μεγάλης κίνησης) πολλές γραμμές στη βόρεια Ελλάδα (Πλατύ - Έδεσσα - Φλώρινα - Κοζάνη, Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, Αλεξανδρούπολη - Σουφλί κλπ.) |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 9:19 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | @GEO
Καλά πώς βρέθηκες εκεί πάνω; Δεν είναι περαστικό μέρος. |
Φίλε μου αν βρεθείς στο δρόμο μετά το Λιανοκλάδι προς Καρπενήσι και θελήσεις να πας προς Θεσσαλία αντί να γυρίσεις από Λαμία μπορείς να πας μέσω των χωριών Γραμμένη- Τριλοφο- Αγ. Στεφανο και βγαίνεις πριν το Δομοκό.Εχει βέβαια στροφές -πας όμως μόνος σου -και γλυτώνεις τις στροφές της Λαμίας. Το κάνω αραιά και που οπότε με το που έφτασα στον Αγιο Στέφανο είδα τα έργα ,που υπέθεσα οτι είναι αυτά που έγραψα. Ειχα και την μηχανή και λέω να η ευκαιρία να βγάλω τρεις φωτογραφίες να το παίξω ήρωας του σιδερένιου θηρίου κλπ κλπ
Αλλα δυστυχώς οι "κακοί" των οδικών έργων είναι πολύ δυνατοί .. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 5:18 pm Post subject: |
|
|
GEO wrote: |
Αλλα δυστυχώς οι "κακοί" των οδικών έργων είναι πολύ δυνατοί .. |
Καλά φοβεροί οι χαρακτηρισμοί σου. Αλλά μη νομίζεις εγώ προσωπικά έχω τρέλα και με τα τραίνα, απλά είμαι άτυχος που στην περιοχή μου δεν γίνονται σιδηροδρομικά έργα.
Που θα πάει όμως δε θα αρχίσει η σιδηροδρομική εγνατία τότε θα τα πούμε |
|
Back to top |
|
|
xristos_skg Junior Member
Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 11:05 am Post subject: |
|
|
@Corfu πάντα μου αρέσουν οι άνθρωποι που σκέπτονται μακροπρόθεσμα κι έχουν και χιούμορ . Συμφωνούμε οτι οι πολύ επόμενες γενιές θα γράψουν και θα φωτογραφήσουν πολύ την Σιδηροδρομική Εγνατία ...
@xristos_skg χρονοβόρα θέματα ανοίγεις κι έχουμε και δουλειές..
Οντως κόλλημα αυτό bird view..
Συνεχίζοντας τον ανένδοτο κατά των "κακών" πηγαίνοντας Χαλκίδα χτες έιδα την γραμμή αποψιλωμένη αφού απ ότι ξέρω ανακαινίζεται πλήρως..
Κάπου ειδα και να δουλεύουν.
Κι εδω το ίδιο με φόντο την γέφυρα.
Ενώ το γνωστό σημείο ορφανό από τις γραμμές ελπίζει σύντομα να δεί το ηλεκτροκίνητο τρένο να περνά.
Επίσης και στον σταθμό της Χαλκίδας είδα ανακατωσούρα. Τώρα πότε θα τελειώσουν αυτά και τι ακριβώς θα γίνει ίσως κάποιοι πιο ειδικοί (@Mikem ?) θα μπορούσαν να μας πληροφορήσουν..
Αν στην γραμμή την σιδηροδρομική δούλευαν μάλλον χαλαρά οφείλω να πώ οτι για την κατασκευή του νέου δρόμου της Χαλκίδας δούλευαν πολύ πιο εντατικά ..
Πηγα να βγάλω καμμια φώτο αλλά ένα περίεργο μόλις η μηχανή εβλεπε δρόμο εσβηνε..
Τι να πω -απίστευτο... |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 7:58 pm Post subject: |
|
|
Μετα την απίστευτη και συνεχή αντεπίθεση της αυτοκρατορίας των οδικών έργων γεγονός είναι οτι στους κύκλους των ελάχιστων εναπομεινάντων τζεντάι επικρατεί προβληματισμός . Η λογική μου λέι οτι πρέπει μάλλον να ασχοληθώ με τον αγαπημένη μου συνήθεια τον φραπέ
Τέλος πάντων βρέθηκα στην Καλαμάτα κι έτσι πέρασα απο το σταθμό της πόλης. Δοκίμασα μάλιστα και την γραμμή για την Μεσσήνη που λειτούργησε ξανά μετά από πολλά χρόνια.Μεσα σε 15 λεπτά το τρενάκι έφτασε στον σταθμό της Μεσσήνης
Απογοητευτική ήταν η κίνηση από πλευράς κόσμου είναι όμως η αρχή κι ας ελπίσουμε καλύτερα για το μέλλον..
Απο την άλλη πλευρά ο σταθμός της Καλαμάτας από κίνηση τρένων είχε αρκετή -για κόσμο δεν είμαι σίγουρος ..
Η επιστροφή -με αυτοκίνητο βέβαια αφού το τρένο ακόμη αργεί -ήταν καλή για Αθήνα και εκεί ελπίζω να γίνονται έργα για την ολοκλήρωση του δρόμου Τρίπολης Καλαμάτας.
Οι στροφές είναι όντως κουραστικές ...
Το πιο κουραστικό όμως και το πιο λυπηρό ήταν η
ολόμαυρη ράχη στις περιοχές της Μεγαλόπολης
Κρίμα.. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 8:02 pm Post subject: |
|
|
Κάπου είχα διαβάσει ότι τα Railbus κρίθηκαν ακατάλληλα για το προαστιακό δίκτυο της Καλαμάτας και αποσύρθηκαν. Βλέπω όμως ένα στις φωτογραφίες σου. Δεν ισχύει τελικά αυτό; |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 8:05 pm Post subject: |
|
|
Τα Railbus κυκλοφορούν κανονικά και η θέα τους και μόνο σου δίνουν την εικόνα ενός αναβαθμισμένου -τεχνικά και αισθητικά δικτύου της περιοχής .. |
|
Back to top |
|
|
onassis78 New Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 44
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 8:17 pm Post subject: |
|
|
kseri kanies kati gia ton proastiko pou ine na gini thessaloniki polikastro?
ean gini kati tetio tha voithouse na gini to polikastor mia akropoli tis thesalonikis. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 4:05 pm Post subject: |
|
|
@ GEO: Ευχαριστούμε για τις φωτό.
Στη γραμμή Οινόης - Χαλκίδας γίνεται ριζική ανακαίνιση από τον ΟΣΕ και ηλεκτροκίνησηη από την ΕΡΓΟΣΕ. Η γραμμή είχε μεγάλο πρόβλημα αποστράγγισης και καθιζήσεων πριν το Καλοχώρι - Παντείχι. Θα γίνουν έργα αντιστήριξης και αποστράγγισης, 2 κάτω διαβάσεις στο Βαθύ (όχι στην κεντρική οδό όμως), αποβάθρες, στη Χαλκίδα μια νέα στάση στο Μηχανοστάσιο, όπου υπάρχει χώρος για πάρκιν, καθώς και τροποποίηση του υφιστάμενου σταθμού. Τα υλικά υπάρχουν. Αν και η χάραξη δεν βελτιώνεται θα υπάρξει μικρή μείωση χρόνου διαδρομής λόγω κατάργησης των βραδυπορειών και λόγω ηλεκτροκίνησης (καλύτερη επιτάχυνση).
@ xristo_skg: Κόλλημα το bird view, ε;
Πράγματι όποιος θέλει να απολαύσει σιδηρόδρομο να πάει Θεσσαλονίκη (ήμουν εκεί την περασμένη βδομάδα): Πολλά τρένα, ηλεκτροκίνηση, καταπληκτικός προαστιακός για Κατερίνη, γεμάτα τρένα ντηζελοκίνητου προαστιακού από/προς Έδεσσα! Αυτές τις μέρες δόθηκε σε κυκλοφορία μια νέα κάτω διάβαση στην κεντρική οδό στη Σίνδο σε πολύ επικίνδυνο σημείο. Επίσης έχει προχωρήσει πολύ η νέα υψηλή γέφυρα Αξιού στη νέα χάραξη Πολύκαστρο - Ειδομένη. Κάποια βάθρα θα έχουν ύψος 45 μ.!
@ onassis78
Προαστιακός Θεσ/νίκη - Πολύκαστρο είναι εύκολο να λειτουργήσει γιατί περισσεύουν ηλεκτροκίνητοι συρμοί και η γραμμή δεν έχει πολύ κίνηση. Δεν υπάρχουν όμως ενδιαμεσα χωριά παρά μόνο πολύ κοντά στη Θεσ/νίκη. Θα γεμίζουν τα τρένα; |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 4:15 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | γεμάτα τρένα ντηζελοκίνητου προαστιακού από/προς Έδεσσα! |
Πράγματι τα τρένα απο και προς Έδεσσα πηγαινοέρχονται γεμάτα.
Πολύς λαός σε Αλεξάνδρεια και Βέροια. |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 8:20 pm Post subject: |
|
|
@mike Η γνώση είναι ενα πολύτιμο αγαθό και όταν αυτός που την έχει την προσφέρει ελεύθερα ,αξίζει και το ευχαριστώ...
Χαίρομαι για αυτά που αναφέρθηκαν για το κόσμο στη Βόρειο Ελλάδα .Ειναι οτι καλύτερο για το μέσο να εξυπηρετεί τουλάχιστον τον κόσμο και ενα αντίβαρο στις υπέρογκες δαπάνες που απαιτεί
ο σιδηρόδρομος. Κανένα τρένο δεν είναι οικολογικό αν κυκλοφορεί άδειο..
Ελπίζω ο πραγματικά καταπληκτικός όπως αναφέρεις προαστιακός της Κατερίνης να χρησιμεύει και για την μετακίνηση του κόσμου και οχι μόνο για φωτογράφηση..(αν και γι αυτή την γραμμή είμαι αισιόδοξος..)
Στην Καλαμάτα την Κυριακή δυστυχώς είδα το -ελπίζω τυχαίο γεγονός - τα τρένα είτε ηταν RB είτε ΜΑΝ να κυκλοφορούν άδεια..(εδώ δεν είμαι τόσο αισιόδοξος..)
Βέβαια και η γραμμή της Μεσσήνης και της Κατερίνης είναι καινούριες και απαιτείται υπομονή.. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 8:28 pm Post subject: |
|
|
Η γραμμή της Κατερίνης θα έχει πολύ κίνηση τα καλοκαίρια. Ειδικά αφού κάνει στάση σε Αιγίνιο, Κορινό, Κατερίνη, Λιτόχωρο, μέρη κατεξοχήν παραθαλάσσια. Ίσως κλέψει την αίγλη της Χαλκιδικής.
Για την γραμμή της Έδεσσας, γνωρίζει κανείς για ποιο λόγο δεν κυκλοφορούν πια τα railbuses, αφού το 2004-2005, είχαν κυκλοφορήσει στην γραμμή; |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 10:01 am Post subject: |
|
|
O κρυφός μεγάλος ασθενής που κανείς δεν τολμά να αναφέρει (σε αντίθεση με την Ολυμπιακή, που έχει γίνει πλέον εύκολος στόχος) είναι ο ΟΣΕ. Εντάξει, πουθενά στην Ευρώπη δεν είναι οικονομικά εύρωστοι οι σιδηρόδρομοι χωρίς τη συνδρομή του κράτος, αλλά στη χώρα μας το έχουμε παρακάνει.
Άρθρο από ΤΑ ΝΕΑ επί του θέματος.
Ξεπερνούν τα 6 δισ. ευρώ τα χρέη του ΟΣΕ
Πέρυσι, οι ζημιές του ομίλου ΟΣΕ ανήλθαν σε 855,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 840,2 εκατ. ευρώ το 2005 και περίπου 640 εκατ. ευρώ το 2004.
ο Οργανισμός έχει ήδη απολέσει άλλα περίπου 500 εκατ. ευρώ κοινοτικών επιδοτήσεων, λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων στο επενδυτικό πρόγραμμά του.
(δηλαδή χάνει και τα λεφτά που του προσφέρουν τζάμπα)
ο κύκλος εργασιών του ΟΣΕ πέρυσι ανήλθε μόλις στα 104,7 εκατ. ευρώ έναντι 94,8 εκατ. ευρώ το 2005 (αυξήθηκε κατά 10,41%). Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στην άνοδο των εσόδων από τις εμπορευματικές μεταφορές.
....
--------------------------------------
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ αμβιφάλλω για τη χρησιμότητα του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα εκτός από τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Ναι ωραία είναι τα τρενάκια να τα βλέπουμε και να τα φωτογραφίζουμε αλλά τι να τα κάνεις άμα είναι άδεια. Γιατί φίλοι μου πραγματικά χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια να καταφέρνεις να έχει ζημίες 850.000.000 με τζίρο 100.000.000. Ο ίδιος ο τζίρος σηματοδοτεί και την ελαχιστότατη σημασία των σιδηροδρόμων στη χώρα. Ταξί να μας τα πληρώνανε, φθηνότερα θα ερχόταν.
Ως απάντηση στο επιχείρημα, η κατάσταση οφείλεται στο χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών/ταχύτητας, θα απαντήσω: Αξίζουν τον κόπο οι επενδύσεις επέκτασης - αναβάθμισης (εκτός από τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη) δεδομένου του εμπορικού φορτίου στη χώρα? Δεν μπορούμε να εκτελέσσουμε όλες τις υπηρεσίες του σιδηρόδρομου οδικά? Αυτό δεν κάνουμε μέχρι τώρα? Τι παραπάνω προσφέρει? |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:26 am Post subject: |
|
|
worldofjustice έχεις δίκιο αν και θα έλεγα ότι η γραμμή πρέπει να πάει ως Πάτρα (εν μέρη λόγω του λιμανιού) και βέβαια ως ΦΥΡΟΜ για να συνδεθεί με το Ευρωπαικό δίκτυο. Για την σύνδεση με Τουρκία δεν είμαι σίγουρος ότι χρειάζεται.
Εάν πραγματικά συγκεντρωθούν σε αυτόν τον άξονα, συν το κτίσιμο του Προαστιακού δικτύου σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη, είναι υπερ αρκετό για τώρα.
Βέβαια, να πούμε την αλήθεια, πέρα από κάτι 100% πεταμένα λεφτά για κάτι άχρηστα και αχρησιμοποίητα έργα στην Αιτολοακαρνανία, οι σημερινές επενδύσεις του ΟΣΕ ακριβώς αυτό κάνουν... Τα προβλήματα μάλλον είναι η κακοδιαχείρηση, η διαφθορά και τα επιτόκια στα υπάρχοντα χρέη. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 1:31 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχεις κι άδικο Άλκη. To δίκτυο μας είναι ουσιαστικά μια γραμμή από Πάτρα ως Θεσσαλονίκη -->Βαλκάνια. Βέβαια αυτό που λες αποδεικνύει και πόσο αναποτελεσματικός είναι ο σιδηρόδρομος για τη χώρα , αφού δεν μπορεί να είναι στοιχειωδώς ζημιογόνος (δηλαδή -20-30%) ούτε μόνο με αυτόν τον κεντρικό κορμό.
(δεν μπορώ ακόμα να το χωνέψω ότι χάνει 850.000.000 με έσοδα 100.000.000, θα τρελαθώ , -851% ζημιες)
Όλα το περιφερειακό δίκτυο είναι ουσιαστικά άχρηστο. Είναι σα να βάζεις οπτική ίνα για να στέλνεις 2 email το μήνα. Ήμαρτον!
Υ.Γ.
Οι ζημιές οφείλονται κυρίως στις τεράστιες αποσβέσεις των επενδυτικών σχεδίων και όχι σε λειτουργικά έξοδα. Το ερώτημα βέβαια παραμένει αν αξίζουν να χαραμιστούν τόσα κεφάλαια όταν η χρήση και η απόδοση είναι δυσανάλογα μικρή. |
|
Back to top |
|
|
onassis78 New Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 44
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 3:55 pm Post subject: |
|
|
@ world of justice,
den tha simfoniso me tin skepsi sou oti afora ton ose. ine poli eurkola na leme oti ta eksoda ston ose in 800 Mio €. ego tha rotousa pou pane ta lefta afou ousiastika ine mia grami. mipos ine i kaki diaxirisi ton xrimaton? rotao?
i gnomi mou ine pos o siridoromos oxi mono xrizete stin ellada , tha elega pos tha rprepe na epektathi. to provlima stin ellada me ta trena ine pos kanies den ta xrisimopii, gitati nomizi pos ine vromika (karvouniaris) arga etc. kai kati alo. an i stathmos tou trenou ine 3 km makria apo tin poli (gia pardigma sto kilkis i serres) pios tha pai na to xrisimopiisi? se oli tin europi o stathmos ine sto kentro tis polis kai oxi ekso. to mono pou ine st kentro kai vouloni tous dromous ine ta ktel.
to treno prepi na ekseperiti ton politi auos ine o stoxos. stin ellada auta ta pragmata den pezane kai pezoune rolo.
i ellada xriazete ena stratigiko plano gia ton sidirodromo. prepi na alksoune pola oso kai tin nootropia tou ellina na xrisimopii ta trena. to alo megalo pleonektima tou trenou in e to perivalon. thelo na po pos an perisoteri xrisimopiousane ta treno tha mporousame na afiname ta autokinita sta spitia mas.
sto telos thelo na po pos nai i katastasi pou ine simera o ose den in kali gia to ellina frologoumeno, ala ti epiloges exoume? na stamatisi o ose kai na pernoume oli ta autokinita mas? |
|
Back to top |
|
|
Nikolis_Efentis New Member
Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 6:14 pm Post subject: |
|
|
ούτε εγώ θα συμφωνήσω με την άποψη ότι η ελλάδα δε χρειάζεται γρήγορο και εκτεταμένο δίκτυο σιδηροδρόμων ...το γεγονός ότι πολύ λίγοι το χρησιμοποιούν οφείλεται στην απαξιώση του μέσου από ένα σωρό παράγοντες ... αργά τρένα, σταθμοί εκτός κέντρου πόλεων , συχνές καθυστερήσεις, χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών (αγορά εισιτηρίων μέσω ιντερνετ είναι unheard of !!!) ....μετά γιατι να πάρει κανείς το τρένο και να ταλαιπωρηθεί ενω μπορεί να πάρει το κτελ ή το ΙΧ και να κανει τη δουλειά του άνετα ;;; σ'αυτό όμως δε φταίει το μέσο ... αν η πάτρα ,η τρίπολη, η λάρισα , ο βόλος ,τα γιάννενα , η καβάλα , κομοτηνή ήταν συνδεδεμένες με αθήνα και θεσσαλονίκη με αμαξοστοιχίες που να "τρέχουν" με 200χλμ θα βλέπαμε αν ο κόσμος το χρησιμοποιεί ή οχι ....πρώτα απ'όλους ο φοιτητόκοσμος για να πάει στις φοιτητούπολεις ...στη γαλλία όπου ζω έτσι γίνεται ...το μεσο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους νεους που δεν έχουν δικό τους αυτοκίνητο(ούτε υπάρχει η νοοτροπία να αγοράζουν οι γονείς αμαξι στα παιδιά τους)...νομιζω οι θετικές επιπτώσεις είναι παμπολλες και ευνόητες (λίγοτεροι ρύποι, μικρότερη κατανάλωση ενέργειας ανά επιβατη, λιγότερη κίνηση, λιγότερα τροχαία).... και δε λέω να κάνουμε TGV σαν τη γαλλία αλλά 200 χλμ/ώρα δεν είναι παράλογο νομιζω...αλλά γι'αυτό χρειάζεται πολιτική βούληση που συχνά σκοντάφτει στις ψήφους των ιδιοκτητών ΚΤΕΛ ανά την ελλάδα ... εδώ το μετρό της αθήνας άργησε 30 χρόνια λόγω λεωφοριατζήδων και η "κακιά" γέφυρα ρίου αντιρρίου προκαλούσε δημοσιεύματα του στυλ "στο δρόμο οι οικογένειες των ναυτικών στα φέρυ μποτ"!!! |
|
Back to top |
|
|
ATHENIAN Junior Member
Joined: 25 Feb 2007 Posts: 115 Location: ΑΘΗΝΑΙ
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 7:26 pm Post subject: |
|
|
Σύμφωνω απόλυτα !!!!!!!!!!!!Τα μικροσύμφεροντα και οι δύναμεις της μετριότητας και τησ μιζέριας δεν μπορούν να οδηγούν άλλο αυτή την χώρα |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 4:54 pm Post subject: |
|
|
Αύριο παραδίδετα στο κοινό ο νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός στα Μέγαρα.
http://news.ert.gr/c/11/356884.asp
Στο προαιώνιο ερώτημα αν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για τους επιβάτες που προσεγγίζουν τον σταθμό με ΙΧ, η απάντηση είναι θετική: ο σταθμός διαθέτει θέσεις για 80 ΙΧ και 35 δίκυκλα.
Επίσης η κατασκευή έγινε από την ΕΡΓΑ-ΟΣΕ, οπότε δεν προσβλέπω σε κανένα αρχιτεκτονικό αριστούργημα. Θα έλεγα ότι μάλλον φοβάμαι μήπως βγει ανοσιούργημα.
Φυσικά στο site του ΟΣΕ (μετά από 10 λεπτά προσπάθειας για να ανοίξει) ούτε φωνή ούτε ακρόαση. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 10:50 am Post subject: |
|
|
ATHENIAN wrote: | Σύμφωνω απόλυτα !!!!!!!!!!!!Τα μικροσύμφεροντα και οι δύναμεις της μετριότητας και τησ μιζέριας δεν μπορούν να οδηγούν άλλο αυτή την χώρα | Και όμως συνεχίζουν - και θα συνεχίσουν - να το κάνουν, αφού εμείς η σιωπηλή πλειοψηφία τους το επιτρέπουμε είτε με την ψήφο μας, είτε με την ανοχή μας. Παράδειγμα η μη προώθηση της ζεύξης του μαλλιακού! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 1:03 am Post subject: |
|
|
http://epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=2091
Σημείο τριβής και αντιπαράθεσης μεταξύ τοπικών φορέων και μελετητών ο επιβατικός σταθμός Ιωαννίνων...
Η διοίκηση του ΟΣΕ φέρεται αποφασισμένη να ολοκληρώσει το συντομότερο δυνατόν το έργο των μελετών, αλλά ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί από την κυβέρνηση από πού θα χρηματοδοτηθεί η σιδηροδρομική σύνδεση. Ο Κ. Μουρουδέλης διαβεβαίωσε τους τοπικούς φορείς ότι εντός του 2008 θα προκηρυχθούν οι μελέτες για τα τμήματα Καλαμπάκα – Ιωάννινα, Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και Ηγουμενίτσα – Αντίρριο. Έτοιμες είναι οι μελέτες χάραξης, αναμένεται η ολοκλήρωση των μελετών για τα τεχνικά έργα, ενώ ασκούνται πιέσεις για να ολοκληρωθούν το συντομότερο και οι περιβαλλοντικές μελέτες. «Στις αρχές του 2009 ελπίζουμε να είναι έτοιμες οι μελέτες, ώστε να αρχίσει και η δημοπράτηση τμημάτων», ανέφερε ο κ. Μουρουδέλης...
ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ 7,5 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ
Σήραγγα 10,5 χιλιομέτρων θα «κόβει» την Πίνδο... |
|
Back to top |
|
|
|